Mesajul dat de cancelarul german Angela Merkel referitor la ingrijorarile privind situatia din Romania are, pe linga explicatia fratiei politice cu PDL in cadrul PPE, si o motivatie personala. Frau Merkel este de ceva timp intr-un conflict solid cu judecatorii Curtii Federale Constitutionale din Germania. Acestia considera ca liderul guvernului german a impins prea departe decizia privind implicarea tarii sale in mecanismele financiare si economice europene. Si ca toate aceste decizii ar fi trebuit dezbatute serios inainte de a fi adoptate de Angela Merkel pentru a fi preluate de intreaga Uniune Europeana.
Criza nu e o scuza pentru viziuni personale, scriu analistii germani referitor la conflictul dintre Angela Merkel si Curtea Federala Constitutionala.
Cunoscuta publicatie Der Spiegel precizeaza ca judecatorii constitutionalisti germani au luat deja in dezbatere unele prevederi ale Tratatului de la Lisabona, dar si mecanismele Mecanismului European de Stabilitate si ale pactului fiscal.
Pentru o si mai mare asemanare cu situatia lui Traian Basescu, Angela Merkel a primit un repros deschis din partea judecatorilor Curtii Federale Constitutionale ca “ignora Parlamentul” in deciziile pe care le ia pentru salvarea Euro.
In fine, a treia similitudine se refera si la dezbaterea foarte ampla din societatea germana privind modificarea Constitutiei, tocmai pe fondul disputelor dintre Frau Kanzler si Curtea Federala Constitutionala.
Pregatita prealabil de telefoane si mesaje din partea unor politicieni PPE si PDL, Angela Merkel a reactionat emotional, regasindu-se oarecum pe sine in conflictul pe care Traian Basescu il are la Bucuresti cu Parlamentul, Guvernul si Curtea Constitutionala.
Aici e articolul din Der Spiegel :
Unii jurnalisti romani si majoritatea politicienilor din PDL se comporta exact ca la inceputul anilor ’90. Mentalitatea de marginasi ai Europei ne-a dominat profund timp de 15 ani pina la intrarea in NATO si s-a prelungit pina la intrarea in UE. Acest tip de comportament in cadrul comunitatii euroatlantice, potrivit carora unii sunt sefi si altii subordonati iese in evidenta ori de cite ori e un conflict politic intern la Bucuresti. “Aoleu, ati vazut, a zis Merkel ca e ingrijorata. A scris unul pe blog in The Economist. Sunt critici in unele ziare germane”.
Daca vorbim despre democratie si statul de drept, vreuna din vocile occidentale a scos un sunet macar cind Curtea Constitutionala a declarat 15 hotarari de guvern ale cabinetului Boc drept neconstitutionale? Dar cind Inalta Curte de Casatie si Justitie, pentru prima oara in istoria sa, a dat un comunicat in care deplingea atacurile de la cel mai inalt nivel asupra sa si instigarea la nerespectarea deciziilor sale definitive si irevocabile? Dar cind in Camera Deputatilor s-au petrecut veritabile atentate la adresa celor mai elementare norme ale dreptului? Sau cind CSAT desemna presa drept vulnerabilitate la adresa securitatii nationale?
Nici unul din liderii politici sau jurnalisti occidentali care azi sunt stimulati sa se ingrijoreze n-au spus atunci nimic. Tacerea lor complice de atunci ma indeamna sa cred ca azi trag semnale de alarma in mod interesat. Politic si financiar.
Intre Ponta+Antonescu+USL si Basescu+Merkel+UE eu il aleg pe Basescu. Sincer… nu-mi doresc o alianta “strategica” cu Coreea de Nord, Cuba, Venezuela si Iran… daca europa nu ne mai vrea.
Ascultă îndemnul lui Băsescu pentru doctorii din România – Tai-o!
Ce dracului bagi Venezuela in aceeasi lista? Stiu oamenii care s-au mutat acolo si o duc mai bine ca in Romania. Si chavez nu are mentalitate de sluga balcanica.
Ce bine imi pare cand “vad” oameni care gandesc!
@io!… nu mai consuma etnobotanice!…uite, azi ai visat Coreea de Nord, Cuba, Venezuela si Iran… maine, pamela, simona senzual, oana zavoranu etc.!…chiar vrei sa apelezi la masina de spalat, la programul cu dubla clatire?… despre comunisti si comunism intreaba-i pe basescu, boc sau mru ca au o vasta experienta in domeniu!…sincer, atunci cand erau la conducerea tarii ce visai?
In Venezuela benzina ii mai ieftina ca apa.Au adus Aurul acasa in timp ce ITZAKrescu vostru l-a trimis peste hotare cica garantie.Au dat papucii FMI-ului in timp ce ai nostriii mai nou Ponta le linge pingelele.Apropo multumim Nastase,Tariceanu,Ungureanu.
http://www.antena3.ro/economic/biz-news/vestea-care-ar-putea-transforma-soferii-in-biciclisti-carburantii-s-au-scumpit-din-nou-174768.html?addcomment#comments
Ponta doarme ,Crin la fel.Tara arde si baba se piaptana.
Sa fie cat mai multi biciclisti. Pute peste tot a gaz, a benzina sau a motorina daca stai in oras.
@s.t
Ai stat tu in Venezuela ? Poate sa fie rau sau poate sa fie bine. Balivernele ca defapt comunismul inseamna doar Coreea De Nord sunt total false.
Adevarat. Ce oameni redusi. Voi chiar sunteti orbi? Da, Basescu a facut cateva greseli, dar a condus 8 ani o tara in criza economica MONDIALA! Are o legatura foarte buna in Europa si majoritatea tarilor au ajuns sa respecte Romania. Vine Ponta intre timp si ce face mucea? Incalca constitutia, face democratia praf, Europa incepe sa isi faca griji si incep sa ne urmaresc, in caz ca se continua asa sa ne de-a afara din UE. Si voi votati demiterea lui Base? Din 2 rele, o aleg pe cea mai putin rea. Nu am chef sa ma conduca comunistii, sa ma conduca Iliescu si Voiculescu iar!
Daca Basescu a fost asa de tare, cum explici faptul ca el si gasca lui au reusit sa se imbogateasca peste noapte, asa cu venituri de bugetari, in timp ce bietii romani o duc din ce in ce mai rau? Cum explici ca politicile lui Basescu au facut sa fim dispretuiti si batjocoriti de mai toata Europa? Cum explici faptul ca nu am reusit sa intram in Schengen daca e asa apreciat in Europa si a dus o politica interna si externa de mare clasa. E drept ca Antonescu si Ponta nu sunt atat de “carismatici” precum Basescu dar cu siguranta sunt mai logici, de mult mai mult bun simt si mai bine intentionati decat el. Da-mi cateva exemple de politici de dreapta duse de Basescu. Iti place cum te reprezinta Eba in Parlamentul European? Ce oameni de calitate a promovat domnia sa cat a condus aceasta tara? S-a priceput foarte bine doar sa isi dezvolte cultul personalitatii, un lucru evident. Si nu poate accepta sa plece decat in conditii impuse numai de el. Sa fim seriosi, e timpul sa plece si sa lase locul altora mai buni si mai tineri….si el e tot o ramasita a comunismului…e timpul sa stie si actuala putere un lucru: lasati oamenii de calitate sa intre in politica, stimulat si promovati tinerii destepti…e timpul sa plece din politica smecherii, arogantii si ignorantii….
chiar sunteti niste infecti care nu mai aveti leac!!!!sa proslaviti pe chioru ca a trecut tara prin criza 8 ani sa alta minciuna ca tara ar fi respectata in UE E CEVA DE NECREZUT,UNDE NAIBA CREDETI VOI CA TRAIESTE POPORIUL AST??NU VA VINE SA VOMITATI DUPA CE IL PUPATI ATAT IN FUND PE BASE???NICICAND NU A MAI EXISTAT IN TARA NOASTRA ASEMENEA COMPORTAMENTE!!!PROSLAVITI PE BASE SI PARTIDUL LUI CARE ARE PARLAMENTARI EUROPENI SI LUPTA IMPOTRIVA TARI SI POPORULUI PTR A NU PERDE EI PRIVILEGIILE!!!!!NU VA E RUSINE SA MAI POSTATI ASA CEVA!!!!LASATI SA DECIDA POPORUL LA REFEREDUM ……SI BASTA!!!!!!!
