Exclusiv Ziua Veche:
Băsescu şi-a mutat butoanele STS la sediul de campanie
Scris de : Doru Dragomir
Serviciul de Telecomunicaţii Speciale a instalat sisteme de comunicaţii secretizate la sediul de campanie al lui Traian Băsescu. Informaţia a fost obţinută în exclusivitate de Ziua Veche iar STS a fost nevoit să o confirme.
Traian Basescu la butoanele STS
Chiar dacă în momentul de faţă, preşedintele suspendat se consideră un “simplu cetăţean”, aşa cum a precizat în ultima declaraţie de presă susţinută luni, 16 iulie 2012, el continuă să rămână conectat la butoanele puterii prin intermediul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, care a montat în vila din strada Comăniţa nr. 9 un sistem performat de comunicaţii secretizate prin intermediul căruia Traian Băsescu ţine legătura cu factorii de decizie din sistemul de securitate naţională.
Potrivit legii de funcţionare, Serviciul de Telecomunicaţii Speciale este instituţia militară abilitată să coordoneaze activităţile în domeniul telecomunicaţiilor speciale pentru autorităţile publice din România.
Instituţiile care pot beneficia legal de sistemele secretizate de comunicaţii ale Serviciului de Telecomunicaşii Speciale sunt:
1. Parlamentul Romaniei
2. Presedintia Romaniei
3. Guvernul Romaniei
4. Institutiile care desfasoara activitati in domeniul apararii, sigurantei nationale si ordinii publice.
5. Administratia publica centrala si locala.
6. Autoritatea judecatoreasca:
– Curtea Suprema de Justitie
– Ministerul Public
– Consiliul Superior al Magistraturii.
7. Curtea de Conturi.
8. Curtea Constitutionala.
9. Organele de conducere din cadrul organismelor guvernamentale si al unor organisme neguvernamentale de interes national.
Având în vedere acest lucru, am solicitat STS să ne comunice de ce si in baza carei legi au fost instalate sistemele de comunicaţii secretizate la sediul de campanie al lui Traian Băsescu.
Colonelul Adrian Fulea, purtător de cuvânt al STS, ne-a declarat că, „singurele mijloace de comunicaţii ale Serviciului de Telecomunicaţii Speciale sunt instalate legal acolo unde îşi desfăşoară preşedintele suspendat activitatea. Sistemele de comunicaţii instalate de STS sunt cele prevăzute în documentele legale, potrivit statutului pe care îl are acum preşedintele suspendat”.
În aceste condiţii, declaraţiile lui Traian Băsescu prin care îl sfătuia pe Crin Antonescu să folosească telefonul negru din biroul de la Palatul Cotroceni şi să apase pe al treilea buton ca să obţină anumite răspunsuri de la o persoană avizată nu mai sunt atât de lipsite de substanţă, deoarece nu e exclus ca la capătul firului să răspoundă chiar Traian Băsescu. Mai mult, preşedintele suspendat Traian Băsescu, prin intermediul sistemului secretizat de comunicaţii instalat de STS la sediul de campanie, poate să vorbească în orice moment cu şefii servicilor secrete (SRI, SIE, SPP, STS etc.) sau cu reprezentanţii Curţii Constituţionale, Curţii Supreme de Justiţie sau Parchetului General şi DNA.
Mai mult, Băsescu va putea beneficia de informaţii în timp real în ziua de 29 iulie 2012, având în vedere că STS se ocupă de centralizarea şi transmiterea rezultatelor referendumului din teritoriu către Biroul Electoral Central.
Situatia e grava, aceasta instalare a sistemelor de secretizare a comunicatiilor la sediul lui Traian Basescu inseamna ca staful lui s-a pregatit pentru a vicia rezultatul referendumului din 29 Iulie 2012. In acest caz Guvernul trebuie sa-l demita imediat pe seful de la STS. Alegerile prezidentiale din 2009 au fost furate cu ajutorul celor de la STS si nu mai trebuie ca aceasta situatie sa se mai repete.
trebuie sanctionat , DEMIS si directorul STS si BASESCU !!!
Trebuie sa ai creierul tau cu care sa judeci, nu al lui Radu Tudor, asta trenuie, presedintele in functie este TB , n Crinisorul, el este de fapt seful senatului care tine locul presedintelui, nu exista functie separata de presedinte interimar…asta e prosteala…..ma rog, presedintele in functie are dreptul la acest gen de servicii oriunde este el, la munca, acasa sau invacanta, el are comunicatii secretizate, nu mai puneti botul la minciunile de casa ale lui Radu Tudor, si la neptul pe plaja presedintele nu vb pe cartela reincarcabila de la Orange ce dracul mai oanemi buni?! sunteti naivi??? cat timp nu este demis presedintele beneficiaza de anumite chestiuni de secretizare, paza etc, si e logic, el se poate intoarce in functie cu program intreg in 29.07, pai ..daca se intampla asa, si el a fost interceptat intre timp….nu e nasol??? din acest motiv este si biroul lui de la Cotroceni sigilat, un loctiitor cum e Crinisorul nu are ce umbla cu documentele presedintelui i functie!! el are drept doar sa-i tina locul si sa dea cu pixul daca trebuie si intervine ceva pana se intoarce presedintele, ce face crin cu toate convocariole alea, de guvernator BNR, servicii secrete, ambasadori si etc, nu sunt altceva decat exagerari care au scopul de a spune tuturor….aveti grija, eu sunt seful acum, singura lui problema este ca nu-l prea crede nimeni inca 😉
Citeşte, învaţă, mai fă puţină şcoală, poate vei scrie corect şi te vei exprima mai coerent. Tipic PDL-iştilor inculţi…
asa Julia, cand n-ai niciun contraargument leaga-te de aspectele gramaticale.
PRO are dreptate (nu cred ca-i incult, poate din graba…), Presedintele Romaniei este Basescu nu pana pe 29-30 iulie, CI PANA LA DECIZIA CCR CARE VALIDEAZA REZULTATUL REFERENDUMULUI! Asa ca, Base beneficiaza pana atunci de tot ce inseamna protectie fizica si informativa! Este normal sa fie asa mai ales ca sunt sanse destul de mari sa revina in functie! Lasa ca-i mai bine sa nu se inteleaga intre ei, ca de facut mare lucru oricum nu fac dar macar nu mai pot fura in voie! Las’ sa-si dea reciproc la turloaie, ce mama draq, macar spectacol sa avem! Miza usl e mare, sunt cativa pe care-i asteapta ani luuungi de parnaie, Justitia tocmai si-a intrat in mana (uite ca si mult hulita Uniune pune umarul la asta)!
Tonta va avea in zilele ce vin, de raspuns la o intrebare GREA – ceva intunecat rau, pe langa care plagiatul (in relatie, insa) e o nimica toata: “accidentul” procurorului Panait! Si cate ramificatii are dosarul in gasca psd… Mai vorbim!
Chiar atat de mult ii sunt aserviti? Pai e suspendat sau este in cel mai puternic exercitiu al functiunii? Inseamna ca o sa-i lase telefonul cu 12 butoane si dupa ce nu va mai fi presedinte (demis sau la termen). Nenorocita vietate!
Antonescu: Referendumul, VALIDAT cu 50% plus unu din alegătorii prezenţi la urne! Un lucru stipulat la lege care nu trebuia dezbatut atata vreme degeaba!
Acum se va vedea spaga la vot! Cat va fi costul unui vot?
MA MIR CA N-AU FACUT-O PINA ACUM.
D-LE RADU, NENEA DE LA PDL DIN EMISIUNE, E PRIMUL CARE E UN PIC SIMPATIC
Traiesc in Italia (de nevoie) si vreau sa votez. Conform MAE, cel mai apropiata sectie de votare fata de localitatea in care traiesc se afla la mai mult de 250 km. In 2009 am avut o sectie de votare aproape (Fermo, Marche). Chiar daca nu mai este posibil reorganizarea acestei sectii, stiu ca la Ancona exista un consulat onorific. Ar fi bine.
oare se vor termina toate aceste nedreptati ,pe 29 iulie?
Pot fi premiati in vreun fel cei ce ies la vot?Sau votul obligatoriu?
Ha, va fi scandal mediatic si Crin, desi a spus ca nu va schimba sefii serviciilor secrete, va trebui sa il schimbe pe marcel opris.
Domul Antonescu niciodată nu a afirmat
că şeful de la STS nu ar putea fi schimbat
în perioada de interimat
noi cuvântările i le-am conspectat
URGENT trebuie sanctionat , DEMIS si directorul STS si BASESCU !!!!
Oare mai scapam vreodata de acest dictator? Suntem mai rau ca in Cuba sau Venezuela. Asa ma simt. La BUTOANE sta acest vechi securist. Doamne, imi vine sa INEBUNESC. MAI SCAPA TARA ASTA DE ACESTI VECHI PROCURORI SI SECURISTI COMUNISTI ?
Da, vom scăpa. Dacă românii în ceasul al XII-lea vor înţelege şi vor conştientiza mai mult decât orice că este absolut obligatoriu să se prezinte la vot, băsescu şi pdl-ul vor pieri pe limba lor. Cu tot sts-ul, ccr-ul şi alte şi alte instituţii care le manevrează băsescu direct de la masa sa. Refuz să cred că după o astfel de dezvăluire în presă, Crin Antonescu, Victor Ponta, Parlamentul şi Guvernul vor sta cu mâinile în sân şi vor lăsa lucrurile la acest stadiul de gravitate. Şi nu vor sta, sunt sigur de asta. Dar doamnă Valeria, noi trebuie să ieşim la vot şi am rezolvat cazul, mult mai simplu decât orice altfel de complicaţii. Dacă nu vom scăpa, vina este a nosatră, a tuturor. Fiecare va avea partea sa de vina, ptr. îngroparea definitivă a României.
Probabil Antonescu stie ca se va depasi orice prag impus de catre detractorii democratiei, altfel nu inteleg motivele pt care a acceptat sa promulge legea referendumului, fara sa o re-trimita spre dezbatere parlamentului. Oricum, e un gest nu de prudenta, ci de lasitate, mai ales dupa iesirea de acum citeva zile cind a vorbit despre faptul ca nimeni nu ne poate uzurpa suveranitatea si ca demnitatea noastra de europeni este inatacabila. Ma surprinde, asadar, aceasta pozitie sovaielnica pina si la Antonescu… si nu pot fi de acord cu explicatiile sale, tocmai din perspectiva democratiei si demnitatii Romaniei.
Iar cum stim toti ca avem de infruntat un adversar care nu joaca corect, nu pot fi de acord ca noi sa fim mai catolici decit papa, numai pentru ca pitifelnicul de tonto-ponto a facut pipi pe el in fata unor oficiali la Bruxelles, tradind de fapt interesele si insasi demnitatea cetatenilor Romaniei.
Urgent ancheta, Basescu sa raspunda penal la fel si STS!
Acum, Băsescu ar trebui să demisioneze imediat. Ar fi ultimul lui abuz ca preşedinte. Ăsta dacă revine la Cotroceni va dezlănţui teroarea în popor, se va răzbuna. Va tăia iar pensii şi salarii fiindcă tot criză este. Îl va scârbi pe Victor Ponta aşa de tare, încât îl va face să demisioneze.
Fiara asta cu ochi de ciclop nu pleacă de la Cotroceni nici în 2014. Şi atunci va măslui alegerile şi îl va pune pe MRU preşedinte, iar el se va face premier, fiindcă acolo sunt butoanele şi banii acestei ţări. Ăsta este în stare să mituiască toată conducerea UE, ca să îl susţină.
Popor, trebuie să faci efortul de a ieşi la vot pe 29 iulie şi jos cu piratul!
Acum m-am intors de ,,undeva” , nu am fost 1 saptamana in tara…stiam SIGUR ca Marcellino si Pahontu vor fi demisi la CSAT , nu a avut loc inca sedinta CSAT ???!!!??? , va scapa doar Mele cu conditii…
Nu ar trebuii sa ne mire, Roberta ne-a furat pe fata, Traian de la telefon prin sclavii sai.
Socant e insa cum niste protocoale secrete ce tin in definitiv de securitate nationale, nu doar au ajuns publice dar sunt folosite intr-un scop electoral mai mult decat lipsit de sens.
basescu a spus , deja, ca daca Antonescu telefoneaza la tasta 3 raspunde el !
nu ma mai mira nimic daca nu se iau serios masuri nu stiu ce se va intimpla.
Degeaba batem din gura. Tot asa face cum vrea el. Se observa ca la noi in tara we o caracatita. Cine stie cite stie Base despre toti, asa ca ei sunt supusi lui. Daca e suspendat sa mearga in ….origini. Antonescu tace, dar nu stim de ce. Pentru tacerea lui va fi sanctionat de electorat.
Despre aceste lucruri trebuie sa afle Europa d-nei Merkel…USL sa gaseasca o solutie prin care sa se faca auziti in Europa!Si asta cat mai repe….
TREBUIE sanctionat , DEMIS si directorul STS si BASESCU !!!!!
Domnule Radu Tudor,ar trebui nu doar demis seful S.T.S.,dar ar trebui ca orarul referendumului sa fie 7,00-23,00,atat in tara cat si in strainatate,pentru a se face baremul de 50%+1.Si atunci le-am da lu’ Base si gastii lui peste nas!
Crin trebuie sa-l demita urgent pe Opris,cu toate consecintele, dar si basescu trebuie sa raspunda penal
până acum motiv nu prea avea
da’ l-a lăsat să-şi facă damblaua
Daca nu este legal ce a facut STS atunci Antonescu va trebui sa ia masuri.
o intrebare de om prost; ;Il asculta si pe Antonescu?
sa raspunda STS !!!
