ballantines-day

Umor sanatos romanesc cu un simplu search pe google

 

 

69 COMMENTS

    • Postarea mea cu salariile rudelor politicienilor USL aflate pe statul de plata al ASF unde este? Sau, mai nou, postarile “off topic” se cenzureaza?

    • si beseul “presedinte” al rumuniei e cea mai buna gluma de manivela…e in voga la birtul “manivela de aur”/toata rumunia e o autobaza basita baaa..
      v ati ganditr mult bai manelistilor pana sa l faceti pe astra rege?ati dat lovitura cu basanau! la fel de cu succesuri daca era altul cu numele kktmare burebista mondialu.

      de ce nu l ati vrut pe “mihaiiieeela dragostea mea”?,acuma erati in top cele mai dezvoltate tari ca infrastructura si nivel de trai,siguuuruu.sarbu era premier nastase nu si avea piercing la gusa si dragnea isi face aeroport la vila .si un portavion pe terasa.
      mamaligari idioti

    • Da, tot azi am mai aflat ca ponta a ales usl…asa ne-a zis. Dar ce anume din USL a ales el nu stim, ca n-a dezvoltat, deci nu stim ce intelege el prin asta…cumva ca il pune pe Johannis ministru de interne si vicepremier? ca gata Constantin s-a jucat destul de-a vicepremierul si seful de senat? Sau maine iese iarasi acelasi ponta sa ne spuna ca a vrut de fapt sa spuna USD si nu USL? ca a gresit o litera? cu ponta orice e posibil a depasit demult limitele absurdului.

  1. Dupa cum era de asteptat,antena 3 a inceput deja se presteze in favoarea USD,(si nu ma refer la dolarul American).
    Mamaaaaaaaaaa,ce performant a devenit guvernul ponta de ieri si pana astazi.
    Gresiti mult domnule Tudor.Electoratul liberal nu va inghitii aceasta chinezarie.

    • Mai lavinia tata azi l-am vazut(auzit) pe antonescu la A3 plingind ca nu stiu ce psdist din tara a zis ca nu-l voteaza si de aia il jigneste el pe Ponta care ,crede el ?????ca nu-l va sustine la presidentiale.Ma uitam la tv .si nu-mi venea sa cred cit de slab poate fi aducindu-mi aminte cum a cistigat si cit l-a durut in fund pe basescu de altii “”rusine dinu patriciu ,draga stolo”.Pai daca el se ia dupa unul si altul atunci e vai mama noastra daca ajunge la cotroceni.

    • Mai lavinia tata azi l-am vazut(auzit) pe antonescu la A3 plingind ca nu stiu ce psdist din tara a zis ca nu-l voteaza si de aia il jigneste el pe Ponta care ,crede el ?????ca nu-l va sustine la presidentiale.Ma uitam la tv .si nu-mi venea sa cred cit de slab poate fi aducindu-mi aminte cum a cistigat si cit l-a durut in fund pe basescu de altii “”rusine dinu patriciu ,draga stolo”.Pai daca el se ia dupa unul si altul atunci e vai mama noastra daca ajunge la cotroceni.Electoratul liberal e mai destept ,tu esti liberala cum sint eu popa (tu esti liberala ca suna bine).

  2. Folosesc termenul de zgau in sensul folosit de Dosoftei in Psaltire.
    Inca o data pentru a evita confuziile. Numai bine!

  3. Acu’ am priceput de ce se tot subtiaza calota polara! Si fraierii de oameni de stiinta dau vina pe global warming…

    • A deranjat daca a fost pro Basescu 🙂 Domnul Radu Tudor nu acorda prea mult credit Libertatii de expresie 🙂 Nici pe asta nu il aprobi Raducule?

  4. Cei care se simt dezamăgiți de acest OM credincios și patriot, domnul Radu Tudor, să nu mai posteze pentru a-l obliga să-și strice ochii cu tot felul de inepții.Mulțumesc

  5. BASE!Nu bea singur baiii!Iati-o pe tzarancutza de Lenutza,apoi sigur cheama cineva la alcoolici anonimi pentru voi

  6. apare o masura mai mult decat salvatoare ce poate produce zeci de mii de locuri de munca si nu este bagata in seama de nimeni:

    inchiderea sumerparketurilor sambata si duminica

    pt fiecare “somer” din zona supermarketurilor se fac instantaneu 10 locuri de munca cel putin in economia reala a micilor producatori si a micilor comercianti. Micile afaceri produc de cel putin 10 ori mai multe locuri de munca decit zona industrializata de comert gen hipermarketurile.

    cind basescu a ras micile afaceri din bucuresti prin dementa numita “chiscariada” in doar 2 luni in jur de 50.000 de oameni au ramas someri in bucuresti fiind ruinate mii de afaceri de familie si foarte multe tragedii umane. Nu s-a dat nici o alternativa oamenilor, au fost asasinati economic iar multe familii au trecut prin tragedii cumplite de la sinucideri pina la morti datorate infarctului, pt a se face loc mafiei supermarketurilor ce nu aveau nici o sansa sa intre in bucuresti pt ca nu erau competitivi fata in fata cu micile afaceri de familie.

    “chioscariada” fiind facuta pt a face loc marilor supermarket-uri gen carefura, cora etc. ce au primit de la basescu tot atunci autorizatie de constructie in plin bucuresti precum celebra cora din militari sau carefura orhideea.

    • masura este o tampenie discriminatorie care incalca regulile pietei libere.lasa tu pretul mai mic la pravalia ta si lumea vine la tine si nu la supermarket.masura este propusa de un liberal,ce liberali or mai fi si astia.

      • de cind a ajuns neoliberalismul (monopol-oligopol) echivalentul economiei de piata????!!!! neoliberalisul este fratele comunismului, impune economie de monopol si oligopol in locul economiei de piata.
        @paris, fara sens peiorativ dar nu cred ca stapinesti foarte bine despre ce vorbesti. Hipermarketurile au aterizat cu foarte multa spaga politica in orase, indiferent de culoarea politica. Politica economica a unui hipermarket este o politica pur monopolista ce nu are nici o legatura cu politicile economiei de piata.

        Studiaza un pic de istoria economica, vezi politicile antimonopol ce au fost introduse in occident tocmai pt a nu fi distrusa economia de piata dar care in ultimele zeci de ani din cauza sistemului mafiot politic neoliberal controlat de catre corporatii au fost apropae distruse.

        Nu fii incuiata politic si-ti repet ca la fiecare loc de munca in hipermarket inseamna cel putin 10 someri in economia reala de piata. Hipermarketurile cind au venit au instaurat pt circa 6 luni politica de DUMPING la preturi pt marfurile din import si au reusit sa faca PRAF tot ce se producea intern de la mincare pina la textile pt ca dupa 6 luni fara sa mai aiba nici un fel de concurenta pt produsele lor importate au inceput sa mareasca exponential preturile. Asta se intimpla din cauza spagilor politice luate de basescu in principal in bucuresti dar si de predecesorii lui iar acum de oprescu.

        • gresit,neoliberalismul a fost implementat dupa criza din 1933 si mai puternic dupa aldoilea razboi ca un fel de renovare sau indulcire a capitalismului salbatic.nu vad de unde fratie cu comunismul.problema spagilor si a monopolurilor trebuie rezolvata de cine trebuie nu adoptand metode obstructioniste.

  7. Şi eu care mi-am făcut iluzii că va bea până când va intra în comă alcoolică. Se pare însă că n-avem nici o şansă. Ăsta e hotărât să îngroape un întreg popor. Ce ziceţi? Vine primăvara! Nu punem de-o lovitură de stat? Nu credeţi că e prea mult să-l mai suportăm până-n toamnă? Ce oroare!

