Home Articole Inca un argument pentru politicienii cu orbul gainilor care nu vor autostrazi

Inca un argument pentru politicienii cu orbul gainilor care nu vor autostrazi

1632
9
SHARE

Inca un argument pentru politicienii cu orbul gainilor care nu inteleg la ce folosesc autostrazile. In primul rand la salvarea vietilor, la un mediu civilizat, evoluat, la crestere economica si incasari serioase la buget. Unii dintre decidenti pur si simplu nu au capacitatea sa inteleaga aceste argumente simple. Pentru ei, caruta sau vehiculul pe strazi de nivelul anilor ’60 sunt suficiente….

 

Serviciile de transport au generat un excedent de 1,1 miliarde de euro din comerţul exterior cu servicii în primele patru luni din an, arată datele Băncii Naţionale. România a exportat servicii de transport în valoare de 2 miliarde de euro în primele patru luni din an şi a importat astfel de servicii de 885 de milioane de lei în acelaşi interval.

„Serviciile de transport au ajuns o componentă importantă în ex­porturi pentru că sunt apreciate de firmele din Vest, se pot cum­păra vehicule comerciale în leasing financiar sau operaţional cu o destul de mare uşurinţă, iar ofertele producătorilor sunt bune. Există şi o nevoie mare de astfel de servicii, pentru că eco­no­mia Europei creşte“, a explicat Radu Dinescu, secre­tar ge­ne­ral la Uniunea Trans­por­tatorilor Rutieri din România .

Faţă de perioada similară a anului trecut, exporturile de servicii de transport s-au ma­jorat cu 6%, iar impor­turile de astfel de servicii au crescut cu 15% (până la 885 mil. euro), rezultând un sold de 1,1 mld. euro, în uşoară scădere – cu 1 milion de euro – faţă de anul anterior. Serviciile de transport au adus, astfel, în perioada ianuarie-aprilie 2018, 30% din totalul exporturilor de servicii efectuate din România (de 6,7 mld. euro în primele 4 luni) şi mai mult de 46% din excedentul total  (de 2,4 mld. euro) al comerţului exterior cu servicii în aceeaşi perioadă, scrie zf.ro


CULMEA : UN POLITICIAN DIN TELEORMAN VREA DRUMURI

Îmbunătăţirea conexiunilor rutiere cu cele mai apropiate mari oraşe din zonă, ar permite livrarea mai rapidă a produselor realizate în Alexandria, astfel încât pe lângă dezvoltarea businessurilor deja existente, zona ar putea atrage şi investiţii suplimentare, în condiţiile în care primăria urmează să investească într-un parc industrial.

„Construirea unui drum rapid Bucureşti – Alexandria – Craiova va permite optimizarea legăturilor economice ale investitorilor locali cu alte zone ale României şi cu multe state europene, având şi conexiuni cu transporturile pe apă, feroviare şi aeriene. Investitorii se duc în zonele unde infrastructura rutieră este deja bună sau urmează a fi îmbunătăţită. Potenţialul de dezvoltare al municipiului Alexandria va fi cu atât mai mare cu cât acesta va dispune de o infrastructură de transport rutier mai dezvoltată”, a spus Augustin Ioan, viceprimarul municipiului Alexandria.

Guvernul a anunţat că intenţionează să construiască în următorii ani Autostrada Sudului, care va lega Bucureştiul de Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin şi Logoj, ce va permite inclusiv oraşelor din partea de sud a ţării să aibă acces direct spre infrastructura vest-europeană. de asemenea, un drum rapid va permite inclusiv instalarea de furnizori pentru uzina Ford de la Craiova în zona de sud a ţării, scrie zf.ro


https://ec.europa.eu/romania/news/20180619_comisar_corina_cretu_aprobare_finantare_autostrada_tirgu_mures_campia_turzii_ro

PS : Romania are ca prioritati nerealizate : Coridorul 4 Pan-European Constanta-Nadlac – in santier de peste 10 ani, Sibiu-Pitesti, Pitesti-Craiova, Sebes-Turda. Niciuna terminate de ani si ani. Daca toate acestea ar fi fost realizate de 5 ani si jumatate de cand PSD este la putere, aceasta formatiune s-ar fi diferentiat net de restul care n-au facut nimic. Asa, sunt toti o apa si-un pamant…

 

 

9 COMMENTS

  1. Autostrada Sudului, coridorul T-spe, etc, vorbe de adormit cetatenii. Mai este putin si suntem la jumatatea anului si toti o bajbaie. Toate astea stau extraordinar de bine pe hartie, in fapt Ø.

    • Dmonule RT ,

      Nu va lasati, multumim ca aboradati acest subiect pana se dilesc ori ei ori noi.

      Intr-o nota mai vesela…un pariu cu pene ati incercat ? Vara la 40C in Pta Vicoriei ? 😉

  2. Buna gluma! Cine are interes sa lege o zona saraca de alte alte zone sarace. In sud exista autostrada Dunarea, Din 40 in 40km exista zone de stocare produse agricole(cereale in silozuri) de unde se incarca in slepuri si directia Turcia,Grecia ca acum 1500 de ani. Interesul acolo este populatie proasta si servila care sa munceasca ieftin pamanul pe care tot ei l-au dat in arenda pe 300 paini /ha Mustafa si gasca acum nu mai vor autostrada. Dupa ce scapa de puscarie si se vad cu sacii in caruta isi fac aeroport la belina sa pata zbura spre americi cu stiuca proaspata.Pana nu se da pamantul agricol din Romania la pret de gratis nu vor vedea romanii autostrada. Doar vor vedea ca pe ele vor circula autotrenuri de transport. Tendinta se vede si la cfr. Trenurile de marfa dinspre Brasov spre Constanta circula incarcate doar cu fier vechi petrol si cherestea Pe ruta Craiova Rosiori Ciulnita Port Constanta vor circula trenuri incarcate doar dupa recoltarea orzului ,graului si porumbului. Cam asta este realitatea restul sunt vise de deputati prajiti la soare sau ale guvernului osa pana nu o sa mai osa de bine.

