Ponta-Basescu-Antonescu-2

Institutele de sondare a opiniei publice legate ombilical de serviciile secrete il imping pe Victor Ponta spre postura de candidat la Presedintie.

Azi, unul dintre ele il propulseaza pe primul loc, cu 49,4% intentie de vot. Sunt impresionat de exactitatea rezultatului. Seamana ca doua picaturi de apa cu acele sondaje care au dat pe tot parcursul anului 2012 USL la 48,7 %, 49, 2 %, 49,9%. Orice, numai peste 50 % nu. Si a fost 60 %.

Sugestie pentru servicii : sa puna si tva la scorul asta si le iese victorie din primul tur. Eventual chiar si fara alegeri…

PS1 : Cele doua institute ale serviciilor sunt coordonate de (fosti) oameni ai PSD. Ponta face parte din jocurile acestea de culise impotriva lui Antonescu?
Sau e victima lor prin constringere?
De ce sunt serviciile atit de speriate de faptul ca Antonescu ar putea fi presedinte al Romaniei? E vorba despre linistea post-mandat a lui Basescu si prelungirea coabitarii si dupa luna decembrie 2014?

PS2 : Este mult prea vizibil chinul unora (printre care se afla si civili) de a forta o concluzie si de a o rostogoli mediatic pina va deveni o problema oficiala. E vorba de mentiunea din documentul constitutiv al USL potrivit careia cel mai bun politician plasat in sondajele de opinie va fi candidatul USL la Presedintie. Ce daca au stabilit congresele tuturor formatiunilor ca e Crin Antonescu acel candidat. Baietii baga batul prin gard si tin vie flacara diversiunii, sa aiba si ei ce mesteca pentru solda primita, sa raporteze la Cotroceni “cacoabitarea in veci nu va pieri”.

139 COMMENTS

  1. Serviciile sunt speriate pentru ca stiu ca in randul populatiei s-a instaurat un sentiment anti-coabitare si uneori anti-Ponta, iar din asta are de pierdut Antonescu, pentru ca nu va mai avea ce sa zica in campania electorala. De aceea “serviciilii” incearca sa il salveze pe Antonescu, facandu-ne sa credem ca Ponta sau unii din PSD, vor ca Antonescu sa nu castige alegerile prezidentiale, enervand oamenii si facandu-i sa creada ca Antonescu nu e ca Ponta si astfel sa-i dea votul, ca razbunare pe coabitare. Pentru mine, Antonescu = Ponta. Nu este nicio diferenta. Tocmai asta vor sa faca “serviciilii” sa nu mai punem egal intre Antonescu si Ponta. Este clar ca Ponta a scazut dramatic in sondaje la fel ca si Antonescu, dar ni se baga pe gat procente care sa ne faca sa credem ca romanii il vor pe Ponta si nefiind asa, acestia sa voteze Antonescu. Este o strategie psihologica bine pusa la punct, ca sa iasa Antonescu presedinte. Sper ca nu am fost “dezlinat” in explicatia mea.

    • Completare: Adica citind aceasta informatie, eu sa zic: Ete ai dreaq, il vor pe Ponta presedinte, sa vezi ce le-o tragem noi votandu-l pe Antonescu… De nu se vad. Cand defapt Antonescu face regionalizarea si Ponta face coabitarea. Chiar azi au zis ca se inteleg foarte bine. Chiar credeti ca Antonescu nu stie de aceste sondaje ?

      • Si mei e posibil sa fie lupta pe avantaje ca acolo unde-s combinati PNL-ei cu USL-ei primii asteaptau de anul trecut sa mai treaca 2 ani sa poata si ei smenui mai bine. De aia nu-l cred eu pe Crin. O sa-l cred doar dupa ce o fi presedinte 2 ani minim si face treaba. Si psd-ei la fel de mafioti dupa ce au castigat, sa nu credeti ca la tin parte ca si ei la fel cu afacerile.

        • Antonescu este in continuare prietenul lui Ponta si invers, indiferent ce zic sondajele, dar se pare ca romanii nu s-au invatat minte dupa tzapalul de l-au luat asta iarna.

    • Domnule Radu Tudor,

      Sper ca ati observat cronologia :
      ”Tonta a fost, un partener OK atata timp cat Tatucul lui ‘Nastase – Puscariasul -Poponel 4 case fost Informator si agent al lui Secu’ a fost la bulau, acum nu face altceva decat sa urmeze linia trasata de ‘jupan’.”

      ”Adrian Năstase a declarat că în PSD există presiuni, pentru ca social democraţii să dea următorul candidat la şefia statului şi nu liberalii, aşa cum prevede protocolul USL. ”

      Apoi, iese tonta cu ‘atacul’ la bogul lui @ Vosganian, urmat de toata PSD-imea (tata socru Ilie Sarbu @Co), ‘ Daca nu pleaca SR Stanescu se rupe USL-ul’.

      Deci e clar ca semnaul a fost dat de ‘puscarias’, iar shletcha de tartani au urmat linia .

    • E mult mai simplu, securitatea nu-l vrea pe Antonescu ca nu a fost si nu va fi manipulabil si ca nu e omul ei, nu aparte din sistem; ORICINE (in ochii Securtiatii) e mai bun decat Antonescu. Iar evolutia recenta a lui Ponta e pe placul securitatii;(chiar daca Ponta e santajabil sau o face benevol, ajutat de baronii si socrii lui chiar nu conteaza). Ii dorim putere lui Antonescu!

      • Orice sondaj al securistilor (adicatelea toate) trebuie citit exact pe dos.

        Antonescu ,in realitate, este la muuuult peste 50%, iar PNL la 28%-30%.PSD este la 17%.USL nu mai exista in sondaje.Alea adevarate.

        Tonta este speriat, asa ca vor fura alegerile mai tare ca base in 2009.Nu de alta, dar ei fiind frati, Tonta va lua exemplu de la base.

        • Ca fapt divers, in realele sondaje de opinie, PNL are 28%, PSD are 17%, PPDD are 15%, PDL are, 12%…pe o inyenyie de vot de , atentie, TREIZECI SI SASE LA SUTA ! Adica 36%.

          Asta ai publicat zile trecuta. Insumate dau 72%. Cine ia restul de 28%?

        • Iulian ,
          de unde ai scos frate cifrele alea ?
          normal ca nu credem in sondajele serviciilor
          dar nici parerea ta nu e tocmai exacta…

          In fapt , PNL ul a crescut in ultimii cinci ani
          de la un 22 % ~ la un 26 % in cadrul USL in 2012 !
          Acum , concret , real sau cum vrei sa-i spui ,
          PNL ul nu are mai mult de 24 % ! Iar daca CRIN
          ii permite lui Ponta sa continue cu presiunile
          si cu koabitarea , PNL ul va scade catre 22 % iarasi !
          Timp in care , PSD ul , creste incet dar apasat …
          Avea acum cinci ani cam 30 % si incet , incet a
          crescut pana la 32 , apoi la 36 % , pe care ii are sigur !
          (nu-s psdist ca sa fiu subiectiv , stii bine ca-s liberal)
          Iar de la un autentic 36 % sa scoata apoi un 40 % cu
          ajutorul STS nu-i mare lucru pentru ei …
          PDL ul lui Blaga a scazut clar sub 15 % , se vede …
          PP-DD ul a fost un balon umflat de servicii si tot asa
          usor poate fi intepat de acestea , cand nu va mai trebui …
          Real , acum PP-DD ul daca mai au 12 % , sunt tari !
          UDMR ul nu intrase in 2012 pe bune in Parlament (4,6 %) si
          a scazut usor in continuare ~ inclusiv electoratul lor este
          acum divizat de catre Tokes . Real acum au: 4,2 ~ 4,4 % !
          Noul partid basescian “Miscarea Populara” ce va apare curand ,
          va intra cu un 6 ~ 7 % si va creste pe masura ce va fura din
          PDL si din PP-DD , cel putin la un 10 % ! (poate mai mult)
          Cam asta este realitatea acum , ne place sau nu .