  8. Mai bine se potriveşte:,,Happy vinde lives!” decît ceea ce este sărbătorit azi. Aşa se întîmplă cînd ţara e în haos din toate punctele de vadere şi este real!
    INCREDIBIL CE SE POATE FACE PRIN POLITICĂ: http://botosaninews.ro/178063/general/top-stiri/sotii-botosaneni-din-dosarul-mitei-de-la-harvard-prezentati-in-fata-judecatorilor-botosani/ TOATĂ ZONA MOLDOVA, PLUS ALTE JUDEŢE DIN TOATĂ ŢARA sunt vîndute de această familie, excrocherie cu acte legale) !!!
    Pe protv este materialul clar , pe înţelesul tuturor :
    http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/planul-prin-care-doi-romani-din-botosani-au-inselat-expertii-de-la-harvard-si-au-facut-un-milion-de-euro.html,,Planul prin care 2 romani din Botosani au inselat expertii de la Harvard si au facut un milion de euro!”
    …Şi, cică nu sunt în complicitate toţi politicienii !!! se plimbă din partid în partid, ori, din afacere în afacere şi poporul plăteşte cu sănătatea, salarii, pensii tăiate,,oricum, în Vrancea sunt cele mai…DNA ??? NECONTROLATE LRGAL… AFACERI!!!”

    • Acuma, ma intorc si eu pe cealalta parte si zic: halal “experti” de Harvard, daca ii inseala niste analfabeti.
      Eu zic ca “viata e complexa”. Adica nu este in alb sau negru, ci are multe tonuri de culoare…

  9. Cei care ii ureaza LA MULTI ANI lui basescu se inseala ,intrucat el intotdeauna a iesit in picioare(se aliaza el cu liberalii sau cu psd,ca in 2009,serviciile si justitia il sustin si tot la cascaval/mosie va ramane).
    Trebuie sa recunoastem ca ROMANIA a fost in cei 24 ani (exceptand o perioada de 4 ani cand probabil serviciile erau in adormire) condusa de odiosul fesene si de cei doi copii ai sai PDL si PSD.
    Asa incat PNL-ul nu va putea remedia nimic in aceasta tara daca se va alia tot timpul cu PDL-ul hot/corupt sau cu fratele acestuia PSD.
    Ar trebui ca romanii sa inteleaga ca singurii oameni care s-au batut pentru votul celor 7,4 miliane de romani au fost jurnalistii de la ANTENA 3 si liberalii(Antonescu,Ghise).
    In acelasi timp unii de la psd au luptat(a afirmat-o aseara si dnul STEFANESCU/PSD ) ca …BASESCU sa ramana la COTROCENI ..in scopul ca ANTONESCU sa nu ajunga la COTROCENI ..si ca ei MARETII,FORMIDABILI pesedist sa-si poata puna si presedintele de la psd ..contrar protocolului.
    Bine in sfarsit ca cineva de la ANTENA 3 a gasit si ANEXA PROTOCOLULUI (adica protocolul ACD) unde scrie tot NEGRU PE ALB ca Daniel Constantin va fi presedinte la senat ..NUMAI DUPA CE ANTONESCU AJUNGE PRESDINTELE ROMANIEI.
    Regret ca unii ca @ GIGI (si alti pesedisti fanatici) si-au luat-o tare …peste nas dupa ce ANTONESCU a clarificat multe probleme in EMISIUNEA ANTENEI 3-SUBIECTIV a lui RAZVAN DUMITRESCU

  10. Desi recunosc ca ANTENA 3 a fost varful de lance in lupta contra sistemului odios(cu toate ca in ultimile 3 zile am inchis televizorul asa cum il inchideam cand aparea CUCUL..la orele 18 …fiindca nu pot suporta pe ecran….minciuna si manipularea) ,contra lui basescu si a contribuit decisiv la caderea guvernelor BOC si MRU,eu cred ca nu in aceiasi masura ANTENA 3 a luptat contra celor hoti/corupti de la PSD(am vazut de ce?: fiindca unii jurnalisti de la ANTENA 3 sunt prieteni sau rude cu pesedistii,nasi,fini,nasi..iar cand ei pleaca de la ANTENA 3 nu se inscriu niciodata in PNL ci numai in… PSD).
    Bine ca totusi la ANTENA 3 mai sunt unii JURNALISTI(nu-i nominalizez ca sa nu le fac ..un deserviciu/necaz!!!) care probabil realizeaza ca numai daca critica pe toti politicienii HOTI/CORUPTI fara exceptie(de orientare politica,de neam,inrudire,infratire in …atingerea unicului lor scop ,adica cat mai multa …putere/avere/bani/vaca kobe/mosii).De altfel acesti jurnalisti de exceptie fac unele emisiuni de referinta , cu OAMENI CINSTITI/PATRIOTI(oameni de la care avem ce ..invata toti romanii) … NUMAI si NUMAI atunci EI, copiii si copiii copiilor lor vor mai avea o sansa de a trai,in liniste si prosperitate, pe aceste meleaguri romanesti.
    Toti JURNALISTII ar trebui sa INTELEAGA CA PROMOVAREA DREPTATII/ADEVARULUI este chiar si IN INTERESUL LOR PERSONAL fiindca in caz contrar basismul si fesenismul vor ramane/dainui in sufletul tuturor politicienilor corupti si…. ROMANIA nu se va putea lepada niciodata de statutul de colonie si de tara de mana a ..treia.

  11. In sfarsit , Crin a spus adevaratul motiv pentru care este , precum Basescu , pus tot timpul pe harta ! Exact cum credeam , i se toarna venin continuu , cum ca PSD nu-l va sustine si va avea candidat propriu . Crede ca va fi tradat , fiind ros si de faptul ca Ponta a crescut mult in sondaje , cum era si de asteptat in situatia in care tara ar fi mers bine , ceea ce se si intampla . Pacat ca nu intelege de ce el scade in sondaje , iar Ponta creste . Diferenta este ca unul este calm , corect si greu de influentat , si cel mai important , nu este pus pe harta tot timpul .

    • Pe Antonescu l-as sfatui (dar cine sunt eu sa il sfatuiesc?, iar el si Iohannis nu au nevoie de sfaturi decat atunci cand le cer) sa-si reaminteasca o veche zicere, dar cat de inteleapta…: “increderea se castiga greu si se pierde o singura data”.
      Problema candidatului este ca el trebuia sa inspire incredere. Daca imi cere sustinere trebuie sa-mi raspunda nesigurantei mele. Nu individual, dar la intrebari fundamentale trebuie sa aiba raspuns. Candidand trebuie sa stea alaturi si de Ponta si de mine, trebuie sa aiba timp sa asculte si sfaturi, chiar de nu ii sunt utile. Eu acum am inteles de ce are misterioasele-i perioade de retragere: nu simte nevoia sa afle, sa comunice, sa socializeze. Este autosuficient, ingamfat, agresiv.
      Bine macar ca am avut prilejul sa ii descopar fata reala. Si daca ii pupa in fund pe Constantin si Ponta, pe mine nu ma mai intoarce. Increderea mea mi-a pierdut-o si eu nu sunt politician sa fiu nevoit sa fac compromisuri. Este unul dintre motivele pentru care m-am tinut departe de implicarea active. Altul e observatia mea ca cei mai multi dintre membrii de partid habar nu au de ce sunt acolo, iar o alta categorie este a profitorilor transpartinici, care incearca sa se capatuiasca sau sa se ajunga nemeritat. De la varfurile politice ale USL am avut pretentia ca pot fi altfel, ca pot insemna un punct de inflexiune in modul de a face politica. Insa mahalaua antonesciana mi-a facut o teribila greata, ce nu-mi trece cu toata lamaia din lume.

    • nici nu-I de mirare diferenta dintre cei doi daca este adevarat ce se vehiculeaza ca sfatuitorul lui Ponta este domnul Teodorescu iar al lui Antonescu ar fi domnul Gusa.

