Inculparea secretarului general PSD Liviu Dragnea pentru stimularea participarii la referendumul din 29 Iulie este inca o lovitura sub centura data democratiei romanesti de catre DNA, institutia de buzunar al lui Traian Basescu. Din comunicatul institutiei cu pricina rezulta un fapt gravissim, acela al supravegherii activitatii unui partid politic din partea procurorilor, ceea ce duce Romania intr-o realitate de tip sovietic.
Scriam mai deunazi ca Traian Basescu va ordona interceptarea, monitorizarea, anchetarea si chiar arestarea liderilor USL pentru implicarea in ceea ce el a numit “lovitura de stat”. Nu mai conteaza hotariri ale Parlamentului, Guvernului, Curtii Constitutionale si nici votul popular. Totul este pus in paranteze de acest politician de tip stalinist si se trece direct la executia adversarilor sai politici.
Potrivit prevederilor legale aflate azi in vigoare in Romania, liderii PDL si Traian Basescu ar fi trebuit sa faca obiectul unei anchete penale, nu Liviu Dragnea, nu cei de la USL.
Iata de ce :
Legea nr. 14/2003 a partidelor politice (publicata in Monitorul Oficial nr. 25 din 17 ianuarie 2003).
CAPITOLUL I
Dispozitii generale
Art. 1. Partidele politice sunt asociatii cu caracter politic ale cetatenilor romani cu drept de vot, care participa in mod liber la formarea si exercitarea vointei lor politice, indeplinind o misiune publica garantata de Constitutie. Ele sunt persoane juridice de drept public.
Art. 2. Prin activitatea lor, partidele politice promoveaza valorile si interesele nationale, pluralismul politic, contribuie la formarea opiniei publice, participa cu candidati in alegeri si la constituirea unor autoritati publice si stimuleaza participarea cetatenilor la scrutinuri, potrivit legii.
Mai mult, decizia CCR din 10 Iulie 2012 spune asa :
“Participarea la referendum a majoritatii cetatenilor inscrisi în listele electorale permanente reprezinta un act de responsabilitate civica, prin care corpul electoral urmeaza sa se pronunte cu privire la sanctionarea sau nu a Presedintelui Romaniei, avand posibilitatea demiterii sau mentinerii acestuia in functie”
Aceste prevederi arata clar ca PDL si Basescu au incalcat legea prin declararea oficiala a boicotului, cu atit mai mult cu cit s-a adresat in scris Curtii Constitutionale inainte de referendum, invocind necesitatea unei majoritati solide in consultarile populare.
In consecinta, dosarul fabricat lui Dragnea este unul eminamente politic, el are ca baza ordinul dat de Traian Basescu. DNA procedeaza exact precum comunistii, transformind infractorul in acuzator si acuzatorul in urmarit si invinuit.
Evident, toate aceste mizerii se petrec in aplauzele sinistrelor figuri centrale din Comisia Europeana, care se pretind gardieni ai democratiei si statului de drept.
PARCHETUL GENERAL=DNA=SRI=SIE=STS=SPP=POLITIE POLTICA .
STALIN AR FI FOST MANDRU SA AIBE ASEMENEA SLUGI CUM ARE BASE ,ASTA NU MAI POT FI NUMIT STAT DE DREPT ESTE DICTATURA DE TIP AMERICA LATINA (REGIMUL NAZIST PINOCHET)ATAT MAI RAMANE SA FIE SALTATI OAMENI DUPA STRADA DE SERVICII SI FACUTI DISPARUTI SI ACOLO SUNTEM.
NOTA: PINOCHET A FOST SUSTINUT DE SUA SI GERMANIA TIMP DE 2 DECENII
De ce acum, USL nu incepe sa ii scrie sa ii inunde emailurile si faxurile de la birourile lui Barroso si Merkel?
Orice trebuie monitorizat si atentionati astia. Macar sa vada in ceasul al 12-lea pe cine au sustinut.
Incep sa am indoieli referitoare la moralitatea lui Barroso si Merkel.
Barroso a fost acxtivist comunist si cand a vazut ca nu mai da bine si nu mai are avantaje a cotit-o, devenind un mare politician PPE.
Merkel a trait cea mai mare parte a vietii in RDG, poate are nostalgia comunismului. Basescu este ultimul presedinte comunist dintr-o tara UE/NATO. Asa ca cine se aseamana se aduna.
Presedintia a dat dezmintire ca Basescu va fi ales vicepresedinte PPE. Dar de ce Wilfried MArtens a declarat ca :
“PPE asteapta cu nerabdare sa-si organizeze cel de-al 21-lea Congres luna viitoare in Bucuresti. Gazduit de presedintele Basescu si de PDL si UDMR, partide membre PPE, Congresul PPE va aduce in prim-plan eforturile noastre neobosite legate de abordarea provocarilor cu care se confrunta cetatenii europeni, in perspectiva crizei economice”, a declarat marti presedintele PPE, Wilfried Martens.
Cei de la USL,isi merita soarta,atata timp cat nu fac nimic.Parlamentul nu i-a in considerare propunerile lui Ghise.USL-ul se pare ca au lasat armele jos.Daca pana la referendum au fost sub orice critica,acum sunt de ne-nteles.Cred ca a venit momentul sa actioneze fara sa mai tina cont de UE.Daca vor tine cont de UE,atunci le dau o stire proasta,USL nu va castiga aceste alegeri.Nu conteaza cati vom iesi la vot, dar deja voci din UE stiu ca vor fi mari fraude la parlamentare.De fapt UE,nu vrea ca USL-ul sa castige aceste alegeri.Daca lideri USL-ului nu vor lua atitudine se vor trezi,inca o data cu o solutie impusa,chiar daca votul le va da castig de cauza celor din USL.
@ PARAZITU – Ce-ai zice daca, din intimplare, pe la mijlocul lunii noiembrie ne va fi “servita” o caseta din care sa rezulte ca Ponta s-a inteles cu Basescu sa-l lase linistit la Cotroceni pina in 2014, iar in 2014 la prezidentiale PSD sa-l sustina pe MRU? Si daca vei mai afla ca Barroso i-a pus in fata, la Bruxelles, caseta lui Ponta, iar Ponta a acceptat, spasit, cele 11 porunci? Cam care crezi ca ar fi consecintele pentru USL la parlamentare?
Nu mai pot comenta pe blogul d-voastra ?
ABIA ACUM SE VEDE CE MARE GRESEALA AU FACUT PONTA SI ANTONESCU ACCEPTAND UN CVORUM BAZAT PE CIFRE ERONATE .
BAROSSO NU PUTEA ACUZA USL DE CIFRE ERONATE PRIVIND LISTELE PERMANENTE DIN MOMENT CE TOATA EUROPA STIE CA ROMANII SUNT EMIGRANTI IN MASA .
O SA VOTEZ USL DOAR DIN DORINTA DE A SCAPA DE BASE SI PDL+UDMR DAR AM MARI DUBII CU PRIVIRE LA PSD SI PONTA !
Dubii la pnl nu ai?
Nu prea s-au vazut votanti multi in zonele pnl
Pai nimeni nu cceptase cvorumul in Romania pana sa o faca Ponta .
Se putea continua cu ordonanta de guvern care nu putea fi atacata la CCR .
De accea Barosso a vrut sa vorbeasca cu premierul , deoarece numai el putea anula ordonanta care incepuse referendumul.
Dupa intalnire am ramas cu gura cascata sa-l aud pe Ponta ca vrea cvorum desi stia bine ca nu suntem 22 de milioane ci 19 .
Dupa aceea toata coalitia USL au respectat angajamentul lui Ponta , inclusiv Antonescu
MAI MULT PONTA E CEL CARE L-A IMPUS PE IOAN RUS FARA CONSULTAREA PSD DECI PE RATIUNI OCULTE .
Si cui ii pasa domnule Radu Tudor ? Nu vedeti ca nimeni nu poate face nimic ?Nu vedeti ce popor handicapat avem ? Unde sunt profesorii,doctorii,acum nu mai sunt nemultumiti ? De ce nu mai ies in strada ,nu mai vor schimbare ? Imi vine sa vars de sila ! Ce fac sindicate ,de ce nu organizeaza mitinguri de protest ?
Iar insjurati poporul? Alte solutii nu mai aveti, numai sa injurati poporul? Nevolnicilor…
Cine voteaza de 22 de ani ?
nu vorbi la plural , cand faci nevolnic
pe cineva – nominalizeaza-l ! altfel esti
cel mai nevolnic ! …
pe de alta parte , ai o impresie f.buna
despre acest popor acum , dupa cele intamplate ?
Eu nu am , dar adevarul e la mijloc , nu poti
jicni un popor intreg chiar daca esti dezamagit …
care sindicate ?
au cumparat si au murdarit cu noroi denigrand liderii sindicali care mai aveau ceva de spus.si care profesori ,toti tin de locul de munca …ai vazut sau cumva stii cat de greu iti gasesti un loc in invatamant…care doctori,cei care acum sunt in privat si deja le este bine sau celor de la stat care tremura oricum se zvoneste ca TB ar dori sa mai desfiinteze un numar mare de paturi si deci multe locuri de munca
In Romania nimeni nu mai crede ca iesind in strada se rezolva vreo problema.In Grecia Parlamentul a facut ce-a vrut intr-o cladire inconjurata de mii de oameni furiosi ,de lupte de strada.Solutia nu este categori “iesirea in strada”Lumea este deja impartita si nimic nu va reusi sa o schimbe.Cui ii pasa de cei din strada!?Europei,Statelor Unite?!Sa fim seriosi!Suntem in situatia”scapa cine poate”Lumea este la cheremul unor “clone”de Basescu@comp.Si nu trebuie sa ne miram cind lumea este controlata de o singura mare putere care nu a fost nici macar “mustrata”dupa ce a aruncat bomba atomica pestee civili nevinovati.Si nu o data :de doua ori.Ati auzit vreo scuza!?Citit cartile lui Chomsky si veti intelege mai bine de ce medicii nu ies in strada.
Dana draga,tocmai ai spus mare parte din ce aveam si eu de spus!Nu numai in Grecia nu au avut efect protestele de strada;in Anglia(cand cu majorarea de trei ori a taxelor scolare),in Franta (cand au modificat legislatia muncii si tinerii absolventi practic au ramas in voia sortii)si multe alte cazuri de care nu-mi mai amintesc exact!Cercurile financiare care conduc lumea nu au “sensibilitati” pe care societatea sa le acceseze prin demonstratii(multe chiar violente)! Poate doar daca ar avea amploare mondiala…Daca USL-ul a spus ca nu a avut alternativa la reanscaunarea lui TB este clar ca politica se face la EU ,iar partidele noastre sunt marionete ! Deocamdata nu vad ca USL-ul a facut ceva concret impotriva guvernarii PDL asa ca :coabitare placuta si sa nu mai strige dupa ajutor!
Liliana draga,intr-un oras imaginar ,posibil din Portugalia pentru ca autorul este J.Saramago,la algerile organizate pentru alegerile noii conduceri a orasului autoritatile au constata cu stupoare ca 85% dintre buletinele din urna erau albe!Cartea se numeste “Eseu despre luciditate” si actiunea se petrece in orasul care trecuse printr-o “epidemie de orbire”cu consecinte catastrofale.Daca vrem sa iesim din acest joc al lor ar trebui sa nu-l mai jucam sau macar sa schimbam regulile.Problema este ca mai intii ar trebui sa trecem toti printr-o epidemie de orbire care sa ne convinga ca orbi fiind se poate face orice cu noi!Stiu ca ceea ce scriu pare nebunesc dar sunt convinsa ca are o legatura oarecare cu realitatea.Ce vreau sa spun este ca atita timp cit vom tropai voiosi la vot sau ,mai rau nu vom vota de loc suntem actori perfecti in piesa altora.
TRIST DAR ADEVARAT , ce spune Stefan , asa e :
DICTATORUL SI CRIMINALUL PINOCHET A FOST CLAR
SUSTINUT DE USA SI GER TIMP DE DOUA DECENII !!!
ULTERIOR , TARZIU , INTAI ISTORIA , APOI POLITIC ,
L-AU CONDAMNAT PENTRU MIILE DE CRIME FACUTE !!!
ACUM IN ROMANIA SUNTEM DEPARTE DE ASA CEVA ? NU !
TIRANUL basescu A FRAUDAT MASIV SI IN ANUL 2009
ALEGERILE SI ACUM REFERENDUMUL IN 2012 !!! AMBELE
AU FOST CLAR , DOVEDIT , PIERDUTE DE EL , DAR L-A
DURUT IN CUR DE ADEVAR , A OCUPAT NONSALANT IN
AMBELE CAZURI SCAUNUL DE PRESEDINTE , ABUZIV , CU SERVICIILE !
CE DEMOCRATIE ?! CE REFERENDUM ?! CE POPOR , DE OPT MILIOANE ?!
LA DRACU CU TOTI SI TOATE !!! EU SANT traian basescu SI BASTA !
DOAR AM LIDERII MONDIALI IN SPATE , NU ? MASONII MA VOR INCA !!!
BAI VIERMILOR CARE VA NUMITI POPOR ROMAN , BAI VIERMILOR DIN PRESA
, IN SPETA AIA DE LA ANTENE …. , VRETI SA VA STRIVESC ???
NICI O PROBLEMA ! SACAITI-MA VOI MULT SI PANA IN DEC. VA DISTRUG !!!
…… e fratilor , va place cum gandeste si se comporta basescu ???