          PNL ~ 24 % ;
          PSD ~ 36 % ;
          PDL ~ 14 % ;
          PP-DD ~ 12 % ;
          M.Pop.~ 6 % ;
          UDMR ~ 4.4 % ;
          PRM ~ 3 % ;
          =================

          Ori , in aceste conditii , PSD istii vechi si grei din partid ,
          in frunte cu Nastase , nu cred ca se vor mai multumi doar cu un
          premier … vor vrea clar si presedintia , mai ales ca pozitia
          lor de acum este cea mai buna din ultimii 10 ani !
          Ori si-l doresc pe S.Oprescu presedinte acum , ori pe Victoras
          si pe S.Oprescu mai tarziu ! … Tare mi-e teama ca va ramane
          in afara schemei CRIN al nostru … (ptr. ca nu e in servicii)
          M-as bucura sincer , enorm sa ramana CRIN candidatul USL si sa
          castige , dar incep sa am incet , incet indoieli …
          Sunt prea mari presiunile si CRIN nu are mult sprijin …

          • … apropo ,

            ilegitimul guvernator base , incearca sa ” arunce ”
            Misc. Populare pe piata , apoi sa atraga cat mai multi
            din PDL (aripa Udrea) si din PP-DD asa incat sa nu
            stea prea mult pe la 10 % … DAR ,

            DE CE CRIN NU FACE EL PRIMA MISCARE , PRIN A-I PROPUNE
            LUI BLAGA SA “CURETE” PDL ul de Berceanu~Videanu~Udrea
            si cei ca ei (poate jumatate chiar) SI DACA S-AR REUSI
            ASTA , ATUNCI ARIPA BLAGA (curatita de basisti) SA
            FACA CU PNL O ALIANTA AUTENTIC DE DREAPTA , CARE SA
            AJUNGA LA UN 32 ~ 34 % SI SA FIE O ALTERNATIVA VIABILA
            LA STANGA ~ LA PSD ! ASTFEL AR DIMINUA ATAT EXTINDEREA
            M.Populare , CAT SI AROGANTA PSD ului ….
            AR FI UN SEMN DE NORMALITATE IN TARA ASTA , DAR …

    • Asta ati inteles ?
      Marile manevre sunt in toi. Am sentimentul ca nici marii manevranti nu stiu ce-o sa iasa, stiu doar ce-ar vrea.

        • @Citizen
          Oare nu pe vorbe s-a votat pana acum ? A facut cineva ceva concret ? Numai minciuni si hotie la drumul mare. A fost intotdeauna o mare, mare prosteala. Pe astia nu-i vindeca nimic, poate zeama de cartuse.

          • Ai dreptate, dar romani ar cam trebui sa se uite mai bine la ce declara unii si altii in campania electorala si sa isi dea seama care sunt cei ce se contrazic. Ponta a zis la Cluj ca ideea cu “puscaria” este spusa pentru televiziuni. Dar normal ca nu gasesc clipul, pentru ca il sterg astia imediat sau nici macar nu-l pun pe internet. Eu nu mi-am crezut urechilor cand am auzit asa ceva…

          • Si sa zicem ca romanii s-au pacalit de atatea ori. Cred ca a venit momentul sa nu mai creada macar balivernele celor ce au fost la putere de 23 de ani… Macar prin faptul ca au guvernat tara atata timp si n-au facut nimic, ar fi trebuit sa le dea de gandit oamenilor.

      • Mi se pare prea simplu, ca sa dea pe fata Ponta faptul ca vrea sa fie presedinte. Daca ar vrea sa fie presedinte n-o spunea… prin sondaje sau prin alte chestii…

      • Explicati-mi ce va zice Antonescu in campania electorala, daca nu va avea cu cine sa se lupte. “JOS BASESCU !” au zis ca e doar o baliverna. Amandoi au zis.

    • Plecati de la o premiza gresita. Populatia chiar e obosita. Obosita rau de tot, coabitarea asta ii mai da niste momente de respire. Orice sondaj facut de oricine arata acelasi lucru: 60-70% din populatie vrea o coabitare linistita pe linia Ponta-Basescu.

      Probabil aveti impresia ca populatia are sentimente anti-coabitare pentru ca va invartiti intre oameni de pareri apropriate. Statistic doar cam 25 de procente din populatie inghit cu noduri aceasta coabitare. Si nici macar nu sunt toti de partea lui Antonescu, acolo sunt si fostii fanatici basisti, care se simt tradati in amor.

      So, Ponta stie el bine pe ce mizeaza. Linia isterica anti-Basescu nu mai iti baga procente in buzunar. Dar Antonescu insista, caci de fapt el nici nu mai are alta munitie, decat asta cu Basescu, serviciile, securitatea, dictatura. Antonescu o sa fie surcele pana la europarlamentare.

  2. domnul Rasu Tudor,sunt sigur totusi ca ati observat ca chiar daca sondajul este trucat in favoarea interlopilor Tonta si Ismasonescu ca are si un strop de adevar,singurul in care increderea romanilor sporeste este Crin Antonescu,restul aflandu-se in trend ascendant.personal m-a surprins placut divulgarea de catre securistii din SRI a discursului lui Crin de la intalnirea secreta a BP al PNL,se adevereste inca odata ca este singurul ramas in afara retelei mafiote pesedisto-basiste si ca nu are de gand sa faca compromisuri cu talharii.daca Antonescu reuseste sa catalizeze nemultumitii coabitarii si a mafiei tonto-basiste va avea o incredere electorala nemaiantalnita in ultimii 10 ani cel putin

    • foarte bine spuneti. Daca pe moment tacem asta nu inseamna ca suntem de accord cu (tot)ce a facut Tonta pana acum. A facut multe contrar a ceea ce a sustinut ultima jumatate a anului trecut. Anul asta nu a amai fost Tonta cel de anul trecut. Acceptam asa ceva pana la urmatoarele doua alegeri: europarlamentare si prezidentiale cand vom vota impotriva lui Tonta asa cum si el a avut atitudini impotriva a ceea ce a sustinut el pana a fost numit premier a doua oara si deci impotriva noastra! NU MAI PUPA EL SA FIE VOTAT MASIV DE POPOR PSD-UL! SA IL VOTEZE BASESCULLL!

  3. cine se mai indoieste ca ponta vrea ,vrea,vrea(ca tot e verbul lui preferat),ca se complace in jocul serviciilor,iar Crin e principalul lor dusman(e contra sistem…neinregimentat)??????

        • Eu cred ca Antonescu si Ponta au un scop comun. Acela de a fi la putere, pentru ca nu asa, “este normal ca orice partid sa isi doreasca puterea”. Antonescu fara Ponta nu are cum sa ajunga presedinte si nu cred ca Antonescu isi va taia craca de sub picioare, certandu-se cu Ponta. Antonescu are o campanie electorala de dus, iar Ponta il va ajuta. Cred ca USL se afla intr-un moment urat din punct de vedere electoral, pentru ca una au promis in campania electorala si alta au facut dupa castigarea alegerilor. In timp ce PDL-acii nu-i scot din Cacarau si Tonta, ei coabiteaza cu seful lor, adica se fac femeile lui. Sunt sigur ca dupa ce va castiga alegerile, Antonescu o va da si el la intors ca Ponta, pentru ca PNL a mai fost la putere si stie ca acolo este un loc caldut. Daca Antonescu ii retragea sprijinul lui Ponta, iti spun sigur ca o motiune de cenzura depusa de PDL sau de PNL ar fi trecut, iar Ponta ar fi fost demis. Cred ca Ponta a facut gresala vietii lui ascultand de Barrosi si isi merita demiterea din toate functiile pe care le detine. USL a mintit, din pacate, oamenii in campania electorala si o spun cu dezamagire totala. Oamenii i-au votat din ura fata de Basalau, nu din dragoste de programe FMI-ste. Si dupa ce ca nu-l demit, ii mai aplica si ideile, adica regionalizarea si gazele de sist. Este o continuare mai blanda a programului de guvernare BOC. Asta ii pune probleme serioase lui Antonescu. Adevarata politica a USL este “un altfel de politica”, nu JOS BASESCU. Alea au fost teme de campanie si chiar liderii USL au recunoscut asta, adica Ponta si Antonescu. Cat timp Antonescu sustine regionalizarea inceputa de PDL-aci, eu nu mai am incredere in el. Putea sa zica Ponta orice, sondajele orice, formatorii de opinie orice, comentatorii orice… FAPTELE se judeca, iar pana acum o parte din actiunile USL sunt PDL-ace. PNL-ul, ca si PSD-ul, ca si PDL-ul nu vor face altceva decat ceea ce le dicteaza FMI-ul si BM. Putea sa fie si Papa candidat la presedentie, politica lor este aceeasi, deci si liderii lor sunt la fel.

