In ciuda unor atacuri ale lui Traian Basescu la adresa lui Catalin Predoiu, PDL l-a desemnat pe aceste drept candidat la prezidentiale.
Candidatul dorit de Traian Basescu, Emil Boc, va fi probabil nevoit sa paraseasca PDL si sa se alature altei structuri (Miscarea Populara?) pentru a respecta indicatia lui Basescu de a candida la prezidentiale. Singurul personaj care apare cu aproape 20% incredere in toate sondajele, Mihai Razvan Ungureanu, a fost desemnat si el sambata drept candidat al Fortei Civice la prezidentiale. In batalia foarte dura dintre MRU, Predoiu si Boc, ultimul cuvint il va avea, asa cum ne-am obisnuit de 9 ani, tot Traian Basescu. Pe fondul tensiunii uriase din USL, postura de candidat al opozitiei nu mai este una inutila, cum parea pina azi.
Iata stirea :
Preşedintele PDL, Vasile Blaga, a declarat, luni, după şedinţa Colegiului Director al PDL, că în urma alegerilor interne a fost desemnat drept candidat al partidului pentru prezidenţiale Cătălin Predoiu, acesta obţinând 100.000 de voturi, în timp ce Gheorghe Falcă a obţinut 40.000 de voturi.
“Colegiul Director Naţional a validat propunerea Comisiei Naţionale pentru Statut, etică şi litigii pentru a fi de acord cu votul celor 137.000 de colegi care au votat pentru desemnarea candidatului nostru la funcţia de preşedinte al României. Suntem primul partid care a procedat în acest fel în cursă au fost doi colegi Gheorghe Falcă şi Cătălin Predoiu şi a fost desemnat domnul Cătălin Predoiu”, a precizat Vasile Blaga.
Blaga a mai spus că el crede că reprezentantul PDL va fi candidatul dreptei.
“Noi credem că cel mai bun reprezentant al dreptei va fi candidatul întregului spectru politic de pe dreapta la alegerile prezidenţiale şi că el va fi reprezentantul PDL”, a adăugat Vasile Blaga. întrebat despre un candidat unic al dreptei şi despre faptul că Forţa Civică l-a desemnat pe Mihai Răzvan Ungureanu pentru cursa prezidenţială.
Basescu Masaverde-Mosier de Nana aproape si-a atins scopul: ruperea USL. Dupa ceea ce am vazut pe durata zilei de azi ruperea USL va fi o chestiune de ore sau poate de zile. Niciodata nu am vazut atata tensiune si acuzatii reciproce Ponta-Antonescu.
De parca ar conta acest predoiu….
D.le Radu Tudor, “degringolada” din actuala opozitie este doar praf in ochi. Cat timp USL ramane unita nu se va schimba nimic, pentru ca FC, PDL, PMP, PNTCD trebuie sa se uneasca doar sub imperativul “interesului national” care va fi reprezentat de “degradarea climatului social si economic” din tara noastra in urma actualei guvernari! Pricepeti? Ei “se urasc”, dar se vor uni, isi vor calca pe orgolii (!) pentru ca “interesul national” o cere!
Daca USL se va destrama vor fi nevoiti sa schimbe tactica, si probabil vor forma o alianta electorala atat pentru europarlamentare cat si pentru prezidentiale.
Parerea mea.
Abia asteapta Basescu, zis Masaverde si Mosier de Nana, sa-i traga o IMBRATISARE lui Antonescu si PNLului si sa-i lipeasca de Partidul Miscarea Populara….. Urmand ca in turul II sa-l ajute cu toata DREAPTA cea….vestita…Desigur ca in urma unor NEGOCIERI din care Guvernatorul Mosier sa nu piarda nimic dupa alegerile prezidentiale…
Si sa vezi sustinere B1TV, EVZ, Adevarul, Gandul…., Pora, Turcescu…
Vai @Onestre, ai descoperit tu delîngrindgonada!! Ai capacitat.
P.S. Ai spart pe antigravitational.
Stai bland!
Blaga Bacecu Predoi u ? .. Mi-e astia 3 miau distrus viatza
Bacecu ne a furat votu, cel 7.4 milione, i-mi pare rau… Bacecu a distrus tara. Decat asta a facut. Nu pot doar decat sa i-mi ecsprin indicnarea… Bacecu ne a jicnit. Dealtfel numai are rost sa plangem, am inebunit si ieu, i-ti dai seama. Trebue sa ne innecam amaru, sa numai ne innervam, numai are rost. Putem sa facem acident vas scular cerebelar. Nu maidecat.
Nu ie corect ce se intanpla…. Plus jeandarmi care bate niste ţereanii. Shevron, decat ar trebui sa se duce la ei sa sape, in tara de la ei, nu a noastru. Decat atat.
A Inca ceva… Ierea sa uit… Oamenii care ia batut jeandarmi, nu m-i se pare correct… Plus daneil Barbu, demisiaaa!! Ce facem domnu!? Putin asa…, decat p-e la obraz. Numai…
Usele a innecat lovitura, m-ai precis votu a numai 7.4 mil romanii. Se guverneaza ecstrem de nu e bine. Plus shevron… Nu vrem… nu suntem de accord. Inpotriva
Astia nea innecat in datori. Plus ne innervam aiurea. Numai putem. Inebunim. Dealtfel i-mi pare rau de problemele care avem… care miau distrus soarta. Decat…
Jos Bacecu…
Ce-i mai la dreapta dreptei,ultra dreapta sau extrema dreapta ?cRED CA BASESCU A TULBURAT DESTUL APELE CU RISU-PLINSU-DRAGA STOLO etc,etc.Etimpulsa -si vada de nepoata,agricultura,pescuit si altele.Un produs alterat duce la alterarea intregii vieti politice.
Predoiu e singurul care arată relativ decent. Dl.Boc- cunoscut și ca piticul de grădină- sau sluga extraordinară a dlui. Băsescu (slugile ordinare mai fură și ele de la stăpân- dl.Boc fiind prea prost pentru asta), dl.Ungureanu e din alt film iar dl.Neamțu e pur și simplu ridicol.
