CNADNR a programat cheltuieli pentru investiţii de 5,49 miliarde lei în acest an, în creştere faţă de suma bugetată pentru 2014, şi estimează că va încheia 2015 cu un număr de 6.491 de angajaţi, cu aproximativ 450 de salariaţi în plus faţă de nivelul anticipat anul trecut.
Pentru 1.3 miliarde euro buget de stat, plus 2 miliarde euro anual fonduri europene si imprumuturi, cu aproape 7000 de angajati, bilantul acestei institutii in privinta kilometrilor de autostrada realizati este CATASTROFAL !
Acest bilant este, cum spuneam si in alte postari, rezultatul coruptiei imense din CNADNR, incompetentei si batjocurii celor ce au condus si conduc aceasta institutie si Ministerul Transporturilor.
Radu, îmi amintesc de anul 2011-2012 cînd am făcut naveta pentru a rezolva o problemă dincolo de Tecuci, de obicei mergeam la ocazii, şi exact cei ai ,,farmazonului”din moldova opreau. Ceea ce-mi spuneau din discuţii certe,că, aveau angajaţi muncitori de peste prut, cărora lunar erau retribuiţi cu 1200-1500 lei plus bonuri de masă, dar, făceau 2 transporturi pe zi cu pietriş, sîmbăta le era asigurată alimentaţia pentru familia de bază, cît şi transportul gratuit pînă la domicilui peste prut, respectiv, retur la muncă în românica, pe undeva pe traseul iaşi-vaslui- tecuci-focşani. Programul nu era strict, ceea ce era strict, nu aveau voie să plece de lîngă maşini pentru orice necesităţi, altfel erau daţi afară. Întreb: de ce nu angaja muncitori români ca şţoferi şi aduceau de peste prut? (mai multe nu spun, cred că îţi dai seama)
aceasta companie si toti directorii care sunt in functiii si care au fost trebuie judecati toti fara exceptii de subminarea economiei romanesti!
Din pacate nu se vor face asemenea actiuni !!! vai noua popor adormit !