Home Articole Solutie stupefianta ! Ministrul Transporturilor vrea ca masinile sa mearga pe drum...

Solutie stupefianta ! Ministrul Transporturilor vrea ca masinile sa mearga pe drum forestier in loc de DN1

21005
7

Absolut halucinant ! In loc sa vina cu solutii de PPP rapide, bani de la buget sau fonduri UE pentru autostrazi demne de un stat UE, ministrul Transporturilor socheaza : sa o luam pe drumuri forestiere !!

Ministrul Transporturilor, Lucian Bode, a propus marti mai multe solutii temporare de reducere a blocajelor rutiere de pe DN1 din Valea Prahovei pâna la finalizarea autostrazii Comarnic Braoov, printre care si folosirea unui drum forestier în zona Azuga.

‘În paralel (cu debutul construc?iei sectorului de autostrada Comarnic-Braoov, n.r.), rezolvam pe termen scurt, pâna când se construieote autostrada, drumurile pentru micul trafic, pentru a decongestiona acest sector. Am stat si eu 7 ore în trafic de la Bucuresti la Brasov, pe 30 decembrie, stiu ce sentimente traiesc românii care circula pe acest tronson si stau 7-8 ore, de aceea cred ca drumul judetean Câmpina-Valea Doftanei limita cu Brasov-Sacele – 61 de kilometri de drum judetean, poate fi reabilitat printr-o interventie a statului cu finantare de la Ministerul Dezvoltarii, si astfel avem o varianta alternativa. De asemenea, la Sinaia avem un drum paralel cu drumul national identificat de autoritatile locale si acolo putem sa îl reabilitam si salvam câtiva kilometri, în zona Azuga am identificat un drum forestier care poate fi folosit ca si ruta alternativa, iar cele doua variante ocolitoare, Comarnic si Buoteni, ele sunt deja prinse în master-plan pe fonduri europene si ele pot fi realizate înaintea autostrazii. (…) Acolo se blocheaza traficul, trebuie sa recunoastem acest lucru, iar construirea celor doua variante ocolitoare, Comarnic si Buoteni, în regim de autostrada, ar rezolva problema aglomeratiei si a gâtuirii traficului în zona respectiva’, a precizat ministrul Transporturilor, la Radio România Actualitati.

De asemenea, Lucian Bode a precizat ca una din solutiile luate în calcul de Guvern pentru realizarea autostrazii Comarnic-Braoov este finantarea de la buget, deoarece România îsi permite sa investeasca trei sute si ceva de milioane de euro anual pentru acest proiect.

‘Pe Comarnic-Brasov, din punctul meu de vedere, solutia Parteneriatului Public-Privat nu este una corecta, primul ministru va anunta în perioada urmatoare solu?ia. Una din solu?iile pe care noi le luam în calcul si primul ministru a înaintat-o public este aceea a asumarii pe buget, pe un buget multianual, a acestui obiectiv, vorbim de aproximativ 1 miliard de euro, România îsi permite sa investeasca 200-300 de milioane de euro, trei sute oi ceva de milioane de euro în fiecare an în acest obiectiv’, a completat ministrul Transporturilor, scrie Agerpres.

PS 1 : Am citit de 3 ori ca sa fiu sigur ca e adevarat. Ma declar absolut socat de viziunea acestui ministrul in anul 2020, cand romanii asteapta de 30 de ani 100 de km mari si lati de autostrada Comarnic-Brasov. Solutia lui Bode ?! Sa o luam pe drum forestier ! Asa ceva n-am auzit in 30 de ani de presa. Dincolo de faptul ca e ilegal sa faci din drum forestier drum public, Bode intelege care e dimensiunea traficului pe DN1 ?! Cum sa mearga 1000 de masini pe zi pe drum forestier, prin padure?! Doamne fereste !!

