Surfing fără placă pe valul 4, este titlul comentariului semnat de Cristian Tudor Popescu pe www.republica.ro. Iata provocarea pe care o lanseaza CTP :

În așteptarea valului 4 al pandemiei, deputatul I. Moșteanu, de la USR, spune că a fost un eșec campania de vaccinare din pricină de comunicare și marketing neperformante. Ca și cum vaccinul ar fi un produs care trebuie vândut, la concurență cu alte produse.

Or, zisul vaccin este plătit de stat, nu e nevoie să prostești omul ca să scoată bani din buzunar pentru el. Iar dacă guvernul ar fi făcut reclamă uneia dintre cele 4 firme producătoare, cam ce scandal s-ar fi iscat?

Și ce dracu să commarketești în general despre un vaccin?

Că înțepătura nu doare, în schimb îți dă niște senzații mai ceva ca heroina și în final te face nemuritor?

Premierul F. Cîțu se apără pretinzând că guvernul a creat toate condițiile pentru a se vaccina 10 milioane de oameni, dar „clienții” n-au venit.

R. Arafat zice că n-au venit din pricina unor influenceri, care i-au manipulat pe mulți români, determinându-i să nu se vaccineze.

Am și eu două întrebări:

1. Care dintre aceste cauze credeți că o să-i încălzească cel mai mult pe cei care vor da ortul popii în urma valului 4?

2. Este procentul de vaccinați un indicator foarte bun al gradului de civilizație al unui popor, în speță cel român?

Ce spuneți?

Leave a Reply