Nu e adevarat!!! Ce mai urmeaza frate? Maine parlamentul trebuie sa il cheme pe seful STS sa ii dea doua peste bot si CINE are dreptul sa il demita sa O FACA! Dupa care in legea aia de o discuta ei in sesiune extraordinara sa le interzica participarea la “ORGANIZAREA” referendumului, alegerilor de orice fel de aci inainte forever.
bravo ! te-ai prins
Presupunem ca nu va fi cvorum la referendum si Base se intoarce la palat ce vor face cei care au fost la vot? Ii vor hingheri institutiile marinarului? Ii vor da afara de la munca? Astia nu uita si nici nu iarta! Ce parere aveti , domnule Tudor?
Votul e secret. Nici macar Base nu stie cu cine ati votat.
Opris trebuie demis imediat si deferit justitiei, iar instalatia dezafectata in 24 de ore, deoarece Basescu nu mai este presedinte.
Ganditi-va ca avand aceasta instalatie poate asculta pe oricine, inclusiv pe Ponta si Antonescu.
Ponta nu cred ca a avut mandatul USL de a-l lasa pe Antonescu in ofsaid cand i-a promis lui Barosso in direct ca va accepta conditii neeuropene si necostitutionale la validarea referendumului .
Acum Antonescu – un politician admirabil s-a conformat dorintelor PPE dovedindu-se vulnerabil la presiuni , un politician romantic si cred ca va pierde.
Eu personal o sa merg la vot cu toata familia dar mi-e frica de aceasta loterie .
Astazi nu ma simt bine reprezentat de Antonescu deoarece trebuia sa joace mai dur – sa puna occidentul in fata faptului implinit .
d-le tudor se poate un link cu legea sau fituica unde scrie ca sts are voie sa faca sa ceva?
Trebuie dovezi palpabile, sa nu fie vreo petarda aruncata pentru dezinformare. Poate ar trebui cautata “buba” in alta parte.
Presedintele ” suspendat” are artibutiile constitutionale si legale “suspendate”. In caz contrar, ajungem la o aberatie : conducere bicefala sau avem doua presedintii.
Ma intreb ce opinii ar avea reprezentantii UE despre situatia conducerii cu doua presedintii in Romania,daca e normal intr-un stat UE ca serviciile secrete sa fie partizane intr-un staf electoral si comanda unor servicii de stat, apolitice, s-a mutat intr-un sediu privat de campanie, nu cumva e vorba de o lovitura de stat?
Cine conduce CSAT-ul?
nu cred ca Ponta si Antonescu au scapat din vedere un lucru asa de important … am incredere in ei . Promulgand legea referendului Antonescu a fost curajos, demn, de cuvant si mai ales avanseaza increderea in poporul roman Ei ne cer sa iesim la vot… asa cum noi le-am cerut sa faca ceva sa ne scape de acestia … merkel merkel ( nu stiu daca e corect (de fapt nu ma intereseaza d-na asta) ce ti-ai mai bagat nasul unde nu ti-a fiert oala,,, in toamna esti pe farasi si de acolo in lada de gunoi… urmasa de cr…ali. Sunt momente in care ma tulbura urma pasilor unor flacai frumosi,frumosi de 18 si 19 ani(unchii mamei) care au plecat pe drumul fara intoarcere aparand Romania de inaintasei acestei blonde frustrate ( demna urmasa)…
Presedintele interimar ar fi indreptatit sa ia urmatoarele masuri
1. Blocarea promulgarii legii referendumului( suspiciune de frauda electorala si complot )
2. Declansare ancheta rapida ( raport ) la STS
3. Convocare CSAT
4. Demitere conducere STS
S-a cam albăstrit Antonescu când a aflat ca STS prestează servicii de campanie cetățeanului Băsescu din banii contribuabililor .
Parca președintele e omul cel mai informat . Nu-mi miroase a bine și se pare ca Antonescu va fi tras pe sfoara caci la prezidențiale unde a prestat mult peste Geoana dar romanii vor mici și bere !
Ha, ha! Imi vine sa rad cand ma gandesc ce balet trebuie sa faca in perioada asta sefii serviciilor intre nevasta (legala dar interimara) de la Cotroceni si amanta (clandestina dar de cursa lunga) de la sediul de campanie ;-))
Imediat Domnul Antonescu sa faca Apel la Parlament in acest caz sa fi-e Demis in 24 de ore fara Referendum incalcind si atacind SIGURANTZA NATIONALA
Nu o faceti Basescu va cistiga acest Referendum si terminati odata cu interpretarea Constitutiei
Antonescu are dreptul si puterea in acest caz sa faca plingerea Constitutional de incalcarea grava asupra Sigurantei Nationale trebuie stopat imediat Basescu in felu acesta va dovedeste ca sunteti slabii si il lasati sa faca ce vrea
Domnule Radu Tudor,parerea mea umila de cetatean al acestei tari,care a luptat din toate puterile sa scapam de Basescu,este ca ceea ce au hotarit astazi la Cotroceni ,se numeste SINUCIDERE POLITICA ! Este exact ceea ce afacut Geoana la alegerile trecute ! sa va explic,daca vor da din nou puteri Curtii Constitutionale,Blaga si cu Anastase vor ataca demiterea lor la CCR.Ghiciti cui va da dreptate CCR ? In 2 zile ii vom avea din nou la Conducerea Senatului si a Parlamentului! Venind la Senat va trebui sa mearga la Cotroceni in locul lui Antonescu! Toate se vor intoarce la loc,toate au fost inutile ! vedeti ce inseamna o greseala politica ? pe pariu ca acum au pierdut tot ,o spun cu mare tristete
Uitativa ce moaca are?(de agarici).
Domnule Radu Tudor .
Dumnevoastră credeți ca Antonescu a procedat bine acceptând condițiile Monicăi Macovei via Barosso ?
Implicarea unui serviciu militarizat si care are atributiuni in domeniul securitatii statului in politica , de partea unui presedinte suspendat este condamnabila, ilegala si deosebit de periculoasa. Consecintele pot fi deosebit de grave pentru stabilitatea statului, pentru statul de drept si pentru siguranta datelor din ziua votarii.
Sefii acestui serviciu , daca nu au respectat legea trebuie demisi imediat si cercetati pentru faptele lor. Se incalca grosolan Legea 92
Rog cititi articolul din Cotidianul de astazi intitulat:”Cine este agentul CIA care lucreaza pentru Basescu” pentru a vedea rolul jucat de STS alaturi de alte structuri ale statului in fraudarea alegerilor prezidentiale din 2009.Il rog pe dl.Radu Tudor sa puna o intrebare publica: acest domn Harry Giknavorian mai activeaza in Ambasada SUA la Bucuresti?Daca da, mai are acces/controleaza DGIPI, Serv.Secret al Romilor?As fi curios ce ar raspunde sefii STS, SRI,SIE,SISROM,SIPI, MAI, primul ministru si pres.interimar.
Iata link-ul: http://www.cotidianul.ro/cine-este-agentul-cia-care-lucreaza-pentru-basescu-171571/
AICI este “calcaiul lui…Base” ! Daca se va dezvolta rapid si insistent acest subiect cu STS vs. Mr. Harry Giknavorian, in mod normal va duce la fracturarea teribilei arme pe care presedintele suspendat inva o are (in mod incorect) in lupta sa de supravietuire politica. ACUM e momentul ca sa-l trimiteti definitiv pe acest impostor la cosul de gunoi al istoriei politicii romenesti….Sa auzim numai de bine pe 29 Iulie !!!
Acum se vede clar cum sa folosit Basescu de aceasta institutie pentru instituirea tuturor dosarelor care au fost facute de Basescu cu aceasta institutie a spionat oamenii politicii adversarii si va intreb a facuto Constitutional? este dovada in ce fel a condus Basescu acestii anii si cum a furat voturile in toate campanile pe care le-a cistigat asa si-a servit patria in timpul lui ceausescu in Belgia
Prostii vor vota impotriva demiterii.Asa cum si Tutea spunea, ….”un popor de tampiti”.
Daca populatia nu iese la vot inseamna ca avem o masa mare de tampiti care fac umbra pamantului degeaba.
Cum este posibil sa nu se ia masuri??????????
Chiar nu mai inteleg,de ce l-au mai suspendat daca, nu au luat si masuri.USL-ul pare ca au avut un plan,pe care ei doar l-au pus in aplicare nemaiavand solutii dupa aceea.Asa pare,dupa tot ceea ce se intampla.Nu inteleg cateva lucruri:cand PDL-ul era la guvernare,au facut tot ce si-au dorit,cum au dorit.Acum este USL-ul la putere iar PDL-ul cu un presedinte suspendat fac la fel ce vor ei.Daca era invers situatia,adica CA suspendat si USL-ul in opozitie pai primul lucru pe care il facea TB si PDL-ul ii schimbau urgent pe toti din institutiile statului din functie,nemaitinand cont de Europa,UE,SUA…etc.Acum,din pacate par legati de maini.Imi pare rau ,dar tind sa cred ca il cunosteau pe TB si de ce este in stare si totusi nu au actionat.I-au lasat totul pe mana doar ca nu mai este la Cotroceni.Asa sa tot fi suspendat.
Trebuie sa recunoasteti ca Basescu se misca cu talent, mult mai profesionist decat retardatul ala de trimite drafturi.
Puscariabilul Basescu lupta pentru libertatea sa. UE ar trebui acuzata de favorizarea infractorului.
asta e diavolul an persoana…va rugam luati masuri si spuneti an direct la tv
Bravo Radu
Cu stima Marian Dinu
Radu, Parlamentul il poate audia zilele astea pe seful STS- ului ?
inteleg ca e treaba CSAT – ului ! La alegerile din 2009 , Corina Dragotescu a fost la sediu pdl-ului ! Ea a spus ca rezultatele veneau prin STS !
Antonescu sa treaca de urgenta la masuri.Daca este adevarat ce s-a spus cu STS-ul,are un motiv intemeiat ca sa incepa sa-i demita pe toti dar si pe procurorul general,DNA,DICOT,SRI.Acum e momentul sa actioneze,si sa transmita la UE cat de cinstit TB.
Domnule Radu,
Dece? cenzurati comentariu? ce am spus? ca Basescu sa folosit de aceasta institutie de informatii nelegal in toate campanile si este Constitutional sa fie Demis imediat in 24 de ore a atins SIGURANTZA NATIONALA un mincinos
Presedintele interimar este singurul care are obligatia si responsabilitatea functionarii statului “Daca functia de Presedinte devine vacanta ori daca Presedintele este suspendat din functie… (art.98 din Constitutia Romaniei).
Presedintele suspendat nu mai poate exercita atributiile functiei de Presedinte din moment ce acestea au fost preluate de Presedintele interimar.
Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS) nu are doi stapini in perioada suspendarii. Fapta STS-ului este o incalcare grava a functionarii statului, poate fi considerata ca un act de tradare pentru instalarea sistemele de comunicaţii (prevăzute în documentele legale, potrivit statutului pe care îl are acum preşedintele suspendat) fara aprobarea Prsedintelui interimar.
Demisia sefilor STS este necesara, dar insuficienta.
lica
20:52:10, 16 Jul 2012 25
PE ACELE COMUNICATII SECRETIZATE SE POT INTERVENI PENTRU MASLUIREA ELECTRONICA A VOTURILOR ASA CUM A FOST IN 2009. TEHNICA ESTE DE LA AMERICANI SI SE CONECTEAZA FARA ACORDUL PARLAMENTULUI ROMANIEI.
lica
20:53:31, 16 Jul 2012 28
NOTĂ SPECIALĂ. Maşinăria PDL de fraudare a alegerilor a folosit toate mecanismele posibile: Poliţie, Jandarmerie, SRI, SIE, Prefecturi, servicii deconcentrate şi agenţi economici de stat. Şi, nu în ultimul rînd, ambasade străine. În campania prezidenţială, Traian Băsescu a folosit Centrul SECI şi proiectul militar MONSAT pentru a-şi vedea visul cu ochii. Achiziţionarea şi instalarea echipamentelor speciale pentru reţeaua MONSAT s-au făcut şi cu sprijinul National Security Agency (NSA). Actul de naştere a sistemului MONSAT este Hotărîrea 045/2005 a CSAT. Reţeaua de sateliţi MONSAT de joasă altitudine, la care SRI şi SIE au acces, nu e lansată de Statul Român, ci de SUA, în colaborare cu o serie de ţări europene. România „închiriază“ accesul la aceşti sateliţi, pe baza unor înţelegeri între Serviciile Secrete ale ţărilor NATO. Ei sînt folosiţi pentru pedepsirea dizidenţilor, în mod ilegal, prin urmărirea, monitorizarea şi hărţuirea sau tortura aplicată persoanei vizate.
cu respect d-le Radu Tudor,la ce ne putem astepta de la o persoana ca tov Basescu care nu are un fir de demnitate impreuna cu multi alti vb vine DEMNITARI,pt ca de ar fi avut si-ar fi dat singur demisia de onoare cinste,corectitudine numai sa nu se mai cheltuie din banul vb vine public,cel doare pe el de Romania si cetateni!
Ce marsavie! Cum de il mai rabda pamantul?
Ori au inceput sa-l tradeze ori este o pista falsa si coace altceva….Este prea evident si cred ca e un scenariu basescian……
poate fortarea unei demiteri este in interesul lor…pt a provoca haosul, e infiorator…
Este posibil ca și la alegerile din 2009 să fi avut acest telefon? Acum poate este de înțeles cum s-a fraudat !ȘI TOTUȘI , CINE PLĂTEȘTE PT ASTA ?Dacă este suspendat , mai are dreptul la fel ca președintele interimar , sau nu mai are nici un fel de drept legat de funcție …și atunci , e o chestie penală ce se întîmplă?