  4. O, HO, DE CÎND TOT SPUN EU ASTA ! PUPĂ ANTONESCU PREȘEDINȚIA, CÎND O FACE PLOPUL MERE ȘI RĂCHITA MICȘUNELE ——–CONFORM PROVERBULUI .

    • Pai daca USL coabiteaza… ce sa-i fac ? Ce a facut Antonescu impotriva coabitarii ? Nimic… Doar niste declaratii inofensive de campanie electorala. Are cineva impresia ca dupa ce va ajunge presedinte se va schimba ceva in “noul mod de a face politica” a USL-ului ? Sau crede careva ca Basescu va intra acolo unde ii este locul ? Adica la brutarie ? Nu.

  5. Personal, consider că eforturile lor de a-l scădea în sondaje pe Crin nu vor fi încununate de succes. Crin și PNL trebuie să știe doar cum să se adreseze pupulației. Deocamdată, el e fidel înțelegerii și protocolului USL. Nu e valabil și pentru liderii PSD, deși Ponta pare să vrea să-și țină cuvântul. Pare, spun. Poate sunt naivă, dar înclin să cred că Ponta e împins de la spate de servicii, și nu e parte efectivă din complot.

    De ce le e frică de un Crin Antonescu președinte? Răspunsul pare deja evident: nu e parte din servicii, nu a fost și nu va fi. E fostul pletos al anilor ”90, liberal în gândire și posesor de principii sănătoase și asumate. Crin în PNL și Mădălin ( Voicu ) în PSD. 🙂

    Crin va ști ca, la momentul oportun, SĂ VORBEASCĂ. Am certitudinea că o va face. Va trebui să se și păzească. La propriu. Poate ne va ajuta Dumnezeu și va ieși soarele și pe strada noastră. Alții au murit pentru țara asta și pentru ca ea să fie unită, chiar dacă marile puteri , neo-naziștii din UE nu ne vor puternici. Apropo de articolul din Cotidianul al ACADEMICIANULUI DINU C. GIURESCU. Foarte tare articolul!

      • Dacă investesc “aiurea” încrederea mea în Crin, asta se va vedea. Deocamdată, există destule indicii că nu greşesc. Unul dintre ele ar fi că Băsescu n-a putut nici măcar să încerce să forţeze un dosărel penal, ceva, pe numele lui Crin. În lipsa acestuia, circulă tot felul de basme despre cât doarme Crin ( de parcă ar dormi ei cu el în casă ca să ştie, şi oricum, de-aia n-avea poporul pulover pe gât 😛 ), i se atribuie porecle demne de o minte de copil de grădiniţă, dar nici ăla foarte dotat etc. Ba se iau şi de freza lui. Toate astea după ce au descoperit că nu e chiar atât de tânăr pe cât pare ( sic! ) şi nu ( mai ) merge să-i dea cu lipsa de experienţă, cum începuseră la un moment dat.

        P.S. Să nu uităm că el, Crin, a fost trei ani minstru al tineretului în guvernarea CDR şi, CULMEA, nici măcar din perioada aceea n-au putut să-i găsească, de exemplu, lui sau apropiaţilor lui, nişte contracte cu statul, o virgulă pusă unde nu trebuie etc.

        Altfel, oamenii au calităţi şi defecte, nimeni nu-i perfect.

  6. ILIESCU = Ilici ; CONSTANTINESCU = Tapu` ; Basescu = JAVRA` ORDINARA` ; Ponta = TRADATOR, VANDUT ; Crin Antonescu = PRIMUL PRESEDINTE ADEVARAT DUPA` `89 !!!

  7. Vrea maior, basescu, dancu si alti sereisti, insa nu cred ca Ponta lasa vrabia guvernarii pe cioara presedintiei. Poate doar daca e santajabil.

  8. Tocmai ce spuse Ponta ca acordul intre PSD si PNL e suspendat.
    Graba mare in sacrificarea PNL-ului de catre securistii vechi si noi.
    Traiasca Partidul Social Democrat in frunte cu conducatorul sau iubit!
    Cred ca sula lui Iliescu, impunsa de Basescu a intrat pana la capat in coastele copilului batran Ponta…

  9. In principiu sunt total de acord cu ce a spus “Protestez”.
    O alta incercare de a prosti pe prosti,care va si reusi cel mai probabil.
    E o cumetrie si o veselie intre ei(toti…pdl,psd,pnl,pc,udmr…etc).

    Parca ii si vad pe romani cum se vor imbulzi la sectiile de votare in 2014,cu sperante la fel de mari ca in 2012 si cu exact aceleasi rezultate…love cu udmr,coabitare si in general sa fie bine pentru toti…ca sa nu fie rau.

  10. Da.Aveti dreptate.Este vorba despre linistea de dupa 2014 a lui basescu ,liniste la care au pus umarul(imediat dupa referendum) CCR/ UE/LICURICI/fosti colegi din FSN a lui basescu ; serviciile romanesti impinse/stimulate probabil de serviciile secrete ale UE/LICURICI.Singurii care le stricau planul erau in 2012, ANTONESCU si PONTA.Pe PONTA l-au lamurit deja sa-l lase in pace pe basescu(si sa-i garanteze imunitate si dupa 2014) daca vrea sa ajunga premier(s-a sucit imediat dupa alegeri si astfel Ponta a actionat ,in consecinta, contra vointei romanilor pe care regimul basescu/boc i-a adus la sapa de lemn….si acum ne explica ca romanii n-au votat contra basescu ci pentru locuri de munca…un basm/fata morgana pontist/a)asa incat au facut/semnat PACTUL DE KOABITARE:Colaborarea cu basescu si ingroparea DEFINITIVA a dosarelor penale care l-ar putea trimite pe basescu la brutarie.Din acel Plan de Koabitare a facut parte si actiunea “KOVESI”… de targuiala intre PONTA si basescu… in numirea procurorilor(o garantie in plus pentru basescu ca nu va fi trimis niciodata in justitie).Asa ca ANTONESCU facand parte din VOINTA POPULARA va fi terminat , tot asa cum a fost terminata/aruncata la cosul de gunoi vointa romanilor.La o populatie mioritica/manelista/mamaligara… DREPTATEA si ADEVARUL vor iesi f greu la iveala sau nu vor iesi deloc.Problema cu SRS este scoasa(DIN BURTA) de PSD pentru ai convinge/OBLIGE si pe liberali sa achieseze… SI PNL… la IERTAREA TUTUROR GRESELILOR MAJORE FACUTE DE BASESCU TIMP DE 10 ani…si astfel sa-i asigure o pensie linistita si fara de griji(banii are destui ,slava domnului,pentru 2 vieti).

    • Bravo Gheorghe, ai pus punctul pe i. Cine înțelege, bine, cine nu, tot trage speranțe , și așteaptă minuni .

  11. Numai noi care l-am DEMIS pe Băsescu avem tot dreptul din lume să punem sub semnul întrebării dacă să-l votăm sau nu președine.Restul?Să-și muncească altfel banii decât fiind slugă la băsiști.Ce-i chestia asta cu Ponta președinte?Dacă va fi Ponta președinte,Băsescu va fi premier.
    Deja îmi și închipui.În ultima zi de mandat,Băsesca va spune că nu a fst lăsat de USL să-și termine mandatul,că mandatul său a fost perturbat de două suspendări eșuate și că propune să mai stea 4 ani ca să-și încheie până la capăt mandatul.Probabil asta e the fine print,a coabitării,care coabitare,nu ține de un tribunal ca să poată conferi o legalitate/nelegalitate

  12. De 23 de ani mai totul pare in zadar, sigur nu e un motiv de a ceda, dar pe langa faptul ca iese intotdeuna cine trebuie, tara nu face nici un pas mai repede decat ii permite Securitatea. Mergem intr-un ritm dictat numai de interesele Securitatii si ale securistilor!

