Home Articole Realizator Antena 3 : Rușine, #UPC #Vodafone!

Realizator Antena 3 : Rușine, #UPC #Vodafone!

3645
0

Pe buna dreptate, analistul economic Daniel Apostol, realizator Antena 3, este revoltat de calitatea jalnica a serviciilor oferite cand esti abonat la o companie cu renume, ce nu-si onoreaza contractele.

Iata ce a postat Daniel Apostol pe Facebook :

Frustrat: de vineri nu-mi merge #UPC #Vodafone, cablu adicătelea.
Asta pentru că m-a mâncat undeva acum un an să plec de pe satelit, la ăștia de se lăudau cu calitatea serviciilor lor de CTV. Ei bine, am de un an, săptămână de săptămână, “căderi” de semnal.
Vineri, după ce stă soția vreo 30 de minute în “dialog” cu robotu’, mă pasează unui băietan de serviciu care îmi promite “personal” că luni (adică azi, 1 iunie) mă vizitează “tehnicianu” să “reglementeze” situația.
Azi, ora 20:00 a sosit, Tehnicianu’ n-a venit!
Azi, pe la 20:00, după altă jumătate de oră de “dacă aveți probleme – tastați tasta1, dacă nu ați plătit-tastați 2, dacă vă trece nevoia, tastați-3, dacă sunteți din Botoșani – striviți 4, dacă nu mai aveți ce face -tastați de la început” ș.a.m.d, o fătucă îmi spune că vede că am reclamat situația încă de vineri, că nu știe când va reacționa “dispeceratu'”, că îmi promite că mă programează la tehnician, dar nu știe când, că o să primesc eu mesaj pe telefon, după care “clanc”!
Și atât!
Imaginea la TV e ca în poză, pe orice canal m-oi duce, cu sau fără card de decodare, cu sau fără HD-ul vieții.
De fapt, realizez că imaginea e de rahat, aidoma serviciilor cu care compania #UPC #Vodafone se mulțumește să deservească publicul. Factura curge însă continuu și pentru zilele în care serviciul curge discontinuu, iar la întrebarea mea legată de asta, fătuca #UPC #Vodafone mă întreabă intrigată “dacă vreau să aplic pentru recalcularea facturii?”
Serios?!
NU, NU faptul că #UPC #Vodafone e o firmă specializată în trimis de facturi la clienți mă supără. Ci faptul că DOAR asta știe să facă la timp. Să încaseze bani pe servicii de proastă calitate și să ducă de nas clienții frustrați prin interminabile “dialoguri” cretinoide cu mașina/ robotul de serviciu și prin promisiuni neonorate.
Rușine, #UPC #Vodafone!
Cine mă vede/aude: aveți sugestii să-mi schimb rapid serviciul de telecom? Pe bune, dar rapid, zău!

Leave a Reply