DACA ASA ZISII SEFI AI FIASCOULUI NUMIT USL , NU IAU ATITUDINE IN
URMATOARELE ZILE , CLAR NU MAI CONTEAZA NICI EI NICI NOI IN DECEMBRIE ,
CLAR NE RAMANE SA CEREM AZIL POLITIC IN EST , IN CHINA , TAIWAN ?…
MALAWI , PAPUA , OARE MAI AVEM UNDE PE GLOB ????????????…………
=====================================================================
LA CONCRET , domnule Radu Tudor ,
cred ca vremea comentariilor e pe duca ,
am o intrebare la d-vs : V-ati gandit la o
alternativa de emisie cand A 3 va fi suspendata ,
sau bruiata , sau … stiu eu ce ??? Cum va mai
putem urmari apoi ? daca rupem contactul si cu
voi , cu A 3 , nu mai avem nici o speranta , e de rau !
Poate ca nu-s in masura sa va invat eu , dar as face
o sedinta de criza cu Mihai Gadea , Mircea Badea ,
Victor Ciutacu , etc , poate si dna Camelia V. , in
care sa dezvolt scenarii de criza pe : bruiaj , emisie ,
incidente de persoane din echipa d-vs sau de masini A 3 ,
de atacuri “huliganice” mascate in civil ale ultrasilor
pdl asupra sediului A 3 , etc …. sa stiti ca totul e
posibil din acest moment , in urmatoarele saptamani !
Daca se ajunge acolo ( sa dea D-ZEU sa nu ! ) sa fiti
convins ca vom veni cu sutele sa va fim alaturi !!!
Titus
Chiar credeti ca Liviu Dragnea este curat? Chiar credeti ca nu a facut tot posibilul la referendum ca aiba cat mai multe voturi?
Cand apare ceva BASESCU este vinovat, mai lipseste ca srieti ca si permisul lui BADEA a fost luat tot de BASESCU!
Daca Liviu Dragnea se crede un om curat sa dovedeasca!
este obligat prin lege sa aduca oameni la referendum. pune mina si citeste legea inainte sa scrii ceva
E putin cam mult spus ca este “obligat” de lege.
Mai degraba : este normal , legal si firesc ca oamenii politici sa puna bannere, sa organizeze meetinguri, sa vorbeasca direct cu oamenii pentru a-i convinge ca este bine sa voteze intr-un anumit fel si nu altfel.
Insa : in ziua votului (si in cea precedenta) NU mai este legal sa mai aiba loc absolut nici o activitate de convingere. Ideea ar fi ca alegatorul sa mediteze in liniste in pre-ziua alegerilor si sa voteze asa cum considera. Este ilegal sa existe picior de politician care sa mine / indemne / transporte alegatori la vot : in campania electorala e suficient timp pentru a convinge oamenii.
Asadar, legat de Dragnea eu chiar nu am informatii despre ce a facut sau n-a facut. O campoanie electorala facuta legal inseamna ca e nevinovat. Insa ar fi vinovat in caz ca sub obladuirea lui au avut loc transporturi de votanti, precum si daca a dat dispozitii sa se faca fraude.
Repet : in ziua alegerilor este ilegal ca cineva sa mai faca campanie electorala. E ilegal ca cineva sa umble dupa oameni in ziua alegerilor si sa-i cheme la vot. Discutiile de convingere se fac inainte.
Nu am zis ca nu poate aduce oamenii la vot, dar nu poate numara in acelasi timp cu desfasurarea procesuli de vot! Videanu a numarat la terminarea votului sau cel putin asa a fost!
S-au facut multe magarii cred ca de ambele parti de-a lungul anilor!
Pai s-au facut magarii foarte mari, dar PDL-acii vor ca numai ei sa faca magarii, dupa care sa castige un procent FALS de mare si sa faca ce vor in tara asta impotriva votului popular. Acum, cand Basescu a avut puterea, chiar si demis, au sarit de c*r in sus, ca vai domle, ceea ce faceau ei mai ieri si mult mai mult decat atat, este ilegal daca o fac adversarii lor. Asta este defapt problema lor. Daca faceau ei ce a facut Dragnea, era legal, dar Dragnea e de la PSD si nu de la PDL. Ce cauta in 2009 un ditamai afisul cu VOTATI BASESCU, in fata unei sectii de votare un de am fost in trecere ? Condamnati pentru asa ceva n-am vazut pana acum. Asta este defapt povestea.
@ marcele
Mai marcele, pe ce lume traiesti? Cand a numarat Videanu dupa terminarea votului? Poate in visele tale. Sau in trei ani ai si uitat?
marcele , daca nu vrei sa citesti , nu-i bai . te poti uita pe youtube la celebra mistocareala a lui adrean videanu la alegerile basiste cand aparea la televizor cu aceleasi scule si programe informatice prin care a aflat inainte de numaratoare ca basescu e vincitore ; atunci totul era corect , nu? asta cu Dragnea e un tango in pasi de vals , mai pe scurt , rezultat zero! eu unul astept sa se enerveze Dragnea pe bune , si vedem atunci 😀 , sunt sigur ca nici marinarul nu vrea asta !
Ratardule, DNA trebuie sa dovedeasca VINOVATIA !
In ce lume nebuna traiesti ? Numai in stalinism trebuia dovedita nevinovatia !
Iulian, eu nu accept astfel de cuvinte, dar vad ca se practica pe aici!
Nu accepti adevarul ?
Imi pare rau, dar numai un retardat (sau basist, acelasi lucru) poate cere cuiva sa isi dovedeasca nevinovatia.
Daca i-au facut un dosar, probabil au su probe, iar daca se crede curat sa dovedeasca ca nu a avut nicio implicare si atunci bravo lui!
Sa nu il consideram nevinovat, atat timp cat are un dosar!
@marcele
Vorbesti de parca traiesti in alta tara. “probabil au si probe”. La noi te aresteaza si fara probe, doar pe niste declaratii sau plangeri. Cati ciocoi nu baga la puscarie sclavii din tot felul de motive puerile… !?
Pentru ca esti obisnuit cu minciuna si pupincurismul. Nu cu adevarul.
Dar, evident, esti liber sa ne demonstrezi ca esti nevinovat. Deci ca nu esti retardat!
Stiu ca n-ai sa intelegi, dar este un principiu de logica elementara care spune ca nu poti demonstra negatia, care este infinita. Trebuie sa demonstrezi afirmatia, care este unica. Recte, in drept, trebuie demonstrat ca esti vinovat, apriori considerandu-se ca esti nevinovat.
Asta e tare de tot…deci un om acuzat trebuie sa-si dovedeasca nevinovatia???…nu procurorul sa-i dovedeasca vinovatia???…invers zici tu…wow!!!
Doamne!…in ce tara traim…ce oameni populeaza aceste meleaguri.
Cum sa nu ajunga si sa se mentina unu’ ca baselu la putere intr-o astfel de “tara”.
si cat de muti sunt din pacate
Marcele, vezi ca ti-am depus o plangere penala ca ai furat bordurile de granit pe care le-a inlocuit Videanu. Trage o fuga sa-ti dovedesti nevinovatia la DNA. Daca nu ai dovezi solide, puscaria te mananca.
Daca era asociat cu VIDEANU poate imi puneam semne de intrebare, dar atat timp cat ma simt curat poti sa imi faci mii de dosare!
Dar stii cum este hotul striga hotul!
Maaare prostanac esti, marcele…
@Marcel
DNA-ul trebuie sa dovedeasca ca este vinovat. Deocamdata doar vorbe.
Pai voi, adeptii PDL, sa boicotati alegerile si in decembrie. Stati acasa, ca stati bine.
Daca Liviu Dragnea se crede un om curat sa dovedeasca!
Am spus eu ceva de DNA? Ati sarit toti, fara rost! Eu sincer nu il cred curat, cum nu il cred nici pe Blejnar sau Udrea! Cand am spus sa dovedeasca ca este curat, ma refeream la actiunile sale daca au fost sau nu legale!
Se poate iesi in mass-media si sa spuna daca falsificarea* CNP-urilor este legala (*asa se spune pe surse) sau nu, daca numararea in paralel este legala sau nu….
Asteptam intai sa dovedeasca ca sunt curati basescu, videanu,berceanu, udrea etc
Asta e gindire din aia de genul : te opreste politia ca gonesti in oras cu suta la ora , si zici ca mai sint si altii care au facut asta si sa-i penalizeze intii pe aia.
@zzaduz
Poporul nu ia niciodata locul politiei sau invers. Nu exista alternanta la politie. Asa ca nu poti compara lucrurile. Si pana la urma asa este; de ce sa ma amendeze doar pe mine cand pe altii nu-i amendeaza deloc ? Amendeaza-i tata pe toti. Asta este ideea.
De ce ai distrus Cetatea Sucevei Marcele ? Te voi da in judecata pentru asta, sa vad cum dovedesti contrariul…preferabil cu marturii.
Doamne cat de multi cretinozi basisti traiesc in tarisoara asta.
Daca incerci sa ne demonstrezi ca nu esti retardat, sa stii ca te descurci foarte prost
Decat sa il vad pe ANTONESCU presedinte mai bine stau acasa!
dar cine te opreste sa stai acasa ? cred ca
e cel mai bun lucru pentru siguranta ta ….
Si eu sant dezamagit de Antonescu , dar e mic
copil pe langa canalia si dictatorul basescu !
Eu zic sa stati acasa toti care nu-l vreti pe Antonescu.
Ce intelegeti prin curat!?Tara asta e plina de procurori ad hoc!Nu mai poti nici trece strada prin loc nepermis fara sa te trezesti cu dosar penal.
@marcele: Videanu, la ora doua noaptea, avea rezultatele! Oamenii politici au dreptul de a indemna cetatenii la vot.Iar pana cand nu vad o ancheta ampla cu pedelisti in frunte cu Demisu’,privind ingradirea, impiedicarea si indemnul de a NU vota la referendum, nu pot sa cred intr-un Parchet impartial.
foarte corect ! … nimeni nu mai crede in Parchet !
NU Dragnea trebuie sa-si dovedeasca nevinovatia , ci luluta trebuie sa dovedeasca ca Dragnea e vinovat ! Mai studiati , dracu, si apoi vorbiti !
El nu trebuie sa dovedeasca nimic, sa va fie clar, tradatorilor de neam, alde Morar trebuie sa aduca dovezi ca se face vinovat de ceva!!! Nu mai e lege in tara asta, mai ceva ca pe vremea lui Ceausescu! Auzi, sa produci tu dovezi daca i se nazare cuiva sa te invinovateasca cu ceva!!!…E greu de inteles cum de s-a ajuns intr-o situatie atat de nedemocratica in tara aceasta! Parlamentul trebuie sa se sesizeze in privinta dezvaluirilor celor trei judecatori care au facut opinie separata, motivarea constatand ca , fara a se intruni plenul curtii, s-a adaugat la o hotarare publicata in monitor . Nu e valabil ce au hotarat sase judecatori care s-au consultat…TELEFONIC, auzi! Acestea sunt fapte penale, savarsite cu buna stiinta si cu consecinte deosebit de grave asupra ordinii de drept. Sa se formeze o comisie care sa analizeze aceste aspecte, iar referatul sa fie trimis inspectiei judiciare sau MJ, sau cui e competent sa fie sesizat pe latura penala a faptei celor sase ,,judecatori,,.
B1 zice ca Dragnea a”fraudat” 1,5 mil. de voturi !!!
Toata lumea uita ca nu Parchetul da sentinte ci judecatorii, analizand fiecare vot in parte, cu probe, vor hotari daca s-a fraudat mai mult sau mai putin ca la alegerile prezidentiale din …2009 !!!
am fost facut “analfabet” pentru ca am inteles acelasi lucru’ ca probabil mai toata lumea care a citit comunicatul DNA in ceea ce`l priveste pe Dragnea. problema sclembelor de la DNA e ca`s atat de prosti incat isi dau singuri la “gioale” (cel putin in opinia mea) astfel principalul cap de acuzare pica din start si radu a arata foarte repede acest lucru.
n-am priceput totusi de ce nu l-au acuzat direct pentru ceea ce dau in detaliu in comunicat dupa prima acuzatie?!?! ca s-a intrebuintat de functia publica pentru a afla date si/sau a transmite date de la sectiile de votare – e o alta poveste. o alta acuzatie ar fi aia cu autocarele – intrebare – de ce nu a prins nimeni nici un autocar de-ala?! si sa nu`mi ziceti ca in ziua referendumului nu a fost politie pe strada – a fost si inca la greu si culmea opreau taman autocarele. cum poate exista un organizator de-astfel de excursii fara ca participantii la excursie sa nu existe?!?!!?
nu e pentru prima data cand acesti oameni de la DNA ne demonstreaza ca ii platim degeaba. cat trebuie sa-i mai suportam? constat cu surprindere ca cei care chiar voiau sa-si faca meseria sunt exclusi, de ce?!
poate ne scapa tanti pivniceru` de astfel de oameni desi tare`mi e ca ne pune sperante degeaba … si ca la dna vor fi doar procurori alesi de betiv.
Stiti ce este grav? Ca am ajuns sa ne temem pentru libertatea noastra numai pentru un comentariu antiprezidential facut pe un blog!
Iar basescu stie sa manipuleze frica noastra!
In acelasi timp, nu trebuie sa uitam ca suntem cel putin 7,4 milioane si sa ne organizam , dar mai ales sa stam uniti!