Tăriceanu a vândut resursele din zona Mării Negre câştigată de România la Haga in timpul mandatului sau de premier (semnase contractul inainte de pronuntarea hotararii). Nu uitati ca in acei 8 ani s-au aflat la guvernare atat PNL cat si PSD…Nu va este dumneavoastra rusine sa “proslaviti” niste hoti cu o vasta experienta, demagogi care isi urmaresc propriile interese? Cand veti intelege ca poporul asta trebuie sa se trezeasca si sa nu mai aleaga intre doua rele? Intreaga clasa politica din Romania este corupta. Altfel n-ar avea ce cauta vreunul in Parlament, Guvern s.a.m.d. Nu va suna niciun clopotel cand vedeti ca populatia tarii este in scadere dar numarul de parlamentari este acelasi? Sunt tari mult mai mari decat Romania care au parlament unicameral si un numar de parlamentari redus la cel putin jumatate fata de cei din tara noastra. Probabil aveti o situatie financiara excelenta daca nu vi se pare ca sunt prea multi pentru cat putem duce… Si, culmea, de fiecare data cand trebuie sa facem economii, tot in buzunarul poporului se baga mana, de parca nu ne mai ajunge, ce ne trebuie atata “lux”? Vorbiti de referendum? Pai eu as vrea sa votez la referendum daca sunt sau nu sunt de acord sa mai ramana aceasta clasa politica in Romania. Nu-l vreau pe Basescu, nu-l vreau pe Antonescu. Sa vina potopul sa-i ia pe toti (cu finantatori cu tot) si sa existe o noua clasa politica, independenta, fara legaturi cu Voiculescu, Vantu, Patriciu etc. Nu s-a intamplat in ’89 si nu se va intampla vreodata.
Ioana, poate vi tu la putere sa ne conduci ,daca pe basescu nu-l vrei ,pe Antonescu nu.
a condus tara prin criza? asta ai inteles din regimul basescu?ti-au spalat creierul base si cu ai lui!daca iti place asa de mult ia-l si duceti-va si fii sluga la marinar si tovaras de pahar.noi ne-am saturat de el si dupa cum spunea chiar sus numitul , majoritatea conteaza.va conta insa daca slugile de la ccr nu o intorc ca la Ploiesti ca sa-si salveze seful. Cit despre merkel ar trebui sa-si vada de treburile ei dar ii scapa afacerile cu basescu si mare pacat.daca aveti impresia , oricare dintre voi, ca dincolo politicienii nu sint vinduti, deci corupti, interesati mai elegant va inselati amarnic.si acolo sint la fel si pe sume mult mai mari numai ca populatia de la ei ducind-o bine nu este cine stie ce interesata.dar s-a vazut si in cazul cancelarului kohl, a lui sarkozi ,etc.
oricum ne trateaza ca pe niste slugi calice, iar atitudinea pdl-istilor aminteste de ocupatia otomana cind boierii mergeau la Poarta, cu daruri importante,cerind protectie pentru inlaturarea adversarilor.basescu turcitu ti-e frica de referendum? daca zici ca ai curaj nu te ascunde dupa CCR.iesi in ring in lupta dreapta.dar esti un las
@ Adrian
Are o legatura foarte buna in Europa? D’aia ii intorceau toti spatele la reuniunile la care participa? “Europa incep sa ne urmaresc”-ai facut aceeasi scoala cu EBA? Ca de exprimat vad ca te exprimi la fel?
Numai un profitor al regimului Basescu poate gandi ca tine.
Imbecilitatea si cretinismul dauneaza grav sanatatii!
PPE si “democratii” PD-L: “Cine nu e cu noi, e impotriva noastra!” Traiasca dictatura minoritatii!
… maghiare.
nu exista basescu + merkel + ue .basescu e sluga lui merkel dar ue inseamna mai mult decat ppe si stii prea bine securistule .intre caonducatori alesi de romani si o sluga mizerabila tu alegi sluga pentru ca esti la randul tau tot o sluga
Stau si ma minunez.in ultimul timp am auzit la cateva persoane cum ca Ponta si Crin aduc comunismul inapoi. cat de prost trebuie sa fi incat sa crezi ca vom fi aliati cu coreea de nord, cuba sau mai stiu eu cine.nu credeam ca mai pot exiista oameni atat de inculti sau poate fac pe prostii, din disperarea de a manipula in fofosul lor.cum imi explica ei dorinta lor de a ramane cu basescu, atata timp cat basescu e cel care a carmuit tara pana acum, in asa hal ca suntem cea mai saraca tara din UE?
Fostul ministru PDL al telecomunicatiilor spunea ca a semnat ACTA in COMPANIA ONORANTA A COREEI DE NORD. Bravo, basistilor! Iata cine sunteti si pe ce “axa” defilati.
http://www.realitatea.net/ministrul-comunicatiilor-am-semnat-acta-in-compania-onoranta-a-coreei-de-nord_909671.html
Sau mai bine zis, tunde-o….
Normal, nu e Coreea, e Auschwitz…
“Basescu+Merkel+UE” ? Ma faci sa rad… Ce treaba are Basescu cu UE ?
Basescu+Merkel+UE?Serios?Nu l-a bagat nimeni in seama nici macar la aranjatul grupului pentru poze-se invartea printre europeni ca acul fara ata!Vai de capul nostru!Ce de-a mai respectul i-au aratat si Sarkozi si Berlusconi si toti care erau acolo!Multumesc de asa respect,nu doresc asa ceva…Imi crapa obrazul de rusine cu asa un mitocan la presedintie pe care nu-l respecta nimeni.
PDL-acii au impresia ca toti oamenii sunt uituci…
Si sa mai creada cineva in valorile democratiei euro-atlantice. “Vax albina crema pucha”(cum zicea raposatul Dem Radulescu). In traducere libera “prost sa fii, PPE-ist sa fii”. O vorba din popor zice “spuneti-mi cu cine esti solidar(sic), ca sa –ti spun cine esti”. Realizez acuma CINE este Angela Merkel. Si eu care inca ma mai intrebam CINE este Virginia Wolf(?!).
De aici se vede buna credinta a USL-ului(de fapt, care s-a comportat cam cum i-ar fi zis Iliescu de Geoana) manifestata prin faptul ca s-a purtat “cu manusi” cu puterea de atunci, care dadea semne clare de manifestari dictatoriale si nu a executat politic “regimul basescu” prin a trage, cum o face acum PDL-ul in toate directiile , inclusiv de a se plange la Inalta Poarta(sau a se lega cu lanturi de EA).
Ideea e , si este o presupunere a mea, ca Basescu va cadea dupa Referendum si la fel si PDL-ul in toamna. “Zgomotul” este pentru a se proteja de “justitia ce va sa vina”. Deja USL-ul bate in retragere si afirma , ba ca nici vorba de schimbarea din functie(?!) a CCR-ului, ba ca “nu e vorba de nicio schimbare in justitie” , cand e vorba de procurorul general sau seful DNA, ba ca sefii serviciilor nu vor finici ei schimbati . Si cand va fi sa inceapa procecesle sa vezi atunci ce vor clama ingerintele in justitie, procesele ca le sunt politice etc. Asta-I OBIECTIVUl. Si sa-I vezi pe toti pe rol de TIMOSHENKO cum se vor plange la inalta Poarta. Si atunci vor veni si sanctiunile si daca nu va fi ca-n Iraq va fi ca-n Jugoslavia. Doamne –fereste.
Statutul de colonie “vorba d-lui Serbanescu” este la vedere atat prin atitudinile “opozitiei” cat si ale “puterii” prin nepregatirea de catre aceasta a tuturor “pasilor” dpdv. mediatic si nu numai. Si nu este o justificare ca asa au vrut musai, musai, postacii. Care au vrut “sange”
Vine si dl. Nistorescu cu lamuriri pertinente, dar nu rezolva perceptia EUROPEI. Murdarirea s-a produs.
cititi in cotidianul textul care a aparut pe sit-ul german. Este cu totul altfel decit se prezinta. Am citit si textul in germana. Nu este conform cu ce se prezinta!
Daca nu se stie, mediafax a tradus stirea, Angela Merkel a zis doar ca incalcarea statului de drept e inacceptabila IN ORICE STAT UE, NU S-A REFERIT LA ROMANIA, dar mediafax si-a permis “traducerea proprie”… Nu-i vorba, ca mediafax, mediapro au contracte de milioane cu Udrea… asa, ca intre deontologi…
Vorba regretatului Amza Pellea:
“Frau? Au!…”
Mulțumesc de informare, domnule Tudor!
Nu că aș da doi bani pe ce zice micul hitler cu fustă de la Berlin sau că ne-ar fi frică așa cum urlă (pur și simplu) toată presa.
