Dupa ce au urinat pe lege si pe statul de drept timp de 4 ani, in strigatele disperate ale oamenilor abuzati, Blaga si pedelistii lui vorbesc acum despre democratie, valori UE si spaima ca USL e un pericol.
Unde era Blaga cind a furat Roberta votul la legea pensiilor?
Dar cind premierul Boc a decis neaplicarea deciziilor Inaltei Curti, in aplauzele lui Traian Basescu?
Dar cind Curtea Constitutionala a decis taierea salariilor pentru 6 luni si regimul Basescu-Boc a prelungit abuzul la nesfarsit?
Disperarea de a readuce toate deciziile politice importante inapoi in Parlament, cu reducerea atributiilor discretionar preluate de Traian Basescu, scoate din minti tabara portocalie. Vorbesc precum cei cu mintile ratacite despre lovitura de stat, incalcarea legilor.
Toate mizeriile facute de cei din PDL impotriva democratiei romanesti se intorc acum impotriva lor.
PS : Pentru indivizii care umbla cu lovitura de stat in gura, iata temeiul legal pentru schimbarea presedintelui Camerei Deputatilor
Regulamentul Camerei Deputatilor
Art. 25. – Preşedintele Camerei Deputaţilor şi orice alt membru al Biroului permanent pot fi revocaţi înainte de expirarea mandatului, cu votul majorităţii deputaţilor. Votul este secret şi se exprimă prin buletine de vot în cazul preşedintelui Camerei Deputaţilor şi prin bile în cazul celorlalţi membri ai Biroului permanent. Propunerea de revocare se face în scris şi este însoţită de semnăturile iniţiatorilor.
Art. 26. – (1)*) Revocarea din funcţie a preşedintelui Camerei Deputaţilor poate fi propusă, când se schimbă majoritatea politică din Camera Deputaţilor, de către majoritatea deputaţilor.
(2)*) Revocarea din funcţie a preşedintelui Camerei Deputaţilor poate fi propusă şi la cererea a minimum o treime din numărul total al deputaţilor, în una dintre următoarele situaţii:
a) încalcă prevederile Constituţiei României;b) încalcă grav sau în mod repetat prevederile Regulamentului Camerei Deputaţilor sau ale Regulamentului şedinţelor comune ale Camerei Deputaţilor şi Senatului.
(3) Revocarea preşedintelui Camerei Deputaţilor poate fi cerută de grupul parlamentar care l-a propus.
Daca Base instaureaza starea de necesitate pana diseara de o tot da cu atentat la democratie? Credeti ca e posibil asa ceva?
Da, eu cred că este nu posibil, ci foarte posibil aşa ceva. Mă gândesc la chestia asta de vreo 3-4 zile şi nu mă mai miră nimic din acţiunile lui băsescu. Dacă poporul nu înţelege să fie alături de Ponta şi de guvernul USL, în scurt timp vom avea din nou băsescu şi pdl, în ciuda tuturor sondajelor şi urii fără limite împotriva lui băsescu şi a pdl-lui. Părerea mea este că singura rezolvare este ieşitul în stradă.
si eu sunt de acord cu iesitul in strada…dar astia suntem. Aici unde stau, in Tg. Mures, 10.000 de oameni au ramas fara apa calda de aproape o luna, pentru ca primaria nu a platit subventia catre firma distibuitoare (au taiat apa imediat dupa alegeri). Indignare maxima prin blocuri, dar cand sa iasa la un miting in fata primariei, ce sa vezi: au venit doar cativa oameni. Ar fi un lucru excelent sa iesim in strada pentru sustinerea USL, mesajul e clar: jos Basescu!
ce sa mai zic? florea a dat 7 milioane de euro pentru fotbal si nu a platit apa…. iar pentru asta majoritatea muresenilor l-au votat din nou…
Nu mai vorbesc de faptul ca Ponta ne-a salvat de la scindarea UMF, unde sunt acum studenta. Nici eu nu am reusit sa inteleg cum de a fost votat din nou Florea, pot sa inteleg doar ca s-a votat etnic, iar candidatul USL nu a fost cunoscut. Orasul a fost plin de afisele lui Florea si de cele ale lui Frunda (majoritatea in maghiara), asa ca a fost ca in finala Spania – Italia. L-au votat pe Florea pana si vecinii mei,pensionari, care se uita toata ziua la Antena 3:). Dar de, eu sunt “mitica” originara din Bucuresti si nu reusesc sa apreciez suficient profunzimea gandirii politice locale. Pana una alta, un control la Florea ar fi binevenit, lumea zice ca de fapt, prin manevra cu sistarea apei calde ii va obliga pe oameni sa cumpere centrale termice de la niste firme de casa ale primariei, care va acorda si o subventie de 17 mil lei / locuitor.