Asa cum crestinii purtau o cruce pentru a fi recunoscuti, fiecare dintre cei 7,4 ar trebui sa poarte o insigna cu DA!
In tacere deocamdata!
In ce consta exact temerea? ce anume te temi ca ai putea pati ?!?!
“Ca am ajuns sa ne temem pentru libertatea noastra numai pentru un comentariu antiprezidential facut pe un blog!” In asta… ti-a scris foarte clar.
Tu mereu te faci ca nu intelegi. Oare de ce ?… Sa ghicim ?
Temerea este complet nejustificata…
Vino cu informatii despre macar O persoana care e prigonita pentru comentarii scrise pe net (si dupa aia discutam despre cit de repede pricep eu sau nu pricep) .
Ca principiu nu este corect şi drept ce se întâmplă. USL-ul al căror lideri “hârjoniţi” de slugile băsiste prin fel şi fel de metode, au avut şansa luării unei decizii istorice – să-l demită direct pe schizofrenic împotriva “curentului european” şi gata … se termina bâlciul. Dincolo de faptul că era o decizie eroică faţă de acest popor, era o chestie de a alege între : să plângă mama, sau să plângă măsa ? Şi din păcate USL-ul a preferat să-l salveze pe Băsescu (deşi erau conştienţi că Băsescu-i un mare infractor), ştiind că odată întors, Băsescu-i va “spulbera”. Nu merită să le plâng de milă că-i “chinuie” Băsescu, atât timp cât ei continuă să-l ignore pe Ghişe şi acum.
P.S.
Ştiu, este un comentariu nedrept dar … ca în proverbul acela … Dumnezeu îţi dă, dar nu-ţi bagă în traistă.
Îmi pare rău ptr. Dragnea. Totuşi aş dori ca toate mizeriile lui Băsescu la adresa USL-lui să continuie, poate aşa SE VOR TREZI NAIBA ŞI ĂŞTIA.
Dl Rdu TUDOR va felicit pt. articolul Camioane cu bani. Pentru Grecia!
Un al articol de postat si comentat ar fi masurile guvernului:
1. ajutorul de 100 lei la hectar in agricultura, dar nu mai mult de 10 h;
2. prelungirea termenului de plata a ajutorului social pt. cei care nu si-au platit datoriile cu 6 luni;
3. bacalaureatul profesional.
Pe aceste 3 masuri sa laudam sau criticam guvernul!
Parlamnetul trebuia sa nu accepte hotararea CCR si sa-l demita definitiv pe TB. Nu a facut-o acum la ordinul lui TB, DNA ii va aresta pe toti liderii importanti ai PSD si PNL astfel incat dupa alegerile din 9 Dec, PDL si partidele de buzunar din jurul lui sa poata obtina majoritatea parlamentara si sa formeze guvernul. De abia acum se vede cat de mult au gresit Ponta si Antonescu cand au acceptat cvorumul lui Barroso. Iar in paralel cu arestarea liderilor politici se va incep si anchetarea si arestarea jurnalistilor care l-au criticat vechement pe Borfasul National No.1.
aresteaza pe dracu . la primele arestari de ziaristi se duc in cap cu dna si pdl si procurori cu tot , si nu vor mai fi sustinuti nici macar international. cat e merkel de merkel , cand e vb de presa, pro sau contra ,din germania , tace malc!
Daca “‘Barosu” a spus explicit ca se felicita ca a impiedicat “schimbari nedemocratice( !) in Romania”, inseamna ca este posibil orice ,cu ajutorul sefilor UE. Sefii UE dinamiteaza relatia intre UE si cel putin 7,4 mil. de cetateni UE, salvand o( una) persoana, in mod nedemocratic.
De ce risca atat de mult, un sef UE ,agitand si mai mult comunitatea europeana (si asa subrezita !), poate ne explica USL ?
Domnule Radu Tudor, aveti dreptate. Din pacate TB are controlul asupra procuraturii (Kovesi, Morar, legislatia macovista ) si justitiei (CSM, ICCJ, legislatia macovista ). Procurorii centreaza, justitia da cu capul, USL-ul si noi ceilalti – electoratul – suntem spectatori. USL-ul are tota puterea sa schimbe lucrurile modificand legislatia, dar nu face nimic si se complace in aceasta situatie. Puterea malefica a procurorilor si judecatorilor aserviti se trage de la legile votate de Parlament. Cine face, si desface, USL-ul trebuie sa faca bine si sa treaca de urgenta la modificarea legislatiei si sa indrepte ce a stricat Monica Macovei. De exemplu, conform Constitutiei, procurorii fac parte din executiv. Nu din magistratura – justitie. Prin lege organica, Parlamentul stabileste organizarea si functionarea Consiliului Superior al Magistraturii, a instantelor judecatoresti, a Ministerului Public si a Curtii de Conturi si a Curtii Constitutionale. Aici si-a bagat coada Monica Macovei. D e aceeasi parere, ca procurorii fac parte din executiv, este si CEDO. http://www.fundatiahoriarusu.ro/1804.html
De unde si cererea Sindicatului Juristilor independenti :
“Domnului Prim-Ministru al Guvernului Romaniei, Victor-Viorel Ponta
Subscrisul Sindicatul Independent al Juristilor din Romania, prin presedintele av. drd. Pompiliu Bota, va solicitam sa emiteti o ordonanta de urgenta privind exercitarea controlului ministrului justitiei asupra tuturor procurorilor Ministerului Public, inclusiv asupra procurorului general al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie.
MOTIVE
1. Articolul 132 din Constitutia Romaniei
,,(1) Procurorii isi desfasoara activitatea potrivit principiului legalitatii, al impartialitatii si al controlului ierarhic, sub autoritatea ministrului justitiei.”
2. Cauza CEDO Vasilescu vs. Romania (M. Of. nr. 637 din 27.12.1999)
,,40. Ministrul justitiei isi exercita controlul asupra tuturor membrilor Ministerului Public, inclusiv asupra procurorului general.
…procurorul actioneaza in calitate de magistrat al Ministerului Public, subordonat mai intai procurorului general, apoi ministrului justitiei.
41. Curtea aminteste ca “tribunal” in sensul art. 6 alin. 1 este numai un organ care se bucura de plenitudine de jurisdictie, raspunzand unei serii de exigente, precum independenta fata de executiv … Nu aceasta este si situatia procurorilor din cadrul Parchetului … si nici a procurorului general.”
3. Cauza CEDO Pantea vs. Romania (M. Of. nr. 1150 din 06.12.2004)
,,238. Curtea reaminteste ca…in Romania, procurorii, actionand in calitate de magistrati ai Ministerului Public, subordonati mai intai procurorului general, apoi ministrului justitiei, nu indeplinesc exigenta de independenta in privinta executivului.” – Bucuresti, 21.08.2012 “
Din pacate, USL-ul si Parlamentul se complac intr-o pasivitate de neinteles. Se simte lipsa lui Adrian Nastase si a departamentelor lui. Imi pun toate sperantele in Mona Pivniceru.
PS * Singura care este de alta parere este, evident, CCR. Decizie 681/2005 ….Curtea retine ca, potrivit Constitutiei, Ministerul Public este parte componenta a autoritatii judecatoresti, si nu a puterii executive sau a administratiei publice. “. Jurisprudenta CEDO prevaleaza insa.
De noile iesiri cu interceptari la adresa lui BLEJNAR, VIDEANU, BLAGA ce spuneti?
si cine le trimite mai departe pentru a fi anchetate,cumva DNA ??!!
inteaba-l pe sful tau basel
Ca esti retardat!
Scapari controlate de stenograme, de data asta pentru uzul naivilor din corul prostilor “ iata ca justitia este independenta “. Simultan, lovituri de imagine pentru anumiti portocalii, carora li se arata traditionala pisica pentru fezandare si reducerea pretentiilor.
corect , bravo !
pedelisti in catuse nu vedem cazuri
autentice , ci doar ce-i ce sant scuturati
ca nu au mai cotizat destul ! ……
Un fas pentru Barroso, pentru Merkel si pentru Gordon. Asta spun. Daca PDL va castiga alegerile parlamentare sau Forta Civica a lu’ Ungureanu, interceptarile astea vor fi o amintire doar.
Un dement ca TB incita un popor pasnic la violenta! Si culmea, omologii din U.E. ii dau nas, asigurandu-l ca “armele” lor sunt mai puternice decat cele a unui popor care refuza sa incline coloana vertebrala in fata “talibanilor”. Uite-te cum ne incearca calmul, spiritul pasnic, bunul simnt…niste marlani, niste trogloditi?! “Mancai-ar Raiul”,ar zice preotul Cleopa( eu n-as fi atat de toleranta, dar ca o buna crestina ce sunt, iaca as fi de acord sa-i manance…orice/ oricine, dar sa scapam odata de ei)!!!
O sa-i pescuiasca unul cate unul daca stau pasivi si nu ataca .
Radule , cam tot ce ai scris e corect din pacate :(. eu am fost lamurit de ce urmeaza din noaptea in care dna/parchet au insfacat listele cu votanti , pur si simplu un furt. in constitutia noastra , dupa anii de represiune comunista , sta scris negru pe alb : sunt interzise descinderile pe timp de noapte! pai astia au luat listele exact… noaptea ! ce e constitutia? legea? pentru noi ce trebuie , pentru ei ce vor ei ! avem o mare sansa care trebuie fructificata , si acolo se va vedea daca suntem popor sau populatie : reuniunea ppe de la Bucuresti ! 30-40000 de manifestanti in acele zile ii darama pe toti , nu numai pe baselu. fmi a dat un mic atac la merkel cu recunoasterea inutilitatii masurilor de austeritate , nemtii deja nu o mai suporta asa ca doar scanteie trebuie :). om vedea ce o fi . oricum trebuie sa recunosc , baselu iar a inceput sa ne intoxice bine : tot la doua trei zile ne da cate o fumigena , o acadea de ros , ceva , sa uitam de el ;).
“…eu am fost lamurit de ce urmeaza din noaptea in care dna/parchet au insfacat listele cu votanti …”. SI EU.
Buna ziua,domnule Radu Tudor ! De ce nu este anchetat si traian basescu pentru ca a indemnat populatia sa nu voteze ? Daca facea USL-ul asa ceva ,toti erau anchetati. Ar trebui sa fie si cei din USL mai cu tupeu si fara frica sa-i atace cu tot ce stie despre cei din PDL,CCR,CSM…etc. Imi pare rau,dar sunt cam slabi si se lasa ingenuncheati.Dv. cautati sa gasiti tot ce se poate ca sa-i sprijiniti in diferite probleme,dar si ei ar trebui sa profite si sa atace.De ce numai base poate fi o fiara(ar putea fi chiar antichristul)si cei din USL nu? Oare scorpionul asta vrea sa plece de la putere doar impuscat,ca raposatul? Oricum ala a fost mic copil fata de dementul asta. USL sa-si ia inima in dinti si sa-i atace pe toate fronturile cu tot ce stiu despre ei.Pentru dv.si Ant.3,tot respectul si toata admiratia !
daca basescu si acolitii lui au boicotat in mod public participarea la vot de ce niciun parlamentar de la USL nu a depus vreo plangere penala la adresa acestor personaje sinistre. sper sa cheme cu zecile de usl-isti la DNA poate se trezec si incep sa actioneze. stim toti ca au niste grei pe acolo care sunt mult mai experimentati decat bazaitorii din PDL si totusi nu vad nicio miscare.
Antonescu si Ponta s-au autodenuntat ca l-au sprijinit si instigat pe Dragnea sa aduca lumea la vot.
Exceptional !
Acum DNA nu are decat 2 solutii :
1.punerea sub acuzare a lui Antonescu si Ponta
sau
2.renuntarea la acuzatiile aduse lui Dragnea in caz contrar.
Eu imi doresc punerea sub acuzare.
Poate ca dupa aia oamenii vor realiza ca traim in Republica Basisto-Securista Rmania si vor reactiona ca atare.
*versuri: Anonim *
**
*De-ar fi sa-i luam pe toti la rand,
Si actualii dar si fostii,*
*Cei mai destepti de pe Pamant*
*Au fost intotdeauna…PROSTII.*
*Nu te ruga la ursitoare*
*Sa-ti faca-n viata ta vreun rost,*
*Mai bine urla-n gura mare:*
*”Iubite Doamne, fa-ma….PROST!”*
*De ce sa tragi ca la galera,*
*Sa-nveti atatea fara rost,*
*De vrei sa faci o cariera*
*Ajunge numai sa fii…PROST.*
*In lumea asta cu de toate,*
*Unde se-nvata contra cost,*
*Pacat ca nici o facultate *
*Nu da si diploma de….PROST.*
*Avem impozite cu carul*
*Dar inotam in saracie*
*Si ce buget ar avea statul*
*Dintr-un impozit pe…..PROSTIE…*
*Ei sunt ca iarba, cu duiumul,*
*Sa nu-i jignesti, sa nu-i improsti!*
*O, Doamne, de ne-ar creste graul*
*Cum cresc recoltele de …PROSTI.*
*Si-n lumea asta rasturnata,*
*Unde cei strambi sunt cei mai drepti,*
*Savantii nostri mor de foame*
*Si numai PROSTII sunt destepti.*
D-le Radu Tudor va rog eu frumos convingeti-i pe cei de la Antena 3 ca sa nu-l mai invite pe profesorul Serbanescu la emisiunile antenelor, asta e soparla lui Basescu tot dand mereu din gura cum ca Romania e colonie si nu se mai poate face nimic. “Cu alte cuvinte hai sa stam cuminti in banca noastra si sa-l lasam pe TB sa-si fac de cap si-n continuare.” Iar in alta ordine de ideii, cea mai buna cale ca USL sa-i taie butoanele lui TB este aceea de a le reduce cu 50% bugetele SRI, SIE, SPP si STS, aceste servicii fiind deja supraevaluate numeric ca angajati iar Romania e in criza.