  12. PNL,CARPA DE STERS PE JOS AL PSD
    Nu pot sa ascund faptul ca de cand ma stiu am votat PNL sau aliantele din care a facut parte PNL.
    Ultima data,am votat cu incredere si speranta alianta social-liberal,USL.In nici un caz,nu am votat alianta USD-PNL.
    Am inteles ca la alegerile locale cat si cele generale s-a respectat principiul paritatii intre PNL si PSD.
    Intre PNL si PC,a existat alianta ACD,si astfel ,PNL a cedat 10% din procente catre PC.
    De asemenea,PSD a cedat,nu stiu ce procent,catre UNPR-ul lui Oprea.
    Pana aici,toate bune si frumose.Dupa alegerile generale,ar fi trebuit sa existe armonie in alianta si buna functionare.
    Dar imediat dupa alegeri,Ponta si PSD au declansat procesul de tradare al principalului partener de alianta.
    In seara in care s-au anuntat exit-pollurile,principarea preocupara a lui Victor Ponta,inainte sa multumeasca alegatorilor,a fost sa anunte cooptarea UDMR la guvernare,fara sa aiba acceptul lui Crin Antonescu.
    Aparent,constituirea guvernului a respectat principiul paritar,dar in realitate,ministerele care au revenit liberalilor au fost golite de continut.Apoi,PNL a cedat Ministerul Justitiei in favoarea unui ”tehnocrat”,(sic!),care intre timp s-a inscris in PSD.
    PC a iesit din alianta cu PNL in favoarea aliantei cu PSD si astfel,in guvern,balanta dintre PSD si PNL s-a dezechilibrat si mai tare.
    Mai nou,asa zisii ministri tehnocrati,(sic!),s-au inscris si ei in PSD,si vor devenii din ministri delegate,ministri plini cu portofolii in guvern.
    Dar ce fac PSD+PC+UNPR,de doi ani incoace? Exact ceea ce a facut si PDL:au cumparat si cumpara parlamentari angro,din zona opozitiei.
    Astfel,partidele amintite mai sus,sI-au constituit o alta majoritate,inafara USL,iar acum discuta de pe alte pozitii cu cei din PNL.
    Cu ce au gresit liberalii in aceste zile? Au cerut cumva vreun post de ministru sau vicepremier in plus fata de ceea ce au? NU!
    Au schimbat ministri de la propriile ministere,iar acea functie de vice-premier de la finante vor s-o transfere catre MAI.
    CARE ESTE PROBLEMA?CARE ESTE DRAMA?
    Unde sa mai punem ca in aceste zile,Ponta a golit,prin ordonanta de urgenta,de continut si mai mult ministerele care revin liberalilor.
    I-a consultat pe liberali in legatura cu aceste noi mutari.Dar l-a consultat Ponta pe Antonescu vreodata in ultimii 2 ani cand a luat o decizie?
    Din punct de vedere mediatic,televiziunea de casa a PSD,(cotet tv),il critica pe Antonescu si PNL,de dimineata pana seara.
    Antena 3 I-a sprijinit in mod echilibrat pe cei doi copresedinti ai USL,dar imediat dupa ce PC a sarit in barca PSD,sprijinul s-a mutat excusiv in favoarea lui Victor Ponta.
    Dar cred ca si copii de gradinita s-au prins Ponta,a intrat in camapania electorala pentru prezidentiale,inca din prima zi in care a fost investit in functia de premier.De dimineata si pana seara este pe televizor,(cel mai putin timp si-l petrece acolo unde are fisa postului,adica la guvern).Cat de naiv poate cineva sa fie pentru asi imagina ca PSD a intentioant vreodata sa sustina pentru prezidentiale un candidat de la alt partid?
    Sunt foarte multe de spus despre ticalosia PSD in relatia cu PNL dar ma opresc aici.
    Mai am un singur ”amendament” de adaugat:daca PNL prefera in continuare sa fie calcat in picioare si sa fie tratat ca un fel de a 5-a roata la caruta,a pierdut votul meu si cu siguranta a multora ca mine.Sa nu se intelega ca o sa votez alt partid care se pretinde de dreapta.Pur si simplu o sa stau acasa.

    • Doamna,va raspund fiindca va inteleg, chiar daca nu cred ca aveti dreptate, dar cred in schimb ca sunteti in masura sa intelegeti ceea ce va spun, invatate prin experiente personale. Cred ca sunt adevaruri de care toti ar trebui sa tinem cont in analizele noastre:
      1. Imaginea ti-o construiesti singur. Intr-o lume libera e bine sa stie fiecare ce are bun de oferit, ce defecte are. Sa-si consolideze ce are bun si sa-si reprime ce e rau. Fiindca asa e viata, tinichelele ne zanganesc in coada si suna la fel, fie ca pe langa noi sunt aliati sau adversari. Consideratia este valabila pentru fiecare persoana, organizatie, structura.
      2. Drept la imagine au si ceilalti. Daca agresezi pe cineva, acela va putea sa reactioneze asa cum considera.
      3. Demnitatea nu ti-o acorda nimeni. Daca ceri sa te respecte, este semn ca iti lipseste demnitatea. Demnitatea se afirma prin tot ceea ce faci, nu prin vorbe, nu prin cereri. Daca esti carpa, inseamna ca asa esti, nu ca te face cineva. Va spune astea un om care a fost incercat in dese randuri, in mai toate regimurile pe care le-am prins, dar care a ramas in picioare.
      4. Negocierile nu se fac in public. Niciodata, niciodata. Negocierile cu prea multi participanti, pe stadion, in presa, cu scurgeri “pe surse” nu pot fi niciodata finalizate, ci dinamitate. Daca vrei sa dinamitezi o negociere, fa-i public mersul.
      5. Negocierile se bazeaza in primul rand pe incredere reciproca. Nu poti si nu ai ce sa negociezi cu cineva care stii ca in momentul urmator va rupe acordul.
      6. Detaliile negocierilor (tehnicile de negociere) nu se comunica niciodata, dar niciodata public, fiindca ar conduce intotdeauna la stricarea imaginii cuiva sau a tuturor partilor. In cursul negocierilor se cedeaza, se tipa, se bea, se ia pauza, se spun vrute si nevrute. Se comunica doar rezultatul.
      7. Sa divulge modul in care s-a obtinut un rezultat este asemanator cu spalarea rufelor in public. Nu va mai negocia nimeni vreodata cu tine.
      8. Daca ii reamintesti mereu partenerului ca este rau, needucat, incult, nespalat, neatent, astea sunt o dovada de lipsa de afectiune, de incompatibilitate. In orice caz nu iti vei apropia partenerul, ci va cauta orice prilej sa te evite.
      9. Daca doresti un partener apropiat vei gasi in permanenta o amintire comuna frumoasa, un scop comun, o vorba frumoasa. Daca nu gasesti, mai bine nu mai incerci. Faci rau si celuilalt, iti produci frustrare si tie.
      10. Daca ajungi la concluzia ca nu se poate continua parteneriatul ai doua solutii: despartirea amiabila (cu tot partajul agreat reciproc si respect ulterior, macar pentru respectarea realizarilor comune) sau punerea fustelor in cap in mijlocul drumului, cu mahalaua de rigoare, cu martori mincinosi si calomniosi si procese vlaguitoare, din care nu mai ramane nimic uman in om.
      Asa ca acea “amenintare” din finalul postarii mi se pare absolut nepotrivita. Credeti ca electoratul asteapta acum ca sa afle dedesubturi scandaloase, seriale OTV-iste cu ce se mai aude de prin fostul USL? Credeti ca liberalilor le foloseste o asemenea tehnica?
      Raspunsul meu esete sigur negative. De aceea m-am si decis zilele trecute sa nu il mai votez pe Crin Antonescu. Mahalaua de aseara mi-a confirmat decizia. Iar ceea ce va face el sau isi va incuraja oastea sa arunce in piata, nu ma vor face decat sa imi mentin decizia.
      Ca mine vor fi si altii. Multi. Care se uita la spectacolul mahalalei. Dar care ii dispretuiesc pe mahalagii.
      Daca ceea ce am scris nu vi se pare interesant, faceti ce au declarant Iohannis si Antonescu: “nu ascultati sfaturi decat atunci cand le cereti”! Si veti vedea cu ce succes!

