Bogdan Teodorescu la Punctul de intalnire : Anul 2012 va fi anul victoriei USL in alegeri, fara nici o indoiala. Efectul posibilelor fraude ale puterii va putea fi redus foarte serios prin participarea masiva la vot. Cine vrea schimbare,voteaza la anul!
Desi nu am putut urmari, din motive obiective, toata emisiunea,spusele D-lui Teodorescu, din cele cateva fragmente pe care am reusit sa le vad, mi-au mai dat ceva speranta.
Intr-adevar, pentru a contracara uriasa frauda care se pregateste, trebuie prezenta masiva la vot.
care frauda se pregateste?Aia pe care ai doveddit-o cu camioanele de dovezi din 2008 sau 2009?
Grasule
Exact. Aia tot fraudă se numeşte. Cel puţin trei fraude masive au pedeleii pe conştiinţă :
1) Alegerile parlamanetare din 2008.
2) Europarlamentarele din 2009, când au pus mână de la mână şi vot cu vot la nivel de tot felul de organizaţii pedeliste, s-o “împingă pe tuta lu” tata” (“independentă” în momentul candidaturii) în PE, unde ne reprezintă cu “cinste” şi “succesuri” – mai ales când vorbeşte despre democraţie, despre drepturile omului şi despre libertatea presei, cele pe care tătâne-su, tocmai le calcă în picioare în România.
3) Prezidenţialele din 2009, printre altele şi cu camioanele de fraude dovedite dar neluate în consideraţie de instituţiile statului “patronate” de Băsescu şi cu “celebrele” mii de voturi de la Paris.
Problema este că dacă şi acum le ies fraudele pedelacilor împinşi din spate de Băsescu tocmai ptr. a scăpa de “ghilotina” suspendării, chiar trebuie să plecăm unde om vedea cu ochii şi ultimul să stingă lumina.
Eu sunt sigur că tu eşti băiat deştept şi te poziţionezi de partea normalităţii, tocmai de aceea am postat acest comentariu, ptr. aţi întări convingerea că nu eşti singurul care gândeşte aşa. Sper că nu m-am înşelat, nu?
Din trei, una:
– ori esti ultrabasist
– ori esti orb
– ori esti prost
Eu cred ca toate trei la un loc!
Daca vad un program adevarat cu adevarate solutii pt Romania,votez daca insa aceeasi filosofie aceeasi palavrageala nu.Solutii inca nu am vazut mai astept.
Program mai bun decat faptul ca nu vor mai fi portocalii la putere nu cred ca mai este altul.
De fapt spui ca nu prea ai vazut solutii. Le-ai citit macar, ai citit programele USL pt.educatie, sanatate, agricultura, etc.?
Nu fi ipocrit si du-te la vot!
S-au poate iti place programul PDL, cel cu salarii medii si pensii de cateva sute de euro?
E foarte bun, mai ales ca nu s-au tinut de loc de el!
Daca lumea nu se prezinta la vot, vom mai vedea inca un program PDL plin de promisiuni foarte frumoase, care insa nu vor fi niciodata indeplinite.
Nu crezi ca ar trebui sa mai incercam si altceva?
Nu vezi solutii din cauza de basism. Basismul va face sa intrati pe bloguri si sa veniti cu chestiile astea, “nu sunt solutii” sau “toti sunt la fel”. Eu am citit programul pentru agricultura al USL, si-i invit pe cei care considera ca nu sunt solutii sa-l citeasca ( In perioada 2000-2004 am lucrat intr-un progaram de irigatii care a fost abandonat, in nemarginita-i intelepciune de Flutur). De asemsnea o solutie ar mai fi ca ceilalti sa fure mai putin decat astia, si macar pentru amendarea aspectului astuia si tot trebuie mers la vot.
Stand asa si cautand perfectiunea si gandind “inteligent” la revolutionarele solutii vei da prin neparticiparea ta la vot o mare sansa ca tot astia sa-si bata joc de noi si Romania.
Solutiile corecte vin de la cei ce doaresc bine pentru noi si tara, urgenta este ca acesti grobieni sa nu mai stea acolo sus sa ne ignore si sa-si mai bata joc, sa ne sfideze din luxul lor platit tot de noi cei ce vrem schimbare dar nu facem nici cel mai mic gest:SA VOTAM IMPOTRIVA LOR!!!!!!!!
D-le.Radu Tudor va felicit din inima pentru emisiunea din seara de Craciun, va felicit pentru ideea de a-l invita pe dl.prof.Bogdan Teodorescu, cel mai bun analist politic al vremurilor noastre.Va rugam sa o faceti cat mai des cu putinta, avem nevoie de mesajele lui concise, de ideile clare pe care le exprima, avem nevoie de analizele lui obiective, de optimismul pe care ni-l insufla este un pansament pentru sufletele noastre ranite si deznadajduite, aduce o raza de speranta in inimile noastre speranta ca vom scapa la un moment dat de nenorocitii astia.Cu toate acestea , eu care sunt o persoana foarte optimista, nu pot sa nu va amintesc o fraza a lui basescu din 2009, o fraza care spune tot si pe care eu nu o sa o uit niciodata, a spus asa; “opozitia castiga in sondaje si noi castigam alegerile” stim bine cum si in ce fel.Vor face TOTUL sa castige, ce magarii am vazut noi pana acum dar sa vedeti la anul, cred ca o sa ne crucim , nu o sa vina sa ne credem ochilor ce vor face astia in 2012, nu uitati oamenii disperati fac gesturi disperate, ori ei chiar sunt disperati.Oricum nota optimista in care ati incheiat emisiunea, ne face bine, ne aduce o raza de lumina de sarbatori si va urez La MAI MULTE astfel de emisiuni, poate nu va fi DEGEABA!Sarbatori fericite cu stima Marina
P.S. Cum ramane cu hotararea dvs.exprimata in emisiunea cu Dana Grecu, ca nu iesiti la vot?Sper ca nu vorbeati serios . mai ales ca si dvs, media in general, veti avea un rol f.important in a convinge oamenii sa voteze in 2012.
Ma voi duce la vot numai ca sa fac in rica mafiei portocalii, securistilor lui Oprea si impotriva UDMR. Linga mine sunt mai mult 2,000 de votanti care au aceiasi parere. Am convingerea ca voi trezi interesul a 10,000 de alegatori pina la votare. Toti vrem ca sa dejucam interesele meschine ale securistatii populist-o-comuniste
Bravo, asa vreau sa gandeasca cat mai multi romani!
Bravo tie!
Felicitări pentru emisiunea din seara de Crăciun!
Nehotărâţii la care făcea referire Bogdan Teodorescu – şi care nu sunt decât nişte semi-capsomani cu multe pretenţii şi multe ifose – pot fi scoşi la vot doar dacă li se induce (preferabil de către Opoziţie) o emoţie puternică. O emoţie în masă, la nivel de societate. Pentru asta, repet, minţile trebuie puse la contribuţie. Crede cineva că în laboratoarele subterane ale actualei puteri, acolo unde se plămădesc manipulările şi diversiunile, acolo unde se coc plăcinte pentru adversarii politici, se şomează? Pun pariu că nu, ba, dimpotrivă, că se lucrează în draci!
“Să-l audă Dumnezeu !”
Sincer să fiu, mie îmi este teamă de fraude masive (în primul rând – dacă trece votul prin corespondenţă, suntem “morţi”), îmi este teamă de neparticiparea la vot a oamenilor care ar fi clar în avantajul puterii, îmi este teamă de toate racolajele astea care au loc zilnic la formaţiunea trădătoare de neam şi glie UNPR, unde se vor aloca sume masive şi primarii pesedişti şi penelişti ptr. “încă o tură” vor trăda, îmi este frică de electoratul nehotărât care prin metode specifice pdl-ului va “uita” ce i-a făcut puterea, îmi este frică de confuzii (usl-usp, 1001 de buletine de vot, 1001 de partide şi “alianţe”, etc), îmi este teamă de pomenile electorale portocalii.