Tu nu intelegi psihologia inversa se pare…
Hai sa te ajut eu.Eu imi doresc ca Serbanescu sa spuna in continuare adevarul : acela ca suntem o colonie si sa spuna ca nu putem face nimic.
Cucat spune mai mult, cu atat se enerveaza lumea ca “cum dreq nu se poate?!”.
Tu nu te enervezi de fraza “nu se mai poate face nimic” ? Ca din cate vad, te cam scoate din sarite si vrei sa faci EXACT INVERS.
Acum ai inteles DE CE Serbanescu o tot tine cu “nu se mai poate face nimic”
Bravo Iulian , sant de aceeasi parere ,
dl. Serbanescu are logica in ce spune !
Din pacate d-nul Serbanescu nu spune decat adevarul! Ce efecte are acest adevar asupra fiecaruia…
UE se caca in capul nostru. Basescu se caca in capul nostru. PDL se caca in capul nostru. DNA, SRI,SIE, Parchetul, ANAF, se caca toate in capul nostru. In tot acest timp noi asteptam ca USL sa ne stearga la gura.
Singura si ultima noastra salvare, ca natie, este sa iesim in strada.
Majoritatea parlamentara si-a dovedit impotenta. In acest moment noi romanii, ca natie, suntem pe cont propriu. Sa nu speram sa ne ajute cineva.
Chit ca te-ai exprimat plastic , ai mare dreptate ,
DA , nu mai trebuie sa asteptam nimic atata vreme
cat nu iesim in strada !
Radu, ce au toti astia de la usl de rad cu toti dintii?? Rasul asta al lor e ca o boala, ca o epidemie. Au scos lumea, au expus oamenii si pe urma s-au dat la o parte si l-au lasat pe ala sa catige si acuma RAD sfidator la noi???????????????????
Ne-au tradat, ne-au vandut si acu se simt bine???
Sila mi-e de blestematii astia. Mai sila chiar decat de pdl-isti, ca de la aia nici n-aveam asteptari.
In niciun caz nu-i voi vota, ba chiar ma tenteaza grozav sa ma duc sa-i votez pe pdlisti, numai ca sa le dau astora la ficati, poate le ingheata RASUL ASTA RANJIT. Macar sa se aleaga praful si sa ii vad si pe tradatori plangand.
Ce au?!Hai sa iti raspund eu ce au:au la mana Rolex-uri de zeci de mii de euro si privesc blazati ”prostimea” prin geamurile fumurii ale unui Q-7,in vreme ce isi spun…”ok!..hai ca merge si coabitand cu Basescu!..Ca doar la parlamentare,o sa putem manipula din nou poporul si o sa-i induplecam iarasi sa ne voteze masiv!..”Cam asta…au!!!Dar…am si eu o veste proasta pentru ei:de data asta s-au lins pe botic de voturi!Au avut toate parghiile la indemana:majoritate parlamentara.presedinte interimar,institutii,ministere,etc.Si…au reusit -cu”succesuri”- sa isi bata joc de votul nostru,facand-ul sa nu conteze!..Dupa care,fuguta la mare sa se”relaxeze” putin!Toti…deontologii si politicienii astia de Dambovita uita (sau n-au stiut niciodata!!!) ca Romania are o populatie PREPONDERENT RURALA,cu un coeficient de scolarizare extrem de redus!Generic vorbind,”badea Gheorghe si tata Leana” inca mai pastreaza in memorie avatarurile colectivizarii!Iar procurorii lui Basescu tocmai le-au dat un mic”refresh” alergandu-i pe ulitele satului cu Biblia in mana si ridicandu-i cu dubele pentru a da explicatii!!!Si acum…”ghici,ghicitoarea mea”:cati se vor mai prezenta la vot la viitoarele alegeri?!?Sa mai adaug si faptul ca dupa cea mai cumplita seceta din ultima jumatate de veac se apropie o toamna ”saraca” in produse alimentare si ”bogata” in scumpiri de tot soiul?!?Hm…In noiembrie,majoritatea romanilor vor spune scarbiti(speriati) :”da-i dracu’ pe toti cu votul lor cu tot…si hai mai bine sa vedem daca se mai dau de la primarie subventii pentru incalzire si iarna asta,ca din 150 de euro salariu sau din 50 de euro pensie…Greu tare,maica!”Zau daca am auzit pe strada oameni vorbind despre”tragedia si abuzurile” prin care este obligat sa treaca Dragnea!In schimb,azi am auzit doua gospodine care se intorceau de la piata si discutau cu amaraciune:”tu ai vazut cat s-a facut kilu’ de cartofi,soro?!.si suntem de-abia in septembrie!..”
Off topic:
BACALAUREAT PROFESIONAL
La bac, nu-l mai întreabă nimeni dacă ştie
Limba română ori dacă-i priceput la “mate” ;
Dar elevul are şansa de-a-nvăţa o meserie
Ca să câştige bani : să spargă bancomate .
Realitatea depasesete la noi cu mult imaginatia unui om normal.Felul cum e terfelita legea zilnic de niste scenaristi malefici ne arata cate puncte slabe au inserat in sistem pentru a ne prosti . Tavalugul nebuniilor nu da timp nimanui sa indrepte mare lucru.Cel mai mult imi doresc sa ajung in ziua cand procuror judecator judecator de la CCR sa plateasca material el si neamurile lui pentru orice ilegalitate dosar prefabricat si ziua in care prin lege nici un agent al serviciilor sa nu poata fi infiltrat in parlament in presa si in justitie Si cei mai rau nu stim de cine sa ne aparam pentru ca suntem atacati din toate partile.Incercuiti de UE SUA SIE SRI CSM CCR DNA nici daca ne asezam in falanga macedoneana nu suntem siguri de cel de langa noi ca nu va intoarce armele cand vedem oameni din USL maraind la conducatorii lor in loc sa-i apere.Inca mai avem VOTUL.(daca in dec ce-i 7,5 mil reusim sa votam tot intr-o directie)
Si Ponta cu Antonescu se duc sa se planga la U.E.! U.E. a devenit un fel de Uniunea Sovietica pentru poporul roman, ca si cand detinutii de la canal se puteau plange la Stalin. De ce pana acum nu au dus camioane de dosare cu ce a furat Basescu, Udrea-Cocos, Videanu,Blejnar, Blaga, Pinalty, Berceanu, Boc cu tot grupul de la Cluj din care face parte si Rus?, pentru ca furatul e trans-partinic??? Atunci ne vom zbate in aceeasi mocirla asteptand…..NIMIC!
Am o rugaminte fratilor , sa pastram nivelul “curat”
al articolelor de pe blogul lui Radu , este cred
cel mai elegant blog politic din cate am citit la noi !
Este clar ca “zzadiz” si “marcele” nu-s de-ai nostri ,
DAR chiar daca sant basisti , trebuie respectati atata
vreme cat ei nu jicnesc ! indiferent ce tampenii ar spune !
Trebuie combatuti cu argumente , nu cu epitete !
IOSIPESCU… Superb!
Din nou și din nou, Mulțumesc DL. Dan Doboșeriu!…care binențeles, nu este mogul!
Ministerul de externe..trebuie să trimită la toate cancelariile și în special în U.E. …motivația aberantă a anchetării lui Dragnea și nu numai.Și , ziarele, televiziunea , asta care este afiliată CNN, ..că cele care mai sunt, au dovedit , deja cine le e stăpînul… să facă într-un fel să ARATE lumii întregi ce se întîmplă aici. CRED CĂ NUMAI AȘA SE POATE STOPA FĂRĂDELEGEA.
da , dar din pacate asistentii liderilor
de la Bruexelles ar arunca adresele alor
nostri in primul cos ! … li se indoaie de noi !
@ lili
Va fi trimisa luni. Ponta si Antonescu au spus, in conferinta de presa pe care au avut-o, ca vor traduce comunicatul DNA si il vor trimite cancelariilor europene. Mai ramane ca aia sa vrea sa citeasca si mai ales sa vrea sa inteleaga ce se intampla cu adevarat. Poate totusi Barosso va vedea ce “democratie” a aparat si nu va mai fi asa de bucuros (dupa cum chiar el a spus-o).
În tratatul de aderare la Uniunea Europeană (semnat şi de autorităţile române în 1995) se pun explicit următoarele două condiţii:
– orice ţară o dată intrată în Uniunea Europeană îşi cedează suveranitatea naţională Centrului de la Strasbourg;
– legislaţia Comunitară este deasupra legislaţiei naţionale
Asta este situatia trebuie sa facem ce zice curtea Europeana, Basescu le-a multumit de ajutorul acordat fara sa multumeasca macar celor aproape 1 milion de oamenii care au votat cu el ignorind 7 milioane de suturii in cur pe care i le-a dat
Eu nu inteleg dece nu au pus la Externe pe un adevarat diplomat Geoana, dece sta ascuns? PSD ul vrea sa puna pentru Prezidentiale un candidat…..pe cine? pe DRAGNEA S-AU GEOANA….OPRESCU NU ARE NICI O SANSA
Am sa incerc eu ca INDEPENDENT am 65 de ani nu am fost membru de partid comunist nici UTC cind au vrut sa ma faca la comisie cind m-au chemat ma intrebat cine sunt? 3 personalitati erau 3 tablourii cu LENIN-MARX- ENGLES….am zis ca cel cu chelie adica Lenin cred ca este Sf Anton, si aia doii cu barba sunt Sf PETRU SI SF PAVEL..m-au dat afara si la dat afara si pe secretarul UTC dela scoala care ma propus
Am plecat in America ca dezident politic, am activat in cadrul Partidului Republican , daca vin in Romania intru-n singur Miting catre popor voi avea peste 60% dintre alegatorii , poporul sa saturat de manevrele securiste comuniste , astept o sponsorizare pina nu vine cineva din afara nepatat situatia nu se va schimba in Romania am dreptul sa vin sunt cetatean roman cu domiciliu in strainatate , a mai venit una Aurelia Roberst. da aia a venit sa il ajute pe Basescu eu vin si nu ajut pe nimeni eu vin sa i-mi ajut poporul trimis de Dumnezeu
Asa ca Domnule Radu daca vin si reusesc va i-au Consilier si pe Domnul Ciutacu si pe fostul consilier al domnului Constantinescu
Nu i-mi trebuie decit cite un miting in citeva orase marii din Romania
ASA SA NE AJUTE DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI
asta nu mai e romania,e belarus..si avem un lukashenko pe masura..nasol e ca nu avem benzina,intretinerea si restul la fel de ieftine,dar salariul e cam acelasi..cu ce naiba ne-am ales fiind in UE?????
evident ca semanam acum cu Belarus , dar santem
mult mai penibili ! caci la aia e dictatura comunista
si sant provincie rusa , au o scuza , pe cand chipurile
Romania este o tara europeana , libera , democratica , etc …
bleah … mi-e greata !
U.E. nu vrea respectarea legii, ce nu intelegeti ?
Partial te-as completa …. ba UE vrea
respectarea legii , dar nu a noastra !
ci a legilor lor , a Gr. Bilderberg …..
Da, cam asa ceva… 🙂 Pai nu devine teoria conspiratiei un adevar ? Nu este asa ca “nebunii” nu sunt defapt nebuni ?
E din ce in ce mai clar ca “inchisorile CIA din Romania” sunt adevarata moneda de schimb folosita de basescu pentru a ramane in functie!
– http://www.pesurse.ro/#/2012/09/07/noul-procuror-general-numit-pe-filiera-hillary-cli/
toate aceste actiuni se vor sparge in capul pdl si usl sigur va gistiga pentru ca nu sunt lasati in pace daca ue a crezut ambasadori ce fac ei in acest moment dorm nu vad ce abuzuri face justitia cum schimba legile dupa cum vor muschi lor si cerceteaza pe cine vor ei olanda datea semne vadite ca in romania sa se respecte statul de drept acum tac si mai tac si alte tari gordon sa dus cu flacara demonului in fata rusiei cu noile declarati a lui monery sau unde are bogati pe care ei nu le au si trebuie sa moara romani pentru binele lor
eu pot sa adrezez scrisori tuturor ambasadelor cu intrebari despre actiunele justitiei populatia romaniei la ora actuala cvorumul cum se judeca si daca este prevazut in constitutie boicotarea referendumului si chemarea la exercitarea votului universal liber exprimat componenta ccr dna parghet dicot si restul institutilor sunt ei in masura sami dea raspunsurile sau mi le da sefi ue sunt un biet muritor
crea ca aceste sesizari trebuie trimise de societatea civil si alte organizati cu nume in apararea democratiei
daca tot am inceput sa ne plingem pe la inalta poarta sa o facem sigur nici ei nu ne inteleg cu cine au de a face dar sigur profita de pe urma noastra
abia atunci vedem daca usl doarme sau pur si simplu nu au succes in demersurile lor si nu pot da pe goarna
Dragi Interlocutori, aveti toti dreptate si gresiti in aceeasi masura dupa modesta mea opini. Putem continua sa spunem totul si contrariul la tot ce se poate spune, desigur ceea ce vedem nu induce la optimism (vezi indemnuri sfaturi etc. etc.) dar nici la pesimism. Timpul trece si rotile istoriei macina in graba. Eu sunt mai degraba sceptica, va explic de ce: cred, mai mult sunt convinsa ca ceea ce ni se intimpla este ultimul act in ordine a vointei unei Noi Ordini Mondiale. A inceput prin anii 70 cu Rockfeller, Kissinger, mai recent anii 80-90 cu Schroeder si continua cu Barroso, Merkel si evident peste toti cu marea sora ce veghiaza peste tot si toti, iubita si controversata SUA. Cine este interesat sa caute pe Wikipedia Comisia Trilaterala-Barroso, veti intelege tot daca veti adauga “Grupul Bilderberg” (Club ce reuneste banchieri, afaceristi, economisti straluciti) care periodic se intilnesc, ascunsi de presa si decid vectorii pe care omenirea trebuie sa merga. UNa din intilniri a avut loc in octombrie 2010 la Bucuresti, cu cina si discurs din partea lui TB si Emil Boc. Ma opresc aici.