      • Domnule Hucko,
        .
        N-ai cui să-i explici, domnule!. E aici un nucleu dur de așa zis PNL-iști, de fapt niște frustrați, păcăliți de băsescu odată,cu care mânâ-n mână, păcălind împreună atâta lume( nici măcar atâta cât le trebuia , cinstit, să ajungă la putere, ci cu căciula in mână pe la Grivco, mai mult ,forțând și Constituția) au fost tradați de ăla și acum pentru ei nu există altceva decât Setea de Răzbunare pe acela și pe ăia. USL –ul a fost pentru ei un MIJLOC să-l dea jos pe basescu . Atât. Ce Guvernare, ce Țară , ce Popor. Nu vedeți că toți ăștia nu pun pe prim-plan decât ”jos basescu!”, indiferent de consecinte. ”Jos cu ăla!”, pentru că împreună cu ăla au promis ”Dreptate și Adevăr”, împreună cu ăla au zis ”Să traiți bine!”, împreună cu ăla ”au dat palme copilului”, împreună cu ăla Tariceanu și Antonescu-miniștri toți trei in guvernul Ciorbea au pus bazele in 1997 controversatului proiect de exploatare de la RM. Ăla(fie-i uitate numele și …spiritul!) care, odată ajuns la putere, după ce le-a luat jumătate din partid era sa-i și desființeze. Împreună cu ăla au făcut legi(legile Macovei-Predoiu) , au creat matrafoxatului instituții inexpugnabile astfel că este,( nu vedeți?), imposibil să fie dat jos. Ei nu văd. Culmea nerusinării e că tot pe Ponta îl bagă mereu în față că, vezi-doamne, el nu ar vrea debarcarea lui basescu, mai mult că-i… tradare. Stateau pitiți, ai dracu, toți pnl-istii, și ăi buni și ăi obraznici, când plana spectrul unor măsuri drastice ale Comisiei Europene, ale guvernelor europene, și nord-atlantice urmare Loviturii de Stat . Capul relelor, desigur, fiind considerat de tot ”mondul”, Ponta. A făcut pe el(sigur-sigur) Antonescu atunci când Ponta i-a spus(și nu cred că i-a spus totul că acesta nu-i de cuvânt și poate da pe goarnă totul ) urmare discuțiilor(ce discuții?! – punere la zid, nu alta) cu barosso(prin biroul acestuia, cu gordon , sau gitenștein , despre cât de ”groasă” e treaba. De a promulgat ăla repejor legea referendumului ”cu tot prag”. Cică, acum, din cauză de Ponta. Când Ponta era dat de toți pereții pe motiv de Lovitura de stat, Antonescu era ” mic, mic de tot” (vorba lui Arșinel).El era ocupat să-și facă, nu-i așa?, cărți de vizita ”Crin Antonescu- Președinte interimar al Romăniei”(ce să-i faci mici răutăți …tardive. Vedeam și eu aceste lucruri dar vorba dvs. ” Cateodata ma amagesc, chiar daca incerc sa actionez mereu folosind argumente valide, cautand esenta lucrurilor si nu spoiala superficiala”
        Eu va sfătuiesc, dar nu cred că aveți timp cu așa ceva,(și…la ce bun?) să căutați și să gasiți in istoria ”personajelor” de tipul de mai sus, pe care-i combateți , o urmă de raționalitate , de bun simț, de fairplay, in a recunoaște că fie măcar cu ”1mm” Antonescu ar fi greșit cu ceva , pe undeva. Dacă ați fi gasit așa ceva, ar și de ințeles demersul dvs. omul, în acest caz, nefiind atît de ne-om deci recuperabil. Pe câtă vreme, prin ceea ce incercați dvs. să faceți, e pierdere de timp, să mă iertați!. Pe fanatici nu poți sa-i convingi. Ei sunt iremediabili pierduți. I-ați vazut recunoscând ceva, cât de cât? E unul, aici(v-ați învrednicit la un moment dat sa vorbiți cu el), cu care am discutat și eu, ca un prost, mai bine de un an. E tipul de om care chiar dacă-ți da dreptate in prima parte a comentariului lui e, pentru tine, un favor, e o politete, asta ca, mai apoi, sa o țină pe a lui, cu lozincile lui, cu etichetele lui, cu… slash-uiala lui 😀 .
        Nu e loc și timp de ei, de ăștia irecuperabili. Fără îndoială că am putea să criticăm și noi orice, și guvernarea, și pe Ponta, și pe Antonescu. Da’ poți, de ei? Mîrlăniilor, abjecțiilor, înjurăturilor, lozincile, etichetele spuse, și puse, de către acești fanatici nu le mai poți adăuga și tu, om de bună credință, ele acționând sinergic, poziții întradevăr critice, privitoare la a ceea ce a facut greșit și Ponta, și Șova, și Zgonea, și Oprișan, și Rus și…Mazăre.
        Părerea mea, părerea mea 😀
        .
        PS Oricum, pentru noi ăștia mai zdraveni la cap, tot ceea ce scrieți este foarte adevărat, fiindu-ne un indreptar de sfaturi la care ne putem raporta.
        Veți vedea, însă,și consecințele demersului dvs.in ceea ce-o privește pe colega noastră de pe blog(vedeți ce frumos am scris?!). Nu le anticipez, aplicându-i „prezumția de încredere” 😀

  13. PS Sa analizam cu voia dvs unele actiuni ale ANTENEI 3 de cand USL a ajuns la guvernare.
    1.La referendum ANTENA 3 a aratat fara dubiu cum votul celor 7,4 milioane de romani a fost PUR SI SIMPLU ..FURAT.In acel moment Dnul GADEA si multi altii de la ANTENA s-au straduit f mult ca sa arate ca ..REFERENDUMUL a fost VALID si ca basescu trebuia sa …DEMISIONEZE.
    ANTENA 3 i-a criticat pe barosso,gitenstein,Aspazia,Zegrean,CCR ..care au decis ca referendumul este …INVALID.In acelasi timp ANTEMA 3 n-a adus nicio vorbulita ..despre cei cu nasul in suflet din PSD(nasi,fini,nasi,socrii,ministrii…) care stateau in spatele lui ZEGREAN si ASPAZIEI si ….luptau ca basescu sa ramana la …COTROCENI ca nu cumva ANTONESCU sa ajunga presedinte,incat si ei sa aiba sansa de ..a avea presedinte.Va intreb de ce? atunci Antena a tacut si n-a atins/dezbatut acest subiect?.Sa nu spuneti ca ..NU STIATI ..daca eu un anonim de la sute KM distanta de BUCURESTI …stiam!!! ca referendunul va fi trantit si am dat si scorul CORECT: 6:3 ( probabil ca eu am si nu stiu vreo calitate …paranormala incat stiam/realizam,cu usurinta, dupa numai o propozitie(spusa la televizor) daca un politician/ziarist …minte sau …spune adevarul si am vazut/realizat ca unii PSD-isti(zgonisti si cu nasul in suflet) ca spuneau/afirmau …nu cu tristete…ci cu satisfactie( se simtea in glasul lor satisfactia … glas care ii tradau …ca i-au tras-o lui ANTONESCU!!!) ca …ce sa mai facem ACUM? trebuie sa ne consolam(noi cei 7,4 milioane …fiindca ei se bucurau in fond/realitate) ca basescu ramane pana in decembrie 2014(dorinta acestor fesenisti) si ca …in fapt basescu nu v-a avea nicio putere,…ca va ramane doar ca o paiata in vitrina COTROCENILOR(vedem totusi ca nu este paiata ci s-a transformat in CUC sau TIGRU cu sprijinul pesedistilor tradatori)… si ca …”trebuie sa fie bine ,ca sa fie bine ,ca sa nu fie rau”( binenteles ca doar pentru pentru ei nasii,fini ,socrii care se vazuse deja la ..ciolan si nu …bine pentru romani)
    2.La incercarea lui GHISE de a face cu ajutorul parlamentului (zgonea nu l-a lasat pe GHISE nici macar sa vorbeasca in parlament si ..sa se ajunga,DOAMNE FERESTE!!!, la un vot… fiindca atunci cei care au dorit ca basescu sa ramana ..s-ar fi desconspirat/sau ar fi fost intro situatie imposibila!!!..incat ca ei sa voteze ..ramanerea lui basescu la Cotroceni in vazul a ..7,4 milioane de romani).In aceasta problema purtatorii de cuvant ai PSD (cat si unii din ANTENA 3) l-au tratat pe GHISE ca pe ..ultimul om…ca pe ultimul ciumat(sa le fie rusine acelor pesedisti,oameni de nimic care si-au permis acest lucru ..numai si numai ca basescu sa ramana la COTROCENI si nu cumva sa ajunga …ANTONESCU).
    ACEASTA A FOST LUPTA POLITICA MAJORA incepand de la REFERENDUM si pana ASTAZI si ..cine nu intelege este doar un …interesat de beneficii/stipendii,jocuri politice sau sunt …saracuti cu caputul .
    3.La incheierea PACTULUI DE KOABITARE ,ANTENA 3 l-a criticat dur pe PONTA fara sa arate/critice macar unul din armata de …nasi,fini,socrii…care se gasea in spatele lui PONTA(si ii cantau la ureche ce trebuie sa …faca).
    Si mai am vreo 5 puncte si nu vreu sa …beneficiez de toata rabdare dvs si a ..colegilor de blog incat voi revenii.
    As dori sa apara si pareri contrare …dar numai bazate pe fapte/actiuni concrete ..asa cum am prezentat eu ,mai sus.
    Adevarul nu strica …nimanui si fara …DREPTATE/ADEVAR nimic nu se poate construi.Cu toata stima.

