7 COMMENTS

  1. Romania nu si-a rezolvat problema budei in fundul curtii insa, se vrea implementarea tehnologiilor avangardiste din domeniul auto, se incurajeaza „samsarii” oficiali ai industriei auto, autoturismele sunt ceva mai scumpe ca pe teritoriul UE iar, masinile aduse din sptiul UE sunt cel putin cu 50 % mai bune ca cele care incerca zi de zi hartoapele si capcanele soselelor Romaniei si a marilor orase.
    Am impresia ca guvernul de centru-stanga a cam dat-o in bara cu acest program avangardist a marii eminente cenusii numit Darius Vâlcov, o mare coada de topor a politicii romanesti.

  2. Adica dau drumul prin lege la aducerea masinilor poluatoare asta iarna iar acum o fac pe tovarasa profesoara care preda lectii de ecologie jurnalistilor prezenti.Pai cine a dat legea doamna Gratiela ? Nu era mai bine sa calculati impactul acestor surse de poluare inaintre de a da liber la aducerea lor ? Aaaa,scuzati,atunci erati dupa alegeri si trebuia sa onorati una din promisiunile electorale ale lui Dragnea..Da,da…Oricum,tonul mai jos un pic,am vazut si scena cu acel om din Bistrita,acolo sunt oameni calmi,intelepti,minunati…Rangul temporar nu va da voie sa va rastiti asa la ei mai ales ca stiti si dvs ca nu sunteti o mare somitate in domeniu ca sa va trecem cu vederea “iesirile” nervoase.

  3. Ok.”Guvernul introduce o noua taxe pentru autoturisme”
    Să analizăm obiectiv dar la rece:
    Cine e vinovat de introducerea acestor viitoare rable în ţară?
    Nu cumva guvernul e principalul vinovat întrucât nu a luat măsuri legale?
    Cât despre poluare:
    Bănuiesc(100%) că se poate anula aceste taxe deoarece nu proprietarul viitoarei rable a fabricat maşina ca să polueze! Fabricantul maşinilor şi guvernele/persoane fizice care au acceptat în parteneriat tacit escrocheria trebuiesc să plătească daune celor care au fost păcăliţi prin lege!
    Dacă se dorea stoparea rablelor din faşă şi dacă nu erau complici la escrocherie…se acţiona legal! Degeaba se urlă madam sacâz la jurnalişti…nu jurnaliştii sunt vinovaţi de măgărie! Vezi madama din guvern care şi-a înscris masinile în bulgaria crezând că nu va fi descoperită!
    Este exact metoda cu francul elveţian(în forţă fără nicio ţidulă legală)!
    În ţară este o incredibilă harababură bine înţelinată de care nimeni nu răspunde prin lege!

  4. Treaba e cat se poate de simpla , sa le dea tuturor taxa de prima inmatriculare inapoi
    Si apoi fiecare autovehicul sa plateasca luna o taxa de poluare functie de capacitatea cilindrica , euro 1-6 si carburant
    Transportatorii si taximetristii taxati mai mult ca ei merg mai mult deci polueaza mai mult .
    Ia dreacu o lege dintr-o tara vestica tradu-o si aia e
    In 2 saptamani ar trebui sa fie gata
    Timpul trece leafa merge
    Aceasta individa habar nu are pe ce planeta traieste

  5. Pe când se trece și la anularea legii prin care pentru schimbarea motorului trebuie sa mergi la mafioții de la R.A.R. ?De ce motorul nu este piesa de schimb?În toate tarile se poate,numai în România nu.Șoferii romani așteaptă schimbarea legii

  6. Fain. Haiducie pe dos. Adica guvernul ia taxa de 1000 euro de la amaratul care-si ia masina veche de 5ani in valoare de 5000 euro si da “stimulent” de 10.000 euro celui care deja are 30.000 sa-si ia masina electrica cu 40.000.
    Daca ar vrea onor guvernul taxa de poluare ar taxa poluatorul, daca eu am dacie 1300 si o tin in garaj poluez zero, dar cel care are masina euro 6 si parcurge 100.000 km pe an polueaza enorm. Singura taxa de poluare cinstita este cea atasata litrului de carburant, poluezi – platesti, nu poluezi -nu platesti.
    Oare guvernul crede ca romanul de al dracului nu vrea masina noua ? Sa faca bine guvernul sa creasca nivelul de trai ca romanul sa-si permita masina noua si sa mai lase haiducia asta de neam prost in care ia de la saraci si da la bogati.

Leave a Reply to părere...Cancel reply