Organizatorii mitingului pentru autonomia teritorială a Ţinutului Secuiesc, programat pentru duminică, 10 martie, la Târgu-Mureş, ora 17,00, se tem că Garda Maghiară din Ungaria ar putea provoca acţiuni violente la acest eveniment.
“Garda Maghiară nu are ce căuta la acest miting. La un astfel de eveniment nu au ce căuta extremiştii de la Budapesta. Să nu vină nimeni de la noi sau din Ungaria ca să provoace scandal. Dacă totuşi îşi vor face apariţia la miting şi nu se comportă civilizat, atunci fac apel să fie scoşi din mulţime. Sper că vor înţelege şi nu vor veni. Eu nu am chemat pe nimeni din Ungaria la acest miting. Nu cred că partidele româneşti au interes să fie probleme la miting. Sper să nu apară provocări şi totul să se desfăşoare decent”, a declarat preşedintele Partidului Civic Maghiar (PCM), Biro Zsolt, pentru 3szek.ro. El a adăugat că vor fi mitinguri de susţinere şi în faţa ambasadei României din New York, Atlanta, Ottawa, Londra, Viena, Budapesta, Toronto sau Munchen. Pentru mitingul de la Târgu-Mureş, organizatorii mizează pe participarea a aproximativ 10.000 de persoane.
Garda Maghiară (în maghiară Magyar Gárda) este o organizație de extremă dreapta din Ungaria, fondată în 2007 de partidul Jobbik și scoasă în afara legii de Tribunalul Budapesta în decembrie 2008, decizie confirmată în mod definitiv și irevocabil de Curtea de Apel Budapesta la data de 2 iulie 2009.
Garda Maghiară a folosit de la începutul existenței sale simboluri din recuzita formațiunilor fasciste din Ungaria interbelică. Liderii formațiunii s-au remarcat printr-o retorică rasistă și xenofobă, ceea ce a dus la scoaterea formațiunii în afara legii.
Liderii Gărzii Maghiare au declarat că doresc «să apere Ungaria pe plan fizic, moral și intelectual», Garda fiind considerată drept moștenitoarea Partidului Crucilor cu Săgeți datorită uniformei negre, a jurământului de credință, și a utilizării drapelului alb striat cu roșu, emblemă legendară a liderului tribal Árpád, emblemă instrumentalizată ideologic de Partidul Crucilor cu Săgeți.
Din Garda Maghiara face parte si Csibi Barna, secuiul extremist care a spinzurat o papusa ce avea pe ea chipul marelui patriot roman ardelean Avram Iancu.
Astia au probleme la “mansarda” !
Vreau sa stiu ca cetatean roman , cite mizerii si obraznicii trebuie sa mai inghitim , de la sovinii astia obraznici ? Am votat cu totii un guvern care sa ne reprezinte responsabil ! Sau am visat , ca am votat ?
Sigur ai visat.S-a votat un guvern din nou impotent fara forta,fara putere. De fapt nici nu vroiau nimic bun pentru votanti, numai sa ia puterea de la ceilalti. Deja fac si ei greata…
Cit despre sovinism s-ar putea discuta multe……..
Mitingul trebuie sa se desfasoare pasnic insa…..
Dl Tudor a uitat sa publice si partea proasta a stirii si anume ca si ultrasii romani vor sa se manifeste, tot la Tirgu Mures si tot in 10 martie.
Asa se provoaca incidente nedorite ca in martie ’90.
Si deja mi-e scirba si greata de natiile mele(sint intre voi si ei)……
Ai nostri ar fi in stare sa nu faca nimic si s-ar putea sa ne trezim atunci cand va fi prea tarziu. De ce alesii nostri dau dovada de nesimtire nefacand nimic impotriva acestei actiuni a secuilor de a rupe din Romania? Ai nostri cred ca sunt multumiti sa-si ia banii pt postul ocupat in parlament, la fel si Basescu, iar astia ne fura pamantul de sub picioare. Sunt sigur ca aceasta autonomie ceruta de secui este de fapt un pretext de a rupe pamant din Romania si al anexa Ungariei. Dar, bineinteles ca pt ai nostri, atata timp cat isi iau salariul gras din functiile de parlamentari si cea de presedinte totul e bine nu? Parlamentarii nostri cica dau dovada de diplomatie cand afirmand ca nu vor sa mai puna si ei paie pe foc, sau afirmand ca nu vor sa-i atzatze pe secui si nu inteleg ca nefacand nimic insala toate asteptarile acelor ROMANI care i-au ales. Dar nu-i asa…totul e bine, atata timp cat ei isi iau salariul gras. Si bineinteles ca si marinarul tace malc, secuii ajutandul neiesind la referendum si astfel basescu devenind partas la aceasta rupere de tara. Cum sa nu fie asta inalta tradare. El ce face acolo, la Cotroceni, a cui interese apara, ce tara apara? Nu cumva ar trebui sa apere pe romani si sa apere ROMANIA?
in toate tarile civilizate pina acum ar fi fost expulzati citeva zeci de organizatori din ex. numai la noi presedintele se bucura de scandal ,cind au manifestat Romanii a trimis mascatii sa-i bata si a facut un mare circ acum cind au iesit maidanezii jubileaza .de ce nu ia nici o masura+de ce nu se intreaba cine sunt cei care au fost in strada? in tarile in care presedintii sunt alaturi de popor sunt adusi si acum in fata justitiei cei de orientare nazista la noi nici macar nu se intreaba nimeni cine sunt tinerii de la manifestatie si cu ce bani au facut-o.ajunge,sunte-m satui de voi!DACA CINEVA V-A PROMIS AUTONOMIE LINSATI-L CACI IN VECI NU VETI PRIMI NICI O PALMA DE PAMINT ROMÂNESC SAU DACĂ INSISTATI VA DAM LOTURI LA 2 M. IN JOS !
De fiecare data cand maghiarii scot la inaintare fascismul si neo-nazismul iar romanii nu raspund provocarilor si au o atitudine ferma, Romania castiga imagine pe plan international.
Nationalismul nu tine de foame, nici macar ungurilor.
stau si-mi fac cruce… Radu Tudor acest articol trebuie sa fie in atentia cui?!!! a guvernului, a jandarmeriei sau a populatiei romane?!!!
caci daca este in atentia populatie atunci hai sa punem mina pe bite, molotovuri, pistoale, pusti, rachete si sa dam drumul la singe mai ceva ca in diversiunea pur securista de la Tirgu Mures din ’90
vorbeam cu niste prieteni unguri din Budapesta anul trecut la greci pe litoral si am ajuns la aceeasi concluzie vizavi de organizatiile de extrema dreapta (din aproape intreaga lume): nu sint altceva decit niste extensii ale serviciilor secrete folosite in scopuri mizerabile de a stirni furia nationalista in ambele tabere prin intermediul unor cretini psihopati sau a unor copii care inca nu si-au gasit un rost in viata.
Fanatismul este totdeauna apanajul unor cretini din generatie in generatie folosit de catre niste scirbe, putine, in propriul scop.
p.s. saptamina trecuta legea care interzice compania mafiot criminala monsanto (un fel de clanul camatarilor din interiorul cia – cine vrea sa se documenteze poate sa vada filmul documentar “FOOD INC.”) sa nu poata opera pe teritoriul Romaniei impotriva poporului roman a fost respinsa in parlament de catre USL… “legea impotriva culturilor modificate genetic”… lege care a fost adoptata in toate tarile mari din europa – Franta, Germania, Italia, Anglia etc.
p.p.s. deci acum avem parte de chevron, monsanto… oare ce grupare terorist mafiota mai urmeaza sa aiba acces in banctunul sclavagist Romania
mi-a placut antena3 azi cu privire la chevron… ce frumos se intorc armele… niels snecker a fost excelent… are actiuni la chevron?! pun si eu o intrebare 🙂
ppps. dar cu “Legea falimentului personal” pt protejarea oamenilor ajunsi la capatul puterilor in lupta de a supravietuii cu sistemul mafiot numit “stat de drept” cum a fost acel om de la 58 de ani de la mechtel pt a fi protejat intr-o anumita masura impotriva camatarilor din mafia bancara vad ca nu mai vorbeste nimeni
dane, limbajul tau ratacit si intrebarile retorice mai fac sa cred ca esti ciudatel….