Asta demonstreaza clar daca mai era nevoie cui ii sunt subordonate anumite institutii ,cine a mintit si minte in continuare ,si cat rau a facut si face in continuare Basescu Romaniei si in special romanilor .USL ar trebui sa actioneze in afara pe toate caile si sa aduca la cunostinta felul in care s-a mintit si se minte ,dar si gravele implicatii ale presedintelui suspendat in institutiile statului care ar trebui sa nu fie politizate .
CATI DIN DEMNITARI SI CETATENI MAI INTELEGE SI STIE CE INSEAMNA A AVEA ONOARE in ziua de azi pe foarte multi banul ii face OAMENI si nu ei au facut banul.atunci ma intreb oare unde sant oamenii de ONOARE RESPECT SI BUN SIMT sau de asa ceva nu se mai stie
Mă mai întreb acum dacă este suspendat , mai are imunitate totală, sau nu?căci dacă are va face ORICE FEL DE ILEGALITĂȚI, TOCMAI PT CĂ NU POATE FI PEDEPSIT DE LEGE.
Mie mi se pare interesant acest articol
http://www.ioncoja.ro/textele-altora/traian-basescu-solicita-sprijin-american/
Secretizarea telefoanelor la sediul lui Traian Basescu e cea mai buna dovada a loviturii cu adevarat de stat pe care presedintele suspendat se pregateste s-o dea furand efectiv votul cetatenilor de la referendul din 29 Iuluie 2012. Pentru incalcarea grava a legii seful si sefutii de la STS trebuiec demisi imediat iar Procuratura Militara trebuie sa intre neintarziat in actiune si sa-i cerceteze pentru grava incalcare a legilor atat pe sefii de la STS dar si pe Traian Basescu organizatorul acestei lovituri de stat pe sub masa avand in vedere ca sefii de la STS au secretizat liniile telefonice la cererea lui.
Asa ceva ?! Sa se ia toate masurile legale ,pentru a opri orice actiune necinstita , care ar schimba obtiunea poporului. Nu trebuie sa avem o atitudine mioritica.
Ceva bun, bun de tot…
http://www.cotidianul.ro/generalul-marcel-opris-slugoiul-prezidential-din-fruntea-sts-171240/
vreau o grenada! promit ca nu plec singur 😀 . se pare ca infecta creatura nu ne da de ales. iar Antonescu acum face si el pe galantul jucand cinstit si corect .exista atatea variante derivate din legea talionului incat imi e greu sa cred ca Antonescu nu a auzit de ea. cea mai adecvata pe moment pare celebra varianta franceza ” a la guerre comme a la guerre ” pe care se pare ca doar basescu o cunoaste. nu disper pt. simplul motiv ca mai are doar 2 ani de mandat ; pt. mine , de azi e clar ca basescu este deja la Cotroceni.dupa umila mea parere , dl. Crin Antonescu a pierdut azi tot prin felul sau galant de a proceda : cariera politica (daca isi tine cuvantul , si cred ca o va face) ,alianta politica (pt. ca sunt convins ca fara dansul usl nu va rezista) si poate chiar partidul in sine ( in pnl sunt prea multe bisericute din pacate). asta este . de acum miza nu mai este doar presedentia ci pur si simplu existenta pe plan politic a celor doua poluri , dreapta si stanga ; daca Antonescu pierde ramanem cu doua partide : psd si pdl . imi doresc sa nu piarda , dar si matematic este extrem de greu ; daca suntem realisti , atunci calculele trebuie sa le facem la prezenta efectiva de pana acum la vot din tara noastra si nu la numarul de alegatori , astfel ca putem lua in calcul un maxim de 10,5 milioane de votanti , din care conform sondajelor pdl-ul are intre 18 si 20%. teoretic , totala neprezentare a acestora la vot duce la un maxim de 9 milioane de votanti (mai aproape de 8,5 milioane chiar), insuficienti pentru validarea referendumului. iata de ce sunt destul de convins ca nu cade basescu. si cum nu il intereseaza deloc legitimitatea , credibilitatea sau reprezentabilitatea sunt sigur ca in data de 30 o sa ii dea apelul dlui Crin Antonescu sa faca predarea inca de pe la 7 dimineata :). revenind , chiar daca mai are doar 2 ani de mandat , e sigur ca vom suferi mult daca ramane. nu se mai poate guverna nicaieri in lume prin servicii ; atata vreme cat nu exista un guvern care sa fie capabil se va ajunge intotdeauna la miscari sociale de masa. sper din tot sufletul ca avem atata minte sa spunem in 29 ca nu mai dorim asa ceva.
eu cred ca va ramane basescu…dupa cat ii plangi de mila…trebuia tu sa-l periezi pe Crin…sau asa ti-a scris de pe comanita sms-ul?
ca sa-l mai vrei pe bt azi trebuie sa fii nebun si hot adica sa fi trait bine … s-a furat enorm de cateva mii de imbuibati si aroganti si prosti, inculti si fuduli si peste tot securisti !!! te regasesti in toate acestea?
aveti putintica rabdare ma ca la toamna tot usl iese graba cu demiterea
o sa strice urat treaba! nu mai bine sedeai pe curut !!! oricum din chestia cu euro am castigat ceva banuti pe bursa!!
Va trimit cateva randuri pe care le-am scris dupa vizita lui Ponta la Comisia Europeana, fiindca sincer, ca majoritatea cetatenilor nu am mai putut suporta minciunile aparute si reactia slaba a puterii actuale la tentativele lui basescu de a-si pastra scaunul si controlul asupra tarii. Scrisoarea a fost trimisa si catorva publicatii internationale, cat si domnului Barroso, dar si catorva colegi de-ai dumneavoastra de la grupul Intact:
What the Romanian Prime Minister Victor Ponta wanted to say during his visit to the European Commission, but did not have the chance to:
“Esteemed members of the Commission, European partners, and citizens of Europe,
We the people of Romania, have heard your concerns regarding the latest social and political events that took place in our country. First of all, if you are wondering, yes, the Romanian Government and the Parliament represent the interests of the Romanian people, they guarantee the rights to freedom, property and freedom of speech of Romanians both within our borders as well as abroad, and yes, the Government and the Parliament represent the will of the majority, a fact that will be proven after the Referendum from July 29th .
Since the information you have received regarding the “abuse” done by the current leadership of the country came to you via prejudiced sources, I would like to present to you the reality and the truth, and that is why I have come before you today.
It seems that respectable members of the European Commission, together with leaders of some countries and part of the international press have considered these rumors to be true, even though these claims have not been investigated properly, and some statements have been made by several European politicians that should not make them proud.
There are only 2 reasons that can bring such swift reaction from the top European politicians to the events in our country: first there is the possibility that they have been misinformed, and fooled too easily, and the second possibility refers to possible unknown obscure interests that I do not want to exploit or bring up during this discussion. Neither of the above mentioned situations are acceptable for the Romanian people.
The interference of outside forces in the internal affairs of an European country, especially when based on false and biased information, should not be tolerated by the European Commission and Parliament.
However, I have come here today to shed some light over the lies that have been told until now by the supporters of President Basescu, and in some way to present to you a history lesson about our country, and why not, about Europe.
First of all, you have to understand who we are dealing with.
President Basescu and the top leadership of his party are members of the former Securitate, the oppressive Secret Service that is well known from the days of the former communist President Nicolae Ceausescu. Their main job, all of their lives, was diversion, and misinformation, and that is all they know, and it is the model on which this country has been run during these last years. I am sure that as informed people, you are aware of President Basescu’s deeds when he burned few dozen ships in the French port of Rouen when he was a ship captain and prominent member of the Romanian Communist Party, and Securitate. After many years, he appeared on Television and bragged about this horrendous action.
You have to understand that this is in fact not a political party, but a military organization that has been running Romania under President Basescu, disguised as a political party. If you are talking about a Coup d’Etat, in regard to the current leadership of our country, I think you are looking in the wrong place and at the wrong people.
We have seen this happen in Russia. Is this what you desire gentlemen? A little Russia in the middle of Europe? Do you want a country that is going to be ruled by 2 people, a President and a Prime Minister that are going to change places between them every 4-5 years just to maintain some illusion of freedom? Well, if this is what you wish, I can assure you that this is not what the Romanian people wishes.
You (or some of you) say that the Prime Minister Victor Ponta and the Romanian Parliament attacked the representatives of the Romanian Constitutional Court and did not respect some of their decisions. First of all, you have to understand that every action taken by the new power has been in accordance with the laws of our country. Secondly, take note of the fact that the judges are appointed politically, which may have a negative impact in their decision making process (and it did). For example, did you know that the President of the Constitutional Court was never in his life a judge? I don’t think you knew that. But he was appointed anyway by President Basescu. This same scenario took please in all institutions of power and decision of the Romanian state. The General Prosecutor of Romania, the People’s Advocate, the heads of the military and police, and I can give you countless examples. Did you know that journalists that have been defending President Basescu have been exposed recently after the power shift, as being military people with superior ranks? This is what this country has become under the tight grip of this cancerous organization lead by Basescu. All we want is to free ourselves as a people.
When an organization so powerful takes over a country, you should know from history, that it advances its own people in places of power, and changes the laws in order to suit them. We are only acting in response to their damaging actions towards our people, our country and our freedom.
When Hitler came to power do you assume he ruled by the laws of his predecessors or made his own laws? If some German citizens would have rose against Hitler, would you have accused them of not respecting the laws of Germany in that era? I would like to think not.
As a Romanian citizen, as an European citizen, I do not want President Basescu to represent me, and I would like to express my conviction during the Referendum on the 29th of July.
The Romanian people does not want a President that used to do political police and work for the former Securitate to represent it.
The Romanian people does not want a President that struck a 12 year old child in the face with his fist to represent it.
The Romanian people does not want a President that stole a telephone from a journalist to represent it.
The Romanian people does not want a President that called a journalist a “filthy gipsy” to represent it.
The Romanian people does not want a President that lied countless times to its people to represent it.
The Romanian people does not want a President that wanted to add the press as national security vulnerability to represent it.
The Romanian people does not want a President that has no respect for the people of my country to represent it.
The Romanian people does not want a President that took bigotry and racism to a whole new level to represent it, and it should be allowed to express this opinion freely during the National Referendum from the 29th of July.
All we want as a people, all we want as European citizens, is to get rid of this plague, and stand tall between our friends, allies and neighbors from Europe, to be their equals, and to look forward instead of looking down.
All we want is to gain back Europe’s respect and our self esteem that have been lost during the sad years this Basescu has been President.
All we want is to have a country like yours: a country like Germany, a country like France, Belgium, The Netherlands, Sweden, Denmark, Poland, Spain, an European country !
All we want is to be able to pursue this dream, and allow the Romanian people to democratically choose the path they want to walk on.
All we want is to gain back our freedom!”
Now, as a Romanian citizen, this is what I would have liked to hear from our Prime Minister Victor Ponta. Unfortunately it didn’t happen, so I decided to say what needed to be said.
I would like to add that, by writing this letter, I take some risks, but sometimes it is necessary to take some risks if you love your country and want to live free and without fear.
Respectfully, an European citizen
Superb si subscriu. Exemplul ar trebui urmat de cat mai multi.
Tu nu esti cetatean European,vrei sa spui ca esti cetatean”Basescian”.
Bravo! M-am gandit si eu! Poate daca suntem mai multi vor incepe sa reflecteze mai profund…
De ce, de aceasta stire nu vorbesc si alte televiziuni?
Subiectul asta e normal pentru basescu…stau si ma uimesc atat pd-istii care vin prin emisiunile antena3 si mint de rup…azi zicea salajanca aia cu iz de economist ca videanu a dat drumul la cota unica de 16%….astia vin si isi bat joc de voi…de ce ii invitati? ..sa mearga la b1,otv(care tot cu aceeasi propaganda vin),realitatea(aici erau 50 la 50..dar de ceva luni s-a schimbat 100 pentru basescu),rtv(astia sunt mai cu perdea…pupa pe basescu asa dupa colt),nasu(aici e delir…spitalul 9 )…giga(unde este una florea parca ii zice…pe care am vazut-o la antena acum vreo 2 ani…injura pe basescu de ieseau flacari…acum zici ca si-a facut implant in cap)era sa uit tvr info(pe care ar trebui sa-l desfintati impreuna cu tvr2,tvr3)platite din banii nostri…imi ajung posturile particulare nu mai vreau posturi cu duzina de personal..platiti regeste din banii nostri…cati bani dau pentru tvr-uri ar fi buni in alt domeniu….raman la nesimtirea lui basescu…ma intreb de ce vrea oare basescu sa ramana presedinte?…eu daca as fi in locul lui as demisiona…castiga 7000 de lei…are niste avantaje dar pentru banii aia sa ma injure toata lumea nu as sta…de ce nu merge in privat…daca e smardoi?…va propun sa calculati cati bani a primit basescu din cel putin 90 incoace…sa puneti posturile pe care le-a ocupat si sumele care se plateau…si la urma sa le adunati…apoi…vedem foarte multi basisti..gen cel mai nou…neamtu…sa-l intrebe cineva pe respectivu..de unde are bani..ca nu-l vad lucrand daaca sta toata ziua pe la tv-uri sa-l pupe pe basescu…eu sper ca Dumnezeu va da mintea romanului de pe urma si in 29 se vor duce romanii masiv la vot..si nu se vor mai lasa mintiti de acesti indivizi fara nicio pregatire,fara nicio realizare,fara nimic adevarat spus…am o propunere pentru pd dupa 29 Iulie…sa schimbe sloganul,noul sa fie:vara asta se poarta maro…
dar nu inteleg ,daca e suspendat mai are dreptul sa apeleze la anumite sevicii? ingraditi-i miscarile nu-i mai permiteti sa-si bata joc de voi …e diabolic ,,,cumplita fabricatie de om …nu stiu cum l-ati ales…trebuie imediat demis …
in ce tara traim? cine se crede acest BAsescu? si suspendat are putere.Realizati ce se intampla?Trebuie demis acest manipulator de oameni.Ne considera chiar tampiti.