Eu cred (la cât este capabilă să fure această ordinară putere), că numai o prezenţă masivă la vot (de la 70 % în sus a cetăţenilor cu drept de vot), poate acoperi fraudele masive electorale pe care cu siguranţă le vor face actuala putere.
Şi mai îmi este teamă şi de susţinerea din exterior ptr. păstrarea la guvernare a actualei puteri contra interese meschine – zona euro are interes ca din România să fie injectată o sumă cât mai mare de bani înspre salvarea monedei europene şi consolidarea acelui fond comun, acolo unde Băsescu ar fi în stare să dea ORICE numai să fie lăsat în pace şi să facă ce vrea el în România cu democraţia. Americanii au şi ei interese mari cu România – scutul antirachetă, Roşia Montana şi vânzarea de avioane militare. În condiţiile în care, nemţii, francezii şi americanii îşi văd propriile lor interese realizabile cu sceleratul de Băsescu la putere şi Guvernul marionetă Boc, nu-i vor durea nici măcar în cot de faptul că în România, Băsescu omoară democraţia construindu-şi un regim odios şi dictatotial.
Dar a avut mare dreptate prof. Bogdan Teodorescu – românul va avea în mâinile sale puterea şi soarta acestei ţări : ori Băsescu, PDL şi stingem lumina definitiv, ori drumul spre reaşezarea unei normalităţi.
Într-adevăr, lumea se redesenează şi nu-i exclus ca undeva sus, ptr. controlul populaţiei la nivel mondial şi gestionarea resurselor (din ce în ce mai puţine), din umbră să fie promovată dictatura ?
Până la urmă votul fiecărui cetăţean poate fi arma letală a fiecărui român umilit ani şi ani la rând de acest regim. Iar cei care uită, sau stau acasă pe considerentul că toţi sunt la fel, măcar să se ducă să se înscrie în pdl, că acordau “bonus la înmormântare” şi în felul ăsta accelerează şi Băsescu reforma prin ieşirea pe cale naturală din sistem. Bănuiesc că “bonusul” este acordat pe o perioadă de timp nedeterminată ?
Dar încă odată o spun, Crin Antonescu, Victor Ponta şi Daniel Constantin să nu se culce pe o ureche – “stăm bine în sondaje” – “momentul lor” va fi în 2012 – câştigarea alegerilor, suspendarea lui Băsescu şi trimiterea sa şi a acoliţilor săi după gratii, după care, redarea demnităţii şi normalităţii acestei ţări. Toată lumea aşteaptă asta. În 2014 sub guvernarea aceluiaşi PDL, Băsescu şi Boc, cu alegerile pierdute în 2012 şi ei vor fi “expiraţi”. Ca atare, ptr. eventuala prezenţa slabă la vot în 2012 a electoratului, din punctul meu de vedere, responsabili vor fi într-o mare măsură şi liderii Opoziţiei.
http://www.youtube.com/watch?v=os_HSgERhE8
O mostra a Victoriei Spiritului Liber, al Democratiei, al Civilizatiei, al Culturii, al Credintei in Dumnezeu contra Spirtului Prizonier al Dogmelor Bolsevice, Naziste, Rosii, Brune sau a Dictaturii Manelismului Satanist Portocaliu Basist !
Monarhia Constitutionala impreuna cu un alt Patriarh al BOR neaservit si obedient lui Basescu, ar putea salva inca odata Romania din dezastrul in care l-au dus vechile structuri bolsevice si securiste care se manifesta azi in clasa politica din Romania !
Am putea fi din nou ce am mai fost si chiar mai mult decit atit !
La Multi Ani Fericiti !
Eu raman la parerea ca singurul mod in care USL mai poata sa piarda alegerile e daca se rupe.In rest alta posibilitate nu mai exista.Deja USL are 54-57/58% in cam toate sondajele iar pedelistii stau undeva sub 20.Sa nu mai vorbim de chilotzarii lui Oprea care nu reusesc sa treaca de 1%.Cat despre PP-ul lui Diaconescu,acesta se va dezumfla puternic pana la alegeri sau chiar in timpul lor. Sa nu uitam ca electoratul sau e foarte influentabil la mita electorala.
Dar intr-adevar,ca victoria sa fie una si mai zdrobitoare ar trebui ca prezenta la vot sa fie una de peste 60%.Asta daca bineinteles,romanii vor dori ca UDMR sa stea in opozitie,ca daca nu,vor fi condusi de unguri in continuare.
Singura noastra sansa ,de a trimite acasa aceasta “ciuma portocalie”,este IESIREA MASIVA LA VOT!!!Domnule Radu Tudor ,Va doresc din suflet un an nou fericit,bucurii si multa ,multa putere si nervi de otel(o sa aveti mare nevoie)!
LA MULTI ANI!!!
Felicitări pentru emisiunea din ziua de Crăciun !
Logica D-lui Teodorescu este perfectă,incluzând toată argumentația,dar scapă din vedere două lucruri f.importante față de care am îndoieli că Opoziția a tras învățămintele nesare la alegerile precedente și anume:
1.Presupunând că populația se prezintă în mumăr mare la vot și Opoziția câștigă alegerile,cine poate garanta alegătorilor că parlamentarii odată aleși nu vor fi deturnați de Băsescu către PDL?
2.Din emisiunile de la Antena3 și altele ,cetățeni au făcut dovada ignoranței desăvârșite,neștiind semnificația Crăciunului și a Paștelui. Acești oameni sunt desigur foarte mulți,iar ei au drept de vot și CHIAR VOTEAZĂ. Față de cele 2 puncte menționate ,ce analiză socio-politică stă în picioare ?
Pentru soluționarea acestor probleme numai PSD și PNL pot să-și aducă o contribuție eficientă. dacă vor să câștige alegerile.Dacă nu, să ne spună și nouă alrgătorilor să rugăm PDL să le cedeze de bună voie puterea, eventual si Divinitatea să contribuie.
Din pacate, spusele dvs. si ale d-lui Teodorescu nu inseamna nimic pentru marea majoritate. Am vazut un asemenea specimen citind un comentariu aflat putin mai jos. Din pacate nu oamenii lipsiti de educatie, cei mai putin purtati prin scoli reprezinta adevaratul pericol, ci superscolitii, iar categoriile cele mai inraite vizavi de USL si politica in general sunt medicii si profesorii. Nu imi vine sa cred ca aud bine cand aud cum vorbesc personajele acestea… Motivul indiferentei lor e ca nu au fost deloc atinsi la buzunar, stim de unde vine surplusul care le mentine standardul de viata la un nivel foarte ridicat. Si nu sunt deloc interesati de tot ceea ce se intampla in jurul lor. Iar cand vor fi interesati va fi deja mult prea tarziu.
Esti oarba, fato, oarba rau de tot!
Sau poate orbita de culoarea portocalie!
Cea mai mare bucurie si cel mai mare cadou pe care romanii il pot oferi puterii actuale in 2012 este sa NU voteze.
Sper ca cei de la putere sa-si traiasca ultimele momente in 2012 si le-as mai dori ca intr-o buna zi sa-i roada constiinta si sa nu mai poata dormi din cauza regretelor. Pentru ca un lucru este sigur in acest moment: nu au nici constiinta si nici regrete…ba din potriva.
Incepand din 1989 nu am ratat niciun moment de a-mi exprima votul si nu am sa sa-l ratez nici in 2012 pentru ma consider un cetatean al acestei tari si pentru ca imi place sa spun: tara aceasta are conducatori buni si am contribuit si eu cu un vot sau nu are conducatori buni si am incercat sa preintampin acest lucru cu un vot.
Lucrurile se pot schimba daca actionam si noi in numar foarte mare.
Corect si la obiect.Asta mai este singura noastra sansa,si anume sa ne ducem la vot si sa votam ceea ce trebuie pentru tara asta si implicit pentru noi.
Radu , acum , intre Craciun si Anul Nou , portocalii vor fura in draci !
Vrabia malai viseaza!
Poate o sa fie opozitia la putere exact cat a fost Geoana presedinte.
@crocodilul:esti o biata reptila de iarba verde!
auzi tu 10.000 de alegatori sa convingi!