PDL nu are nimic ce să ne ofere și nimic ce am accepta.Cu asta, domnulCRIN ANTONESCU LAURENȚIU CĂLIN are garanția că va fi câstigator la alegerile pentru președinte!
Votez Crin Antonescu pentru a nu ieși PDL.Aleg răul cel mai mic!Nu există candidat perfect și nici președinte perfect.Tot ce sper eu,ca domnul Antonescu să ne ducă mai aproape de normalitate.Atât mai pot face,să sper.Crin Antonescu Laurențiu Călin,a lăsat garda jos și a lăsat pe cineva cu 20 de ani mai mic ca dânsul să ia decizii care ne vor urmării 20 de ani de acum încolo.Nu l-a oprit cum se cuvine pe Ponta,acum noi toți suntem în pericol.
bine ca i-a oprit Basescu pe amandoi cu codul ala penal. :)))))))))))))
Tu sti ce e cu CP-intreba si-ti spun ? Tot o ardeti cu superimunitatea dupa ce am plins ca basescu a subordonat justitia.
nu stiu ce e cu CP, ca nu-mi pierd vremea sa citesc legile idioate pe care le fac astia.
Da iti spun eu ca daca era asa de bun codul ala penal n-o dadeau in diverse aia de la usl cu circoteca din zilele astea.
Bai nnebunule, hai nu ma nebuni! De unde stii din astea, e de cand ai citit tu Paler?
“Citizen says:
May 21, 2013 at 5:45 pm
E filozof cred ca nu le am cu literatura sa-l incadrez. I-am citit o carte, parea usoara la inceput da in final mi s-a parut dificila ca era cu psalmi si se pot interpreta. Am zis ca peste cativa ani mai citesc filozofie sa mai evoluez sa vad daca oi pricepe atunci. La fel de greu mi s-a parut si Paler cu Viata pe un peron am citit-o ca am avut ambitie s-o termin da n-am priceput nimic.”
Pai sa stii ca PRESA libera si BASE au semnalat neregulile!
nu ma intereseaza basistii
http://capitalismpepaine.ro/2013/11/19/scoate-banu-bai-pulime/
Bai nnebunule, hai nu ma nebuni! De unde stii din astea, e de cand ai citit tu Paler?
“Citizen says:
May 21, 2013 at 5:45 pm
E filozof cred ca nu le am cu literatura sa-l incadrez. I-am citit o carte, parea usoara la inceput da in final mi s-a parut dificila ca era cu psalmi si se pot interpreta. Am zis ca peste cativa ani mai citesc filozofie sa mai evoluez sa vad daca oi pricepe atunci. La fel de greu mi s-a parut si Paler cu Viata pe un peron am citit-o ca am avut ambitie s-o termin da n-am priceput nimic.”
Mi se pare mult mai interesant faptul ca Ponta si Antonescu se acuza de minciuna
Atata timp cat USL se mentine unit, nu conteaza cine va fi candidatul dreptei, daca Ponta si Antonescu se cearta si se rupe USL, atunci va fi relevant cine e candidatul dreptei
Vestea cea mai proasta pentru noi ca alegatori si cetateni ai acestei tari este ca sau Ponta sau Antonescu, sau amandoi, ne mint fara sa clipeasca.Parca preferam sa ma minta Boc ca oricum nu-l simpatizam.Dar cand oamenii in care ne-am pus speranta ne mint din cauza unor interese meschine,parca iti pierzi orice speranta.
Ponta si Antonescu sunt doi circari mitomani, calariti (coabitati?!) de bulibasa JON(javra ordinara nationala), mitomanul sef Basanau . Pacat de ” biet roman saracul” care suporta efectele circului permanent ce il fac cei trei ” crai”, nesititi in ceea ce priveste adevaratul interes national. Ei se cearta si se lupta doar pentru ciolan.
PDL Blaga egal partidul lui Basescu.. Mai acum 2 zile Blaga il pupa in fund pe basescu in sensul ca spunea ca nu exista niciun diferend intre el si Basescu..N-am incredere in niciun PDL-ist
Sa ne bagam toata increderea in Nuti Plescoita, caci o merita din plin.
Fii amabil, numele dvs. de familie este cumva Oţil?
Nu..Diaconescu este 😀
Orice om cu capul pe umeri stie ca ruperea USL(cu exceptia PDL-istilor carora le-ar placea sa pescuiasca in ape tulburi si din speranta desarta ca poate revin din nou la PUTERE/AVERE/mosii/vile,cat si dorinta lui basescu care ar” rade in barba” si ar demonstra ca fara el ROMANIA se destrama,ceace i-ar face mare placere sa-si ia revansa contra celor 7,4 milioane de romani)…. in aceste momente tulburi ar fi catastrofala pentru Romania.Cred ca cei doi isi vor lasa orgolile “acasa “si vor merge mai departe in ALIANTA spre binele tarii.Deasemeni sper ca dnul ANTONESCU sa fie patriot(pentru mine a fost si este…. ca prea este atacat de hoti/tradatori/corupti/basisti ca sa nu fie logic asa!!) si sa=si iubeasca tara, mai mult ca postul de presedinte.DE CE? Este logic ca Antonescu n-are nicio sansa la presedentie alaturi de PSD.Baronii PSD nu-l vor vota niciodata pe omul care in anii 90 striga impotriva lor, in PIATA UNIVERSITATII: pentru LIBERTATE,PLURALISM ,pentru POSIBILITATEA/LEGALIZAREA MANIFESTARII/PARTICIPARII LA ALEGERI a PARTIDELOR NATIONALE ISTORICE , contra PARTIDULUI STAT FSN,pentru DEMOCRATIE,pentru libertatea de a veni in tara a REGELUI MIHAI.In acei ani fesenistii/ baroni rosii si oamenii lor scandau: AFARA,AFARA CU REGELE DIN TARA,JOS COPOSU si aplaudau minerii care ii bateau pe intelectualii si studentii bucuresteni).Singura sansa a lui Antonescu la PRESEDENTIE ar fi ruperea USL, fiindca in acest caz Antonescu ar avea sansa sa fie votat ,in afara de simpatizantii liberalilor, de multi oameni care doresc schimbarea sistemului(creat in anii 90 si perpetuat pana astazi),sa fie votat de toti cei care protesteaza contra Rm,fracturari,de cei care doresc reformarea sistemului juridic si chiar de portocalii/altii care isi doresc masuri de dreapta(scaderea TVA,impozitelor,taxelor) masuri care sa duca la prosperitate,masuri de dreapta care sa produca/imparta AVUTIA si deabia apoi masuri de stanga care sa “IMPARTA ECHITABIL” SARACIA ; de cei care vor ca ROMANIA sa fie o tara SUVERANA,o tara care sa-si valorifice EFICIENT resursele si sa nu le mai vanda strainilor pe NIMIC sau CONTRA REDEVENTE DE DOI LEI(din interesul unor polticieni/conducatori pentru comisioane/parandaraturi luate de cei ajunsi la putere/decizie ).