Am gasit despre Neamtu..http://ro.wikipedia.org/wiki/Mihail_Neam%C8%9Bu evident este:Arad,are teza trebuie verificata…poate a plagiat…am mai citit ceva despre Plesu…si vine baiatu pe turnanta revista 22..unde cine este? ..doamna Pora…initiat probabil de dansa…mai zice ca are studii pe la Munchen…si scrie carti despre religie si modernitate…unde parere personala…religia nu se confunda cu credinta…si cea din urma nu are nevoie de ideile moderniste ale domnului Neamtu…
Mihail Neamtu? Un Harry Potter. Eu zic sa ne adunam in numar mare pe 29 seara si sa-l linsam pe Basescu, merita niste bate in fund asa cum i s-au dat lui Gadafi, ii facem poponelul ca de maimuta, nu mai avem loc pentru cuvinte frumoase, sa-l facem pe chior nu sa hahaie ci sa behaie.Persoana aceea trandafirie invitata la emisiunea dumneavoastra de ieri, PDL-istul acea imbracat in cocalar este prototipul noii generatii.D-le Radu, ce ne facem , eu cred ca nu o sa scapam de marinar pe 29,omul acesta chiar si dat jos de la Cotroceni tot va fi un pericol, o adevarata otrava politica, nu i-ar strica niste ani de racoare, doar ca sa se mai calmeze daca s-o putea. Intrarea lui Nastase in inchisoare a fost tot jocul Occidentului.Toti oamenii care au relatii, impozanti si care cunosc jocurile politice din afara tarii, care au facultati lingvistice bogate, capabili de a comunica si de a stabilii legaturi trebuie anihilati pentru ca Romania sa fie prostita mai usor si resursele acestei tari sa poata fi transferate mai facil in afara.Ceea ce ar trebui sa ne sperie este nonsalanta lui Basescu, este evident ca mai are asi in maneca, el este cel care a izolat Romania si care o distruge , eu merg la vot, dar nu pot sa votez pentru milioanele de retardati carora o sa li se faca simtita lipsa. Ce democratie mai este aceea in care dictatura gloatelor prostite de unul sau de altul inlocuieste orice fel de bun simt? Nu putem permite degenerarea minimului de democratie romaneasca ramasa in oclocratie !!!!
Domnul Basescu pe 29 se va juca cu numarul celor care vin la vot , va sta la masa cu Lazaroiu si cu alti aliati si vor vedea cifrele si vor zice ,, au venit 9 mil???,, -nu nu nu 8 jumate asa mai merge , nu?? scade si diferenta dintre DA si NU
Radu, oameni buni, prieteni, romani,
mie mi se pare atat de grav acest fapt incat ma gandesc si speeer!, in mintea mea, ca poate ar fi posibila o simplificare extrem de benefica in criza in care ne zbatem:
in acest caz, care dezvaluie – in fine si ‘pe bune’! – “maaarele succes” la alegerile din 2009, suspendatul ar trebui sa compara in fata unei formule legislative, acuzat de tradare si demis urgent, fara drept de replica prin referendum!
Facem economie [deh, ca femeia, ma gandesc ‘gospodareste’ :)], nu ne mai tocim nervii si-i dam belzebuthului o ‘smetie’ mai ceva ca aceea pe care a dat-o el, dar pe care o va purta vesnic pe obrajii buhaiti de bautor specialist de whisky!
Visez si eu.. am dreptul inca, nu?
Doamne, dac-ar fi posibiiil!!! Am sa ma rooog pt asta!
DIN FERICIRE BASE A FOST PRINS IN FLAGRANT CU TELEFONUL STS PE BIROU IERI DESI ERA DEMIS SI NU AVEA ACEST DREPT DE A COMUNICA CU SEFII SERVICIILOR , PROCURORUL SEF AL ROMANIEI , DNA SI ZEGREAN DE LA CCR .
ASTA VA ENERVA SI MAI MULT ALEGATORII SI ARATA CATI BANI DA BASE PE LEGE .
MIINE IN CSAT MARCEL OPRIS VA FI DEMIS SI PROBABIL DEFERIT PROCURATURII MILITARE PENTRU IMPLICARE IN CAMPANIA PRESEDINTELUI DEMIS CONTRAR LEGII .
ASTFEL VOM SCAPA DE UNEALTA BASISTA A STS SERVICIU DE INFORMATII CU AL CATUI SOFT SE TRUCAU ALEGERILE SI REFERENDUMURILE .
SI BASESCU A INCALCAT LEGEA APELAND LA STS DEOARECE STIA CA NU ARE VOIE DAR SECURISTUL DIN EL NU S-A PUTUT ABTINE
DE ACOLO AVEA VIDEANU REPLICA CU ” MAI VIORELE ” LA PREZIDENTIALE EI AVEAU SCORUL SI-L CONTRABALANSAU PRIN OAMENI CA BACONSCHI
Incredibil, nu se poate asa ceva!! Cum ar fi sa fure si referendumul, chiar nu exista o solutie cu acest individ sa dispara? acum inteleg de ce a castigat alegerile din 2009 cand imi venea sa ma dau cu capul de zid ca a castigat iar…
Cat de incurcate pot fi matele acestor nenorociti? Sunt bagati atat de adanc in rahat inca sunt in stare de orice. Sunt mana in mana pana la moarte ca stiu ca o sa infunde toti puscaria. Base nu mai are sanse, daca fura referendumul va fi revolutie. Orice ar face tot pierde, acum nu pune decat mai multe paie! Dar vine focul….
EU PROPUN CERCETAREA SEFILOR STS DE CATRE SRI PE LANGA PROCURATURA MILITARA CU DETECTORUL DE MINCIUNI SI POATE BASE E LASAT LA VATRA
Radule,am mai citit o data articolul tau si mi-a atras atentia fraza asta in mod deosebit:”STS se ocupă de centralizarea şi transmiterea rezultatelor referendumului din teritoriu către Biroul Electoral Central”. Acolo e problema cea mai mare, dupa parerea mea- faptul ca ei fac centralizarea datelor primite din teritoriu.Ei pot sa fasifice rezultatele, sa faca adunarile cum vor, sa transmita la BEC ce vrea Basescu(un rezultat care sa il faca sa ramana mai departe la Cotroceni)- si pe urma daca se ajunge iar la namaipomenita Curte Constitutionala,care e tot a lui Basescu),stii ce fac respectivii..Asa vad eu situatia, cu tot STS-ul asta instalat la sediul de campanie- e cu intentie, vor sa faca la fel ca in 2009.
Noapte buna, Radule. Astept sa te revad cu drag, maine la Ordinea zilei.
Gabriela B
@Radu Tudor,
Sincer, am fost cam dezamagit de atitudinea liderilerilor USL dupa anuntul cu legea referendumului. Nu zic de decizie(chit ca si aia e discutabile) cat de atitudine.
Daca nu inteleg ca si in cinditiile cvorumului au sanse f mari sa ne scape de Basescu, daca nu inteleg sa’si schimbe atitudinea din sitting ducks in castigotori sunt f demoralizanti pt sustinatori.
Mi’a placut f mult in ziua in care Antonescu a spus canimeni nu’i ordona Presedintelui, cand Ponta a zis ca alegerile se decid de catre romani.
Ieri a fost altceva, o atitudine de oameni care au inteles cu ce forte se bat(ei ii credeau cinstiti) si tristete. Nu merge asa.
Am vrut referendum de demisie. L’am obtinut. La alegerile locale s’a participarea a fost 56%, pe acelasi trend. Oamenii il urasc pe Basescu si vor veni cu mult peste 50% sa’l demitA, insa au nevoie de o atitudine similara din partea USL.
Daca discutam deja cum va fi cu referendum castigat dar invalidat si Basea la Cotroceni ne impuscam iar in picior(astazi s’au impuscat de unii singuri cand controlau toata situatia interna, iar pe extern n’au avut coaie deloc, uite la Orban din Ungaria si poti face comparatie).
Potentialul de demitere e cu mult mai mare de 50% prezenta.
Evident ca butonul 3 e la el acasa, ca doar isi suna si el nevasta, nu? de la aparatul de pe birou.
De ce oare ? Fiindca butonul 1 era pt udrea, iar butonul 2 pt boc.
Iar 3 nu mai e pt nevasta-sa, ca acum e el acasa, si deci raspunde chiar el la telefon.
De asta era si asa sigur pe el Base cand a spus despre butonul ala, ca vorbea evident despre el insusi !
Domnule Radu Tudor,
Imi permit sa va scriu cateva randuri in speranta ca vor fi luate in seama.Cititi acest mesaj dar nu il postati pe blog. Din punctul meu de vedere si din perspectiva referendumului este o mare greseala sa analizati pe toate partile ce spune betivul Traian Basescu – este in avantajul lui sa i se creeze imaginea de bisnitar politic care intoarce portofelul oficialilor de la Bruxeles…Stiti vorba aia din batrani, ca un prost arunca o piatra in lac si zece destepti se chinuie sa o scoata! Cel mai bun catalizator electoral este strigatul de disperare al oamenilor simpli.Vocea lor poate, intr-adevar, trezi furia semenilor lor! Pentru ca la vot trebuie sa mearga oamenii de rand, care nu sunt intotdeauna pregatiti sa decorticheze discutiile axate pe teme fine de legislatie si constitutionalitate. Cautati in arhive si veti gasi o sumedenie de strigate de durere care pot muta si muntii din loc…Pregatiti un mic montaj de 2-3 minute care sa ruleze la un interval orar bine stabilit…Personal, desi nu sunt chiar usor de impresionat, plang de fiecare data cand vad femeia aceea simpla care si-a pierdut pe cineva drag in spital – din cauza “reformei” sistemului, bineninteles – si care striga ca au ajuns sa ne manance cainii in propria noastra tara…Sau cum sunt umiliti de MRU acei batrani ingropati de vii intre nameti!Sunt sigur ca aveti mai multe asemenea momente in arhivele dumneavoastra!Astfel, veti da oamenilor simpli ocazia sa-si faca propria lor campanie electorala…In rest, primiti sincerele mele urari de munca rasplatita si noroc!Sa va dea Dumnezeu sanatate!
Gabriel Cautis
Montreal, 16 iulie, 2012
Asta da Dictator!!!!!Nu se va lasa pana nu va desfiinta natia romana!
Sau…INVERS!!!S-au mai vazut dictatori maturati de furia populara…spanzurati de picioare alaturi de amantele lor…impuscati pe la Targoviste…s.a.m.d.
Propaganda si intoxicarea romanilor de catre presedintele unui stat este atat de asemanatoare cu propaganda lui Hitler. Istoria se repeta! Asta o stiu adevaratii istorici!
“In scurt timp Hitler si-a facut un renume in Germania, ca fiind un om capabil sa conduca tara si sa o fereasca de o revolutie comunista similara cu ceea din Rusia.”
“Ceilalti lideri ai partidului si-au dat in curand seama de greseala facuta, demisia lui Hitler insemna pierdere avantajelor partidului si chiar distrugerea lui. Insa si Hitler si-a dat seama ca fara el partidul va pieri si a trimis o scrisoare liderilor partidului prin care spunea ca va veni inapoi doar daca va fi numit presedinte al partidului si va avea putere suprema.”
“In 1933, datorita capabilitatilor de foarte bun politician ale lui Hitler, el si partidul sau au luat cu asalt guvernul si au format “Reich”-ul”.
“In martie 1933, Hitler s-a hotarat sa propuna noului Parlament Legea de imputernicire (Ermachtigungsgesetz), care prevedea inlaturarea procedurilor si legislatiei parlamentare si transferarea puterii depline cancelarului si guvernului sau, prin asumarea de prerogative dictatoriale. Cu ajutorul multimii adunate in strada si a terorii instaurate .”
precum am mai spus la noi nu se poate merge inainte democratic ci numai prin mazilirea cond.interesele sint prea mari ca sa se joace corect.dar asta e.referendul va pica(masluit prin sts),base se va instala la loc dupa care prin sept -oct va fi mazilit de populatie.asta e romania.
domnule, cred ca gresiti, daca este suspendat nu are dreptul la sts nici acasa nici la baie nici la curve…poate la rahova…hihi
E grav, adica GRAV, lucrul asta. Dar am o nelamurire, de ce a iesit in media, daca sunt servicii aia puteau face asa incat sa nu ajunga nimic la urechile presei. Care poate fi motivul pentru care au facut public “totul”? Oricum trebuie sa mergem la vot, cat mai multi, asa cum spunea cineva mai sus D.l Antonescu s-a conformat si a inceput ceea ce oamenii si-au dorit. Acum ar fi cazul sa iesim sa-l sustinem.
Din cate stiu eu Basescu e inca presedfintele Romaniei. Doar dupa referendum nu mai e presedinte si asta daca voteaza lumea in asa fel. Deci pe cat de presedinte neales e Crin pt atat de presedinte nesuspendat e Basescu.