@marinelu JB:tocmai ca la astia nu vezi alte solutii.Doar jos Basescu si jos Guvernul!
Trezeste-te din betia sarbatorilor!
Si securism, si manipulare, tot basism se cheama ca este!
Domnule Radu Tudor nu obisnuiti sa raspundeti la intrebari ?
V-am adresat o intrebare ieri la orele 16,57 la care nu am primit nici un raspuns.
Vedeti ,asa ne trateaza si actuala putere – cu nepasare cu dezinteres.
Oricum, pana nu primesc raspuns n-am sa mai scriu pe acest blog
Da,o Emisiune Manual pentru cei care inca o mai fac pe mironositele spunand ca nu s-ar duce la vot de parca ar face un favor daca o data la 4 ani s-ar deranja pentru a arata celor care i-au condus ca exista,fiinteaza,respira si nu sint o notiune abstracta…Sa va spun ceva,eu nu suport cozile,max 7-10 persoane…fac si foamea daca este nevoie dar NU stau…Ei bine la vot as putea sa stau si la 200 de persoane…Este singurul loc care ma motiveaza in acest sens !!! Credeti-ma,ma jur !!!
Nu este legat de subiect, asa ca va rog sa-l cititi si atat. In familia mea va spunem pe numele mic, cu multa reverenta si iubire. Dv sunteti Raducu, simplu si drag, ca in copilarie. De ani de zile va urmaresc si pana si cand eram internata la Fundeni (ce sinistru suna) tot mai aruncam o privire la televizorul din camera alaturata. Asa ca, o clipa va rog sa uitati de “ei”. La multi ani. La finalul fiecarui an ne gandim cum ne-am petrecut zilele, ce am facut pe planeta. Eu am publicat, am avut 2 expozitii de icoane pe sticla, am dat interviuri despre cancer (inclusiv la Antena 3), in rest…v-am iubit si m-am rugat pentru voi, aceasta echipa minunata care imi aduceti adevarul in casa in fiecare seara, care nu ma lasati sa-mi uita datoria de om, de roman. Raducu, Dana, Andreea, va multumesc, voi sunteti forta mea de zi cu zi, zambetul, revolta, amaraciunea si rasu-plansu’ si pentru asta va sunt recunoscatoare. Nu va pot ocroti decat cu o rugaciune, nu va pot iubi decat cu un suflet, nu va pot intelege decat cu o minte, dar toate in armonie definesc ceea ce ne leaga invizibil si indestructibil atatea zile cate mi-au mai ramas. Iertare, cuvintele par uneori groazsnic de goale.
Daca prezenta la vot va fi de 10 mil.(atat au fost in 2009 la prezidentiale), indiferent ce vor face mafiotii portocalii, sunt pa! Spun asta, pentru ca din analiza sondajelor facute pana acum reiese ca USL-ul ar avea cam 4,2 mil. de votanti certi care vin la vot. Acest electorat este relativ bine instruit si pentru care numarul de buletine de vot rezultate prin comasarea alegerilor, nu ar trebui sa reprezinte o problema. De cealalta parte , nucleul dur al PDL nu depaseste 1 mil. de votanti (profitorii sistemului, neamurile si prietenii lor). Restul de 4,8 mil. fac parte din categoria cetatenilor care (1 din 10) cred ca tara se indreapta intr-o directie gresita (sunt nemultumiti de actualul regim). O parte din acestia (cam 1 mil) ar vota cu Dl. Dan al poporului, dar n-o s-o faca pentru ca pe lista o sa fie alte persoane, si ei o sa fie dezamagiti de asta, si atunci o sa voteze cu plasa, dar buletine fiind multe si neuroni putini, o sa faca din votul lor o bulibasala. Mai sunt cca 600mii votanti UDMR, si cam tot atatia PRM. Raman 2,6 mil. nemultumiti care odata scosi la vot , n-au alta varianta decat USL. Asa ca, 4,2 plus 2,6 dau 6,8 mil care ar vota USL. Daca tinem socoteala si a fraudei certe de cca 1 mil in favoarea PDL, avem un procentaj final mai mare de 60% al USL, iar PDL-ul n-o sa poata depasi 25% nici daca se da in cur si-n cap. Asa ca, haideti sa-i convingem pe toti cunoscutii sa mearga la vot, sa alungam ciuma portocalie. Asa sa ne ajute Dumnezeu!
eu cred ca va veni alta mafie la furat, si acestia au mai fost la conducere ,tot asa au condus….sperante pentru Romania nu prea sunt…
Si atunci trebuie sa-i eternizam pe Basescu si curva de Udrea? Ce-ar fi sa-i facem rege si regina cum ne indemna Petre Craete? Asa ar fi bine Carmen ? Basismul asta e boala grava!
Sunt curios cata lume va avea rabdarea sa astepte pentru a vota, daca o singura persoana trebuie sa citeasca 6 buletine de vot,sa gaseasca formatiunea pe care sa puna stampila si sa introduca cele 6 buletine in urne.In cate zile se va vota, cate sectii de votare(mai multe inseamna cheltuieli suplimentare pentru personal)si cat timp ia unei singure persoane sa voteze. Probabil se mizeaza pe faptul ca se vor crea cozi interminabile, iar oamenii si asa sictiriti vor pleca si nu vor mai vota, sau nu vor avea timpul necesar. Sa intrebat cineva daca a fost luata in calcul si varianta aceasta?
@Costy: Poti sa fii sigur ca PORTOJAVRELE au luat in calcul acest aspect. 😀
Mai mult – pe asta mizeaza.
Gargara ‘economiei’ este praf in ochi: atita timp cit buletinele de vot pentru locale si parlamentare sint diferite, cit arondarea (si deci listele) difera, cit se aloca o singura zi pentru vot fara suplimentarea numarului de sectii de vot si nici a membrilor sectiilor de votare – NU VA REZULTA nici o economie.
Ceea ce se urmareste este mentinerea oamenilor departe de urne – nu degeaba circula pe internet butada ca inamicul portojavrelor este omul cu stampila !
Uitat-te singur cum se mai agita paduchii portocalii cind vine vorba de intentia de a convinge oamenii sa iasa la vot …
@DOREL la December 26, 2011 at 8:58 pm * Din pacate, frauda va depasi cu mult un milion de voturi.
La alegerile prezidentiale din 2009, frauda a fost de cca. un milion de voturi. Acum vom avea alegeri comasate, votul prin coorespondenta, softul special “anti-frauda” anuntat de STS, eventual si regionalizarea. Cum am apreciat frauda de un milion de voturi in 2009, mai departe.. In iunie 2010 GSS2000 a realizat un sondaj de opinie la cererea PNL-ului. Una din intrebari a fost : cu cine ati votat in turul 2 in 2009 ( ar trebui pusa la toate sondajele ) ? Raspunsul a fost : 56.0 % cu Geoana si 44.0 % cu Basescu. Geoana a avut 5.204.102 voturi ( voturi reale ), Basescu 5.274.063 ( voturi reale plus manarii electorale ). Inseamna ca pentru Basescu au fost 5.204.102 * 44/56 = 4.088.937 voturi reale. Manarii electorale 5.274.063 – 4.088.937 = 1.115.165 voturi. Luand in consideratie erorile inerente unui sondaj, voturile din diaspora, altele, putem totusi aprecia ca s-au furat cel putin un milion de voturi, si ca pentru Basescu au votat aproximativ 4-4.1 milioane de votanti.
Concluzie: Nu este suficienta numai o prezenta masiva la vot, opozitia trebuie sa fie pregatita si sa ia si masuri anti-frauda.
Perfect de acord! Sper sa nu le iasa cu votul prin corespondenta, si astia sa se organizeze mai bine ca in 2009.
In teritoriu ,pd-ul stie ca nu va castiga mare lucru in alegeri,economia europeana e varza,liderii europeni au alegeri,au alte preocupari.Deci rezolvari mai putine pe plan economic.Cei din pd vor incerca doar sa rupa usl-ul.Prin manipulari ordinare ,prin sondaje interesate.
Traiane, Ce-ai Zice De Un Pescuit?