Nu!
Informația este excelentă pentru a înțelege resorturile declarației nazistei de Merkel – aceeași tactică precum Băsescu – ”Hoțul strigă ”.
E îngrijorată că în UE poate exista stat care pune statul de drept între paranteze când Curtea Federală o investighează pe EA despre asta?!!
Nesimțirea nu are frontiere sau naționalitate!
@ Thrakianu
Cine se aseamana se aduna!
Anul viitor mi se pare ca sunt alegeri in Germania, crestin democratii s-ar parea ca nu mai sunt la moda. Oare madam Merkel a va lua si ea pe urmele lui Sarkozi, sa fie investigata de justitia germana?
Eu ma simt jignita de asa zisa d-na merkel ( nu am gresit ) si am pretentia la scuze din partea ei . Mi se pare ce zice ea ca un amestec in treburile interne ale Romaniei pentru ca minte ca si base . Se poate face o petitie pe care sa i-o trimitem ?
Ceea ce incearca USL acum sa faca – spre binele acestei tari – are, din pacate, parte de o proasta publicitate. Este precum un film foarte bun dar foarte putin mediatizat.
In plus, vad ca acest popor nu reactioneaza, nu preseaza, nu isi cere demnitatea, libertatea si drepturile toate inapoi. Actiunile USL ar fi trebuit puternic sustinute de largi manifestattii care ar fi dat un raspuns clar si definitiv tuturor guvernelor vest europene. inchipuiti-va situatia de la noi ca avand loc in Spania: peste un milion de spanioli ar fi manifestat zile la rand in Madrid numai.
Cu tot ce se intampla ma intreb daca va mai avea loc vreun referendum.
Nu m-ar mira ca in seara asta CCR sa anunte ca suspendarea lui Basescu este ilegala iar ca Blaga e seful Senatului in continuare.
M-a suparat f tare reactia dnei Merkel. Practic vrea sa spuna ca exista in UE state “superioare” si state “inferioare”, iar ea face parte din rasa pura, ariana, superioara, care arata cu degetul si sclavii executa. Cum isi permite sa isi dea asa cu parerea despre noi? Nu suntem sclavii Germaniei, sa le iasa din cap ca ne uitam in gura lor ca la Oracol! Cum ar fi ca, prin simetrie, Ponta sa iasa acum si sa-si exprima ingrijorarea cu privire la existenta statului de drept in Germania, citind despre conflictul Merkel- CC Germania? Ar avea toate drepturile. Stam si inghitim toate porcariile astea, trebuie sa ii puna cineva cu botul pe labe. PPPE pierd politic o tara extrem de importanta geostrategic si economic,unde aveau o sluja credincioasa: Base. Sa ne lase, sa-si vada barna din ochiul lor!
http://www.n-tv.de/politik/Merkel-alarmiert-article6685446.html
Amtsenthebungsverfahren in RumänienMerkel alarmiert
Der Machtkampf in Rumänien sorgt in der EU für Aufruhr und ruft nun auch Kanzlerin Merkel auf den Plan. Sie kritisiert die Vorgänge dort als “inakzeptabel”, lässt sie nach einem Telefonat mit Präsident Basescu mitteilen. EU-Parlamentarier Brok sieht einen klaren Verfassungsbruch und nennt die Vorgänge einen “Staatsstreich”.
Kanzlerin Angela Merkel hat die Regierung des EU-Partners Rumänien wegen ihres umstrittenen Vorgehens gegen Präsident Traian Basescu scharf kritisiert. “Die Suspendierung Basescus am Freitag und die Ansetzung des Referendums, das alles hat in einer Art und Weise stattgefunden, die die Grundprinzipien der Rechtsstaatlichkeit missachtet und die vor allem den nötigen Respekt vor den Verfassungsorganen vermissen lässt”, sagte Regierungssprecher Steffen Seibert nach einem Telefonat Merkels mit Basescu.
Das rumänische Verfassungsgericht sei in seinen Rechten und Befugnissen beschnitten worden. Die Unabhängigkeit und Balance der drei Gewalten müsse jedoch gewährleistet bleiben. Alle Regierungen hätten sich an die gemeinsamen Wertvorstellungen zu halten, auf denen die EU beruhe. Merkel halte es für “inakzeptabel, wenn in einem Land der Europäischen Union Grundprinzipien der Rechtsstaatlichkeit verletzt werden”.
Basescu versucht, Rumänien auf Sparkurs zu bringen. (Foto: REUTERS)
Die Kanzlerin unterstütze die EU darin, “gegebenenfalls notwendige Konsequenzen zu ziehen”, betonte Seibert. Diese könnten nach geplanten Gesprächen des rumänischen Ministerpräsidenten Victor Ponta in Brüssel ergriffen werden, die in dieser Woche vorgesehen seien.
Der Sozialist Ponta und die verbündeten Liberalen hatten ein Amtsenthebungsverfahren gegen den bürgerlichen Basescu durchgesetzt. Auf Kritik stieß vor allem, dass Ponta dabei das Verfassungsgericht ausgeschaltet hat.
EU-Parlamentarier sieht “Staatsstreich”
In der EU stieß das Verfahren auf heftige Kritik. Der EU-Parlamentarier Elmar Brok sagte im Deutschlandfunk: “Das ist wirklich ein Staatsstreich. Ich habe etwas derartiges in einem Land, das sich Demokratie nennt, eigentlich noch nie erlebt.” Er sehe einen Verfassungsbruch in Rumänien, der klar gegen die Prinzipien der Europäischen Union verstoße, so der Vorsitzende des Ausschusses für Auswärtige Angelegenheiten des Europäischen Parlaments.
Die europäischen Sozialisten äußerten sich bislang zurückhaltend. Den Grund dafür sieht der Konservative Brok im Partei-Zusammenhalt: “Natürlich, weil es ihre sozialistischen Brüder sind.”
Am Wochenende hatte der Europarat Verfassungsrechtler beauftragt, das Amtsenthebungsverfahren gegen Basescu zu überprüfen. “Ich bin sehr besorgt über die neuesten Entwicklungen in Rumänien”, sagte der Generalsekretär des Europarats, Thorbjörn Jagland.
“Ich habe eine Meinung von der Kommission für Demokratie durch Recht des Europarats angefordert, bei der Rumänien Mitglied ist”, sagte Jagland. Es gehe darum, ob das Vorgehen des Parlaments in Einklang mit den demokratischen Prinzipien und der Rechtsstaatlichkeit sei.
Ponta und seine Verbündeten werfen Basescu unter anderem Amtsanmaßung und Beeinflussung der Justiz vor. Entscheidend für Basescus Absetzung ist eine Volksabstimmung am 29. Juli. Zunächst ist Basescu vom Parlament für 30 Tage suspendiert. Bei einer Befragung des Instituts Imas für einen lokalen Radiosender sprachen sich mehr als 64 Prozent für eine Absetzung des Präsidenten aus. Basescu ist vor allem wegen seiner Unterstützung der Sparmaßnahmen unpopulär.
da, deci este inacceptabil DACA in vreun stat membru UE nu se respecta statul de drept. “inakzeptabel, WENN in einem Land der Europäischen Union Grundprinzipien der Rechtsstaatlichkeit verletzt werden”.
PDL ESTE PENTRU PARTIDUL D-nei MERKEL UN FEL DE UNPR,AZI CU EI,MAINE CU CINE DA DOMNUL…NU????
Domnule tudor, de 22 si mai bine, de ani, traiesc cu impresia ca tot ce a avut tara asta mai profesionist si mai de soi, e la psd. Ministrii lor n-au gafat, etc, ma rog, intelegeti. Dar de ce ajunge blaga la bruxelles primul? De ce au turnat penelistii primii la UE? De ce baietii nostri sunt mereu cu un pas in urma? Bogdan Teodorescu am inteles ca ii consiliaza, personalitati decente si pricepute le sunt alaturi, atunci? Sigur, o sa-mi spuneti ca usl nu foloseste metode murdare. nu, desigur, si atunci ce facem? Abia au trecut doua zile din cele trei saptamani, si ticalosii aia sunt peste tot, ca mustele necrofage, sufoca presa, netul, UE, tot. Asteptam sa ne puna perna pe fata? Incepem sa-i dictam oitei barsane, testamentul? Ma ia groaza cand ma gandesc la cele 20 de zile care urmeaza! Asta in cazul in care lingaii aia de la ccr nu cumva ne fac o surprizica si anuleaza tot….
@ alien
Sper ca este o greseala de tastare cand ai scris “De ce au turnat penelistii primi la UE”!
