Home Articole Premierul Grindeanu promite implicare personala in atenuarea catastrofei autostrazilor romanesti

Premierul Grindeanu promite implicare personala in atenuarea catastrofei autostrazilor romanesti

2548
11
SHARE

Apreciez angajamentul premierului. Sa le luam insa pe rand, pentru ca problemele sunt grave si mari :

  • Centura Bucuresti – intarzieri nepermis de mari, cu grave consecinte asupra vietii participantilor la trafic. Santier de 12 ani, probabil singura capitala UE fara centura si legatura intre A1 si A2
  • Autostrada Pitesti-Sibiu – singurul tronson lipsa total din Coridorul 4 Pan-European. Romania se face de ris de ani buni in fata UE din cauza incapacitatii de a finaliza auostrada Constanta-Nadlac. De la granita de vest a Romaniei, exista legatura pe autostrada pina la Lisabona !
  • Coruptia grava din CNAIR (fost CNADNR) unde s-au cheltuit anual 2 miliarde euro, adica 20 miliarde euro in 10 ani ! Fara sa finalizam nimic ! O hotie incredibila, neachetata de nimeni
  • Inexistenta in 27 de ani a parteneriatului public-privat, prin care se puteau finaliza toate autostrazile Romaniei pe banii companiilor private, cu o taxa decenta de acces pe autostrada ca in orice tara UE. Dar nu se putea fura din acest tip de contract, drept pentru care mafia din Transporturi nu a aprobat niciodata, transpartinic, acest parteneriat 

Premierul Sorin Grindeanu a salutat, luni, decizia CNAIR de a deschide un nou segment din autostrada Lugoj – Deva, precizând că modernizarea infrastructurii rutiere rămâne în atenția Guvernului și că se va implica personal în recuperarea “uriașelor întârzieri” din acest sector.

“Salut decizia CNAIR de a deschide astăzi un nou segment din autostrada Lugoj — Deva, între localitățile timișene Traian Vuia și Margina. Vă asigur că modernizarea infrastructurii rutiere rămâne în atenția Guvernului și că mă voi implica personal în recuperarea uriașelor întârzieri înregistrate, de ani de zile, în acest sector”, a scris Grindeanu pe Facebook.

Circulația rutieră pe autostrada Lugoj — Deva, Lot 2 km 27+620 — km 56+220, sectoarele A, B, C și Nodul Rutier Margina, s-a deschis luni.

În perioada 28 februarie — 2 martie, Comisia de recepție a inspectat și a analizat lucrările executate în cadrul acestui proiect. Comisia a admis realizarea recepției, fiind semnat și procesul verbal la terminarea lucrărilor.

11 COMMENTS

  1. Off-topic:

    Orice problema trece cat este de mare dar viata nu este la fel in inchisoare. In loc sa te trezesti sa-ti iei in brate fratii, te trezesc dimineata la apel mascatii.

    • Tara e plina de autostrazi construite in 10 ani de regimul boc-basescu.
      Iar coruptia a fost demult eradicata tot in cei 10 ani de bas-boc cu codruta kovesi si daniel morar procurori de varf. Ce coruptie?
      Ca sa nu mai vorebsc de autostrazile facute de Ciolos si de faptul ca zilnic iohannis vorbeste de autostrazi nu de securiatate si bani pt servicii.
      Deci ce catastrofa?

    • Nu avem autostrazi pentru ca statul e slab si s-a lasat praduit de companiile straine si autohtone care au castigat licitatii pentru constructia de autostrazi in toti acesti 29 de ani de zile de economie de piata libera la furat. Si uite asa au fost aruncate pe apa sambetei zeci si zeci de milarde de euro in toti acesti ani si Romania tot nu are autostrazi. In loc ca sa fi aruncat acesti bani pe fereastra, statul ar fi trebuit sa infiinteze o societate pe actiuni cu 100% cu capital de stat si s-ar fi construit singur autostrazile atat de necesare dezvoltarii economice si industirale ale tarii noastre. Si macar in al 12 ceas ar trebui sa faca acest lucru. S-ar fi dat de lucru la oameni, autostrazile odata terminata ar fi atras investitii si am fi mers astfel tot inainte si nu am mai fi batutu pasul pe loc ca acum.

  2. Sa rezolv eu catastrofa,..

    M-am apucat de rele de cand eram mic, asta a fost solutia sa ma ridic. Viata m-a facut sa nu fiu deloc cuminte, am facut infractiuni si am mers inainte. La inceput eram prea mic, eram doar o sageata. Acum e diferit, am propria mea brigada. Fara mine nu se face nicio smecherie, sunt capabil si am creier de masonerie. Sange de spartan imi curge prin vene, nu ma supara ca iti fac probleme. Am brigada, un intreg batalion si le dau fuste la astia care sunt sifon.

    M-am nascut periculos si sunt rasa pura. Nu sunt maidanez sa dau doar din gura. Pentru toti papagalii ce se cred periculosi dar de fapt astia-s nebuni, nu sunt sanatosi. Se jura sa moara sa faca daca nu tine, la orice ora sa o dea parte in parte cu mine. Intru in casa peste voi si va omor, ma faceti sa ma dea la Observator. Va las pe toti in urma ca n-aveti cu ce sa veniti, n-aveti bani de motorina sa ma urmariti. Mai bine sunati la 112 ca trimit brigada peste voi.

    P.S. Orice problema trece cat este de mare dar viata nu este la fel in inchisoare. In loc sa te trezesti sa-ti iei in brate fratii, te trezesc dimineata la apel mascatii.

    Tragi pe amandoua, nu doar pe o nara, esti dependent de marfa originala. Ti s-a marit pupila ochiului din cauza prafului. Ai fost aspirator uman. Traieste intensitatea

  3. suna bine “atenuarea catastrofei”. Deci ramine catastrofa, dar mai atenuata 🙂

    Ma intreb insa, la concret, cum poate fi atenuata catastrofa…. evrika, printr-o mai buna comunicare publica! Sa spunem lumii saptaminal, lunar, de vizite, planuri si lucrari, macar sa traiasca poporul cu iluzia ca se face ceva, ca se chinuie cineva. Ca de facut, sa fim seriosi, fara planuri ca lumea, fara bani, fara contracte ca lumea si fara constructori ca lumea (si, din cite se vede, nu avem de nici unele) autostrazile si centurile ramin desene pe hirtie.
    I-o fi dat voie SRIu sa faca autostrada Comarnic-Brasov? Asta, oau, ar fi o stire… Sau o fi gasit solutia pentru Aciliu? Si asta ar fi o stire, un fapt concret…. ca altfel, la vorbit vorbe, pina si un politruc se pricepe cit de cit.

  4. Ce simpatic sunteti domnule Radu Tudor. Grindeanu nu stie ce zi e fara sa-i spuna Dragnea.
    Ce competenta are premierul si ce plan a declarat ca are pentru transporturi in afara de vorbe goale ? A anuntat mai multi km de autostrada ? ZERO. Verifica cineva calitatea lucrarilor ? NU.
    In timp ce grineanu va impresiona din vorbe, se fura si motorina de unde avem lucrari.

  5. Atenuarea catastrofei ? Nu intrevad nicio solutie viabila de “atenuare”. Cataclismul este asa de “adanc” incat nu vad vreo solutie de avarie. Sigura modalitate de surmontare a handicapului este lucrul zi lumina, la lumina reflectoarelor, ceea ce nu vom vedea in anul de gratie 2017.

Leave a Reply