Vineri, 8 Iulie, in emisiunea “La ordinea zilei” de la Antena 3, am lansat spre dezbatere un subiect important. Acela privind studiile ministrului Educatiei, Daniel Funeriu. Un mesaj primit din partea unui telespectator mentiona ca in biografia actualului ministru, exista un detaliu in neregula, privind bacalaureatul. In mesaj era anexat un tabel despre absolventii tuturor liceelor din Franta, promotia 1989, dupa o cautare pe internet. Cu antentul Ministerului Educatiei Nationale din Franta. Inclusiv despre liceul absolvit la Strasbourg in 1989 de Funeriu. Pentru ca vazusem acel mesaj la inceputul emisiunii si era o editie speciala de doua ore, dupa studierea tabelului, am lansat subiectul. Date fiind circumstantele, am decis sa fiu mai mult decit precaut. Cine a vazut emisiunea (vineri18,45-20,00), stie bine ce spun. Cei care vorbesc din auzite sau din urechisme, au formata deja o concluzie falsa.
Am spus in primul rind ca nu e vorba despre o acuzatie. Ci despre o informatie care trebuie confirmata sau infirmata. Am facut apel public la ministrul educatiei, avind in vedere precedentele domniei sale in materie de studii liceale, sa intervina pentru a lamuri situatia. Moderatorul Dana Grecu si producatorul emisiunii s-au comportat exemplar. Au dat zeci de telefoane, sms-uri si mail-uri pentru ca ministrul Funeriu sa intre in direct. Desi inteleg ca a raspuns in pauza de publicitate unuia dintre invitati la telefonul mobil, pentru Antena 3 n-a vrut sa faca nici o precizare. Semn ca avea ceva de ascuns. Si cred ca are inca.
Precautia mea, limbajul pe care l-am folosit si cererea imperioasa ca Daniel Funeriu sa-si precizeze pozitia dovedesc buna mea intentie. Inclusiv burtiera tiparita imediat dupa afisarea tabelului contine un semn al intrebarii, nu unul al exclamarii. Nu puteam pastra o ipoteza jurnalistica importanta pina cind avea chef ministrul. Trecutul sau tulbure ne dadea acest drept. Ziaristii nu sunt la cheremul oamenilor puterii. Avem insa obligatia formala sa-i intrebam si pe ei atunci cind apar stiri. Facem apel sa-si precizeze pozitia, le stam oricind la dispozitie. Cind refuza, sa-si asume urmarile.
Emisiunea de vineri a stat sub semnul interogatiei fara un raspuns oficial atit de necesar. Nu al acuzatiei, cum fals pretinde Daniel Funeriu. Prima parte a emisiunii, la care am participat, poate fi urmarita pe site-ul www.antena3.ro. Cine vrea sa se lamureasca, poate sa revada emisiunea. N-am modificat nici o virgula din tabelul trimis de telespectatorul Antena 3, asa cum a insinuat abuziv, printr-o minciuna grosolana, ministrul Funeriu. Pentru aceasta afirmatie, dar si pentru multe altele, domnia sa fi obligat sa dea lamuriri ulterioare.
Am tot dreptul si chiar obligatia, ca jurnalist, sa cer unui demnitar sa lamureasca informatiile care circula pe seama sa. Daca eram rau intentionat, as fi exclamat categoric faptul ca ministrul roman al educatiei e un falsificator si punct. La ordinea zilei, am pus intrebari. Am lansat o ipoteza si posibilitatea celui interogat sa o elimine in citeva minute. Noi, spre deosebire de guvernanti, nu cenzuram mesajele oamenilor. Chiar cu riscul ca unele dintre ele sa nu se confirme. Se intampla asta in jurnalism.
Din punctul meu de vedere, Daniel Funeriu n-a facut deloc lumina in trecutul sau. Prin acuzele la adresa Antena 3, ministrul a lansat un atac politic si a dezmintit atit cit s-a priceput ca n-a luat bacalaureatul din prima, cum am presupus noi. Pina cind ministrul roman al educatiei nu-si prezinta public diploma de bacalaureat, suspiciunea va plana asupra lui. Putea infirma simplu ipoteza de vineri seara, prin expunerea diplomei. Faptul ca n-o face spune ceva. Asta imi da mie dreptul sa ma indoiesc si sa investighez orice pista.
In plus, cit timp seful educatiei romanesti refuza cu obstinatie sa-si echivaleze studiile in Romania, intr-un sistem pe care-l conduce de ani buni, suspiciunile se amplifica. De ce n-o face?!
Vineri seara am prezentat o ipoteza, nu o concluzie. Intre mesajele unui telespectator si comportamentul unui politician, voi fi mereu tentat ca jurnalist sa creditez prima varianta. Daca mesajul telespectatorului a fost unul mincinos, atunci si noi am prezentat o ipoteza care nu se confirma. Dar am fost corecti si am cerut opinia celui vizat, care s-a eschivat.
Sunt zeci sau chiar sute de astfel de informatii in presa din intreaga lume, iar oamenii de bun simt le infirma sau confirma cu decenta, nu cu aroganta ministeriala. Presa nu este un organism de stat, care gestioneaza documente guvernamentale, dosare de la procurori sau informatii de la servicii secrete. De multe ori presa opereaza cu supozitii pe care este obligata sa le discute public, pentru a lamuri veridicitatea lor.
Un demnitar este la dispozitia publicului si nu invers. Cind si-a asumat beneficii atit de mari din functia dobindita politic, e obligat sa accepte critica mai mult sau mai putin subiectiva, ipotezele, concluziile si informatiile pe care chiar el refuza sa le lamureasca despre trecut.
Sunt convins ca subiectul a creat o indispozitie serioasa ministrului educatiei romanesti, politicianul PDL Daniel Funeriu. Pentru ca pretinde ca a fost educat intr-o societate mai democratica decit cea romaneasca, domnia sa trebuie sa inteleaga un lucru important. Ca demnitar si membru al Guvernului, ca politician al partidului de guvernamint, este obligat sa raspunda cum se cuvine oricarui subiect, fie ca-i place, fie ca nu. Cind guvernantii de azi lanseaza in fiecare zi minciuni uriase sau fraudeaza legi, nici o institutie nu-si pune problema responsabilitatii lor. Mint pentru ca sunt politicieni si n-au nici o raspundere.
Niciodata n-am avut pretentia ca detin adevarul absolut. Am si eu indoieli, recunosc atunci cind n-am dreptate. Din acest instinct am prezentat ipoteza despre Daniel Funeriu sub semnul intrebarii. Raspunsul infuriat al sefului educatiei romanesti nu mi-a alungat insa nici unul din marile semne de intrebare pe care le am in legatura cu trecutul si prezentul acestui politician roman.
PS : Din cele peste un milion de rezultate reiesite la un search pe internet despre studiile ministrului Funeriu, redau doar trei. Ele arata ca personajul despre care am vorbit vineri seara are trecutul nelamurit. Eu sau alti colegi din presa vom continua sa-l investigam, chiar si cind exista riscuri asupra informatiilor vehiculate. Funeriu poate sa dea in judecata sutele de jurnalisti care au scris in ultimii 3 ani despre dubiile pe care le au pentru studiile sale
* Clasele lui Funeriu (Adevarul, 4 Octombrie 2010)
* Funeriu : nu mi-am echivalat studiile (Mediafax, 24 Mai 2011)
* Funeriu are 11 clase potrivit legii din Romania (RTV, 2 Oct. 2010)
Ati putea sa ne dati acel link? Chiar am cautat si eu si nu am reusit sa gasesc. E doar o curiozitate a mea. Va multumesc!
Acel asa-zis telespectator(sigur cu ochi albastri) a incercat o intoxicare ordinara.Ca si cum cineva ar vrea sa scape de o acuzatie de furt prin negarea unui alt furt,care se dovedeste ca a fost inscenat.Cine mai are curajul acum sa se ia de studiile lui Funeriu?
Eu ti-am spus ce cred (si intuitia nu ma insala):individul a fost agent acoperit,a facut prostii si a fost adus in tara cu o misiune mai sinistra.
Imi pare rau ca voi nu ati fost mai atenti si sa verificati tabelul cu rezultatele de la Bacul francez.
Oricum,nu va lasati intimidati ,trimiteti pe cineva in Franta sa ia urma asa-ziselor studii funeresti ,ca doar n-or fi secrete de stat,nu?
Lua-v-ar Dracu, Ca Ne Ia, De Tampiti Ce Sunteti!
Au fost necesari mai putin de 6 ani pentru ca pupinbasistii cu un IQ cat de cat la limita mediocritatii, in frunte cu “‘telectualii” neamului reprezentati de alde conu’ Plesu & Cie, sa treaca de la sublimul “e dat dracului, animalul asta politic!” la grotescul “nu-l mai ia odata dracu’ pe animalu’ asta de Basescu “. De fapt cam tot ce se invarte in jurul chiombului este legat de originea satanica a acestuia. Si acest lucru se datoreaza filiatiei basiste consemnata in documentele gasite in timpul sapaturilor pentru Canalul Dunare-Marea Neagra, sapaturi facute la Basarabi, unde a fost gasita Geneza de Basarabi, Basescu, Cartea I, in care se precizeaza: “Dumnezeu l-a creat pe Om, i-a dat suflare de viata si l-a binecuvantat.
Dracul, invidios pe Lucrarea Domnului, l-a creat pe Basescu, i-a tras o sticla de whisky in goarna si l-a “desemnat” sa-i conduca pe romani spre el.”
Omenirea a cunoscut, pe parcursul ei istoric, etape in care anumite parti ale societatii sale au fost ostracizate, considerate nefrecventabile, scoase in afara circuitului valorilor sociale etc din motive diferite. Astfel au putut fi consemnati in istorie ciumatii, leprosii, ofticatii, sifiliticii etc, considerati periculosi datorita bolilor cu efecte letale pe care le puteau transmite, sau paria societatii, constituita din latura delicvent-abjecta a acesteia, de care lumea normala se ferea ca de dracu’. Ori dracu’ vazand aceasta, pentru a indrepta o anumita stare de lucruri, dupa ce si-a imbatat bine creatura i-a incredintat lucrarea sa, de a organiza si conduce o categorie, patura, clasa, spuneti-i dvs oricum, sociala, care sa imbine atat ciumatii cat si paria societatii, pe care s-o propulseze la conducerea lumii normale, odata fiind indeplinit acest deziderat satanic, el putand sa-i dea cu tifla lui Dumnezeu si sa-i zica: “Mosule, vezi ca daca vrei poti, Adidas torsion!”. Lui Traian nu i-a trebuit mult, mai ales dupa ce dracu, in scarbosenia lui, pe modelul biblic, i-a luat un testicul si din el i-a facut-o si i-a daruit-o pe Elena (offff, ca tare coioasa mai e Lenutza asta), fara sa mai parcurga etapa cu marul si cu sarpele, pentru ca, inspirat de treaba cu Cain si Abel, sa i-o traga fratelui “Petrica esti cel mai tare”, de sa nu se vada drept in spate, cu jungherul, dupa care a purces sa-i ia turma cu oitele Berceanu, Blaga, Videanu si s-o treaca sub comanda educational-politica a mamucii vitrege, Elena, ei avand si mama si tata doar pe “Petre, esti cel mai tare”. Concomitent, folosind coada lu’ tac’su Sarsaila, a bagat-o si intre liberali, de unde si-a tras izvor nesecat de comitatori de dracii, in frunte cu “draga Stolo”. Lucrarea fiind intregita, categoriile damnate reunite, au primit si nume PDL, Partidul Damnatilor Lubrificati in sensul ca, membrii acestui partid au partea dorsal-anala-subcodala tot timpul unsa si apta pentru penetrarea bahica a chiombalaului. Ei bine, din acel moment, dracul ne-a luat pe noi romanii de rand, platitori de taxe si impozite si nu numai ca ne-a luat dar si-a batut si joc de noi cum a vrut muschii lui. Geaba unii dintre noi am ridicat rugi cerului si Dumnezeirii sa ne scape de dracu’, geaba unii au marturisit ca au votat cu dracu’, si nu o data, ci de doua ori, geaba ne-am turnat cenusa in cap facand penitenta si batand matanii, Dumnezeu, nu ca a uitat de noi, dar face si misto la o cafea cu Sfantu Petru, pe subiectul imbecilitatii noastre, comentariul cel mai des utilizat de Domnul in aprecierea situatiei respective fiind: “bey, cu dracu’ ati votat, dracu sa va ia!”