In ceea ce priveste temerea ta in legatura cu CCR o impartasesc si eu. S-ar putea oare sa nu mai avem referendum pe 29 iulie?
acesta este comunicatul oficial de pe site-il cancelarie germane
Montag, 9. Juli 2012
Pressemitteilung:
242
Ausgabejahr:
2012
Bundeskanzlerin Merkel telefonierte mit dem rumänischen Präsidenten Traian Basescu
Der Sprecher der Bundesregierung, Steffen Seibert, teilt mit:
Bundeskanzlerin Angela Merkel hat heute ein ausführliches Telefongespräch mit dem rumänischen Präsidenten Traian Basescu geführt.
Im Mittelpunkt des Gesprächs stand die aktuelle innenpolitische Entwicklung in Rumänien. Die Ausführungen von Präsident Basescu bestätigen die Sorgen der Bundesregierung. Die Bundeskanzlerin hält es für inakzeptabel, wenn in einem Land der Europäischen Union Grundprinzipien der Rechtsstaatlichkeit verletzt werden. Die Europäische Union beruht auf gemeinsamen Wertvorstellungen: alle Regierungen haben sich daran zu halten; dies gilt auch für die rumänische.
Die Bundeskanzlerin unterstrich, dass sie die Europäische Union darin unterstützt, gegebenenfalls notwendige Konsequenzen zu ziehen. Diese könnten nach den für diese Woche geplanten Gesprächen von Ministerpräsident Ponta in Brüssel ergriffen werden.
basescu nu se va lasa debarcat usor de la Cotroceni !Daca avea putina onoare de simbata nu se mai ducea la Cotroceni !
@ maria
Basescu si onoare?!
Este clar un partizanat politic. Îi îngrijorează ce se întâmplă la noi ? Dar când au aprobat 100 miliarde euro pentru Grecia ce o îngrijora pe Merkel şi pe drăguţa de Europa ? Nu cumva faptul că elenii au împânzit zona balcanică cu banci ? Merkel e îngrijorată tare ca nu cumva să se zguduie statul de drept şi să ne îndreptăm prea mult spre est, asta in timp ce economia germană este majoritar legată de RUSIA. La noi să nu îndrăznească cineva să pronunţe asta că s-a dus democraţia. Trebuie să renunţăm cu toţii şi mai ales politicienii, la manifestările astea de suflete de slugă. Avem nevoie de demnitate şi ceva mai multă onoare ! Plângerile către POARTĂ (către stăpân – al cui o fi el) nu ne fac bine, ne umilesc şi ne înfurie peste măsură. A venit vremea să scăpăm de starea asta nenorocită.
Domnule Radu Tudor,
Mi-am adus aminte ca la inceputul acestui an USL a incercat sa atraga atentia Europei asupra derapajelor pdl. Au facut-o mult mai discret si mult mai putin organizat. Dar ce m-a enervat cumplit atunci (ca si acum) a fost “vocala” monica macovei. Aici http://www.monica-macovei.ro/blog/?p=906 am gasit “protestul” “justitiarei”. Restul e “fara cuvinte” si “fara comentarii”.
Cred ca USL-ul n-a invatat sa fie mai vehement. Daca nu urlii nu esti ascultat.
Felicitari dl. Tudor. M-am saturat sa tot aud aceasta hoarda de PDL-isti, aducandu-ne aminte mereu ca suntem criticati de INALTA POARTA. Nu ne mai inchinam la turci, am ajuns departe. Dar este inacceptabil. AJUNGE ! atat le spun. Tara nu este a lor, asa cum vor sa o ia acum inapoi, nu este un sablon la ora de geografie. Tara asta are oameni, are politici, dar vad ca nu stiu sa păiarda. SAU CUMVA PACATELE LOR SUNT ATAT DE MARI, INCAT LE ESTE FRICA SA PIARDA
Sa nu minimizam insa…Nu numai Merkel a luat pozitie fata de ce se intampla in Romania.
E adevarat ca nu prea inteleg eu ce-i _ute pe ei grija brusc de ce se intampla cu democratia in Romania dupa ce timp de 30 de ani ne-au lasat prada comunistilor…
Nimeni nu i-a luat inca dreptul chiorului sa fie presedinte.
Daca la referendum poporul voteaza impotriva demiterii, atunci mi se pare normal ca sa continuam cu el si alde Ponta si Crin si toti cei care au regizat evenimentele sa dispara (unii dintre ei si la puscarie)
Daca voteaza pentru demitere, atunci toti astia care vocifereaza prin presa internationala sa faca pasi…
@ Descultii Europei
Iarta-ma dar gandirea ta …patineaza rau de tot si este de-a dreptul schioapa. Deci tu zici:
1. “ Daca la referendum poporul voteaza impotriva demiterii, atunci mi se pare normal ca sa continuam cu el si alde Ponta si Crin si toti cei care au regizat evenimentele sa dispara (unii dintre ei si la puscarie)
2. Daca voteaza pentru demitere, atunci toti astia care vocifereaza prin presa internationala sa faca pasi…”
Nu-i prea putin?, Nu-i prea “stramb” gandit?
Raspunsul la “ Daca voteaza pentru demitere…” trebuia , daca erai corect pana la capat, trebuia spus cam asa:
2 Daca voteaza pentru demitere, atunci toti astia care vocifereaza prin presa internationala sa faca pasi….. iar Basescu, Udrea, Boc, Videanu, Anastase, vad acum, Blejnar si toti portocaliii sa dispara(unii dintre ei si la puscarie).
Asta , repet , ca fie realizat un echilibru in gandirea …de om cat de cat echilibrat.
Cum ar veni – daca ai dreptate TU, noi la puscarie, daca am dreptate EU , voi sa nu mai ziceti altadata lucruri urate despre noi..
PS :dar poate ca totusi , tot ce-ai spus a fost la „mishto” , si trebuia inteles ….„invers”
Carol II a fost instaurat avand susţinerea cercurilor economice din Occident, nemulţumite de politica protecţionistă dusă ani de zile de regimul liberal.
Traian Basescu nu a promis nimic intereselor occidentale? ma intreb Rosia-Montana, Cupru Min, Chevron, presiunea pusa pe vanzarea acestor ultime avutii nationale nu are nimic de-a face cu toate aceste decalratii venite dinspre vest? se uita prea usor incercariile disperate de a se face aceste privatizari.
basescu a fcaut lobby pe bani buni pentru ce spui tu, dar cu merkel are intelegerea cu datoria germaniei fata de romania despre care n-a spus nimic.si sigur este adevarat pentru ca nu a spus niciodata ,nici intre doua hahaieli, ca este o fantasmagorie.asta in afra de faptul ca se considera buricul pamointului.
DAr la ambasada germaniei noi, ca simpli cetateni, nu putem face o petitie in care sa protestam si asa poate aceasta doamna isi va pune purtatorul de cuvint sa dea dezmintire.macar atit.pentru onoare.
Poate ar trebui sa se faca repede un sondaj, sa se vada cat de mult a scazut increderea romanilor in UE in urma imixtiunilor inacceptabile a unor lideri europeni, prin declaratii partizane unui regim pe care poporul roman nu-l doreste. Si apoi sa fie avertizati ca prin declaratiilor lor, acesti lideri nu fac decat sa slabeasca increderea in UE si sa declanseze o ostilitate din partea populatiei.
Ambasada Germaniei la Bucuresti ce face doarme sau e la fel ca Gitenstein?Complici la tot felul de aranjamente economice si financiare
Domnul ambasador al Germaniei, Andreas von Mettenheim pre numele sau, cred ca nu zice nimic, nici n-ar avea ce sa zica, mi se pare un om de bun simt. L-am vazut de aproape si l-am ascultat vorbind in engleza la petrecerea de sarbatorire a 5 ani de la infiintarea filialei romane a unei companii germane de semiconductori (la care lucrez). Omul a vorbit in engleza din respect pentru angajatii romani, stiind ca toti vorbesc engleza prin conditia impusa la angajare si pentru a nu fi nevoie de translator. A spus ceva de genul “suntem aici romani, germani, austrieci si ne intelegem cu totii in engleza, ceea ce e un lucru foarte bun, ca ne intelegem”. La petrecere trebuia sa participe ministrul educatiei Funeriu, ca exista oarece legaturi cu universitatea politehnica, compania germana cheltuind bani cu niste mastere si doctorate, in ideea sa-si formeze oamenii din scoala. Ministeriabilul n-a venit deloc, dupa ce am asteptat o ora venirea lui si amanat inceperea festivitatilor si a paharului oficial de sampanie. Vadit enervat, ambasadorul chiar a exprimat regretul ca anumite persoane nu sunt de fata si ca nici macar n-au avut bunul simt sa anunte lipsa, apoi a tinut un discurs liber in care a fost politicos de complezenta. Ne-a urat cele mai bune lucruri si ne-a incurajat sa nu ne consideram cetateni cu drepturi mai putine decat altii in EU. Nu statea in firea unui neamt sa plece de acolo, mai ales ca erau niste persoane de la varful ierarhiei companiei germane si nu se cadea sa-i jigneasca, dar simteam ca asta vroia, sa plece de acolo. Fusese jignit de un oficial roman absolut iresponsabil, care nu putuse veni la o intalnire anuntata cu vreo doua luni inainte. M-am simtit atat de descult in acel moment… de nu pot exprima in cuvinte. Toti ne-am uitat unii la altii si ne-am simtit DESCULTI. Iar aluzia lui cu cetatenii de mana a doua a fost o confirmare.