Nota: Pozele au fost luate de pe acest blog: http://sutu.ro/cu-saliva/craciunul-lor/
Si deoarece trecu Craciunu, de la care am vazut pe la teveuri poze cu dom’ presedinte “infutat” in picioare langa fiicele sale dimpreuna cu amanta Elena Udrea (doamna Basescu lipsa total)+ “O tannenbaum” de Cotroceni, iaca de la marcus nazuinta pentru aceste animalute lipste de orice fel de rusine sau jena:
Basescu, Boc si Nea Ion navodeau prin Delta. La un moment dat singurul produs piscicol realizat de navodeala lor se dovedi a fi Pestisorul de Aur. Acesta de cum iesi si vazand cati sunt o lua inainte cu explicatiile:
– Bre, oameni buni, avand in vedere ca numarul vostru depaseste posibilitatile mele de austeritate in a face fiecaruia pe plac de trei ori, rezumati-va si voi la cate o dorinta si va promit ca se va indeplini, dupa care fiecare ne vedem de drum. Ia zi, nea Traiane, talica ce ai vrea mai mult si mai mult?
– Pai, uite care-i treaba! Eu de poporu’ asta de tampiti m-am saturat pana peste cap, idiotii nu stiu sa-mi multumeasca, mai ales dupa ce am salvat si Uniunea Europeana. Pestisorule, eu sunt convins ca trebuie sa conduc Universul, asa ca te rog fa asta posibil!
Nici nu apuca Traian sa-si traga sufletu’ dupa spici ca Pestiosoru’ sufland in cele patru zari, scuipand in san si facandu-si cruce cu limba in cerul gurii il expedie pe chiombila in Cosmos, dupa care se intoarse spre Boc cel Mic si Fara Minte:
– Da’ tu, Milica, ce ti-ai dori?
– Pai, daca pe sefu’ l-ai facut stapanul Universului, eu vreau sa-i fiu Prim Ministru!
Din nou ritualul si bocu’ disparu din lotca.
– Nea Ioane, scuza-ma ca te-am lasat la urma da’, deh, protocolu’! Matale ce-ti doresti?
– Auzi Pestisorule, esti sigur ca astia sunt acolo unde i-ai trimis?
– Nea Ioane, doar ma cunosti, asta au vrut, asta le-am dat !
– Pai, in situatia asta arde-mi si mie o tuica mica si, daca se poate, de luna viitoate as vrea sa primesc pensia intreaga!
Ma uit pe postarile de pe acest blog si observ aceleasi tipuri de incercare de manipulare (semn ca imaginatia lor este totusi limitata) securisto-basista:
– Carmen ar putea fi incadrata la manipularea basisto-sceptica. Adica, tocmai intelectualii n-ar avea incredere in USL, cunoaste ea (eu nu cunosc) profesori si medici care au venituri atat de mari incat se roaga la Dumnezeu ca gasca portocalie sa guverneze de-a pururea. De asemenea, ce daca s-ar produce prin vot schimbarea, ceilalti (stie ea), ar fura la fel, asa ca mai bine sa nu votam. Cum s-ar spune Antonescu i-a fost complice lui Basescu si Udrea la furatul flotei, la spalarea de bani cu Casuneanu, la spaga de 4 mil. de euro din cazul ALRO, si in general la toate faptele penale pentru care mafiotii portocalii tremura si nu se mai dau dusi.
-Marinelu JB este basistul “inteligent”. El ar vota , chipurile cu opozitia, dar astia (asa cum ne spune Pora labeunu), n-au solutii, asa ca ce rost mai are votul. Sa ramana in continuare PDL-ul, sa nu cumva sa ratam sansa de a o avea pe Udrea prim ministru.
-Grasu este basistul asumat. Poporul a votat (nici urma de frauda nici in 2008, nici in 2009) portocaliu, si in general orice ati face “sus Basescu”, sau oricum ceva in genul Petre Craete.
Si totusi am asteptari mai mari de la imaginatia securisto-basista!
Mai pune la socoteala si faptul ca aceasta Carmen o fi facut si un sondaj de opinie, de stie ea asa de bine ca pe majoritatea oamenilor nu-i intereseaza ce spun Radu Tudor si Bogdan Teodorescu.
De unde, dracului, o mai fi scos-o si p-asta?
Iar Grasu, iertata-mi fie frantuzeasca, este un dobitoc!
Ma insel, sau Carmen e aceeasi cu tipa care locuind in California ne spunea cata libertate are presa din Romania? Inseamna ca acolo o fi facut sondajul cu intelectualii care nu cred in USL ! Pe Petre Craete l-o fi sondat?
Da, ea este si probabil ca a facut sondajul pe d-astia, d’alde Craete.
Ce sa mai vorbim, este o basista convinsa!
Domnule Radu Tudor, va semnalez un fapt extrem de grav, dupa parerea mea. Multi, daca nu chiar majoritatea (de acest ultim lucru nu sunt sigur) pensionarilor care beneficiaza pe drept cuvant de pensie de handicap nu si-au primit aceasta pensie inainte de Craciun, pe datele stabilite. de fapt, nici astazi, pe 27 decembrie, unele persoane nu si-au primit aceasta pensie. Motivul acestei intarzieri, conform celor de la Directia de Asistenta Sociala a judetului Ilfov, spre exemplu, este acela ca au vistieria goala, iar bugetul a fost insuficient, fiind necesara o rectificare, dar nimeni nu a putut sa-mi comunice cand va fi facuta aceasta rectificare…banuiesc ca nu se va realiza anul acesta.
Nu stiu daca veti avea astazi emisiune, dar este un fapt care ar merita amintit.
la alegeri comasate vor trebui cat mai multi observatori.
antena 3 ar putea mobiliza cat mai multi romani sa iasa la vot in 2012!
impreuna cu multi specialisti,daca cna permite a-ti putea face un spot publicitar la antena 3,care sa indemne romanul sa iasa la vot.
daca romanii ies la vot cat mai multi aceasta putere va disparea!
LA MULTI ANI SI MULTA SANATATE TUTUROR!
@Dorele.2000-2004 ANUL CAND FOSTA-I LELE CAT AI FOST.
Sant stapan pe votul meu.La mine nu merge cu schimb un rau mare pe unul mai mic sau astia care vin sa fure mai putin decat astia care sant acum.
Nu accept filosofi de partid si politicianisme de genul trebuie sa cream locuri de munca,sa reformam justitia ca este lamentabila sa ii pedepsim pe cei care au furat din banul public bla bla bla.Vreau sa vad doi lideri stapani pe sine si convingatori.Solutii scurt si la obiect Politia slab pregatita si echipata si cu un statut de rasul curciilor .Isi bat joc de ei interlopii.Vamesii corupti,traseismul politic,formarea de partide din fugitivii unor partide,mita si pomenele electorale,afisarea si transparenta donatiilor si donatoriilor ,udemereul partid neinregistrat ca partid la tribunal caz unic in politica mondiala,romanii si simboluriile lor sant batrocoriti (te)pe fata de catre liderii acestui partid extremist,jobbik perdit extremist cu sediul in zona lor,BNR-ul condus de altii ,privatizariile facute aiurea dupa 89 si multe secretizate si in detrimentul tarii,12% din terenul arabil este al strainiilor in viitor tot va fi al lor,bogatiile tarii sant exploatate pe dividente sub nivelul tariilor din lumea treia,firme cu offshoruri care transfera miliarde fara sa plateasca bugetului nimic,interlopii la vedere deja,romanii au ajuns minoritati in fata minoritatiilor prin huonegeuriile existente,imaginea Romaniei este afectata de cersetorii si hotii de buzunare si cei cu satra CARE SE SITUEAZA pe unde apuca,Romanii sant cetateni de mana a doua ca dreptri in UE, si multe alte probleme .Vreau sa vad solutii la aceste probleme nu POLITICA.Nu ca .,las ca ajungem la ciolan si le rezolvam.Nu dau pasarea din mana pe cea de pe gard .Vreau sa vad doi lideri cu demnitate in fata FMI-ului si UE .Mai au timp un an pt a castiga votul meu.Vezi emisiunea lui Victor cu Ponta .,ultima.Cand ajunde Victor si il intreaba ceva de genul daca ar face o alianta cu udmereul si la care Ponta nu si nu.La care Victor genial i-o plaseaza.,Da,dar i-ati CURTAT.Sa vezi ce fata pe Ponta.Sincer pt mine liderii care sant ca vantul care se schimba ca vantul nu valoreaza doua parale.