  13. Problema nu e daca Ponta e costrans sa faca jocurile securitatii sau dca e parte din ele; problema e ca e cum stiam de mult – doar Antonescu nu e parte din sistem si de acea disperarea sitemului….de ace laturile aruncate in el cu atat ura, consecventa si lasitate; cu atat mai multa admiratie avem pentru el ca se incapataneaza sa rezsite acolo, singur. Un reper pentru noi toti sa nu o luam razna de disperare

    Dra alta e intrabarea zilei/saptamanii lunii: CAND SE DAU REZULTATETELE referendumului? sa stim de noi cum am fost prostiti asta vara….ca de cine stim….

  14. Pai cu sondajele astea e mare smecherie. Publica Iulian liberalul un sondaj in care PNL-ul era pe val si toate partidele adunate PSD, PNL, PDL,PPDD aveau 72% la o teme precedenta. Eu astept continuarea poate cresc in sondaje partidele neaprlamentare ca de la astia nu avem sperante. Sa-mi spuneti si mie cine ia restul de 28%?

  15. Sondajele reflecta opinia majoritatii si majoritatea populatiei simpatizeaza su stanga! Voi,cei de la Antena3,aveti venituri substantiale si datorita acestui fapt sunteti atasati de dreapta liberala si-l sustineti orbeste pe Antonescu,atacandu-l neancetat pe Ponta,care este insa mai simpatizat de popor si inspira incredere marii majoritati a populatiei sarace si saracite de catre cei de dreapta.Oare nu a obtinut PSD-ul majoritatea voturilor la toate scrutinurile electorale in ultimii 23 de ani? Cu toate acestea,Ponta si PSD-ul (urmand sfatul lui Iliescu!),au acceptat ca PSD si PNL sa fie considerate de ponderi egale in USL si au facut acest lucru gandind in perspectiva! Adica dorind ca in anii urmatori,dupa disparitia de pe scena politica a lui Basescu si a PDL-ului,USL-ul sa se descompuna in doua componente de orientari ideologice opuse (stanga-dreapta),dar de ponderi egale.Au avut deci o viziune de viitor,un plan serios pentru insanatosirea vietii politice romane,pentru democratizarea reala a Romaniei.Necazul este ca multi jurnalisti sunt superficiali,sau nu sunt de buna credinta,sau pur si simplu sunt grei de cap,iar printre politicienii din esaloanele 2 si 3 sunt multe cozi de topor….

    • ipoteza de la care pornesti acest mesaj este, din punctul meu de vedere, o prostie mare cit casa poporului

    • este adevarat,populatzia si mai ales paturile mai sarace simpatizeaza cu partidele de stsnga dar tot mai multzi se intreaba ce legatura este intre psd si stanga,intre ghiftuitzii cu masini de superlux care aplauda toate idioteniile politice debitate de mai marii lor; nastase ,ponta ,dragnea,manivela,zgonea,hrebenciuc.ce au astia sau unpr-ul comun cu social-democratzia? sint travestiti in aparatori ai drepturilor si intereselor celor multzi,ca odata ce sunt la putere sa devina mai nocivi ptr populatzie decat partidele de dreapta.nu mai vorbesc de pdl care azi este socialist maine devine de ultradreapta dupa cum i s-a sculat lui basescu peste noapte.niste derbedei.romania are nevoie de un adevarat partid de stanga fara securisti,traseisti compromisi ,si alte lichele care intra in politica sa isi satisfaca interesele proprii.

  16. Sunt interpretari eronate ale sondajelor. Victor Ponta declara permanent, azi iarasi a precizat, ca nu candideaza la presedintie. Multe sondaje sunt complet aiuritoare, intreband electoratul daca ar vota cu Isarescu sau Ponta in conditiile in care acestia nu vor candida.
    Eu sunt convins ca daca USL se va mentine atunci toate INTENTIILE DE VOT PRO-PONTA se vor transfera la Crin Antonescu si va fi ales din primul tur.
    Numai daca un Rosca Stanescu, fost securist, fost basist etc, iar acum PNL-ist destabilizator, nu va produce ruptura USL…

  17. foarte buna rescrierea protocolului usl, trebuie ca si vocea pnl sa se auda mai tere in guvern, are PM cuvantul hotarator, dar trebuie sa se instituie o democratie si in guvern,nu pozitea fara vlaga din pnl, antonescu a zis intotdeauna ca nu se baga in deciziile ce se iau, dar si pnl guverneaza si asta se deconteaza chiar daca liderul pnl nu se impune in luarea deciziilor, guvernul trebuie sa fie usl, cum s-au castigat alegerile, nu psd si asta sa se bata in cuie in protocol.

  18. Nu cred ca Ponta vrea sa dea guvernul(deci banii) altcuiva. Nu vad de ce nu l-ar sustine pe Crin, chiar daca el ar sta mai bine in sondaje.

  19. Daca mai aveati cumva vreo astepatare “de bine” de la politicieni, e bine sa ne luam gandul! Astazi, s-a ales praful de vot si de tot! Acest politic nu mai prezinta nici un fel incredere,de garantie, este o facatura intre grupuri de interese care nu mai are nimic comun cu existenta Romaniei! Acesti Degenerati!!!

  20. faptul ca unul ca Antonescu-cinstit, corect, educat si, mai ales, CU PRINCIPII MORALE este atacat permanent intr-un mod abject in timp ce mafiotii fac nestingheriti politica spune totul despre democratia noastra-o mocirla ordinara in care oamenii decenti sunt pur si simplu striviti. mie imi lasa un gust amar toata povestea…pacat de Crin si de toata decenta lui. il vor masacra, pur si simplu, iar noi, poporul fara constiinta civica, probabil ii vom aplica lovitura de gratie dupa principiul lasa-l incolo de fraier cinstit, vrem un smecher cocalar!!!

  21. il termina sistemul basecurist pe Ponta cum l-au terminat pe Geoana. deja se comporta isteric si calca in strachini
    daca au basecuristii cu carlanul in frunte sange in instalatie, sa rupa acordul USL si sa guverneze cu o majoritate de stransura si sa-i plateasca Ponta cum platea Boc!!!

  22. Subscriu total la comentariul lui Henry C. … cu ipoteza cu tot! E insa f.probabil ca cei care-i includ in astfel de sondaje pe Ponta,Isarescu,etc.sa urmareasca destabilizarea USL-ului si polarizarea puternica a electoratului.Antenistilor,ma uit zilnic la voi,dar daca veti continua sa-l atacati pe Ponta si sa-l periati pe Antonescu,veti realiza exact opusul a ceea ce banuiesc ca va doriti 😉 Adica Ponta va fi din ce in ce mai simpatizat,iar Antonescu va scadea in sondaje :(.Si o sa va scada si ratingul,caci cei care simpatizeaza cu stanga politica vor schimba canalul ori de cate ori il atacati pe Ponta,asa cum il schimba si cand apare Basescu “pe sticla”.

  23. Multi de pe acest blog au dreptate cu sunt interventi a “structurilor” in jocul politic.Oare credeti ca intre ILESCU si RATIU nu s-au implicat(l-au tocat pe acesta din urma cum il toaca acum pe Antonescu) sau credeti ca TOTI ROMANII s-au topit dupa “Iliescu apare,soarele rasare” si uite unde am ajuns.Acum toti isi dau seama ca daca castiga un om democrat ca si COPOSU/RATIU/CAMPEANU/REGELE MIHAI si nu un comunist(chiar acum romania este condusa de… un comunist) astazi ROMANIA ar fi fost o tara democratica si prospera si in principal APRECIATA la EXTERIOR(asa suntem o colonie) si se pare ca ISTORIA tinde sa se repete de parca ne-a blestemat cineva.

  24. DUPĂ SENTINȚA BECALI AM INCEPUT SA MA TEM PENTRU VOICULESCU – CA BASESCU E DISPERAT SA INCHIDA GURA ANTENEI3 IAR PONTA I-A DAT JUSTITIA LUI BASESCU !

    • Pai cine sa-l voteze ? PDL-acii ? In niciun caz. Normal ca are nevoie de voturile PSD-ului… Problema se pune daca stie cumva cat mai are PSD procent de vot.

  25. Cu ajutorul coabitarii Basescu vampirizeaza popularitatea USL. Pe zi ce trece Basescu isi recapata puterile, iar guvernul USL seamana tot mai mult cu guvernarile Boc: taie fondurile pentru categoriile cele mai defavorizate(orbi, persoane cu nevoi speciale, nou-nascuti, transplanturi), gaz de sist, privatizari dubioase. Ruperea USL e o chestiune de zile. Zilele astea s-a vazut si mai clar ca serviciile decid cine guverneaza in tara asta.