In anul 2013,foarte multe categorii sociale au iesit in strada.Norocul actualei puteri a fost ca toti au iesit pe rand.
Sa-I fereasca sfantu pe actualii guvernanti ca medicii,profesorii,ecologistii,muncitorii de la Oltchim,muncitorii de la CFR,etc…sa faca proteste commune.Bulevardele Bucurestiului vor devenii neincapatoare.
Prostia lor a fost ca au promis foarte mult si nu au facut nimic.
Romanii o duc mai prost decat in urma cu 2 ani.
Este de risul lumii ,cei doi incearca sa se impace si la tv. se tot baga batul.
Sa se impace?!?! Nici pana acum nu ai inteles ca atat Ponta cat si Antonescu doresc destramearea USL dar fiecare vrea sa obtina un profit electoral cat mai mare in detrimentul celuilalt?
Azi se pare ca PNL si Antonescu pot pleca linistiti .. vor parasi ciolanul puterii pozand in aparatorii unui principiu! Vor parasi “penalii” PSD-isti pentru ca nu sunt de acord cu “calcarea in picioare a justitiei”, cu “favorizarea politicienilor”, bla, bla, adica lucruri legate de coruptie cu priza mare la electorat!
Iar PSD cum contracareaza? Numindu-l pe cel mai slab jurist, Toni Grebla, la CCR !!!! Cand am spus ca politicienii nu au minte!!
E mmai slab decit zegrean sau ceausescu.pe bolcas nu l-a vrut betiul pe motiv de antonescu ,el care zicea ca antonescu e un erou.Asa ca lasa-ma,esti cu vaca.
daca romanii o duc mai rau decat acum doi ani,inseamna ca la este dor sa le taie basescu pensiile si salariile dinnou.
Da ba paris ba, tu o duci rau de tot ma! Asa e
@Nelson: Ai fost la inmormantarea lui Mandela?
Ii doresc sa obtina si la prezidentiale tot o suta de mii de voturi! Maxim!
oricum nu conteaza ce candidat va avea pdl sau miscarea populara , il veti sustine pe candidatul psd ca vad ca toti din antena 3 il sustin pe tonta si clanul lui de mafioti,nu i-am sustinut niciodata pe basisti dar nici pe psd-isti,toti sunt o apa si un pamant,se trag din aceasi mama si acelasi tata,toti sunt niste mafioti care nu vor decat avantaje pt.ei si clanurile lor,de rest nu-i intereseaza,pacat ca au cazut in capcana lor si personalitati importante,care acum vad si regreta ca au intrat in jocul lor si sincer imi pare rau pt.ei(ex.profesorul Giurascu),care a spus multe adevaruri si stii bine Radu despre ce vorbesc,esti singurul pe care il mai urmaresc si sincer imi pare rau de colegii tai care il sustin cu atat de mult entuziasm pe tonta,nu merita si daca nu va treziti s-ar putea sa fie si mai rau ca, ce a patit antena 3 duminica la miting,ar trebui sa fiti mai obiectivi si sa recunoasteti ca USL, sunt chiar prea departe de ceea ce trebuia sa fie si asta se datoreaza in primul si in primul rand lui tonta care s-a grabit imediat dupa exipol sa anunte o intelegere cu udmr cand nici macar nu se impunea asa ceva,apoi s-a grabit sa coabiteze cu basescu si multe altele,nu trebuie sa vi le spun eu si in situatia mea sunt multe persoane si ca atare mai incetati cu psd si cu pupatul in c…,spuneti ca stau in genunchi in fata celor din m>>UE,NATO>UE!treziti-va si faceti emisiuni obective daca vreti ca oamenii sa se mai uite la voi si oricum retineti si cei care se uita nu mai i-au in serios ceea ce spuneti,doar vor sa stie cam ce vorbesc jurnalisti,cat sunt de culti si informati,de ex.fosta voastra colega Firu a intrat in politica alaturi de acest clan mafiot psd si acum s-a compromis total,poate ca va mai lua cateva man -date daca populatia nu se va trezi la realitate,dar o intreb ce satisfactii are pt.ca minte,oare nu ii este frica de Dumnezeu si ca are copii si se spune ca ce nu platesc parintii in lumea asta vor plati coopii lor pana la al noulea neam si pacat ca o apreciam ca jurnalist,acum numai cand o vad schimb programul,pt.ca nu vreau sa mai aud minciuni!!!!!!!!