Si iaca asa ramanem in gradina dracului, s-o asistam pe Lenuta cand taie panglici de inaugurare si apoi le imparte unei populatii tembelizate (apropo, n-am vazut in viata mea asa ceva, am inteles sa se calce romanii in picioare pentru aghiazma, pomeni electorale, promotii la bormasini si aparate de scos automat tampax-ul etc, dar sa faci coada la panglicile taiate de Nutzy, nu credeam ca-mi va fi dat sa vad!), sa-l aplaudam pe boc pe motiv ca ne construieste capele mortuare, sa-l admiram pe basescu cum ne vorbeste in engleza despre “level of trai” sau sa ne mandrim cu EBA cand ia cuvantul in Parlamentul European si vorbeste despre problemele politice din Madagascar.
Lua-v-ar dracu, ca ne ia, de tampiti ce sunteti!
Dincolo de dubiile ce ţin de CV-ul educaţional al lui Funeriu, un lucru e clar ca lumina zilei: anume că un ministru al Educaţiei comite dezacorduri gramaticale şi agramatisme LA GREU. Ceea ce conduce la ideea că demisia sa se impune. La modul imperativ, aşa cum îi place acestui ministru diversionist s-o ardă în apariţiile lui publice.
Sincer să fiu, încă nu am văzut un pedeleu (unul singur)care, atunci cînd este luat la întrebări într-o problemă care îl deranjează, să răspundă la subiect. Evitarea răspunsului, eschiva, îndreptarea atenţiei într-o cu totul altă direcţie sunt “specialităţile casei”, specialităţi pe care şi le-au însuşit de la locatarul Cotroceniului, care este expert în asta. Funeriu nu face excepţie, iar faptul că refuză să dea un răspuns direct, tranşant, nu poate să nu te pună pe gînduri.
domnule Tudor,specimenul e agramat, nu trebuie sa va justificati,numai daca il privesti iti dai seama ca nu are studii, e doar un tupeist care lupta in slujba lui Basescu
1. Vreau sa precizez ca ca am vazut emisiunea dvs.
2. Nu ma asteptam ca un jurnalist de calibrul dvs sa poata prezenta ipoteze de o asa gravitate pe principalul post de stiri fara o minima verificare.
3. Cred ca cel mai mult ati avea de castigat v-ati prezenta scuzele domnului ministru fara prea multe explicatii. Va spun asta din prisma unui consilier de imagine, v-ar aduce un plus de imagine avand in vedere ca suntem in tara in care foarte putini isi asuma responsabilitatea pentru lucruri concrete.
4.ma uit si la emisiunea de azi 11-07-2011 si incerc sa verific daca ce aud este real. Si dupa o simpla cautare imi dau seama ca de fapt nu sunteti documentati deloc si ca vorbiti fara acoperire. De exemplu echivalarea lui Funeriu, a explicat inca din octombrie 2010:
http://www.realitatea.net/daniel-funeriu-isi-va-echivala-studiile-dupa-ce-va-functiona-platforma-online_754104.html
ps
De acum o sa verific toate informatiile prezentate de dvs.
Bafta
a explicat in 2010? si a lamurit ceva? sau a fost o alta aminare? a scos diploma de bacalaureat? e bine sa verificati orice informatie. noi am pus o intrebare. intai urmariti emisiunea si apoi trageti concluzia
Rolul jurnalistilor este sa prezinte fapte si argumente. Intrebari poate sa-si puna oricine. Sunt convins ca stiti ca orice idiot poate pune intrebari mai repede decat poate orice geniu sa raspunda. Sper ca sunteti altfel de jurnalist decat cei de la cancan care pun si ei, saracii, intrebari… de genul “a facut x-leasca sex in trei?”
Pretindeti ca sunteti a 4-a putere in stat. Pai “cu mari puteri vin mari responsabilitati”. Cum ar fi responsabilitatea de a prezenta fapte si nu de a pune intrebari “inocente”.
Sa avem iertare domnu’ Tudor, dar nu ati pus nicio intrebare. Pur si simplu ati facut un fals :).
De ce e asa greu sa recunoasteti ?
Macar daca n-ati fi folosit lista cu elevii de anu asta si ati fi luat o lista de acum 10-15 ani
acest “alexandru” este un admirator al domnului Funeriu.D-na Udrea stie ce vreau sa zic!
Presa pune intrebari intrebari, puterea trebuie sa dea raspunsuri!Din pacate de-alde Funeriu nu au aceasta capacitate!Despre ce fals vorbesti tovarase?!imaginea in care ii sufla una ce sa zica cum ti se pare? dar afirmatia ca “coleg e de genul neutru”?, ori emisiunea in care o ziarista de la realitatea ii spune in in Dex nu exista verbul a concluziona, iar el se scuza,inchide si revine dupa 20 de min sa spuna ca de fapt exista “a concluziona”?!Mai era nevoie de altceva ca sa ne dam seama de nivelul intelectual al ministrului actual al educatiei?!
FUNERIU ARE OBLIGATIA SA PREZINTE CELOR CARE IL PLATESC, ADICA NOUA CONTRIBUABILILOR,SITUATIA REALA A STUDIILOR SALE!!!(In)Capacitatea sa intelectuala am constatat-o oricum!!!
Presa pune intrebari intrebari, puterea trebuie sa dea raspunsuri!Din pacate de-alde Funeriu nu au aceasta capacitate!Despre ce fals vorbesti tovarase?!imaginea in care ii sufla una ce sa zica cum ti se pare? dar afirmatia ca “coleg e de genul neutru”?, ori emisiunea in care o ziarista de la realitatea ii spune ca in Dex nu exista verbul a concluziona, iar el se scuza,inchide si revine dupa 20 de min sa spuna ca de fapt exista “a concluziona”?!Mai era nevoie de altceva ca sa ne dam seama de nivelul intelectual al ministrului actual al educatiei?!
FUNERIU ARE OBLIGATIA SA PREZINTE CELOR CARE IL PLATESC, ADICA NOUA CONTRIBUABILILOR,SITUATIA REALA A STUDIILOR SALE!!!(In)Capacitatea sa intelectuala am constatat-o oricum!!!
E posibil sa fie o intoxicare? E posibil sa fie pretext pentru boicotarea Antenei 3?
Mare paguba, ca nu le vad figurile la televiziunea boicotata.
Ceea ce asi vrea sa stiu ca telespectator( si poate face demersurile Antena 3), este sa ceara in scris, oficial ,Ministerului invatamantului dovada( sau confirmarea) studiilor d-nului Funeriu si daca ele sunt echivalate de statul roman iar daca au fost echivalate si sunt valabile in Romania, de la ce data isi produc efectele.
Alfel ,instanta are trebui sa stabileasca daca o persoana fara echivalare a studiilor poate profesa in Romania sau poate ocupa un post cu studii superioare in Romania.
Functia de ministru nu necesita existenta unei diplome. Esti numit, validat de Parlament si gata.
Radule.Zvonul cum ca acest Funeriu nu ar fi luat Bacalaureatul sau ca nu si-a omologat studiile a aparut cu ceva timp in urma.Un astfel de individ ar fi trebuit prin logica sa prezinte diploma de Bacalaureat asa in Franceza .Pt ca toata lumea sa vada ca zvonuriile sant false.Si in paralel cu prezentarea diplomei sa inceapa procesul de omologare ca doar nu e o imposibilitate.Apoi sa o prezinte in forma omologata.Dar nu a facut-o.Asa ca ceva pute dar rau.Si nu pot sa cred ca un MINISTRU AL INVATAMANTULUI are nevoie de cineva sa-i sopteasca la ureche franturi din discursul pe care il tinea.Acea doamna care cred ca era consiliera lui ce ii mai soptea la ureche.E rusinos ,scarbos de rusinos pt un Ministru si inca cel al invatamantului.Sa nu mai zicem de cat de agramat e in vorbire.
Radu Tudor ai fost destul de clar in acea emisiune, ai primit ceva si ai cerut lamuriri ministrului. Funeriu a refuzat sa intervina. Personal cred ca ai respectat intru totul limitele jurnalismului,nu ai acuzat nu ai aruncat cu noroi ai prezentat o informatie si ai cerut lamuriri. Ce a facut Funeriu s-a inchis intr-o camera cu tine si a inceput sa se dea cu capul de pereti ranindu-se singur apoi a chemat politia si te-a acuzat ca l-ai stalcit in bataie. Gestul mizerabil practicat de acest individ ministru spune totul despre el. Comportamentul pdl-ului numit de ei politica in democratie capata pe zi ce trece un iz din ce in ce mai puturos.
Stimate domnule Radu Tudor,
Parerea mea este ca ati fost supusi atat dvs, Antena 2, cat si Realitatea TV, unor operatiuni de intoxicare, de care nu sunt straine unele servicii.
Cea mai buna dovada o constituie articolul victorios de pe hotnews, agentie ( curat agentie) a carei orientare portocalie este de notorietate :
http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-9361884-bacalaureatul-posturilor-stiri-cazurile-ctp-funeriu.htm
“Bacalaureatul posturilor de “stiri”: cazurile CTP si Funeriu
“Au lansat fara sa clipeasca un fals”, scria, vineri, Cristian Tudor Popescu pe gandul.info, referindu-se la un articol care “ore in sir a stat pe Realitatea.net” si in care se afirma ca unul dintre fiii sai ar fi picat Bac-ul. “Un fals abject care nu poate sa ramana nesanctionat”, spunea, o zi mai tarziu, ministrul Educatiei Daniel Funeriu, referindu-se la Antena 3. Post care, citand “un telespectator”, a sustinut ca ministrul nu ar fi promovat examenul de bacalaureat din prima incercare.”
In locul dvs., as tipa ca din gura de sarpe ca am fost intoxicat ( de cine ? ), as cere STS-ului identificarea de urgenta a sursei – telespectatorul din Franta -, si in paralel as cere si ajutorul unor hackeri.
PS1 Si totusi se misca, cum zicea Galileo. Cu diploma de bacalaureat a dlui Funeriu este totusi ceva suspect, intrucat refuza sa o dea publicitatii si refuza cu incapatanare sa si-o echivaleze, sub un pretext ridicol. Banuiesc ca nota este destul de mica, altfel o dadea publicitatii de mult.
PS2 Se pare ca PDL-ul a decis sa boicoteze Antena 3. Da Dumnezeu sa-i tina, o sa avem si noi, telespectatorii, un respiro.
Sa fiu ca tine Radule as merge in orasul unde a studiat si dat Bacalaureatul.As cere o audienta cu directorul scolii.Daca nu poate sa-ti ofere date despre individul asta ca fiind ,,secrete,, profesionale atunci cauta colegi din promotia si clasa lui Funeriu.Vorbeste cu ei si vei avea raspunsul daca Funeriu a luat Bacul in a doua sesiune,cea orala.
intr-adevar, sunt dubii mari, mai ales ca funeriu si-a dat doctoratul in chimie cu un premiant Nobel. deci nu cu vreun neica nimeni de la vreun spiru haret. cam suspect, nu ?
Din articol deduc ca nu stiati nimic despre problema echivalarii studiilor efectuate in strainatate – problema, e drept, destul de complicata.
Pentru un om de pe strada lipsa timpului ar fi o scuza bunicica, nu insa pentru un jurnalist ca dumneavoastra. Mi-e jena sa ma gandesc ca subiectul in sine va este cu totul strain.