Multumesc
Balanta (1992) de Lucian Pintilie: “Daca iese normal il omor cu mana mea”
nu mai faceti pe naivul domnule tudor, ca doar in directai asta tintiti…instigare. va sfatuiesc sa nu luati metodologia pe care ati invatat-o mot-a-mot la “scoala”, deoarece se vede prea bine, chiar si pt un om de rand. de zici ca in contextul mechel, oltchim, posta romana, metrou, schenghen, statul de drept, csm…asta ar fi problema noastra de capatai…bozgorii. aia nu-s de loc diferiti fata de ultrasii lui cadim din anii ’90. o secta de prosti, naivi. de ce nu scrieti despre procesul lui dan voiculescu in schimb, ma intreb.
fooooarte inteligent…
e totusi bine ca ati aprobat comentariul, nu ma asteptam. ia vedeti, ca 4 state UE, in frunte cu germania, au propus masuri dramatice impotriva tarilor U..E. unde e incalcat statul de drept (ceea ce ati instigat la antean 3 asta vara, de ati prostit poborul incult…vreo 2,5 milioane de oameni in realitate). dar, incep sa-mi dau seama ca dumneavoastra nici macar nu manipulati, sunteti chiar sincer in ceea ce scrieti si ati depasit de mult timp granitele rationalitatii. chestia e ca aveti fani, intr-ale halucinatoriului. insa am aflat de la un “amic” cum ati ajuns la 27.000 like-uri. hazliu, de povestit intr-o zi.
“prostit poborul incult…vreo 2,5 milioane de oameni in realitate).”
demeter tu esti dement nene sau ticalos.
2,5 milioane in plus fatza de cei ce l-au ales pe ticalos iar.si nu de bine il vor dus.
stii ce cred eu de cei 5milioane din care probabil faci si tu parte care au reales basina asta imputita dupa ce a pus tara in groapa intr-un mandat mai ceva cat toata emanare hotie in 14ani?nu ca-s inculti,is pruooosti baaa de bubuie,ghertoi imbecili manelisti putori ,hoti,paraziti ghertosi,tigani imputiti si toata scursura de gusati beizadele si inutili,toti dupa chipul si asemanarea ragalaului de la treicoceni cu care se identifica
Nu-l mai aprobati pe domnul pana nu-si cere scuze.
Ma refer la d-nul Demetar L.
ba basistule diferenta intre voi basistii si uslisti sau otvisti nu o mai observa nimeni in momentul asta… asa ca fugi cu pluta
?!? esti bine?
As vrea sa ii raspund lui Dan…..domnule….Radu nu face nici o instigare….pe mine ce ma deranjeaza este ora cam inaintata ora 17 . nu credeti ca facindu-se intuneric incep violentele? de ce nu la ora 10-11 pe ziua …eu nu am decit o clasa mai mult ca trenu…dar am scoala vieti si miros orice delicventza…eu i-mi dau seama dupa cum vorbeste omul si cum se basheste…Basescu este un BASHINOS SI UDREA SI BLAGA SI MACOVEI NISTE BASHINOSII
Boienica cu scoala vietii, ce anume vrei sa exprimi ca n-am inteles foarte bine?! daca ma faci basist atunci pot sa te injur si eu pe tine dar nu e cazul pe acest blog… in caz ca am priceput gresit atunci te sustin intru totul in demersurile impotriva basistilor… sa auzim numai de bine
Ia nu va mai certati aiurea aici este nevoie de oricine poate da detalii de smecheriile conducatorilor. Nu vedeti ca afacerile basistilor au trecut in mana usl-istilor? Acum vad ca este sigura treaba aia cu metodele de exploatare a gazelor de sist. Peste tot in lume se plange lumea de metode numai la noi este bine. Acum aflu ca vin si aia cu OMG. De aia spunea domnul Mircea Diaconu ca-si face gradina.
bai nene demeter , pe langa faptul ca
esti incult , mai esti si basist sau
poate doar prost ! … du-te mai nene acasa !
esti toxic !
@demeter laurentiu
Stii ceva ba ciocoi spurcat ? Sunt fanul cui are p**4 mea chef ba ! Intelegi ? Nu-ti convine b3si d’aci ! Germania si alte tari care o sustin nu sunt tarile mele si c4c pe ele si pe neamul lor de cotropitori. Sa iti intre bine in cap. Justitia ciocoilor nu e justitie, ci este o mare calcare pa cap a celor sarmani, pe care bunul simt spune sa-i ajutam. Dar ciocoii spurcati din ziua de azi, marii smardoi cu idei de extrema dreapta, sustinatori de UDMR-aci separatisti si xenofobi au luat-o-n mufa. Si drept sa-ti spun ma doare fix in c00r de Germania si de alte tari, ma doare-n c00r de o U.E. condusa de niste extremisti de dreapta care vor sa cucereasca state independente dupa ce le-au saracit cu forta. Mai vedeti-va in p*14 mea lungul nasului. B3s1nosii unde erau… O sa scoatem din Parlament pana la urma cele doua origanizatii de extrema dreapta PDL si UDMR. Nu e timpul pierdut.
protestez, nu e deloc in regula limbajul tau
@Radu Tudor
” (ceea ce ati instigat la antean 3 asta vara, de ati prostit poborul incult…vreo 2,5 milioane de oameni in realitate ? ”
Stiu ca “nu e in regula”, dar nu pot sa raspund cu amabilitati unora care ne fac in toate felurile. Asta este. Poate sunt si eu un fan de-al dumneavoastra. De ce trebuie sa fiu facut incult, dumneavoastra facut nebun si altele. Sunt incult daca vreau eu, nu daca ma face altul. El cum e ? Pe strada sunt unii, de genul astora pe care nu-i intereseaza nimic, ce umbla in gasti dupa ce fac chefuri noaptea si ne arata numai degete mijlocii, ne injura prietenele, le fac in toate felurile si nicio autoritate nu face nimic. In autobuze se aud numai manele la maxim, urla si se bat unii si altii de parca ar fi in India si nimeni nu face nimic. Aceste apucaturi au inceput sa apara si in mediul online. Daca ar putea, acesti “postaci” basisti ne-ar da cate una in freza. V-ar conveni ? Mie nu. Cand au fost postari decente, am raspuns decent. Nu mi se pare echitabil sa raspund cu amabilitati unia care face incluti vreo 2,5 milioane de oameni. Printre acestia pot sa fie copii, tineri, batrani, parintii nostri, fratii si surorile noastre, oricine. Daca dumneavoastra considerati ca anumite raspunsuri ale mele “nu sunt in regula”, va rog sa le cenzurati.
@Radu Tudor
Si cred ca solidaritatea trebuie sa mai revina si in mintile romanilor, iar asta pote sa inceapa si in cazul lucrurilor marunte, cum ar fi postarile pe un blog. In Romania, fiecare e pentru el, chiar daca in jurul lui cad cadavre… De aceea toti fac ce fac cu noi, romanii. Ati vazut “armata” secuiasca ? Niciunul n-a iesit la vot la ordinul lui Orban. La noi, nici sindicatele nu mai putere sa adune oamenii. De aceea ei vor invinge, iar noi vom pierde si nu cred ca este in regula acest fapt.
@Radu Tudor
Toata ziua ni se spune de Germania si de nu stiu care tari, cand Romania e pilaf. Cred ca n-ati vazut oameni traind in blocuri dezafectate, care fac focul in apartament de iese fumul pe geam. Dar pe unii dintre noi ne intereseaza ce zice Germania dom’le… Ce chestie ! Mesajele nemtilor la adresa Guvernului Ponta le-ati citit ? Toti rad de noi, toti ne jignesc, iar noi nu stim cum sa ne mai rasucim si cum sa ne mai dam de ceasul mortii sa fim exemple de nu stiu ce in fata lor. Pentru ce ? Cu toata bunatatea noastra, tot suntem facuti in toate felurile… Asa ca va spun eu, nu mai are rost sa ne preocupe altii, ci trebuie sa ne preocupe Romania, care este pe cale de disparitie.
Dar ca dumneavoastra invitati in emisiune un “domn” profesor simpatizant ideologic cu Noua Dreapta, ca sa-l spanzurati public ca un ichizitor din evul mediu o intreaga etnie, cum se numeste? Pana dumneavoastra sub perdeaua “dreptul la parere” puteti sa negati existenta unei etnii, dati dreptate nazistilor din Ungaria.
logica dvs e de neinteles pt mine….
@ Radu Tudor
Ceva nu este in regula nici cu faptul ca de 23 de ani Romania este distrusa sistematic, iar poporul ei este inrobit si calcat pa cap din toate partile. Ceva nu este in regula nici cu faptul ca votam ceva si iese altceva. Ceva nu este in regula nici cu faptul ca se spune ca ne-am castigat libertatea de exprimare dar ne sunt ascultate telefoanele chiar ai ambiental si suntem acuzati de tot felul de aiureli pentru ca ne exprimam niste opinii. Ceva nu este in regula nici ca vin unii de la FMI si ne cer sa luam masuri de austeritate la salarii de 150 de euro lunar. Ceva nu este in regula nici ca spitalele sunt vai de capul lor, ca nu au personal si ca nu se da drumul la angajari. Ceva nu este in regula nici cu faptul ca platim taxe peste taxe, ca ne imprumutam la FMI sa ne distrugem economia si apoi banii dispar. Ceva nu este in regula nici cu faptul ca autoritatile baga-n dube doar romani care urla de foame si pe altii, care atenteaza la siguranta Statului ii pazesc. Ceva nu este in regula nici ca au trecut 23 de ani din viata noastra si nu se intampla nimic bun in tara asta. Si multe altele nu sunt in regula si vor fi din ce in ce mai in neregula…
Au recunoscut indirect ca BASE e securist . Dovada Neamtu simpatizant legionari extremisti. Eu mai propun o suspendare sa vedem cati votam de fapt. :)))) Eu aduc cel putin 6 la referendum.