Trebuie o plangere penala contra lui Opris si bagat la racoare in regim de urgenta si nu doar pentru 2-3 ani, ci vreo 10…
Pe de alta parte,curva tot curva ramane…
Serviciile de securitate din Romania comunistă a lui N. Ceauşescu au fost, după analizele multor specialişti sau supravieţuitori, printre cele mai bine organizate şi eficiente in materie de control şi teroare, din tot blocul comunist. S-a investit atunci, ca şi acum, enorm în dezvoltarea acestor servicii şi creşterea eficienţei şi performanţei lor, bineînţeles, în detrimentul poporului român şi a libertăţii noastre ( securitatea ceauşistă, imi amintesc ca şi copil, era ” ceva” cu care părinţii îşi speriau copiii neascultatori, un fel de ” bau – bau “, dar unul real, din pacate ). Mai mult în materie de teroare şi subminare a libertăţii umane dictatorii noştri au dat dovada de extrem de multă inventivitate, dar într-un sens negativ, diabolic. Fenomenul Piteşti a fost un experiment care a îngrozit chiar şi autorităţile de represiune stalinistă. Şi cu toate astea ce s-a întamplat in Decembrie 89, oamenii au iesit din case iar regimul dictatorial a cazut, cu toate tehnicile de manipulare şi supraveghere, cu toate butoanele colorate sau nu, cu toate sts-urile si spp-urile si alte se-uri. E o lecţie pe care trebuie să ne-o însuşim şi noi, mai ales cei care am fost contemporani cu Revoluţia din Decembrie 89, mai ales ca acum nu ne cere nimeni niciun fel de sacrificiu, nu mai sunt tancuri de înfruntat, nici gloanţe, nici bastoane de cauciuc, nici temutele beciuri ale securităţii. Nu trebuie să protestam , să atacam sau sa ocupam Piata Revoluţiei si CC-ul. Trebuie sa ne deplasam la sectia de vot cea mai apropiata, sa asteptam eventual civilizati la rand vreo 5 – 10 minute, asta in situatia in care alegem sa votam la o ora de “varf” dupa care sa ne vedem de programul nostru liniştiţi. E CHIAR ATÂT DE GREU SĂ FACEM ASTA ?
Urgent ancheta…iar BASESCU si STS sa plateasca…..apropos : stie UE de asta ? In alta ordine de idei , doamna aceea invatatoare e iarasi in greva foamei , acum protesteaza impotriva celor 11 ”sugestii impuse ” de UE , tarii mele.
Daca acum, in perioada cat este suspendat, controleaza serviciile, cum poate sa spuna ca acestea functioneaza in mod democratic in Romania ?
Cum poate nega aservirea lor politica ?!
Totusi, STS, nu face parte din structurile Internelor ?!Acolo nu exista un ministru, un corp de control ?!
Instalarea oricarei tehnici necesita o aprobare din partea unui sef de serviciu (cel putin !)!
Sau, la Interne e atata haos, incat nu stie stanga ce face dreapta ?!Sau NU VOR sa stie ?!
Noi, cetatenii de rand, de la cine vom primi un raspuns ?!
Dana dl.Antonescu si dl.Ponta dorm in picioare si nu iau masuri ferme urgent , Basescu prin furt v-a castiga Referendumul.
Cred ca asistam la o simbioza. Base nu poate trai fara serviciile speciale si nici sefii serviciilor nu pot ramane pe post fara Base.
Ca si pana acum, o mana spala pe cealalta si ambele golesc buzunarele noastre.
Sincer sper dupa plecarea jupanului sa se faca dosare peste dosare si sa fie cercetati toti acesti smecheri cu functii si grade, unele date cadou de la jupanu Oprea “seful mafiei personala a lui A.N.”.
Doamne cat de mult le doresc multi ani de puscarie.
daca Ponta si Antonescu nu fac nimic nici in cazul acestui servici ,inseamna ca ne meritam soarta
Se poate ca prin postul dv , care este afiliat CNN să fie difuzată declarația lui băsescu , în care afirmă minciuna spusă lui Merkel?în felul acesta poate se vedea și la CE,ȘI VA VEDEA ȘI MERKEL , PT CINE ȘI-A PUS OBRAZUL.Dacă s-ar face un colaj cu toate minciunile și încălcările legii făcute de pdl și băsescu , care s-ar transmite ÎN TOATĂ LUMEA …POATE NU NE VA MAI JUDECA NIMENI PE NEDREPT.
A mai spus băsescu , că nu credea că udmr va vota pt suspendare..și că 19 parlamentari sunt cu dosare penale.DE UNDE ȘTIE /ȘI DACĂ ȘTIE CUM DE NU AU FOST DEFERIȚI JUSTIȚIEI, PE CARE TOT O INVOCĂ ACUM , CU ATÎTA ARDOARE ? PT CĂ A AVUT NEVOIE DE EI, IAR ACUM PT CĂ AU VOTAT CONTRA LUI , BRUSC ȘI-A ADUS AMINTE CĂ AU DOSARE?..
iata ce am gasit pe ciutacu.ro un exemplu de inceput de “lupta de clasa”
http://www.ciutacu.ro/
http://www.ciutacu.ro/wp-content/uploads/2012/07/ionut.popescu.jpg
Mefisto lui Faust
Emil: Să trăiţi bine şefu! L- am chemet pe Manolea, cu flacăra violet, pentru a vă sprijini la referenum!
Băsescu: Nu e nevoie Emile! Eu l-am chemat chear pe Mefisto, la sediul campaniei mele electorale, apăsând tasta trei a telefonului secret!
Etichetă germană
Emil: Să trăiţi bine şefu! În vara aceasta sunteţi ca un rechin alb! Vor reuşi Crin şi Victor să vă vâneze?
Băsescu: Emile, m-am ascuns în apele teritoriale ale dnei Merkel! Astfel, conserva va avea etichetă germană!
Poate comentati zilele astea si stirea asta, legata de modul cum a dezinformat-o Basescu cu buna stiinta pe Merkel:
http://www.ghimpele.ro/2012/07/basescu-a-recunoscut-ca-a-mintit-o-pe-angela-merkel/
Nu cred ca e relevant ca base va avea rezultatele in timp real. Important e ca STS-ul sa nu deformeze aceste rezultate, pana la urma am devenit, cu totii, sclavii softurilor. Domnul general Opris este militar de cariera, nu “coloneu” d-alde Turcescu. Am speranta ca educatia primita de domnia sa, pe vremea cand Romania inca avea armata, sa invinga practicile de intimidare-cointeresare portocalii.
Sper sa inteleaga,toata tara,cat este de periculos acest TB si gasca lui de infractori,pentru democratie.Il auzim pe acest TB si toti lingai sai cum urla din gura de sarpe,pe toate canalele tv,pe la Bruxelles,la mitinguri,cum ca cei de la USL vor sa schimbe regurile in timpul jocului s.a.m.d.iar ei per partea cealalta joaca murdar.Cat de rai sunt acesti oameni.Astora putin le pasa, ce vrea acest popor,ne-au desconsiderat si o vor face mereu.i
asa cum am aratat mai sus referendul va pica masluit de STS dupa care pdl-isti se vor umfla in pene si vor face abuzuri
(http://www.ciutacu.ro/wp-content/uploads/2012/07/ionut.popescu.jpg)
dupa care populatia se va rascula (sept- oct).dupa care alegeri prezidentiale si parlamentare in noiembrie.
Domnule Radu Tudor,as dori sa stiu ca de cand si cum se poate ca, sondajele privind optiunile pentru referendumul din 29 iulie sa se faca la telefonul fix?Asa mi s-a intimplat ieri dupa amiaza cand am primit un telefon cica de la o firma ce face sondaje din Cluj – Napoca ca “sa vorbim despre politica, optiunile dvs. si despre modul cum veti vota la referendumul din 29 iulie” ~ spunea interlocutorul neprezentat la telefon.Si chiar daca se prezenta, de unde aveam eu sa stiu ca este numele sau adevarat?Oare pana unde se va ajunge cu imixtiunea in optiunile noastre personale?
Va multumesc pentru timpul acordat.
Cu stima, Maria S.
Presedintele Crin Antonescu prin promulgarea legii arata incredere in discernamantul poporului roman si cred ca, a vrut sa puna capat presiunii din afara( pentru asta sa multumim lui Basescu prin vot=DA).Presiunea este infioratoare si trebuie sa le facem fata sa infruntam vointa absurda a CE, prin vot!Doamne ajuta acest popor greu incercat de-a lungul anilor si cateodata ne-am facut-0 cu mana noastra!asa cum au fost alegerile din 2009.
Radu,sa-nteleg ca,CA,s-a dus la Cotroceni pana se-ntoarce Basescu?Sa-nteleg ca acest Basescu a plecat, cu tot cu SRI,STS,DNA…etc dupa el?Sa-nteleg ca, CA accepta sa fie mintit si in acelasi timp lucrat pe la spate si ca ii legat de maini si nu poate face nimic,ca nu cumva sa-i supere pe cei de la Bruxelles si de frica,de reactie lui TB si gasca lui infecta?Daca, este asa, iar CA sta neputincios la Cotroceni asteptand votul de pe 29,s-ar putea ca pe 29 seara sa vedem, ca cvorumul pentru referendum a fost indeplinit,ca TB a fost demis iar pe 30 sa ne trezim din nou ciuruiti?
Cu tot respectul pentru parerea poporului roman exprimata prin vot, eu cred ca Antonescu a facut, a doua oara, o declaratie publica foarte clara. Basescu, orcat de smecher ar fi el, a ajuns la putere, cu doua voturi si un referendum, prin vointa romanilor. Care se duc, fara sa generalizam, la vot ca la nunta…Ok. E dreptul lor. Dar dreptul vine si cu obligatia de a suporta consecintele. Asa ca e momentul, filozofic vorbind, sa devenim dintr-un popor in sine, un popor pentru sine.
Deci, revenind, Antonescu a promulgat legea in aceiasi idee in care a dat declaratia ca renunta la viata politica daca Basescu nu e demis. Daca poporul roman vrea sa scape de Basescu, sa iasa la vot! Adica vremea vorbelor a trecut, a venit vremea faptelor. Mai mult decat a facut, USL-ul nu mai poate sa faca, in aceasta privinta. In ultima perioada am asistat la o oaza de normalitate. In toata marea de dementa cu care suntem obisnuiti. Evident ca au fost presiuni la Bruxelles. Pe fata, dar mai ales in spatele usilor inchise. Uneori trebuie sa fi mai catolic decat papa, pentru ca papei i se iarta multe. Novicelui nu! Dar nu e numai asta. Basescu trebuie invins cu propriile sale arme. Si e nevoie de o infrangere totala. Daca e demis la referendum in aceste conditii, e mort si ingropat. Orice ar zice sau ar face dupa! Intodeauna i se va inchide gura, si de prieteni si de dusmani: “am facut cum ai vrut tu, si tot ai fost demis! Ce mai vrei?”
Eu cred ca poporul roman e in fata unui examen. Al doilea dupa 1989. Atunci a fost BACUL! Acum e ADMITEREA IN INVATAMANTUL SUPERIOR! Vrem sa fim ca AlTII, trebuie sa luam examenul!
Basescu o sa se comporte ca un animal turbat, care zgarie si musca pana in ultima clipa. Pastrarea accesului la reteaua TO a STS-ului, are doar un singur scop. Sa faca smecherii, folosindu-se de institutiile din retea, fara ca, in viitor, sa apara pe surse inregistrari ale unor convorbiri telefonice compromitatoare. Crede cineva ca serviciile nu-l asculta si pe Basescu. Dar indiferent ce va face, exista un remediu. SA IASA TOTI ROMANII LA VOT!
Daca Traian Basescu nu este scos de la butoanele STS acesta va gastiga prin frauda referendumul din 29 Iulie 2012, STS fiind acela care transmite datele de la sectiile de votare la Biroul Electoral Central. Tot la fel cum TB a castigat prin acelas mecanism si alegerile prezidentiale din 2009.
INCA ODATA SE CONFIRMA CA BASESCU ESTE ANCORAT PUTERNIC IN TOATE INSTITUTIILE STATULUI DE UNDE LE MANEVREAZA DUPA BUNUL LUI PLAC IN ORICE SITUATIE care SE AFLA(suspendat,nesuspendat,in puscarie etc.)
Cred ca este un fel de WATERGATE dambovitean. In mod normal suspendatu’ ar trebui sa-si dea demisia,in cazul in care ar avea demnitate. Dar din pacate nu este cazul. Asa ca trebuie sa actionam noi.Si o v-om face !!
“SERVICIILE SECRETE SE TIN DUPA BASESCU !
Adrian Cosmescu
Colonelul Adrian Fulea, purtator de cuvânt al STS, ne-a declarat ca, „singurele mijloace de comunicatii ale Serviciului de Telecomunicatii Speciale sunt instalate legal acolo unde îsi desfasoara presedintele suspendat activitatea. Sistemele de comunicatii instalate de STS sunt cele prevazute în documentele legale, potrivit statutului pe care îl are acum presedintele suspendat”.Asa e, doar ca in sediul de campanie, Basescu nu desfasoara activitate de presedinte ci o activitate POLITICA,iar STS nu are voie sa faca politica de nici un fel.
În aceste conditii, declaratiile lui Traian Basescu prin care îl sfatuia pe Crin Antonescu sa foloseasca telefonul negru din biroul de la Palatul Cotroceni si sa apase pe al treilea buton ca sa obtina anumite raspunsuri de la o persoana avizata nu mai sunt atât de lipsite de substanta, deoarece nu e exclus ca la capatul firului sa raspounda chiar Traian Basescu. Mai mult, presedintele suspendat Traian Basescu, prin intermediul sistemului secretizat de comunicatii instalat de STS la sediul de campanie, poate sa vorbeasca în orice moment cu sefii servicilor secrete (SRI, SIE, SPP, STS etc.) sau cu reprezentantii Curtii Constitutionale, Curtii Supreme de Justitie sau Parchetului General si DNA.