Nu vad insa nimic indecent in a recunoaste ca atunci aveati nevoie de audienta, si ideea era interesanta. Dar daca interesul public era in joc eu as fi preferat sa ma documentez o jumatate de ora in loc sa public (rezervat) falsuri. Pe burtiera emisiunii, apropos, cum au fost exprimate aceste rezerve?
Povestea asta cu funeriu (Doamne, va pare cum mi se-arata mie, cand ii vedeti ‘figura’, ca are trasaturi cretinoide? scuze, de ce? pt ca sunt un om civilizat) eu o vad asa: el a venit cu o contrafacuta, caci vezi draga, cat de bine seamana demonstratia lui cu ‘fila de internet cu stersaturi, cu cea a ‘pixelului albastru’ si ‘viteza mainii (belzebuth-ului) care a lovit un copil (care nu era al lui, recte!)? Fila prezentata pe post NU avea stersaturi! Dar ipochimenul, nu-i asa, e-n stare sa faca un fals, ca doar si seful lui suprem tot ptin falsuri s-a cocotat acolo de unde ma bucur ca va avea un drum de parcurs pana jos, semnificativ.
E bun de cercetat in continuare, pana la ADEVAR!
Felicitari pt tine Radu, pt Dana si pt toti convivii din acest spatiu,
Violeta
Salut Violeta.
Funeriu si-a dat doctoratul cu un laureat al premiului Nobel (sigur nu tu nu stii ce-i Nobelul), asa ca data viitoare cand vrei sa vezi pe cineva cu trasaturi cretinoide uita-te in oglinda.
PS: spune-ne si noua… cum se vede lumea prin ochii uneia cu un IQ din nici macar 2 cifre ?
Doresc sa fac o rectificare: felicitarile mele NU sunt pt CHIAR TOTI CONVIVII din acest spatiu; unul civilizat, pana sa se-nmulteasca portocaliii, ca ciupercile dupa ploaie. Altfel, ma bucur ca ii ofuschez pe acestia din urma, dar din urma rau de tot. Si, perfect-tipic-pdl-ist, atitudinea lor este trasa la indigo: de a murdari tot ce, in jurul lor, este alfel si are opinie proprie, nu dictata de la partid.. Ce sa-i faci? Lume multa, lume culta.. O, si ce frumos!, ca ‘barbat’ sa jignesti o femeie! Sa nu ma mire? Ba ma mira, inca – felul asta slinos care-a manjit atatea ‘caractere’ ca nici nu-i mai poti deosebi – toti niste visani, niste tinei, niste oara, niste spani, niste si niste.. ‘etc’-ul e prea lung, asa ca BASISTI ii cuprinde pe toti, acelasi calapod. Pt ca NU poti sa te faci frate cu dracu’ pana treci puntea, mai mult de-o luna, un an.. Sigur esti, ori santajabil, ori hot, ori caftangiu, ori mitoman, de fap leit-poleit cu nichipercea-sef. IQ-ul de care ma bucur, imi lasa gandul liber si creativ, nu gandesc dupa dictare. E singura data cand fac acest gest de ‘contra’, nu-mi este propriu, nu pt asta intru pe acest blog, nu ma leg de ce scriu altii, dar prea v-ati luat-o-n cap. NU te-am invitat in spatiul meu. Ramai in al tau. Eei, veni-va timpul..
Violeta
Violeta, nu te poti astepta la bun simt din partea unuia care nici nu se semneaza cu numele lui, ci cu porecla :”lucid”.Semialfabetizatul asta imi aduce aminte de unu’ care vroia sa para ca are multa scoala si imi spunea “ce crezi ca eu nu stiu ce e ala unghi de 45 de grade? doar se invata in anul 1 de facultate”.Pe vremea mea asta se invata in primele ore de geometrie, prin clasa a 6-a, cred.Funeriu ne afirma (cu tupeul caracteristic celor de nivelul lui) despre cuvantul coleg ca este neutru pentru ca a citit el in Dex.Un copil de clasa a doua ne-ar fi spus ca e de gen masculin, numarand pur si simplu: un coleg, doi colegi!Ma intreb ce o fi studiat tov ministru la Doctorat,literele alfabetului? Ca tabla inmultiri mi se pare deja prea mult!
Atatia cretini in pozitii de conducere, numiti in functie de cat de elastica au coloana vertebrala si cat de dispusi sunt sa isi vanda sufletul satanei, nu a mai avut tara asta nici macar pe vremea celuilalt partid-stat!
Ma astept sa vina vreun lucid d-asta sa ne zica si despre studiile lui Igas, Visan sau Eba.Or avea si ei doctorate, care la Oxford, care la Cambridge, care la Harvard!!!Ca si lor li se citeste inteligenta pe chip!
Multumesc, Alexandru, pt ‘aliere’ [era sa scriu ‘aliaj’, da’ o dadeam in alte alea :)].
Sper ca, aici, sa ma pot apara singura in fata ”celor care”.. Stii ceva? Mie, din respect pt Radu, nu mi se pare deloc potrivit ca noi, cei care am ales acest spatiu deliberat si in acord cu demersul lui Radu, sa ne ‘porcaim’ intre noi. Opinii diverse, respect asta(in limite de bun simt; am citit unele chiar de remarcat!)si nu e cazul sa ducem aici vreun ‘razboi’, fie si cu armele cuvintelor, imi pare inutil. Da, te-apuca uneori
amocul [ca sa fiu blanda, pt ca nuuu sunt asa, in toate ;)]; important, pt tine, e sa “privesti la toate rece”.. Oarecum regret, putintel, ca i-am dat atentie si m-am pus la ‘mintea’ lui.. Acu-mi vine sa rad 🙂
Si-am facut un mic exercitiu: m-am straduit sa il ‘aud’ pe cel care scria despre “Nobel” (ca unic stiitor al unui domeniu arhi(re)cunoscut si despre un IQ (al meu, de care s-ar cam speria, sic!) si ce sa vezi? Am auzit vocea lui funestiu! Super! Aproape ca-mi vine sa cred, asa ca-n istoria cu ‘admiratoarea’ tantei nutzi la radio, ca funestiu este un ‘admirator’ fff. ‘lucid’! Da’, stii? Da-i la NAIBA, ca acolo va veni vremea sa mearga toti, in sir indian.. Cu bine, w-end frumos, la
buna ‘vedere’ 😉
Violeta
Fostul presedinte ION ILIESCU are echiavalat BAC-ul de la MOSCOVA ?
Sa arate si el echivalerea pt. ca a fost presedintele Romaniei !!!
@MIHAI,
Esti prost, dar prost mai baiatule !
Buna seara,
Va urmaresc in fiecare zi pe internet, deoarece de 1 an si jumatate locuiesc in Viena, si vreau sa va multumesc pentru ca existati.
Referitor la D-nul Funeriu, sincer, nu cred ca va putea sa faca personal vreo precizare legata de studiile dumnealui, deoarece, are mari si grave probleme de exprimare, iar altcineva in locul sau nu o va face deoarece, nu cred, sincer, ca a vazut cineva acea diploma….
Referitor la acreditate, si echivalare, eu personal, de circa 10 luni, nu am reusit acest lucru si cred ca daca aceasta mizerie de lege a invatamantului va ramane in aceasta forma, nu cred ca voi reusi. In afara de banii de drumuri interminabile la Bucuresti si “stat cu miloaga la usile ministerului”….batjocora este insuportabila… Rusine, acestui guvern abject!
Cu stima si respect,
Magda
Domnule Radu Tudor,faptul ca acest penibil a sarit cu acuzatii si mai nou,membiri pdl au intrat in silentio stampa arata ca au ceva de ascuns. .
http://www.napocanews.ro/2010/06/cine-pleca-inainte-de-1989-la-studii-in-strainatate-securistii-si-daniel-funeriu.html
MIHAI . . .esti un gaga. Iliescu a fost ales nu numit .
Eu cred ca CV-ul lu’ FUNEBR(i)U E O MARE FACATURA !
Prezentati va rog in emisiune si cv-ul domnului Funeriu:
edu.presidency.ro/upload/Daniel_Funeriu.pdf
Ideal este să mergeţi pe fir până descoperiţi adevărul, anume acela că nu voi a-ţi minţit ci Funeriu minte cu neruşinare de ani de zile. Dar ce ne mai miră oare la aceşti portocalii idioţi ?
Vad că unul îl “pomeneşte” pe Iliescu şi BAC-ul obţinut de la Moscova şi neechivalat în România ! Hai nu zău ? Dar de Mihai Viteazu n-ai auzit că şi-a cumpărat diploma de licenţă de pe internet cu 1500 de euro ?
Funeriu dacă era în regulă 100 %, punea diplomele pe masă, le prezenta opiniei publice, PA şi LA REVEDERE !
daca tu ti-ai fi luat BAC-ul pe bune ai fi stiut ca se scrie corect “voi ati mintit” si nu “voi a-ti mintit”, o astfel de greseala e inadmisibila pana si la clasa a II-a. Cum poti sa-ti dai cu parerea despre studiile lui Funeriu cand tu nu esti capabil sa scrii o fraza corect in limba romana?
Cu băsiştii ăştia nenorociţi, n-ai nici o şansă s-o scoţi la capăt.
Nu trebuie sa mai explici ce si cum, cei ce va admira si urmaresc, stiu ca normalitatea si firescul inteligent se afla acolo la voi la Antena 3, la judecata oamenilor ca tine, si ca cei ce ne vor terminati vor minti ca cei din guvernul asta ticalosit si misogin.Nu trebuie sa te mai justifici, deoarece sunteti prea tari, prea cu un IQ superior celor imbecili ce ne conduc, deci eu nu m-as mai cobora in a da explicatii ci as da in judecata pe imbecilii astia si le-as cere clarificari si lamuriri cu despagubirile aferente.
Aici veti gasi un link cu CV-urile tuturor ministrilor de sport din UE, unde scrie CLAR ca D-l Funeriu a trecut de BAC cu mentiunea “Assez-Bien” – ceea ce nu inseamna deloc ca a absovit cu brio:
http://www.sports.gouv.fr/IMG/pdf/2010BiographieMinUE_FRA31Dec.pdf
continuare: aici gasiti si ce inceamna “Assez-Bien”
http://en.wikipedia.org/wiki/Baccalaur%C3%A9at
Scuze pentru fragmentarea mesajului
Falsh, dom’le, falsh!
Domnule Radu Tudor, face-ti-ma si pe mine sa inteleg, ca nu ma pricep sa citesc niste pagini pe internet: In ce an au fost mai multi cu nume “Fuchs”? Ma uit ca vitelul la poarta noua si nu inteleg care dintre rezultate a fost “trucat” de antena 3: rezultatele din 2011, din 2010, sau din 2009? Va rog sa va uitati la listele cu numele “Fuchs” de mai jos, din diversi ani:
http://www.linternaute.com/ville/academie/strasbourg/f/10/
Cautati la 2011, la 2010, la 2009 etc…
Al naibii de multi Fuchs, in toti anii, dar niciuna dintre liste, din niciun an, nu seamana cu cea acuzata de “falsh”.
Semnat:
Bacalaurul cu 4 capete (de acuzare)
Salutare,
Nu inteleg cateva lucruri:
1. De ce prezentati o informatie oricare ar fi ea, fara o MINIMA verificare? Chiar si pusa ca un semn de intrebare. Din prea minimele cunostiinte despre jurnalism asa ar trebui facut? Nu?. Pe deasupra considerati ca v-ati comportat “exemplar”? Dumnezeule mare. Pe acelasi principiu ati putea sa prezentati orice informatie pe media, cu “?” de rigoare. De exemplu: “Radu Tudor nu a abolvit clasele primare?” pe care sa o lasati doar o zi pe toate canalele media. Ma credeti ca la un moment dat semnul “?” se va pierde din mintea oamenilor? 😉
2. De unde pana unde atacurile de acum la adresa ministrului educatiei? Ura pentru o anumita culoare politica, va intuneca judecata pe care consider, inca, ca o aveti. E ca si cum ati lua apararea celor care au copiat. Mai ales in perioada cand ar trebui sa ne punem intrebari si sa ne facem griji ca acesti tineri care au dat examenul de bacalaureat anul acesta vor conduce Romania peste cativa ani. Pe mine ma ia cu frisoane de pe acum acest gand. Ar fi frumos sa faceti si nu ma refer doar la Antena, o emisiune in care sa se caute posibile solutii, constructive, nu prin atacuri la o persoana sau alta.