Sunteti cam mitocan cu treaba ai cu 2.5 mil de inculti. Macar azi sa fi avut bun simt si sa va fi tinut gura.
Nu e mitocan. E ciocoi si are impresia ca isi permite orice cu oricine.
auzi tu, ciocoi. iti strica orice chef de la dezbatere, cand ai de-a face cu redusi de-astia. ciocoi, mă? pur si simplu sunt un umil cititor care observa manipulartea grosolana de la antena 3, a reprezentantilor trustului intact. iar pt. voi, care nu sunteti cei 8 postaci de serviciu, cu cate 3 nume diferite, nu pot decat sa simt mila. una sincera, sa stiti. insa nu voi sunteti de vina, naivitatea si prostia nu ar trebui exploatata. de vina sunt radu-tudor si ai sai.
@demeter laurentiu
Dezbaterea nu se face cu “2,5 milioane de inculti”. Cam asta era ideea. Poate aia 2,5 milioane muncesc de le sar capacele pe degeaba (ca cica e criza) si poate alea 2,5 milioane de inculti se sacrifica de 23 de ani ca sa aduca tara asta la liman si se pare ca se sacrifica degeaba… Dezbaterea se face decent, nu cu jigniri. Jignesti, pot si eu sa jignesc. Simplu.
Daca aduc legume modificate genetic sa faca bine sa le eticheteze.
nu le aduc ci o sa le produca aici… vor o usa deschisa catre piata europeana, pe din dos daca nu au reusit prin fata. In principal e vorba de porumb… din porumb sint facute restul produselor in proportie de 80%.
Tot ce inseamna mica exploatare o sa fie ras de pe suprafata pamintului … deja tactica de distrugere a micilor producatori a inceput sa fie pusa in aplicare de mafiotii astia din usl prin impozitul agricol la ha. Acum se leaga toata afacerea. Monsanto a dat ordin sa fie facuta curatenie pt a se putea instala criminalii fara sa aiba concurenta. Exact ce a facut securistul basescu cind a lasat peste 50.000 de someri in Bucuresti cind a inceput demolarea chioscurilor cu intentia nu de a face “curatenie” pe strazi cum lejer i-a prostit pe prosti ci de a lasa loc liber pt hipermarket-uri care s-au instalat pe urma fara nici un fel de concurenta locala
Domnu Ponta, sa ne asteptam cumva sa le oferiti si Bucurestiul? Nu de alta, dar poate le trebuie secuilor si capitala noastra, ca si asa dumneata si colegii dumitale care ar trebui sa ne reprezintati calcati pamantul din Bucuresti degeaba.
Astia vor autonomie, dar se dau de gol facand front comun, fiind ajutati de maghiarii din Ungaria. Normal ca nu vor autonomie ci vor sa “duca” bucata aceea de pamant sub numele de Ungaria. Si nu trebuiesc lasati sa faca asta sub nicio forma.
Corect, ce mai tura-vura cu “diplomaţia” politicienilor români. Nişte proşti şi trădători de ţară şi neam – au ajuns şi ungurii să ne calce pe bombeuri în ţară la noi. Nu e vorba că trebuie să ieşim în stradă sau să le otrăvim fântânile şi să punem parul pe ei, dar politicul ar fi trebuit să fi avut intervenţii mult mai prompte şi hotărâte în toată târăşenia asta care are un singur scop – “ruperea” teritoriului românesc şi “transferul” spre Ungaria.
Domnul Radu,
Lansez initiativa unei colecte publice pentru temerari de genul cuceririi unor varfuri de munti.
Propun o expeditie cu arborarea unui steag maghiar in locurile lor de bastina.
Mai bine facem o chetă și îi mutăm pe ei în locurile lor natale pentru ca în Panonia își pășteau turmele strămoșii noștri înainte de venirea lor.
Alpinistul secui Eross Zoltan acuma este in drum spre varful Himalaia(a 3. oara) cu steagul secuiesc. De acolo sa dea jos vreunul tare de gura, patriot de garsoniera. Ia sa vedem, domnule Radu Tudor. Cine urca cu gura acolo?
acolo e locul lui, nu pe cladiri oficiale romanesti
Exact! Multi politicieni, romani si maghiari numai din cladirile lor oficiale sunt patrioti. Daca ar face macar 1% din ce face acest alpinist (cu un picior artificial), tara noastra ar fi mai frumoasa si mai respectata.
*Erőss Zsolt
De as avea palinka, na..s mai avea! Cui folosesc treburile astea, imbecile? Autoritatile ar trebuii sa le intrerupa curentul electric, sa..si aduca de la Budapesta, in galeti!
Sanyi says:
March 8, 2013 at 4:46 pm
Posteaza unde trebuie. Nu dupa mine.
Băsescu a lătrat ieri de nedemocrație în viitoarea Constituție,iar acum Garda Maghiară participă la un mitting pentru susținerea autonomiei teritoriale.Am fi naivi să nu observăm această legătură.Presimt presiuni asupra USL-ului din partea a câtorva oportuniști maghiari,de susșinere a autonomiei teritoriale,care dacă ar avea-o,ar sărăci beneficiarii neți a ținutului secuiesc,maghiarii din România,și mai mult decât sunt.
Le transmit și le urez,din păcate doar în română,acestor oportuniști că trebuie să vină cineva,să le explice pe limba lor,că acest demers este înafara legii românești,iar nici o altă Constituție nu va deschide o asemenea portiță
Ce face Traian Băsescu atunci când nu bea și iese la hartă și la pupitru ca un bun diriginte?Negociază cu extremiștii pentru Ținutul Secuiesc,ca Băsescu să aibă imunitate pentru crimele împotriva umanității și ca să-și bea și ultimii ani să fie acolo sediul PDL
Dacă astăzi am oferi Ținutul Secuiesc,ungurii nu ne vor mulțumii ci mai mult ne vor scuipa în față de fraieri ce suntem
cred ca si romanii trebuie sa procedeze la fel cu pancarde pe care sa scrie NU SUNTETI PE PAMANT STRAIN DAR SUNTETI PE PAMANT ROMANESC ASA CA RESPECTATI PENTRU CA SA FITI RESPECTATI
SAU VOI A-TI FOST ADUSI NOI AM FOST AICI SI V-AM ACCEPTAT. SA INTELEAGA CA TRAIESC IN ROMANIA IN REGIUNEA UNDE AU FOST PLASATI
DE ALTII.DE CE NU INTELEG CA TRAIESC IN ROMANIA ASA CUM EMIGRATII IN ALTE TARI RESPECTA TARA DE ADOPTIE ASA SUNT SI SECUI URMASII UNOR EMIGRANTI DIN ALTE VREMURI
Am gasit pe net ceva interesant. Poate va si ne ajuta in discutia cu surzii din guvern .Sau poate nu sunt surzi !!!
IPOTEZA . (de la cititorii romani ) aparuta si in alte publicatii.
De ce nu le dam ungurilor judetele Harghita si Covasna, sa-si faca acolo tinut secuiesc? Desigur, le retragem cetatenia romana (lucru posibil prin minime modificari aduse constitutiei) si ii lasam sa se descurce singuri…
Deci sa vedem scenariul:
Ziua Z, orele 00:00 – se declara independenta Harkov.
00:01 – premierul Romaniei felicita conducerea noului stat si ii ureaza “succesuri”.
00:10 – se deconecteaza noul stat de la reteaua nationala de electricitate (a Romaniei, desigur).
01:00 – pe conductele de gaze (deconectate) se scurge ultimul metru cub de gaz romanesc.
06:00 – guvernul de la Bucuresti declara oficial ca locuitorii Harkov trebuie sa aleaga intre cetatenia romana si cea… Harkoviana.
08:00 – se inchid granitele Romaniei cu Harkov.
Ma opresc aici, va puteti imagina urmarea………………………..
N.B. Stiu, unii vor spune ca locuitorii din Harkov ar putea alege cetatenia maghiara si includerea teritoriului in Ungaria (pasapoarte unguresti, tara membra UE, circulatie transfrontaliera libera etc.). Corect, dar pana la definitivarea tuturor documentelor (globale si individuale) necesare liberei circulatii ar avea timp suficient sa moara de foame. Si asta trecand peste faptul ca nici macar un teanc de documente si recunoasteri internationale nu le-ar aduce tensiune la prize sau gaz pe teava.
Intrebare de roman : Cu noi, romanii aia care mai traim in Har
Cov, cum ramane?! ramanem si noi fara tevi, fara gaze, fara electricitate, doar cu cetatenia romana, sau cum ??!!!