Fiti amabila, aveti vreo legatura cu d-na Morgenstern?
probabil nu stii cine este predoiu,este avocatul DIAVOLULUI asa il numesc fostii angajatii ai Petromului,care au ramas pe drumuri datorita acestui diavol care era ministrul justitiei si totodata casa lui de avocatura sprijinea OMV si petrom in lupta cu salariatii lor carora li s-a incalcat CCM si in urma faptului ca i-au dat in judecata si au castigat in instanta,OMV_Petrom trebuia sa le dea banii conform CCM salariatilor si acest individ care era ministrul justitiei si-a pus casa sa de avocatura sa apere pe acesti mafioti care au venit la noi in tara sa ne fure bogatiile si au facut recurs impotriva salariatilor care castigasera si acum dupa ce au ramas fara sevici,majoritate sunt peste 45 ani,nu-i mai angajeaza nimeni si el impreuna ca avocatii lui ,incearca sa-i puna pe oameni sa dea banii inapoi,dupa ce nu mai au nici un fel de venit si acest individ se vrea prededintele tarii,eu in locul lui as pleca din tara mai bine ca s-ar putea sa aiba o soarta mai ceva decat ceausescu,cred ca incet incet incepe sa ne ajunga cutitul la os si atunci sa te tii!~
asa au ramas si cand au furat flota, oameni de 40-50 de ani cu credite care nu au mai fost angajati.
cunosteam pe cineva la OMV si nu-si cerea banii sa nu-i dea nesimtitii aia afara de la scarbici.
“Paradoxul de la Pungesti: jandarmii îi bat, politistii îi ajutã!
SUSTINERE La initiativa politistilor bucuresteni, au fost strânse ajutoare pentru locuitorii comunei Pungesti, ajutoare constând în îmbrãcãminte, încãltãminte sau jucãrii. George Epurescu, presedintele asociatiei “România fãrã Ei”, cel care a venit cu aceastã donatie, declarã cã va ajuta în continuare aceastã comunitate si va continua pe toate fronturile actiunile în sprijinul pungestenilor.
OMENIE Un gest foarte frumos la adresa locuitorilor din Pungesti a fost fãcut de politistii bucuresteni, care au donat, în prag de sãrbãtori, haine, îmbrãcãminte, jucãrii, lenjerie sau saci de dormit pentru aceastã comunitate. Politistii au avut initiativa, au contactat asociatia “România fãrã Ei”, care a sortat lucrurile, a asigurat transportul si distributia darurilor fãcute de oamenii legii din capitalã. Venit la Vaslui cu sacii de obiecte donate, George Epurescu, presedintele asociatiei “România fãrã Ei”, a rãmas impresionat de felul în care au primit localnicii din Pungesti aceste daruri. “S-au bucurat de aceste donatii, în special copiii, pentru jucãriile trimise de politistii bucuresteni, si au reusit sã smulgã si câteva zâmbete din partea jandarmilor care erau de fatã atunci când am împãrtit aceste cadouri. Vom ajuta în continuare locuitorii din Pungesti, si luptãm pe toate fronturile, în stradã ori în instantã, inclusiv pe plan international, la institutiile europene si în media internationalã. Nu este posibil ca într-o tarã europeanã sã se întâmple ceea ce se întâmplã de douã luni la Pungesti, respectiv ca vointa locuitorilor comunei sã fie cãlcatã în picioare de guvernanti, iar oamenii sã fie bãtuti, amendati, amenintati si pãziti de trupele de jandarmi”, a declarat George Epurescu.”
Barbati este bagabondzi si femeile nu e oameni. Sincer.
Din toate lectiile luate la scoala de securitate din baneasa despre intimidare si diversiune nu a mai ramas decat prostia. Ai ajuns prostul site-ului. Macar refuza si tu salariul pe motiv ca esti incompetent, evolueaza si tu la coloana vertebrala de rama decat de la cea de stadiul de mormoloc in care te afli acum. Sal, bafta, sa traiesc!
Machiavelli balcanic , TemB , din păcate l-a păcălit și pe Antonescu și pe Niels cu promisiunea de susținere la prezidențiale. Din postura anonimatului de babă comunistă îmi este foarte ușor să observ niște manevre f. bine puse la punct. Looktv și Translvania TV au convins Ardealul că Antonescu și Ponta no goud , deci ce să vezi MRU VA FI PRESEDINTE chiar dacă mai dă cu scobitoarea între dinți la resturile de Kobe ! Chiar dacă aș pierde aș pune pariu pe ,,reușita,, MRU , chiar dacă prezența la vot va fi de 90 %. V-am dat niște puncte de reper și la referendum considerată fiind mama Omida, dar ce mă motivează să gindesc așa cum v-am mai scris este faptul că de la revoluție am îghițit atîta prostie la lideri îcît acum cînd văd atîta ură și dezbinare , am început să ghicesc ca la șah mișcarea adversarilor. Războiul de noapte al securiștilor pe străzile capitalei este o repetiție fetidă a pieții universității, bocitoarea de serviciu Monica Macovei va trîmbița din nou lovituri de stat, etc. etc. etc. Mă retrag acum să mă consolez cu publicistica săracului EMINESCU.
Alo,nu va lasati manipulati de Ponta love basescu,NU UITATI CINE A TRADAT,NU A FOST ANTONESCU,A FOST PONTA !
doctorul dvs este in concediu?
Ponta e cel mai bun, e numarul 1 intre politicieni.
da-i incolo ca amandoi sunt praf. Ii fac diversiunile lui basescu sa musamalizeze traba cu ultima smenuiala cu banii de la CEC.
Basistul asta de chiriac ii face reclama lui basescu pe unde poate .Chiar nu ii e rusine sa arunce mizerii su b titlu de analiza?Ca intotdeauna joaca la doua capete.
Si eu am remarcat acelasi lucru. Chireac este un basist sub acoperire
Cum dracu il suportati pe ghisa care va acuza colegii.Pai aia nu pot fi independenti ca voi chiar daca Voiculescu are partid?
Mare nesimtit e Chiriac asta .
Hai mai Chiriac zi ca o vrei pe udrea.
gigi nu mai fi asa patimas
S-a cautat chiriac (are el analize?)-ciar nu-i e rusine sa incerce manipulari ieftine?Pe cine incearca sa minta ,cui face servicii ca nici lui Antonescu macar daca a gasit la el doar retorica.L=au ales unii pe basescu ca avea discurs direct ,trecea sticla si am vazut ce s-a ales.
Astia este trei cantareti?