Nota: Nu mi-a placut deloc acest ministru al educatiei. Pana acum. Ma bucur ca a avut tupeu, chiar asa agramat cum e. Sper sa nu fie doar un foc de paie. Si sper din tot sufletul sa dispara coruptia din tara asta, indiferent ce culoare politica are. Dar e o otupie. Din pacate.
@Tim,
Vad ca esti bucuros nevoie mare de faptul ca Funeriu, asa agramat cum este (sac!) se lupta cu coruptia din tara asta. Frumos pana aici, imbecilismu’ de aici porneste insa, deoarece se pare ca Funeriu ocupa fraudulos scaunul de ministru al educatiei, motiv pentru care incearca sa ne duca cu presu’ in ceea ce priveste studiile pe carte si le-a trecut in CV. Nu crezi ca ar fi normal ca in calitatea de nepatat si neinfricat, mai intai sa-si clarficie propria sa pozitie si apoi sa tina altora lectii de etica? In ceea ce priveste modul insinuos in care incerci sa acreditezi ideea ca jurnalistii Antenei 3 ar incuraja frauda la bacalaureat, prin atacarea minstrului educatiei pe motiv de studii proprii, esti jalnic de portocaliu.
scurt – dregi busuiocul
Subscriu la ceea ce spune “quintus”.
Constat că şi blogul tău e infestat de portocalii.
Pentru oricine care încă n-a priceput: până nu-şi echivalează studiile, ÎN ROMÂNIA FUNERIU E UN INS CU 11 CLASE. Punct.
@violet:
unde mai pui ca nici einstein nu si-a echivalat studiile in romania.
deci, daca e s-o spunem p-aia dreapta si noaosha romaneasca: noi suntem ‘ai mai romani, iar restul universului e de kko!
si toate shcolile din lumea asta ar trebuie acreditate aici, la noi! sa vina toti americanii si sa-si “dovedeasca” studiile incercand sa ia licenta la Spiru Haret!
PS: pentru cultura ta generala, care e cam subtire, cat si pentru logica ta, care e cam plecata de-acasa, tin sa-ti spun urmatoarele: in materie de studii si recunoastere a lor, exista un sistem de reciprocitate, similar cu cel din diplomatie: eu te recunosc pe tine, doar daca tu ma recunosti pe mine; sau “eu nu-ti cer viza de intrare in tara mea, daca nici tu nu-mi ceri viza de intrare in tara ta”;
ca sa-ti traduc: recunoasterea studiilor lui funeriu in romania, ar echivala cu recunoasterea diplomelor de la Spiru Haret in Franta. ori, franta nu e chiar in halul asta de proasta!
PPS: pentru toti cei care inca n-au priceput: acceleratia gravitationala n-a fost inventata in romania si nici nu stiu s-o fi “acreditat” cineva; deci, in romania acceleratia gravitationala NU EXISTA. PUNCT!
este doar o vrajeala a lui basescu, adusa in spatiul public cu scopul de a abate atentia poporului de la “adevaratele treburi importante ale tarii”.
am inteles – Funestiu e o lumina, o boare de om – nu trebuie sa mai insisti…
sa-l ia Gaia pe Funeriu si pe toti maimutoii portocalii…Invectiva.ro va felicita sincer pentru emisiunile de inalta tinuta intelectuala pe care le realizati avindu-l invitat in studio pe istoricul si academicianul Dinu C. Giurescu – un exemplu de romanism, de normalitate, de om cu coloana vertebrala…Antena 3 in special, dar si trustul Intact, ar trebui sa faciliteze mai des prezenta in spatiul public a unor asemenea oameni de inalta calitate morala si intelectuala…mai mult, chiar USL-ul ar trebui sa vina acum, inainte de alegeri, cu un draft de guvern care sa contina oameni ireprosabili ca academicianul Giurescu, profesorul Marga si altii, pentru a da lovitura de gratie modelului ticalos si corupt impus de PD-L – este mai mult decit evident ca un guvern cu oameni precum Giurescu, Marga si altii asemenea ar atrage mult mai mult atentia si sustinerea electoratului decit unul cu Ponta, Minca, Fenechiu samd
Chiar nimeni nu se intreaba cum a ajuns junele Funeriu sa fie elev in Franta in 1988? Ce familie isi putea trimite pe atunci copilul la liceu la Strasbourg? Acest subiect trebuie investigat, domnule Tudor! Astazi ni se pare atit de normal ca sa inveti in strainatate incit nu mai sesizezi anomalia. Si ce anomalie!
Nu…chiar nu se intreaba nimeni si chiar nu inteleg de ce e treaba ta.
Raspuns 1: cu pasaportul in mana…asa a trecut
Raspuns 2: Iti vine sa crezi ca treceau granita si oameni care nu erau in PCR sau securisti ( ca stiu ca in directia asta bati campii)?
Se pare ca se aplica si aici zicala “fa ce zice popa, nu ce face el”. Mi-ati sters un comentariu perfect la locul sau, in care chiar se oferea un link ce lamurea imaginea aparuta cu Funeriu la bac, doar pentru ca nu nu se alinia 100% la campania dusa in ultimele zile. Pai cu ce sunteti diferiti de puterea pe care o criticati ? Le cereti de atatea ori sa-si faca mea culpa cand gresesc, insa in momentul in care ajungeti si dumneavoastra (impreuna cu A3) in aceasta situatie, mergeti si voi pe ruta tupeului si a negarii oricarei responsabilitati.
Iar in caz ca sunteti mai nou pe internet, o sa va explic un concept. Moderarea comentariilor, pe orice blog / site care se respecta, se face doar pentru a elimina obscenitatile si comentariile jignitoare, nu pentru a opri comentariile decente ce nu impartasesc aceeasi opinie cu autorul.
Normal ca puteti face ce vreti in spatiul virtual al dumneavoastra, insa exista si aici practici corecte si practici dictatoriale, anti libera exprimare. Cele din urma anuleaza practic orice motiv de existenta a unui blog. Puteti foarte bine sa spuneti textul asta la TV sau in vreun ziar daca nu doriti sa dati unda verde parerilor cititorilor.
Nu-l inteleg pe Funeriu!!!I-am urmarit discursul zilele trecute si consider ca nu face nici macar 2 parale. In loc sa acuze televiziunea Antena 3, mai bine arata Diploma de Bacalaureat. Cred ca in acest fel erau incheiate orice tip de speculatii in ceea ce privesc studiile sale. Nu inteleg de ce considera acest subiect ca pe un afront adus lui, personal, ca cetatean al acestei tari. Dl. Funeriu este MINISTRUL AL EDUCATIEI. Ar trebuii sa constiintizeze ca functia pe care o detine il obliga sa fie un model de conduita civica pentru societate. Nu poate instituie reguli severe la Bacalaureat, daca el insusi nu a reusit sa promoveze acest examen. Ce-l costa sa clarifice situatia?
As dori sa va felicit pentru editia de duminica a ”Punctului de intalnire”. O sa fiu tot timpul un telespectator fidel, daca aveti ca invitati oameni de valoare si dezbateti subiecte foarte interesante. As dori sa-i transmit domnului academician Dinu C. Giurescu ca-mi doresc sa-l vad cat mai des in aparitii tv. De fiecare data il urmaresc cu respect si cu o admiratie profunda. Sunt extrem de multumita ca-l avem inca printre noi. Avem ce lectii de istorie sa invatam de la domnia sa. D-le academician va doresc sa fiti sanatos si sa aveti viata indelungata!
Uitati-va cine ne conduce,toti analfabetii si toti fara diploma luata,dau legi si conduc viata bietilor romani,Doamneeeeeee …
Pai Funeriul a dat bacul tot asa supravegheat de camere?Ia sal intrebam…
El a studiat miscarea pumnului lui Basescu in loc sasi echivaleze studiile in Romania…
Rusine ,rusine ,rusine sa le fie.
Cat trebuie sa mai inghitim mizeriile PDL-istilor???
Pai D-nule Radu Tudor,sa nici nu mai vina domne PDL-isti la antena ca siasa nu raspund sincer si nu au cuvintele la ei cand e vorba despre tara si despre viata roamanilor…
Si asa mie sila sai mai vad cum se codesc si cum se dau de gol ca nu au studii…
Draga Gabriela, inainte sa vorbesti despre analfabetii din ministere vezi ca esti facuta gramada. sal al tau trebuia scris sa-l…daca tot vorbim de gramatica
Bai d. tu,vbesti?eu nu stau sa analizez greselile de gramatica ale tele sau ale ministrilor ,esti…
Uitete in primul rand la barna din nasul tau nu la paiul din ochiul altuia…cred ca esti de-al PDL’istilor,imi e greata de toti care sunteti cu ei si care observati greselile altora in loc sa va uitati in jur ce vi s eintampla…
Eu nu mai locuiesc de multi ani in Romania si dece mi-ar trebui gramatica romana?
stai linistit si mai bine analizeaza greselile guvernantilor care conduc,poate esti de-al lor si de aceea te preocupa greselile gramaticale ale altora care nu sunt de partea voastra.
Gabriela,
imi pare sincer rau ca iar nu ai luat “Bacul”
Nu stau … ,nu madoare nici unde de bcul tau…
lingei in continuare pe PDL-isti…r
sa va duceti undeva cu totii…
Stimate domnule Radu Tudor,
Nu contest faptul ca ministrul Funeriu ar trebui sa prezinte documente care sa ateste faptul ca are examen de bacalaureat, dar circul de doi bani care s-a derulat vineri 08.07.2010 nu v-a facut cinste. Incep sa am dubii despre acele premii APTR. Daca oameni premiati incep o isterie nationala pe baza unui “document” de la “un cetatean”, care se adevareste a fi un fals abject, atunci incep sa ma tem.
Ar fi deontologic sa se ceara scuzele de rigoare pentru calomnia cauzata, dar suntin in continuare faptul ca e bine sa cereti ca ministrul sa prezinte actele necesare. Oricum, sa nu va faceti aluzii derizorii ca ministrul intra in direct la Antena3 si va raspunde. Ar trebui sa stiti mai bine ca mine, ca nu va va face rating pe gratis ministrul Funeriu. E si normal si puteti sa cereti cu glas sau fara aceasta interventie. Nici isteria doamnei Grecu nu va da roade, sunt ferm convins.
Ps. Faptul ca pe blogul dumneavoastra au aparut niste explicatii, [poate] explica si faptul ca ceva nu era in regula nici in abordarea dumneavoastra (vezi deontologie).
Cu respect,
Szilard
Ai facut Antena3 de kko.
Sunt pesedist dar totusi tu esti contraproductiv.
Badea stie sa faca stiri,tu ridici mingi la fileu sa le bombeze portocalii cat pot de tare.
1. Ce relevanta ar avea daca Funeriu nu ar fi luat bac-ul din prima. Il face mai putin profesionist in fruntea Ministerului ? Nu cred.
2. “Jurnalistii” cu agenda din Romania s-au compromis inca o data, daca mai era nevoie, ca nu tin cont deloc de realitate.
3. D-le Tudor, dvs. ca “jurnalist independent” nu ar fi trebuit sa verificati atent informatiile telespectatorului “de buna-credinta” inainte ca Antena 3 sa se compromita si mai mult ? Oare codul de deontologie jurnalistica nu spune ca informatiile sa fie verificate atent inainte sa fie publicate ? Dar intrebarile astea o sa ramana retorice.