Faptul ca guvernantii Romaniei nu au stiut sa gestioneze situatia in problema minoritatii maghiare asa cum au stiut si au reusit in Slovacia, de exemplu, este o realitate pe care maghiarii din Romania o fructifica zi de zi, este doar o simpla chestiune de timp obtinerea autonomiei teritoriale in Secuime, este si obiectivul declarat al UDMR, obiectiv pe care ei spera sa-l realizeze prin politica “pasilor marunti”, adica in timp, asa cum au reusit sa obtina si celelalte drepturi pana acum.
Si vor reusi, au oameni in stare sa obtina in politica romanesca ceea ce vrea UDMR.
Simpla chestiune de timp…..
Fiti linistita, situatia nu ar dura mult!
Dupa o luna doua maghiarii ar cere “mintenas” revenirea la patria muma (adica Romania, daca mai sunt unii care si fac iluzii). Iar dumneavoastra, ca cetatean roman domiciliat in “strainatate”, ati putea oricand trece granita in rastimpul acela (pentru aprovizionare si obtinerea celor necesare traiului de la statul roman, care are obligatia de a si apara cetatenii).
Nu spun ca ar fi usor, spun doar ca ar fi posibil, iar astfel s-ar rezolva definitiv problema “autonomiei teritoriale”.
Ei nu vor decat o guvernare regionala, cu bani de la Bucuresti si cvomenzi de la Budapesta. Nu vor separatie totala ca raman fara fonduri de la prosti..
Nu trebuie sa fii nationalist ca sa te deranjeze deja acest subiect cu tinutul secuiesc (nu-l recunosc prin urmare nu-l scriu cu majuscule). Si daca pe Basescu nu-l intereseaza nimic, astept totusi sa vad cand guvernul va lua o prima masura impotriva acestor personaje care insista prin diferite metode la autonomia teritoriala a acestei zone, incalcand Art.1 din Constitutia Romaniei !!! Legile Romaniei sunt pentru toti cetatenii ei, chiar pentru minoritati !!!
Imi sta mintea in loc, nu mai pot sa judec normal ! Ce vor astia ? asta-i pamantul nostru, ii acceptam de atatia amar de ani fara probleme si acum s-a incins tarata in ei din cauza preotului ala ticnit. Probabil vor sa moara de foame in tinutul lor secuiesc. Ce faci Ponta ? pune-i la punct !!
Invitatul care spune ca trebuie sa na maimutarim ca francezii n-are nicio treaba.
Cum au reactionat alti (cu cap)
DE CE SUNT FRANCEZII ATÂT DE… NEPOPULARI…
Dean Rusk, Secretarul de Stat al lui JFK era în Franţa în anii 60, când DeGaulle a decis să iasă din NATO.
DeGaulle a spus că vrea ca toţi militarii SUA să părăsească Franţa cât mai curând posibil.
Rusk a răspuns:
Aceasta se referă şi la cei care au murit pentru eliberarea Franţei şi sunt înmormântaţi aici ?
Puteai să auzi cum cade un ac!…
Conferinţă internaţională în Franţa cu ingineri, inclusiv francezi şi americani. Într-o pauză, un inginer francez revine în sala spunând:
Aţi auzit ultima tâmpenie făcută de Bush? A trimis un portavion în Indonezia să ajute victimile tsunami-ului!
Ce o fi având de gând, să-i bombardeze?
Un inginer de la Boeing s-a ridicat şi a replicat liniştit:
Portavioanele noastre au trei spitale la bord şi pot trata mai multe sute de pacienţi. Ele sunt cu energie nucleară şi pot alimenta cu electricitate instalaţiile de pe uscat, au trei cantine cu o capacitate de a servi cel puţin 3000 de consumatori cu trei mese pe zi. Pot produce mai multe mii de galoane de apă proaspătă din apă de mare pe zi şi au o jumătate de duzină de helicoptere care transporta victime de pe puntea de aterizare.
Avem unsprezece asemenea nave. Câte are Franţa?
Puteai să auzi cum cade un ac!…
Un amiral al Royal Navy lua parte la o conferinţă navală care cuprindea şi amirali din SUA, Marea Britanie, Canada, Australia şi Franţa. La un cocktail, se afla un mare grup de ofiţeri din toate aceste naţiuni. Toată lumea vorbea englezeşte şi-şi sorbea băuturile, dar un amiral francez s-a plâns că, în timp ce europenii învaţă numeroase limbi străine, englezii vorbesc doar englezeşte.
A întrebat: De ce se întâmplă că mereu trebuie să vorbim englezeşte în conferinţele astea şi nu franceza?
Fără ezitare, amiralul britanic a replicat:
Poate că Americanii, Britanicii, Canadienii şi Australienii au făcut aşa ca să nu fiţi nevoiţi să vorbiţi germana!
Puteai să auzi cum cade un ac!
Robert Whiting, un moşulică American de 83 de ani soseşte la Paris cu avionul.
La vamă, pierde câteva minute să-şi caute paşaportul, rătăcit în sacul de voiaj.
„Aţi mai fost în Franţa domnule?” i se adresează sarcastic funcţionarul vamal.
D. Whiting admite că a mai fost.
„Atunci trebuia să ştiţi că trebuie să aveţi paşaportul la îndemână.”
Americanul replică: „Ultima oară când am fost aici n-a trebuit să-l arăt.”
„Imposibil. Dumneavoastră americanii trebuie totdeauna să arătaţi paşapoartele când intraţi în Franţa”.
Bătrânul american îl privi adânc în ochi pe francez. Apoi explică liniştit:
„când am ajuns la ţărm la Gold Beach în ziua D în 1944, pentru a ajuta la eliberarea acestei ţări, n-am găsit nici un francez căruia să-i pot arăta paşaportul.”
Puteai să auzi cum cade un ac!…
” Comisia de la Veneţia a anunţat vineri, în cadrul celei de-a 94-a sesiuni plenare, că interzicerea simbolurilor comuniste în Republica Moldova vine în contradicţie cu drepturile omului şi libertatea de exprimare, relatează Jurnal de Chişinău, în ediţia electronică. ”
Sursa: Antena 3
La noi se trezesc unii sa faca legi asemanatoare.
N-am inteles ce se interzice.
Nu te vede Radu?
Muschiul si creierul meu vrea tricou cu Che , cu stalin , cu Doja , cu Dana , cu mama ,..
Ce se interzice ?
Daca ai vaca , fa gard , sa nu ti-o fure honvezii.
Cine o mulge , vede armata.
http://www.dcnews.ro/2013/03/tricourile-cu-che-guevara-in-afara-legii-simbolurile-comuniste-ar-putea-fi-interzise/
Radu , ai grija de prieteni , de dusmani , anunta-ma!
Nu numai ca vin fascistii de la Garda lu’ peste prajit, dar fascistii sunt prezenti in Romania de foarte mult timp, ba chiar sunt luati in seama de mass-media si sunt bagati in direct la emisiuni.
Guvernul si ministerul de interne trebuie sa ia masuri daca este cazul.
Vrei sa mute Ponta Guvernul sau Ministerul in alta parte cum l-a mutat pe prefectul de Covasna.
Pai daca intra fascisti SRI-ul sau internele sa vad si eu ce fac. Sa se detaseze oameni de ordine acolo. Ce nu intra milioane intra maxim 100 de oameni hai 1000 sa zicem. Ca doar n-o sa iau eu trenul sa merg juma de tara sa vad cine vine. Si daca vad eu un om stiu eu ce este cu el ca este extremist sau nu? Sa mearga aia din jandarmerie care ciomageau oamenii iarna trecuta sa asigure ordinea. Si partidele sa faca si ele mitinguri.
Cred ca vor fi partide romanesti care vor face contramanifestatii, dar nu vor fi mediatizate, ca extremistii au drepturi mai multe decat tolerantii romani.
presupune lulea
Te-am mai intrebat odata , arma ta din poza e umana?