Pai exact asta am zis si eu: indiferent ce ti se va spune, tu vei considera ca este insuficient, asa ca o sa preferi Udrea prim ministru. Asta eu l-am definit drept basism “inteligent”, care se preface ca vrea sa fie convins, dar care de fapt are deja certitudini.
Poze cu un “Craciun fericit ” in familia Basescu: fetele ,tata si Udrea. Maria lipseste! Imi e o scarba maxima, nici macar nu se mai feresc! Rusine acestui popor care inca ii tolereaza!
O preluare de pe “Acasa” la Dana Grecu ne arata cat de falsa este zicerea “din cocos nu faci gaina, nici din curva gospodina”. Udrea ne demonstreaza ca se poate…
La Multi Ani tuturor care vor sa salveze Romania de ciuma portocalie
Domnule Radu Tudor,
Am efectuat un fel de simulari si manipulari pe computer si am ajuns la Concluzia ca in anumite conditii poti obtine 40-50% din parlament cu numai 25-30% din voturi. Deci practic PDL-ul v-a avea nevoie de o deturnare de voturi foarte mica 5-10% (perfect posibila cu punga, STS-ul, autobuzul, votul incalcit, referndum si ambasadele)pt a castiga iar alegerile.
Opozitia Doarme. Trezitii!
@Dorel pai pana acum din ce am vazut la Antena 3 caci numai acest post il urmaresc ,de cate ori i-am vazut si pe Crin si pe Antonescu nu au transmis nimic.Doar ca base in sus base in jos ca nu stiu ce si nu stiu cum Ca Ponta il va baga pe Blejnar la puscarie ca Boc e Bobu .Si cum ti-am mai scris si nu vrei a intelegi.Solutii vrea tara de solutii are nevoie tara solutii pt interesele Romaniei si Romaniilor nu bla bla bla.Sa-si puna pingele la incaltai si sa strabata tara sa isi ia notite la de la radacina si de la clcasii tarii.Romanul e satul de povesti .Romanii au fost mintiti si vanduti in cei 22 de ani de toti care au fost pe la ciolan.Si au fost toti.Mai mult sau mai putin s-au incuscrit cand a fost vorba de supt.Mai au timp un an sa puna pe masa Romaniilor un plan pt Romania SOLUTII.Lucruri concrete pe care le vor face .Au un an sa ma convinga.Ca asa pe povesti si scaldari si filosofi si tu ai putea candida .Nu sant basist,nu l-am votat niciodata nici pe el nici pe ilici cu nasturel tamara,Am votat PNCTD-ul si ultima data CDR-ul.Asa ca votul meu trebuieste CASTIGAT.Pana si Voiculescu in interviul cu Gadea a venit cu o solutie.Pedepse duble pt functionari se referea la judecatori ,politisti si toti astia care ar trebui sa aplice legea.Ei ai vazut o solutie logica si necesara .Dar mai exista multe alte masuri care ar trebui luate si solutii pt Romania.Pai sa sti ca pe Voiculescu l-as vota.Are si o prezenta impunatoare si este un om de care ar avea nevoie Romania un fel de dur de mana ,,tare,,de ordine si disciplina.Nu am certitudi politice dar am certitudinea ca daca noul guvern nu va aplica unele masuri nu va reusi sa faca mai nimic.Este o asa mafie si increngatura ,o asa cangrena in institutiile statului ca e de bai.Romania e in metastaza.
Ti s-a mai spus ca daca vrei programe, intra pe sit si gasesti la USL, programe pentru agricultura, sanatate, educatie etc. Eu ti-am zis ca am lucrat la remedierea sistemului de irigatii, in care singurul impediment este costul mare al energiei(aici nu se da energie hidro ca la baietii destepti), l-am gasit in programul USL, tu imi spui “fost-ai lele cat ai fost”. In interventii televizate, nu se pot detalia aspecte socio-economice care sa te convinga, poate si pentru ca , nu vrei sa fii convins. Dar , banuiesc ca mai convingator pentru tine poate fi Dl. Dan al poporului de la televiziunea poporului si cu al sau partid al poporului. Asta , da, ofera solutii plus 25 mii euro pe cap de alegator. Atunci trebuie sa-mi retrag, cu scuzele de rigaoare, incadrarea de basism “inteligent”, si sa numesc ceea ce faci, nihilism sau basism antisistem, care duce la absenteism , ca oricum “toti sunt la fel”.
Astia nu mai au limita. Suntem tratati ca niste sclavi de pe plantatii. Nu ma intereseaza cum a petrecut “buzata”, blonda si … zeus. O intreprindere n-au ridicat si ei, in schimb partii de schi, sali de sport si piscine (care zac inchise), nici unul n-a facut vreun calcul in cat timp se amortizeaza maretele investii. N-au inteles nimic, fara productie suntem zero, ne vand bucatica cu bucatica.
Nu va mai lamentati ca exista personaje precum Carmen…E bine ca se afla printre noi si ne atentioneaza ca viata nu este chiar atat de roz si ca trebuie tinuta garda sus pana cade Basescu si inca o perioada dupa aia daca e nevoie.
Unele proverbe nu se potrivesc la noi ca si legislatia europeana
Domnule Radu Tudor,
Acum ca Dl Ion Boc a trecut in nefiinta, Dumnezeu sa-l ierte, cum trebuie sa interpretam aceasta?
1.Ca o pedeapsa pe care i-o aplica Dumnezeu lui Emil Boc?
2. Ca un succes economic? Statul Roman avind de platit o pensie mai putin si Guvernul Boc face o economie la buget (deh Batrinul Boc isi ajuta fiul chiar si in nefiinta)?
3. Sau sa o ignoram ca pur si simplu o alta banala IESIRE din SISTEM?
http://luptadeclasa.wordpress.com/2011/12/28/domnule-sau-doamna-neculai-constantin-munteanu-fiti-obiectiv-a-bagati-va-si-pe-dumneavoastra-si-pe-traian-basescu-topul-cu-securisti-si-turnatori/
Caracterizarea nicnidutilor BASISTI:
http://www.youtube.com/watch?v=n4dwiH69Gyk
Votati-i!!!!!!!!
@Radu Tudor
Asa cum ti-am mai spus si altadata, DACA RADU NU E, NIMIC
NU E la ” Ordinea Zilei “! Este foarte greu de suportat aceasta emisiune în absenta ta, ti-o spun cu toata sinceritatea si în mod absolut dezinteresat.
Îti doresc Sarbatori Fericite în continuare si te sarut !
Domnilor Ponta, Antonescu si Constantin,
Va lipseste dintre sustinatorii USL-ului, o Societate Civica cel putin asa cum era in 2004, ea a fost distrusa de T.Basescu asa cum a distrus si distruge tot cu ceeace vine in contact acest personaj Malefic !.
Recladiti-o !
Eliminati tradatorii care s-au lasat cumparati, cei care s-au vandut Dictatorului Basescu !
Acesti Patapievici, Plesi, Liiceni, Diaconesti, Nicolici, Berci, Opresti, Piedoni, aceste Jude ale poporului Roman trebuiesc stigmatizate, condamnate si pedepsite pentru tot raul pe care il fac Interesului National si Binelui Public !
Avem Sefi peste BOR dar si peste celelalte Culte Religioase personaje dubioase care nu-L mai slujesc pe Dumnezeu, care nu-I mai respecta Legile, care au facut din Bisericile Lui Dumnezeu niste Agentii de Propaganda Electorala sau de Partide in care sustin alte interese decit cele ale Crestinismului !
Oamenii se indeparteaza de Dumnezeu si de Biserici unde gasesc din ce in ce mai multa Fatarnicie si Fariseism !
