Directorul general Blue Air omite un fapt simplu : companiile aeriene comunica foarte prost spre deloc pasagerilor care sunt motivele intarzierii. In 99% din cazuri, pasagerii stau cu orele fara nici o explicatie, fara o abordare minimala din partea companiei. O eventuala sticla de apa nu tine loc de scuze ori informatii de care orice platitor de bilet are nevoie. Compania aeriana e obligata sa-si respecte pasagerii din acest punct de vedere. Faptul ca majortatea companiilor nu inteleg acest atribut banal dar obligatoriu in era comunicarii dovedeste o defazare serioase in raport cu marile profituri.
Traficul aerian atinge capacitatea maximă în perioadele de vârf, iar aeroporturile sunt supraaglomerate, astfel că pasagerii trebuie să aibă răbdare şi să înţeleagă că orice întârziere are ca scop siguranţa lor, a declarat, marţi, directorul general al Blue Air, Marius Puiu, într-o conferinţă de presă.
 
‘Am observat că pasagerul român nu mai are răbdare. Noi operăm trei baze: Larnaca, Liverpool şi Torino şi pot să vă spun că, din experienţa personală, de fiecare dată când am avut întârzieri punctuale, pasagerii au stat liniştiţi şi au înţeles. Sfatul meu este să aibă puţină răbdare, puţină îngăduinţă şi, eventual, să încerce să vină mai devreme la aeroport’, a spus Puiu.
La rândul său, directorul comercial al Blue Air, Tudor Constantinescu, a subliniat că nicio companie aeriană nu îşi doreşte să aibă întârzieri, iar călătorii trebuie să ştie că orice întârziere are drept scop siguranţa lor.

‘Se văd semnele aglomerării spaţiului aerian şi mai toate aeroporturile îşi ating limita de capacitate în perioadele de vârf, iar investiţiile în noi capacităţi sunt scumpe şi necesită timp îndelungat. Orice pasager care a călătorit vara oriunde în lume se va plânge de cozi, de parcările pline şi de lipsa de capacitate. Nicio companie aeriană nu-şi doreşte să aibă întârzieri, inclusiv membrii echipajului doresc să ajungă acasă mai repede. Însă, sunt factori externi, precum traficul aglomerat, grevele, problemele meteo’, a afirmat Constantinescu.

El a arătat că şi aeroportul din Otopeni a ajuns la limita maximă din punctul de vedere al capacităţii.

‘Aeroportul este utilizat 100%. Referitor la siguranţa pistelor, dacă acestea nu ar fi sigure, nu am fi lăsaţi să decolăm sau să aterizăm. Siguranţa este coloana acestei industrii. Sigur că pot apărea probleme punctuale, însă acest lucru se întâmplă pe toate aeroporturile unde operăm’, a spus directorul comercial.

Blue Air a inaugurat, marţi, cea de-a doua aeronavă personalizată în cinstea Centenarului: un Boeing 737 pictat cu chipul Regelui Ferdinand I.

La eveniment au participat şi Majestatea Sa Margareta, Custode al Coroanei României, alături de ASR Principele Radu, scrie Agerpres.

 

2 COMMENTS

  1. Asa fac si altii. Lufthansa nici macar nu spune daca schimba gate-ul pt un zbor. Nu le pasa!

    https://www.profit.ro/stiri/economie/un-sfert-din-romania-a-emigrat-chiar-si-in-congo-guyana-vietnam-botswana-14467575

    Pe unde au ajuns romanii! Acum sa nu-mi spuna nimeni c-au plecat in tarile enumerate si le merge mai bine decit in tara! Modul asta de reactie este unic si ascunde altceva. Sirienii se intorc in tara! F multi romani nu se intorc din mindrie, ca nu cumva sa auda de la rude ca n-au reusit afara, unde ploua cu cirnati si calci pe parmezan, legenda care inca mai traieste, dar doar la noi.

  2. Asta-i culmea! Compania este low cost, puțini bani dai, puține explicații primești!
    La bani mai mulți cresc și pretențiile! Companiile aeriene cu ștaif au prioritate, la îmbarcare, la decolare, la aterizare, la alimentare, la degivrare și abia după vine rândul low costului!

Leave a Reply to dumitrescuCancel reply