Au votat etnic si le-a luat fatza “ce frumos arata orasul!!”
Suntem o multime de prosti.
La sedinta CL din luna aceasta s-au discutat 2 probelme: apa calda si aprobarea unor delegatii la niste festivaluri (2 in Ungaria, ceva legat de ciorba de peste-una, iar unul in Turcia) Ghici ce?! Problema apei a ramas in discutie iar delegatii vor fi trimisi in vacanta…
@VP
Poate ar fi bine ca cetatenii orasului, prin asociatiile de locatari, sa se constituie parte civila intr-un proces, impotriva actualului primar din Tg. Mures. Mi se pare revoltator ca nu aveti aveti apa, mai ales in perioada verii cand caldura este insuportabila, iar bolilele se pot raspandii cu repeziciune.
@Alia
Da este posibil, insa va fi razboi civil, atunci.
de ce stare de nacesitate ? e cod portocaliu ! poate daca era rosu se intimpla asta !Off, caldura asta !
Radu,ai dreptate,doar ca din partea USL nu prea sunt comunicatori care sa readuca aminte oamenilor abuzurile celor din pdl pe cand erau “la butoane”…daca ei tac si accepta bocetele si maraiturile lui blaga si a gastii sale atunci sa vezi victimizarea pe toate posturile si toate latrinele basiste vor tipa cum ca Ponta si Antonescu au devenit ei “noii tirani”
Astept sa cada restul din BUBA.
era acolo,vota ca un apucat cu doua miini la doua cartele numai sa le iasa furtul.PDL-istii se comporta ca nazistii in procesele care li s-au intentat.Ei nu stiau nimic,valorile democratiei,bla,bla,bla.Niste jeguri umane,puse pe furat,esalonul doi al regimului comunist.
Speram sa se intoarca impotriva lor-dar ma tem ca USL nu face fata la atata josnicie-sunt prea slabi fata de nerusinarea sfruntata a PDL-istilor fie ei condusi de Blaga fie de cine o fi-ma tem ca din nou li se va acorda incredere pentru ca stiu foate bine sa lucreze la distrugerea credibilitatii opozitiei si striga in gura mare “hotul”-cand de fapt ei sunt haiduci de drumul mare-si,culmea,au atata tupeu incat sunt chiar crezuti !
Domnule Radu Tudor portocalii astia au un tupeu incredibil, imi cer scuze de expresie ,dar se poarta ca niste curve ce se dau virgine, asta este TUPEU MAXIM.” Nu ar trebui sa dea cu piatra cel fara de pacat””.
Se dau virgine dar uita ca ne-o spun noua care “le-am tras-o” la 10 iunie.
gresiti d.le Tudor … au urinat pe lege timp de 8 ani … nu 4 … inceputul a fost facut in cardasie cu PNL … cand au folosit solutia imorala , PNL de ce nu a spus nimic , (le-a convenit ) Acuma tipa … dar si ei au 5 % din vina … la fel si PSD … au si ei 5 % pentru ca au guvernat o perioada cu ei deci i au sustinut … Sigur restul de 90 % din vina apartine PDL si in principal lui Basescu …
Aveti dreptate domnule Radu Tudor, din pacate pentru noi toti foarte putini vad aceste lucruri ba chiar unii pot fi loviti in nas de ele si tot nu vor intelege sau accepta ca sunt mintiti si furati zilnic. USL trebuia sa taie in carne vie in institutiile statului din prima saptamana de guvernare. Va fi greu sa guverneze eficient cu toate talpile puse de slugile PDL. Cu basescu unde e acum… partida e pierduta. Jos cu el si poate va fi mai bine.
Tupeul lui Blaga e incomensurabil.Trebuie tratat de acum incolo in acelasi registru ca Basescu.Nu da nici cea mai mica dovada de normalitate.Oare procesul membrilor CP Executiv al PCR a fost asa de demult incit toti acesti PD-lei nu-si mai aduc aminte si nu se tem?
in sfirsit, se iau masuri agresive impotriva lor si se raspunde cu aceiasi moneda. Ii doresc domnului Ponta si echipei lui mult succes in aceasta campanie, sa nui ierte, si dumneavoastra sa continuati (asa cum de altfel ati facut si pana acum) toata ziua sa scoateti la iveala toate mirsaviile pe care le-au facut acesti ” sugatori de singe”.