Dacă Băse nu mai e credibil în ţară, apelează şi el la cineva credibil din Europa, la madam Merkel. Nu contează consecinţele. Strategie de campanie care dovedeşte, într-o oarecare măsură, teama de ştampilă şi, implicit, de justiţie! Ştampila e la mine! Ducă-se! Pa!
Cel putin pentru mine, Merkel nu are credibilitate, pentru ca nu a facut nimic pentru a-mi imbunatatii viata si nici romanilor.
Dle Radu Tudor , unde vezi dumneata asemanarea dintre “Angelika Merkel are anumite controverse cu Curtea Constitutionala din tara ei” si “Guvernul Romaniei a redus puterea Curtii Constutionale prin ordonanta de urgenta, de pe o zi pe alta” ?
Daca e sa gandim logic, atunci ar fi de asteptat ca Angelika sa se bucure ca o Curte Constitutionala a fost pusa cu botul pe labe. Dar in fine : logica nu conteaza cind vreti sa interpretati situatia sfidind logica , nu-i asa ?
C.C. a blocat multe legi benefice pentru poporul roman. De aceea C.C.-ul, daca are asemenea puteri, sa fie ales prin vot direct, de popor. Dupa aia, are legitimitate. Deocamdata nu are, chiar daca in ultimul timp a dat-o la intors. Ce e aia mandat de 9 ani ? DICTATURA ! Aia e.
Stimate domnule Tudor,
Doresc a va sesiza aparitia unui interviu dat de Andrei Plesu in ultima editie a revistei Spiegel. Un interviu grotesc cu un continut asupra caruia va las sa judecati singur. Eu traiesc in Germania si am fost foarte mirata cand de dimineata am deschis revista si am citit articolul.
de ce va mirati? Plesu, Patapievici,Liiceanu si altii l-au proslavit si s-au gudurat pe linga base intr-un mod libidinos.Dorinta lor de bani intrece orice bun simt.Am impresia ca cei pe care ii consideram intelectuali de marca sint mult mai obedienti si mai dispusi la tot felul de mizerii dceit un amarit fara un sfant in buzunar.Ala are frica de Dumnezeu pe cind pentru astia Dumnezeul lor este banul intruchipat acum de basescu si sleahta lui.Daca locuiti in Germania nu aveti de unde sa stiti cit si-au batut astia joc de noi.Si nu e vb de taieri de pensii si salarii ci de desconsiderare , de umilinta, de aroganta.E greu de inteles poate ca il urim atit de mult nu pentru lipsuri, ci pentru toate cele de mai sus.La astea ar trebui sa va ginditi cei de dincolo cind il sustineti pe base si sinteti de buna credinta , nu platiti de pdl-isti.Nu puteti intelege ce sistem de oprimare securist au pus la cale si ce sume uriase invirt pentru a se mentine la putere.
Aceasta persoana Merkel ,ar trebui sa-si vada de politica lor interna ,ca nu stau pe roze nici ei . Basescu intr-o perioada era pentru toti Sefii Statelor Europene Perona Nongrata . Acum ii plang de mila ,sau ce vor ? Sa-si vada fiecare de iarba din ograda lor ,sa nu se uite peste gardul vecinilor .
Cine e Merkel ?
https://nelusabau.wordpress.com/2012/05/12/angela-merkel-isi-mananca-ceara-din-urechi/
Romanii trebuie sa scoata capul din pamant si sa nu se mai uite in gura strainilor ca in gura unor zei.
Intarzierea deciziei Curtii Constitutionale parca imi miroase a scenariu basist – circ la ore de maxima audienta.
Indiferent ce se intampla, oamenii trebuie sa iasa la vot in numar mare si sa voteze pentru suspendarea lui Basescu. Nu zice nimeni ca USL-ul este perfect, dar la ora asta este ce ne trebuie pentru ca Romania sa scape de PDL si de Basescu.
*pentru demitere, pardon
Germania se razbuna pe Romania ca a tradat-o in cel de-al doilea razboi mondial. Degeaba o dau oficialii germani cu democratia… Totul este o mascarada.
Si cum sa nu incepi sa sustii partide anti-sistem ? Sistemul German este un sistem de asuprire de la Hitler incoace.
Ce zice fraulein Merkel este mai putin important!
Important este CAND zice acele lucruri: exact in timp ce Curtea Constitutionala dezbate suspendarea lui Basescu!
Eu o inteleg ca sufera in amor dupa Sarko, dar madama a cam luat-o razna in ultima vreme!
Iar marinelu da fugutza la CC si ii ameninta: “Aveti grija ce decideti azi, ca va spun lu fraila!
Diplomatie in cizme, batand “gascanpas” – cum zicea bunica!!!
of doamne nu scapam de trepadusii astia nici in mormint. incep sa ma satur.nu vad decit o solutie dar de data asta trebuie mers pina la capat cu toti nu numai cu unul.
O sa scapam cand o sa vrem cu adevarat…
Conform Der Spiegel and Frankfurter Allgemeine Zeitung ale nemțâlor care citează sursele romanesti http://www.colonelux_@_basismus.ro, madame Merkel, se sparge vere în anchetă şi recunoaşte în râsul Europei că da,Ya! Ya! Sehr gut!, de data asta Basescu Traian nu a dat cica nici o lovitura de stat în România cum ne obișnise în ultimii ani pentru că cică unii de la USL l-au oprit la timp să mai lovească statul, ori cu pumnul ori cu palma.
Nu Europa ne salveaza de la dezastru, ci noi insine. Asta trebuie sa invatam toti. Europa este interesata de Banci, de criza si de cum sa ne rupa noua capul pentru ca Germania, Franta sau Marea Britanie sa traisca boiereste…
Clar!!!Una dintre armele secrete care vor fi aruncate in acest razboi va fi “bomba externa”!!!Daca adaugam “bomba cu minoritati” pericolul de a pierde ardealul,”bomba tziganesca” cu infectia europei,”coloana 5″care voteaza de 50 de ori pe minut,”arme chimice” cu cianura de Rosia Montana,axplozii de “gaze fractionate”hidraulic, riscam sa castigam razboiul si sa pierdem pacea!!!Vorbim de toate tampeniile din lume mai putin de FURT-CORUPTIE-MINCIUNA-IPOCRIZIE!!!!Roberta si Ritzi rad de se sparg,Videanu si Oltean savureaza in liniste imensa avere,Blaga este un politician cu greutate in europa,Boc este un exceptional gospodar,Udrea are ocazia sa-si expuna rochitele de firma si toata lumea este fericita si noi facem politica!!!Absolut fantastic!!!!Oameni buni noi vrem sa suspendam prezidentul pentru ca a stat de sase la furtul inimaginabil al PDL-ului si pentru ca nu am produs suficient au mai luat si imprumut in numele copiilor nostrii!!!Stupid,penibil si absurd!!!
Domnule Radu Tudor, ce spuneti dumneavoastra de aceasta PAUZA a Curtii Constitutionale? Nu s-o fi prelungind aceasta pauza, dupa blagovestenia din deschiderea sedintei surmenante de patru ore, fara niciun rezultat, din aceasta dupa-amiaza, intr-un concediu de odihna de vreo patru-cinci luni?
Inca ceva: PDL-ul organizeaza in campania anti-demitere trei mitinguri in trei saptamani. Ei, eu cred ca, dupa toate cate au fost, sa-i obligi acum pe PDL-isti sa imbrace numai alb, e chinuitor, mai ales pentru unii ca ei!