Nota: nu este paranoia si nici teorie conspirationista, din pacate totul se face de asupra capetelor noastre.
Sigur ca asa este;gradul de intelegere al societatilor a evoluat mult si nici nu mai este un mister!Doar ca nu se spune explicit!
Santem destui care stim ca nu spui tampenii
si nu e nici o teorie aiurea … grupul Bilderberg
exista , o arata permanent si lucreaza …..
Oricine a citit diverse carti si pe Net – pagini
straine – despre globalizare si dominatia
mondiala stie adevarul , ca ei conduc lumea ….
ca tara noastra prin semnarea Tratatului de Aderare
din 2007 , a abdicat in fata Uniunii Europene !
@ Monica M – Dar daca, din intimplare, pe la mijlocul lunii noiembrie ne este “servita” o caseta din care sa rezulte ca Ponta s-a inteles cu Basescu sa-l lase linistit la Cotroceni pina in 2014, iar in 2014 la prezidentiale PSD sa-l sustina pe MRU? Si daca vei mai afla ca Barroso i-a pus in fata, la Bruxelles, caseta lui Ponta? Cam care crezi ca ar fi consecintele pentru USL?
Domnule Tudor, tot ce i se intampla USL-ului este, pe deplin, meritat. Si asumat! Si n-o spun in sens peiorativ.
Sa stabilim un lucru elementar. Spre deosebire de alte tipuri de votare, referendumul nu este un eveniment care sa implice, direct, partidele politice. Este un proces intre o persoana, recte Basescu, si poporul roman. Partidele politice sunt simpli aliati ai uneia dintre cele doua parti, direct implicate. USL-ul este, de facto, aliat cu poporul care a dorit demiterea lui Basescu. In aceasta alianta, USL-ul a adoptat o anumita conduita, asumandu-si si riscurile aferente. Nu discutam care sunt motivele acestei conduite. Dar, alegand calea respectiva, USL-ul a acceptat si consecintele. Si aceste consecinte se intampla! Deci trebuie sa le faca fata si sa ne demonstreze ca este, in continuare, un aliat valabil. Sau cum spunea Nicolai Alekseevici Ostrovski: ASA S-A CALIT OTELUL!
Ai fost atent ieri?Antonescu a spus la reuniunea PNL ca el nu a dorit suspendarea lui Base.Asa ca devine discutabila alianta asta dintre politicieni si noi!
Corect Liliana ,
Si mie mi s-a parut ieri un Antonescu las ,
confuz si speriat ca urmeaza debarcarea lui ….
Crin minte daca pretinde acum ca nu a dorit demiterea.
Cit timp sub masca “sigurantei nationale” se pot obtine pe banda rulanta mandate de interceptare a convorbirilor telefonice nu se poate face nimic.Majoritate masiva in Parlament,modificari la Constitutie,cod de pro-cedura penala etc.
Sau iesirea in strada,dar de ordinul sutelor de mii,si dat in freza papagalilor lui Basescu.
Nu inteleg de ce nu sint alaturi de Ghise la plimbarea zilnica toti parlamentarii USL,in frunte cu Ponta si Crin.Este un gest politic perfect legal.Asta cu sint prim ministru si ma ocup de tara nu tine.Esti si sef de partid.Da o imagine buna la electorat ca toti parlamentarii sa fie acolo unde este Ghise.Drumul lor ar trebui sa fie si prin fata ambasadelor Germaniei, USA etc.
In sfarsit din ce in ce mai multi oameni incep sa vada clar INGURA solutie pentru tara :
-liderii si parlamentarii USL sa fie in strada in PRIMELE RANDURI.
De vreo un an spun, si pe acest blog, si pe altele, ca numai cu Ponta si Antonescu in strada vor iesi destui oameni incat sa conteze si sa scapam de dictator si dictatura.
E corect Iulian , dar n-ai vazut ca Ponta
si mai ales Antonescu nu vor sa iasa in
strada , ba mai mult nici nu-l sprijina pe
Ghise ! ….
Titus draga, eu inteleg foarte bine DE CE Ponta si Antonescu nu vor sa vina alaturi de Ghise.
Si intelegi si tu, cred.
Tu iti dai seama daca Ponta si Antonescu ajung alaturi de Ghise ai cel putin citeva zeci de mii de romani in strada, FURIOSI si INCURAJATI in acelasi timp?
Este extrem de riscant ca ei sa faca acest lucru…DAR pana la urma vor fi NEVOITI sa il faca.
Eu nu vreau dacat ca cei doi cel putin SA INTELEAGA ca in Romania NU MAI ESTE DEMOCRATIE DE MULT si sa se comporthe ca LIDERI POPULARI si nu ca “gheise”.
eh … vorbim aceeasi limba ….
evident ca e foarte periculos sa o faca
si NU o vor face , din multe motive ! nici
acum si nu cred nici mai incolo … cat de
curajosi si de patrioti sa fie sa o faca ?
nu , nu cred !
Momentan cei din usl sint ocupati cu ceva mult mai important : stabilirea candidatilor la alegeri.
Nu-si permit sa stea ore intregi la plimbarica cind e vorba de negocieri despre fotoliile de parlamentar.
@ santinela
Daca s-au gasit cateva tate care i-au reprosat lui Ponta ca zambeste prea mult (?!), ce crezi ca vor spune multi care-l vor vedea in fruntea demonstrantilor de la Cotroceni?
MRU pres la Forta Civica.
Cum nu vii tu Tepes doamne
Ca punand mana pe ei
Sa-i imparti in doua cete
De smintiti si securei.
Asa de info: http://ro.wikipedia.org/wiki/Partidul_Na%C8%9Bionalist-Democrat
Partidul Naționalist-Democrat a fost un partid politic, fondat în anul 1910 de către Nicolae Iorga și A.C. Cuza.
De ce nu se scrie nimic de OLTCHIM?
Dl. Radu TUDOR credeti ca este mai important DRAGNEA, decat cazul OLTCHIM?
Nu putem spune ca “Oltchim ” nu a fost prezentat
pe stiri , inclusiv la Antena 3 , poate nu destul !
Dar acolo masele de muncitori au reusit demisia si
a directorului si a liderului de sindicat corupt …
si atunci ce sa mai insisti pe subiect ? mai corect
este sa se vorbeasca de ticalosiile DNA ului basist !
Cazul Dragnea este important PENTRU TOATA ROMANIA.
Oltchim…nu prea.
Tu intelegi sa DEMOCRATIA este mai importanta dacat o firma PRIVATA ?
Cazul Oltchim este acelasi cu cazul multor foste firme si cu cel al multor viitoare privatizari. De aceea este si un interes general, nu doar particular.
Stai linistit ca o avem pe Oana Stancu , Ursu , Radu ,
toata echipa A 3 , care nu doarme , vor dezvalui totul ….
Cu toate aceste dosare se vor manca intre ei, pana ce va ramane DOAR UNUL! Acela va fi viitorul PRESEDINTE AL ROMANIEI, iar explicatia este in link.(click pe numele meu)
Nu e rea ideea ca astia se vor devora reciproc
pana Sorin Oprescu se va satura de ras si odihnit
si pe un mare val de simpatie proletara , va accesa
lejer pozitia de sef al statului ! Da , el va castiga !
Din motive pur egoiste as fi in stare chiar sa il votez pe Sorin Oprescu : devenind presedinte ar lasa locul de primar altuia care poate ar incepe sa aiba rezultate vizibile. De exemplu rezultate in ceea ce priveste ciinii.
Vodevilul ăsta al , al lui Ponta și al lui Antonescu,care se duc ei în tandem să se autodenunțe…e cel puțin hilar…nu dovedește adevărata luptă politică pe care ar trebui să o ducă , cu un adversar tenace și periculos prin toate metodele pe care le folosește.Nici nu este de natură să le redea încredere electoratului lor.Am impresia că cei 2 lideri sunt total depășiți de situație…Ponta merge la ignorare, Antonescu , se evidențiază prin lungi absențe….și noi ,ne luptăm cu morile de vînt …adunîndu-se la Leul , cîteva sute de oameni, prea puțin sprijiniți din partea politicului.
Serbanescu este omul lui Basescu clar si raspicat. E inadmisibil ca sa o tina mereu sus si tare cum ca Romania e o colonie si ca nu mai e nimic de facut deoarece le baga in mintea cetatenilor ideea de a accepta conditia de scavi nemaiavand astfle nici un rost ca Borfasul No.1 sa fie inlaturat din fruntea tarii.
fara suparare Gelu , dar nu-l vad pe Serbanescu basist …
el nu spune poporului sa plece capul , ci sa acceptam
realitatea ca santem o colonie europeana , din clipa cand
am semnat Tratatul de Aderare la Uniune din 2007 ! ….
care , iarta-ma dar este adevarul pur !!!
@Titus Voinopol
As vrea sa stiu sincer daca acum d-vs mai sunteti proUE sau nu.Pt ca pe mine unul m-ar bate gandul ca as semna in favoarea unui referendum in favoarea iesirii Romaniei din UE.Atat de scarba mi-a facut Barosu.
@flo 12 ,
va dati seama din comentariile mele ca
nu mai sant demult de acord cu UE , as
fi primul care as subscrie la un Referendum
de iesire din UE , dar asta nu este posibil ! …
Ce o fi in sufletul meu , care am stat mai bine
de zece ani dupa 1990 in Germania , am in continuare
toate actele mele pe Germania si totusi stau acum ,
de aproape zece ani in Romania ? Usor mi-o fi ?
Maine daca vreau pot sa revin in Germania cu familia ,
nu avem nevoie de nici un aviz sau vreun act , DAR
nu o facem si nici nu intentionam ! Romania este AICI !
Tocmai asta e ideea … globalizarea se simte peste tot ,
credeti ca acolo e roz ? sa fiu sub nasul lui Merkel si
Barosso ? astia imi put de aici , daramite de acolo ….
Am pe fratele meu , ing.-programator de 22 de ani acolo ,
e linistit economic , poate si social , dar …. singur !….
si la fel de scarbit ca si mine , de ce se intampla acum in
Europa , nu numai in Romania ! …. Putem vorbi multe ….
@ flo12
Si eu as semna.
Raca ai fi avut rabdare sa citesti mai mult pe acest blog ai fi vazut de ce Serbanescu NU ESTE omul lui basescu.
Reading more makes people conscious.
Cazul Funeriu – punct!
http://lilianamihai.blogspot.ro/2012/08/pe-urmele-lui-funeriu-la-strasbourg.html#comment-form
Urmaresc Punctul de Intalnire cu mult interes si va incurajez sa rezistati cat se va putea! La ultima emisiune dl. Bogdan Teodorescu facea referire la faptul ca cei doi, d-nii Antonescu si Ponta au facut bine ca au jucat corect acceptand presiunile externe, asumandu-si rezultatele referendumului. Situatia imi aduce aminte de momentul cedarii Basarabiei fara a se traga un foc, pana in momentul in care un soldat a spus “d-le capitan se vede Putna” si au tras in prima linie de urmaritori rusi, dar era deja prea tarziu!Cu Bestia asta de care ne chinuim sa scapam in mod democratic si nu reusim, trebuia inlaturat instant si judecat si condamant! Ziceti dvs, cata rabdare sa mai avem? Atata vreme cat nu va fi o voce care, sa ne adune masiv in strada, va fi de rau!
Antena 3 face prea multa publicitate psihopatei de Iulia Motoc. Daca o observati cu atentie nici nu sta de vorba cu nimeni , se exprima singura cu niste aberatii din mintea ei bolnave.
Nu Maria , nu e publicitate ,
ci vor doar sa mediatizeze gravitatea aberatiilor ei
si faptul ca proasta disimuleaza complicitatea CCR !!!
baroso: UE a tinut in frau Romania; sper ca ponta si antonescu sunt mandri de asta; eu tremur de nervi…
iulia motoc: parlamentul trebuia dizolvat, sper ca parlamentul e mandru de asta, eu tremur de nervi….
numai d-voastra tremurati de nervi ? toti o facem !
secatura aia blonda de motoc , este o alta elena udrea !…
specialitati marca …. basescu ! …
Da, au tinut-o sa nu cumva sa ridice capul in fata lor. Romania trebuie sa fie o tara de sclavi si de prostituate, unde ciocoiul occidental sa faca dezmat si sa se distreze ca-n “raiul Thailandez”.
un roman adevarat , un barbat adevarat (cu un minim
de patriotism) , n-ar vorbi asa … pacat ….