Luati initiativa si informati si presa straina de toate nelegiuiirile pe care le-au savirsit aceste specimene.
Mult succes si toata admiratia pentru dv. domnule Radu Tudor si Mihai Gadea, in general ANTENA 3, alte posturi nu mai putem urmari, die cauza gretii pe care ne-o produc.
Subscriu !
Radu, diseara MISS HOATA nu se mai duce la Ploiesti cu garda , ci cu ,, ia-ma nene ! ”.?
ATAC sustinut si fara a da un mm inapoi !!! cale de intors NU mai este !
maria….hahaha, deja imi imaginez cum flutura manuta la ia/ma nene !!! crezu ca o ia cineva ? o saptamana va sta pe strada..dar, la banii ei, va lua un taxi !
Domnule Radu Tudor,sunt disperati si disperarea naste monstri gen Mihail Neamtu sau Petru Luhan.Nu-mi vine sa cred cat sunt de agresivi nemernicii astia.Unde-i gaseste PDL-ul? Asta-i “garda de fier” a lui basescu. Scoala unde „politicienii sa înveţe puţina politica” e deja functionala.
Nerusinarea si atacul Basescu-PDL este mult prea mare pentru un Ponta-USL ” prea inertial, prea elegant care reactioneaza fara vlaga si actioneaza prea timid. Ei nu realizeaza ca pentru Basescu este vital ca Ponta si USL sa fie nimiciti? In caz contrar, pe el si clica lui de hoti si badarani ii asteapta inchisorile! Din nefericire, Basescu castiga teren daca Ponta si USL ul nu se mobilizeaza si culmea, este un bun strateg. Treziti-va domnilor si poate asa vine ca prin minune si desteptarea Romaniei!
Unde era Blaga, când , când, când … ? Blaga era , este şi va fi SLUGA UMILĂ şi SERVILĂ a lui Băsescu. Blaga este un trădător, un ordinar, un infractor. Asta a fost, este şi va fi ordinarul ăsta de Blaga. Merită băgat cu “gâtul la ghilotină” simultan cu stăpânul său suprem. Cu părere de rău, dar cred că ne îndreptăm spre război civil. Îmi este greu să cred că otrăvurile astea de pedelaci acceptă înfrângerea şi intrarea pe un făgaş normal … şi ei, dar mai ales stăpânul lor suprem care, ptr. evitarea suspendării şi păstrarea puterii împotriva voinţei poporului, este în stare să provoace cel mai sângeros război civil.
Felicitari Radu, esti extraordinar in ceea ce faci!
Domnule Radu Tudor
Va dau un link in care EBA cere ca Limba Romana sa nu mai fie disciplina obligatorie la bacalaureat !.
http://gebelezis.wordpress.com/2012/07/02/vai-de-patria-noastra/
Cu stima Emil
Tare frate. Da ce ai tu cu ea, are dreptate. Ea chiar nu stia sa faca acordul intre subiect si predicat si a ajuns in PE. Asa ca, daca vrei doar sa fii un pui de ministru sau directoras pe la vreo institutie publica ti-e suficienta si grupa pregatitoare, mai ales dupa ce-a scos-o Funebru din gradinita.
ne dai si noua limk-ul unde ai citit asta ?
@ Cosmin
Ai link-ul
http://www.timesnewroman.ro/politic/7351-eba-cere-ca-limba-romana-sa-nu-mai-fie-disciplina-obligatorie-la-bac
Băi prostule, ăla e un site de parodii.
@Emil Vulcanescu
Emil, eu sper ca articolul sa fie o parodie la adresa Elenei Basescu, altfel, d-ra EBA este traznita rau! Se vede ca ea n-a trecut, inca, de Abecedar.
Multi ani, Antena 3!
N-am uitat ca pana de curand singura “institutie” pe care ne-am sprijinit impotriva abuzurilor basiste ati fost voi. Daca astazi pica niste capete, e si datorita voua, asa ca o puteti lua si ca pe un cadou de multumire, fortand un pic termenii. 🙂
Sa va tina zeii la suprafata si pe mai departe!
ai dreptate, si lupta lor tenace, zi de zi are o contributie mare
unde sunt romanii?! dormi!?!?! desteapta-te romane din somnul cel de moarte …cate decenii sa sti se cante Romania aceleasi versuri?!?!? nu le auzi???
cata dreptate aveti!!!!! perfect de accord.