  3. Ei din gura spun orice, important e ca nu le convin autostrazile infrastructura moderna. Acel ministru nu a avut o scapare, odata aceste investitii finalizate ar insemna intrarea multor investitori, operatori, multinationale in tara. Adica vin la pachet competenta si performanta peste ei, le strica toate combinatiile. Mazare la Constanta a experimentat si i-a iesit, o fi el acum fugit dar nu e la inchisoare si sta pe un munte de bani in diverse conturi. Constanta este un oras cu mult potential, a fost confiscat de borfasi tocmai pentru a nu veni cei din vest sau de oriunde sa le strice socotelile, sa inceapa ei sa performeze acolo, pe teritoriul lui. Sa deviona o zona sanatoasa economic, sa vada saracimea din judet ca pot avea de lucru, un salariu indestulator, ca pot sa traiasca fara grija zilei de maine, ca incep sa apara si spitalele, scolile moderne, zone civilizate de agrement, constructiile istorice refacute in intregime, totul ar fi capatat o alta perspectiva. Dar cine i-ar mai fi votat atunci pe Mazare si Constantinescu ? Cine si-ar mai f vandut votul pe un pui congelat si-o conserva ? Asta este ideea. Reteta a fost adoptata de Dragnea la nivel de tara. Tine-i in saracie si subdezvoltare ca sa poti p[rospera tu cu mafiotii tai. Asta e deviza.

  4. Exista doua loturi din A10(L3+L4) gata de jumatate de an dar din ratiuni “birocratice” nu sunt date in folosinta intretimp pe DN1 mor oameni dar ce mai conteaza.

    Se lucreaza la viaductul peste Somes pe A3 care leaga ruda-gilau de gilau-nadaselu(lot terminat de aproape un an).

    Se mai “lucreaza” tot pe A3 la bucatica de 3km la intrare in Bucuresti.

    Teoretic cele de mai sus ar putea fi date in folosinta anul asta daca se doreste.

    Loturile terminate dar nedate in folosinta cred ca fac parte dintr-o strategie dubioasa gen “sa ateptam sa terminam mai multe sa dea bine la numar” pentru ca presa a tot acuzat ca se dau in folosinta cioturi de cativa km, acuma schimba strategia iar preesa va lauda numarul marice de km pe care ii vor da in folosinta anul asta.

    Si pe A1 se lucreaza pe Lugoj-Deva dar acolo situatia e complicata tare.

    Tot e putin, ca sa nu spun ca in zonele cele mai defavorizate Moldova+Oltenia nici nu se intrevede vreo speranta nici macar studii de fezabilitate de lucrari nici pomeneala. La fel si Sibiu Pitesti e in pom.

    In 2-3 ani ardealul va avea A1+A3+A10 si somaj sub 1%.

  5. Ok,nu vor sa vada! Atunci,sa analizam fiecare minister si la care nu sunt performante,DESFIINTAT! Si sunt majoritatea ministerelor!

  6. Stați liniștit, așa cum am mai spus, ei știu ce înseamnă infrastructura. Problema e că având infrastructura creste nivelul de trai(ați scris aici pe blog despre PIB-ul jud Constanta după finalizarea lucrărilor la autostrada Soarelui). Crescând nivelul de trai creste (probabil) nivelul de instruire, se reduce nr de dependenți de bani de la stat și uite așa rămân primarii fara mitingii. Sau poate că pleacă investitorii, așa cum a spus idiotul de la transporturi și iar nu e bine. Cum o dai ca naiba iese. Următoarea mișcare a celor de la transporturi ar fi sa demoleze drumurile gata făcute, că după Rus care zicea că nu avem nevoie de bani europeni pt drumuri a venit ăsta și a zis că nu avem nevoie de drumuri. Deci spre bucuria lui Băse, o sa ramanem cu trei cărări 😀

  7. Politicienii sunt cam aceași , la noi hotărăsc vesticii . Că sa o rezolvăm avem nevoie de alți oameni. Cine se baga? Domnul Șerbănescu a cam zis de ce nu avem autostrăzi.

  8. Din 1999 China si-a trimis 1 milion de specialisti si auxiliari sa construiasca autostrazi in Africa:

    China’s economic invasion of Africa
    A million Chinese people, from engineers to chefs, have moved to work in Africa in the past decade. How has the trade boom changed their lives?
    6 Feb 2011
    https://www.theguardian.com/world/2011/feb/06/chinas-economic-invasion-of-africa

    Pozitiv: africanii care napadesc Italia si Spania no vor vrea sa fie relocalizati de Melescanu intr-o tara fara autostrazi ca la ei acasa.

    OT – ati vazut ce comunicat a dat Dualismul franco-german ieri?
    Meseberg Declaration – reincalzirea ciorbei (“ambitziei comune”) de a africaniza si islamiza UE:

    https://m.bundeskanzlerin.de/Content/EN/Pressemitteilungen/BPA/2018/2018-06-19-meseberg-declaration.html

    Sa vedem ce ne-au pregatit Carmen Dan si Johannis pentru 28-29 iunie 2018.

Leave a Reply