Home Articole Jalea infrastructurii rutiere : 5 ani, 10 miliarde euro, 12.500 morti

Jalea infrastructurii rutiere : 5 ani, 10 miliarde euro, 12.500 morti

7393
38
SHARE

Nefericitul ministru al Transporturilor Lucian Sova a declarat in ziua investirii sale ca “minutul unui ministru al Transporturilor e mult prea pretios ca sa mearga pe santiere”.

Acesta afirmatie mizerabila se contrapune milioanelor de minute pierdute de noi, platitorii de taxe, impozite, accize, rovignete, RCA, taxe de drum si altele.

De 5 ani, PSD are majoritatea parlamentara non stop in Romania. mai precis din Decembrie 2012.

Au trecut 5 ani. Inmultit cu 12 luni anul, inseamna 60 luni.

60 luni x 30 zile = 1800 de zile

1800 zile x 24 ore = 43.200 ore

43.200 ore x 60 minute = 2.592.000 minute

Atat am pierdut noi de cand asteptam sa se construiasca autostrazi de cand e PSD la putere : peste 2,5 milioane minute.

Evident, ele sunt mult mai putin pretioase decat minutul ministrului. Ca el e mahar, e baron, e ministru.

In 5 ani, au murit peste 12.000 de romani pe soselele romanesti.

Si s-au cheltuit 10 miliarde de euro la Transporturi.

Totul arata la fel : caile ferate, soselele.

Doar vietile si miliardele au disparut.

O mizerie insuportabila, o incapacitate bolnava de a realiza ceva, oameni care promit, ajung la varf, nu fac nimic si pleaca.

Dar mortii? Macar ei sa va trezeasca in al 13 lea ceas !

 

 

38 COMMENTS

  1. Nu prea-s obisnuiti cei de la PSD cu astfel de emisiuni la A3 ! Daca era Codrin ar fi spus ca Statul Paralel a inhatat banii…d-astea de-ale lor.Felicitari,poate ca a venit timpul sa-i tragem la raspundere pe toti de acum incolo,cocolosirea si vorba buna ii fac sa creada ca sunt stapanii lumii…Ei stiu bine unde-s cele 10 mld.Cum stie si Basescu unde-s pagubele din mandatele sale,Nastase la fel…Doar Justitia nu trebuie sa afle,trebuie sa o tina cat mai departe…Poate ca s-a auzit pana acolo,poate ca se vor calma lucrurile si vom incepe sa vedem anchete penale,dosare cu nume grele, condamnari, recuperari de prejudicii …Poate ! Chiar asa sa se evapore 10 mld de euro in 5 ani fara sa stie exact cei care din pix le stabilesc destinatia,asta e greu de crezut…Imposibil de imaginat.

    • Mă amunză când văd speranțe de anchete penale. În acest moment, firmele implicate în construcția de autostrăzi (de la studii de fezabilitate până la supervizarea lucrărilor) sunt exclusiv străine. Ai văzut tu vreun străin anchetat și condamnat de justiția independentă? Domnul Tudor o ține p-a lui, că cinstiții străinii, subcontractează penalilor români. Oricum o iei, nu poți ocoli străinii din ecuația asta decât dacă faci ca în Dosarul Microsoft unde lipsește cu desăvârșire chiar Microsoft. Mai simplu este să se ocolească subiectul, să nu se râme hândelul, ca în Contractul EADS. Așa că, deneaul este forțat să caute subiecte vechi de 8-12 ani unde erau implicați doar români, că doar nu ți-ai imaginat că misiunea deneaului este să diminueze corupția, deneaul are misiunea să protejeze interesele firmelor străine ce activează în încă țărișoara România.

      • “deneaul are misiunea să protejeze interesele firmelor străine ce activează în încă țărișoara România.”
        Si ne mai intrebam de ca Romania e cea mai corupta, saraca si idioata tara din UE.
        Baiatul asta voteaza. Cu PSD.

  2. Domnule Radu Tudor,

    Foarte buna campania dvs.
    Daca nu-i tocati pe astia in fiecare zi n-o sa vedem niciodata autostrazi.
    Singura speranta A3. In rest nimeni nu cere autostrazi nici tinerii pro-securisti sorosisti nici poporul resemnat psd-ist.
    ————-
    Si daca se poate sa mai adaugati si promisunea-miniciuna a PSD cu reducerea impozitelor la doctori. Pentru ca Romania o sa ramana fara doctori si victime o sa fim cu totii de la parintii nostrii batrani la frati surori, sotii si copii.