Mai mult, Basescu va putea beneficia de informatii în timp real în ziua de 29 iulie 2012, având în vedere ca STS se ocupa de centralizarea si transmiterea rezultatelor referendumului din teritoriu catre Biroul Electoral Central.”
……………………………………………….
-Raspunsul corect la aceasta situatie, pe care C.Antonescu, Guvernul Ponta, Presedintii Camerelor, CSAT-ul ar trebui sa-l dea, este eliberarea din functie si trecerea imediat in rezerva a lui Marcel Opris, seful STS, pentru incalcarea Regulamentelor si scoaterea Serviciilor de Informatii de sub controlul lui T.Basescu care le foloseste impotriva tuturor Legilor si a Constitutiei Romaniei !
Daca nu se va intampla acest lucru atunci C.Antonescu si V.Ponta pot sa-si faca depe acum geamantanele si sa paraseasca competitia cu T.Basescu !
Aceasta atitudine de noncombat va insemna Abandonarea luptei impotriva Dictatorului T.Basescu si Tradarea asteptarilor majoritatii Cetatenilor Romaniei !
T.Basescu este un “Jucator la Cacialma” care incalca toate Legile si Regulile jocului Politic, mai mult decat atat, el actioneaza in mod clar impotriva Interesului National si de aceea ca sa poata fi invins nu este suficienta aversiunea cetatenilor impotriva lui, ci trebuie scoase din mainile lui toate mijloacele prin care el poate influienta in mod ilegal rezultatele Referendumului !
DA ,aveti dreptate Traian Basescu trebuie sa ramana suspendat de tot . Iar cei vinovati sa de-a socoteala in fata justitiei. Pentru tot raul facut si dezlantuit cu bunastiinta in tara noastra ,dezbinarile si ura semanata in institutii noastre Basescu trebuie sa plece ,poporul nu-l mai vrea . Eu voi vata DA.
Istoria a consemnat de-a lungul vremii modul duplicitar al acestor entitati ale statului, ramane de vazut ce va face in acest context presedintele interimar,de altfel nu este singurul abuz, la B1 TV presedintele_suspendat declara ca presedintele interimar “Nu are acces la dosarele mele (???), ale preşedintelui, deci alea sparte din istoria României. Acolo sunt lucruri ştiute şi neştiute public”, fapt grav care, fara doar si poate,contravine Constitutiei, cea care-i acorda presedintelui_interimar toate drepturile (exceptie facand 3), este evidenta abstructionarea actului de indeplinire a mandatului presedintelui interimar avand in vedere ca vorbim despre documente oficiale ale statului roman si nu despre “efecte personale” ale “somerului” Traian Basescu !!!
HOT(DOG)NEWS : ZBOARĂ PUIULE, ZBOARĂ !
S-a dus vestea de Băsescu, ca de popă tuns ,
C-a scăpat de lanţuri şi ne-a tras pe sfoară ;
Şi, ca întreaga sa nemernicie să fie de ajuns ,
După referendum, Javra ordinară … zboară !
P.S. Suspendatul a luat deja lectii de zbor : http://www.youtube.com/watch?v=73gywEXtLqg
Ma intreb in baza carei legi si cu ce autoritate TB poate sigila dosare ce apartin presedentiei si statului roman? De cand documente secrete se pastreaza la Cotroceni? Oare nu sun acele documente acele acte pe care le cauta justitia in cazul Blejnar?
Ce loc mai sigur, decat o banca sau o cutie de valori, decat Cotroceniul? Cred ca ar trebui intrebati cei ce au sigilat acel birou, in baza carei legi presedintele, ales sau interimar, nu are acces la ele??
Eu cred ca acolo sunt dovezile Blejnar, Duta, Udrea si toti cei care pot fi manevrati prin santaj, de asemenea, conturile secrete din tarile bananiere.
Acum avem scandalul STS dupa care vom avea surpriza “murdariilor” ascunse chiar la Cotroceni.
Basescu la fel ca Ceausescu!
Ca si Ceasusecu in ultimele zile inaintea evenimentelor din 1989, Basescu mai este ajutat si protejat de serviciile secrete. Pana in 29 iulie, in ziua referendumului, la orele 23.00. Atunci vor face in corpore pasul inapoi la un semnal. Dar pana atunci vor actiona cu tot arsenalul: diversiuni, manipulari. Nu este exclus sa vedem si conflicte violente in strada. Atentie la mitingurile de la Iasi si Bucuresti. Basescu deja a dat semnalul: “punem de o bataie!”
Nu inteleg tacerea care s-a lasat dupa dezvaluirea abuzului STS-ului. O tacere prlungita risca sa afecteze credibilitatea USL-ului.
PS * Ruleta europeana ( un singur loc gol in butoiasul revolverului ) este mai periculoasa decat ruleta ruseasca ( un singur cartus in butoias ). Incep sa ma intreb daca “valorile “ europene ( cel putin valorile unora dintre liderii UE ) nu coincid cu “valorile” statului basescian si ale basescienei CCR. Ambele seturi de “valori” nu au nici un fel de legatura cu democratia, atata vreme cat sunt ignorate recomandarile Comisiei pentru Democratie de la Venetia. Il inteleg pe Crin pentru ca a fost obligat sub presiune ( citeste santaj ) sa promulge legea referendumului, doar pentru ca neprietenii Romaniei ( unii lideri din UE ) sa nu spuna ca nu s-a respectat o decizie a CCR. Sunt insa curios sa vad cum va motiva curtea invalidarea referendumului, in cazul in care prezenta la vot nu va atinge pragul fatidic. Sper insa ca nu se va intampla acest lucru si curiozitatea mea va ramane nesatisfacuta.
Din pacate, prin atitudinea si strategia lui, inteleg( sper sa ma insel) ca Basescu e convins ca se va intoarce la Cotroceni. Iata niste scenarii( orice asemanare e pura intamplare):
1.Si-a luat cu el firele de la telefoanele directe( lui Crin i-a lasat doar carcasa),
2.Supravegheaza si controleaza referendumul,prin STS ( poate si prin altii): telefoanele USL, SMS-uri, comunicari/modificari rezultate partiale, comunicari cu ambasade din strainatate, etc.,
3.Si-a incuiat biroul cu dosarele presedintiei de zici ca sunt personale, ale familiei presedintiale,
4.Comunicari directe cu CCR, prin STS, astfel incat are un plan A-invalidarea referendumului din lipsa de cvorum sau plan B-invalidarea referendumului din alte motive invocate de CCR.
5.Discreditarea Romaniei in exterior, prin raspandirea de informatii false , astfel incat sa existe o presiune externa asupra reprezentantilor statului, in favoarea sa, personala.
Si revin cu o intrebare d-nule Tudor: Ce parere aveti, care va fi atitudinea cetatenilor, daca Base se intoarce la Cotroceni?
acu ce base a recunoscut ca a mintito pe merkel
ccr a spus ca nu a existat lovitura de stat si totul este constitional
sts participa activ la referendum il ajuta pe base sa minta in continuare europa fara sa fie prins
nu inteleg atunci de ce nu este la cotroceni ca tot el este la butone legea sa votat cum a vrut muschi europei asta ma scoate din minti ori suntem egali lor ori esim nu vreau sa traesc intro tara izolata neajutata si sa ii respect atita timp cit ei sterg cu numele nostru pe jos sclavagismul a fost abolit
ce fac europarlamentari
ambasadori si ceilanti care se ocupa cu imaginea romaniei
daca esim la vot peste 15 milioane cu sri sts ccr dna si restul base spune ca am fost 3milioane dupa cum se comporta este posibil fara jena bun simt parca tara ii apartine de drept lui si familiei sale
ne auto flagelam ne auto izolam sunt sigur ca nici europeni nu stiu ce se intinpla cu adevarat aici
esim la vot ca sal invingem cu toata cohorta lui de securisti si toate eforturile lui merkel sa ilajute ca pe sarcozy
Aşa este, ai dreptate în tot ceea ce spui. Dar numai să ieşim la vot. Mie îmi este teamă atât de cvorumul ăsta de participare cât mai ales, de susţinerea de care se bucură bolnavul ăsta mintal din partea Europei şi nu numai. Ptr. oricine care analizează obiectiv şi lucid toată nebunia care se consumă acum în ţara noastră, este limpede că în spatele susţinerii masive a lui Băsescu din partea Europei se ascund interese meschine. Stau şi mă întreb , oare ce dracului să-l ia a mai amanetat schizofrenicul de Băsescu dintre bogaţiile acestei ţări către străinătate, de are o asemenea susţinere ? Sincer, deşi eram optimist că vom scăpa de nemernicul ăsta, începe să-mi fie frică … de fraude, de influienţele externe, de proşti, de indiferenţa oamenilor în ceea ce priveşte dreptul de a-şi exprima votul, de multe … Oamenii abilitaţi ai USL-ului trebuie să aibă ochii-n patru : şi la ambasade, şi prin ţară, peste tot. În final, dacă după acest referendum rămânem tot cu Băsescu, sincer, NE MERITĂM SOARTA …
Veniti cu totii la referendum si votati DA ca sa scapam de DIAVOLUL cocotat la Cotroceni de 8 ani si bcare ne abuzeaza, ne umileste, isi bate joc de noi si uraste acest popor, cum Ceausescu nu a facu-to. Haideti la vot si votati DA. Doamne ajuta !
D-nule Radu Tudor d-voastra ca si mine va doriti f.multe lucruri in viata, fie el si un doctorat, insa ca acestea sa devina realitate trebuie respectata legea si o comisie sa valideze acest lucru.Este vinovat Ponta ca a poftit la un doctorat? sau comisia care i-a acordat acest titlu? (tot sistemul de invatamant este un dezastru…promovand nonvalori)
Imi doresc f.mult ca presedintele interimar sa patrunda in biroul sigilat al presedintelui suspendat si sa fie presa de fata – sa apasam tasta 3 si sa-i ordonam DNA-ului sau Parchetului urmarirea penala a inculpatului Traian in regim de urgenta
pe cand un articol pe tema: Crin Antonescu a mintit !!! cererile exista ! http://www.mediafax.ro/externe/comisia-europeana-cere-pasi-urgenti-guvernului-si-parlamentului-pentru-angajamentul-fata-de-statul-de-drept-recomandarile-ce-pentru-romania-9873455
D-le Radu Tudor ,
Stau si ma crucesc ! Declaratie de presa V.Zgonea la parlament . Spre stupoarea mea cea mai agresiva si absurda in intrebari este reporterul A3 , o anume cuconita Mititelu . Eu , ca un telespectator fidel , ma declar indignat , abuzat si dezgustat de basismul desantat si dezinformator . Intreb si eu : aceasta Mititelu nu poate fi trimisa la reportaje despre incendii , alunecari de teren sau accidente auto ? Trebuie musai trimisa la parlament unde prin atitudine , prostie si partizanat basist ma jigneste pe mine , consumator de A3?
Duduita Mititelu e reporter Realitatea tv, nu Antena 3. Macar dupa felul in care a pus intrebarea va puteati da seama…
Esti fidel dar…neatent!Cand ai mai auzit tu de tipa aia la Antena 3 ?!?
Ascultări de telefoane, supravegherea poștei electronice, supravegherea corespondenței, cohorte de colaboratori securiști, ofițeri sub acoperire, instituții înfiltrate, scurgeri de informații în presă din dosare în curs de anchetare, amenințări implicite sau explicite efectuate de structuri ale statului, manipulare prin media, înscenări judiciare, abuzuri de lege și de procedură, spioni ce zburdă nestingheriți prin instituții, informații secrete aflate în mâna privaților, etc. etc. etc.
Poate că era mai bine ca în decembrie 1989 să terminăm toată treaba cu Securitatea și cu colaboratorii săi, chiar dacă prelungeam un pic sarabanda de pe străzi.
”Dă-mi, Doamne, mintea românului de pe urmă”
Trebuie urgent modificata constituia care inca o data e depasita.URGENT sa introducem un articol care sa prevada si suspendarea din toate drepturile a presedintelui suspendat care incalca legea.(eventual nominal pt Base sa ramana si el in memoria colectiva cu ceva).Lasand gluma la o parte chiar mai mira pe cineva ca in graba nu se mai jeneaza nici serviciile sa dea aparenta legala a neimplicarii? Disperare mare. Domnule Radu Tudor cat mai e AMR-ul azi? 12 zile?
Domnule Tudor, aseara cereati sau propuneati, ma rog, in emisiunea pe care o moderati alaturi de Dana Grecu ca seful STS-ului, generalul Opris, sa fie inlaturat din functie , trecut in rezerva si chiar anchetat penal. Pana la ora asta nu am vazut nimic legat de treaba asta. Oare Crin Antonescu ce faradelegi asteapta sa mai faca SS-ul lui Basescu? Daca tot are puterea in mana ar trebui sa faca putin curat si trebuie sa fie sigur ca nu-si va pierde nici un pic de popularitatea pe care o are la ora asta.
subiecte mici, oameni mici. Aveti sansa sa informati oamenii corect si va bate-ti joc. Ce o sa face-ti cand oamenii o sa observe magariile facute? A, am inteles, va doare in betze, v-ati luat argintii si ati plecat.