Defensiva in cazul acestui psihopat nu-si are rostul. Activitatea lui de-a lungul timpului e plina de bube penale , nu trebuiesc decat amintite zilnic de sute de ori.Usl are juristi(oare) cre pot intocmi in permanenta plangeri penale pentru orice actiune basista si oricui care calomniaza.De asemeni pentru nerespectarea legii si a deciziilor CCR,inclusiv pentru cetatenii de acolo.Interviul Motoaicei e dovada nerespectarii echidistantei unul magistrat, legea 47/92 prevede sanctiuni.Se ocupa cineva de asta ? Ponta zicea ceva de o plangere care va fi facuta saptamana viitoare.Ea trebuia facuta alaltaieri, sa se lucreze si noaptea si sa fie depusa imediat, ca si sambata e procuror de serviciu. Trebuiau sa bombardeze Comisia europeana cu sesizari nu sa astepte sedintele din octombrie .Daca nu sa ne lase .
rasu’ pulii…sulfamida barbu ii cere lui dragnea sa-si probeze nevinovatia…pai,nu procurorii trebuie sa probeze ca e vinovat de ceva???
In comunism nu se poate ceea ce ceri tu.
Barosso iar bate cîmpii…despre Romania…Aș vrea să știu ministrul de externe mai reprezintă țara asta?.Aș vrea să știu , nimeni din parlamentul nostru , nu ia nici o poziție referitor la apărarea țării noastre ca membru cu drepturi depline și nu ca o țară de 2 lei..cum zicea urîtul ăla ?Deja situația asta este de neadmis pt noi, oamenii simpli care nu avem funcții,dar avem reprezentanți în parlamentul European…trimișii noștri pt .ce sunt acolo(în afară de Macovei, desigur!)..nu să reprezinte țara asta?
Ma uit acum la Mitrea…si ce aud…”eu pe Razavan l-am simpatizat intodeauna,si inca il simpatizez(omu’ se refera la MRU)…l-am simpatizat chiar si in perioada grea cand a fost prim ministru”.Si din Razava nu-l mai scoate…imi vine sa vomit.
Eu nu inteleg…oamenii astia nu au nici cea mai mica jena pentru prostimea, care inca isi mai pune sperantele in ei.
Defapt ce sa ceri…ei se pupa pe gura acum cu oprea,nicolicea si toti cei care pana acum cateva luni ii asigurau majoritate in parlament chiorului…si ne asteapta pe noi in Decembrie sa-i legitimam din nou pe acesti traseisti oribili…..din partea mea,vor imbatrani asteptandu-ma pe mine la vot.
In cazul meu cel putin,SCARBA a invins URA.
dur si nasol ce scrii despre aia , dar …. adevarat !
erata….si din Razvan nu-l mai scoate….
Intr-adevar,aceste sinistre figuri stiu ce e mai bine pentru cetatenii Romaniei. Ei stiu ca e bun Basescu si asa trebuie sa fie. Votul nostru? Pe cine intereseaza? Cetatenii Romaniei au trecut la …….si altele.
Regele e in pielea goala,dar ei ii admira frumusetea hainelor. Asta cum se numeste? Totul de dragul agatarii de putere a PPE in Europa in contextul unor guvernari catastrofale si aducatoare doar de masuri de austeritate. Merkel e Boc cu fusta. Taiem si apoi gandim.
MRU si partidul sau care incape intr-un lift vrea in PPE. Ii doresc succesuri! Sa vedem cine ii voteaza. Pe el si pe cei care si-au batut joc de poporul asta cat au condus tara si-si mai bat si acum de pe la coltul strazii,de pe la PG,de pe la CCR,DNA si alte institutii democratice din Romania.
MRU,Neamtu-usturoi,Papahagi si Vasile Bleaga. Ei sunt cei ce reformeaza Romania,ei reprezinta dreapta autentica. Nu va vine sa radeti? Mie,da. Cel mai grav este ca replica USL nu este pe masura tupeului si jigodismului acestor personaje sinistre.
Asta astept. Reactie,fapte,masuri concrete,fermitate,verticalitate si demnitate. Se poate?
din pacate nu cred ca acum USL ul este apt sa
dea replica tupeului si jigodeniei basistilor ! …..
cand ei insisi sant varza …. nasol !
cum de te-ai trezit tu sa critici leaderii europeni? Penibil
Oricine poate comenta si critica politicieni
fie ei si europeni ! de ce nu ? extraordinar !
da ce diplome iti trebuie ca sa ai voie asta ?
Pai nu ca n-ai voie. “Leaderul” european, defapt un nomad cu doua picioare, doua maini, un cap si o p*, la fel ca toti oamenii de pe planeta asta, poate sa se c*ce capul nostru, asta insemnand ca noi nu avem niciun drept in fata mariei lor. Ciocul mic pasi inainte…
….. no comment !
Si inca ceva: U.E. aplica legea ei, iar ZGONEA zice ca respecta legea Romaniei. Cine pe cine “bate” ?
off-topic
Pornim in marsul tacerii in orasul Barlad.
http://www.b-o.ro/
Declaratia Iuliei Motoc de la CCR , este nu
numai nesimtita si tupeista , ci si GRAVA !!!
Trebuie demisa din CCR urgent , canalia ordinara !
Auzi sa desfiintam Parlamentul ! securista !….
Asta exprima perfect atitudinea CCR la analiza Referendumului !
Cica sant apolitici …. mi-e scarba ! …..
Parlamentarilor USL le este frica sa supuna la vot propunereile de hotarare ale lui Ghise, pentru ca atunci s-ar vedea ca sunt MULTI parlamentari USL care IL SUSTIN PE BASESCU.
De aia le e frica.
Da. Este o ipoteza foarte buna… 🙂
Exact , este purul adevar ! …..
imi pare rau s-o spun dar USL m-a dezamagit profund. Au jucat incredibil de slab cartea referendumului. Mi se par mereu speriati, timorati, nu cumva sa-i supere pe stapanii mosiei. Daca pana in ’89 ne inchinam la marea putere de la Rasarit, acum ne inchinam la marile puteri din Apus. Din pacate, atata timp cat vom depinde economic si financiar de UE, vom juca dupa cum ne canta altii. N-am vrut noi in Europa ? Nu ne-am uitat noi la Europa ca la o icoana ? Acum ne da Europa de nu putem duce !
Pe madam Motoc o deranjează că au –fost atacați, colegii, inclusiv ea!–Dacă erau judecători care să judece corect, dacă ei erau morali, și nu japițe băsiste, nimeni nu ar fi zis nimic…Cum își permite să facă ea comentarii despre parlament cînd rostul ei acolo e cu totul altul? Profită toți că din cauza vidului legislativ, nimeni nu poate să le facă nimic.În primul rînd chiar ea nu ar trebui să se afle în această funcție fie și pt fatul că la momentul numirii nu avea 20 de ani vechime ca judecător. CE NESIMȚITĂ !
OFF TOPIC – VA RUGAM SA NE AJUTATI SA FACEM SI NOI CVORUMUL 🙂 – MULTUMIM
Suntem o comunitate mica din orasul Cavnic, Maramures si avem nevoie de ajutorul dumneavoastra pentru a ne putea dezvolta.
Proiectul presupune amenejarea unei sali de clasa, dotarea acesteia cu mobilier si echipament modern, care vor facilita derularea activitatilor de invatare continua pt elevi si pentru adultii membri ai comunitatii.
E vorba de 5000 de euro care depind de exclusiv de voturile acordate. Va multumim pentru atentie si va rugam sa ne votati la urmatoarea adresa:
http://www.taraluiandrei.ro/orasul-tau/proiecte/centrul-multifunctional-pentru-invatare-continua-europa_1234.html
“Judecătoarea Iulia Motoc: Parlamentul trebuia dizolvat ”
Sursa: Antena 3
Eu cred ca astia vor sa dizolve poporul, nu Parlamentul. Oare au destul acid ?
D-le Radu Tudor eu zic ca Antena3 sa renunte la lupta impotriva Borfasului National No.1 pentru ca USL e slab de tot, doarme in ghete si viseaza cum in Dec.9 va castiga 60% din locurile parlamentare, timp in care TB cu ajutorul institutiilor de forta pe cale le butoneaza va spulbera USL de nu va mai ramane nimic din el. Nu ai cu cine, nu ai cu cine asta-i cruntul adevar.
Mare dreptate ai Gelule. Sa vedem ce o sa mai apara pana atunci. Un prim caz a aparut si cu siguranta PDL si TB nu se vor lasa asa usor.
…. intai ca echipa A 3 , are propriile convingeri
dupa care si actioneaza in consecinta , apoi dupa
cum ne-au obisnuit si aratat NU VOR SCHIMBA TONUL
nici daca zece basescu ar ocupa Cotroceniul ! ….
si atunci ce logica are comentariul ???
VOM AVEA DE-ACUM INAINTE DOMINATIA BANULUI INTERNATIONAL , IMPUSA DE STRAINI ! Aceste vorbe îi aparțin dragului și din păcate din ce în ce mai uitatului EMINESCU și erau scrise acum 100 și ceva de ani. La etatea mea am de ales resemnarea, însa pt. cei care mai pot schimba ceva pt. ei și pt. copii lor le recomand sa conștientizeze ca problema nu este la figurile politice efemere, problema este în interiorul nostru ….conștiința colectiva se va materializa doar atunci cînd vom ințelege să ieșim din discuții sterile, să privim cu atenție la ceea ce îseamna demnitate și s-o regasim atît personal cît și pt. Romania . Nu vreau sa devin ridicolă, dar pe această cale indemn pe toți ROMANII CARE MAI SIMT ROMANESTE SA CITEASCA FARA EZITARE PE EMINESCU MANUSCRISE PUBLICATE POSTUM ….. ESTE PACAT CA AVERTISMENTELE LASATE DE MARII NOSTRI , SUNT IGNORATE… OARE SA FIM ATIT DE IDIOTI SI SA RAMINEM DOAR CU VOCATIA SUFERINTEI ? ROMANI la alegeri haideți sa uitam maniera paguboasa ,, imi place sau nu-mi place ,, să ințelegem ca principiul corect este ,, E BINE SAU NU E BINE ,, pt.noi TOTI și mai ales pt. ROMANIA.
sarut mana doamna ,
cu respect va multumim pentru acest comentariu ,
santeti singura care a atins punctul sensibil ….
DRAMA ROMANIEI acum , nu este basescu sau vreun
politician efemer , ci pierderea CONSTIINTEI NATIONALE !
POPORUL ROMAN ESTE DEBUSOLAT , SPERIAT , CONFUZ !
Lipsa sa din strada dovedeste asta ! …. pacat ! ….
“Procurorul general al României, Codruţa Kovesi, a declarat că nu se va prezenta în faţa unei comisii parlamentare în eventualitatea unei convocări, precizând că există o decizie a Consiliului Superior al Magistraturii, conform căreia magistraţii nu pot fi cercetaţi de comisii parlamentare.”
Sursa: DC News
Daca astia sunt Stat in Stat, de ce nu-i izoleaza nimeni ? De ce nu da nimeni decrete sa fie demisi ? A, ca Zgonea respecta legea ? Adica astia si-au facut scut in fata poporului si in fata Parlamentului, si Parlamentul sta ca prostul. Cred ca trebuie actionat. In fond sunt doar niste oameni in niste functii. Chiar nu este in stare sa vada USL-ul padurea din cauza copacilor ? USL nu intelege ca doar cu fortarea legii poate sa apere poporul roman ?
Daca vor veni rusii sau ungurii peste noi Zgonea le va acorda prezumtia de nevinovatie ? Repet numele asta pentru ca Zgonea nu intelege ca romanii vor sa fie demis Basescu si sistemul lui prin orice mijloace.
Băsescu la dane cu ciocanul barosu în mana coabitând prin port după nave!
Securista Macovei adusă ca o seceră, priponită de pragul CCR în garaj cu ața de mărțișor!
Cu steagu o veni eunuca angelică, Anghela, o cheamă cu boabe!
Băsescule ti-au furat bateriile de la telecomanda cei din PDL si tu te joci cu cuiu în priză, în baza a ce si in calitate de, mai cați tu acu la Cotroceni, esti sigur la Cotroceni si nu in garaj sau a început sa-ti placă? Sa vezi cand ne-om supara noi pe viata cu paharu ochi apropo de votul meu; spune-i si lu zombie Lazaroiu ca scutecele alea cu care te sterge-n bas nu trebuie sa le manânce ca sunt pline de flegma si nu cu urme maro ce cauta el, nici macar zombie Lazaroiu care nu mai respira din mancat nu se mai prinde că nu ăla ti-e capu.
“Bucureştenii sunt lipsiţi de maniere, de politeţe şi de amabilitate. E rezultatul unei cercetări realizate de revista Readers’s Digest în 35 de ţări. Bucureştiul ocupă penultimul loc într-un top al “oraşelor politicoase”. Pe ultimul loc s-a clasat Mumbai, cel mai populat oraş indian.”
Sursa: Realitatea
Nu e tare ? Nu ne apropiem de tigania din India ?
Pe DC News este un articol despre Ungureanu. Sub el (articol) scrie asa: “Comentariile au fost inchise pentru acest articol.” Adica la Ungureanu, ciocu’ mic romani.
ÎNREGISTRAREA VIDEO – „BOMBA CU CEAS” DIN MÂNA LUI BĂSESCU
● Fără a se consulta cu liderii U.E., Băsescu i-a încredinţat mandatul de premier lui Victor Ponta. Înainte de a i-l încredinţa, Băsescu şi Ponta au încheiat un angajament ferm, angajament pus pe hârtie şi semnat de ambele părţi, dar şi înregistrat video.