    Blejnar e pe cale sa fie reevaluat de PSD.

    http://paparazzipolitic.com/2013/05/20/blejnar-reloaded/

  26. Ca în todeauna ,în cazurile în care există cineva care are o simpatie față de un anume personaj și antipatizează sau sinpatizează mai puțin pe alt personaj atunci când se fac sondaje favorabile celui de al doilea caz toate acele sondaje nu sunt convenabile pentru acel cineva.Fraza este cam lungă și alambicată dar cu puțină atenție se poate descifra și înțelege.

  27. Mai oameni buni, eu cred ca am devenit cu totii masochisti,avem nevoie de shok televizat social si politic pentru a mai simti ca traim, ca respiram ! Viata noastra ca natie, ca individ, ne este furata de douazeci si trei de ani de catre serviciile secrete platite din banii nostrii, cu zambetul pe buze ! Am ajuns sa stim si ce urmeaza “sa ni se mai intample” cu lux de amanunte, cream fluxuri de stiri, ne “dam cu parerea”, anticipam evenimente politice, mai ramane sa cream si un for competent pentru pariuri politice ! Domnilor, uitam de fapt ce rol au si pe cine trebuie sa slujeasca toate aceste personaje politice votate prin intermediul manipularii mintii obosite a unui popor intreg ! Cand naiba ne vom destepta odata si realiza de CATRE TOTI ROMANII, ca asa nu se mai poate, ca trebuie OBLIGATORIU sa se tina cont de dorinta stringenta a poporului si NU DE INTERESE MESCHINE A UNUI GRUP DE INTELIGENTI care au preluat controlul unei tari intregi ! MAJORITATEA DECIDE – este un “element de baza” al democratiei, un deziderat pe care toti trebuie sa-l constientizam permanent ! Am ajuns datorita Sistemului si crizei politice si sociale sa fim un popor bolnav psihic, un popor care nu mai reactioneaza la niciun stimul exterior pozitiv sau negativ, un popor pe care un singur cuvant il mai face sa vibreze cumva, cuvantul “basism”, dar ma intreb eu, ce facem NOI pentru a impulsiona sau elimina acest cuvant? Raspunsul este ca nu facem NIMIC, asistam doar la jocuri de culise, comentam, ne vaitam, mai mult de atat, avem sociologi, politologi, comentatori politici care nu fac altceva decat sa “ridice la fileu” un subiect si sub “stindardul” nevoi de rating, “modereaza” pesimist si rudimentar acel subiect! Vreau si eu sa aud solutii posibile la problemele grave existente in societate, solutii propuse de acei politologi, sociologi, comentatori politici, vreau si eu sa aud din partea acestora idei si solutii mobilizatoare pentru acest popor indobitocit de manipulari si saracie ! Astept si eu “aportul” intelectual al ….. intelectualitatii romanesti ! Asa cum Antena 3, a inceput firav zic eu, o campanie de readucere la viata a spiritului patriotic, asa astept si de la oamenii invatati ai acestei natii, un aport important la viata politica si sociala a tarii acum, cand situatia a devenit “irespirabila” aici. Am propus crearea unei asociatii populare cu perspective de a deveni partid politic, asociatie care “sa adune” cat mai multi romani nemultumiti de Sistem si care sa simta ca activand in aceasta forma de organizare, pot face ceva util pentru ei, pentru popor, dar si personalitati cunoscute si intelectuali. Putem astfel crea o alternativa “populara” la alegerile parlamentare viitoare !

  28. Exista PDL-aci infiltrati pe blog ce si-ar dori foarte mult ca USL sa se desparta si de aceea tot apar cu comentarii de genul: Ponta e rau si Antonescu e bun.
    Deputatul PNL Eugen Nicolăescu a declarat, miercuri, pentru MEDIAFAX, că nu poate exclude varianta unei viitoare colaborări cu PDL, cu condiţia ca această formaţiune, dacă va rezista acestei crize, să se cureţe de “toate lucrurile urâte” din ultimii patru ani.
    Sursa: http://www.gandul.info/politica/nicolaescu-de-la-pnl-despre-o-viitoare-colaborare-cu-pdl-niciodata-sa-nu-spui-niciodata-9744442

  29. Propaganda băsistă îl laudă acum pe Ponta mai abitir decât pe Băsescu după ce, până să-l legitimeze prin pactul de coabitare, Ponta era liderul din USL alături de Antonescu împreună cu toți potențialii susținători care duceau țara la ruși. Când jigodia Băsescu se văzu înapoi la Cotroceni, scoal fă că iar ești First Lady, revine la aceleași practici; totuşi pare că Ponta nu este din plastilină, că dacă se complace în această situație ingrată în care a intrat și din bună voie, îl va costa plătind și nota de plată pe care trebuie să o plătească Băsescu împreună cu impostorii care treceau țara prin criză devalizând-o, amanetând-o și distrugând poporul care oricum era în pioneze până la venirea lor.
    Dacă Băsescu și impostorii cred că poate cineva uita dimensiunea dezastrului produs de ei, sperând într-o revenire mizând pe sentimentul cetățenilor de milă, de uitare, de iertare, de indiferență, de confuzie cum că toți suntem la fel se înșeală. Băsescu şi impostorii PDL au un singur drum cu sens unic de circulaţie, îl ştiu cei care i-au votat stând acasă.
    Ce este a lui Băsescu e pus deoparte, aceleaşi sentimente ca pentru un ucigaş sau am şi uitat obişnuindu-ne cu gândul că mergem din rău în mai rău și pe măsură ce înaintăm în rău avem nostalgia răului anterior ca fiind unul mai mic și chiar mai bun!

  30. Eu va garantez, cu mana pe inima, ca domnul C. Antonescu nu va fi Presedintele Romaniei.

    Intrebati-va sursele din loji, servicii si grupuri externe de lobby (daca aveti).

    Ce ofera domnul C. Antonescu, 7,4 milioane de voturi? Nu tin de foame, asta nu genereaza profit. Nu are o ‘zestre’, nu a propus absolut nimic mediul global de business.

    Traim si vedem, eu ma simt doar dator sa va reamintesc constant. Este inadmisibil ca un om care nu ofera nimic, sa spere ca va fi sprijinit de loji sau grupurile de interes economic major. Imi pare rau.

  31. Eu stiam asa, ca unu daca copiaza, e dat afara din examen. Ala daca a plagiat, de ce i-au dat titlul de doctor? Adica de ce e Ponta mai vinovat ca a incercat sa prezinte o lucrare proasta si toate comisiile alea de profesori si de cadre universitare, angajati ai ministerului invatamantului, aia nu sunt vinovati ca au semnat toate actele, documentele, referatele, care i-au permis lui Ponta sa capete marele titlu? Adica, membrii comisiei de sustinere a tezei, presedintelui de comisie, decan, rector, comisia de la minister (CNATDCU), marea comisie nationala de atestare a titlurilor, diplomelor si a certificatelor universitare, ministrul care semneaza pana si el, acordarea acelor titluri, care toti aia sunt platiti, isi iau salariu tocmai ca sa nu se intample asa ceva, sa nu dea voie impostorilor sa promoveze, a fost tras la raspundere vreunul dintre aia, a fost penalizat, retrogradat, demis, scos din viata universitara, a fost pus sa dea banii inapoi vreunul ca si-au luat salariile si nu si-au facut treaba?! Nu. Vinovat e cel care a prezentat o teza de rahat, din comoditate, prostie sau rea intentie, bineanteles. Cam atat. Toate cele bune. Sa traiti!

  32. Crin a fost deja masacrat in clipa in care perfidul Ponta a semnat pactul de coabitare cu morlocul chior ce haladuie in Cotroceni.
    Votand USL-ul nu numai ca nu am scapat de o javra, dar ne-am pricopsit cu doua. Si au pus-o de un pact. Singurul perdant (absolut) este poporul roman. La mai mare !

  33. criza asta legata de SRS si ponta arata inca odata felul discretzional in care lucreaza ponta cu tot restul usl ,altfel lucrurile se lamureau pana sa ajunga IN PLEN.acum ponta vrea un vot in alb de la coalitzie,sa faca tot ce doreste fara nici un comentariu contra .prost o fi antonescu sa puna botu’.