Ceea ce afirma dl Tudor nu se mai numeste jurnalism. Pentru a comenta orice informatie, indiferent din ce sursa vine, si cu atat mai mult daca vine din sursa nesigura, ziaristul adevarat trebuie sa o confirme din mai multe surse, cu atat mai mult cu cat persoana vizata este un demnitar. Pana la urma , indiferent de cine ocupa aceste functii, trebuie sa avem un dram de respect pentru acestea altfel ne ducem dracului. Dlui Tudor i-ar conveni ca pe un alt post un neica nimeni sa afirme o enormitate la adresa dansului si un reporter sa preia “informatia” si sa o “verifice” in direct? Daca am ajuns in aceasta situatia inseamna ca nu mai putem vorbi de etica jurnalistica! Nimeni nu spune ca nu trebuie sa criticam puterea, dar sa o facem profesionist!
Departe de mine gandul de a te flata si netinand cont de parerea cuiva avizat sau nu, afirm cu toata taria ca am toata increderea in puterea ta de a ne deschide intr-un final ochii, cu toate ca de foarte multe ori am impresia ca pentru cei din generatia mea(intri si tu aici)este ceva …cam tarziu!
Singura mea temere este…sa nu obosesti,sa nu te lase nervii intr-o buna zi pentru ca dezamagirea pentru mine ar fi mult prea mare!
BAFTA MAXIMA!
imi pare rau, eu unul nu cred ca acel fals a fost realizat de catre “un telespectator din Franta” eu cred ca a fost realizat de cineva care a fost platit pe drepturi de autor pentru aceasta opera. Oricum, Funeriu si-a luat doctoratul in Franta cu cel mai inalt rang (cred ca se poate verifica usor) asta valoreaza infinit mai mult decat un amarat de bacalaureat. Ar trebui sa va documentati si in legatura cu sistemul de educatie din Franta, daca si-ar fi luat BAC-ul la limita nu ar fi fost admis NICIODATA la o “Grand Ecole”, acolo scolile superioare nu sunt fabricile de diplome de la noi unde oricine poate termina o facultate de stat daca are bani.
Echivalarea studiilor e poveste de adormit copiii de ce si-ar echivala cineva niste studii recunoscute si apreciate peste tot in lume in invatamantul romanesc care nu valoreaza nici cat o ceapa degerata pe plan extern.
Intre timp a venit si raspunsul de la profesorii din liceu al lui Funeriu care spun despre acesta ca era un elev “sclipitor” http://www.realitatea.net/funeriu-a-fost-un-elev-sclipitor-in-franta-spun-profesorii-lui_852155_comentarii.html
Domnule Radu Tudor, o sa aveti obraz sa admiteti public ca ati gresit daca Funeriu va prezinta diploma de Bacalaureat si demonstreaza ca l-a promovat.
PS: ca tot sunteti persoana publica, poate ne prezentati si dumneavoastra diploma dumneavoastra de BAC, fisa matricola din liceu, diploma de licenta si ne explicati cum e cu renuntarea la studiile de la Politehnica din Timisoara (ca gurile rele spun ca ati fi avut probleme in promovarea examenelor si acesta e motivul pentru care v-ati orientat spre o facultate mai usoara: jurnalismul, daca va doreati asa de mult sa deveniti jurnalist ati fi putut sa o faceti si fara sa urmati o facultate de profil, dovada e CTP-ul care e absolvent de Politehnica nu de Jurnalism)
Nu mă interesează de ce a renunţat Radu Tudor la facultatea cea tehnică. Treaba lui, însă dacă va fi vreodată ministrul industriilor sau directorul vreunei companii de stat va trebui să ne răspundă la aceste întrebări.
Apoi în răspunsul profesorilor de la liceu se spune despre ” amintirea unui elev strălucit” Dar noi avem nevoie să vedem negru pe alb cum e situaţia, nu merge cu amintiri. Omul ăsta e ministrul educaţiei şi face tarantele că elevii nu sunt pregătiţi. Înainte de asta era nevoie să ne dovedească el cu documente că e în regulă. Noi bănuim că nu e , avem dreptul să bănuim şi cel de a exprima aceste suspiciuni. Sau nu? Iar el , ca funcţionar al guvernului plătit din banii noştri are obligaţia să aducă dovezi. Sau nu?
Nu, nu are nici o obligatie sa dea explicatii referitoare la studiile dumnealui. A fost validat de Parlament si de catre comisia de specialitate din Parlament asta inseamna ca a fost considerat pregatit pentru functia de ministru. Din momentul ala el trebuie sa dea explicatii doar pentru ceea ce face ca ministru, pentru asta e platit din bani publici nu e platit ca o recompensa pentru studiile efectuate. Personal si eu cred ca ar trebui sa arate public diploma pentru a scapa de isteria creeata dar asta se va intampla doar daca el va considera oportun sa o faca, nu are nici o obligatie in acest sens.
Daca v-ati fi documentat in legatura cu sistemul educational din Franta v-ar fi fost evident ca Funeriu nu si-a luat bacul la limita din moment ce a fost admis intr-o Grand Ecole. Aici aveti link-ul de unde puteti citi despre invatamantul superior francez http://en.wikipedia.org/wiki/Education_in_France
Povestea asta cu BAC-ul lui Funeriu ma duce cu gandul la isteria provocata in US de republicani cu povestea lor ca Obama nu s-ar fi nascut in America. Ambele discutii sunt la fel de inutile si neconstructive.
Iar dacă Funeriu prezintă diploma pe care scrie că a fost cel mai tare bacalaureat din Franţa ever , lui Radu Tudor ar trebui să îi mulţumească şi el şi noi că datorită perseverenţei lui avem certitudini acolo unde aveam întrebări. Nu a greşit, nu are de ce să ceară scuze.
Din păcate nu cerd că se poate face lumină în acest caz . Împărţiţi în două cum suntem nu vom ajunge vreodată la înţelegere. O parte vom lua în seamă semnul acela al întrebării şi vom spune “bine că se discută, Funeriu ai datoria să faci lumină ” . Celialţi vor spune ” e o manipulare, neprofesionalism, deontologie…”Acum, că evită să răspundă e clar. Asta poate să însemne că are ceva de ascuns ( şi sunt semne de întrebare multe legate de individ ) sau că e arogant, nesimţit sau şi-a pierdut bunul simţ ( cum să răspundă ei întrebărilor puse de ..ulime? Ei care au doctorate, miliarde pe mână şi probabil şi mai multe din acelea de care noi avem doar două )
Cu îngrijorare aştept desfăşurarea evenimentelor. Mă tem că nu vom mai ajunge vreodată să discutăm ceva ci vreo finalitate. Şi atunci ce rost mai are dialogul?
Apropos de discuţii abandonate , cum a rămas cu omul agresat de oamenii primăriei din Iaşi? Credeam că vom afla dacă a fost abuz sau nu, dar nimic. Sau nu am ascultat talk show urile potrivite?
Dacă nu era presa noi credeam acum că EBA a absolvit o facultate în SUA, nu? CĂ AŞA SCRISESE ÎN CV. Foarte tare!
Nu cred că rezultatele foştilor elevi de la liceul unde a absolvit Funeriu sunt secrete de stat. Cum nici la instituţia americană n-au fost, ba chiar au răspuns repede şi au dat-o de gol pe analfabeta lui tati, care şi acum înghite în sec când “iese la lecţie”, în PE. Aţi văzut ce timorată e? 😆
În CV poţi scrie verzi şi uscate, dar actele de studii vorbesc. Cu actele respective ar putea Funeriu să le dea peste nas jurnaliştilor. De ce n-o face?
hm…lucrurile se limpezesc….probabil n-o fi luat o nota mare, cred ca aici se indreapta de fapt smecheria voastra … ma astept s-o dati pe piata ca pe o mare “bomba” zilele astea.
marturisesc ca v-am subestimat, sunteti mai “buni” decat credeam ! si romanashii fraieri o sa puna botu…
totusi, funeriu reuseste sa ia bacalaureatul intr-o limba straina, cu o programa straina, dupa o singura clasa (a 12-a) facuta acolo. numai faptul asta este o reusita in sine.
nu multi reusesc ce a reusit el sa faca dupa liceu (universitate, doctorat la universitate de prestigiu din franta cu J.-M.Lehn, laureat de premiu nobel, stagii la diverse institutii de cercetare din lume).
Operatiune clasica de intoxicare. Dar problema e alta. Orice strain care se transfera la o unitate de invatamant frantuzeasca trebuie sa faca doi ani pregatitori, practic isi pierde 2 ani din viata cu echivalarea studiilor. Deci funeriu a dat bac-ul in 1991. De asta nu vrea sa arate diploma de bac din franta. Ar trebui sa va interesati temeinic si sa vedeti ca e adevarat ce spun. Interesati-va la profesorii romani care e procedura. Dar eu stiu copii care vroiau sa se transfere in Franta si au renuntat la gandul ca mai faci 2 ani de pregatire. Cercetati.
Hai, Elena, Nu Fi Trista!
In sfarsit s-a intamplat!
Singurul post de televiziune care mai tine in lupta bastionul antibasescu, respectiv postul Antena 3, a scapat de prezenta zilnica, mai mult decat penibila si paguboasa, a reprezentantilor portocalii care infestau cu prestatia lor puturoasa emisiunile acestui post de televiziune.
Culmea este ca acest bine, facut sutelor de mii de fani ai postului, post vanat cu o asiduitate de-a dreptul patologica de slugoii basescului de la CNA, n-a fost dictat de politica editoriala a acestuia, ci de saltimbancii portocalii, care au percutat probabil la ordinul dat de plescoită ca urmarea a afrontului grav adus de Antena 3 susnumitei, prin difuzarea momentului cand aceasta a fost huiduita cu mult patos si infocare de cei peste zece mii de spectatori prezenti la gala de box in care Bute si-a reconfirmat clasa mondiala.
Pe zi ce trece dobitocii de pedelisti, in frunte cu alde Udrea si Boc, intaresc prin atitudinea lor convingerea ca au dat in sindromul dragostei poporului pentru conducatorii iubiti, sindrom care i-a dus pe Nicolae si pe Elena exact in fata zidului de la Targoviste. Altfel nu se explica cum de tantela blonda nu si-a luat masuri de protectie in sensul de a-i da ordin balaoachesului de Obreja, cu care s-a infruptat din borcanul cu dulceata celor doua milioane de Euro, de a nu genera prin “multumirile aduse de Bute madamei ministru” momentul de maxima penibilitate de la afarsitul meciului.
Oare, idiotii astia chiar se asteptau ca spectatorii, la auzul numelui Elena, sa incepa sa aplaude si sa ovationeze?
Hai sa fim seriosi, daca atunci cand imparte bucatele de panglici inaugurale se mai gasesc cativa manelisti indobitociti, care sa puna botu’ la carpele respective, apai intr-o sala populata cu peste zee mii de suflete in care singurul control care s-ar putea contabiliza este cel al instinctului de supravietuire al romanilor, supravietuire atacata la greu de prezente ca a “ibovnicesei” prezidentiale, singura reactie normala la auzul acestui nume consta in fluierat, huiduit si cu putin noroc flegmat in directia odioasei.
Asa ca Antena 3 poate multumi cerului ca a scapat de handicapatii actionati cu cipuri si-si poate delecta in continuare fanii cu emisiunile sale de exceptie.
Eu, personal, cel mai mult regret absenta sine die, chit ca nu-i portocaliu ci izmenar, a lui Nicolicea de la aceste emisiuni, acest Hoara ajuns la senectutea imbecilitatii.
Hai, Elena, Nu Fi Trista!
Apuncand-o mancarimea pe tantela cu turismu’,
Vrut-a cu tot dinadinsu’ sa-si clameze altruismu’
Si in gala-n care Bute l-a facut KO pe gal,
Cioara blonda si cam hoata a pus-o de-un recital.