    • foarte frumos,dar atunci de ce,psd-istii aia care nu il vroiau atunci jos pe basescu ca sa nu fie apoi antonescu ales presedinte cum afirmi tu,s-au pornit sa voteze suspendarea,sa cheltuie bani de la partid cu campania si bani de la buget cu referendumul?nu vad logica ideei de “complot” psd-ist sustinuta de tine.

  14. Radu Tudor, mizeria guvernului Ponta a devenit cel putin egala cu cea a guvernarilor lui basescu, deci sa rizi de basescu in momentul si pozitia asta e mai mult a ride ciob de oala sparta. Daca nu ma crezi poftim mostra de mizerie subumana din partea guvernului usl ponta:

    “Vointa oamenilor din Pungesti cãlcatã în picioare!

    DICTATURA USL:

    JIGODISM POLITIC Un prefect numit politic îsi permite sã calce în picioare vointa oamenilor si emite acte halucinante, prin care reduce la tãcere o întreagã comunitate. Nici în vremurile de dinainte de 1989, prim-secretarii nu-si permiteau astfel de actiuni, de teama represaliilor de la partid. De data aceasta, Radu Renga, un prefect adus de PNL din Oltenia, si-a permis sã-si batã joc de populatia comunei Pungesti, care a decis cã doresc sã declanseze referendum pentru demiterea primarului Vlasã. Dupã ce a tras de timp cât a putut, cãutând chichite de tot felul în documente, dupã ce a trimis zeci de politisti pentru a ancheta pe aceia care au semnat tabelele cu semnãturi pentru demiterea primarului, dupã toate mizeriile fãcute populatiei din Pungesti, prefectul a decis: “Nu faceti referendum, pentru cã nu vreau eu!”. A anulat, printr-o semnãturã, vointa a 1.000 de locuitori din Pungesti, care nu-l mai vor pe actualul primar în fruntea localitãtii. Prefectul nu are nicio autoritate moralã în acest caz, fiind chiriasul primarului Mircia Vlasã ani de-a rândul, dar îsi permite sã calce în picioare o comunã, doar pentru cã se crede un fel de stãpân al acestui judet. Mai mult, a semnat documentele de anulare a referendumului în mare secret, fãrã ca populatia din Pungesti sã fie informatã corect despre decizia prefectului. Este atitudinea de sfidare pe care cei din USL o au fatã de cei care luptã împotriva exploatãrii gazelor de sist, adicã populatia revoltatã a acestui judet, desi înainte de alegerile locale din 2012 se jurau cu mâna pe Biblie cã nu vor permite niciodatã fracturarea hidraulicã în judetul Vaslui.

    Pe furis, dupã ce a trimis o armatã de politisti în comuna Pungesti pentru a ancheta pe cei 1.000 de localnici care au semnat tabelele de declansare a referendumului pentru demiterea primarului Vlasã si a blocat toate actiunile democratice ale localnicilor, prefectul judetului, Radu Renga, a luat o decizie revoltãtoare. Acesta a decis, mai ceva decât prim-secretarii acestui judet în vremurile comunismului, cã locuitorii comunei Pungesti nu au dreptul sã organizeze referendum pentru demiterea primarului. Vointa a 1.000 de locuitori a fost brutal cãlcatã în picioare de prefectul numit politic, adus de PNL tocmai din Oltenia. Radu Renga a emis o decizie, în bãtaie de joc, pe principiul “Sunt prefect, deci fac ce vreau eu în acest judet, dacã-mi ordonã Miticã (Dumitru Buzatu, presedintele CJ Vaslui, n.r.)”, prin care anuleazã vointa oamenilor. Dar, care este explicatia acestui document revoltãtor, semnat atât de prefect, cât si de subprefectul Puicã, omul lui Buzatu din fruntea Prefecturii?

    Halucinant: primarul Vlasã este un luptãtor anti-Chevron, desi si-a închiriat douã hectare de teren cãtre americani!

    “În urma analizãrii cererii sub aspectul motivelor invocate de initiatorii organizãrii referendumului, apreciem cã acestea nu pot fi retinute sub aspectul nesocotirii de cãtre primar a intereselor generale ale colectivitãtii locale sau al neexercitãrii de cãtre acesta a atributiilor ce îi revin, potrivit legii, inclusiv a celor pe care le exercitã ca reprezentant al statului. Astfel, se afirmã cã primarul comunei Pungesti nu a consultat cetãtenii în legãturã cu exploatarea gazelor de sist. Acest aspect nu poate fi retinut, în conditiile în care primarul comunei Pungesti a initiat un proiect de hotãrâre privind interzicerea explorãrii si exploatãrii gazelor de sist prin metoda fracturãrii hidraulice pe teritoriul comunei Pungesti, care a fost aprobat de Consiliul Local (CL) Pungesti pe 27 februarie 2013 (n.r.- hotãrâre revocatã ulterior tot de CL Pungesti, la solicitarea Prefecturii, din cauza nerespectãrii conditiilor legale). Totodatã, în legãturã cu afirmatia cã domnul primar Mircea Vlasã are «o conduitã nedemnã de un primar în functie», amintim, pe de o parte, cã aspectele sustinute în cerere nu se regãsesc între cererile prevãzute de lege, iar pe de altã parte cã acestea trebuie adresate si probate în fata organelor abilitate de lege sã efectueze cercetãrile necesare stabilirii situatiei de fapt”, se aratã în motivarea Prefecturii Vaslui, trimisã pe furis la primãria din Pungesti. O hârtie cu explicatii penibile, semnatã de cei doi sefi ai Prefecturii. Ce se întelege de acolo? Cã Mircia Vlasã ar fi luptat din toate puterile împotriva fracturãrii hidraulice, una din cele mai penibile explicatii semnate vreodatã de un prefect al judetului. Cum adicã, Vlasã închiriazã douã hectare de teren cãtre Chevron, pentru care primeste anual în jur de 15.000 de euro, si tot el este cel care ar fi initiat proiecte de hotãrâre împotriva fracturãrii hidraulice? Oare lui Renga nu-i este rusine, când reciteste aceastã mizerie? Dar, nu este singura actiune anti-Pungesti a prefectului. Dupã cum singur recunoaste, Renga ar fi trebuit sã aplice legea în cazul solicitãrii oamenilor din Pungesti, folosind art. 70 din Legea Administratiei Publice Locale nr. 215/2001, care spune cã “referendumul pentru încetarea mandatului primarului se organizeazã (…) ca urmare a nesocotirii de cãtre acesta a intereselor generale ale colectivitãtii locale”. Or, în conditiile în care o comunã întreagã se revoltã fatã de atitudinea acestui primar hrãpãret, care si-a închiriat terenurile companiei Chevron, punând în pericol sãnãtatea si viitorul locuitorilor de aici, ce alt motiv mai bun era pentru a permite declansarea referendumului?, se întreabã acum localnicii…”

    o sa revin si cu nenorocirea “naturala” de la Izvoarele, casele distruse de citeva sute de cutremure unde acum a iesit la suprafata MINCIUNA institutiilor statului anti-roman sub bagheta personala a celor trei crai care fac praf tara asta ponta-antonescu-basescu. In Olanda se produce acum acelasi fenomen “natural” provocat de exploatarea gazelor de sist si a ras un oresl de pe suprafata pamintului iar acum trebuie sa plateasca despagubiri de 1,3 miliarde euro. Oamenii disperati si inspaimintati s-au luat la bataie cu politia.