Refaceti Costiinta si Responsabilitatea Nationala a Poporului Roman !
Purificati Credinta Crestina in Romania aducind in discuitie abaterile Liderilor Cultelor dar si al enoriasilor ! Aveti oamenii potriviti la dispozitie ! Oameni care dorsc sa participe la Vindecarea Bolilor de care sufera Romania !
Isus Cristos a folosit biciul in templul Lui Dumnezeu impotriva celor care profanau Legile si Vointa Lui Dumnezeu !
Daca USL nu va gasi o solutie de salvare, existenta Romaniei va fi in mare pericol !
Exista in Romania Caractere si Personalitati nealterate, curate, iubitoare de Dumnezeu, de Oameni, de Adevar si de Patrie !
Exista un Dan Puric, exista un Dinu C. Giurescu si altii multi la fel ca si ei !
Cu asemenea oameni trebuie sa incercati sa salvati Rmania de sub papucul si ocupatia lui Basescu, Udrea & Camarila si nu doar impreuna cu un A. Nastase care este pina la urma vinovatul moral pentru voturile obtinute de Basescu in 2004, cel care promitea in campanie pedepsirea Sistemului Ticalosit patronat de catre Mafia lui A.Nastase !
Romania a schimbat atunci din pacate nu un Rege cu un alt Rege ci un “Nas Mafiot” cu un alt “Nas Mafiot” ! Acesta din urma cu mult mai rau si daunator Romaniei decit primul, inclusiv decit cel care in Dumineca Orbului a deturnat votul romanilor inspre Democratia lui Originala cu iz de Bolsevism.
Duminica in care Romania a ratat sansa de a avea in Ion Ratiu un Presedinte asa cum au avut Cehii sau Polonezii !
O duminica in care Romania ar fi avut sansa si posibilitatea de a alege drumul spre o Monarhie Constitutionala si readucerea MS Regele Mihai I pe Tronul Romaniei !
Credeti ca Romania ar mai fi ajuns Batjocorita, Dispretuita si Hulita in lume, dimpreuna cu cetatenii ei, asa cum este ea azi daca l-am fi avut repus in drepturi pe Regele Mihai, sau un Presedinte de calibrul lui Havel sau Walensa ?!
Credeti ca ar mai fi ajuns Romania o Republica Bananiera si o Colonie obscura si supusa tuturor celor care poftesc la “nurii” ei ?!
Vedeti d-le Ponta cit de multe si mari sint vinovatiile Politicienilor si al Securitatii ?!
Vedeti cit de mult a degenerat Societatea Romaneasca mergand pe aceasta cale, din nou impusa si nedorita cu adevarat de catre cetateni, cale care ne-a adus azi in aceasta Mizerie a Regimului Basescu-Udrea ?!
Aveti sansa acum d-le V.Ponta, ca impreuna cu Crin Antonscu si D.Constantin sa puteti obtine sprijinul acestui Soi curat de oameni si a Zonei din Societate pe care ei o reprezinta, doar asa veti putea aduce aceste zone ale cetatenilor la vot !
Apropiati-va de aceasta zona a electoratului si lasati-i pe cei 5-10% de zona Manelista, Degenerata si Indobitocita a romanilor acolo unde ii este locul, adica linga Basescu-Udrea si Gasca lor Portocalie !
Salvati ceeace este inca sanatos din poporul Roman !
Renuntati la preocuparile pentru aceasta Zona Nefericita si veti recistiga interesul si sustinerea celor 60-70% care gandesc si simt la fel cu D.Puric, D.C.Giurescu, V.Stan, R. Tudor, R. Dumitrescu si altii la fel ca si acestia !
Faceti din aceste Personalitati, Stindarde, Lideri, Modele ale miscarii si luptei de Eliberare Nationala, caci despre aceasta este si trebuie sa fie vorba. La fel simt si sint si intentiile celorlalte Natiuni Europene, care au realizat ca sint pe cale sa se lase dizolvate in Ghiveciul sau Supa Globalizarii facuta doar spre beneficiul si interesele unora si in detrimentul altor Natiuni !
Doar impreuna cu acesta zona a cetatenilor responsabili veti putea reusi sa impiedicati, la urmatoarele alegeri, reeditarea Loviturii de Stat comisa de T.Basescu si Camarila sa in 2009 !
Ramanerea la Putere a acestui Regim Portocaliu – Verde, Securist si Hortyst va duce la continuarea Manelizarii si Dezintegrarii Statului si Natiunii Romane !
Sarbatori Fericite si La Multi Ani !
De lichele lumea e plina si totu-i pe dos
Ne hranim cu himere abstracte,fara folos
Rabufnese revolta, pocneste, ne strange de gat…
Mai avem doar un geamat absurd, o speranta ..si-atat.
Stau neclitita su cuget, nu stiu incotro s-o apuc..
Suntem pierduti cand prea multe vin si toate se duc
Inapoi e abisul cascat…Iar in fata nimic
Unde-i cararea?Numai stiu ce-o sa fac..
nu mai stiu ce sa zic..
Mai avem noi, o Doamne atatea nevoi,
Tu ne dai totul si totul ni-l iei inapoi
N-am vreme nici cat sa-mi spulber o iluzie-n vant,
Peste milenii, vom fi doar atomi…nu pamant.
Rataciri – Gabriela B 16.06.1999 continut valabil si in 2011
Sper ca anul 2012 va fi mai bun pentru noi toti si prin iesirea masiva la vot vom avea o sansa de a indrepta lucrurile..sper ca vom avea un an in care sa avem un plus de fericire..Speranta moare ultima:)
Alerg, caut.. dar ploua marunt Un adevar
si muzica stropilor
cade usor pe pamant
Picaturile reci imi ating din nou fata
si-mi soptesc acelasi refern:
priveste in oglinda din suflet viata
nu cauta adevarul bizar..
el zace demult, intr-un plic zdrentuit,
aruncat neglijent..intr-un colt de sertar
Adevarul esential pentru viata se gaseste mereu in suflet…in inimile noastre.Nu trebuie decat sa-i ascultam vocea..si sa-i raspundem..
Un an mai bun cu fericire doresc pentru noi toti.
Jurnalistului Radu Tudor cu drag:
Felicitari pentru Punctul de intalnire difuzat in ziua de Craciun.Iti multumesc pentru urarile din video pe care l-ai postat pentru toti. Iti doresc sa ai Un An Nou fericit alturi de cei dragi.La multi ani cu sanatate si tot ce iti doresti sa se indeplineasca!
Cu toata consideratia mea,
Gabriela Evangelina
Deocamdată să sperăm şi să urăm domnului 2012: La mulţi ani! 🙂
La toti de pe acest blog ca si la toti concetatenii mei cu mai mult de un neuron, le urez “La multi ani!” si un 2012 roz, fara nici un pic de portocaliu.
Va urmaresc permanent.Aveti curaj.E bine.Cred ca in toate demersurile Dv.ar trebui sa va folositi de cei din Sindicatul CMD,care detin multe date si pot actiona operativ pentru contracararea falsificarii alegerilor din 2012.
@Radu Tudor,
ÎTI MULTUMIM PENTRU CA EXISTI !
TE IUBIM SI TE SARUTAM,LA MULTI ANI !
LA MULTI ANI TUTUROR CELOR CARE SIMT SI GÂNDESC ROMÂNESTE !
Ma rog, ca anul 2012 sa ne aduca izbavirea de acest sistem ticalos, eliberarea de Hidra portocalie care ne sufoca si fie ca un nou Heracle sa o ucida cu sagetile-i otravite, asa sa ne ajute Dumnezeu !
Doresc tuturor un An Nou 2012, asa cum se asteapta majoritatea cetatenilor Romaniei, bun, plin de sperante si impliniri, doresc sa fie un an albastru, adica senin si insorit cu ploaie cand trebuie, poate ne ajuta agricultura asta buna,rea, asta care-o avem, sa supravietuim, iar culorile astea portocaliu, verde sau care or mai fi, in general cameleonii mioritici sa dispara pentru totdeauna, iar 2012 sa constituie o renastere pe toate planurile, a acestei zbuciumate si chinuite natiuni. La Multi Ani !