@ uncetatean
Daca nu-ti convine ce te bagi ca musca in curul calului? Ai destule bloguri basiste pe care sa-ti dai cu parerea.
cetatene, nu esti in masura sa imi spui unde sa imi dau cu parerea. Singurul care o poate face este dl Tudor. Sunt lasat aici pentru ca dau site-ului credibilitate, adica, ca sa inteleaga si neuronii tai plictisiti, nu este un blog trucat, altfel dl. Tudor se decredibilizeaza, intelegi?
Daca “bate-ti” si-ar mai gasi locul intr-o fraza, “face-ti” chiar ca n-are ce cauta in gramatica limbii romane. Cat despre strangerea de arginti, cu asta se ocupa d-alde goldstein, golsteanu, osteanu, oisteanu, tismaneanu, ungureanu, hurezeanu si alti “eanu”, adica tabara lui baseanu. Cominternistii, ca sa ma exprim pe intelesul dvs.
iai ( sic!) ziso (sic)
erata: “bate-ti” corectat cu “bateti”, schimba cu ceva sensul ideii?
Pentru tine sunt subiecte mici pentru ca nu te intereseaza ce se intampla cu natia asta. Normal.
este exact contrariul, cetatene. Eu nu am probleme financiare pentru ca muncesc, imi servesc patria. Pe tine ce te mana sa arunci cu minciuni?
Este ceva ce putem face pentru ca basescu si securistii lui sa nu isi bata joc de noi din nou? Se pare ca nu e suficient sa votam, daca ei schimba rezultatul. Sunt cei de la USL neputinciosi? Nu-mi vine sa cred ca ei nu-si dau seama de consecintele oribile ale faptului ca au cedat si au adoptat legea referendumului cu cvorum. Se lasa intimidati de basisti si de CE, dar ce poate fi mai rau decat inca 2 ani cu basescu? Nu vad care e problema daca mai stam o tura afara din Schengen?
Sincer, nu cred că au cedat … vin presiuni mari dinspre Europa care-l favorizează clar, pe Băsescu. Refuz să cred că USL-ul se va lăsa călcat pe gât de “manevrele” băsiste (cu sau fără implicări de afară). În plus, în discursurile sale publice, Crin Antonescu a transmis un mesaj clar către Europa, anume că nu va sta preş în faţa “indicaţiilor preţioase” venite dintr-acolo. Până la urmă, cum, necum, USL-ul şi-a făcut datoria faţă de propriul electorat şi de popor – l-a adus pe Băsescu în faţa poporului. Dacă oamenii cărora li s-au tăiat bani, drepturi, spitale, medicamente, etc. aleg să-l voteze pe acela care a patronat un astfel de sistem dezastruos, pe bune, cum am spus şi mai sus într-un alt comentariu : ne merităm soarta.
“Spre stupoarea mea cea mai agresiva si absurda in intrebari este reporterul A3 , o anume cuconita Mititelu . Eu , ca un telespectator fidel , ma declar indignat , abuzat si dezgustat de basismul desantat si dezinformator . Intreb si eu : aceasta Mititelu nu poate fi trimisa la reportaje despre incendii , alunecari de teren sau accidente auto ?”
Asta este profilul telespectatorului A3? :)) Doreleeeeeeeeee, ne miscam si noi mai cu talent? Daca-si face meseria e basista? A incomodat un membru USL… hai sa o trimitem la alunecari de teren :))) CE GANDIRE! Tu ce vrei sa vezi pe A3? Doar laude si aprecieri pozitive? Cati ani ai? Ai prins perioada cand aveam doar televiziune de stat? Iti e dor?
Daca am inteles bine, cf. legii, institutia care poate beneficia de serviciile STS este PRESEDINTIA; exista si o institutie denumita “PRESEDINTELE”?! Poate ne explica dl. Fulea legalitatea serviciilor prestate catre Suspendat…
Daca Antonescu nu ia atitudine ferma impotriva STS si sefilor lui sa nu mai aud de el.Inseamna ca e moale si capabil numia de discursuri, dar nu de actiune .Noua ne trebuie acum un presedinte energic care nu lasa tot in spinarea lui Ponta.Si asa in scandalul extern au avut cu totii( MAE, Marga, Antonescu) o atitudine lamentabila.Voi dota demiterea lui base, dar la prezidentiale nu-l voi vota pe antonescu, daca nu curma raul securist si se complace in asta.
Nadajduiesc sa avem mintea cu noi si sa nu-l mai tinem pe damblagiu cu butoanele lui cu tot, indiferent de ce regula va fi in viguare pana la urma la referendum. Mai mult decat ca primul om in stat sa ne spuna ca daca nu ne convine sa plecam, pentru ca incurcam locul, nu cred ca exista informare mai corecta, direct din gura sursei. Gasiti-mi si mie un alt conducator din toate timpurile care a facut asta, in rest nu trebuie sa-mi traduca nimeni in romana.
vad ca a trecut o zi si e deplina liniste in privinta lui Opris, sper totusi sa se reactioneze ca altfel nu ne vad bine
Nuştiu, poate sunt eu prea nebun, dar după părerea mea, Opriş ăsta, trebuia arestat de ieri şi băgat în cercetări. Ca şi dvs., sper că lucrurile nu se vor opri aici.
Urgent deconectarea telefoanelor lui basescu
Radule ce se intimpla cu USL de nu reactioneaza in nici un fel ,uite ca deja in parlament nu i-a trecut un amendament la legea referendumului,a inceput sa imi fie frica ,ei se poarta cu manusi iar ceilalti ataca puternic,iar d-na invatatoare este in greva foamei si nu o baga nimeni in seama ,trebuie sa ne resemnam
Grav dar simptomatic!Era de asteptat,nu?!.Doar asa au furat si la ultimele alegeri!!!Ma intreb de ce nu da de pamant Antonescu cu seful S.T.S.???
Diferiti tampitei pun intrebari retorice: Pai daca are drept la paza SPP si la locuinta de serviciu, de ce sa n-aiba pres susprendat si comunicatii speciale? Pentru ca Spp-ul si locuinta de serviciu le va pierde Basescu numai dupa demitere, in conformitate cu legea.
Comunicatiile speciale cu institutiile statului trebuiesc taiate imediat, seful STS demis de urgenta si anchetat.
Totusi, la 24 de ore de la dezvaluirea mizeriei, se manifesta o liniste suspecta. Nu va mai aud nici pe dumneavostra, domnule Tudor, chiar atat de sensibil e subiectul?
ma auziti atunci cind am spatiu de vorbit. aseara de doua ori, azi de la 18,45. inteles?
Chiar va urmaresc cu interes, multumesc pentru raspuns.
Buna ziua.
Daca acum se intampla lucruri de genul asta,nici nu vreau sa ma gandesc ce au facut cei din STS la alegerile din 2009.Astia nu mai au nicio limita.Nu mai stiu ce sa faca,de frica puscariei.
Apropos,d-le presedinte actual suspendat,viitor demis,cand o sa iesiti din puscarie,va putem striga:”GAOZARULEEEE!!!”?
Ne vedem pe 29,DA?
Pe perioada suspendarii se mai bucura de imunitate? eu cred ca nu. Trebuie facuta plangere penala, neintarziat! Vorbim de infractiuni deosebit de grave. Nu-si poate insusi drepturi pe care nu le mai are, clatinand puterea presedintelui tarii din acest moment, subminand puterea acestuia, dar si a statului de drept. Acesta este un motiv de a-l obliga sa-si dea demisia…C.S.A.T.-ul nu are nicio putere in acest sens?
este 17.07.2012 ora 19:16 Marcel Opris mai este in functie ?? Alo dl. Antonescu !!
Parerea mea e ca atat asteapta Basescu (daca nu cumva si asta urmareste) sa fie demis cineva de la STS. Va dati seama ce ar “invalida” referendumul si ar infiera USL-ul in fata Europei.
Bine face Antonescu ca ignora momentan subiectul !
Sunt 24 de ore de cînd AȘTEPTĂM O DECIZIE LEGATĂ DE NOUL ABUZ AL LUI BĂSESCU PRIN CEI DE LA STS…ȘI TRĂIM O DECEPȚIE ÎN DIRECT CA SĂ ZIC AȘA…NIMENI NU FACE NIMIC , NICI NU ZICE NIMIC…DECI ..ASTA E ..SĂ NU SE MIRE DACĂ SCADE NR DE OAMENI CARE VOR MERGE LA VOT
Cînd l-am văzut pe dl.Antonescu , că ia poziție fermă spunînd că NIMENI nu ne dictează , m-am bucurat , crezînd că în sfîrșit, este cineva capabil să ne reprezinte demnitatea noastră , și drepturile pe care ni le-am cîștigat în 89…acum , cînd pare că s-a sucit–nu mă interesează pe ce considerente–parcă , încep să cred că nu mă simt reprezentată , așa cum mi-aș dori…credeam că ESTE altfel, dar din cîte se vede, se pare că nu este așa.Și tăcerea asta legată de STS , și din partea lui și a dl.Ponta și a USL-ului…e pur și simplu stupefiantă. Ce vor , ? Să lupte , să arate abuzurile , și neregulile numai Antena 3 , Dana și Tudor?…iar ei să tacă mîlc? PARCĂ NU VOR SĂ SUPERE PE CINEVA !!!TREZIȚI-VĂ USL CĂ FĂCÎND PE LORZII… NE AFECTAȚI PE TOȚI!OAMENII NU VOR SĂ VĂ VADĂ CĂ NU LUAȚI MĂSURILE CE SE IMPUN , LEGALE DE ALTFEL…CE VĂ ÎMPIEDICĂ ? CE VĂ SPERIE ?
Pe langa legaturile pe care le-ati amintit in emisiunea de luni, S.T.S. mai asigura si reprezentantele Diplomatice ale Romaniei in strainatate. cred ca aici e bataia pestelui!! Col.Rz. Ioan Ionita
D-le Radu Tudor, ma ingrijoreaza raspunsul d-lui Antonescu dat moderatorului Realitatea cu privire la abuzul STS-ului. Nu se mai reprezinta doar pe dansul, ci ne reprezinta pe noi toti romanii, chiar si pe cei ce vor vota cu
D-le Radu Tudor, ma ingrijoreaza usurinta cu care priveste d-ul Antonescu infractiunea comisa de STS impreuna cu Basescu. Am urmarit emisiunea Realitatea, unde a fost intrebat. Va rog, fiindca aveti posibilitatea, banuiesc, sa-i transmiteti ca nu se mai reprezinta doar pe sine, ci intregul popor, inclusiv pe cei ce vor vota cu Basescu si, ca o consecinta, e obligat sa ne garanteze rezultatul corect al votului, de care se leaga sperantele noastre de viata, la propriu si, deci, nu trebuie sa permita vreo urma de indoiala in privinta implicarii STS-ului in alegeri, ca in 2009. Cine e presedinte, el sau Basescu? Nu vede ca a fost aburit de STS ? Sa ne redea increderea, imediat, ca nu vom mai fi furati ca in 2009 si ca nu vom ramane cu Basescu indiferent de rezultatul votului.
M-a deceptionat dl Antonescu in calitatea sa de presedinte interimar.
Dece nu l-a destituit pe Generalul Opris de la sefia STS, pentru fapta ilegala de a instala telefoanele STS la sediul de campanie electorala al lui Basescu?
Nici CSAT-ul nu l-a convocat pentru aceasta fapta inadmisibila si ilegala.
Nu s-a documentat pana acum?
Sunati-l dvs si cereti-i imperativ sa actioneze in vreun fel.Altfel este complice cu Basescu.
Io am un telefon ascuţitoare. Nu-l vrea Băsescu şi pe ăla?
DL Antonescu trebuie să îl demită imediat pe Opriş, sluga de pripas.
Iar lui Băse trebuie să i se întrerupă campania electorală.
Parlamentul trebuie să se întrunească urgent, să ia act de faptul că Barcagiul şpanchiu foloseşte telefoanele STS în campania lui electorală şi să îl demită pe loc. Să nu mai aştepte până referendum.
Altfel, există pericolul ca Băşescu şi portocalii lui să fure iar voturi în 29 iulie.
Ăştia vor fi mobilizaţi la maxim, fiindcă fug de pârnaie,ca dracu de tămâie.
Jos Băşescu!
Dl. Antonescu ar putea fi banuit ca este santajabil de serviciile secrete daca nu ia masuri urgent pentru telefoanele de la STS atat de la sediul de campanie cat si de la resedinta lui basescu. O alta ciudatenie este si faptul ca niciuna din agentiile de stiri nu au preluat nimic, de parca acest lucru nici nu ar exista. Chiar au ajuns serviciile secrete sa fie prima putere in stat? DOMNULE CRIN ANTONESCU, DE CE TACETI?
CORECT. ANTREB ACELASI LUCRU: DE CE SE SUPUNE ANTONESCU? DE CE NE ANCALCA DEMNITATEA? ASCULTA DE UE CHIAR DACA COMISIA DE LA VENETIA NU CERE PRAGUL ACELA? UNDE ESTE DEMOCRATIA SUSTINUTA DE MERKEL SI BAROSO? DECI: DACA MERG PE MIZERIA DE PRAG, E CLAR CA MAI MARII MERG AN CONTINUARE PE VANZAREA NOASTRA, CE A MAI RAMAS! PAI ATUNCI DE CE SAI MAI ALEGEM? CARE E DIFERENTA? ANTREBARE: SA MAI AVEM ANCREDERE AN UE? TREBUIE SA MAI STAM AN UE SAU SA IESIM? SAU NU MAI PUTEM CACI TARA NU MAI AVEM? VREM SI NOI RASPUNSURI! SE POATE DOMNULE ANTONESCU? DOMNULE PONTA? CE TARA DIN UE MAI PRIMESTE PORUNCI SI ALESII LE APROBA PE TOATE PRECUM SCOLARII? MAI CONTAM NOI CEI SARACITI DE VOI TOTI TIMP DE 23 DE ANI , NOI CE VA ASIGURAM LUXUL AN CARE TRAITI CU COPII VOSTRII AN TIMP CE AI NOSTRII MOR DE FOAME? ASA MERGEM SI AN VIITOR CU VOI ? AVETI MARE GRIJA CACI ACEST MIZERABIL PRAG E UN TEST PT.VOI, VETI FI TAXATI CHIAR DACA PICA TRADATORUL DE CE?: PT. CA PONTA SA SUPUS CA UN ELEV LUI MERKEL SI BAROSO. DE CE? PENTRU SCAUNELE VOASTRE? ASTEPTAM RASPUNSURI!?