Vezi actiunea glontului cal. 7,62 mm asupra omului si ce pozezi
Domnule Radu Tudor
Exista diferite nivele de perceptie al realitatii si diferite nivele la care se poate discuta un subiect!!!Daca postul TV de stiri, cu cea mai mare audienta, prezinta adevarul istoric in halul in care a facut Gadea in emisiunea in care a prezentat atrocitatile Horthy-iste si eliberarea Budapestei atunci este clar ca extremistii se pot exprima!!!Daca la canalul de stiri cu cea mai mare audienta, jurnalistul care are acces la acad.Giurescu, accepta ca in Basarabia si Bucovina timp de 1812 ani limba oficiala NU a fost limba rusa si azi este,daca accepta ca in Dobrogea timp de 1812 ani limba oficiala NU a fost limba romana si azi este,dar nu se spune ca in transilvania timp de 1918 ani limba oficiala NU a fost limba romana si azi este,atunci extremistii trebuie sa discute istorie si sa faca politica!!!!Va rog respectuos sa purtati o discutie cu acad.Giurescu despre”marele patriot ardelean Avram Iancu” sa vedem unde a gresit extremistul fascist cand a spanzurat papusa!!!!Fara discutie creste audienta dvs. si scade deontologia profesionala!!!!Prapastia dintre cele doua natiuni este sapata de perpetuarea masluirii si falsificarii adevarului exclusiv de partea romana si asta irita infiorator pentru ca ranile istorice pot fi iertate dar masluirea ipocrita si gretoasa a adevarului si utilizarea plebei inculte ca masa de manevra NU!!!Sper sa purtam o discutie si pe subiectul”marelui patriot ardelean Avram Iancu” pentru ca este baza fundamentului din temelia ipocriziei si pervertirii istoriei la poporul mioritico-dambovitean!!!Extremistii si nationalistii fac politica si organizeaza demonstratii pentru ca”promteriste rujate si cu ochii cat cepele” prezinta adevarul istoric masluit in functie de nivelul audientei si “tonomatele pe euroi” de dragul audientei mint prin omisiune!!!Fara discutie prapastia dintre cele doua natiuni a inceput cu Avram Iancu si repet,evenimentele istorice pot fi iertate dar perpetuarea minciunii si ipocriziei pe parcursul a zeci de generatii si utilizarea maselor de inculti ca masa de manevra,de canale de stiri pentru audienta este de neiertat in 2013!!!Stupid,penibil si absurd!!!
zoltan, acelea erau niste marturii ale unor batrani din ardeal care au trecut prin infernul horthyst. crezi ca acei batrani au inventat cele spuse? da, individul care a spinzurat papusa n-are ce cauta in libertate! cit despre deontologie, ce scrii tu aici nu te califica la o parere minim avizata pentru asa ceva
Domnule Radu Tudor
Nici o secunda si cu nici o virgula NU am negat atrocitatile sau holocaustul!!!Respectuos va rogsa nu va faceti ca nu intelegeti ce spun!!!!
1.Antena3 si Gadea au prezentat campania armatei romane din 1919 ca o fila de istorie glorioasa!!!!!Stupid!!!!Istoricii au masluit adevarul cu scopul de a prezenta romanii care nu au avut campanii de agresiune impotriva veciniilor!!!A provoca moartea a mii de oameni pentru schimbarea unui regim fie si bolsevic este cea mai mizerabila agresiune!!!Daca mai adaugam ca a fost instalat Horthy de catre”opincari” avem imaginea completa asupra tacerii impuse cu o salbaticie exagerata de catre securitate pe acest subiect dupa 1968,dupa evenimentele din Cehoslovacia!!!!
2.Prezentarea sub forma de revolutionar pasoptist al lui Avram Iancu este cea mai adanca prapastie “intre noi”!!!Lipsa unei “vedete” cu mana armata de origine mioritica din ardeal a dus la “constructia” imaginii de revolutionar si patriot pentru Avram Iancu!!!La acest capitol masluirea si ipocrizia politicii mioritico-dambovitene a atins nebunia!!!A incerca sa prezinti o campanie de lupta de gherila in favoarea Habsburgilor ca fiind o revolutie a desavarsit prapastia dintre cele doua natiuni si a aratat ca discutiile sunt inutile odata cu ridicarea statuii in Cluj!!!!Este inutila pentru ca singura manifestare pasoptista care intra in contradictie cu “revolutionarul patriot din ardeal”,sacrificiul pompierilor din Dealul Spirii a fost trecut pe planul doi!!!Sa refuzi colaborarea cu revolutionarii maghiari,sa refuzi ajutor revolutionarilor Romani de peste Carpati,sa privesti dintre halbele de bere cum este ocupat Bucurestiul de armata Otomana este cea mai mare realizare revolutionara al “patriotului roman din ardeal”!!!Astfel a devenit clar ca singurul scop al “istoriciilor” mioritici este constructia deliberata si vomitoasa al unei prapastii intre natiuni!!!Valentin Stan in conexiuni a incercat abordarea subiectului si a fost mazilit!!!Acestea sunt motivele pentru care “nu ne intelegem”!!!!Stupid,penibil si absurd!!!!
ai dreptul si tu la opinie. cum avem si noi dreptul sa nu fim de acord cu tine. e o tara libera
Domnule Zoltan țin să vă amintesc faptul că nu Glad, Gelu și Menumorut i-au cotropit pe strămoșii dvs., că nu Horea și Doja i-au asuprit și torturat pe înaintașii dvs, că nu bunicii mei i-au torturat și ucis pe ai dvs la Ip, Trăznea și Moisei, că nu coetnicii mei au jucat fotbal cu un cap de militian la 1989 și că nu coetnicii mei au batut si nenorocit un coetnic al dvs în 1990 (așa cum ati mințit voi)și că iertăm până la un moment dat, dar nu uităm. Și pentru a va învața și altceva decât Petofi Sandor vă spun câteva versuri ale lui Octavian Goga care ar putea deveni foarte actuale pentru că și răbdarea noastră are o limită care este forțată din ce în ce mai mult de comportamentul vostru și de marșăviile trădătorilor de neam și țară de la conducerea României.
Să nu dea Dumnezeu cel sfânt
Să vrem noi sânge nu pământ
Când nu vom mai putea răbda
când foamea ne va răscula
Cristoși să fiți nu veți scăpa
Nici în mormânt.
Pot sa-ti spun ca familia mea,bunicii impreuna cu tatal meu si toti fratii si surorile lui,au fugit din satul in care traiau in jud Salaj,au parjolit totul pana si copacii din livada au fost dezradacinati,s-au refugiat la Sibiu pentru a scapa de atrocitatile comise de hortysti si parte din familia mea,cei care n-au scapat de gloata dementa,odihneste in Ip si Traznea,familia mea,de la batran pana la bebelus,sunt scrisi pe monumentul inchinat memoriei lor in cele doua comune!Sunt lucruri adevarate si nu pot uita,daca ii iarta Dumnezeu e problema lui dar eu nu pot uita,sunt copii,batrani si adulti acolo,au suferit,au fost torturati si batjocoriti,de unde atata rautate si sadism?!Ca si-au facut o zdreanta stindard si o falfaie ca sonea pe ulita,ca fo doi au casunat pe papusele vodoo crezand ca impresioneaza pe cineva,ca se strang ca oile dirijate pe coclauri putin ma intereseaza si impresioneaza,adevarul istoric nu poate fi negat si nici uitat de multi martori ale acelor nopti,cata suferinta au produs acei descreierati.
Nu mai incercati sa dati explicatii unor huni care au in cap doar cum sa faca praf istoria Romaniei. Asta este rezultatul tolerantei Guvernelor de dupa ’89. Stie cineva ce scrie in manualele de istorie si de geografie maghiare din Harghita si Covasna ? Stie cineva ce propaganda anti-romaneasca se face in fieare secunda acolo ? Poate doar serviciile secrete, dar Statul sta ca prostul si autoritatile sunt ineficiente. Asta este problema. Se trezesc unii sa ne belfereasca istoria si neamul, iar unii dintre noi, stam sa le dam explicatii ca nu stiu ce. Cand n-ai cu cine, n-ai. Asta este. La noi nu s-a prevenit nimic, doar au fost lasati niste hortysti huni sa faca ce vor cu romanii.
Ceea ce fac hortystii in Ardeal nu are nicio legatura cu egalitatea in drepturi, ci cu atentarea la siguranta statului.
Dupa cum zicea Tataie :” P’astia ii batem numai cu chelneri”.
Las’ sa latre, cainele cafre latra nu musca(nici nu prea are cu ce).
Ionut draga , aici nu cred ca mai
tine proverbul ala cu “catelul care latra” …
astia si latra dar si musca … incet dar sigur …
cand ne vom trezi , vom avea ranile prea adanci
si hemoragia prea mare … de la un aparent catelus …
Nu , nu , treaba e mult mai serioasa ! …
solutie la problema maghiara:
1. le dam autonomie teritoriala secuilor/ungurilior
2. facem referendum/recensamint si ne declaram si noi, romanii din Romania – secui/unguri.
3. cu o Romanie avind 99% secui/unguri , am terminat problema : avem si automie teritorila – romania – si ne lasa in pace toata lumea.
4. – optional. Cerem alipirea la patria mama – ungaria. Ne unim cu ei (practic ii cucerim fara razboi), ajungem majoritari in parlament dupa care ne declaram autonomia teritoriala si luam cu noi tot tinutul puna la tisa…
Stiu ca suna a gluma, dar tot ce spun eu aici e realizabil (poate neserios, dar ar merge).
bozgori nenorociti!!!! Trebuie scarmanati neaparat…eu le-as da cel putin o poseta in cap (vuitoanca)
Si ca sa ma deosebesc de alti atitia radu aici pe blog :), m-am redenumit radub.
Ma gindesc sa deschid un site, si sa fac zgomot pe chestia asta.