    http://www.euronews.com/2014/02/13/the-earth-moves-in-holland-due-to-gas-quakes/

  15. O propunere pentru d-l prim-ministru,
    D-le Ponta, cred ca nu puteti iesi (USL-ul, nu neaparart dvs.) bine din acest balci al desertaciunilor, decat in doua moduri, fie desfiintati toate posturile de vicepremier, ca oricum sunt prea multi (vicepremierii si ministrii), ori ii faceti pe toti ministrii si vicepremieri, punandu-i sa raspunda (nu doar cu functia ci si cu capul) de domeniul in care e ministru. La aceasata ora, constatam ca sunt (i)responsabili atat ministrii, cat si vicepremierii. Multe “succesuri” si o coabitare cat mai buna ( cu cine doriti dvs.) !
    O alta propunere pentru JON(javra ordinara nationala),
    Lasa-ne, lasa-ne, lasa-ne demisule si du-te cu piranda ta Nutzi of Plescoi, unde ti-a vedea ochiul de sticla, ca prea mult ti-ai batut joc de tara si popor.

    • Eu cred ca problema vicepremierului e o tinta falsa. Miza reala consta in raporturile de putere care se schimba prin insasi remanierea. Restul sunt consecinte. Nu le vom sti niciodata pe toate, fiindca nimeni nu isi va dezvalui toate atuurile.
      Partea proasta este atmosfera de galceava pe care o tot amplifica unii. Dar probabil ca romanii si Romania s-au obisnuit si cu alta. Chiar si strainii, daca ne luam dupa datele statistice. Probabil am ajuns cu totii sa credem ca e ceva imn gena noastra, ceva care ne face mult prea colerici.

  16. PS Un subiect intens dezbatut aproape zilnic de ANTENA 3 a fost subordonarea justitiei si servicilor de catre basescu.
    Cu toate acestea ANTENA 3 n-a tratat deloc/niciodata aspectul ca unii(pesedistii) au incercat sa treaca subordonarea politica a acestora(cheile) din mana/braul lui basescu la mana/braul lui PONTA(demiterea lui pivniceriu si numirea lui CAZANCIUC).DE CE N-ATI FACUT-O? Din teama ?Din interes?
    Atunci cand ANTONESCU a vrut sa trateze/dicute aceste PROBLEME MAJORE in parlament( parlament care si dupa mine si dupa dvs n-a facut nimic,in peste un an de zile, pentru eliminarea unor legi aberante si legiferarea unor legi in favoarea cetatenilor!!) si dnul SARBU(a spus-o chiar ANTONESCU aseara la ..SUBIECTIV) s-a opus si problema a ramas moarta ..ca de ..pesedistii/uneperistii/pecistii,ppddisti,pedelistii sunt majoritari in ..SENAT.DE CE N-ATI TRATAT IN EMISIUNI ACEASTA PROBLEMA?Din teama?Din interes?.
    Norocul dvs este ca LIBERALII au facut acea initiativa legislativa care va permite in CONTINUARE sa dezbateti probleme din justitie!!. DE CE N-ATI MULTUMIT LIBERALILOR PENTRU ACEST LUCRU? De teama?Din interes?.
    Vad ca si astazi prompteristele ..manipuleaza inca cu acel aspect ca :DANIEL trebuia sa fie presedintele senatului desi in PROTOCOLUL ACD scrie NEGRU PE ALB ca acel copil va fi presedintele senatului NUMAI si NUMAI dupa ce ANTONESCU va ajunge …presedintele…ROMANIEI.DE CE? De frica?Din interes?.
    Asa ca dnul DANIEL (conform protocolului ) va ajunge probabil presedintele ..senatului atunci cand ANTONESCU ajunge ..presedinte( deci cu “sprijinul” si unora din ANTENA 3.. .nu vor ajunge niciunul …niciodata!!).
    Voi revenii.Cu stima.

    • Cred ca s-a discutat si rasdiscutat asta cu Justitia. Niciodata insa discutiile nu vor inceta, fiindca e un subiect de interes public permanent. Daca nu e va clar, incerc sa va aduc cateva lamuriri:
      – Justita nu trebuie sa fie o treaba a presedintelui, ministrului de justitie, CCR sau a vreunui partid. Ar trebui sa fie una dintre puterile independente in stat;
      – Justitia nu are cum sa fie discutata generic in niciun for politic. Parlamentul trebuie sa faca legi pe care sa le ofere Justitiei, care sa le aplice. Justitia trebuie sa aplice legile fara a accepta ingerinte si fara a pune ea conditii politice. Astea sunt principiul separatiei puterilor in stat si cel al solidaritatii constitutionale ale acestora;
      – ministrul de justitie Mona Pivniceru a renunat ea insasi la portofoliu, declarand ca nu se descurca si ca e necesar un om politic acolo; ce repede uitam…
      – PNL a cedat de buna voie Ministerul Justitiei, nu a explicat niciodata de ce; exista o explicatie, pe care nu o recunosc decidentii PNL: urmau niste decizii importante referitoare la numirile din Justitie, avize pentru legi si au dorit sa se spele pe maini in maniera caracteristica, asa ca au crezut ca pot scoate castanele din foc cu mana altora; daca unii continua sa se prefaca a nu intelege, voi detalia ideile cu alt prilej;
      – Mona Pivniceru si-a gasit un loc pe care il dorea, il merita si unde contribuie la profesionalizarea institutiei si debalansarea basismului de acolo – CCR; asa au decis liberalii;
      – toate deciziile, se va confirma ca toate, au fost discutate in USL;
      – deciziile se iau in consens; sa iesi si sa tipi, asa cum au tot facut liberalii, ca ceilalti nu-ti accepta punctele de vedere este immoral, rostul lor trebuind ssa fie convingerea partenerilor, nu inflamarea opiniei publice;
      – PNL a incercat o tactica deja cunoscuta: sa beneficiezi de avantajele guvernarii (sa ai si paritate in toate, drept de veto), dar sa-ti folosesti echipa de zgomote prin tv care sa faca o campanie anti-PSD si de autovictimizare a PNL – rezultatele se vad si vor fi tot mai clare – publicul a inteles si PNL este in continua cadere;
      – daca cititi, dar asta e o conditie, sa cititi, veti vedea ca acel protocol zice doua lucruri: ca presedintele Senatului revine PC dupa alegerile PARLAMENTARE (nu prezidentiale) si ca FIECARE partid din alianta (PC, PNL si PSD) aveau de desemnat cate un vicepremier.
      Sa stiti ca nu va ajutati partidul la care tineti, daca vehiculati informatii neverificate (chiar dovedite false), incercand sa le folositi impotriva celorlalti. Suntem multi care citim, care avem acces la internet, care traim in realitatea acestei tari. Daca mergeti pe aceasta linie, veti ramane un grup de talibani inadaptati, care vor urma soarta PNT!

      • antonescu a renuntat la ministerul justitiei din lasitate si ca sa cada vina numirii lui kovesi pe ponta.pe deoparte comisia europeana facea de multa vreme presiuni asupra guvernului pentru numirea sefilor la procurori pe de alta parte basescu avea pretentia cu kovesi pretentie tacit acceptata si de la madam reding care probabil a fost “convinsa” ca numai basescu si kovesi lupta de mama focului cu coruptia.si aceasta lupta cu coruptia,adevarata sau inventata,dar numai a adversarilor politici,place enorm de mult pe la comisia europeana daca nu o fi chiar o metoda de lucru a ppe-ilor europeni care dupa ce au facut varza europa umbla cu metode bolsevice pe unde le mai tine,sperand sa mai stoarca ceva voturi de la naivi.

