Şase oferte au fost depuse pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru Lotul 2 al Autostrăzii Lugoj -Deva (secţiunile E şi D), în lungime de 9,13 km, a anunţat, luni ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, pe pagina sa de Facebook.
“Au fost depuse 6 oferte pentru Proiectarea şi Execuţia lucrărilor pentru Lotul 2 al Autostrăzii Lugoj -Deva (secţiunile E şi D), cu o lungime de 9,13 km. În cadrul acestui contract, câştigătorul va construi inclusiv 2,13 km de tunel forat compus din două galerii unidirecţionale”, a scris ministrul pe reţeaua de socializare.
Pentru acest proiect, cu o valoare maximă estimată de 2,593 miliarde lei (fără TVA), au depus oferte proiectanţi şi constructori din România, Grecia şi Turcia, a precizat Grindeanu.
Contractul- finanţat prin PNRR- prevede termene de maximum 11 luni pentru proiectare şi de 34 de luni pentru execuţie.
Conform unui comunicat al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, ofertele au fost depuse de: Asocierea SC Spedition UMB SRL – SC Tehnostrade SRL – SC SA & PE Construct SRL – Euro-Asfalt d.o.o; Aktor Societatea Tehnică Anonimă (Aktor SA); Kolin Insaat Turizm Sanayi ve Ticaret AS; Asocierea Makyol Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret AS – Yapi Merkezi Inşaat ve Sanayi AŞ; Mapa Insaat ve Ticaret Anonim Sirketi; Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret AS.
Comisia de Evaluare va analiza ofertele în conformitate cu prevederile Documentaţiei de atribuire şi cu legislaţia în vigoare în domeniul achiziţiilor publice. Valoarea estimată a contractului este între 2,283 milioane lei şi 2,593 milioane Lei fără TVA.
Conform condiţiilor din Acordului de mediu a fost prevăzută realizarea a două tuneluri în cadrul Secţiunii E2 în contexul evitării problemelor de stabilitate şi a impactului negativ cu implicaţii majore asupra mediului. Lungimea celor două tuneluri va fi de aproximativ 2,13 km. Tunelurile vor fi formate din două galerii unidirecţionale prevăzute pe fiecare cale de circulaţie cu platforma de 11,25 m, scrie Agerpres.
PS : Segmentul Margina-Holdea este cel mai intarziat si rusinos de pe autostrada A1, componenta esentiala a coridorului 4 pan european. Romania se face de ras de 10 ani, incapabila sa construiasca si sa inchida un sector de 9 km, in contextul in care in toata Europa vedem viaducte si treceri de autostrazi de sute si mii de kilometri in conditii geografice infinit mai dificile