Înțeleg ca dl.Antonescu să fie civilizat și elegant, că nu îl atacă verbal pe băsescu, DAR NU CÎND SE ÎNALCĂ LEGEA ÎN MOD JOSNIC, DE CĂTRE CEI DIN STS…PT .CĂ ASTA NU E ELEGANȚĂ…PARE UN MOD DE A ÎNCHIDE OCHII…ȘI O FACE ÎN CIUDA EVIDENȚELOR ȘI ÎMPOTRIVA ORICĂREI LOGICI, IAR ASTA NE FACE PE MULȚI SĂ NE PUNEM ÎNTREBĂRI, …ESTE CU NOI? SAU ÎMPOTRIVA NOASTRĂ?….ȘI MAI VREA SĂ FIE APOI ALES PREȘEDINTE? CÎND DĂ DOVEZI PESTE DOVEZI CĂ ESTE SLAB?…
De 48 de ore pe aceasta tema,tace C.A,nu comenteaza T.B.!…Sincer,incep sa traiesc tot mai acut sentimentul ca sunt “manipulat”de forte oculte si de intreaga clasa politica,autohtona si”globala”!…Incep sa cred in “teoria conspiratiei”!…Un gind,siciitor si dezarmant:…”Nu esti decit un cobai,fara umanitate,identitate,judecata,liber albitru,supus unui experiment la care nu poti sa te impotrivesti!!!!”…”Precum in cer,asa si pe pamint!”…JUNGLA?!…Pai atunci la dracu cu “ETICA”,”MORALA”,”BUNUL SIMT”,”COMPASIUNE”,”ALTRUISM”!!!…Traiasca:”PERFIDIA”,”IPOCRIZIA”,”LACOMIA”,”EGOISMUL SI INSTINCTELE PRIMARE”,”ANIMALUL PRIMORDIAL”,”TRAIASCA,ADONAI!”…”TRAIASCA DARWIN,TRAIASCA INVOLUTIA”!…Si,fiem iertat,cu Tv-ul saraciti poporul!…Si A1,2,3…rtv…realitatea…!..O iau pe aratura ca o rima;…poate-i solutia cea mai buna!….
ce bine era sa ai si un buton eject , tiran corupt care ai distrus tara si poporul….
Poate dl. Antonescu să facă gentlemen agrement . în poziția de persoană privată…în poziția de Președinte Interimar, este pus a face tot ce este LEGAL pt a nu fi nici un fel de suspiciune privind referendumul. DACĂ TOATĂ LUMEA CERE CA BĂSESCU SĂ NU BENEFICIEZE DE PRIVILEGII ÎN PLUS PT CĂ NU MAI ARE ACESTE DREPTURI, .. .FIIND SUSPENDAT, PT CE NU SE IA ÎN SEAMĂ CERINȚA POPORULUI SĂ SE FACĂ ȘEDINȚĂ ÎN CSAT, CU ȘEFUL STS … PT ÎNCĂLCAREA , LEGII?
Serviciile secrete trebuie sa fie deasupra oamenilor politici si a politicii ca de asta sunt secrete, ca in secret sa apere niste valori adevarate nu un betiv corupt, las, ignorant, agresiv si egoist a carui unica patrie este propriul stomac si o sete neostoita de whiskey si putere pentru care este capabil sa-si vanda propriul popor si propria tara. Ma rog, daca are asemenea oameni ca marcel opris in componenta sa, serviciul de informatii se transforma intr-o banda interlopa care cu batele in maini si sub protectia insemnelor statului strange taxele de protectie ale firmulitelor de cartier.
A ieșit dl. Antonescu în conferință de presă…și SURPRIZE-SURPRIZE— nici o decizie luată ÎNCĂ în privința STS .. . Putem înțelege că i s-a impus să nu schimbe șefi de servicii…DAR NICI CÎND ACEȘTIA ÎNCALCĂ GRAV LEGEA ,, NU ESTE PERMIS A SE LUA MĂSURI? ÎN CE ȚARĂ TRĂIM ? CE FEL DE PREȘEDINTE INTERIMAR AVEM? CÎND NE REPREZINTĂ ? CÎND SE VA REALIZA FURTUL VOTURILOR /? CU AJUTORUL CELOR DE LA STS CARE SUNT IMPLICAȚI POLITIC PÎNĂ ÎN GÎT ÎN GESTIONAREA VOTURILOR ȘI CARE SE ARATĂ PE FAȚĂ DE PARTEA CUI SE SITUEAZĂ ? … ATUNCI .. DEGEABA VA ȚIPA CĂ ALEGERILE NU AU FOST CORECTE….ACUM ESTE MOMENTUL SĂ FACĂ CEVA …CA SĂ NU SE AJUNGĂ LA FURT ….CE NAIBA , MAI AȘTEAPTĂ.? INTERVENȚIA SFÎNTULUI DUH ?…OK-UL DE LA CINE?…DOMNULE, ȚARA ARE NEVOIE ACUM DE DECIZII , NU , DUPĂ , SĂ VĂ LAMENTAȚI , CĂ S-A FRAUDAT !
Eu cred ca Dl Antonescu are mai multe informatii, este stapan pe situatie si eu as inclina sa am incredere. O fi fost doar un joc de cuvinte cand a spus la conferinta de presa ” SRIntra in normalitate ..”?
Poate ca nu..
http://www.petitieonline.ro/comentariu/ps4636544160.html
sau cum se fura alegerile in Romania
Scandalul cu proxenetii lui Marta este pus pe tapet de catre cei de la DNA in aceste zile pentru a se masca fapta foarte grava deoarece STS care i-a securizat telefoanele de la sediul de campanie al ui TB este institutia controlata de Basescu, institutie care centralizeaza datele votului din 29 Iulie tot la fel cum le-a centralizat si-n 2009 la alegerile prezidentiale care l-au scos invingator pe Traian Basescu. Cu alte cuvinte STS poate sa transmita date cum vrea muschii gen. Opris tocmai pentru ca basica excroaca nr.1 sa iasa gastigatoare. De aceea Opris trebuie demis imediat iar Procuratura Militara sa intre in actiune atat impotriva sefilor STS dar si impotriva lui Basescu care a dat odin sa-si securizeze telefoanele la sediul de campanie aceasta operatie de secretizare fiind o lovitura de stat mascata data cu ajutorul serviciilor speciale aflate inca sub comanda presedintelui suspendat.
Conform Comisiei de Apărare a Senatului a constatat că Băsescu fură telefoane… De data asta de la STS, cu complicitatea lui Opriș.
DECI S-A DOVEDIT CĂ STS-UL A ACTIONAL ILEGAL.Acum binențeles că vor țipa pdl-iștii că se urmărește iar decapitarea serviciilor.N-AU DECÎT !Mă uimește totuși ,comentariul lui Bogdan Chireac ,,cum că să nu-l schimbe acum pe șeful de la STS ..că va țipa Europa și CE .ALO…PĂI ESTE ILEGAL CE AU FĂCUT… BA DIN CONTRA , SĂ SE TRIMITĂ LA TOATE ZIARELE IMPORTANTE, LA CNN. LA CONSILUIL EUROPEAN , LA UE..LA MERKEL… SĂ SE ȘTIE… DE CE VREM SĂ FIM O ȚARĂ ÎN CARE SERVICIILE NU TREBUIE SĂ SERVEASCĂ POLITIC NICI PDL-UL NICI PE BĂSESCU …NICI PE NIMENI…OMUL CARE A GREȘIT, SĂ FIE PEDEPSIT PRIN DEMITERE ACUM …NU PE 1 AUGUST…CĂ ACUM A GREȘIT… A ÎNCĂLCAT FRAGLANT LEGEA.
SCUZE PT CUVÎNTUL GREȘIT …AM VRUT SĂ SCRIU —FLAGRANT!!!!
Mă întreb dacă serviciile , printre care sigur STS și-au făcut —DATAORIA— față de actualul suspendat și în 2007, 2009 și după cum se vede și acum ?..ASTA NU SE CHEAMĂ -RECIDIVĂ- ?DECI CU ATÎT MAI MULT , ACUM CÎND S-AU DAT ÎN VILEAG , FĂRĂDELEGILE LOR, ASERVIREA POLITICĂ , DEȘI STATULTUL LOR CA INSTITUȚIE O INTERZICE…MAI POATE ZICE CINEVA CĂ SCHIMBAREA ȘEFILOR NU SE IMPUNE, FIIND DE O GRAVITATE MAXIMĂ ?!!SAU PT . CĂ AU SERVIT ÎN MOD CLAR PDL-ULUI …ERA DE BINE ..IAR ACUM , SAR ÎN SUS CĂ , SE ÎNCALCĂ STATUL DE DREPT…ȘI ALTE INEPȚII , PE CARE LE SUSȚIN EI…NE-AM SĂTURAT , DE MATRAPAZLÎCURILE LOR, NE-AM SĂTURAT SĂ LE MAI VEDEM MUTRELE ȘI INEPȚIILE DEBITATE…. VREM CURĂȚENIE…VREM PACE…LINIȘTE…
Oare urmează un —divorț— între pdl.și suspendat ?Și dacă da, va fi un divorț amiabil …sau în stilul OTV? PT că acum , dl.Suspendat , se dezice clar de Udrea, Roberta, Videanu, etc…și zice că nu e vinovat cu nimic…pt ce imagine ..are din cauza lor…e pur, ..e curat… A SE ÎNȚELEGE , ACUM … CĂ EL ESTE …..ALBĂ CA ZĂPADA ???
Doamne ! Cît de penibilă e Sulfina . Cum îl apără , și se apără…. ipocrita asta !
Ce să înțelegem ?Că dacă consilierul lui băsescu zice că nu e de acord…cel care A ÎNCĂLCAT LEGEA , NU POATE FI DEMIS !!!????VĂ ROG…ATUNCI PUTEM ÎNȚELEGE , CĂ NOI TOȚI PUTEM ÎNCĂLCA LEGILE?…CĂ DUPĂ PĂREREA UNUI CONSILIER, AȘA SE PARE….
Aici nu e vorba ca a instalat sts-ul linii telefonice si de date secretizate la sediul de campanie. E vorba ca era instalata mai demult (vezi Videanu in campania electorala trecuta) si nu a dezinstalat-o nimeni dar abia acum este Basescu suspendat si drept urmare seful STS a trebuit sa se prefaca ca-i spune presedintelui interimar dar in functie, Crin Antonescu.
Deci, nu e vorba ca STS a instalat, pt ca erau instalate mai demult, ci ca abia acum s-au descoperit!
In plus, oriunde ai lucra, daca esti suspendat din functie pt ca ai facut ceva rau, pina se termina cercetarea interna, predai tel de servici, predai laptopul, predai arma, insigna si nu mai ai acces la ele pina cind se termina cercetarea. Deci predai si liniile secretizate de telefonie si de date, la fel cum nu mai ai privilegiul sa mergi cu Mercedesul blindat. Eu cred ca linii secretizate trebuie sa aibe institutia prezidentiala si cel care prezideaza CSAT. Acela e presedintele care ia decizia, de ex, daca tara noastra intra intr-un razboi acum, zilele astea. Si in clipa asta, acest om este Antonescu si nu Basescu.
Deci sa nu uitam : nu numai linii telefonice ci si de date (probabil ca i-a instalat un flux E1) si nu de acum instalate ci mai demult, ele iesind la iveala la alegerile precedente.
As mai avea o intrebare de pus.
Liniile astea secretizate nu pot fi inregistrate decit de sts. Daca un procuror cere urmarirea si inregistrarea unor linii tel fixe sau mobile sau de date, banuiesc ca nu poate sa ceara si inregistrarea si urmarirea celor secretizate? Deci aceste comunicatii pot fi folosite si in scop interlop in situatia implicarii chiar a sefilor de servicii secrete, cine poate sti?
o intrebare scurta: ce telefon a folosit suspendatul in convorbirea cu Merkel?
In zona sediului de campanie a suspendatului s-a intervenit la un incendiu. Poate fi un pretext pentru acoperirea operatiunii de ridicare a materialelor de catre STS.Iar daca s-a recurs la asa ceva, inseamna ca tehnica instalata nu consta doar in doua telefoane.
Daca se retrage tehnica de aici, probabil ca este deja instalata sau se va instala alta in alta locatie.
Debusolarea suspendatului este evidenta: de ce doua telefoane pentru legatura cu SPP? Un om jalnic suspendatul!
Ha ha ha : Crin Antonescu a dat dispozitie sa fie dezinstalate acele telefoane de-abia dupa ce Basescu i-a dat aceasta idee. Crin habar n-avea ca poate face asa ceva in calitate de pres interimar.
Trebuia sa i se lase telefonul operativ (TO) lui TB la sediul de campanie.
Poate simte nevoia din cand in cand sa se mai descarce de pacate si sa vorbeasca cu patriarhul sau cu alti inalti prelati, ca doar si astia sunt pe lista de abonati TO.