Home Articole Romania, singura capitala europeana fara centura ocolitoare

Romania, singura capitala europeana fara centura ocolitoare

1430
9

9 COMMENTS

  1. Un reportaj total manipulator si fara nici o urma de echilibru.
    2 exemple:
    1. Nu ati mentionat absolut deloc faptul ca actualii sefi din CNAIR & MT au deblocat lucrarile de la pasajul Mogosoaia si nici faptul ca se lucreaza intr-un ritm alert.
    2. Cum sa-si imagineze cineva ca la 2 zile dupa ce semnezi un contract, constructorul se apuca si niveleaza terenul cu un buldozer si excaveaza pentru a turna piloni?
    Nu exista descarcari arheologice in zona? Nu exista relocari de utilitati?

    Daca pentru punctul 2 ne-am putea astepta la lipsa de profesionalism, pentru punctul 1 nu e decat omisiunne din reacredinta.

    P.S. Nu ati uitat sa mentionati faptul ca din toata centura Bucuresti sunt ceva km modernizati la 2 benzi pe sens, dar evident ca ati omis sa aduceti aminte celor care nu stiu si cand si cine a facut respectivele lucrari. Faptul ca guvernul Boc a modernizat cei 25 de km in perioada celor mai dificile constrangeri bugetare din 2010-2011 iar toate guvernele care i-au urmat nu au facut nici macar 10% din ce se facuse pe vremea lui Boc e evident ceva ce nu conteaza( guverne care au fost doar pe crestere economica si relaxari bugetare).

  2. Nu cred ca ati citit ce am postat. Am spus eu ca erau utilaje acolo?
    A fost o predare de amplasament. Nu a fost o inaugurare de lucrari. Aia e treaba constructorului.
    Ati auzit de descarcari arheologice? Vi se pare ca intra utilajele pe un santier inainte de a se face descarcarea arheologica?
    Vi se pare ca poate intra un utilaj pe un santier inainte de a se asigura ca nu exista utilitati care trebuie relocate? Toate astea sunt in sarcina constructorului.
    Daca el nu e in stare din diverse motive sa faca toate astea in timp util atunci exista o problema.
    Cat a trecut de la asa zisa “inaugurare”? O luna.
    Chiar credeti ca cineva poate sa obtina toate avizele de la birocratia romaneasca in 2-3 saptamani si sa faca si descarcarea arheologica? Daca e o conducta de gaze sau Conpet prin zona? Sau cabluri de comunicatii si energie electrica?

    Sunt convins ca daca intrau cu buldozerul si taiau un cablu de energie electrica care ar fi condus la o pana de curent in sediul Antena3 ati fi rectionat pe masura…

    Abordarea dvs ar fi avut sens daca treceau 6 luni de la respectiva inaugurare. Si chiar si atunci trebuie sapat dupa cauzele reale.

    La Mogosoaia s-a stat dupa avize care nu mai veneau de la primariile PSD de Bucuresti (PS1 si PG). Si a stat un guvern PSD. De ce oare? Doar pentru ca au pus habarnisti in pozitiile de decizie.

    Primarul de la Oradea a colaborat bine cu pesedistii de la CNAIR sau MT tot timpul. De ce oare?
    Pentru ca si-a facut treaba lui perfect si le-a pus in brate exact ce aveau nevoie pentru a debloca o licitatie.

    E foarte bine ca puneti presiune pe guvernanti si pe constructori, dar ideea e sa o faceti cu profesionalism si buna credinta. In cazul de fata nu ati intrebat constructorul care e situatia, de exemplu.

    • Ati auzit/vazut stirea cu inaugurarea facuta de CNAIR? Nu era o stire despre vreo descarcare arheologica. Pe bune, vorbim impreuna si ne intelegem separat. Primarul de Oradea e poate singurul din Romania care stie cum se gestioneaza un oras european

  3. Eu ma uit la sursa primara, nu ma uit ca sa fiu dezinformat (eventual de Antena3).
    Daca un reporter/editor de stiri nu are habar despre ce compune pe la stiri asta inseamna ca trebuie luat de bun doar ce auzim la tv?

    http://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/%C3%AEncep-lucr%C4%83rile-de-modernizare-centurii-bucure%C5%9Fti

    S-a emis un ordin de incepere a lucrarilor, asta e un aspect birocratic. Inseamna ca acel teren ii “apartine” constructorului in vederea implementarii contractului pentru care e platit.
    Un contract de infrastructura implica insa si descarcarea arheologica… Iar faptul ca dvs nu pare ca aveti idee despre asta nu inseamna ca nu exista.

    https://www.mediafax.ro/cultura-media/descarcarea-de-sarcina-arheologica-aprobata-mai-rapid-pentru-drumurile-de-interes-national-9138692

  4. Institutia de stat o stim bine. Comunicarea e pentru cine o intelege.
    Despre constructor as spune ca nu ne putem inca pronunta. Momentan sunt in saptamana 5 din termenul contractual de 15 luni. Daca ar fi in saptamana 50 si lucrarea nu ar avea progres fizic mai deloc am putea spune ca e un prost constructor. Sau daca ar face o lucrare de proasta calitate.

    Problemele sunt in general de partea cealalta. La CNAIR sau la alte institutii ale statului.
    Daca sunteti constructor de ceva lucrare prin Bucuresti si dati de o conducta de care nu stie nimeni si asteptati 6 luni un raspuns clarificator de la PMB lumea o sa va injure ca nu faceti nimic pe santier, cand de fapt, problema e in alta parte iar injuraturile trebuiesc directionate catre angajatii PMB si catre sefii lor (mai ales politici).

    Si v-as ruga sa analizati situatia de la pasajul Mogosoaia unde in momentul de fata sunt rezolvate aspectele birocratice sau de utilitati iar constructorul isi vede de treaba intr-un mod mai mult decat decent.

Leave a Reply