Home Articole Infrastructura rutiera si feroviara – 7 puncte catastrofale

Infrastructura rutiera si feroviara – 7 puncte catastrofale

247
9
SHARE
  1. Inelul de 3 km de intrare/iesire de pe autostrada A3 Bucuresti-Ploiesti nu e gata. Promisiunea a fost ca se inaugureaza pe 1 decembrie. Dupa 4 ani de la finalizarea A3
  2. Santierele de autostrazi pe loturile Sibiu-Lugoj intarzie din nou. Amanarile se tin lant de 8 ani
  3. Inceputa acum 14 ani, Centura Bucuresti e nefinalizata, iar dosarul pentru fonduri europene a fost depus abia in Decembrie 2018 !
  4. Autostrada Sibiu-Pitesti, esentiale pentru industria auto, probabil nu va fi gata nici in 2024
  5. Autostrada Comarnic – Brasov, cu mare potential turistic si economic, zace de 20 de ani sub forma de dosar pe hartie
  6. Inca doua himere : Autostrada Unirii Tg Mures – Iasi si  autostrada Brasov-Bacau
  7. Situatii manageriale catastrofale : Aeroportul Henri Coanda si CFR Calatori si CFR Infrastructura.

Exista insa si 3 vesti bune : revenirea TAROM, lansarea drumului expres Pitesti-Craiova si pornirea proiectului de tren Gara de Nord – Aeroportul Henri Coanda

9 COMMENTS

  1. Sa sara repede postacii care polueaza acest site: “Strainii nu ne lasa sa ne construim infrastructura, Radu Tudor e platit de Soros sa denigreze Romania!”.

    Nici in 30 de ani n-o sa avem infrastructura la nivelul Poloniei, sa nu compar cu o tara vestica. Polonia are trenuri de mare viteza care leaga toate orasele importante, are autostrazi si drumuri expres, ia vedeti cate autostrazi terminate si in constructie au si VITEZA extraordinara cu care le construiesc: https://en.wikipedia.org/wiki/Highways_in_Poland !!! Au luat cat de multi bani au putut de la UE plus investitiile statului (la noi se investeste in asistati social, pensii speciale pentru smecheri, salarii enorme pentru bugetari, contracte dubioase si paguboase pentru stat, etc).

  2. Coloniile sint mentinute jos! Scrie in istorie! Altfel exista si carti, care pot lamuri o astfel de situatie, pt cei care n-o cunosc. In cazul unei subcolonii, asa cum este cazul Romaniei, ajunsa in aceasta stare prin vointa unui popor slab pregatit si extrem de naiv, problemele sint mult mai grave, lucru vizibil.

    Colonial independence and economic backwardness in Latin America
    Leandro Prados de la Escosura

    Der Koloss im Norden- Geschichte der Lateinamerikapolitik der USA- Frank Niess
    Colosul din nord – Istoria politicii Americii Latine a SUA

    https://www.hotnews.ro/stiri-esential-21522568-sebastian-ghita-coldea-amenintat-victor-ponta-fata-mine-aresteaza-daca-semneaza-contractul-pentru-autostrada-comarnic-brasov.htm#self

    • România nu este o colonie clasică ci este o multicolonie. Nu are un singur proprietar, are mai mulți. Un singur proprietar te mulge temeinic de sevă dar în același timp are grijă de tine, să nu te mulgă și alții! Când, inevitabil, proprietarii se vor certa, se va ajunge la divorț urmat de partaj ceea ce se traduce în dezmembrare teritorială. Fiecare proprietar își va lua bucățica lui.

      • Am scris exact statul tarii, care este acela de subcolonie si insemna si cele scrise de tine. Tragedia consta in faptul ca romanii diluati de astazi nu stiu pe ce lume sint, crezind ca se afla in anii 70 si, in scenariul lor, ar fi trebuit sa vina vestul iubit sa le dea ceva, desi, in toata istoria lor, n-au dat nimic, nimanui, asta cu exceptia mizeriei generalizate, coruptiei, saraciei etc.
        Unii romani cred si astazi ca Planul Marshall este ceva gen pomana, cind acesta este cel mai tare plan dezvoltat vreodata prin care-ti faci singur cadouri.
        In asemenea conditii cam ce-ar putea sa ne mire in privinta Romaniei?!

  3. ATAT? Atât a putut face pesedeul cu majoritate parlamentară și la putere 20 ani din 29 ani de la revoluție încoace? Putem trage concluzia ca acest partid a distrus Romania! Nimic nu a făcut in 20 ani doar dezbinare, ură și liber la furat!

  4. Cât timp nu există justiție, nu vom avea nici infrastructură. Constructorii (preponderent străini) își vor bate joc de noi și financiar și din punct de vedere al calității execuției lucrărilor. Porțiunea aia de autostradă surpată nu a fost refăcută nici acum, nu vrea mușchii italienilor și nu se leagă nimeni de ei! Proști să fie, să facă lucrări de calitate la prețul pieței! Și nu este vina lor! Dacă italienii de la Astaldi se comportau la fel și în Polonia, îi trimiteau polonezii acasă pe jos și în pielea goală!

  5. Din toate punctele, punctul 1 mi se pare cel mai rusinos, nu ca celelalte n-ar fi la fel de grave.
    Va spun eu, n-au cine sa lucreze. S-a mai intamplat sa se lucreze pe anumite tronsoane “gratis”, muncitorii nici pana azi nu si-au primis banii, apoi mai toti au plecat spre Spania. Ciudat, fratia dna-sri nu si-a indreptat ochii intr-acolo niciodata.

    • Greșit. Frăția DNA-SRI nu și-a luat ochii de pe firmele străine ca nu cumva să se găsească vreun isteț să-i deranjeze cu ceva!

Leave a Reply