● Imediat după încredinţarea mandatului de premier unui reprezentant al Socialiştilor, liderii U.E., reprezentanţi ai Popularilor, vizibil iritaţi, i-au cerut explicaţii lui Traian Băsescu.
● Traian Băsescu le-a prezentat liderilor PPE şi U.E. caseta video cu Victor Ponta şi i-a asigurat că, în concordanţă cu aceasta, el va rămâne preşedinte până în 2014, iar pentru alegerile din 2014 Băsescu s-a angajat să „pregătească terenul” ca preşedinţia să fie câştigată de Mihai Răzvan Ungureanu, reprezentant fidel al intereselor americano-germano-israeliene în România.
● Rezultatele alegerilor locale din 10 iunie 2012 i-au pus serios pe gânduri atât pe liderii PPE, cât şi pe Traian Băsescu, astfel că Merkel, Barroso & Co i-au cerut lui Băsescu măsuri ferme care să nu permită ca la parlamentare USL să obţină, din nou, un rezultat care ar fi de-a dreptul catastrofal pentru viitorul Popularilor europeni.
● Imediat Băsescu a reacţionat şi i-a reamintit lui Victor Ponta de angajament şi, mai ales, de ceea ce conveniseră în vederea viitoarelor alegeri prezidenţiale din 2014. Reacţia preşedintelui ţării a iritat partenerii liberali din USL astfel că, strâns cu uşa, Victor Ponta nu a putut reacţiona, acceptând să mimeze şi „cartea naţional-populară”, sperând că va reuşi să „navigheze” între cele două „curente”(Băsescu vs Antonescu).
● Mişcările politice din perioada 3-6 iulie 2012 i-a îngrozit, atât pe liderii PPE, cât şi pe americani, motiv pentru care aceştia au decis să acţioneze concertat pentru „restabilirea ordinii” din România, în conformitate cu cele stipulate în angajamentul Băsescu-Ponta.
● Crezând că în ţară curentul „anti Băsescu” este destul de puternic, Ponta a emis Ordonanţa de demitere a preşedintelui suspendat, fără a face referire la impunerea vreunui cvorum, sperând că şi liderii de la Bruxelles vor accepta evidenţa şi demersurile făcute de el ca premier, dar l-a pus pe Gerogică Severin să prevadă în Legea aflată în Parlament cvorumul.
● Ajuns la Bruxelles, Ponta a avut surpriza neplăcută să îi fie prezentată caseta video care prezenta cu ceea ce s-a angajat să respecte faţă de Băsescu, la primirea mandatului de premier. A fost chiar o primă şi năucitoare lovitură de… Barros(o)!
● Pus în faţa acestei situaţii fără ieşire, Victor Ponta a recunoscut veridicitatea casetei video, astfel că Jose Manuel Barroso i-a pus în faţă cele 11 puncte obligatorii de îndeplinit, puncte conţinute de celebra „listă Barroso”. În plus, liderii europeni i-au zugrăvit tabloul sumbru în care se va afla România, dacă nu vor fi respectate, add-litteram, toate cele 11 condiţii impuse de Bruxelles.
…………………………………………………………………………………………………………………..
● Astfel, cele 11 „condiţii bruxelo-barrosiene” au fost îndeplinite întocmai, mai ales că ele au fost reamintite şi de trimisul special al SUA, Philip Gordon lui Ponta(mai puţin lui Antonescu, cel care, acum, după eşecul Referendumului, cred că va achita „nota de plată”).
***) Vă mai amintiţi ceea ce a afirmat Băsescu, imediat după ce au fost schimbaţii preşedinţii celor două Camere ale Parlamentului? Ei bine, întrun acces de furie, Traian Băsescu ar fi spus: „Mor eu, dar îi trag şi pe ei(Ponta şi Antonescu – n.a.) după mine!”. Evident, făcea referire la… caseta video de la înmânarea mandatului lui Ponta, acea „bombă cu ceas” aflată în mâna sa.
…………………………………………………………………………………………………………………..
● Ceea ce a urmat, este arhicunoscut şi, cred eu, a fost „trăit” de milioane de români.
● Urmează ca, aşa cum s-a angajat Traian Băsescu faţă de Bruxelles, să ia în ţară toate măsurile de destructurare a USL(cu instituţiile care îi sunt fidele, respectiv: CCR, Parchetul General, DNA, CSM, DIICOT, SRI, SIE, STS, pentru ca alegerile parlamentare să nu conducă la obţinerea de 50% plus 1 de către Uniune la alegerile din 9 decembrie 2012.
● Întrebarea este: „CÂND VA FOLOSI BĂSESCU CASETA VIDEO PENTRU A DISTRUGE U.S.L.?
@ ALELUIA
Ai vazut acea caseta de esti asa convins in afirmatiile pe care le faci?
Nu stiu de ce va mai mirati de tot ce se intampla.Prin asta probabil ca se pregateste sosirea tancurilor din ue,germania si sua care nu au alt obietiv decat distrugerea de pe fata pamantului a tuturor acelora care nu sustin hotia si mafia basista.Asta ne asteapta in curand,ca in vremea lui hitler.Vor organiza in curand ghetouri in care sa ne gazeze,pentru ca suntem multi iar mafiotii si hotii lui basescu sunt aparati de barroso,merkel si ceilalti din ce,impreuna cu sua si fmi,pentru ca aceasta “rasa pura de mafioti trebuie sa reziste si sa distruga ROMANIA”.Mai au un scop.Vor sa imprastie inca odata frica in oameni, pentru ca basescu si maifiotii den ce si ppe sa nu fie hiuduiti la Bucuresti.Au nerusinarea si aroganta ca,dupa ce si-au batut joc de noi, ne-au umilit si ne umilesc in continuare,ne-au obligat sa distrugem tot,pentru a fi lada lor de gunoi,cei mai saraci oameni ai europei,iar americanii alaturi de ei au trasformat romanii in sclavii lor,tot impreuna cu hotii si mafiotii basisti,fara drept de a dialoga si de a-si apara drepturile(au desfiintat si contractele colective,pentru ca individual ii pot domina si supune mai usor),sa mai vina la noi si sa-si tina congresul.II asteptam sa vina atunci cu tancurile ca in Cehoslovacia.Merkel are experinta venind din rdg.Am ajuns sa regretam perioada socialista,fara a fi nostalgici,pentru ca nu am crezut niciodata ca vom decadea in asa hal si ca va aparea un individ plin de ura si dornic de putrere si razbunare,care din 90 pana astazi nu a avut alt scop decat distrugerea tarii(a fost negociator mare in timpul conventiei si a incheiat multe capitole de distrugere a marilor fabrici)de imbogatire a sa,a familiei si mafiotilor lui.Am ramas uimita de noile declaratii ale hitleristului barroso.NU A SPUS NIMIC IN 2009,LA PREZIDENTIALE,CAND CU NERUSINARE videanu SI MAFIOTII LUI BASESCU AU FURAT ALEGERILE,IAR videanu II DADEA LECTII LUI HREBENCIUC DE OPERATIVITATE A PDL IN CENTRALIZAREA INFORMATIILOR DIN TARA,CU CONCURSUL CELOR DIN STS.ATUNCI NU S-AU SISIZAT POLITRUCII BASISTI DE LA DNA SI PARCHET(morar si kovesi)nu au cercetat zecile de miI de reclamatii si nu au solutionat nici pana astazi in instanta nici reclamatiile de la alegerile pentru parlamentul european.Si tot atunci politrucii basisti de la ccr,nu au acceptat renumararea voturilor asa cum ar fi trebuit.Cred ca e momentul sa ne trezim si sa ne aparam demnitatea de cetateni romani si poate sa ne gandim inca odata daca e bine sa mai fim membri ai acestei europe tortionare.
Domnule Radu Tudor,
Antena 3 a fost singurul loc de curatenie si sprijin in lumea asta mizera in care traim. Ne-a imbarbatat ne-a facut sa ne simtim puternici si .. am iesit la vot.Multi,foarte multi ! Nu a mers ” din prima” cum se zice pentru ca nu ne-am prins cu ce monstrii, care au de aparat interese de miliarde de EUR ,avem de luptat.Si acum… ne vaicarim ( complexul mioritei) si cautam falsi vinovati.Pacat ca si Antena3 a intrat in manipularea asta ordinara pusa la cale de cohorte de cozi de topor.Ma uit la comentariile de pe blog si vad ca monstrii astia sunt pe cale sa ne distruga prin dezbinare.Avem un singur vinovat si impotriva lui trebuie sa ne unim .
Basescu s-a jucat cu USL-ul cum a vrut muschii lui.
Si-a batut joc de USL si pe fata si pe dos.
In cele 3 luni ramase pana la alegeri TB va ordona arestarea tuturor liderilor USL ceeace va duce la caderea guvernului Ponta si pierderea alegerilor parlamentare de catre cei care nu vor sa foloseasca metodele antidemocratice pentru rapunerea fiarei basiste. Dupa aceea toate institutiile statului vor redeveni haznale pedeliste. Somnolenta firfizonilor liberali si pesedisti va reinscauna definitiv monstrul chior si tembel la Cotroceni.
Tataia comunist Ungureanu zice ca Guvernul este arogant si ca nu guverneaza pentru oameni. Ma apuca rasul. Adica sa dai inapoi drepturile luate de PDL-aci inseamna aroganta in mintea lu’ tataie asta comunist.
http://clubuldepresatransatlantic.wordpress.com/2011/07/17/patrimoniul-de-la-rosia-montana-a-fost-vandut-muntele-carnic-va-fi-dinamitat-de-gold-corporation-lista-tradatorilor/ Incepe jaful si nenorocirea Romaniei definitiv.Crin sforaie ,Ponta viseaza sa il puna Basescu Premier daca USL-ul nu face 50+1.
Ce face USL, e in defensiva? Demisu’ si-a facut calculele : USL va fi atat de atacata incat va scadea la 49,9% la parlamentare.
In ianuarie vom avea guvern pedele impreuna cu alianta pentru vrajit fraieri si UDMR.
Ce face USL cand CSM schimba regulile in timpul jocului, pentru a tine la putere doi procurori( parca erau si colonei) peste termenul prevazut de lege? Ce face societatea civila cand se incalca vadit legea, obstructionandu-se schimbarea legala a doi procurori? Cumva abuz? De ce sunt tinuti in functie in campania electorala, din toamna? Oare USL nu se pregateste de atac legal parlamentar? Cum isi permite un judecator fie el si de la CCR ,sa sugereze ca Parlamentul ar trebui dizolvat? Incalca Constitutia si vorbeste ca un politician? Nu este o lovitura de stat ca o mana de oameni sa atace tocmai cea mai legitima institutie, Parlamentul? Parlamentul, singura institutie care nu este sub controlul Demisului?
USL ar trebui sa instiinteze UE prin toate site-urile oficiale si e-mailurile oficialilor de adevarata situatie din Romania.
Altfel, in toamna vom avea multe dosare penale.D-na Codruta a zis cam asa: inca nu s-a inceput urmarirea penala pentru Antonescu si Ponta.Deci, dosare, exista!
Eu ma intreb, ca un contribuabil, cat s-a cheltuit cu cercetarea penala in dosarul “matusa Tamara”? Ca si acolo, judecatorii le-au dat una peste nas celor de la DNA…
VOTUL MARIEI
(prelucrare după „Mama” de O Goga)
Ce plin de ură e nelegiuitul
Şi-aruncă peste ţară cu noroi,
Sperând în resemnarea mută
De teama cuibărit-adânc în noi.
Nu-i pasă de obida gliei,
Zâmbeşte cu dispreţ, neiertător,
El e convins că aliaţii îl „învie”
De sunt chemaţi, urgent, în ajutor.
Ce obidit şi mut este poporul;
Şi pare-un fluviu ce s-a revărsat
În care mii de robi ai vieţii
Spun întrun glas: „DA” – am votat!
Azi bate taina mare-a clipei
În sufletul românului supus
Căci îl revoltă veşnica ameninţare
Venită când din Est, când din Apus!
Sunt vechi moşneni din glia asta
Ce-au pregătit ogoare an de an
Şi vin acum să scape de năpasta
Adusă-n ţară de neomul-marinar.
……………………………………..
Stă mut, cu mintea-ngenuncheată
Şi-i uluit cucernicul popor,
Nemernicia prinsă-n cadre
Îi picură în suflet teamă şi fior.
În poarta casei stă Maria,
Şi-n chipul ei, nespus de trist
A zugrăvit un chin sălbatic
Domn procuror, cu Biblia-turist.
Ea-şi frânge mâinile şi geme;
În gândul ei a-ncremenit
Nu „Securistul” – care-nvie,
Ci votul ei… care-a murit!
O văd şi simt în suflet ura
Din traiul ei greu încercat,
Şi toţi nevolnicii din ţară
Pe rând, în minte, i se-abat…
O văd şi mă întreb în şoaptă,
De rostul nepătrunsei firi:
De ce şi-n chinul de votantă
E preţul cruntelor nelegiuiri?
Pentru toata umilinta si sfidarea indurata propun sa inaintam Parlamentului o lista cu semnaturi ( cateva milioane ) pentru un referendum de demitere a lui Traian Basescu o odata cu alegerile parlamentare, în 9 decembrie ! Nu se poate sa ramana lucrurile asa ! Daca fiecare din noi reuseste sa stranga cateva mii de semnaturi…ne vom face dreptate !