Sint convins ca o sa gasesc 3-4 milioane de romani care sint gata sa se declare secui doar ca se termine odata pentru totdeauna cu povestea asta…
Citizen… bravo !.. Bună documentare…. poate mai învață și inculții ăștia că nu pot să-și permită orice. Gluma e glumă, pînă la un punct. Ar trebui transmisă scrierea ta și la francezi…Prea o dau cu oiștea în gard de parcă la ei, totul e perfect.
Dacă nu avem guvern !..De aceea își permit ăia și alții să facă ce vor în țara noastră.Dacă aveam guvern, și președinte, …și parlament, …poate alta era situația , dar așa ….Asta e … face fiecare ce vrea , cînd vrea….cine să le interzică ?..cine să-i pedepsească ?…cine ??????
Noi i-am primit cu drag, și în tradiția strămoșească a ospitalității… și acum , …conform cu adn-ul lor probabil, de cotropitori, vor să jecmănească țara … că …de sunt minorități și au drepturi ! …De cînd se știu maghiarii au , intenția asta ,și în fiecare guvernare au tot încercat…și acum deși nu mai sunt la guvernare, —–SLAVĂ DOMNULUI !—— tot asta urmăresc. Mă întreb, oare în alte țări, decît România , își permit să facă tot la fel ?,,,,,Că nu-mi închipui că numai la noi sunt minoritari unguri.
Astia nu se incadreaza la categoriile PPE-Basescu de “stat de drept” si “lovitura de stat” ! Numai faptele constitutionale USL si ale celor 7,4 milioane injunghiate in spatele democratiei in 29 iulie 2012 intra ! Domnule Radu Tudor, cereti parlamentarilor USL ca marti 12 martie sa-l lase pe guvernator vorbind la peretii pedelisti, care nu misca-n front,daca mai stropeste vorbe otravite ca “lovitura de stat” si “frauda masiva” care insinueaza ca noi am fi complici sau marionete USL! Parlamentarii USL ne sunt datori cu un referendum-revansa, pentru a incheia criza politica intretinuta de individ din 2007 si pana in prezent !Guvernul cu coabitarea, parlamentarii si poporul cu evacuarea!
Maior freaca menta,Dusa la fel,ala de la MAE la fel.Neuman Poanta il doare-n dos.Crin s-a ascuns.CNCD astia-s pe-a mana cu astia si indienii.Tara asta-i un sat fara caini unde de 23 de ani la ,,primarie,, se invartesc tradatori si incapabili.Delasatori si oportunisti.
Astia difileaza an de an.Si traiesc bine merci la noi.Cei care vin is intaririile.De 23 de ani fac asta si nimeni nu ia masuri.
Cu toate acestea sa nu uitam un element important: Promotorul si sustinatorul nr. 1 al acestui miting este Dorin Florea, un om pe care romanii l-au votat cu trup si suflet ca nu cumva ” sa iasa unguru”, au refuzat un om cinstit si curat pentru a vota un “mafiot” pe un criteriu etnic iar acum “mafiotul” este primul care se alatura sustinatorilor unguri extremisti! Dar sunt convins ca pana la urmatoarele alegeri aceste aspecte vor fi uitate…Fiecare tara are conducatorii pe care ii merita! Fie ca ne place, fie ca nu!
unii dintre maghiari sant munciti de vise imperiale din vremuri dedemult.isi scot steagurile si chipiurile de la naftalina si marsaluiesc poate poate o invia horty sau hitler sa mai rupa ardealul.sau poate spera ceva dinspre germania actuala care se poarta cam ciudat prin europa .tokes viseaza metoda cosovo,politicienii unguri viseaza tulburari interetnice si interventii internationale care eventual sa le dea tot ardealul ca este de luat sau ce?frumoase vise nationaliste care se termina intodeauna cu un cosmar ca in germania lui hitler sau in yugoslavia unde dupa atata dezastru au ajuns toti fostii yugoslavi sa regrete ca traiesc in state mici si sarace cand puteau sa aiba un stat mare si puternic.asazisi secui vor autonomie teritoriala dar nici ei nu prea stiu la ce le serveste,dar le place sa fluture ideea stiind ca ii enerveaza pe romani.pe romani nu ii deranjeaza ca ei vor sa se inchida in doua judete si sa vorbeasca numai ungureste fara placute si steaguri romanesti dar acolo sint si romani rude sau nu cu altii din tara care romani au si ei dreptul la casa lor la limba lor iar multi dintre unguri au demonstrat ca nu sint instare sa respecte drepturile altora,ei se cred stapani peste alte nationalitati chiar si cand sint minoritari.noi,romanii nu vrem enclave pe teritoriul romaniei pentru ca nu vrem epurare etnica nu vrem cuiburi de teroristi gardisti sau alte minuni.nu inteleg cum pot multi maghiari, oamenii obisnuiti, sa creada ca pot trai mai bine intr-o enclava,cam ca pieile rosii in rezervatie.
VA SALUT CU RESPECT AM CUNOSCUT O UNGUROAICA SI DORESTE MULT SA O INVATZ TIGANESTE I-AM SPUS DAR CUM NE INTELEGEM? TREBUIE SA INVETI TU PRIMA DATA ROMANESTE OK?
as mai lua vreo 2-3 prieteni si m-as duce sa ii zic vreo doua vorbe lui csibi barna ala….gasesc eu o alee intunecata in tot Targu-Mures-ul ala..
Te ajut oricând cu mare plăcere și nu numai pentru el. Mânuiesc perfect orice arma de foc începând cu pistolul cal. 7,62 md 1933 TT (sau la nevoie chiar flinta sau muscheta)și sfârșind cu complexul portativ dirijat antitanc 9K 111 Fagot iar la nevoie sunt dispus sa ma antrenez și cu alte modele precum și să pun mâna pe cărțile de chimie și de biologie.
Putem afirma in mod ironic cum ca Ceausescu a fost impuscat la Targoviste in locul lui Traian Basescu cel care a subminat tot ce a putut sa submineze din functia de ministru la Transporturilor, de cea de primar al Capitalei si din functia de presedinte al Romaniei. Ar fi cazul ca macar acum in al 12 ceas Parlamentul sa-l acuze pe marele borfas de subminarea economie nationale in urma unor analize pertinente si la sange facute in toate functiile ocupate de Traian Bassescu dupa Dec.89.
Au facut magariile in grup, cine sa-l acuze pe guvernator ? Chiar asa vindea ala flota de capul lui?
pleaca basistii vin uslistii
http://www.antena3.ro/economic/andrei-hrebenciuc-candideaza-pentru-un-loc-in-ca-al-sif-moldova-206173.html
bataie de joc pe fata
Da cand se termina cu numirile astea politice? Pai daca o tin tot asa eu propun sa nu se mai mearga la scoala sa se faca la partid educatia.
O intrebare am. Noua Dreapta e ocupata?:-s
inca nu a primit ordinele de la tovarasul colonel coldea
NICOLAIE IORGA
Poporul Roman ii CRIMINAL de ospitalier si bun.Avea drepate.Numai la noi au putut sa isi faca cuibul atatia .Sa ii hranesti apoi ei sa iti muste mana.In alte parti au fugit cu topoarele si furciile dupa ei.Si au gasit ,,fraierii ,, aici.Stiti la cine ma refer)))))Cu astia exista doua posibilitati.Ori le dai ce vor ori le tai macaroana dur si pur .Cale de mijloc nu exista.Cu cineva normal la bibilica si cu BUN SIMT poti sa discuti sa negociezi sa stai la tratative si sa ii spui.Dragule pana aici de aici incolo e imposibil.Si ala sa inteleaga.Asti nu.Se tin de tine ca scaiul ca raia de caine.Cer,provoaca,sfideaza si tot ei guita ca-s discriminati.Si unii mai cer sa fim respectati cand noi insine nu ne respectam.Autoritatiile dorm ca porci-n cucuruz.Pai cum sa ne respecte EUROPA.
http://www.ghimpele.ro/2013/03/stema-ungariei-amplasata-in-mod-legal-pe-fatada-a-doua-licee-din-miercurea-ciuc-si-gheorgheni/ Sute de mii de Romani au murit degeaba.Sacursoriile de dupa 89 care au ,,carmuit,, aceasta tarisoara au terminat-o moral,fizic.
Ce ciudat e ca la 23 de ani de la intamplarile de la Tg Mures, un jurnalist sa foloseasca aceeasi propaganda : “vin fascistii”.
Trist.
e o intrebare, nefericitule. pusa chiar de unul din organizatorii mitingului secuilor
Si aia ce-s mai STOIE.Is fete mari sau defileaza pt nemurirea sufletului tau.?
trist si paralel esti tu , caci nici nu
ai inteles de unde era intrebarea ! …
Ce ciudat ca dupa 23 de ani de la evenimentele fasciste ale UDMR-ului din ’90 nu au fost facute arestari in cazul celor ce urlau de la balcoane la unguri: “pe ei, pe ei”. Foarte ciudat si foarte enervant, desigur. Dar foarte bine ca o s-o luati in mana de fiecare data cand vor fi alegeri, si o sa va scoatem fascistii din Parlament, cu toata frauda pe care o pregatesc acestia pentru a-si face cele 5 procente din pix.