        • Da, asa e.
          Pot strange din dinti cand strainii nu ma inteleg sau se prefac a nu intelege. Sau isi apara pur si simplu interesele lor.
          Mi se pare insa inacceptabil ca unul dintre ai mei, care cunoaste toate implicatiile unei decizii, sa iasa si sa se desolidaizeze, sa genereze campanii impotriva partenerului.
          Daca Antonescu va continua sa declare ca nu stia ceva, eu unul voi cauta sa intervin de fiecare data si sa spun un adevar pe care nu il poate nimeni ocoli. Daca nu stia, atunci:
          – fie e un tolomac neprofesionist, care nu are ce cauta intr-o functie importanta (primeste si el aceleasi informari pe care le primesc si ceilalti lideri nationali, participa la aceleasi sedinte decizionale, ca si ceilalti) – dar asta mi-e greu sa cred;
          – fie e un mincinos patentat si un iresponsabil; egoist si asocial.
          O alta varianta nu vad. Cu parere de rau.

        • Domnule dragă,
          .
          Stau și mă minunez și nu-mi vine sa cred. Dumneata ai trecut cumva pe trotuar cu noi, de susțiă aceste adevăruri, sau, din greșeală ai luat nickname-ul unui fost @paris? N-am timp să mă ocup și să reiau multe replici ale dumitale care ”mă puneau pe coji de nuci”, acum văd că ai intors-o ca la ploiești. Adică, ești de-al nostru. Și n-ar fi nimic rău că d-zeu, in sfârșit, ti-a dat mintea românului cel de pe urmă
          Crede-mă dacă ești altineva care din necunoaștere te-ai incărcat domnule cu tot ”pasivul”, cu toate păcatele, lăsate de fostul @paris.
          .
          Te dezici cumva de:
          paris says: November 12, 2013 at 6:48 pm

          ”da mai nea gemile,dar cine era coabitacul?cine nu vroia sa supere bruselu’?si baronii psd cu prostanacu’ in frunte care urla ca ei vor tot potu’ ca sunt partid balshoi?nu le mai place antonescu pentru ca nu vrea sa se cupleze la toate interesele lor. lumea vede si decide.bashica se baga si el in seama,ce poate sa faca”
          .
          sau,
          paris says: November 1, 2013 at 6:01 pm
          .
          ”pe ponta l-ai inteles?vad ca mai toata lumea se intreaba ce joc face ponta si psd-ul si nicidecum antonescu.este de banuit ca emanatia fsn de dreapta sau stanga din partide si institutii se gandeste cu groaza la antonescu presedinte,gandind ca acesta ar putea pune capat dezmatului.”

          .
          paris says:November 1, 2013 at 6:49 pm
          .
          ”antonescu este un individ cu coloana,cu vana si bine intentionat se pare dar trebuie sa mai lucreze la partid.pnl-ul trebuie sa isi depaseasca vocatia de 20 la suta.trebuiesc gasiti si adusi in fata oameni cu talent politic si capacitate de a schimba in bine lucrurile in tara asta,trebuie mai multi precum Antonescu”(APLAUZE!)
          .
          Sunt multe, multe alte astfel de ”emisii” ale minții acelui @paris care distonează cu ceea ce spui dumneata de o bucată de vreme, și cu care sunt de acord.
          .
          De când postezi dumneata? Asta ca să știu cine ești cu adevărat?
          .
          Sper că nu ești cel căruia i-am dedicat un catren, după ce m-a luat la mișto, cu dragul alint ”mamaie”:
          Băi paris!
          .
          Ș-apoi tu, mamaie
          Zi-i lu măta mare!
          Că eu nu ți-am zis
          Verde de…paris
          .
          (November 14, 2013 at 6:00 am)

          • da eu sunt,acelasi…si nu ma dezic.iti spun ca,cu toate ca aveai dreptate,parerea mea,antonescu nu trebuia sa fie criticat atunci,pe fondul generat de discutiile cu privire la afacerea cu rosia montana in care plusa oricum antonescu.mai degraba trebuia sa te gandesti la lucrarea inteligenta de atunci a lui ponta despre care nu comentez pentru ca inca nu s-a incheiat.termenul de “mamaie”(cu scuze) ia-l totusi ca echivalentul unui baiat inteligent care se lasa purtat intr-o galceava inutila.

          • @paris,
            .
            Moto:”Cu toate ca aveai dreptate…nu prea aveai dreptate”
            (parcă așa spuneați mai sus?!)
            .
            Oricum , schimbarea dvs. este RADICALĂ și după părerea mea , în bine, lucru care mă bucură. Nu știu ce v-a schimbat dar cred că intrarea pe blog a d-lui Hucko a fost decisivă in schimbarea asta a dvs.
            V-am urmărit cu atentie evoluția din acest an și n-am intervenit nicicum în a face vreun comentariu sau a vă da vreo replica stiindu-vă încă prieten cu @gheorghe și @violet , @lili pe care i-ați apărat de …mine. Cu ce greșeam eu atunci când îl altoiam pe @gheorghe –zis slash-uială, de m-ați luat la pocit pe October 2, 2013 at 7:37 pm și pe October 24, 2013 at 10:06 am) Ce ziceam eu rau privind necesitatea Pactului de coabitare (October 9, 2013 at 8:24 pm) atunci când dumneata ziceai că-i Ponta trădator(acum, in altă postare, scrieți corect și… altceva). Cred că nu greșeam deloc in October 25, 2013 at 11:49 am când îți spuneam ”Mai tinere, vad ca unde-i @gheorghe și eu, vii și dumneata.Iată ce vreau să-ți comunic.Observ că voi doi sunteți un fel de ” Pat și Patachon” sau …”ceata lui pițogoi dai într-unul țipă doi” Când îi spun ceva lui @gheorghe vii și dumneata și mă ataci. E regulă, deja.” Acum ați luat distanță de @gheorghe-slash.
            E adevărat ce scriam atunci? Că acum vii și il lovești pe @gheorghe nu-i o întoarcere a armelor?
            Sau, ce spuneai de intelegerea cu UDMR-ul atunci, și ceea ce spui astazi? N-o sa-mi raspunzi , și n-o să fie deloc fairplay poziția ta, mai ales că argumentele mele de-atunci sunt argumentele tale de acum, și nu-i prea ușor să recunoști că te înșelai. Am să încerc totuși să-ți acord ”prezumția de sinceritate”. Dacă nu, va trebui să treacă multă apă pe …Sena ca să-ți poți spăla păcatele.Îți dai seama ce șoc pentru mine ar fi să le aud, aidoma lui… @paris, și pe varinia, @lili , @dana, sau @violet, sau @citizen (din cauza căruia m-ați lovit, atunci și-mi subscrii acum) dar mai ales pe @gheorghe vorbind acum cu vorbele mele, de atunci sau de acum? Cum aș putea continua cu ei, shoulder to shoulder, să ne subscriem reciproc?
            E greu să te dezici dar nu imposibil dacă vrei să te privești in oglindă și să nu-l mai vezi pe …basescu.O zinc, in general nu referindu-mă la tine. Eu ziceam a te dezice de cum gândeai ,nu că recunoști că tu ai scris? E o mică-mare diferență.
            Revin. Văd că subscrieți domnului Houcko, de multe ori . Perfect, e bine așa! Mi-ați subscris și mie, și d-nei Onofrei . Dvs.știți, însă, ce ați scris înainte(trecutul dvs.) in toate cele 638 postari ale dvs. de la 13 februarie 2013 incoace, și cui ,mai ales cui, ați subscris dvs. Lucruri, nu foarte multe, dar destule in distonanță flagrantă cu ceea ce scrieți astăzi. Mă bucur că ați consimțit, că ați ajuns la vorbele mele din trecut care nu difera de loc, absolut deloc , din punctul meu de vedere, cu cele ale d-lui Hucko , inegalabilul Hucko. Asta nu înseamnă nici pe departe că mă apropii ca stil sau profunzime de ”înălțimile” analizelor domniei sale. E , însă, foarte reconfortant pentru mine să văd că și alții gândesc ca mine, mai mult, care reușesc să se exprime atât de pe înțeles și mult mai bine decât mine(și o fac in locul meu mai bine) privind lucruri pe care le simt dar pe care nu am puterea și capacitatea de a le pune pe hârtie așa cum o face domnia-sa. Eu mă regasesc in absolut toate comment-urile domniei sale.
            Remember:
            ”varful ticalosiei este ponta si psd-ul case joaca cu pnl-ul la santaj.ce dracu urmareste ponta si oamenii lui cu toata babilonia asta de modificare aiuristica a constitutiei”
            .
            Oricum, acum, sunteți pe drumul cel bun. 😀
            S-auzim de bine!