Eu sunt foarte dezamagit ca Basescu a furat voturile, cele 7.4 milioane, sunt dezamagit de proasta guvernare USL si de clasa politica romaneasca in general si mai sunt dezamagit de problema cu shevron, care e un fapt grav pentru tara noastra, pentru mediul inconjurator, pentru planeta si pentru toate speciile animale si plante in general.
Va scrie fostul @germil ..fara “r”. Sub acesl nume … “consacrat”, pana astazi, cel care a semnat pana mai ieri @germil… ESTE…@germil… . si daca aveti ceva de reprosat lui … spuneti-o cu ce-am gresi fata de dvs. si fata de Nicoleta (care n-am gresi … si GAFELE “unora” care m-au scos din echilibrul firesc … sunt dezechilibrat psihic, fireste) … Nicoleeeeetaaaaaaaaaaaaaa … nU_sE_mAi_PoAtE _iNtRa _Pe_bLoGUL_d-LUI rAdu TuDor.!!!
Băi @Geo, băi! Care @GEO, băi? Și ce-a punctat, băi? Și und ea ”punctat”băi? Hai că a trecut dracului vreo 2 ani de când îți tot spun să dai replica la REPLY acolo unde vrei tu să ”punctezi” . Mîine-poimâine ai să fi de acord cu @geo care o să te ”puncteze” ca fiind foarte confuz.
Care @GEO, băi? Dă replica și ”puntează” acolo unde trebuie.
(probabil, nu eu ..”ca intotdeauna punctati decisiv ,dar …multi citesc si …putini pricep acest adevar crunt)
P.S.: fărădelegi …(România, fals în spasme) …
Ponta e numarul 1.
Romania sunt in spasme! Sal, pa, bafta! … (faradelegi ca ma leaga) …!
Ai fost panaramat.
Hai ca asta e culmea cica chitoiu il schimba pe ghetea daca raportul e prost,parca min finantelor nu stie daca CEC are sau nu rezultate .comia a avut si alte scopuri.
CEC are rezultate. Dar Ghetea va fi schimbat oricum. Si ca sa nu-i plateasca cele 400.000 de Euro conform contractului de management, Chitoiu schimba forma de conducere a bancii (restrucurare). Cu politrucii nu te joci .. conteaza ca Ghetea este presedintele Asociației Române a Băncilor, asociatie in care doar CEC este “de stat”? Conteaza doar faptul ca Ghetea si-a permis sa le spuna ministrului de finante si sefului comisiei CEC ca habar nu au despre ce il intreaba, ca habar nu au despre legislatia bancara, ca sunt depasiti de situatie.
Mare diversionist e chiriac asta .
D-le ,chiriac asta e culmea basismului.
De acord cu observatia. Nu este exclus ca domnul Radu Tudor sa ne…..traga de urechi pentru ca-l acuzam pe Chireac de basism. Poate ca in studioul de la Antena 3 nu se observa dar de la distanta se intelege bine. Nu numai de la Antena 3 ci si la celelalte TV pe unde se EXPRIMA…..zice-se ANALITIC 🙂
Ponta e numarul 1, a zis si respectabilul Ioan Rus aseara la irealitatea basista.
Mi-e scirba de acest chiriac care face pe marele analist cind e de fapt mare fitilist.
E un inginer. Care n-a practicat. Ingineria, ma refer…
Mai draga uselist,dar cind striga chireac cu voi”jos Basescu”era bun? Mai baietica, hai ca, crinel va dat in fata cu mincinosul natiunii si usl este deja pe faras.Felicitarile noastre celor “7,5 mil”(fie vorba intre noi 4,5 mil),a spus-o Raducu la emisiune,la Oana Stancu!
georgetuta, ai circuitele facute praf. ia gingko biloba si un dex
Dl. Radu TUDOR lasati-l pe Blaga acum si scrieti de mincinosii de ZGONEA, PONTA si ANTONESCU.
Si-au dat seama ca au facut o prostie si acum incerca sa dea vina unul pe altul.
Zgonea ar trebui sa plece in frunte cu comisia care a lucrat la proiect in toiul noptii! De nu au curaj sa spuna cine sunt responsabili.
Mentionez ca nu sunt BASIST si incercati sa nu mai scoateti unele comentariile de pe blog!!!
despre gafele usl scriu mereu. las si iau pe cine cred eu de cuviinta. clar?
Radule, ti-a placut documentul? He, he, he, he, he. Bafta. Sal.
ruptura intre pdl si basescu este o diversiune.pdl vrea sa se dea curatat de basism ca sa ii atraga pe pnl-isti si electoratul lor intr-o noua alianta DA.pdl-istii stiu ca trebuie sa fie la putere dupa plecarea lui basescu ca sa isi poate apara puscariabilii.cat mai este basescu le este bine.
DACA LENUTA LUI BASS NU A APUCAT CCR, SE VEDE CA RATEAZA SI CANDIDATURA LA PRESEDENTIE IAR BALALAGA VA FI RAU IN DIZGRATIILE LUI BASS.
Toti trei sunt niste relicve pentru partidele lor si pentru noi alegatori niste politicieni patati prin slugarniciile lor .O sa vada usile de iesire din politica.
Poate ar trebui sa ne intrebam daca nu cumva titlul articolului dvs. (adica “Blaga ii da cu flit lui B.”)este ceea ce vrea T.B.s. sa credem.
Stiti ceva, chiar isi merita soarta cei din Usl,mai ales Ponta !
E ora de plimbare ?Aveti voie afara?
Blaga Bacecu Predoi u ? .. Mi-e astia 3 miau distrus viatza
Bacecu ne a furat votu, cel 7.4 milione, i-mi pare rau… Bacecu a distrus tara. Decat asta a facut. Nu pot doar decat sa i-mi ecsprin indicnarea… Bacecu ne a jicnit. Dealtfel numai are rost sa plangem, am inebunit si ieu, i-ti dai seama. Trebue sa ne innecam amaru, sa numai ne innervam, numai are rost. Putem sa facem acident vas scular cerebelar. Nu maidecat.