Si mai termina cu insemele alea ofensatoare la adresa romanilor: Rosu Alb Verde.
Oricum, pe 15 Martie o sa fie doliu national in Romania, cu toate ca Guvernul vrea sa minimalizeze aceasta zi, prin intrarea in vigoare a unor legi… Se pare ca a ales special aceasta data, ca sa distraga atentia de la manifestarile neofasciste de la Targu Mures si din toata Transilvania.
G.M. este scoasa in afara legii, numai ca ei se manifesta nestingheriti si-n Ungaria si peste tot.
Mi-ar place sa vad ceva luari de pozitie a evreilor (de pretutindeni) in legatura cu G.M., ca pe noi,ne acuza pe unde apuca de xenofobie.
Ar trebui amintit, ce-au facut baietii astia din G.M. cu ceva timp in urma la Budapesta.
Poate ne-ar putea spune SRI, cam cati membri are P.S.(plutonul secuiesc).
Dupa comportamentul unora, se pare ca-s destui.
Nici mie nu-mi este clar ce fac serviciile
noastre secrete ??? De ce nu l-au retinut
si deferit justitiei pe Barna T. pentru
crima morala facuta la adresa istoriei acestui
popor in ultimii ani ? si nu doar o data ! …
De ce nu iau masuri de descurajare a unor
asemenea miscari ce pot degenera si crea doar
tensiune ? Astia organizeaza mari demonstratii
in inima Ardealului ori de cate ori vor , nestingheriti ! …
Daca romanii ar face ceva similar (invers) sigur
Jandarmeria ar interveni si i-ar dispersa ! …
Ce sa mai intelegem ?????? E tot mai clar ca base
gireaza toate etapele destramarii statului national
unitar roman ! (ca doar serviciile sunt inca ale lui)
Cu scuzele de rigoare, in loc de “mi-ar place”, mi-ar placea.
Cei care vor autonomie n-o pot primi decat daca se schimba Constitutia. Acolo iesim si noi la vot. Asa si catalanii vor autonomie si ce? Se schimba Constitutia Spaniei doar prin vot si e clar ca nu obtin asa ceva ca trebuie sa voteze toti spaniolii. Au si alti probleme nu numai noi cu ungurii.
Da , au si altii probleme similare , DAR spre
deosebire de noi , aia au o Constitutie clara,
solida si care nu se schimba din zece in zece ani ! …
Cine ar avea tupeu sa dea in suveranitatea Spaniei ?
sau a Slovaciei ? sau … a oricarui stat UE ??? …
Nimeni ! Doar cu Romania se poate …
si se poate pentru ca li se permite ! … pentru
ca nu am avut si nu avem lideri patrioti , adevarati !
Pai nu, ca la noi e cu “democratie” cu “Stat de drept”, cu “legea minoritatilor”, intr-un cuvant: Da-o dreq da majoritate platitoare da taxe din munca silnica.
Daca Garda m. a fost scoasa in afara legii, in Ungaria, ar trebui ca aceasta hotarare sa fie recunoscuta si pe teritoriul Romaniei, asa, ca sa nu mai “zburde” membrii ei cum vor, in Romania.
Sa se aplice legislatia UE si pe teritoriul Romaniei si sa se ia masurile legale.
Off topic:
http://www.zf.ro/profesii/resurse-putine-pe-piata-muncii-doar-14-din-populatie-este-angajata-in-companiile-private-10653358
E clar , Romania e in colaps. Statul sa se retraga din economie. Cel mai puternic invinge. Darwin, ca in China, si economia isi revine.
In afara de expresia “cu siguranta”, repetata la infinit de toata lumea care vrea sa para culta pe toate posturile tv, am inceput sa aud la prezentatoarele postului Antena 3, expresii de genul “va multumesc tare frumos sau tare mult”. Parerea mea este ca exprimarea este gresita. Corect ar fi sa se spuna “va multumesc frumos, mult, tare si cu siguranta”. Mare este gradina lui Dumnezeu si f f multi i-au sarit gardul! Sper ca nu am scris mult. Daca da, va rog sa ma scuzati frumos. Tare. Cu siguranta.
Sefu’ Statului in cur pe banii statului.
asa a fost mereu in istoria romanilor cu bune si rele,depinde de noi insine sa ne fie bine pe viitor.deokamdata nu sa nascut societatea perfecta.extremismul nu este bun si maghiarii stiu asta au mai pierdut un razboi..romania este dacia..forta arges.
hai ca ne pregateste tatuca ponta si lovitura de gratie, impozitarea pe cotetele in care locuim … dupa asta pot sa zic fara nici un fel de rezerve ca si-a intrecut de departe mentorul, recte securistul basescu:
“Liviu Voinea: Avem un nivel scăzut de impozitare pe avere, în schimb vrem autostrăzi, şcoli, grădiniţie, spitale. Nu se poate”
Da cand fac astia de la USL autostrada de 25 de milioane euro km vad ca suntem putrezi de bogati. Cand fura ei suntem bogati cand este de dat suntem parliti.
http://www.ioncoja.ro/amestecate/muntii-nostri-aur-poarta/
Ia citit aici cu aurul sa vedeti cum sta treaba cu redeventa ca cei care conduc tac malc.
http://epochtimes-romania.com/news/daily-mail-despre-imigrantii-din-romania-fura-tot-de-pe-coridoare-urineaza-pe-casa-scarii-si-ameninta-localnicii—185793 Asta-i inca o problema mare a Romaniei.Sa inceapa cu revenirea la milenara denumire de tigani.Apoi sa bage legea pe astia .Si cand te gandesti ca elementele astea se inmultesc anu si puradelu. si in Bulgaria peste 20 de ani sant majoritari conform studiului Bulgariilor.La noi poate peste 50 de ani.Ne-a furat varul lor Ilici Romul de la Romania si le-a dat lor asa sa le acopere aucaturiile ca e mai usor decat sa si le schimbe.Acum incepe sa se faca confuzie.De unde vi ?Din Romania ..E tara tiganiilor ?.Pe mine m-au intrebat de vre-o doua ori.Ca numai la noi le zice romi restul lumii TIGANI.Si presa scrisa la fel romi.Le e frica de CNCD.Si nimeni nu pune puntul pe I.Guvernantii sant ca ei.Culme ca toti astia din tyeleviziuni si presa scrisa ii lng de mila cica sant discriminati.Are ceva lumea cu ei ceva asa din senin.E o problema grava care se va agrava si mai mult daca nu se iau masuri DRASTICE.Si carpacii nostrii se complac sau sant pe-o mana cu ei pt voturi si finantare.Ori asteapta sa se rezolve problema de la sine.
http://www.antena3.ro/politica/liviu-voinea-avem-un-nivel-scazut-de-impozitare-pe-avere-in-schimb-vrem-autostrazi-scoli-gradinitie-spitale-nu-se-poate-206241.html#comments Asta confunda FRAUDA FISCALA CU IMPOZITAREA.Altceva mai stiu face.
Judecătoria Târgu Mureș consideră că discuțiile de pe facebook pot fi folosite ca probe împotriva inculpaților.
Contra argumente.
Într-un grup social,multe din postări trebuie considerate pamflet.
Când postezi pe facebook că îți vei băga organele reproductive în mama unuia,nu se numește amenințare,ci se nuește că te-ai descărcat și te-ai eliberat de o frustrare,sau când postezi O să-ți tai gâtul,iar victima moare,dar înjunghiat în spate,nici o instanță nu te poate găsi pentru crimă din moment ce ai postat că o să-i tai victimei gâtul,dar victima a fost înjunghiată în spate.
În cazul unei afirmații calomnioase cum ar fi o afirmație legată de identitatea sexuală a unuia,postate pe facebook,nu trebuie luată în seamă deoarece pe un grup social glumești.
Fără probe fizice,o postare pe facebook,e egal cu 0 și ar arăta o comoditate a instanțelor să judece după fițuici de pe internet
APEL LA CALM SI ECHILIBRU, PENTRU 10 MARTIE!
– Social –
nr. 47 / 8 Martie, 2013
Contrar zvonurilor si mesajelor care circula pe diferite retele de socializare, Uniunea Nationala Vatra Romaneasca NU VA ORGANIZA NICIO DEMONSTRATIE, IN DATA DE 10 MARTIE 2013!
Pe aceasta cale, afirmam, ferm, ca suntem impotriva oricaror contramanifestatii pentru data respectiva, deoarece trebuie sa domine CALMUL SI ECHILIBRUL! Targu-Muresul nu trebuie sa fie, din nou, scena violentelor interetnice, cel mai important este, in momentul de fata, construirea unui viitor mai bun!
Suntem convinsi ca institutiile statului national unitar roman si-au luat toate masurile pentru a aplica prevederile legale si a asigura ordinea constitutionala pe 10 martie 2013.