Absolut de acord, sincer cu statul de drept cu democratia adica cu ce zice madame Merkel dar cu banii aia 19 miliarde sau câte ori fi ce facem adica înțelegem criza și că nu pot să-i înapoieze, dar nemții au și ei interese în Romania cum avem și noi în Europa și Germania.
Nemților, banii înapoi și după aia vă dați cu părerea la ce e în România ca să nu ne mai acuze de miorism.
Breaking news; Blejnar la DNA. A mai aruncat Base pe unul din barca. Nu pot crede ca Morar e de capul lui.
@ Catalin Racaceanu
Categoric nu este de capul lui!
Basescu incepe sa-si sacrifice complicii pentru a impresiona poporul. Sper sa nu-i reuseasca chestia cu impresionatul!
Pijamalele albe și chiloții tot albi de pușcărie ai lui Băsescu vor purta nume Botezatu fiindcă în vara asta se poartă ALB.
CCR nu stie cum sa il satisfaca pe base si sa il salveze de referendum iar pe hotii lui de puscarie.
Tare mi-e frica de hotii astia ca vor declara neconstitutinala legea referendumului .Atunci va trebui sa ducem si mortii la vot ca sa facem jumatate plus 1 din numarul de votanti si sa-l dam jos pe base.Nu cred ca au curajul sa spuna ca nu este suspendat dar vor facemanevra cu referendumul.Curat murdar ca asa sint invatati lipsiti de raspundere, nici alba , nici neagra, crezind ca impaca si capra si varza.
si-i repun si pe ailalti doi hoti ca sa fie blaga presedinte interimar. si mai declara neconstitutionala si limitarea atributiilor ccr.atunci sa vezi ce va fi pe capil saracului Ponta ca il vor linsa. Singura solutie inca o revolutie!
@ mari
Chiar acum s-a dat verdictul CCR : suspendarea este constitutionala, contestatiile celor doi presedinti ai camerelor au fost respinse, restrangerea prerogativelor curtii – neconstitutionala. Ramane legea referendumului pentru maine si mi-e teama si mie ca va fi declarata neconstitutionala si ramane valabila legea promovata de PDL-isti.
In cazul asta inseamna ca ramanem cu Basescu pe cap! Si sa vezi atunci circ (fara paine)!
Sa fie PAUZA Curtii Constitutionale pauza de sampanie de dinaintea deliberarii?
Totusi, de ce nu s-au pronuntat ei pana astazi decat cu privire la acuzatiile de suspendare?
Ar fi culmea sa vina 9 oameni si sa arunce in aer tot ce au stabilit democratic peste 250. Insa, ce sa-i faci, basismul nu are limite.
In filmul GLISSANDO al lui Mircea Danieliuc , sloganul “VARA ASTA SE POARTA ALBUL” este leit-motivul instaurarii regimului dictatorial ; nici la cinematograf n-au mers intelectualii astia din PDL? sau si-a batut cineva joc de ei si le-a livrat voit sloganul ?
Ei au inceput Levantul si inca nu l-au terminat de citit. Noi vrem sa vizioneze filme romanesti? Si mai ales unul cu pretentii ca GLISSANDO. Ce sa priceapa ei dintr-o ecranizare a lui Cezar Petrescu??? Iar Stefan Iordache nu este(era) basescu.
astia cu izmene albe si-au sters dungile albastre orizontale ca sa le aplice pe VERTICALA ????
Domnule Radu Tudor,
As vrea sa-mi raspundeti la o intrebare foarte importanta.
Curtea Constitutionala mai poate invalida ordonanta de urgenta privind legea referendumului ?
Adica poate sa vina acum curtea si sa zica ca Basescu trebuie demis cu 50% din toti cei inscrisi pe liste ?
Eu sper sa-l putem demite pe Basescu cu 50% din cei prezenti la vot.
Are curtea putere sa invalideze ordonanta guvernului Ponta?
Va multumesc anticipat pentru raspuns.
adica basescu votat de 5 mil in 2009 sa fie suspendat cu 9 mil in 2012? asta ar fi culmea ilegalitatii !
De ce va mirati, domnule Radu Tudor?Cate ilegalitati se intampla in tara asta si unii cred ca e normal.Tare imi este frica ca basescu nu o sa cada.Ieri mi-a fost teama de decizia C.C si vedeti ca au gasit o chichita sa-l ajute pe cel mai corupt om politic al tarii din toate timpurile
Aaaaa de ce nu spui aşa de la început, vrei să spui că madame MerKel a trecut la PDL, adica Angela e băsistă, așa ceva, ditamai cancelara ?
Barack o fi băsist, poate sună mâine la Cotroceni, fugiţi vine o Băsescu cu stropi, se kakă pentru prima dată în 8 ani!
Der Spiegel isi exprima tot astazi si ingrijorarea in legatura cu suspendarea pusa in scena de Parlament si citeaza si din Handesblatt, Suddeutsche Zeitung, Financial Times Deutschland si Frankfurter Allgemeine Zeitung:
http://www.spiegel.de/international/europe/eu-concerned-over-romanian-parliament-impeachment-of-president-basescu-a-843382.html
Aceasta perspectiva jurnalistica internationala ma surprinde oarecum ca si o citire la prima mana a faptelor, fara a le pune intr-un context istoric recent (2-5 ani). Sau este o preluare directa de la agentiile de presa din Romania care sunt in majoritatea lor inca loiale capitaniei basesciene.
Daca Antena 3 este singura televiziune din Romania afiliata CNN, dupa cum proclama obsedant promo-urile, poate va iesi la suprafata si o analiza mai atenta asupra situatiei din Romania in presa internationala? Si nu ma refer aici la scriitura de Liliana Ciobanu:
http://edition.cnn.com/2012/07/06/world/europe/romania-impeachment/index.html?iref=allsearch
L.C., fosta reporter Realitatea, despre care Cotidianul publica:
http://www.cotidianul.ro/the-economist-este-de-fapt-liliana-ciobanu-fost-reporter-la-realitatea-tv-188118/
basescu catre popor – daca voi nu ma vreti ,eu va vreau .vreau banii vostri ,vreau sanatatea voastra,vreau pensiile voastre ,vreau resursele minerale ale tarii,vreau energia romaniei ,vreau chiar si viata voastra.
UE -o mare adunatura de destepti si idioti.Primii fac legiile care-i avantajeaza rstul le aplica rahatabla.Ai nostrii fac parte dintre ultimii.UE o mare ipocrezie.Unde a fost miss Pigy Merkel cand Basel calca constitutia in picioare,dar cand isi extermina poporul?
off the topic: vad ca Ioan Oltean a plagiat
http://www.ghimpele.ro/2012/07/adevaratul-broscoi-din-gatul-lui-ioan-oltean-cand-esti-dottore-in-administratie-esti-tare-doctoratul-lui-oltean-plagiat/
Ce parere aveti despre liderul socialistilor din Bundestag-ul german, Frank Steinmeier care a declarat ca “Normele democratice si standardele parlamentare sunt incalcate in Romania”. Si pe asta l-a mituit Basescu?
Vai de steaua noastra ce ne asteapta cu ciuma asta comunista
Si mai e ceva, nu mi se pare democratic sa te intorci la popor in functie de popularitatea de moment. Mandatul e de 5 ani asa ca aveti bunul simt si stati dreacu la coada. De ce va mananca in cur sa va bagati in fata
buna ziua,
am intrat de curiozitate pe Bloomberg de unde este preluata discutia dintre Basescu si Merkel si concluzia este ca sursa este tampita nu preluarea celor din Romania:
http://www.bloomberg.com/news/2012-07-09/merkel-backing-of-austerity-ally-in-romania-prompts-foe-s-rebuff.html
Cand n-o mai fi la putere merkel o sa auzim ca fost vizitata de parchet ca si fratele ei intru politica sarkozy. Este vreo diferenta intre ei??? Sunt la fel de malefici ca si marinarul alb cu maro la turul nadragilor. Maro de frica.
Mestere, stii care e diferenta majora intre regimu’ Boc si regimu’ Ponta?
Pe vremea lu’ Boc, Curtea Constitutionala se pronunta pe legi, erau declarate neconstitutionale si retrase / modificate / revizuite si adaugite.
Pe vremea lu’ Ponta, Curtea Constitutionala nu se mai pronunta pe nimic, ca n-are voie, iar acolo unde indrazneste sa se pronunte, este ignorata.
Asta o supara pe Frau Merkel.