Numai ca, sa vezi dracie, in loc de-a primi urale,
Coana Leana, plescoita, fu facuta de fecale,
Zece mii de voci deodata intr-un cor s-au reunit,
Si la unison, cu-obida, pe madam-au huiduit.
Jigarita, dezumflata, starleta de trei parale,
Si-a varsat amar de fiere, in spiciuri emotionale,
Reprosand celor din sala care-au fluierat la greu,
Ca nu stiu a recunoaste fapta ei de Dumnezeu.
Ba mai mult, de suparare, a dat ordin de boicot
Dirijat catre Antene pe care le doare-n cot.
Ca Lenuta si-a sa gasca de golani si derbedei
Renuntat-au la tirade, discursuri de farisei.
Daca se poate sa-l intrebati public pe Funeriu: calcularea “zmetiei prezidentiale”, pe baza de copil obraznic, e posibil sa fie analizata, dar scolarizarea ministeriala? nu de alta, dar si europarlamentara EBA, recte fata presedintelui, facuse o socala inalta prin strainatate si pana la urma era vorba doar de un simplu curs de pregatire.
Am citit toate comentariile referitoare la acest subiect. Parerile sunt pro si contra, cum era, de altfel, normal. Pornind de la premisa ca Radu Tudor a facut o mare tampenie, aratand in emisiunea Danei Grecu, fara sa verifice, acea lista cu candidatii la Bacalaureat(1989), tot nu inteleg de ce Funeriu a procedat in felul acesta. Toti cei care au studiat in facultate, un semestru-doua,in alta tara, stiu cat de greu este sa echivalezi in Romania examenele sustinute acolo. Ba numele materiilor nu se nimeresc, ba notele bune luate in strainatate, cu efort colosal, sunt echivalate aici cu note medii etc etc. Personal, nu ma intereseaza daca Funeriu si-a echivalat sau nu studiile, insa sunt deosebit de interesata sa vad daca CV-ul dumnealui corespunde si in realitate. Vreau sa-i vad diplomele! Ca Ministru AL Educatiei, este de datoria domniei sale sa spulbere orice dubiu in legatura cu aceste studii.Trebuie sa demostreze ca are studiile terminate. In acest fel dovedeste ca este legitim sa ocupe functia de minsitru.
Eu traiesc de 20 de ani in alta tara, si nici acum nu mi-am echivalat diploma de bacalaureat din Romania. Acum am 2 licente si un masterat si nici nu-mi trece prin gand sa imi pierd timpul cu birocratia – cine da o smochina pe bacalaureat? Cand m-am inscris la a doua licenta, tot ce mi-a trebuit a fost diploma primei licente (tot din Romania). E evidenta persecutia, dupa mine. Cind omul are deja doctorat sub supravegherea unui laureat al premiului Nobel, in loc sa ziceti “Bravo, uite ce a realizat un roman!”, tot ce va intereseaza e mocirla.
Buna ziua,
Domnule Radu Tudor, sper sa cititi acest mesaj. Ministrul educatiei nu este singurul exemplu de persoana cu functie in guvern si care si-a falsificat CV.
Va pot ajuta cu un alt personaj, de data asta nu din PDL ci din UNPR. Este vorba de ministrul apararii nationale, Gabriel Oprea.
conform CV-ului de pe http://www.gov.ro/gabriel-oprea__l1a61.html si de pe http://www.mapn.ro/ministrul_apararii/, Gabriel Oprea a absolvit Şcoala Militară de Ofiţeri Activi – Sibiu in 1983 iar in perioada 1983-1990 a fost ofiter economist in MApN.
Conform datelor existente, Gabriel Oprea a absolvit Scoala de ofiteri, SECTIA SUBOFITERI, arma logistica.
Deci, in 1983 dupa absolvire a fost avansat la gradul de sergent major. A fost promovat in corpul ofiterilor dupa transferul ala Ministerul de INterne, deci nu a fost promovat ofiter de catre Ministerul Apararii.
Si iar ca o concluzie, nu putea fi ofiter economist avand gradul de subofiter.
Dupa cum se poate citi in CV, Gabriel Oprea a fost numai angajat al MApN, ceea ce nu este adevarat.
De asemenea, poate imi poate explica domnul ministru cum de a avansat , teoretic in 18 ani, practic in 11 de la gradul de locotenent la cel de general maior. Si o sa va explic si de ce nu este posibil:
– GB a fost cadru activ intre 1983 si 1993, apoi intre 2001-2003, total ani: cel mult 14 ani (ani calendaristici, pentru ca daca am calcula cu exactitate, ar iesi mai putin de 13 ani)<
– sa presupunem ca totusi GB a terminat scoala de ofiteri si nu cea de subofiteri, fiind avansat la locotenent in 1983. stagiul minim in grad pentru locotenent este de 3 ani, pentru locotenent major (exista gradul inainte de 1990)- 5 ani, capitan, maior, locotenent colonel, colonel cate 5 ani. Totala de la locotenent la general maior: 23 de ani
Pana acum deducem ca in 14 ani, GB a ajuns gl.mr. Posibil sa fi fost promovat si la exceptional dar totusi si atunci erau niste reguli, nu puteai fi avansat din an in an la exceptional.
Si repet, asta in conditiile in care am presupus ca GB a terminat scoala de ofiteri cu gradul de locotenent si nu cea de subofiteri cu gradul de sergent major.
Domnule Radu Tudor, va rog sa cercetati si acest caz. Este posibil sa gresesc eu.
Va multumesc.
Greşeşti. Grav. Dacă zici că eşti militar, explică-mi şi mie ce înseamnă “Scoala de ofiteri, SECTIA SUBOFITERI” ???
Eşti probabil militar avansat direct din civil, altfel nu-mi explic aberaţia… Sunt, din păcate, mulţi ca tine prin armată. Hai să-ţi explic, ca să înţelegi: Şcoala de ofiţeri e şcoală de ofiţeri, şcoala de subofiţeri e altă instituţie. Nu e o “secţie” a şcolii de subofiţeri. Despre ce vorbim??? Oprea a terminat Şcoala de OFIŢERI la Sibiu şi a absolvit-o ca locotenent. Cu siguranţă a prins avansări la excepţional (atenţie, imediat după 1990 avansările la excepţional erau foarte frecvente!) în perioada în care a fost activ, altfel nu avea cum să ajungă aşa de tânăr general. Dar nu uita că două stele le-a primit după trecerea în rezervă, ceea ce deja nu mai are relevanţă. În rezervă putea primi azi o stea şi mâine pe următoare, nu ar mai fi încălcat niciun regulament… Pe loc repaus!
Radu,
1. Cred ca atunci cand ai scos documentul pe piata aveai dubii serioase privind veridicitatea lui. Dar, fiind la A3, ai crezut ca trebuie sa faci pe plac angajatorilor. Din pacate ai gresit, in primul rand fata de angajatorii tai: le-ai creat o problema de imagine si de credibilitate.
2. Niels ti-a explicat ca nici el nu si-a echivalat studiile si nici nu-l intereseaza. Scolile pe care le-a facut el sunt “mult mai inalte” decat cele din Romania. Este o chestie de orgoliu. Probabil, la fel si pentru Funeriu.
3. Dna. Andronescu ti-a spus ca legea nu-i cere unui ministru sa aiba studii superioare. Prin urmare, Funeriu nu trebuie sa si le echivaleze. Boc putea sa-l puna si pe Vanghelie sau Becali ministrul educatiei si nu incalca legea.
4. Ieri, la emisiunea Danei Grecu, ai incurcat (cu gratie) dreapta cu stanga. Bravo! Tu si cu George Bush. Doar ca de George Bush a facut mishto toata America. Tu, in schimb, esti in Romania: ti se iarta. Daca ai aplia aceleasi principii pe care le aplici portocaliilor (agramati, hoti, etc.) cum te-ai descrie avand in vedere ca nu stii care este stanga si care este dreapta?
Asa se intampla cand ura iti intuneca mintea…acum tu si madam TIGAE aveti cea mai mare credibilitate….:)
Domnule Radu Tudor, in Politia de Frontiera au venit Dispozitii ale Ministrului Administratiei si Internelor, prin care suntem instiintati ca toti politistii de frontiera din “operativ” suntem pusi la dispozitie pe o perioada de 3 luni (iulie-octombrie), timp in care vor fi supusi unor testari si repartizati pe functii in urma notelor (functii care au fost reduse – nu se stie numarul reducerii lor). Colegii din Politie se afla in aceeasi situatie. Atunci cand au spus ca nu se “ating de cei din operativ” au mintit.
Domnule Tudor, iertare îmi cer, dar logica dumneavoastră este şchioapă. Şi mă explic.
Dacă o televiziune portocalie (să zicem B1TV sau 10TV) ar pune pe post, la o oră de maximă audienţă, o fotografie de a dumneavoastră în care apăreţi alături de Omar Haisam într-o ipostază dubioasă şi titrează: “Radu Tudor este implicat în răpirea jurnaliştilor din Irak?”. Am pus, observaţi, şi semnul întrebării. Respectând analogia, aţi fi sunat să comentaţi şi presupun că, aşa întreg la minte cum sunteţi, aţi refuza să vă daţi cu părerea despre o aşa gogomănie. Iar la o simplă verificare s-ar constata că poza a fost luată de pe un site şi trucată? Cum ar fi atunci? Aţi mai fi dispus să daţi vreo dezminţire? Ar fi un demers jurnalistic corect din partea celor care au lansat dezbaterea? Cum aţi caracteriza credibilitatea jurnaliştilor respectivi?
Eu cred că, indiferent câte păcate are Funeriu, în acest caz ar trebui să faceţi dumneavoastră primul pas şi să vă cereţi scuze pentru greşeală. Omul nu are nicio problemă şi, sincer, nici eu nu v-aş prezenta diploma în acest moment. Pentru că dumneavoastră ziceţi acum: “OK, imaginea era trucată, da’ dacă Funeriu refuză să ne arate diploma, atunci sigur are o problemă. Ascunde el ceva…” Aş răspunde: “Nu zău?!” Antena 3 are o problemă de credibilitate. A publicat un fals (semnul întrebării nu are relevanţă, credeţi-mă. Falsul este fals). Nu mai e nimic de probat.
Eu aşa văd. Cât de obiectiv pot.
Mă aştept să fiu considerat băsist (funerist, de fapt), dar asta e. În ţara asta e deja lege: cine nu e cu noi e musai în tabăra cealaltă.
http://www.dcnews.ro/2011/07/funeriu-am-avut-cea-mai-mare-medie-de-absolvire-a-bacalaureatului-din-liceu/
sic!
si nu stie sa se uite pe diploma la note ca sunt scrise in limba franceza 🙂
Au navalit portocalii si nu stiu ce ma face sa cred ca e groasa. Chestia asta cu bacul lui funeriu a deranjat multa lume vad. Vad p aici multi c pun la indoiala profesionismul lui Radu Tudor,am mai vzt asta la legea pensiilor. Spun multi ca ar trebui sa verificati,si Funeriu va transmis sa vorbiti cu directorul liceului unde a invatat. cand colo ce sa vezi,liceul nu da informatii decat persoanelor vizate si va trimis elegant la Funeriu. Oare el nu stia asta? Parerea mea e sa continuati domnule Tudor,ceva miroase si sunt convins ca asta are ceva de ascuns. App ,diploma de doctorat a lui udrea a vazuto cineva?
Exact ce spuneam. Oricine are o părere contrară majorităţii, e sigur din tabăra cealaltă. Domnule, nimeni nu pune la îndoială profesionalismul domnului Radu Tudor. Faptul că sunt atât de multe comentarii la acest post, dovedeşte exact contrariul. Este un jurnalist respectat, a cărui opinie contează. Dar jurnaliştii sunt şi ei oameni. Şi pot greşi. Eu aşa cred, în cazul ăsta a greşit. NU pentru că s-a luat de Funeriu! Ipochimenul merită din plin toată atenţia noastră. Ci pentru gafa cu tabelul falsificat. Scopul scuză mijloacele, dar nu şi când este în joc propria credibilitate. NU, în meseria asta, NU ESTE PERMIS ORICE! Orice demers trebuie să fie în deplină concordanţă cu adevărul. Nu sunt moralist, ci asta aştept eu, ca simplu cititor de la un ziarist. Mă face asta “portocaliu”? Se pare că da, după logica ta.