  34. Exista niste gasti, astia numiti oameni de afaceri si lucratori din serviciile secrete, care sunt de fapt niste cercuri, adunaturi de niste specimene cu interese economice (caci despre bani e vorba, singura doctrina politica si religie la care se inchina toti). Acesti indivizi si-au impartit cluburile de fotbal, posturi de televiziune, mall-uri, afacerile cu petrol, loteria, institutiile administrative ale statului, tot ce misca-n tara asta. Restul e doar circ si spectacol. Sarituri la trappez, dresuri cu animale, dansatoarea din galop pe cal si piticu porno (miccu peddallierr) care arunca-n sus cu niste bille. Totul se invarte in jurul acestor oameni de afaceri si lucratori ai serviciilor, grupati in cercuri de interese economice, financiare, care vor sa controleze piata si sa isi imparta contracte, afaceri, tot ce misca-n piata, economic. Adica: BANII! La capatul tuturor acestor suveici, tu poti sa tii cu Steaua sau Dinamo, adica cu un post tv sau altul, cu un politician sau un partid politic ori altul, esential e ca la capul tuturor acestor suveici, toti castiga f multi, multi BANI. Sa traiti!!

  35. Cetățean simplu, nu mai recunosc autoritatea DNA și corectitudinea și litera legii în deciziile ICCJ Cetățean simplu, nu mai recunosc autoritatea DNA și corectitudinea și litera legii în deciziile ICCJ

    M-am săturat de procurori ca să facă ei recurs după recurs,după ce frații lor,judecători simplii au susținut că probele nu sunt suficiente pentru acuzația adusă.Iar DNA-ul ce face în loc de scuze?Insistă prin toate chichițele să facă recurs să se ajungă al oameni care-l au pe nașul în suflet.Nici acum n-au înțeles procurorii cât de grav pătează imaginea justiției.După părerea mea iată rolul unui procuror ca să servească în mod cinstit și corect,legea,judecătorul și cetățeanul de rând.
    Procurorii sunt informați despre o posibilă mașină dubioasă cu trafic de persoane.Procurorii se duc și opresc acel trafic după care predă rău făcătorii,poliției,iar rău făcătorii au reptul al un proces cinstit.Procurorii sunt chemați ca martori iar e și-au făcut datoria iar justiția a fost împărțită echitabil,până în punctul în care judecătorul a cerut-o,nu să tot insiste pe probe care nu țin.
    Justiția nu este servită just și elgal cetățeanului prin numărul de condamnări a procurorului ci prin împiedicarea comiterii infracțiunii sau finalizarea comiterii infracțiunii până la bun sfârșit

  36. Sinistru e ca, nu numai judecatorii stiau cum ca a doua zi Becali va fi condamnat. Problema e ca pana si Becali stia cu o zi inainte ca el va fi condamnat. Deci nu stia numai judecatorii inainte cu o zi ca va fi condamnat. Stia chiar si el, ca de-aia a incercat sa fuga. Super-tare cu justitia independenta, sa mor eu!!!

  37. Astea sunt problemele adevarate ale tarii, nu regionalizarea:
    Trebuie să plătescă o avere din cauza unui funcţionar public. Este vorba de un bărbat cu handicap din Galaţi care s-a trezit că trebuie să dea înapoi statului pensia pe ultimii ani. În total, 66.000 de lei. Totul dintr-o greşeală a unui funcţionar care i-a stabilit gresit drepturile.
    Sursa: RTV
    Nimeni din marile partide care compun Parlamentul NU E IN STARE sa rezolve odata problema asta cu raspunderea. Ce treaba are pensionarul sau cel ce primeste nu stiu ce bani, cu faptul ca un functionar a gresit. Este omeneste sa gresesti, nu zice nimeni, dar este inuman sa faci pe altul sa plateasca pentru gresala altuia. Poate reusiti sa le spuneti USL-istilor prin platou cand mai vin la dumneavoastra, sa faca ceva in legatura cu tragerea la raspundere a nevinovatilor. Tot aud povesti d’astea de ani de zile si pe alesii tarii ii doare-n c*r.

  38. Sondaje? Pe cine intereseaza in 2012 un sondaj care poate sa nu aiba nici un fel de valoare in perspectiva lui octombrie 2014 ? Fapte atitudini da ne intereseaza.Pana acum avem parte doar de coabitare si de cativa oameni onesti care se lupta cu morile de vant.Reusesc sa faca pasi marunti dar atat.Justitia reparata? Eroare de sistem.Demnitatea redata pensionarilor? Eroare de sistem.Dreptul la asistenta medicala si la o viata decenta pentru cei cu disabilitati si pentru copiii instutionalizati?Eroare de sistem.Noi cei care suntem buni de munca ,normali ,apti de a parasi cu totii tara daca nu mai putem suporta, nu avem dreptul sa cerem nimic pana nu reparam aceste erori de sistem.Romania toata pare o eroare de sistem.PROBABIL Antonescu va fi urmatorul presedinte.O sa fiu putin in contradictie cu Protestez si o sa zic ca nu sper sa avem vreodata un presedinte dintre noi si nu ales sau acceptat de sistem.O sa votez sau o sa ma revolt de fiecare data sperand sa apara un ceva care sa repare erorile.Noi deocamdata suntem captivii sistemului si nu avem solidaritatea sau intelepciunea de a ne elibera mai repede.

  39. Mie imi place ca dupa tzapa PDL-aca si dupa tzapa USL-ista, unii dintre cei ce comenteaza mai cred ca Antonescu va fi altfel si va salva tara de coabitare. Pai normal ca Ponta nu va mai coabita cu Basescu dupa alegerea lui Antonescu, pentru ca Basescu nu va mai fi presedinte si va fi bine mersi acasa cu toata averea facuta pe spinarea noastra. Votati-l pe Antonescu, nu ma deranjeaza, dar tot aia o sa fie. Nu exista program de guvernare USL cum n-a existat nici program de guvernare PDL. Programul de guvernare il dicteaza FMI si BM. Si pun pariu cu oricine, ca dupa ce Antonescu va fi ales presedinte, UDMR va fi cooptat la guvernare, pentru ca atunci nu va mai fi campanie electorala, iar regionalizarea va face din Romania un stat FEDERAL si pe cale de disparitie. Votati in continuare “europeni” d’astia… Treaba voastra… Daca vreti sa fiti niste numere pe o hartie.

  40. Dupa schimbarea de 180 de grade in cateva minute a lui Ponta si sustinerea pe care Antonescu i-o da si-l face sa persevereze in greseala, nu am cum sa-mi pun serioase intrebari cu privire la onestitatea lui Antonescu. Oricum, ca presedinte nu va avea nicio putere asupra Guvernului. Dar incercati-l, daca asa doriti. Eu cred ca nu se va schimba nimic. Lui Basescu i s-a facut un serviciu prin faptul ca USL a castigat alegerile si nu alt partid din afara “sistemului”. Dar intelege cineva ?

  41. Romanii in loc sa le dea in mufa dupa ce i-au facut ca la nufarul, inca mai spera. Sperati fratilor linistiti… O sa distruga astia Romania, dar speranta moare ultima. Chiar daca si poporul dispare, speranta ramane. Oamenii se hranesc cu speranta, nu cu nivel de trai crescut sau cu o viata normala.

  42. Totul este regizat, ca Antonescu sa para diferit, mare si tare. Eu nu-l mai creeeed, poate sa zicaaaaaa orice. Vorbele nu tin de foame. Asta este. Mi-am pus speranta ca USL ne va razbuna si va baga la puscarie toti puscariabilii din PDL si cand colo avem o macaneala.

  43. USL a dat avizul de mediu pentru gazele de sist in speranta ca tehnologia va evolua si nu va mai fi nevoie de forare hidraulica sau nu stiu ce. Adica dau aviz tot cu speranta. BALIVERNE. Au dat aviz pentru ca nu stiu ce RUSIA. Astia traiesc in antichitate sau in secolul XXI ? Cica dam aviz cu speranta ca nu se va fora nimic. Gandire de Pontel si Zgonel.