Apropo, nu te mai baga in treburi care te depasesc. Este Frau Kanzlerin, nu Frau Kanzler, iar daca preferi termenul oficial, este Frau Bundeskanzlerin. Asta asa, pentru imbunatatirea culturii generale, ca e si ea o doamna, in… .
E un miros de panica in aer… va cam tremura genunchii, eh?
ar fi fost bine sa fie merkel o doamna… eh, cum e cu decizia? scoate-ti genunchii din gura!
@ adi
E un miroa de panica in aer…va cam tremura genunchii, nu-i asa PDL-istilor? Iata ca CCR a declarat hotararea Parlamentului de suspendare a mult iubitului si stimatului tau conducator ca fiind constitutionala.
Urlati zilele trecute ca descreieratii: “lovitura de stat!”. Iete na, ca nu fuse “lovitura de stat”! 😀
Vaiii ,cultule ,de ce nu te muti la Merkel sa scapi tara de un basist .Ai vazut ce caracter infect are basescu tau? Sa pui un om sa te care in spinare zece etaje ca nu a reparat liftul ,asta spune totul despre un om.
Cred ca Blaga a plecat CHIAR inaintea deciziei CCR pt ca stie ca va decide in favoarea lui Basescu. Adevarata lovitura de stat ar putea fi arestarea lui Ponta si Antonescu, care ar fi orchestrat mult dinainte trambitata lovitura de stat.
Da, aici ne-au adus-scenarita cronica!
Vinul apa nu se face !
Nici spiritul nazist nu poate pieri din Germania. Vaca lui Berlusconi zbiara precum Hitler cu pumnul strans: DEUTSCHLAND UBERALLES ! Altfel tradus, in sensul democratic al Uniunii Europene: FACETI CUM ZICEM NOI SA FACETI.
Nici mentalitatea scabroasa de securist nu poate dispare din Basescu, acest sociopat evoluat la stadiul de psihopat alcoolic.
Nici jigodismul, hotia, minciuna, demagogia, ipocrizia, ticalosia si nesimtirea nu poate dispare din excrementele umane pedeliste, fie ele mebre de partid sau nu, acesti adevarati morloci ai sec. 21.
Nici andropauzistii libidinosi cu priviri malefice si cururile lipite de scaunele Curtii Constitutionale nu pot deveni niste echidistanti judecatori, total detasati de orice influente, insensibili la presiuni politice si actionand exclusiv in spiritul legii.
Nici spalatii pe creier cu peretii acoperiti de poze cu Basescu la mare sau la munte nu au capacitatea intelectuala de a intelege ca Iliescu comunistul nu are nici o legatura cu mafia lui Basescu, cu halul in care PDL a furat si a adus tara asta. Nici “comunistul” Iliescu si nici Nastase (care are vina lui pt aparitia si dezvoltarea baronilor PDSR) nu sunt de vina pt pensiile (drept constitutional) taiate, pt salariile taiate, pt bancile de lemn de 2000 EUR/buc. ale lui Liviu Negoita, pt spitalele si scolile desfiintate, pt bolnavii de cancer care nu mai au medicamente, pt persoanele cu handicap ramase fara ajutor social, pt ascultarea ilegala a telefoanelor, pt definirea mass-mediei ca un pericol la siguranta nationala si multe altele. Dar ce sa-i faci, pleava pedelista e precum o placa stricata : orice argumente le-ai aduce, urla in cor “Iliescu e comunist”.
O alta categorie de simpatizanti pedelisti, la fel de dotati neurologic, considera ca PSD a furat si a nenorocit tara asta si orice ar fi facut PDL si Basescu, tot sunt mai buni decat PSD.
Ma gandesc, luand un caz similar, cum ar fi ca americanii sa strige ca nu vor sa-i mai voteze niciodata pe democrati pt ca ei au inceput razboiul in Vietnam.
Este ora 21.30. Cred ca CCR nu a comunicat inca decizia pt a nu scoate lumea in strada : Blaga repus in functie la Senat. Asteapta sa mearga lumea la culcare si vor comunica decizia maine dimineata cand va fi mult prea cald sa iasa cineva in strada. Si in fond cine dracu’ sa mai iasa in strada ? Romanii sunt in concediu.
Va spun eu ca lucrurile sunt foarte clare ! Toate acestea pornesc de la propaganda PDL.
Domnule Radu tudor ,va mai sugerez ceva,eu cred ca basescu astazi cand a fost la CCR le-e sugerat sa intarzie cat mai mult deciziile,ptr ca el sa castoge timp.Campania lui merge inainte bine merci,prin pdl-isti lui,iar USL se va trezi ca nu va mai avea timp suficient sa organizezebine referendul.Ptr ca acest referendum trebuie organizat perfect! La fiecare ambasada a tarii noastre trebuie sa fie un observator al USL,pre ca basescu stie ca din tara nu o sa castige,el se bazeaza foarte mult pe voturile din diaspora ,ca de fiecare data !
oricum imi este teribil de frica de deciziile CCr! de la Basescu ma astept la orice! Dar in cazul in care CCr anuleaza tot,trebuie sa facem revolutie,ptr ca altfel nu scapam de ei ! Trebuie ca USL sa ia in considerare orice posibilitate !
buna seara ! am deprins o noua obisnuinta 🙂 sa vad ce mai pui la dezbatere 🙂 . si sa mai si comentez , bine , rau cum o fi. uite ca azi am ocazia sa imi spun oful despre conducerea germaniei :). poate ca multi nu inteleg in primul rand ca omologul dnei merkel este dl.Ponta. presedintele Germaniei are un caracter pur reprezentativ , ceea ce ar trebui sa fie valabil si in cazul presedintelui Romaniei. nu e asa :). desi multa vreme am navetat intre Romania si Germania , nu pot spune ca sunt familiarizat cu politica interna a Germaniei. in schimb , imi aduc aminte de multele comentarii din presa germana ,din vremurile in care merkel doar ce a fost numita cancelar. de la cele misogine la cele legate de ambitiile dnei. acum au ramas doar cele legate de ambitiile dnei. iar pentru mine personal cea mai mare ambitie a dnei merkel este aceea de a infaptui ceea ce nu a reusit hitler. asuprirea totala a europei. a anexat Croatia (indiferent ce se spune) , a pro_germanizat Bulgaria , a subjugat economic Polonia , Cehia si Slovacia prin mutarea partiala a multor firme germane in aceste tari , a monopolizat industria constructoare de masini din Spania , au pactizat cu Franta sub forma in care aceasta din urma ramane aliata (dar fara pretentii) , sunt stapanii de fapt (si mai ales economic) ai Turciei europene….Romania , Ungaria , chiar si Ucraina cea de la limita Europei au fost transformate in piete de consum.si sa nu uitam de cumpararea efectiva a Greciei! asta e Germania de azi : un stat condus de un cancelar cu ambitii expansioniste. o minima cunoastere a istorie : in 1933 , hitler , in calitate de cancelar , a CERUT votarea unei legi prin care sa se inlature procedurile si legislatia parlamentara , lucru obtinut in urma votului (sub presiune sau nu , nu mai conteaza). Curtea Federala Constitutionala remarca ignorarea parlamentului german , asa cum ai mentionat de catre ambitioasa merkel; CCR-ul nostru , mai cu jumatate de gura a gasit de cuviinta sa semi-recunoasca incalcarea de catre presedinte a prerogativelor primului ministru. deci conducatorii de acum nici macar nu se mai obosesc sa se formalizeze !trebuie sa recunoastem ca merkel a reusit pana acum ceea ce nu a reusit nici hitler si nici wilhelm al 2-lea, sa conduca efectiv aproape toata Europa. dar , cum toate au un inceput , e inevitabil sa existe si un sfarsit : ppe-ul incepe sa scada in putere , au pierdut Franta , acum Romania (pe moment), in Grecia deja nu se mai stie ce e , Anglia e retrasa din 2009 impreuna cu partidul cu majoritate din Cehia….Ce e hazliu e ca merkel a ajuns sa apere o creatura ca basescu 🙂 ramane sa vedem ce mai spune azi ccr-ul nostru de 2 bani.
Maestre, daca tot iti dai cu parerea, documenteaza-te intai.
Despre Ermächtigungsgesetz (Enabling Act) din 1933 : “The Enabling Act allowed the cabinet to enact legislation, including laws deviating from or altering the constitution, without the consent of the Reichstag”.
Mie-mi suna a Ordonanta de Urgenta.
Dupa care ghici ce s-a intamplat? Na pocinog, referendum. Si nu unul, ci mai multe (’34,’36,’38). Dupa care nimeni n-a mai contestat nimic, pentru ca nu mai avea cine sa conteste.