Nu ie corect ce se intampla…. Plus jeandarmi care bate niste ţereanii. Shevron, decat ar trebui sa se duce la ei sa sape, in tara de la ei, nu a noastru. Decat atat.
A Inca ceva… Ierea sa uit… Oamenii care ia batut jeandarmi, nu m-i se pare correct… Plus daneil Barbu, demisiaaa!! Ce facem domnu!? Putin asa…, decat p-e la obraz. Numai…
Usele a innecat lovitura, m-ai precis votu a numai 7.4 mil romanii. Se guverneaza ecstrem de nu e bine. Plus shevron… Nu vrem… nu suntem de accord. Inpotriva
Astia nea innecat in datori. Plus ne innervam aiurea. Numai putem. Inebunim. Dealtfel i-mi pare rau de problemele care avem… care miau distrus soarta. Decat…
Jos Bacecu…
domnule Tudor, e bine nimerit titlul cu dramoletele finalului de mandat…
Mandatul care a ajuns la final e insa al USL-ului.
Sa-i vezi pe cei doi papitoi cum o sa alerge la Cotroceni dupa o numire de prim-ministru.
Domnule Radu Tudor,în Codul Penal,se poate introduce castrarea violatorilor și a pedofililor,fie și castrarea chimică?Rușii își castrează pedofilii chimic!De ce să nu luăm și ceva bun fie și de la ruși?Acum e vârsta oarecum ideală să fac copii,sau mă rog,să contribui la facerea copiilor,apoi să-l creștem împreună cu mmândra,etc.M-aș simții mai în siguranță să știu că pedofilii sunt castrati pentru a reduce drastic șansele ca la un moment dat,înainte de maturitate,copiii mei să fie violați
exista deja proiect de lege pt castrare. sper sa intre repede in vigoare
Ce am spus despre televiziunea guvernului(vor transmite ei,vor impune o taxa sau vor alege o tv pentru transmisii),am avut dreptate ??? : http://www.dcnews.ro/2013/12/zgonea-anunta-ca-o-televiziune-va-transmite-sedintele-din-parlament/
Sponsorul principal al psd(stiu sigur si se poate controla, s-au concesionat terenuri pentru sedii-vila, ori in vila locuiesc si apartamentul este firma, pe terenul care platesc impozite proprietarii de la bloc, in plus, se pot urmari traseul lor, mi se pare prin satelit si puteti gasi sediile fara probleme) :
http://www.dcnews.ro/2013/12/fan-courier-cu-afaceri-de-61-milioane-de-euro-vrea-masini-electrice-in-centrul-vechi/
Acest om este acceptat la culturaaa !!!, incredibil(ce moaca si comportament are!!!… pentru cultura!!! bascalia cu microfonul cind vorbea colegul de partid), nu se vrea educatie, invatamint, sanatate, cultura, toate pe performanta reala:
http://www.antena3.ro/politica/ponta-il-accepta-pe-gigel-stirbu-la-cultura-238026.html
Sper sa reusesc sa ma abtin de la comentarii, sau, si, de la previziuni, vad ca va cam sperie ce scriu, se adevereste in cel mai scurt timp tot ce scriu(niciodata nu a durat previziunea mai mult de doua saptamini de zile si s-a adeverit). Succes!
o sa stau stramb si-o sa gandesc drept: politichia asta mare-ncrengatura. ce stiu sigur? ca corsarul si-a schimbat optica (sau o fi avand alt sfatuitor ca sa ne zapaceasca): bate saua ca sa priceapa calul sau, unde dai si unde crapa. adica, lanseaza povesti false ca de fapt sa obtina un altceva la care, nici macar nu ne-am gandi dar ne statea in fata (frumos luminate ca un licurici) …
multumesc!
cine i predoiu asta?foie verde…kelea p…,un slugoi bashit probabil,n am auzit de el si performantele lui ,io s mai troglodit.
nu conteaza.
subiect neinteresant.dar o sa bat campii putin pe el..n am ce face la ora asta )
pdlesurile
n au nici unul cu nume frumuuos ca
sa pastreze traditia stramoseasca?
sa l cheme Decebal Diarie,Kcacescu,Flatuloiu,Kklau sau ceva in sensul asta.
asta ar fi fost interesant!
sau macar cumatru falca ala sa candideste.
ca are sanse , la cat cunosc eu rumanii.
sa avem dupa un besescu presedinte o Falca…jaw..ca cel din dr.popo vs j bond.
Acest Falco
ar reprezenta cu cinste specia basita,ca tot sunt falcosi si basiti in partidul falcosilor..udrula, blaga, bakon etc
si rumanii l ar vota ca ei vor nume exotice, s au saturat de iliescu constantinescu si alti escu banali dar ticalosi ca si astia cu nume exotice.
vor ceva frumos..falca,gaoz,strambu,boratu,kktmare,basanau,cacalau..deastia trebuie la rumani,ei deastia vor.cat mai ticalosi si cat mai sluti daca e posibil, cu nume apropiate lor,rupti din viata reala a rumunilor.
dar din partea PSD+unpr cine va fi catindatu? )
ponta?neee, e prea..banal.si uzat. deacuma e uzat pana la maner.burtii.
construiesc deja,lucreaza la un frankenstain prototipul fesenistului baron perfect, facut din ramasitele lui iliescu nastase si al altor organe de baroni 🙂
toate ca toate dar daca vor sa castige tre musai
sa aiba capul mare ca a lui general izmana crunta sau a lui mitrea ala ascunsu.sau sa aiba si un bostan mare si shui ca al basaului si sa l cheme nasol asa ca pe besescu,cum am scris mai sus,sansele se dubleaza!
bagati la cap psdistilor ce scriu io de la talpa tarii ca i cunosc peastia ca mine ).
sa aiba capul cat mai mare,
ca oameni cu capu f mare par seriosi!