Va doresc tuturor un viitor roz, fara nici un pic de portocaliu!
La ureche perciuni creti, /
Ia mai indemnati baieti!!! /
Hai, hai …… /
Cand sperantele dispar, /
Agatati-va de PAR!!! /
Cu acest partid in frunte, /
Sa loviti in tot ce PUTE!!! /
Sa puneti, in loc, un CRIN, /
Cu miros de TRANDAFIR, /
Asezat intr-o BALANTAAAA… /
Pentru cumpanire-n viata!!! /
Manati mai, /
Hai, hai!!! /
La mulţi ani!
La mulţi ani, Radu Tudor! În anul 2012 nu doresc altceva de la tine, Radule, decât să lupţi, ca şi până acum, cu aceeaşi fervoare şi cu acelaşi aplomb, pentru reclădirea Statului de Drept.
LA MULTI ANI SI MULTA FERICIRE IN 2012!
LA MULTI ANI! si anul asta mai dati-;e brinci celor din opozitie mi se par cam molesiti si parca speriati de base .astept de la ei sa fie bataiosi si la obiect cind contreaza puterea.imi pare rau ca nu mai sint un omsanatos si mai tinar ca m-as razboi cu ei
La multi ani!
Multumesc pentru tot ce-ai facut in 2011.
Continua, pentru ca nu va fi in zadar!
felicitari pentru ce faceti personal si cu ceilalti colegi dinpresa.Foarte bine ca invitati oameni capabili sa explice fenomenele ca domni Bogdan sau Academicianul Giurescu care sunt si credibili.Va doresc un an bun si sa fie bine in romania cu contributia romanilor .
Esti bun. La Multi Ani !… Dar Antena 3 merge intr-o directie gresita… Analiza merge intr-o directie gresita. Ce vreti, o societate ceas ? Libertate, democratie, nu te lua de nebunii declarati 🙂 ! Vor fi abuzuri… Nu deschide Cutia Pandorei ! Cei non-conventionali care nu merg pe norma vor fi tinte pentru Moscova…
La multi ani dvs. si echipei Antena 3!!!
e important ce am a va comunica:am ascultat intr_o
dimineata la postul de radio lacal Impact FM Pascani o radiografie extraordinara a societatii romanesti a unui istoric de care stiu doar ca se numeste Constantiniu. Nu am date suplimentare referitoare la acest ilustru istoric , dar sigur merita sa
l invitati in emisiunea dvs. pentru a trezi constiinte .
Încerc să nu mai neglijez acest blog, mai ales că e “lume bună” pe el, din ce în ce mai multă. 😉
Nu-l neglija, caci este bun si vei avea ce comenta.
Bine te-am regasit si pe blogul lui Radu!
Domnule Tudor, a-ti vorbit in emisiune de brand-ul Dacia si de trenurile care trec prin Constanta pline cu masini DACIA.Pot sa va spun ca intr-un interval de 24 ore trec spre Portul Constanta aproximativ 7 trenuri a cate 40-45 vagoane pline cu masini BRAD-UL DACIA ( DUSTER,LOGAN ETC…).Trebuie sa stiti si ca DUSTERUL o sa fie produs in RUSIA DAR CU CONDITIA sa fie cu sigla LADA.Eu sunt bucuros ca DACIA a revenit ca si produs “locomotiva” a economie romanesti DAR BANUL GRAMADA MERGE CATRE FRANCEZI nu catre Romani.Personal pot sa garantez ca Maroc si alte state nord-africane sunt PLINE de Logan (masina produsa la MIOVENI) si acestia sunt EXTREM DE MULTUMITI chiar daca inca ei considera ca Ceausescu este inca presedintele Romaniei.
Sunt mandru,ca avem acest produs dar ar fi trebuit contractul sa fie stipulat cu conditia de extindere catre productie tot in Romania NU in alte tari.Sau macar sa ne fi folosit de acest BRAND ca sa promovam si alte produse romanesti DIN PACATE suntem condusi de idioti care stiu sa fure NU SA PRODUCA.Chiar si eu un simplu amarastean ,un cetatean anonim pot prezenta o strategie pe termen mediu si lung de promovare a produselor romanesti la EXPORT din pacate …..NOI NU SUNTEM BAGATI IN SEAMA ci suntem OBLIGATI sa plecam in strainatate.
eu tare ma tem ca USL-ul ,care este sustinut vad ca numai de cativa postaci de pe blog , reprezinta de fapt alta haita de hiene flamanda care de abia asteapta sa se infrupte si sa fure ca ceilalti dinainte, adica si ei au fost inainte la furat, nu reprezinta o alternativa sigura pentru bunastarea romanilor mai ales in contextul mondial al crizei economice …
Lasă Carmen, nu te mai teme şi nu te mai “agita” atât că-i păcat de tine. Eu spre exemplu, sunt foarte sictirit că voi ăştia plecaţi afară, rupţi total de realitatea din România şi “îmbălmăjiţi” la greu de fel şi fel de vrăjeli băsiste, aveţi drept de vot. Pe bune, chiar dacă sună puţin aşa a rasism, zău că m-aş simţi mai confortabil dacă n-aţi avea drept de vot, iar în ţară să fie obligatoriu votul.
În plus, mi-aduc aminte că cineva tot într-un comentariu de răspuns la o postare de-a ta, chiar te-a întrebat : acum ce-ar trebui să facem , să stăm cu Băsescu şi PDL-ul o viaţă ? După raţionamentul tău, aşa rezultă.
Nuştiu dacă scrii din convingere sau doar eşti într-o “misiune de partid portocaliu” dar văd că au început aşa să apară, câte 2-3 băsişti (acum să nu-mi spui că nu eşti băsistă?) care tot o “ard” cu fel şi fel de tembelisme ?
Şi ca să fac o distincţie clară – este punctul meu de vedere şi nu o jignire la adresa ta, un punct de vedere care nu coincide sub nici o formă cu punctul tău de vedere. În plus, nimeni şi nimic, nu mă poate convinge că orice susţinere în actualele condiţii şi realităţi (triste) din România a PDL-ului, a puterii şi a lui Băsescu nu sunt decât nişte tembelisme crase, pe care cred eu, dintr-un fanatism prea mare ptr. actuala putere, tu n-ai ochi să le vezi. În fine … “este grele” problemele Carmen.
Nu era nevoie sa adaugi “California” dupa Carmen, oricum ti-as fi recunoscut comentariile, asa cum sunt sigura ca multi ar fi recunoscut-o pe infocata basista
Carmen, care sta bine mersi in California si care isi da si ea cu parerea.
Daca iti este asa de teama scuipa-ti in san, sau ia niste fire de par de la un USL-ist si afuma-te ca sa-ti treaca de sperietura!
Asa cum a zis si Mihaic3001, m-as simti si eu mai confortabil daca voi, astia care ati intors spatele tarii, nu ati avea drept de vot.
Votul ar trebui sa se exercite numai pe teritoriul tarii, asa cum am auzit ca ar fi in Grecia. Si daca este adevarat acest lucru, vad ca nu i-a dat afara nimeni din UE pe motiv de practici nedemocratice.
Si mai taci, dracului, cu “contextul mondial al crizei economice”, ca si celelalte tari tot pe acest glob traiesc, dar nu au dat cu barda atat de rau in viata oamenilor obisnuiti cum au facut acesti dobitoci.
Se cruceste strainatatea de masurile inumane promovate de dragii tai de portocalii!
Hai, ca ai reusit sa ma scoti din sarite!
Stai linistita in California ta si nu-ti mai da cu parerea despre lucruri pe care nu le cunosti.
Domnul Radu e-n concediu, dar si cand s-o intoarce … .
Domnul Radu s-a intors din concediu, asa ca vom avea ce vedea si comenta!
Portocalii si portocaloizi, paziti-va! Radu si-a incarcat bateriile, iar Victor Ciutacu vine si el din urma si stiu ca vor fi necrutatori!
@carmen California
Atunci, care este solutia ?