  44. Eu cred ca Antonescu stia de acordurile lui Ponta cu UDMR, de politica de coabitare cu Basescu si de faptul ca “JOS BASESCU !” a fost doar un slogan de campanie electorala. Nu cred ca a fost “pacalit” de Ponta. Nu-l vad ca pe un salvator al Romaniei, pentru ca un salvator se opunea spulberarii tarii si mai ales coabitarii. Si nu s-a opus. Basescu trebuia suspendat de doua ori pe zi dupa ce USL a castigat majoritatea Constitutionala. Romanii au dat USL-ului acel procent, tocmai ca sa aiba pargiile pentru a aplica legea in tara asta asa cum au promis si pentru a face “DREPTATE PANA LA CAPAT”. Un USL care este jucat pe degete de U.E. si de Basalau si avand un asemenea procent, arata ca este o formatiune de oameni foarte slabi din punct de vedere politic.

  45. Cum ii cineva de galci pe USL-isti, incep s-o dea cu “nu avem ce face” sau “ce sa facem ?”. Ia sa-i spun eu asa patronului meu. Sa-i dau un telefon si sa-i zic, “nu pot sa fac ce imi ceri, pentru ca nu am ce face, sunt presat de altii”, sa vedeti cum imi da un sut undeva cu bila de demolat cladiri care se folosea candva.

    • Ai perfecta dreptate in tot ce spui.Am zis ca sper ca ceva se va intampla si asta inseamna ca si eu ca multe alte milioane sunt dezamagit de transformarea lui Dreptate pana la capat in Coabitare pe toate fronturile Sperante in USL nu prea pot sa mai am. Si din pacate nici nu vad solutia imediata.Deci visez cu ochii deschisi la un moment de cotitura care va intoarce Romania pe drumul normal.Cu Antonescu fara Antonescu nu are nici o importanta dar cu siguranta nu in libertate cu cei care si-au batjocorit poporul.

  46. Presa straina il face unu de-al lor pe Becali: ” Presa străină despre condamnarea lui Gigi Becali: Rasist, misogin şi homofob
    Sursa: DC News

  47. incredibila emisiune In premiera a lui Carmen Avram vizavi de soarta copiilor cu handicap … dupa ce jigodia aia dementa de ceausescu a facut lagare de exterminare cu acesti copii traiam cu impresia ca situatia s-a rezolvat dupa revolutie cind au venit foarte multe organizatii occidentale… observ acum ca acelasi “stat” nenorocit roman plin de criminali psihopati nu s-a potolit si continua in aceeasi maniera de criminali nazisti…

    pt asta platim taxe ca “statul” criminal securist roman sa continue politica de exterminare a oamenilor si mai ales a copiilor cu handicap abandonati

    sintem acaparati si condusi de catre niste CRIMINALI DEMENTI in frunte cu ponta-basescu-antonescu

  48. nu stiu la ce concurs te referi, nu cred ca toate sunt platite de adversarii lui antonescu si ma refer in special la avangarde-platit de pnl si ccsb platit de antena3. asa ca o sa incerc sa prezint pe scurt sondajele din 2013 aparute pana in prezent:
    AVANGARDE APR
    PRESEDINTE INCREDERE
    CRIN ANTONESCU 44 40
    VICTOR PONTA * 52
    SORIN OPRESCU * 57
    MUGUR ISARESCU 22
    CP TARICEANU *
    VASILE BLAGA * 23
    TRAIAN BASESCU * 21

    CCSB INCREDERE

    FEB APR
    CRIN ANTONESCU 37 30
    VICTOR PONTA 48 43
    SORIN OPRESCU 50 48
    MUGUR ISARESCU 53
    CP TARICEANU 33
    VASILE BLAGA 22
    TRAIAN BASESCU 22 23

    CSOP- INCREDERE aprilie
    CRIN ANTONESCU 19
    VICTOR PONTA 31
    SORIN OPRESCU 25
    MUGUR ISARESCU 30
    CP TARICEANU 18
    VASILE BLAGA 13
    TRAIAN BASESCU 16

    IRES INCREDERE IRES PRESEDINTE
    APR MAI APR MAI
    CRIN ANTONESCU 6+22 4+23 38 37
    VICTOR PONTA 12+25 13+38 54 53
    SORIN OPRESCU
    MUGUR ISARESCU
    CP TARICEANU
    VASILE BLAGA 1+11 2+10
    TRAIAN BASESCU 5+14 7+20 32/27 34/28

    GEOPOL PRESEDINTE
    MART APR-MAI
    CRIN ANTONESCU 21,5 20,2
    VICTOR PONTA * 24,5
    SORIN OPRESCU 9,8
    MUGUR ISARESCU 13,5
    CP TARICEANU
    VASILE BLAGA 5,1
    TRAIAN BASESCU

    CSCI INCREDERE
    MART
    CRIN ANTONESCU 38
    VICTOR PONTA 51
    SORIN OPRESCU 52
    MUGUR ISARESCU
    CP TARICEANU
    VASILE BLAGA
    TRAIAN BASESCU 19

    ARP luna APR
    INCREDERE PRESEDINTE
    CRIN ANTONESCU 35,5 42,3
    VICTOR PONTA 50,7
    SORIN OPRESCU 55,1
    MUGUR ISARESCU 62,4
    CP TARICEANU
    VASILE BLAGA 22,2 5,8
    TRAIAN BASESCU 23

    ai cerut date din sondaje, acum le ai si sunt sigur ca le aveai si tu. am ales doar cateva persoane politice si nu am pus si pe cvt, d diaconescu, k. humor etc. in unele ponta nu apare pentru prezidentiale( si stiind ca e un om care-si tine cuvantul nici nu va apare si il va sprijini pe antonescu)

  49. Cum poti declara ca daca vei ajunge Presedinte ai sa il pui pe Basescu Prim Ministru miine daca ar fi alegerile Antonescu ar avea 000000 baratam citit articolu in Codidianul si ma-m cam inervat

    BOIENICA FARA FRICA
    08:05:35, 22 May 2013 4
    Mai fratilor cita prostime poate sa aibe acest om Crin Antonescu, cum poate sa cada in plasa lui Ponta si lui Basescu, cu declaratia asta si-a taiat craka in fatza electoratului, cum adica? lupti sa il demiti pe Basescu care te-a insultat prin declaratile facute asupra ta referitor ce vei ajunge sa devi Presedinte, Domnule Antonescu trezeste-te o *editat* ..nu mai dormi trezeste-te si odata cu trezirea ta se va trezi si poporul care va fi impotriva lui BASESCU SI LUI PONTA mai o *editat* pe ce lume traiesti? nu vezi ca te manipuleaza pina va trece puntea si te scuipa ca pe un k,a,k,at eu i-ti spun i-ti meriti soarta si o sa ai mari regrete PONTA VA FI PRESEDINTE SI BASESCU PRIM MINISTRU BOULE CE ESTI SCUZA-MA CA I-TI SPUN ASA DAR ASA ESTE

  50. Buna ziua,
    Romanii critica, evalueaza, tipa, se contrazic, injura, etc…DAR NU SE DUC LA VOT! Ca e frig, sau e prea cald, sau ploua, sau “m-am saturat de astia, dar si ailalti sunt la fel, toti sunt o apa si-un pamant”..De unde stii daca n-ai vazut cum e, cum e de exemplu, cu Antonescu presedinte, pentru 5 ani?
    Mi-ar place sa constat ca e mai multa liniste si..mai multa actiune din partea noastra..
    La fel si cu regionalizarea; istoria noastra ne-a demonstrat cat efort, cat sange a fost varsat din partea inaintasilor nostri, pentru reintregirea tarii! Si acum sa permitem, de buna voie, sa se distruga ca entitate nationala? Dar istorii nostri de ce tac, de ce nu ies sa deschida mintile si inimile oamenilor? Radem de Vadim, de alt istoric spunem ca e prea batran, de altul ca a fost comunist…dar cititi adevarurile istorice, oameni buni!
    Absorbtie mai buna a fondurilor daca exista regionalizare?! Ma indoiesc..Europa da unde considera ca trebuie si absorbtia se face controlat.
    Iarasi, mai multa tacere si..mai multa responsabilitate..
    Numai bine tuturor!