Insa nu il inteleg pe Victor Ciutacu. fiecare are dreptul la propria opinie, dar cred ca prea “da” in USL in acest moment si lanseaza subtil ideea ca ar guverna in viitor la fel cum a guvernat PDL-ul prin incalcarea legilor. Poate ar tb sa se faca o paralela intre situatii si totodata ar fi bine sa aminteasca si ce s-a intamplat in timpul guvernarea PDL. nu cred ca ar tb USL pus la zid in acest moment…poate fi sansa romanilor
greseala de tiparire_____rectificare:guvernarii
subscriu!
de acord cu ce zici, da m-a surprins azi V Ciutacu … noi avem rabdare si incredere …
“Ce tie nu-ti place, altuia nu-i face” – proverb romanesc ce se potriveste foarte bine PDL-ului. Au mai facut si legea uninominalului pur pentru altegerile locale si s-a intors impotriva lor!
In alta ordine de idei, am vazut azi pe un blog (Gebelezis) un articol despre EBA, care a cerut in P.E ca limba romana sa nu mai fie disciplina obligatorie la Bac. Curiozitatea l-a facut pe autorul articolului sa caute si motivele si a spicuit cateva:
– “Daca chiar vrei sa-ti improspatezi cunostintele, pui mana pe un abecedar si studiezi cateva saptamani ce te intereseaza din el”; 🙁
– “De asemenea toti prietenii mei mi-au zis ca imediat ce au terminat clasa a XII-a nu au mai facut niciodata un acord intre subiect si predicat si cu toate astea s-au descurcat foarte bine, pot comanda fara probleme o cafea la o terasa de pe Dorobanti”
Vorba lui Mircea Badea “Tare, sau ce!” 😀
Un asemenea specimen ne reprezinta pe noi in Parlamentul European!!!
@ M
Am citit si eu, articolul. Sunt inca nauca! Sper sa fie un pamflet si nu relatarea principiilor dupa care se ghideaza EBA.
@ carla
Si eu sper sa fie doar un pamflet si sa fi cazut eu in capcana.
Cand am postat eu nu erau moderate toate comentariile facute pana atunci (apareau 58 comentarii moderate) si abia acum am vazut ca D-l Emil Vulcanescu – pe care il cunosc (virtual) de pe alt blog si ale carui comentarii au fost intotdeauna la obiect si de bun simt – a facut si domnia sa referire la articolul de pe blogul indicat de mine.
E posibil sa fi cazut amandoi in aceeasi capcana, dar daca totusi nu?
am citit si eu si mise pare totusi ca site-ul de care spui nu poate fi luat in serios … toate articolele de acolo sunt de tip ” umor voluntar ” dar … unii nu inteleg … o iau in serios … ce sa i faci ? asa e cand nu te uiti in oglinda ? vezi pe EBA … pe Vanghelie …
De ce nu-l intrebam pe dl Blaga cate cabinete de parlamentar are in tara? Eu stiu ca pentru fiecare cabinet primeste de la stat cate o indemnizatie de parlamentar -adica vreo 4 000 lei. Unii au doar 1 altii au si cate 3-4 depinde cum a stiut sa se invarta.
ABUZURILE ROBERTEI ANASTASE, LA CONDUCEREA CAMEREI DEPUTATILOR
2010 – Fals, uz de fals si abuz in serviciu, ca urmare a votului pentru sefia Societatii Romane de Radiodifuziune (SRR). Au fost incalcate Regulamentele celor doua Camere si Regulamentul sedintelor comune, precum si Legea 41/1994, privind organizarea si functionarea societatilor publice de radio si televiziune. Dupa ce PSD si PNL au parasit sedinta in care s-a votat conducerea SRR si SRTv, in urnele de vot s-au gasit 220 de bile, in conditiile in care cvorumul necesar era de 236 de voturi.
2010 – Abuz in serviciu: a blocat actiunile democratice ale opozitiei, dupa ce a schimbat ordinea de zi a sedintei Camerei Deputatilor, ceea ce a facut ca motiunea pe Agricultura depusa de PSD sa nu poata fi dezbatuta.
2010 – Abuz in serviciu, fals si uz de fals: a fraudat rezultatul votului cand s-a votat Legea pensiilor.