    • Da de pompieri n-avem nevoie, de polițiști, de profesori, de cei care colectează taxe și impozite!

    • Mergi și votează în continuare PSD liniștit. Ăștia tineri, au organizat asociatii( ASCORO, PUM, PROINFRASTRUCTURA) și trag semnale de alarma de ani buni. Dar deh, spunea Latrina 3 ca cică Soros-ONG- Martieni și alte aberatii.
      Nu am vazut un singur reportaj la Latrina 3 în care sa ceara păreri de la oameni avizați în domeniu, care pot explica cu subiect și predicat cum ăștia de la putere isi bat sistematic joc de infrastructura.
      Tu ai vazut!? Alde gâdea nu mai vede decat dna, codruța, statul paralel și alte avioane de genul.
      Zi!? Cate anchete ai vazut de la latraul gadea?

      • Apare o fractură logică. Antena 3 este o latrină dar vizionezi toate emisiunile acesteia. Explicabil ar fi doar dacă Antena 3 ar fi o latrină și tu un urât mirositor cu moț.

  3. Deacord cu tine Radu, dar mi se pare ca toti acesti morti nu au murit doar din cauza faptului ca nu sunt drumuri. Cred ca si nesimtirea/ proasta crestere/ meltenismul a unor romani a contribuit mult in aceasta statistica. Nu cred ca trece 1 zi fara sa dai de unu care face o depasire ca un….. sau merge cu 100 km/h cand conditiile meteo nu permit, etc. Cred ca pe langa autostrazi. drumuri decente etc trebuie si “cei 7 ani de acasa” in trafic. Am calatorit destul de mult in Europa si sincer sa zic, in Romania mi s-a parut ca avem cei mai multi nesimtiti in trafic

  4. “minutul unui ministru al Transporturilor e mult prea pretios ca sa mearga pe santiere” are dreptate omul. El se va ocupa de organizarea excursiilor guvernamentale. Ceilalti ministri au declarat ca vor face vizite pentru cunoasterea teritoriului( si eu care credeam ca il cunosc deja) De oaie ce sa mai zic!? El este tot timpul in vizita teritoriala la gratare cu sacosa. Poate este mai rentabil sa se cumpere un autocar modern si cu Vasilica in frunte pe post de ghid sa purceada in teritoriu ,,Haihui prin Tara Mea “. Un lucru se intrevede Don Qijote de la Gratia se lupta cu SPP,servicii si alte mori de vant. Mai este putin si isi trage singur palme in oglinda ,,scump halatul domnule….scump”

  5. Bulgaria la aderarea in UE in 2007 avea intre 60-90 de km de autostrada, acum au 1386 km!

    Noi aveam 260, acum cica avem vreo 748 km, nu se stie cati intregi.

    Sa mai comparam si suprafata tarilor ?

  6. Dragnea va da vina si pe randunica de la geam pentru promisiunile lui de care s-a ales praful. Asa i-au spus lui comunicatorii personali: deturneaza atentia, da vina pe altii. Exact acelasi lucru facea si Basescu. Intotdeauna altul era de vina, asa si la Dragnea: de esecul guv Tudose e de vina acum Pahontu, Grindeanu cica “s-a transformat” dupa 3 luni, in ce s-a transformat nu stim etc fel de fel de bazaconii menite sa prosteasca pe prosti.

  7. Sa de lupte și cu statul paralel sa facă și drumuri ,spitale ,scoli cam multe vrem și noi cetățeni .

  8. Nicio sansa si nu e vorba de pesimism. Uitati-va cat balamuc scot pe gura si cat au in cap! Tot balamucu asta este publicitatea proasta care a impartit tara in cel putin 3 categorii:
    – statul prin guvernantii sai de insuccese, angajeaza si plateste gras munca prost executata sau chiulul,
    – statul subventioneaza si mentine puturosii,pe cei care nu au muncit o zi,un an,pe linie vitala,asigurand venituri mult mai mari fata de cei care au muncit ani grei,
    SI,
    Patronatele,cauta in disperare profesionisti pentru a-i plati cu 1-2000 lei . Culmea,zboara baloanele si raman bastoanele in buzunare!
    Si uite asa avem performante demne pentru un guvern care schimba tinuta dupa chef si moft!