PS 2 : Nu conteaza culoarea politica, la naiba ! Conteaza ce vrei si ce poti sa faci pentru tara asta ! Au trecut 30 de ani din viata noastra si jinduim in continuare cand vedem cata civilizatie e la de granita noastra de Vest, incolo. Si cat troglod a produs politica romaneasca. Indivizi, partide, guverne care au facut praf sute de miliarde de euro fara sa lase o autostrada, un spital, o cale ferata, o flota de avioane.

Zero, nada, nimic !

Popor mai tolerant si mai pacalit ca al nostru greu sa gasesti !

7 COMMENTS

  1. Ar trebui ca domnia sa sa scurteze drumul pe acolo.Impreuna cu tot guvernul…
    Dar eu m am saturat de bani dati pe “studii de pre si fezabilitate” care de 20 de ani raman prin sertare.
    Sunt bani publici ar trebui ca media sa publice aceste contracte…sa vedem cate au fost….pentru ce au fost dati…ce sume….si…..mai ales…..care au fost clauzele contractuale( in favoarea cui).Evident cu ascunderea datelor personale.

  2. Domnul ministru nu a intrebat si M.mediului ? Ca…defrisarea…si poluarea zonelor montane…E la fel de tragica ca poluarea zonei” zero,” adica cetatenilor de grad zero din Bucuresti…ca restul zonelor din Bucuresti pot fi poluate discriminator.Sunt cetateni de mana a doua…

  3. Acest new cuc de la transporturi zice el ceva dar este durerea celor din partid care au vile pe acest drum si terenuri al caror pret dupa o sumara asfaltare se va dubla. Pentru descongestionare exista trei posibilitati: reparare drum si standard de expres Ploiesti Targoviste Sinaia 2sens unic in Comarnic unulprin centru si altul existent peste raul prahova dar care trebuie reparat si asfaltat -reluarea traseuliui la iesirea de nord comarnic…la fel in bustenicentru si lateral drumul de langa palatul brancoveanu…pentru Brasov indrumare ocolire prin rasnov dar reparare drum…. la toate aste oprirea traficului greu sambata si duminica adica camere video si amendarea celor care fac asta fara exceptii. Si 3 …se stie ura lui sorin pop si prim de busteni sinaia fata de turistii bucuresteni . Pana ii schimba poporul se poate institui comandament de deszapezire sambata si duminica la ploiesti impreuna cu politistii din localitate…. astia saboteaza traficul ca au interese cu autostrada asta sau mai sa ii detaseze in covasna sa se sature de zmeura.Norocul nostru este ca acesti cuci de la transporturi nu au multe zile de luat decizii asa ca se poate lua ca o gluma…toti coministii asupriti si chiniiti cu pensiile si salariile speciale…cei care nu au avut posibilitatea sa sustina mp din orase au cumparat si ei pe valea doftanei acolo 1000
    2000 de mp pemtru un mic castel … electoral trebuiesc sustinuti cu o limba de asfalt ca acum este momentul potrivit

  4. Domnule Radu Tudor, glumiţi ? De când aşteptaţi să vină pnl-ul la guvernare ? De mult timp. Au venit. Ce vă mai doriţi ? Autostrăzi ? Prea mult.

  5. “Vrea să ca mașinile să”. Titlul e la fel de greșit ca ideea… Măcar în restul textului ideea-i una singură, greșelile-s multe…

  6. Dom’ ministru!
    În dulcea limbă română, ”ca și rută” nu merge! ”Ca și prost”, merge, dacă țineți neapărat!

  7. Nu vad pe nimeni nici din Brașov, nici din București interesat de acest subiect.
    Nu vad pe nimeni nici în Piața Sfatului și nici în Piața Victoriei. De fapt, nu vad pe nimeni nicăieri.
    Așa ca întrebări cum ar fi:
    “de ce PPP este o soluție greșită ?”,
    “ce prevederi din contractul de PPP sunt proaste ?”,
    “cu ce solutie concreta si clara (cost, timp, calitate, etc.) a fost comparat PPP-ul sa se ajungă la concluzia: nu e bun?” –
    si altele, vor ramane fara raspuns.

    #NiciEu

Leave a Reply