Lasa ca in Romania e bine ca nu vine nici o firma sa investeasca.
Voi ramaneti cu gloria de a fi urmasii romanilor si crestini-ortodocsi, nimeni nu mai e ca voi.
Faceai naveta sa cari masini din Germania si acum esti mare cunoscator.
Angela Merkel poarta alb? Inca una care se alatura cortegiului mireselor lui Fat Frumos
Economia Germaniei duduie deoarece trusturile germane au semnate contracte imense cu Rusia pentru gaze ,petrol si altele,dar toate sint secrete…Situatia seamana cu cea din 1941,cand Stalin ,cu 2-3 luni inainte de intrarea nemtilor in URSS(22 iunie 1941) a semnat Tratatul de Cooperare cu Germania….
Deci : No comment!Iar domnisoara Merkel e nervoasa ca prietenul ei Sarko
a pierdut alegerile si ca beshescu pica si el,asa ca se vor isca intrebari legitime apropos de PPE si de doctrina si oamenii lui…
madam merkel nu zice nimic de cei 1,7 mil euro pe care statul dumneaei il datoreaza Romaniei.Poate ca cei din UE isi dau seama ca un guvern cu sange in instalatii nu va mai fi asa usor de prostit incat sa fim gropa lor de gunoi.Nu le convine un stat care sa se poata conduce si singur fara sa le pupe lor poala.Si am o intrebare :pe salvatoarea de delfini din Marea Neagra cand o putem trimite sa i tina de urat lu” tacsu?
La predarea de stafeta ma astept la o mirlanie basesciana !
Acum sunt multumit!Doamna Merkel nu putea ignora informatiile GD-ului peivind situatia din Romania cel putin din 1867 si pina in prezent iar dupa discutia pe care a avut-o cu Traian Basescu la telefon nu s-a pronuntat in vreun fel la situatia concreta din Romania ci la o anumita tara europeana in general daca,atentie DACA-vezi Mircea Badea la Miezul noptii!,Deci,daca o tara europeana incalca ordinea de drept ar fi inacceptabil.Sunt buni de ceva si papagalii de la miezul noptii,dau semne de maturizare!
…In sfirsit(ma si mir de mine)am avut rabdare sa citesc toate postarile pe aceasta tema si am ramas cu un singur gind:Shiit!…Pe la noi prin Dacia adica CACAT;
nu rimeaza cu “barza,varza”si…arzai-ar focu de intelectualii lu’peste prajit,cu blibioteci la scafirlie si “portmoneu”,in loc de inima si simtire!…Doamne,ce ne mai place sa batem apa in piua cind treaba e atit de simpla:Am un presedinte,repet,PRESEDINTE,nu sef de stat,nu vataf,nu stapin, “ALES” de “OPINCARI”,mostenitori de drept si stapini legitimi si pe viata lor,dar si pe aceasta farima de pamint pe care s-au nascut!UE nu-i decit o constructie falsa,mercantila si rapace a unor mari corporatii trans nationale!…Intrebare:…citi dintre voi ati renunta la identitatea voastra(nume,prenume),in favoarea unui numar(CNP),sau un cod de bare?…Ce face UE,ptr noi?…Nimic!Doar ne catalogheaza in niste clasamente STASTITICE in care suntem tot timpul pe ultimul loc,ne critica si ne cearta,ca nu putem sa accedem”VALORILE” lor de civilizatie si de(Ha,HA,)spiritualitate!!!Noi?…Cinstit dam Ue(intentionat scrisa tastatura asa)1mld de EURO<pe an,in schimbul a ce?…A propiei noastre inrobiri!..Doamne ,ce ne mai extaziem in fata atitor "oportunitati"de dezvoltare,de bunastare,exaltare si alta stare …fara nici o finalizare!!!!Astia(UE si companiile chiar ne iau de prosti!):Pun conditii aproape imposibile de indeplinit,in a accesa fondurile europene!…."baga tu banii intii,noi analizam si….mai vedem!"OPINCARU?…se imprumuta tot la o banca UE,ca cele autohtone au fost proaste si corupte;Capitalul autohton e todeauna corupt si necinstit,obtinut prin "dol",etc,etc!…Ufffffffff,simt ca ma cuprinde disperarea!!!!!TRAIASCA DACIA!!!!!!!UE?…DUCA-SE PE…BRINZA!!!!!!!!!!!!!!!Am zis!
USL se misca greu pe partea penala!!! Trebuie sa vina cu dovezi incriminatoare clare si concrete din punct de vedere penal impotriva pedelacilor: Pedra, Udrea, Blaga, Videanu, Berceanu, Toader, Barbu, Boagiu, Olteanu. Ministrul Justitiei cat si Parlamentul sa controleze activitatea DNA si pe cea a Kovesi Kodruta si sa vada cate dosare penale in care au fost si sunt implicati pdl-isti au fost scoase din circuitul justitiei iar in urma unor asemenea constatari schimbati cei implicati in asa ceva si trimiti in judecata. Retroactiv trebuie luate la puricat toata activitatea Monicai Macovei timp cat aceasta a fost Ministrul Justitiei si daca se gasesc incalcari grave aceasta tembela, pentru cum a mintit la PE, sa fie data in judecata. In ceeace-l priveste pe TB trebuie, echipa de control a guvernul sa controleze valoare contractului incheiat de aceasta cu firma Luxten ca primar si la cat se ridica valoarea si perioada banilor incasati de Elena si Ioana Basescu. Pe baza informatiilor aparute in presa la vremea respectiva aproape 600.000 de euro au intrat in conturile familiei Basescu pe aceasta cale.
Guvernul Ponta ar trebui sa ia masuri urgente pentru confiscarea averilor care nu se pot justifica si trimiterea in fata justitiei a celor care au jefuit aceasta tara.Daca nu va lua rapid aceste masuri va dovedi ca nu este mai bun ca guvernul precedent.Recuperarea a ceeace au jefuit portocaliii,este o nefesitate imediata.Trebuiesc luate masuri urgente pentru aducerea de venituri suplimentare la buget.
EU lucreaza la dizolvarea natiilor in cel mult zece ani!
Si concentrarea totala a puterii statale, nu doar financiare,in ghiarele lor.
De aici presiunile lor desperate!
Trulla(asha-i zic nemtii) – securista DDR-ista (Merkel)- ca si predecesorii ei, a incalcat regulat cenzura judecatorilor sustinatori ai constitutiei, din Karlsruhe , cu scop!!!
Treaba este dictata de comisarii/politrucii din IOROPA,care, tremurand ca se rascoala popoarele, LUCREAZA LA DIZOLVAREA NATIILOR IN CEL MULT ZECE ANI , pentru interesele mafiei financiare internationale!
Nici vorba de democratie!
Cu acest scop al centralizarii totale au redus pana la caricatura si armatele aproape ale tuturor tsarilor EU(Sarkozi isi stabilise ptr sigurantsa, paramilitari in subsol!), in timp ce moneda unica, Euro, si IOROPA lor, alcatuite peste capetele popoarelor, sunt in colaps!
Vine SCADENTSA monedei impuse si scadentsa jafului banksterilor internationali nepedepsiti de nimeni, nici de Trulla(gigantica tradatoare a Germaniei indatorate de ea pentru peste 1000 de generatii – megaescrocul Ackermann , director al lui Deutsche Bank,e liber, etc) CRIZA VINE, SI RAZBOIUL cu ea, spre a delapida si Germania si restul popoarelor, total, prin jaf impus, bazat pe starea de asediu.
D’AIA URLA ASA: le este frica de revolta popoarelor care incep sa priceapa ce li se intampla si le scapa din mana!
D’aia oculta internationala vrea genocidul europenilor bastinasi, zisi eufemistic :” identitari”!Caci ei se vor opune nivelarii prin jaf si crima!
Si de aceea toti banditii astia politruci il vor pe criminalul util Basescu – e “d’al lor”, si e demonstrat ca fiind activ la genocidul impotriva noastra!In plus, el are haitaaa inca bineeee inchegataaaa – coloana a 5-a!!!!!
Merkel n-are ce lectii sa dea nimanui- este total abjecta.
Nu degeaba se infuria Berlusconi pe c— ei, ori de cate ori isi purta gloaba, hainutsele ei prea scurte!
realizarile politicienilor:datoria romaniei a crescut din 1990 pana acum in fiecare an la aprox 100 miliarde,averea lor a crescut,populatia a saracit iar antenistii[slugile lui voiculescu]critica europa ca e proasta si e platita de basescu!!!jenant