Va spun eu care-i solutia; Alternanta la putere/guvernare si-un mai mare control al autoritatilor cu atributiuni in acest domeniu. Intodeauna este bine ca sacul sa fie agitat, pentru a nu fi ros de soareci.
Ar mai fi o solutie, pe care n-am s-o exprim … .
deci daca si USL-ul este compus din oameni ca voi inseamna ca am avut dreptate: sunteti niste hiene care ataca prin jigniri si injurii. Pe acest blog posteaza doar cativa care in loc sa fie placuti pentru ce-i curiosi care mai intra pe aici si sa ” atace” cu schimburi de idei si solutii, imediat ii alungati pe toti cu invective: portocalii , basisti, marinari… Nu asa va castigati adepti ! Nu am nimic impotriva daca USL-ul va castiga alegerile , precizam ca si ei au mai fost la conducere si romanii nu au dus-o mai bine de aceea am si parasit tzara, numai ca Romania nu are o economie puternica care sa se tina pe picioarele ei, contextul economic mondial si european trebuie sa fie favorabil ca economia noastra sa creasca. SI in SUA unde locuiesc exista diferenta intre viata care am dus-o la inceput cand economia nu avea probleme si acum cand este criza !
voi astia care traiti afara,oare de ce sunteti acolo si nu va intoarceti in tara lui base unde curge lapte si miere?
este o greseala ca aveti drept de vot!
nu sunteti voi in masura sa hotarati cine imi conduce mie destinele.
WOW!!!Cat se mai vb aici fata de blogul lu’ Ciutacu.
Nu mai fiti asa de rai fratilor…si eu voi vota cu USL-ul…voi pune stampila pe ei in scarba,doar pt ai vedea pe analfabetii astia desfiintati,dar nu ma astept la ceva extraordinar din partea lor.Dupa parerea mea in tara asta se va schimba ceva(in bine) doar in momentul in care unul sau mai multi baieti de la putere(indiferent ce culoare politica va fi) vor face ceva “nasol” si oamenii vor iesi cu sutele de mii sa-i “intrebe de sanatate”(pasnic bineintels),pana atunci cam toate vor fi la fel…mai mult sau mai putin.Pana cand nu le vom baga in cap ca lor trebuie sa le fie frica de noi si nu noua de ei,nimic nu se va schimba.Am citit un comment aici cum ca ar trebui ca votul sa fie obligatoriu…asta ar mai trebui ca sa avem o democratie tipic si pur romaneasca…sa incepem sa transformam drepturile in obligatii.
Da măi Urs, votul obligatoriu pe teritoriul României. Nu ar trebui, după mintea mea, să fie un drept ci o OBLIGAŢIE să votezi. Ptr. că atunci ai ceva clar : alb sau negru şi nu cenuşiu cum e acum … în plus, numai merg fraudele electorale deoarece la o prezenţă de 100 % vot, orice tentativă de fraudă e sortită pierii. În plus, la o astfel de prezenţă la vot este clar că rezultatul votului este în concordanţă cu VOINŢA POPULARĂ şi nu cu “voinţele Diasporei”, “voinţele PDL-ului” sau “voinţa marinărească” – spre exemplu în 2009 au votat la secundă Băsescu, alături de … morţi … Dumnezeu să-i odihnească acolo unde sunt. Şi sunt mai multe motive ptr. care consider că votul NUMAI PTR. CETĂŢENII DE PE TERITORIUL ROMÂNIEI, ar trebui să fie obligatoriu.
Iar pe băsişti până la urmă de ce să nu-i tratăm mai cu răutate ? Uite-te la dialogul, ranchiuna şi discursul lor – de la cel cu ţâţa-n gură pân la cel cu barba sură – toţi au aceeaşi agresivitate, toţi sunt dispuşi să calce pe cadavre, toţi ar călca totul în picioare. Ptr. ce să-i tratăm cu blândeţe ? Uită-te ce fac cu banul ţării, uită-te cum au murit oameni cu zile pe la porţile spitalelor închise de ei, oameni care cer să fie eutanasiaţi şi câte şi mai câte. Ce blândeţe merită aceşti fascişti ?
Şi ar fi mai multe de spus, dar mă opresc …
Nu, nu-s de acord cu tine – îmi menţin punctul de vedere – vot obligatoriu.
@carmen California
Daca nu sunteti in tara, e mai bine sa ramaneti acolo unde sunteti. De peste ocean, Romania, cu siguranta se vede altfel, dar asta nu inseamna ca va puteti expune parerile si ideile. Nu v-a injurat si jignit nimeni. Nu iubiti animalele, cu atat mai mult oamenii.
Am inteles solutia Dvs, de fapt ea intarzie, numai ca sugerati ca, ar fi mai bine sa ramana aceste hiene, in ideea ca si ceilalti au furat, halal solutie.
Pacat, n-ati inteles nimic, cu atat mai mult nici “lectia americana”.
@carmen :
Animalele, nu le iubeşte PDL-ul în frunte cu d.na Udrea cea care a impus cu japca pedeliştilor semnături de la cetăţeni ptr. a trece o lege prin Parlament ce are ca scop eutanasierea câinilor. Şi a trecut. Iar desfiinţarea spitalelor care a ucis mulţi oameni nevinovaţi (care exprimă şi ea ceva “dragoste” de oameni), tot PDL-ul a făcut-o la sugestia lui Băsescu. Deci … PDL şi nimeni altcineva; nu mogulii cei răi, nu presa potrivnică puterii, nu nimeni. Da ? PDL-ul, ăla pe care tu-l divinizezi, văd.
Da, ai dreptate, tu eşti “mare şi tare” – tu fiind dincolo de ocean, ai dreptul să-ţi expui părerile şi ideile, noi nu, ptr. că suntem mai prost îmbrăcaţi şi în plus nici nu ne-am născut cu “noroc în viaţă” aşa cum te-ai născut tu.
Deci … mă scârbeşte atitudinea asta jegoasă a ta … aroganţa şi “mascat”, lipsa totală de respect faţă de toţi utilizatorii acestui blog şi chiar, cetăţeni ai României care n-au avut norocul să-şi expună păreri şi idei de “dincolo de ocean”.
Apoi, începi să “plângi” pe aici că eşti tratată nepoliticos. Nu vrei tu înainte să-ţi vezi bârna din ochiul tău ?
o udrea ca isi arata sani in poza cu blaga.
rusinos si dezgustator!
@mihaic3001
Iertati-i pe pdl-isti, ca nu stiu ce fac. Ura si rautatea iesita din comun (fata de proprii concetateni) a acestor fiinte n-are margini, nu vad altceva decat semnul … banului. Au intrat in vria hotiei si faradelegii, sub obladuirea autoritatilor menite sa apere ordinea si legile tarii, acele multe servicii … .
Sunt niste instrumente perverse in mana acelora care fac experimente de tot felul pe cetatenii romani.
Revin, am si eu o idee fixa; Au facut astia vreo fabricuta, de cuie, de ce-o fi ?
Fiecare cu opinia lui…eu unul nu-mi doresc sa ajung in situatia cand voi fi obligat sa aleg intre “Mickey Mouse” si “Donald Duck”.
Acum pe bune, mai “Mickey Mouse” si mai “Donald Duck” decât Băsescu nu poate fi nimeni.
După părerea mea, în 2012 singura alternativă este USL-ul, cu toate bunele şi relele sale. În fine, sănătoşi să fim şi s-ajungem în 2012 la alegeri.
Gura pacatosului adevar graieste si aici ma refer la “colegul” @urs289.
As dori din partea tuturor sa vad o alta alternativa viabila. Pana una alta, USL-ul ar fi singura varianta. Astept provincia.
Sunt dezamagit de prestatia d-nei Grecu & dl. Tudor din aceasta seara. Vreau sa cred c-au fost “luati de val”, ceea ce se intampla rar sau deloc la nivelul unor profesionisti.
Aviz carcotasilor, n-am “divortat” de ei, in continuare au girul persoanei mele si a majoritatii. Niciodata nu strica o tragere de maneca, daca-mi permit domniile lor.
Trebuie sa scapam si de basescu.