,ati vazut blaga ce incredere inspira in mamaligari!om seriiios donle,dulau de paza a bashini,sa vezi tu ce le face blaga,asta cand zice zice nene nu se joaca!ca are capatana cat o banita…
sau udrula,,ci fimeee frateee,ci cap mare are ci falci puternice are,fericit e basaul cu asiea fimieii strasnica,si distieapta,
a ajuns ia undi a ajuns di la centura la carma tarii,brava ei!model de urmat.
sau liliputu bok,cata i capu are jumate din el e cap,
l au ales primar nene ai vazut?,dupa ce l a uzat basau cat s a sters la bas cu el si a desfiintat tara.
deaia , ca are capu mare,e serios.deaia l au pus primar.exemplele pot continua.
chiar si iliescu are ditamai bostan de comunist ca nu l incape sapca proletara.
doar constatinescu face exceptie,dar vedeti intareste regula.ca nu mai exista saracu nici in amintire.
glumesc.eu 1,nu mai dau 2bani pe nici un fel de alegeri.
nu mai conteshte frate ,alegeri,presedinti,iiiieeeuroparlamentare..rahat.despre ce dracu vorbim? totu i praf si pulbere si popor si tara si tot.
o zi buna dl Tudor 🙂
Fara legatura cu subiectul postat despre PDL,am o nedumerire legata de atitudinea d-voastra d-le Tudor privind actuala situatie din USL.Ma refer la faptul ca din ceea ce ati spus pana acum se lasa sa se inteleaga ca dl. Ponta are atitudini politice cam de tanar plitician si “se arunca” asa cum spuneati. Era in contextul in care criticati celebra coabitare care a produs tot ce a urmat in politica din decembrie 2012.
Acum,ce nu inteleg este de ce v-ati schimbat parerea si ii bagati si pe liberali in aceasi oala ca si cum nu vedeti ca Ponta a dorit liniste si coabitare cu Baseascu si EL si numai EL ESTE CEL CARE A READUS la DNA pe celebra Kovesi.Asta dupa ce Antonescu v-a declarat personal si pe toate posturile ca nue ra de acord cu actul de coabitare si cu tot ce a decurs de aici.E dramatic modul cum va rasuciti pererile in functie de … nu stiu ce interese!
Acum pentru mine e limpede ce se intampla cu Antena 3. Pana acum chiar credeam ca in trustul Intact mai exista jurnalisti care au coloana vertebrala,dar cand vad ca pana si d-voastra si Dumitrescu singurii jurnalisti a caror parere o ascultam, au intors foaia si-i fac vinovati pe liberali (adica pa Antonescu ) vinovati de toate si de tot,nu mai am nicio nadejde legat de postul unde activati.Sunt curios daca Gadea il invita si pa Antonescu la o discutie de 120 de minute fara pauze publicitare.
Tot ce vreau sa va mai spun este ca lupta politica despre care va exprimati este mult,dar mult mai decenta decat razboiul care se duce intre posturile TV si intre jurnalistii acestor posturi.Nu sunteti cu nimic diferiti de cei care va reprezinta!
ca sa va pot da un raspuns la nefericita dvs postare ar trebui sa aveti o identitate
Ma numesc Marian Costache .Nu sunt membru al nici unui partid dar sunt un cunscator (sau cel putin asa cred eu ) al politicii romanesti din ultimii 24 de ani. Nu e o lauda !Sunt curios de ce e nefericita postarea !Astept argumentele d-voastra!Inteleg ca numai astfel ma calific la un raspuns din partea d-voastra ?!Va stau la dispozitie si cu alte argumente!
Subscriu in privinta directiei adoptate de Antena3 – dar totusi Radu Tudor , Oana Stanciulescu , Oana Stancu si Dana Grecu mi se par destul de echilibrati pentru a ramane jurnalisti credibili in ciuda afinitatii Pro-PSD a politicii postului in general.
Antena3 pare Pro-PSD dar nu e evident Anti-PNL .
Realitatea TV a devenit in ultimele 2-3 săptămîni cam basista deși eu ii apreciam pentru reflectarea manifestatiilor Anti-Cianura si Anti-Fracturare hidraulica . Se pare ca si-au marit audienta cu reflectarea protestelor dar o folosesc acum in interesul Cotrocenilor mai ales de cand acest scandal din USL a inceput .
Daca cei de la USL mai fac multe tampenii s-ar putea ca atat predoiu cat si unguent sa aiba un cuvant greu de spus la alegerile prezidentiale!
Si sa ne fereasca Dumnezeu sa iasa unul din cei doi presedinte…..
Va fi exact ca in cei 10 ani de dictatura si bataie de joc,cum a fost cu basescu “presedinte”!
Oricine ar fi candidatul din partea basistilor, nu are nici o sansa. Fie ca e pdl, miscarea impopulara, forta civica, toti sunt basisti pur sange. Putoarea emanata de ei e insuportabila. Ptiu !
Sfaturile domnului Mircea Badea legate de problemele de cuplu,au ajuns să distrugă o fundație oricum slabă a Uniunii Social Liberale
Domnul Ponta crede că domnul Antonescu se comport ca o femeie care îl părăsește.Iar domnul Ponta face exact ce a spus domnul Mircea Badea.Crin I-a dat de înțeles lui Ponta,iubitule,mă despart de tine,iar domnul Ponta zice Bine Pa!Îți fac bagajul?iar acum urmează ca domnul antonescu să zică,cum bine pa?Eu tew părăsesc pe tine.Ponta,ok PA 😀 Rușinos este că toată intenția de divorț politic apare la fix comemorarea a 24 de ani de Libertate.Rușine!
Mulțumim,domnule Badea!