După dezvăluirile de senzație din seara asta, referitor la persoana f.f. sus pusă a statului nostru,se pare că scheletele din dulap încep rînd pe rînd să zdrăngăne cam tare..și dau semne clare , că vor să iasă de unde au fost dosite…și cine știe dacă , nu se va elucida în sfîrșit și misterioasa fugă a lui Haisam …și Dumnezeu ,mai știe ce alte secrete or mai fi …și ,dacă nu cumva (chiar dacă indirect!) ..nu are multe vieți pe conștiință…din cauza traficului de arme…
http://www.antena3.ro/romania/silaghi-ministerul-transporturilor-este-in-discutii-avansate-pentru-privatizarea-tarom-si-cfr-marfa-183185.html#comments Bravo usl-ului.Diferenta intre ei si pedelaci NICIUNA.
Frunzăverde îl bate pe Bă-SECU ! În ” gorile ”.La voturi NU s-a prea şifonat/strofocat, să-l…
https://sfinx777.wordpress.com/2012/09/09/frunzaverde-il-bate-pe-ba-secu-in-gorile-la-voturi-nu-s-a-prea-sifonatstrofocat-sa-l/
Votul meu, ca al altor 7,4 milioane de romani, n-a contat! La ora 8 dimineata am fost sa votez si la locale si la referendum, deci mi-a pasat foarte tare sa-mi fac datoria fata de realitate si fata de tara. Realitatea a demonstrat ca Basescu trebuie sa fie oriunde in alta parte, dar nu la Cotroceni presedinte.
Dar, dupa cum vad, conteaza doar invartelile pe care le fac politicienii pentru a se roti la putere. Democratia e o vorba in vant, in fapt, nu are corespondenta in realitatea romaneasca, unde conteaza doar “smenozeala”, vorba lui Mircea Badea.
Sa-i voteze cine-o vrea! Pana nu vor plati politic ce-i care au mictionat pe milioanele de voturi, eu nu mai votez!
Va salut domnule Radu Tudor,
Am scris aseara ceva pe blogul d-vs , dar nu mi-a
aparut apoi , l-ati oprit d-vs ? sau ce s-o fi intamplat ?
Titus Voinopol
Moda interceptarilor telefonice dateaza la noi” inca din cele mai vechi timpuri” . Iata ce publicam in data de 30 mai 2011 pe blogul dlui Dan Voiculescu ,in perioada scandalului din Vama Constanta patronat de Sorin Blejnar si in care erau implicati -sper sa va mai amintiti ,secretarul de stat de la M.A.I. Mironescu.dar si Raluca Basescu, nepoata Presedintelui .
Era pe vremea cand Traian Basescu se plangea ca greii PDL-lui nu se implica suficient si nu-si asuma responsabilitati in partid , in timp ce Bercea Mondialu se plangea si el din puscarie ca ar fi o victima a unei erori judiciare privind autorul unei tentative de omor iar eforturile facute de cumatrul Mircea Basescu -asigurarea asistentei juridice(avocati platiti)- nu au condus la eliberarea sa.
INTERCEPTARE CONVORBIRE TELEFONICĂ
( pamflet )
– Alo! Sunt Mondialu’ şi vreau să te salut !
– De-acord, dar eu de-atâta whisky-s mut .
– Raluca lui cumătru, are vreo problemă ?
– Nu-i grav; s-au prins un pic de schemă
Găozarii aştia de la presă, toţi de-a valma,
C-ar fi bătut cândva cu Mironescu palma .
– Şi care-i problema lor, ce nu le convine ,
Nu are şi ea dreptul să trăiască bine ?
– Ba da cumătre, dar omu-i tot al dracu’,
Că sunt puşi de Ponta şi de Porumbacu
Să mă atace zi şi noapte, de nu pot dormi
Căci şi F.B.I.vrea un dosar a-mi întocmi .
– Ce să-nţeleg, că-mi spui iar o anecdotă ?
Fii calm cumătre, doar ai furat şi-o flotă
Şi ţara nu mai are nici barem două vase
Dar nu te-a arestat nici Adrian Năstase .
– E-adevărat ce spui, chiar mă-ncurajezi ,
Mă suni de la bulău dar nu mă deranjezi ;
Aş spune că din contra îmi ridici moralul,
Deşi mă răscoleşti, n-aş zice că sari calul .
– Eşti de mine mândru , ştiu că mă admiri
Căci i-am dat cumătrei, pe lângă trandafiri,
Şi ditai salba cea de aur luată din bazar
De la un hoţ, căci îi ieşise plus de inventar …
– Bercea eşti boier şi nici nu ţi-as mai spune,
Că de când te-au arestat nu vrea să mă mai sune
Nici măcar Piranda, adică a ta nevastă ,
Chit că-i pute gura căci e tare proastă .
Măcar să-mi zică, “pupa-m-ai-n cur Traian
Cum mă pupa şi Mircea în urmă cu un an !”
– Păi nu te sună dragă căci eşti un nesimţit ,
Crezi că n-a aflat, că nu prea te-ai muncit
Să mă scoţi de-aici, căci n-au procedură
Legat să mă ţină, doar că-s rău de gură ?
– Regret cumătre,dar mult m-am zbătut …
Şi cu Laura am vorbit, dar nu s-a putut .
Avem presă ticăloasă şi umblă peste tot
Şi cum zic ceva ,cum află şi o iau în bot .
– Dar de fapt ce zice şi de ce te doare-n cur ?
De mă scoţi de-aici treaba-ar merge şnur .
Eu îţi dau cinci sute ţie şi cinci lui cumătra
De cocoşei din ăia cum i-am dat lui mă-ta
Înainte de-a da colţul, nici nu prea ştii tu ,
Că-s la Eba – vorbesc cu ea de-atuncea la pertu .
– Măi Mondiale dragă, uite,eu mai studiez
Căci nu pot, la aşa ofertă, să nu te liberez .
Voi vorbi când mă dezbăt, şi cu Emil Boc,
Să schimbe acuzatul, punând alt rom în loc.
Şi-aşa nu se ştie cine-a-njunghiat acel ţigan,
Dar de ţi-i nepot ,dă-i şi lui de buzunar un ban!
Rămâne-n familie averea, nu-i nicio tragedie ,
Chiar de-ar face el bulău pentru al lui bădie …
– Păi aşa te vreau Traiane, mâncaţi-aş gura ta
Dar mişcă-te mai iute, că-mi bag şi ceva-n ea !
Prea mă ţii de vorbă şi mă duci cu preşul
Şi eu zac în puşcărie, de mi-a putrezit şi leşul .
Oi fi eu ţigan, dar nu pot să mă uit la tine,
Ca proştii ăia de le-ai spus “să trăiţi bine !”
Ori vrei să faci treabă ori te dau în gât ,
Să nu crezi că sunt şi prost, de mă vezi urât .
Te fac iute una-două mai rău ca pe manele,
De unu’singur vei vorbi de stai cu capu-n stele
Şi nu-ţi vezi cumătrul când trebe’ să-l ajuţi ,
Făcându-mi teorie ca lui Nuţi pe care tu o muţi ,
De la un minister la altul, cum ţi se scoală ţie
Când vrei să furi mai mult şi nimeni să nu ştie ,
Decât tu cu Nuţi, Alma şi chiar Boc cel prost ,
Căci nu-i născut încă mogulul să te ia la rost .
Vântu mi-i coleg acuma, dar oricum şi dacă
Ar fi liber, e olog săracul, n-are ce să-ţi facă ;
Iar mister Felix nu le are şi cam doarme-n ghete ,
Aud că urmăreşte acuma doar hoţi de biciclete ;
Tu bea cât poţi, fură şi ia şpagă-urmează-ţi viciu ,
Că-n trei ani la Cotroceni îl dai gata pe Patriciu !
– Dar dacă asta-mi propun, n-am nicio-ndoială ,
Că de vrea muşchiul meu, pe toţi îi bag în boală ,
De nu mai mişcă unu-n front când eu-s la putere
Sau să mă-ntrebe barem, cum am făcut avere .
Doar le-am zis că banii-i am din vremuri vechi ,
Dar o fac pe-a surdo-muţii de parcă n-au urechi .
Se pricep să mă descoase, de unde am alea-alea ,
Dar când le cer să fie ei miniştri, îi apucă jalea .
Uşor e, de pe margini, să zici că Nuţi fură ,
Dar de-i chem ca s-o imite, atuncea tac din gură .
De nu te implici, nu ieşi cu firmitura-n barbă ,
Să dai găuri în buget, musai e să tragi la coarbă .
Nu-i chiar aşa de simplu ,mai trebuie să te lupţi ,
Toţi ar vrea să fure, dar mulţi-s prea corupţi .
C-ar vrea să pape singuri şi nimic să cotizeze ,
Uită că serviciile-s plătite doar ca să-i vegheze.
Şi raport le-am zis să-mi facă, n-aş putea să neg ,
Să nu creadă ei cumva că au un preşedinte bleg .
Uite, aş vrea de mult să-l schimb pe premier ,
Dar n-ar vrea nici unul să-mi fie prizonier .
Căci viaţa-i şi alb-negru nu e doar color ,
Şi eu nu-i pot lăsa, să facă orice de capul lor .
Ca Boc aş vrea să-mi pupe mâna şi să faca treabă
Şi nu tot să mi se plângă mai rău decât o babă .
Căci n-am timp ca să-l ascult, îi dau doar indicaţii ,
Iar prim-ministru să renunţe la orice aspiraţii
De-a mă contrazice ori de-a gândi cu capul lui ,
C-acum-îs preşedinte, nu-s deputatul de Vaslui .
Şi de m-au votat românii, ştiut-au ei ce om aleg ,
Chiar de uneori, la minte, n-aş zice că-s întreg ;
Căci în fond oricine ar vrea, ţara s-o transforme ,
Înjurat va fi tot neamul lui că a făcut reforme .
Aşa că nici nu-mi pasă ; am avut două mandate
Şi eu am trăit mai bine decât în străinătate .
Mă doare-n cur că mulţi fraieri au pus botul
Consecutiv , de două ori ,dându-mi mie votul .
Căci au crezut că vor trăi cu mult mai bine
Decât trăit-au înainte de-a mă vota pe mine .
Dar eu ce să le fac, că nici acuma n-am habar ,
Cu cine-ar trebui să-l schimb pe Sorin Blejnar .
Că i-a jefuit pe toţi de taxe, deşi-i aşa corupt ,
Că nici el nu ştie sigur, câte miliarde a supt ,
Să le-nscrie-n declaraţia de avere şi de interese,
Încât de ANI şi de DNA, deloc să nu-i mai pese .
– Alo, cumătru decât să mă ţii de vorbă, îţi propun
Un lucru minunat, de mult aş fi vrut să-ţi spun …
– Păi spune-mi dragă odată, ce tot o lungeşti ,
Ştiu că iar ai vrea-n celulă, whisky să primeşti .
– Nu, îti mulţumesc cumătre,dar de astă dată ,
Îti spun cinstit, că tin la tine, exact ca la un tată .
Şi postul ăla din ANAF ce zici c-ar fi vacant ,
Ar fi pe gustul meu, n-ar fi deloc şocant,
Să-l vezi pe mandea cum ştie a strânge birul
Umil, servind atât asul de pică cât şi trandafirul …
– De-ar fi adevărat ce spui, ar fi ca o minune
Mari şanse ai să ieşi afară, oricât s-ar mai opune
Koveshi, Predoiu şi Zegrean, toţi, chiar la un loc,
Uite, acum am să vorbesc chiar cu domnul Boc.
– Dar pentru postul lui Blejnar, nu cu Ialomiţianu
Ar trebui vorbit întâi ; nu el mânuieşte banu’ ?
– Cumătre, dac-ai avut curaj să iei taurul de coarne,
Ce rost mai are, să mă ţin, acuma, de tromboane ?
Aşa că-ţi dezvălui ce-i deja notat într-un registru :
La finanţe nu vei fi şef ANAF, ci chiar… ministru !
“Independenta” noastra justitie!
Basescu se tine de un fir de par. Dar, ca sa aiba acces la acest fir de par, a fost nevoit sa dea pe fata toate “instrumentele” pe care le are la indemana (si… la mana). Acum, numai cine nu vrea nu vede. Acum intelegem exact de ce ii era frica sa nu “puna mana” USL pe justitie!
Orice logica este anulata de interesele decidentilor. Ori, de cand suntem in UE noi nu mai decidem! Asta nu va este clar?
Ca “tortul” sa fie si ornat mai adaugati achitarea promisiunilor catre superaliatul de dincolo de ocean si inghititi-l cu garnitura de tradare pentru satisfacerea intereselor personale/locale – ca doar de pe acest popor s-au luat multe piei si tot a mai ramas! Hotarare de garaj…
POFTA BUNA! – ca inlocuitor a lui “sa traiti bine” – asta… ca sa nu va urez: Sa va stea in gat, ca nu vreau sa-mi fac pacat!
De ce toate documentele publicate pe site-ul CNADNR nu sunt semnate de nimeni? Asta nu e transparenta, nimeni nu isi asuma responsabilitatea.
http://www.cnadnr.ro/proiect_pcd.php?id=418
De ce nu se publica procesele verbale de atribuire? Ca sa nu se vada ca din comisie au facut parte persoane care ulterior sunt recompensate cu posturi de directori in CNADNR????
What’s up colleagues, nice paragraph and good arguments commented here, I am really enjoying by these.