Eu continui să cred că Radu Tudor ar trebui să-şi ceară scuze pe subiectul ăsta. Funeriu nu mai are de dovedit nimic în ceea ce priveşte bacalaureatul său, atâta vreme cât acuzaţiile s-au bazat pe un fals. Punct.
Domnul Radu Tudor,
O perioada foarte lunga de timp v-am apreciat mult inteligenta, bunul simt si responsabilitatea de care dadeati dovada in toate emisiunile televizate la care participati.
Cu nespusa parere de rau insa vreau sa stiti ca se vede foarte clar cat de puternica a fost influenta “temei de redactie” care v-a fost impusa in ultimul timp. Pacat ca nu ati rezistat… sa ramaneti integru si relevant.
Va recomand sa mai aruncati o privire din cand in cand la jurnalismul celor de la BBC… desi imperfecti, sunt mult mai aproape de jurnalism decat de se intampla in trustul dumneavoastra.
Cred ca ati fost prinsi intr-o spirala descendenta de deradare profesionala… opriti-va, va rog.
ei, na, cum sa se opreasca ? doar asta e jobul lui…
I(realitatea ) comenteaza pe net parerea lu’ lazaroiu ( mama Omida ) legat de boicotul portocaliilor , dupa care termina cu ,, Decizia vine după ce acest post a prezentat o diplomă falsă de bacalaureat a ministrului Educaţiei ”
Am intrebat un coleg de servici francez si mi-a spus, ca din moment ce exista un calificativ pe diploma de bacalaureat, atunci cu siguranta respectivul elev a reusit din prima sesiune, cei ce reusesc sa treaca bac-ul din “Passe second groupe” neavand trecuta nici-un fel de mentiune.
Cum, pe acest site apartinand guvernului francez, D-l Funeriu este mentionat cu “Assez-Bien” inseamna ca ce ati primit d-voastra a fost un fals.
Sincer, as fi dorit ca acel document sa nu fie un fals.
http://www.sports.gouv.fr/IMG/pdf/2010BiographieMinUE_FRA31Dec.pdf
Cu respect
Am vizionat link-ul.
1. Din pacate, CV-ul respectiv este unic, informatia nu se regaseste in nici unul dintre multiplele CV-uri ale dlui Funeriu.
2. Informatia ca a luat bacul cu mentiunea ” asez bien ” nu este credibila, intrucat d. Funeriu a spus ca a luat bacul cu note mari ( si credibilitatea dlui Funeriu nu poate fi pusa la indoiala, nu-i asa ?)
Concluzie : Si CV-ul de pe site-ul indicat este tot un fals.
Domnule Radu Tudor, lasa-ti “oamenii” sa se obisnuiasca cu elicopterul. Chiar nu va aduceti aminte ce s-a intamplat cu “altii” care au folosit elicopterul “sa plece”???
Eu unul imi doresc sa foloseasca din ce in ce mai mult elicopterul si una din “statii” sa fie la Targoviste…
Domnule Radu Tudor, nu inteleg cum de aceptati comentarii de la indivizi ca bigradu, georgian, aciduzzu! Acestia sunt in mod evident postaci portocalii platiti pentru a umple cu mizerii blogurile jurnalistilor care inca nu sunt vanduti puterii! I-am intalnit pe acesti indivizi si pe site-ul A3 si pe blogurile lui Ciutacu, Badea, Voiculescu etc. Acesti nemernici trebuiesc banati, sa-si castige painea printr-o metoda cinstita nu intoxicand populatia cu mizerii portocalii! Unul e dreptul la libera exprimare si alta e ticalosenia acestor postaci care isi iau ideile de la propagandistii platiti din bani publici!!!! La un singur punct le dau dreptate acestor postaci, si anume faptul ca in cazul unui ministru conteaza in primul rand faptele sale, iar faptele lui FUNERIU sunt UN DEZASTRU! E de departe cel mai prost ministru pe care l-am avut la educatie, si Miclea, Hardau sau Adomnitei au fost chiar ministri slabi dar totusi au incercat ceva spre deosebire de acest Funeriu care singurul lucru pe care l-a facut a fost sa promoveze o lege catalogata de cei mai multi specialisti ca fiind o rusine, o lege care nici macar nu e opera lui ci i-a fost servita de sus de la Zeus cel chior!!!! Cum sa consideri in anul 2011, montarea camerelor de supraveghere ca fiind o mare realizare cand orice alimentara de cartier are asa ceva?!?!?!? si nici macar nu a fost in stare sa monteze camere peste tot!!!
Funeriu, pana nu ne prezinti diplomele cu care te lauzi ramai un semi-analfabet cu 11 clase, chiar si cu toate diplomele din lume o sa ramai o sluga a chiorului si un semi-analfabet care nu poti lega o fraza fara greseli gramaticale si cel mai grav esti O RUSINE de ministru! Un papagal care s-a afirmat la OTV cand a masurat viteza mainii ticalosului chior lovind acel copil!!! DEMISIA NEMERNICULE si pe urma pot sa te stergi la fund cu diplomele tale cu tot!!!
Domnule Tudor va rog din suflet sa demarati o campanie impotriva acestei mizerii numite “vot prin corespondenta”!!!! daca acea lege trece tare ma tem ca n-o sa scapam de ciuma portocalie multi ani de aici incolo!!! organizati un miting si prezentati populatiei care sunt pericolele aceste legi mizerabile promovate de fostul amabasador din sectia unde s-a inregistrat cea mai evidenta frauda la ultimele alegeri!!! Am totusi credinta ca Bunul Dumnezeu nu va ingadui ca o astfel de nenorocire sa continue sa distruga acest popor! Am incredere ca Dumnezeu va lumina judecata romanilor astel inca sa voteze mai mult decat pot portocaliii sa fure!!!
ok, sa presupunem ca funeriu e un dezastru ca ministru….ce nevoie mai e sa dezinformezi cand e vorba de studiile lui ?
Domnule Moroşanu,
Vă asigur că nu-mi petrec viaţa pe internet şi nu comentez orice se discută pe oriunde. Nu că aş avea dorinţa să vă demonstrez asta. Şi nici nu mă aştept să mă credeţi. Nu mă încadrez, deci, în tipologia “postacului”, pe care îl detest şi eu, la rândul meu.
Radu Tudor este însă un jurnalist pe care îl stimez şi pe care îl urmăresc cu plăcere. Cu siguranţă, asta m-ar califica în ochii fanilor portocalii drept “antibăsist”, sau mai ştiu eu ce etichetă se pune celor din tabăra USL-ului. Şi mi-aş încasa “urări” echivalente cu ale dumneavoastră.
Văd că în opinia dumneavoastră sunt deja portocaliu, plus alte epitete pe care nu le enumăr, din scârbă. De când a-ţi spune onest părerea înseamnă deja un delict??? Ce ştiţi dumneavoastră despre mine? Cum vă permiteţi un asemenea limbaj suburban? Poate că nu puteţi sau nu ştiţi mai mult. Dar deja este treaba dumneavoastră…
Domnule Moroşanu, România nu este doar a portocaliilor şi a roşiilor, albaştrilor sau mai ştiu eu ce etichetări vă place să (vă) atribuiţi. România este în primul rând a noastră, a celor liberi în gândire, a celor pentru care libertatea de a ne exprima este foarte importantă!!!
Citiţi, vă rog, TOATE postările mele pe acest subiect şi veţi vedea că: 1. Am folosit un limbaj decent în toate ocaziile. 2. Nu am negat prostiile pe care le face ministrul Funeriu (şi tot guvernul incompetent care ne conduce acum) ci, pur şi simplu, mi-am exprimat (cu argumente, nu cu invective!) opinia în legătură cu gafa făcută de Antena 3 în acest caz. Atât. E prea mult pentru dumneavoastră?!
Încetaţi, vă rog, să mai priviţi lumea cu atâta suficienţă, nu deţineţi adevărul absolut! De unde până unde, dacă cineva nu e de acord cu dumneavoastră e musai “portocaliu”, “sigur plătit” sau mai ştiu eu ce alte obsesii aveţi? Cu logica aţi încercat, domnule Moroşanu? Dar cu bunul simţ?
In atentia dl. R. Tudor si a celor interesati . Am vazut emisiunea integral , iar faptul ca nu sunt strain de codul penal pot afirma cu certitudine ca nu puteti fi acuzat de nimic . Am sa expun si citeva motive . Pe tot parcursul emisiuni s-a solicitat in mod explicit lamuriri din partea ministrului , nu au venit … Semnul intrebari expus in burtiera dovedea in clar ca emisiunea avea in dezbatere o ipoteza si nu o acuzatie sustinuta de participantii la emisiune. Dreptul la imagine a individului ii apartine in mod exclusiv si totodata prevazut prin lege , dar nu poate acuza pe nimeni atit timp cit atit el cit si apropiati acestuia au refuzat sa ofere lamuriri cu privire la intrebarea din burtiera . Mai mult pot preciza ca am suspiciunea ca totul a fost regizat de acesta , inclusiv informatia trimisa postului , si totul cu scopul de a intinde capcane penale , celor incomozi din acest post .Dar daca tot vorbim de corectitudine fac apel la dvs . , d-le R. Tudor sa cititi in continuare acest comentariu , caci povestea pe care o voi expune , sa-r putea sa o intelegeti mult mai bine , intrucit aveti pregatirea de analist militar .In cadrul PDL au fost cooptati multi membri cu dosare penale la activ , nimic nou pina aici , dar una din cele mai bune prietene a lui Funeriu este si Liliana Romaniuc din IASI actualmente sefa ISJ IASI . Aceasta a fost numita in aceasta functie in prima zi de lucru a cabinetului BOC 2 , cind acesta devenise si ministru al educatiei . Ce nu se spune , L. Romaniuc avea dosar penal pentru instigare la terorism . LA liceul Pocait R. Wurmbrand din IASI unde era directoare a impus elevilor sa cumpere spre studiu brosura \” ISUS PRIETENUL TERORISTILOR \” , doar un pasaj din carte \” Eu spun crestinilor din jurul meu ca noi ar trebui sa-i consideram prietenii nostri pe teroristi ,. Teroristilor care citesc aceasta le spun \” sunt prietenul vostru si prietenul celor care gindesc ca voi \”. Binenteles ca dosarul s-a facut varza …dar mai sunt si fonduri asccesate in FALS in valoare de 4,7 milioane euro si s-a mai emis si ordonanta 1033 , unde tot in fals i s-a dat bani acesteia . Cam asa oameni are in jurul sau Funeriu . As putea sa folosesc un proverb romanesc \” Cine se aseamana se aduna \” Oare minte proverbul ??? In ceea cel priveste pe Funeriu chiar daca ar avea dreptate vizavi de unele lucruri ce vrea sa le schimbe in sistem are o mare problema care dealtfel nu tine de nivelul de pregatire pe care il are , tine de cei 7 ani de acasa , mult prea arogant , zeflemist si increzut , este , pentru a avea pretentia de a fi respectat .Probabil ca acea d-na care ii sufla pe la diverse conferinte nu-i spune ca duce o mare lipsa de modestie , lucru dealtfel omniprezent in guvernul TARI .Acuzatii destul de grave mai sunt impotriva inspectoarei , precum trafic de carne vie , si multe altele … Eu imi asum cele scrise aici , numai ca cu siguranta nu v-a dori nimeni sa cerceteze cele scrise de mine .Imi cer scuze pentru lungimea comentariului . Daca ve-ti fi interesat de subiect , va voi pune la dispozitie , probe care sa imi sustina fiecare acuzatie in parte .