  17. PNL-ul nu a fost scos de la guvernare si USL-ul a fost salvat ..NU datorita deciziei dnului PONTA ci datorita …UDMR-ului care probabil nu a vrut sa intre la guvernare(sa treaca de la dreapta la …stanga).
    Este bine ca ANTONESCU a aratat ca poate fi UN MARE OM DE STAT si a fost in masura de a sterge cu buretele…toate sicanele/masinatiunile unora din PSD si a pus in PRIM PLAN interesul national in dauna ..interesului partidului si al sau personal.CINSTE LUI.

    • pana una alta marele tau om de stat este un mare mincinos manipulator impotriva lui ponta privind semnarea actului de coabitare sau numirea lui kovesi.antonescu stie ca erau singurele solutii,altfel basescu nu semna nici in ziua de azi numirea lui ponta sau numirea altor sefi la procurori,si nici macar nu putea fi suspendat pentru ca constitutia nu il obliga cu nimic sa nu puna ce prim ministru doreste sau sa respinga in nestire propunerile de procurori.asa ca las-o mai moale cu “cinstitul” antonescu.

  18. “Si pe voi contra voastra la lupta ei va man'” (M. Eminescu)

    PONTA:
    – l-a invitat pe Basescu la Scoala de Vara a tineretului PSD-ist;
    – a confirmat la scurt timp dupa alegerile din 2004 ca i s-ar parea potrivita ideea marinarului cum ca i-ar sta bine coleg cu Elena Udrea si “Cristi” Boureanu intr-un (chipurile!) partid al tinerilor;
    – a fost secretar de stat (sper ca nu ma insel asupra functiei) in primul guvern Boc, dupa ce noi votasem in 2008 PSD-ul impotriva PDL-ului;
    – a fost in staff-ul de campanie al lui Mircea Geoana, dar nu a protestat – asemeni PNL-ului – impotriva fraudei batatoare la ochi prin care s-a furat votul nostru anti-Basescu si in 2009;
    – a fost singurul USL-ist prezent la inscaunarea lui Ungureanu, declarandu-i ca l-ar sustine ca prim-ministru, daca …, daca …, daca… si daca…;
    – l-a numit ministru de interne in primul sau guvern pe Ioan Rus ca pe o “dambla personala” a dumnealui, dupa cum insusi declara;
    – a numit-o pe doamna Kovesi sefa la DNA (probabil din recunostinta pentru Nastase, care, prin presiunile DNA-ului, s-a intors in puscaria din care tocmai reusise sa iasa);
    – l-a avut pe lista cu posibili ministri de justitie, dupa eliminarea doamnei Pivniceru pe Horia Georgescu, seful ANI; l-a numit totusi ministru pe un domn care fusese colaborator apropiat al doamnei Kovesi;
    – a proiectat-o, ca propunere a guvernului sau, pe Iulia Motoc judecator roman la CEDO;
    – a numit-o la CNA pe ciudata aceea care pare sa va prigoneasca mai dusmanos decat Narcisa Iorga;
    – cu majoritatea sa de 70% in Parlament, cocoloseste legile batjocoritoare ale lui Basescu, ca nu cumva sa le schimbe cineva;
    etc. etc. etc.
    Pe scurt spus: TOT CE ATI CLADIT DOMNIILE VOASTRE, DIN GREU, CU AJUTORUL NOSTRU, A NIVELAT PONTA, DIN INTERIOR, CA ALES AL NOSTRU.

    Intrebare: DE CE IL SUSTINETI PE PONTA SI IL PEDEPSITI PE ANTONESCU?! Din recunostinta pentru ca multi dintre cei pusi de el in functii cheie
    ard sa va arunce in puscarie si pe doomnul Voiculescu, si pe Domniile Voastre?!

    • Le amestecati. Am intentionat sa va lamuresc, dar aveti prea multe confuzii, pe care nu pot eu sa le clarific intr-o postare.
      Pot in schimb sa va spun cum fac eu: caut informatii (internetul e foarte bun!) din cat mai multe surse, chiar din cele ostile. Analizez scopul fiecarei atitudini, cine si ce interese are. Pun informatiile in contextul in care s-au desfasurat lucrurile (nu in prezent!) si imi formez o opinie. Tin cont si de bunul simt traditional, de comportametul civilizat.
      Sa reprosezi cuiva ca este civilizat cu adversarul, aceasta este o prostie a anilor postdecembristi. S-a inoculat ideea (bine sustinuta si de comportamentul deviationist al lui Basescu) ca adversarul politic trebuie sa-ti fie dusman si ca scopul final ar trebui sa fie lichidarea acestuia. Tampenia asta ne va face rau inca multi ani de aici inainte…
      Sunt multi care nu stiu: la inceputurile anilor ’90, cand era o rivalitate extraordinara intre Iliescu si Coposu, adversari ireductibili, multa agitatie si propaganda, acesti doi oameni aveau intalniri la Cotroceni, consultari pe temele fundamentale ale politicii nationale. Nimeni nu a indraznit atunci sa-l acuze pe vreunul de tradare, de duplicitate. Nimeni nu i-a facut sa se transforme in dusmani. Dupa 20 de ani stam mult mai prost la civilizatia politica. Si nu numai in aceasta privinta…

  19. Domnul Ponta se lauda cu cel mai mic somaj din Europa:
    1.Sunt mult prea putini romani ramasi in tara.
    2.In orice alta parte a Uniunii,somajul e foarte consistent,cat sa ajunga un timp si pe mai multe categorii.Sunt sigur ca doamna Mariana Campean pe care o aveti azi invitata la PDI va fi de acord cu aceste argumente.
    Intre timp,romanii muncesc la negru,pentru ca nu exista studiile necesare pentru angajare sau nu sunt locuri de munca si deobicei a doua varianta e mai corecta.NU SUNT LOCURI DE MUNCA!N-AU FACUT NIMIC!

  20. Daca un roman,incearca acum sa-si schimbe locul de munca,va gasi unul mai prost platit

  21. @ MARIA AVETI DREPTATE.Dar …niciodata nu poti vorbi de funie …in casa spanzuratului!(nu da bine la fesenism,basism “sistem” care a ocupat aceasta tara de 24 ani si nu vrea sa-i dea drumul cu niciun pret…pai atunci pe cine/ce mai poate sistemul …pradui?).

  22. Domnule radu Tudor

    Am o intrebare: de ce Antena 3 continua sa difuzeze stiri si imagini cu guvernatorul si banda portocalie?

    Multumim lui Dumnezeu ca am scapat de haita aceea de snapani, chiar nu vreau sa mai aud de ei, pe cine intereseaza ce a facut udrea sau restul hotilor? Vorbiti despre ei ca si cum ar mai face parte din politica, cand ei imrpeauna cu premierul unguent 60 sunt la cosul de gunoi al politicii.

    Cat despre guvernator … cine il mai asculta, cine ii mai ia in considerare nebuniile abjecte pe care le dejecteaza periodic ? Nimeni, in afara de dvs – Antena 3 – si cativa retrdati mintal care mai cred in specimenul asta infect.

Leave a Reply to ROMÂNIA:COD ROȘU DE DICTATURĂCancel reply