Prof. ing. PETRU-FLORIN OPROIESCU, presedintele Uniunii Nationale Vatra Romaneasca
Prof. ing. PETRU-FLORIN OPROIESCU
” Europarlamentarul Cristian Preda a declarat, sâmbătă seara, la Suceava, că există riscul unei rupturi a partidului, dacă la Convenţia Naţională din 23 martie competiţia nu va fi corectă sau dacă învingătorul promite excluderi din partid. ”
Sursa:RTV
Ce bine mi-ar pare.
Pericolul exista si in Romania, fara a veni Garda lui peste prajit aici: http://www.szekelygarda.ro/
Asta pentru cine intelege limba astora.
Pai io ce am zis.Au ei garda lor care an de an defileazasub nasul escrociilor care ne carmuiesc si institutiilor de CACAT scuze de expresie.Dar asa sant .Institutii de cacat care dorm ca porci-n cucuruz grohaind pe banii celor care indura munca la privat.Dar nimeni nu a avut bunul simt sa -si faca DATORIA.S
Pai io ce am zis.Au ei garda lor care an de an defileaza sub nasul escrociilor care ne carmuiesc si institutiilor de CACAT scuze de expresie.Dar asa sant .Institutii de cacat care dorm ca porci-n cucuruz grohaind pe banii celor care indura munca la privat.Dar nimeni nu a avut bunul simt sa -si faca DATORIA.Sa aplice legea.Si daca nu exista sa o faca.Au dormit pedelacii dorm si uselistii.Apar pe la TV uri si cand sant intrebati o lalaiesc si invart ca porcul bostanul.Stiti ce face un porc cu un bostan intreg cand il dai?Il tot invarte cu ratul il tot invarte pana ,,ameteste,, ca nu are deschizatura gurii destul de mare sa-l apuce.Apoi intr-un final incepe sa-l razuiasca cu dintii din fata pana ii face o gaura unde sa-si bage ratul si sa-l apuce bine.Ei bine asa sant politicienii nostrii cand ii intrebi ceva concret si astepti un raspunsa MILITAR.Sant caporcii o invart o sucesc pana ameteste telespectatorul .Politicianul nu a zis nimic ,spectatorul a inteles NIMIC.
Mai nou sunt intrebati ceva si ei o dau la mangleala cu altceva ce n-are ABSOLUT nicio legatura cu intrebarea. Daca asta se numeste diplomatie, inseamna ca ne meritam soarta. As vrea sa intalnesc un revolutionar sa-i spun in fata ca n-a schimbat nimic si ca tot ce a facut a fost in zadar, ba mai mult a ajutat niste fascisti unguri.
folosirea de insemne fasciste-hortiste ,indemnuri de fedelarizare a tari si nerecunoastere a constitutiei , legilor tari .obliga angajati mai sa intervina in forta pentru anihilarea recalcicrantilor cum au facut in bucuresti .unde se desfasurau mitinguri anti guvernamentale .
dar in spatele a acestei miscari anti romaneasca cred ca sunt amestecati si ai nostri ,altfel numi explic relaxarea aceasta aici nu este vorba de giumbix este vorba de pastrarea integritati tari in vitor noi avem obligatia de a lasa tara cum am primito
Ai dreptate.Pasivitatea inseamna ori COMPLICITATE ori INCAPACITATE.Din pacate in cei 23 de ani numai de cozi de topor au avut parte Romanii .
Sunt urmasa unui roman terorizat di batut pana l-au lasat lat si nu numai el ci si cei de o varsta cu el.Tatal meu este fiu de invalid de razboi din armata austro-ungara si considerat in timpul celui de al II-lea razboi mondial,intretinator de familie si deci nu a fost mobilizat. Dar in aceasta perioada a facut premilitarie intr-un sat mic vecin cu populatie preponderent maghiara.La instructie,ungurii din acel sat impreuna cu jandarmii unguri ii terorizau si daca fizic nu ii puteau domina altfel ii bateau,un consatean se spunea ca i-au rupt bazinul in bataie si in loc sa se opreasca l-au supus in continuare terorii.Tatal meu imi spunea ca i-a auzit vorbind ca fii de romani erau niste tineri sanatosi si puternici,ca niste “tauri” si drept urmare,trebuie sa foloseasca toate metodele pentru a-i domina(atat exercitiile fizice epuizante cat si bataia).Urmare acestui tratament aplicat la varsta adolescentei,tatal meu a avut pana a murit,o frica de militia.Mereu spunea ca se teme ca il vor bate.Nu a fost asa si nu a avut nici o problema de nici un fel cu militia.Dar era suficient ca acestia sa ancheteze ceva si sa-l intrebe daca nu a vazut sau nu stie ceva in legatura cu problema in discutie,ca sa il cuprinda frica si chiar panica.Chiar si la batranete.Astia au fost hortistii unguri,care i-au devansat si depasit in atrocitati pe hitleristi.Am crezut ca am depasit acea perioada.M-am inselat.In Oradea si judet,cu acte false,au pus mana pe imobile insemnate,pe care le-au reconditionat consiliile locale si apoi le-au retrocedat.Au acaparat terenuri si paduri tot prin aceleasi metode.Desi existau dovezi scrise ca unele imobile au apartinut statului maghiar,in timpul ocupatiei,fiind expropriat proprietarul ca urmare a datoriilor pe care le-a avut fata de statul maghiar,iar dupa tratatul de pace si unificarea din 1918,toate bunurile statului maghiar au trecut in proprietatea statului roman, biserica catolica si diferite congregatii si ordine bisericesti au omis cu buna stiinta acest lucru,au revendica si uneori chiar au obtinut acele imobile.Sunt multe imobile obtinute in acest fel in tot bihorul,chiar si in Baile Felix si am inteles ca si in 1 Mai,cu concursul nemijlocit al cozilor de topor din consiliile locare sau chia si din cel judetean,o vreme chiar ei au avut presedentia cosiliului judetean si au facu ce au vrut.Acum astept sa le fie retrocedata si fosta policlinica,care din 1918,a apartinut statului roman,preluata de la statul maghiar.Tot asa s-a intamplat si cu muzeul.Ei au renunta la o cladire sub pretextul ca nu il pot intretine,dupa razboi si acum,intretinut si pus la punct de noi romanii si l-au revendicat,dar desi erau documente scrise de renuntare,cu precizarea clara a motivului,nu au platit nici o despagubire.Pana cand sa mai toleram si sa tot muncim,asa cum au muncit si stramosii nostri,doar pentru ei.Ajunge.As vrea sa vad cate contramanifestatii vor fi organizate astazi in ardeal,pentru ca nici in 1990 nu a facut nimeni nimic.Ba mai mult,cu nerusinarea si nemernicia care ii caracterizeaza,l-au declarat pe romanul batut cu bestialitate si nenorocit pe viata,drept ungur si au raspandit in lume mesajul din care rezulta sadismul si ferocitatea romanilor.Pana cand vom mai rabda aceste umilinte.Daca statul nu ne apara,ca presedinte nu avem,noi l-am demis,dar el s-a impus cu forta bruxellesului si deci de la el nu avem ce sa asteptam,eventual,vanzari de tara si cetateni,p entru a face pe plac prietenilor sai unguri(tokes,orban et company), atunci va trebui sa ne organizam noi si sa ne aparam drepturile in tara nostra,cu orice pret.Acesta e crezul meu si cred ca asta asteapta de la noi si cei care au fost ucisi cu bestialitate ca catre hortisti.Trebuie sa aplicam si noi acelasi tratament neohortistilor si sa-i determinam sa plece din tara.
Parerea mea este ca s-au intalnit la Tg Mures, pentru a provoca romanii nationalisti din zona. Felicitari autoritatilor romane si cetatenilor romani care au dejucat planul acestor extremisti. Atentie totusi sa nu treaca la urmatorul nivel, adica violenta folosita ca provocare si apoi victimizare.
http://www.opinia1.ro/de-la-rsr-la-rfr/
Tare ! Foarte tare !!!
NU regionalizarii !
Chestiunea raporturilor romano-ungare (Budapesta – Bucuresti) dar, si cea a raporturilor ungaro-ungare (UDMR-Guvernul de la Budapesta) este -din martie 199, scapata din mana (minte) si lipsa unei strategii nationale romanesti ofera an de an noi atuuri pentru maghiari care, oricarei minoritati are dreptul de a solicita revendicari. Nu revendicarile maghiarilor, ungurilor, secuilor este problema ci, incapacitatea statului roman de a se exprima!
Dle. analist militar cred ca insinuarea subtila si instigarea la razboi civil este incompatibila cu calitatea de om, de jurnalist!
In loc sa faceti ceea ce pretindeti ca sunteti, va comportati lamentabil!
A IUBI ROMANIA NU INSEAMNA A EPURA CEEA CE NU IMI CONVINE!
Viitorul tarii noastre este unul luminos …