  51. am sa va supun analizei o situatie nu doar posibila , ci pur si simplu care o sa se implineasca 🙂 . singura rupere adevarata o sa fie cea a pdl-ului , basescu evacuindu-se , si nu discret, cu udrea lui cu tot si cu boc-blejnarii in acea “”big” organizatie-partid infiintata . urmarea ? ulterior alegerilor presedentiale , afilierea acestei organizatii cu psd-ul lui “taticutzul socru ” ilie s(c)arbu , partid care nu a facut altceva decat sa consolideze pozitia post-referendum a lui basescu prin ne-negociabila “coabitare” in numele tarii si in beneficiul ei , o sa devina realitate ! oare chiar asa? tara si-a exprimat vointa , si nu a fost coabitarea ! un mare adevar spus de mitomanul basescu a fost acela in care afirma ca ponta minte asa cum respira ! nu e ponta cel care spunea ca TREBUIE sa votam usl pentru a scapa de basescu? HA .HA. e posibil ca partea non-basista a pdl ului sa isi doreasca afilierea la pnl . in urma unei astfel de miscari , daca ea se va face inaintea alegerilor din 2014 , populatia nu o sa faca altceva decat sa se opuna noului pnl “improspatat” cu pdl-isti , astfel rolul lui basescu ca si politician implinindu-se !!! o sa realizeze ceea ce si-a popus , adica DESFIINTAREA partidelor istorice : taranistii sunt istorie , democratii la fel si liberalii pe cale sa ! ceea ce nu a reusit iliescu prin forta bruta , a se vedea mineriadele , a reusit basescu prin “curvasareala” politica !
    la primul ps pot spune , cu deplina convingere , ca da , musiu’ ponta face parte din planul securistic al serviciilor (secrete?) care numai ROMANESTI nu sunt , cu buna si deplina stiinta !!!
    la cel de-al doilea , e mai greu ! nu stiu daca ponta (asta daca are creier ) ar da functia de premier pe una onorifica , asa cum o sa fie cea de presedinte . e discutabil intr-adevar . dar si aici sunt convins ca psd nu va scapa posibilitatea de a lua si presedentia !din pacate , in 2014 , decembrie , dupa 25 de ani de la sacrificiul suprem al multor ROMANI ADEVARATI , romania o sa fie din nou condusa 100% de mai rau decat comunistii , de serviciile secrete , in totalitate . pe toate canalele nu ni se transmite altceva decat ca nenorocitii de comunisti or sa puna mana pe tara din nou daca nu votam cu ala sau cu celalalt ! care comunisti? cei care sunt sforarii adevarati nu sunt si nu au fost nici comunisti , nici democrati ! au fost , sunt , si vor ramane OPORTUNISTI ! lumea a uitat ca in strada , in ’89 , am iesit datorita TERORII la care am fost supusi de SECURITATE !!! dupa 25 de ani o sa “facem totul” sa o repunem in mod oficial la carma tarii , prin sustinerea unui partid unic? daca 25 de ani am fost prostiti si mintiti “frumos” , cu alternante de guvernare asa zise (in fond , tot FSN ul a fost toata perioada asta la conducere , exceptie facand , poate , Constantinescu , ca si presedinte ), ne mai lasam mintiti si pe fatza ? om trai si om vedea !
    ponta isi rade de noi , el e cu sacii in caruta ! basescu isi rade de noi ca pe el de fapt nu il deranjeaza nimeni , dar mai sa il demita cineva ! guvernarea , 8 ani de dezastru pdl , si inca un an de facut NIMIC al usl , isi bate joc in continuare de toti oamenii de rand ! se invoca , la fel ca si in fosta guvernare , EUROPA si cerintele ei imperative ! vrajeala de doi bani !
    am mai citit mai sus intr-o postare cum ca romanii sunt obositi si ca doresc coabitarea linistita !!! zau asa , dar tare rau am ajuns daca suntem luati chiar asa de prosti ! 70% din romani asta doresc ? wow !
    dar tot din aceeasi postare , trebuie sa recunosc , sunt de acord cu finalul ei : pnl pana de alegeri o sa fie surcele ! asta daca nu se trezeste la realitate !
    cu tot respectul pentru proprietarul blogului , nu am mai postat de foarte multa vreme ! pentru simplul motiv ca imi e scarba de cei care ne-au condus deja un an fara ca sa faca NIMIC ! in continuare nu avem justitie , sanatate , protectie sociala , proiecte europene ; sau macar intentie , sa vedem ca se doreste ceva bun !!! mancarea a ajuns la un pret ma mare decat in anglia sau in germania pentru a ne putea fi canalizate gandurile doar catre cele “pamantesti” . la fel si intretinea , gazul , curentul , apa … un lux in 2013 ! sa mearga ponta la pompele de apa stradale sa vada cum pensionarii isi iau apa de acolo ca sa se spele !!! si apoi sa vorbeasca pe la ue de combaterea evaziunii !
    Dumnezeu sa ne ajute si sa ne dea puterea de a lua decizia corecta in ambele probleme majore ale Romaniei : regionalizarea si alegerea presedintelui !
    cu respect , moderatorului acestui blog , si tuturor celor care posteaza zi de zi , de atata vreme !

  52. Întîlnire secretă Crin Antonescu – George Friedman
    Trimite unui prieten

    Crin Antonescu a început demersurile de a intra în graţiile americanilor. Surse din anturajul lui ne-au dezvăluit că, la ultima sa vizită în România, George Friedman, şeful Stratfor, l-a vizitat discret, în biroul de la Senat, pe Crin Antonescu, cu care a stat la discuţii 45 de minute. Evenimentul a avut loc sîmbătă, în jurul orelor 11. Acest Friedman e de origine iudeo-maghiar, fiind fondator al Grupului de Intelligence Stratfor, prima organizaţie privată din SUA, cu activităţi în domeniul informaţiilor globale, considerată un adevărat Serviciu de Informaţii economice şi militare, care rivalizează cu celebrele agenţii americane.

    … El este considerat una dintre eminţele cenuşii ale politicii americane. Oaspetele i-a spus că America are nevoie de predictibilitate, adică de siguranţa unui angajament. A dat ca exemplu figura sinistră pe care le-a făcut-o unor investitori de pesteOcean premierul Ungariei, Viktor Orban. De asemenea, Friedman a afirmat că adevărata politică a Americii nu se face la Washington (unde sînt „politrucii“) – ci în Texas. Cei doi au stabilit că se vor întîlni în această vară la Torino, unde se pare că Antonescu îşi va petrece vacanţa, la sfîrşitul lunii iulie, fiind găzduit de familia Agnelli (la cazinoul căruia joacă mari sume de bani). Şi încă ceva: George Friedman a fost invitat în ţară şi însoţit la discuţia cu Crin Antonescu de Adrian Thiess.

  53. imi place chestia asta cu sursele. nimeni nu confirma dar toti co,enteaza o stire inventata. nu-mi place antonescu( cu toate ca o sa-l votez il lipsa altui candidat credibil dar mai e mult pana la alegeri) dar stirile astea pe surse mu-i plac asa cum nu-mi plac atacurile gratuite la adresa lui ponta numai pentru ca tot pe surse ar candida la prezidentiale si sustinatorii lui antonescu de pa la trust au dat in fierbere si nu scapa nici o emisiune fara sa-l atace!

  54. Cretiniile apropo despre intalniri secrete cu alogeni,inteleptii sionului etc…kabala,puterea adevarata etc….este demna de cei cu IQ cu punctaj de numar de pantofi.Ce-i adevarat este ca dl Antonescu a fost invitat in SUA care este un semn enorm pentru ce-i ce se omoara sa-l atace.Americanii nu au prieteni ci doar interese si asa este in toata lumea,dar pragmatici au observat deja’ cine va fi presedintele Romaniei si-si iau masuri din vreme pentru “Captatio benevolentiae”pentru cele mai mici costuri.Americanii nu fac fineturi cu diplomatia pentru ca nu au nevoie.Cum s-au descurcat cu doctrina “Big stic and sugar”nici acum nu face alta doctrina geopolitica.Ca mor de ciuda securistii este clar,dar sper ca se vor alege cu “unghiutele taiate ” si cu un numar mai mic de servicii si numar de slujbasi care se calca pe bataturi cu niste solde enorme din banii nostri de taxe si impozite de parca Romania are 250 de milioane nu un numar de aproximtiv 16 milioane de cetateni si au alte interese strategice in partea asta de continent.

Leave a Reply