Aseara, în emisiunea „Punctul de întâlnire”, de la Antena 3, am prezentat un interviu acordat de Mihai Tudose, în anul 2012.
Tudose spunea pe atunci că România nu are autostrăzi, deși sunt investitori străini dispusi să le facă, pentru că străinii nu dau șpagă și n-ar mai putea lucra la autostrăzi “băieții deștepti” care “trebuie” să lucreze.
Întrebat despre problemele județului Brăila, Tudose a spus că industria locală nu se poate dezvolta din cauza infrastructurii.
„E o soluție foarte simpla, da? Galați-Brăila-Drajna, ca să te legi de București. Și atunci vorbești de industrie. Te duci spre București și începi să ai o problemă. Începi să ai o problemă gravă. Noi am avut proiect de lege de șosea rapida Galați-Brăila-Slobozia-București”, a adaugat el.
Întrebat care ar fi soluția, Mihai Tudose a spus că: “E o soluție foarte simplă, da? Galați-Brailă-Slobozia-Drajna, să te legi de București și atunci vorbești de industrie, ca poți să cari legume și ce mai vrei fără să le faci borș până la București, că dai prin toate, e bulion deja. Concesioneazaă drumul! Și atunci, în loc să pun zece mii de frâne prin toate satele și să merg cu 50 la oră, să fac patru ore să-mi borșească legumele, da?, poate dă omul, nu stiu, cinci lei la intrarea pe autostradă, da?”, a adaugatTudose.
De asemenea, întrebat dacă sunt investitori care vor să investească în Romania, Mihai Tudose a reactionat: „Pentru că nu poți să le îei spagă la baieții aia, d-asta. Nu poți să le ceri șpagă, nu? Ăla nu-ți dă șpagă pentru chestia asta. Vine chinezul să îți dea șpagă? Nu. D-asta nu s-a facut nici podul atunci”.
Intrebat cine incaseaza spagile, Mihai Tudose a raspuns: „Le încasează băieții deștepți”.
Declaratie soc pentru cine?
Poate pentru votacii PSD care cred ca din cauza statului paralel nu se fac autostrazi.
Puti a carmen, fmm de securist!
Io put a Channel…tu puți a răutate pesedista. De ce a fost îndepărtat Tudose ? S-a săturat de hoția pesedistă!
Puti a securista, c(h)anal.
Salut Marin,
Vezi ca mai trebuie sa dai si pe la scoala, nu poti doar cu generala.
Interviul ala a circulat mult si acum 6 luni, cand a fost investit Tudose. Dar atunci era distribuit de cei cu Rezist, asa ca nu era interesant, 🙂
Acu e distribuit de radu tudor ca sa le spuna votantilor psd ca a fost rau tudose. Pana sa il schimbe era un guvern bun.
Mai conteaza ce a spus tudose? Acum doarme la concurenta. Are memoria scurta. Braila are o infrastructura naurala.iesire la cea mai mare autostrada transeuropeana Dunarea dar pe vremea lui in Braila a inregistrat cel mai mare export de fier asa cum Daia a inregistrat cel mai mareexport dar si cel mai mare import deproduse agricole. Braila dupa 89 condusa de fsn in diversele lui forme a relizat demolari desfiintari si falimentari pentru a construi centre de consumare a bunastarii : hoteluri restaurante. Acolo este infrastructura dumneavoastra tovule intre trei randunici si nautilus ca de flota a avut grija piratul .
declaratia asta a fost inainte de-a fi prim-ministru?!
apoi a ajuns prim-ministru si probabil tot din aceasi cauza nu a facut nici un km de autostrada … nu l-au lasat baietii destepti.
p.s. cat despre firmele straine nu dau spaga … o da sigur ca da nu dau ele sunt corecte … de-aia sunt platite cu cel putin dublu` la pret pe km decat in alte parti ale continentului …. de corecte ce sunt 🙂
Citind printre randuri,este realitatea viitoare pusa in practica:va luati gandul de la evolutia tariu si natiunii din motive “semnate” cu ani in urma de anteriorii. Bre, macar anual cate 1-2 metri de strada sau canalizare,ori,zile bune de viata pentru cetateanul siluit si mentinut in saracie crunta dupa ani de zile munciti din greu :)))))!
Pe votantul clasic al PSD,cel amarat si fara educatie(nu vreau sa jignesc pe nimeni dar ne tot ferim de cuvinte grele si constatam drept raspuns ca acest profil se extinde de la o generatie la alta pana la sufocare)nu-l intereseaza sa aiba autostrazi.El nu pleaca in strainatate sa bata tara de-a latul,el nu merge in vacante,poate la Mamaia si Busteni,cu trenul,el nu circula in scop de afaceri,lui nu-i trebuie,autostrada.Sa zicem ca se multumeste cu cele doua existente.Mai bine banii aia ar merge la amarati,sa le dea lor sa-i bage in bautura,tigari si ceafa de porc…Politicienii ce si-au zis,gand la gand cu bucurie,dar o mare parte din bani raman totusi aici,in “circuitul” nostru cu baietii nostri destepti,sa mananca si gura noastra ceva,vreo cateva zeci de milioane de caciula.Si uite asa banii se duc iar autostrazile raman in stadiu de desen pe plansetele studiourilor TV….Aici s-a inchis discutia….Tudose a aruncat-o catre firmele constructoare de parca aia ar putea actiona de capul lor pe termen atat de lung.Asta este,tuturor le e frica.Exact ca la mafia lemnului,toti stiu care e treaba dar nimeni nu ia masuri hotarate pe termen lung,dimpotriva daca unul ia masuri mai deranjante urmatorul vine si le anuleaza.Altfel toti patrioti,mandri ca-s romani in zile ca cea de azi.Felicitari pentru articol si emisiune.
NO COMMENT! https://www.facebook.com/dan.aurescu/?hc_ref=ARQraGKwVLi7gpqMlTJd_R4dpvCtpkTW0odHf30PxorTBHfCu1ccIcbl_QtE2jiuREY
Domnul Tudose are perfecta dreptate, multi, foarte multi ne-ar fi ajutat, nu dezinteresat insa, in avantajul Romaniei, dar noi nu si nu, mergem inainte cu “partenerii si cu aliatii strategici” care intr-o buna zi ne vor pune pielea pe bat si ziua nu este departe. Primul semn a si aparut.
Mai am o nedumerire. Dupa toate cele ce au aparut in presa de-a lungul anilor si nu numai, despre cloaca de la Ministerul Transporturilor (la toate nivelurile, nu numai la CNAIR sau cum s-o fi numit in timp), ma mira faptul ca prea profesionistii DNA nu a descins la locul faptei sau daca au descins n-au rezolvat mai nimic.
Presa a evidențiat cu predilecție cloaca din CNAIR, la capitolul exproprieri, studii de fezabilitate presa a rămas corigentă.
Dacă nu se modifică legislația în domeniul exproprierilor cu destinație publică, vom avea foarte puțini kilometri de autostradă și aceștia construiți cu costuri fabuloase.
Si..DNA ce zice ?
Parca era sensibila la cuvantul “spaga”!