  9. Liviu Dragnea, despre declaratiile lui Dancila privind autostrazile: “Trebuie să mergem la Bruxelles si să le arătam că avem si noi dreptul să construim autostrăzi” !!! Mama lor de straini,ce daca ne-au dat banii…doar pe polonezi i-au lasat sa faca 1500 km in 3 ani !!! Pai asta nu-i discriminare ?

  10. Ati prezentat inca un argument pentru a sustine faptul ca nu banii au fost problema. In continuare, banii nu sunt problema.
    Reaua credinta, incompetenta, birocratia si legislatia complicata… Cam asta ar fi ordinea cauzelor. Aici trebuie sa umble domnul ministru.

  11. Domnule Tudor, nu mai jeliti cu lipsa de autostrazi si cai ferate. Solutii sunt cu gramada dar, … nu la noi. Noi suntem specialisti in studii de fezabilitate de milioane de Euro. Cunosc pe unii, pe langa fluviul Galben, unii care spun si fac 1000 de km /an si o gara pe noapte. Ei sunt solutia pentru impotenta clasei noastre politice, respectiv a celor ce astazi sunt la butoane.
    La noi pe sosele, moare pe an o comuna mai maricica.

      • Eu plang in batista ca s-ar putea sa nu mai apuc sa merg pe o autostrada (in 8-12 ore) pana la Budapesta sau (in 5-7 ore) pana la Sofia.
        Sper sa avem inteligenta sa-i chemam pe aia cu ochii oblici, ei ne sunt salvarea si poate ne fac ei o gara si 1000 de km de autostrada.

  12. Am ajuns de rasul curcilor Se roaga un comisar european, Corina Cretu, sa miscam ceva ca trec banii si timpul pe langa noi, nu de alta dar s-ar putea sa nu mai pupam banii astia multi care ne asteapta la Bruxelles.

  13. România este pe primul loc la rata accidentelor fatale din Europa. Era și este, cu sau fără PSD. Și probabil ar fi fost și cu autostrăzi. Cauza nu e PSD, ci faptul că românii sunt cei mai proști șoferi. În plus, sunt și fuduli. Deh, efectul Dunning-Kruger. Legea spune clar că trebuie să te adaptezi condițiilor. Nu-mi pasă de PSD, dar să le pui acum în cârcă și morții de pe șosele este egal cu ce s-a întâmplat după tragedia Colectiv.

    Incompetența și prostia ucid. În cazul Colectiv mă refer la incompetența și prostia celor care au montat echipamentele pirotehnice necorespunzătoare cu spațiul respectiv, fără o evaluare prealabilă. În cazul accidentelor rutiere este vorba de incompetența, prostia și – cum spunea cineva aici – „meltenismul” șoferilor români, pe care îl regăsim, de altfel, în tot spațiul balcanic și slav.

  14. La cum se misca lucrurile cu autostrazile, mai bine ar pune ca prioritate nr. 1 reabilitarea cailor ferate. Costa mai putin si se poate realiza intr-un timp mult mai scurt. Visez la o axa est-vest de cale ferata de mare viteza.

    “Muncitorii chinezi și-au demonstrat din nou eficiența incredibilă. Aproximativ 1500 de muncitori au muncit doar nouă ore pentru a deschide calea ferată pentru o nouă gară din provincia Fujian, din sudul Chinei.

    Şapte trenuri şi 23 de excavatoare au fost folosite pentru terminarea unui proiect important, finalizat în doar 9 ore. Nu putem să nu ne întrebăm cât ar dura la noi un astfel de proiect. Ţinând cont că în România nu s-a dat în folosinţă nici măcar un kilometru de autostradă în 2017.

    O echipă de muncitori a terminat o calea ferată cu o lungime de 246 de kilometri, care va facilita legăturile feroviare dintre sud-estul Chinei și zona centrală a statului asiatic.”(EVZ)

    • Aia este o gaură neagră a României. N-o luăm în calcul. Mai nou, putem spune că este o non-guvernare pe calaponul non-problemă.

Leave a Reply