Vreau sa precizez din start ca am convingerea ca-i ceva putred in trecutul de elev/student al lui Funeriu.
Il detest pe acest personaj gretos si arogant care se incadreaza perfect in tagma PDL-istilor.
Asta nu ma opreste insa de la a face urmatoarele rationamente logice.
Tu, din pustura de jurnalist, ai dorit sa alfi raspunsul lui la intrebari cu privire la trecutul sau educational. Stiind ca nu vine in emisiuni, nu raspunde la telefon si e destul de arogant incat sa lase subiectul mort forever, eu ca privitor, pot sa cred ca ideea de “am primit de la un telespectator” e cel putin subreda. Ca sa ma convingi pe mine de veridicitatea informatiei neconfirmate oficial, mi s-ar parea logic sa divulgi sursa. Spun asta pentru ca eu daca as fi fost in locul tau as fi facut urmatorul lucru: …deci Funeriu nu raspunde si nu vine in emisiuni…bun..facem o hartie, zicem ca-i de la un fan A3, o dam ca venita pe surse, o lasam sa treaca drepta informatie neconfirmata, si in felul asta ii fortam mana jegosului sa vina cu un raspuns…poate chiar se enerveaza bou’ si suna si-n emisiune sa-l prindem la o incolteala mica cu niste intrebari incomode. Eu ca privitor pot sa cred ca ipoteza asta e foarte aproape de adevar, pentru ca eu asa as face, si pentru ca repetarea la nesfarsit a expresiei “o hartie venita de la un telespectator”, e mult prea subtire incat sa ma faca pe mine sa cred ca pixelosul ar trebui sa se simta constrans sa vina cu raspunsuri.
Totodata cred ca gresesti enorm cand spui ca “e obligat sa raspunda”. Absolut deloc! Nici Basescu nu a raspuns la “de unde are fi-ta casa?”, nici Udrea la “din ce bani ai lichidat imprumutul?” etc. E o lista nesfarsita de intrebari fara raspuns, nici unul din cei intrebati nefiind, sau mai bine zis nesimtindu-se obligat. Singura lor obligatie e morala, in fata alegatorilor, dar cum ei merg cu nesimitirea pana la maxim, ii doare-n paispe de oprobiul public si de eventualele consecinte electorale. Asa ca n-ai de ce sa te astepti ca si jenantu’ asta are de ce sa se simta “obligat” sa vina cu raspunsul, cu atat mai mult cu cat eu cred ca hartia pe care o ai ‘venita pe surse’ nu e reala ci doar un mijloc prin care ai sperat sa-l aduci la nitica dare de socoteala. Nu ti-a iesit, bulangiul s-a prins si tace chitic cum ii sta bine lasului, iar pana cand nu pui mana pe ceva cu adevarat oficial, chiar ca n-ai cum sa speri ca-l auzi venind cu explicatii:(…din pacate…
P.S.: O fi presa a 3-a putere-n stat, dar din punctul meu de vedere, chiar si impotriva unor japite precum cele care fac parte din regimul care ne stapaneste momentan, e bine sa folosesti arme conventionale, pentru ca daca incepem cu “pe surse”, riscam sa ne decrebilizam in fata propriilor admiratori, iar pierderea respectului pe care ni-l poarta privitorii/cititorii n-ar fi de bun augur pentru viitor…
1) “Funeriu 11 clase potrivit legii din Romania”
Serios? Pai atunci Eminescu are doar liceul, ca studiile de la Viena nu se pun, iar Einstein n-are nici atat ca nici el nu si-a echivalat studiile la voi
O astfel de logica poate fi foarte usor desfiintata si de un copil istet din clasa a 3-a.
2) “Ca demnitar si membru al Guvernului, ca politician al partidului de guvernamint, este obligat sa raspunda cum se cuvine oricarui subiect, fie ca-i place, fie ca nu”
Cat se poate de fals si acest argument. Nimeni nu e obligat sa raspunda oricarui subiect pentru ca asa vor indivizi din presa tabloida. Obligatia de care vorbiti nu este nici legala si nici morala. Daca tot ce ar face demnitarii ar fi sa raspunda “oricarui subiect” nimeni nu ar mai munci, nimeni nu ar mai face si altceva. Ponderea discutiilor dintre un ministru si presa tabloida ar trebui sa fie minima, spre inexistenta, ca in orice tara civilizata.
3) Nu in ultimul rand, Funeriu merita tot respectul pentru ca din perspectiva activitatii stiintifice este un profesionist extraordinar, cu realizari de invidiat si cu care romanii se pot mandri, dar mai ales pentru ca a decis sa se intoarca in Romania si pentru ca are curajul sa incerce sa schimbe sistemul asta nenorocit si mediocru, de care Dvs pareti atat de atasat.
O seara buna!
1.Eminescu nu avea diploma de bac, informatule!!!De aia nu a studiat la Viena, propriu-zis (adica nu a absolvit o facultate) ci doar a frecventat cursurile care ii se pareau interesante (filosofie, drept si altele).Daca Funeriu e in aceeasi situatie cum zici tu, inseamna ca Doctoratul lui e doar in CV.
2.Eu nu cred ca putem pune semnul egal intre unul care a creat in mare masura limba romana care se vorbeste azi (MIHAI EMINESCU) si unu care nu stie cum afla copiii din clasa a doua genul substantivelor (petrica funeriu).
3.Poate funeriu nu isi expune diploma pentru a nu-i ofensa pe colegii sai (majoritari in pdl) care si-au luat diplomele de bac la batranete, iar pe cele de licenta le-au obtinut in conditii ciudate sau nu le-au obtinut deloc ( vezi cazul savantului Canacheu sau al secretarilor de stat fara diploma de studii medii)!
Cristian Tudor Popescu spune că s-a mizat pe “remanenţa” în conştiinţa colectivă a informaţiei, chit că, ulterior, aceasta s-a dovedit a fi falsă.
“Ministrul Funeriu este cât se poate de criticabil, căci a făcut şi face greşeli. Dar, în acest caz, a fost vorba despre un atac la persoană. Corect jurnalistic era să-i fie analizată activitatea de ministru şi nu altceva. Ceea ce a făcut Antena 3 reprezintă o modalitate care ţine de propagandă şi manipulare, nicidecum de presă. Procedeul de bază a fost – am primit la redacţie, noi nu ştim, o fi adevărat, o fi fals, dar îl facem public, oricum, să se apere învinuitul. Este un procedeu de prezentare care a urmărit denigrarea, s-a mizat foarte mult pe efectul remanent, chiar şi după dovedirea falsului. S-a mizat pe tendinţa psiho-socială pronunţată în conştiinţa românilor, de a aprecia lucrurile negative, pe ideea conform căreia nu iese fum fără foc. Pentru ce au făcut, ar trebui să recunoască faptul că nu sunt ziarişti, au folosit tehnici de manipulare şi diversiune care nu ţin de jurnalism “, explică CTP.
Eu am o mare nedumerire.Cum a fost posibil ca acest humanoid,Funeriu Daniel sa ajunga ministrul educatiei in Romania, daca nu si-a echivalat studiile din strainate aici in Romania?Pe ce criterii de competenta nationala a fost numit Funeriu Daniel ministru?Cine ne garanteaza noua ca Funeriu Daniel nu este scolit in vreo scoala de terorism international si adus de teroristul Basescu Traian in Romania pentru a fi ajutat sa distruga invatamantul romanesc?Pana acum mass-media occidentala, ambasada Frantei in Romania nu a avut nici un cuvant laudativ la adresa “ministrului “Funeriu cel cu “inalte studii universitare” in Franta?Prestatia fals intelectuala a humanoidului Funeriu Daniel jigneste mediul universitar francez;aceste specimene subumane ,asemeni lui Funeriu ,nu pot fi absolvente a nici unei scoli in Franta.
Priviti-ii facialul,este prototipul schizofrenicului .Apropos acest humanoid nu are parinti?cine-i sunt parintii,DE CE SUNT TINUTI LA SECRET si cum de si-au permis in plina dictatura ceausista sa-si trimita fiul “la studii in Franta”?
Pentru romani, Funeriu Daniel face parte din esalonul trei de asasini securisto-ceausisti, acum subordonati criminalului internationalizat securistul “premiant” T.Basescu-PDL.
George Pruteanu sau Daniel “Fumuriu”?
http://www.youtube.com/watch?v=UnuddM4DS3c&NR=1
Majoritate pe aici marseaza pe ideea ca acea lista a fost un fals si ca d.vstra domnule Radu Tudor a.ti facuto de oaie,ei fiind niste mari admiratori ai d.voastra bla bla. . .de ce e ma un fals ,ca a zis funeriu. Pai sa ne aducem aminte ca tristul de ministru demonstra pe la otv ca base nu a lovit copilu’,si ghici ce? Base a recunoscut ca la lovit.
Promit că e ultima postare pe subiect!!! Dar nu m-am putut abţine. Domnu’ Hârciog, vă recomand să studiaţi rapid un manual de gramatică a limbii române. Poate că că v-aţi grăbit, deşi asemenea greşeli, cum sunt cele din acest comentariu, nu sunt scuzabile sub nicio formă. Dacă ăsta este nivelul dumneavoastră de exprimare, atunci am mari dubii că am putea vreodată să polemizăm de pe poziţii egale. Şi, nu, nu e aroganţă! E chiar trist…
O zi bună!
Si app. . .daca funeriu e un produs al scolii franceze,am mari dubii ca sistemul de invatamant francez e unul mai bun decat al nostru.
asta chiar e tare !
Ia La Zboru’ Cu Noroace, Dai Un Ban, Da’ Stii Ca Face!
Sereiu’ lu’ chiombila a primit vesti din Afgan
Cum ca teroristi, o droaie, au pus ochii pe golan.
Si cum din varii motive la el nu pot sa ajunga
S-au gandit sa il raneasca, razbunandu-se pe sluga.
Asa ca, porniti pe rele, l-au luat in vizor pe Boc,
Pe care vor sa-l rapeasca, daca au putin noroc.
Boc insa, ascuns e bine, cand se deplaseaza-n public,
A-l gasi prin buzunare este-un exercitiu sadic.
Nu poti folosi bazuca avand tinta-n buzunare,
Astfel incat teroristu’ de alt plan nevoie are.
Mai nou, ii vaneaza neamu’, cu copii si cu purcel,
Declansand total vendetta pe omu’ lu’ Traienel.
SRI, insa, nu doarme si spre pacea lu’ Milica
Ii plimba pe sus tot neamu’, in elicopter, nenica.
Multumit e nanobocu de-asa paza intarita
Pe care-o plateste pesin dintr-o leafa ciomuita.
http://soferul.wordpress.com/2011/07/13/despre-jurnalism-asa-cum-imi-amintesc-eu/ Va recomand o lectura…. si poate o dati si colegei ..
Domnule Tudor sunt un mare fan ala modului dumneavoastra de a spune lucrurilor pe nume. Am gasit ceva extrem de interesant pe un site despre acest caz, sper sa nu va suparati ca va expun linkul: http://www.legifrance.gouv.fr/affichCodeArticle.do?cidTexte=LEGITEXT000006071191&idArticle=LEGIARTI000020488815&dateTexte=20110708
Faptul ca ati admis pe acest blog ca ati facut, intentionat, uz de fals in emisiunea dvs, nu va va avantaja, in cazul in care se va dovedi ca lista respectiva a fost frauda in acte publice. Iar din punct de vedere al eticii jurnalistice, orice informatie neverificata se presupune a fi falsa. Este de neconceput sa dati publica o informatie neverificata, “din burta”, oricate burtiere ati pune. O asa practica e o pata de rusine peste obrazul profesiei dvs. Cat despre chestia cu cenzura, nu tine. Minciunile si falsul trebuie cenzurate!
pai daca trebuie cenzurate minciunile, ar trebui sa nu intre acest comentariu, nu-i asa?! sau daca scrieti din africa ganditi ca acolo?