Interesant a fost aseara cand Gadea l-a intrebat pe Ponta ce face totusi cu basescu.Ponta a raspuns :PAI CE SA FACEM ,MAI RAMANE INCA 11 LUNI LA COTROCENI!!.Si atunci chipul sau s-a luminat brusc.DE CE? Pentru ca stie ca inca 11 luni PNL-ul va fi TINUT alaturi de PSD(in USL).Ponta s-a temut TOT TIMPUL ca daca il demitea pe basescu ,atunci erau pericolul/posibilitatea ca PNL sa plece de langa ei.Deci razgandirea PSD dupa referendum(rus,aspazia ..) a fost facuta dintrun singur motiv:De ai tine pe penelisti alaturi de ei in USL.Asa ca din interese politice PSD-ul a sacrificat votul a 7,4 milioane de romani si s-a intors la 180 grade prin mentinerea lui basescu la Cotroceni(au ales”dupa capul lor” asa zisul rau mai mic).Pacat ca inca n-am aflat de ce PSD s-au intors totusi cu 180 grade in privinta DREPTATII PANA LA CAPAT si nu-i deranjeaza deloc pe hotii/coruptii din PDL(probabil se gandesc la o noua alianta cu PDL sau cu UDMR ca in 2009).
Mama vere, ce scanduri! Ce baga lemnele astea umane de comentatori pe blogul asta!! Ia uite aici ce genial, sa mor curentat pe gardul de la penitenciar!
“vali says:
December 2, 2013 at 9:46 am
Pe 16 iulie 1600, un MARE DOMNITOR pe nume, MIHAI, a infaptuit UNIREA. Marele vis al sau, a devenit realitate dar din pacate, nu a tinut prea mult pentru ca a fost asasinat. Aceasta Unire a fost planificata si realizata de un ROMAN si nu hotarata pe masa Marilor Puteri.”
Meltenii sunt renumiti ca invata f. greu si uita f. repede, dar exista net, pentru vacari carora li s-a vidat mansarda:
“În timpul domniei lui Mihai Viteazul la 27 mai 1600, s-a realizat pentru prima data unirea politica a celor trei tari romanesti cu un singur conducator. In punctul cel mai inalt al destinului sau Mihai Viteazul se intitula intr-un hristov emis la 27 mai “Domn al Tarii Romanesti, Ardealului si Moldovei” si isi confectiona bine cunoscuta pecete pe care figureaza cele 3 tari romane surori.”
P.S.: S-a întâmplat în România. Caz real. Max.
Vorbele sunt contrare Faptelor la PSD adica Koabitare si Kovesi sunt alegerea lui Ponta nu a lui Antonescu .
Coabitacul și Base vor sa facă orice ca Antonescu sa nu ajungă președinte .
Serviciile sunt în alerta maxima sa nu vina Antonescu sa demanteleze politia politica a Regimului Ponta-Băsescu .
Astăzi,la 24 de ani de când pe treptele Catedralei din Timișoara,au murit tineri,de gloanțele securiștilo,pentru că s-au opus regimului Ceaușescu,uzurpadorul de calități oficiale,domnul Băsescu Traian,bagă în ședință,CSAT-ul!Oare va ordona ca cei care comemorează astăzi,curajoșii căzuți pentru Libertate să fie și ei liniștiți cu gloanțe?
Mi-a placut intrebarea de aseara de la TV a dnului GHISE( caruia trebuie sa-i recunoastem meritele fiindca alaturi de ANTENA3,Liberali/Antonescu si cei 7,4 milioane de romani au fost singurii care si-au dorit PE BUNE demiterea lui basescu iar ceilalti pesedistii,pedelistii alaturi de toti HOTII/CORUPTII/MOSIERII SI BANCHERII/serviciile/justitia/ccr ROMANIEI au fost alaturi de basescu sau au MIMAT lupta contra lui basescu).Dnul GHISE a intrebat:CE ALIATI sunt aceia care si-au creat un post tv(ROTV) care, de dimineata pana seara ,sa critice liberalii si pe Antonescu.Si ma intreb si eu si astfel pot afirma ca aia nu-s aliati ci “dusmani si tradatori” adica oamenii sistemului(a spus/a afirmat si PONTA,aseara la ANTENA3, de “un sistem” si are dreptate) creat in anii 90 si mentinut pana in prezent(cred ca acest sistem a fost creat CU UN SINGUR SCOP sa jefuiasca, impreuna/cu sprijinul strainiilor,resursele Romaniei cat si bugetul de stat).Poate ca Antonescu nu este bun ca presedinte dar stim un lucru SIGUR,SIGUR ,ca sistemul nu l-a putut atrage in randurile sale si acest sistem ajutorul “imensei suma de bani furata in cei 23 ani” a incercat/va incerca sa-l denigreze/distruga.Cine nu vede …este sau orb sau face parte din …sistem.
off-topic
ce se intampla cu Posta Romana de ceva vreme? e deja in faliment?
stau la coada de 2 ore pt un plic si timbru, asta dupa ce am plecat de la una si am ajuns la alta care era absolut la fel de aglomerata. Ce se intampla de fapt? Din cate se vorbea pe aici au dat oamenii afara pe capete si in fiecare posta nu a mai ramas decat un singur ghiseu la care opereaza o singura persoana. Sunt cozi infernale, stai cate un sfert de zi pt un lucru banal in orice societate moderna. S-a facuta asta intentionat? ca sa se “vada” si sa se justifice punerea pe butuci a ei? sau cum e? Dl Ponta stie de asta? Tara pare paralizata la corespondente si alte servicii… . Pare neverosimil pt Romania mileniului 3.
multumesc.
Asa e si la mine in oras, am stat o gramada sa pun un plic recomandat. Peste tot au reduc din oficii. Si inainte se statea destul la cozi nu era cazul sa reduca oficiile.
mi se pare un sabotaj teribil la adresa statului. Niste chestiuni banale dar absolut esentiale pt orice societate normala. Asta da, e un sabotaj la adresa cetateanului si altor insitutii de stat!
.
(mai sus, ma refeream la faptul ca am stat “la una si apoi la alta”, adica nu in aceeasi posta, ci la 2 cozi diferite in 2 poste diferite, crezand ca plec de la una fericit ca dau de alta mai lejera. De unde, si acolo erau oameni care se perindasera pe la altele, sperand ca gaseste ceva mai “decent”) . Rusinos.
.
@Acelas: “Acelasi”? Analfabet esti?!