2010 – Contrar prevederilor Constitutiei, a refuzat sa valideze votarea lui Valer Dorneanu pentru functia de judecator al Camerei. Exact in momentul in care se pregatea sa se anunte validarea lui Valer Dorneanu pentru Curtea Constitutionala, presedinta Camerei, Roberta Anastase, a anuntat ca Dorneanu nu a intrunit numarul necesar de voturi.
2012 – PC a depus o plangere penala impotriva presedintelui Camerei, Roberta Anastase, pentru un abuz “dovedit irevocabil de instanta”, dupa ce
Anastase ar fi transmis BEC ca PC nu e partid parlamentar, iar instanta a decis contrariul.
2012 – S-a opus supunerii la vot a solicitarii USL de revocare a presedintilor celor doua Camere ale Parlamentului.
ABUZURILE LUI VASILE BLAGA, LA CONDUCEREA SENATULUI
Iulie 2012 – A anuntat ca refuza sa convoace sesiune parlamentara extraordinara.
Iunie 2012 – Dupa ce liderul senatorilor PSD, Ilie Sarbu, a solicitat introducerea pe ordinea de zi a legii referendumului, Vasile Blaga a suspendat sedinta pentru ca nu a primit raportul Comisiei juridice pe actul normativ si nu poate supune votului pentru introducerea pe ordinea de zi a unei propuneri fara raportul comisiei de specialitate. Presedintele Comisiei juridice, Toni Grebla (PSD), i-a spus ca raportul comisiei se afla pe biroul sau, iar Vasile Blaga a precizat ca in acel moment a primit documentul.
Nu se poate ca Roberta Anastase si vasile Blaga sa fie si la putere si in opozitie. Nu sa conduca cele doua camere, sa fie al doilea si al treilea om in stat, dar sa pozeze si in victime.
LA MULTI ANI , A3 !
La multi ani si din partea mea. Astept la fel de mult profesionalism din partea jurnalistilor Antenei 3 si pe viitor.
la multi ani! sunteti alaturi de noi si noi suntem alaturi de voi!!!
le tin pumnii celor de la USL, mi se pare un gest curajos si perfect indreptatit ce fac ei acum. Totusi, mi se pare ciudat cum A3 tocmai azi se caina ca USL face tot ca PDL si in timpul asta tara nu e guvernata, economia e blocata, etc…Eu as fi mai optimista. Daca le iese si scapa tara de tartor, vor putea si cei de la USL sa lucreze ceva. Pana atunci, este imposibil. Asa ca…tot inainte, iar portocalii sa fie cu ciocul mic. Sunt penibili! Sa ii aud pe Blaga si Anastase aparand democratia, e ca un delir.
A3 face exact ce ar trebui sa faca presa intr-un stat normal. Incearca sa tina politicul in frau. USL-ul are de facut multe lucruri rele pentru o democratie ca sa readuca lucrurile la normal, nu se poate altfel. Problema e sa se opreasca dupa ce reusesc sa readuca lucrurile pe drumul spre normalitate. Trebuie sa fie cineva care sa le arate ca nu se doarme in tara. Trebuie sa fie cineva care sa le spuna sa aiba grija sa nu cada si in extrema cealalta, devenind ei la fel ca cei de care incearca sa scape. Altfel vor calari valul increderii si sustinerii populare pana mult prea departe.
P.S. nu am fost un elev bun la partea de limba si literatura romana, de altfel mi-a cam dat notele peste cap, dar o imbecilitate mai mare decat renuntarea la obligativitatea limbii romana nu am mai auzit de …. de cand a deschis ultima data EBA gura in Parlamentul European.
inteleg ce spui si sunt de acord, numai ca azi am niste emotii…:). Sper ca A3 sa ofere romanilor, la aniversare, niste vesti bune:)
La multi ani! alaturi de A3 va doresc, d-le Radu Tudor!!!
Astept sa zboare si Roberta (cu ficusul din birou daca vrea…) nu de alta, da’ ar fi cireasa de pe tort si, la cat v-ati zbatut sa se vada furaciunile penalei dudui, un bine-meritat cadou si pt. dvs si munca din acesti ani sub Basel.
A3 ramane pt. multi cetateni SINGURUL caine de paza (veritabil) al democratiei…
SA SPERAM CA SCAPAM DE ACEASTA “RAIE” IN ACEASTA SEARA, AR FI UN CADOU FRUMOS PENTRU ANTENA 3
Asteptam de mult timp aceste decizii din partea USL. Imi face o placere imensa sa-l vad debarcat de Blaga de la sefia Senatului si infinita placere sa o vad pe Roberta Anastase, hoata de serviciu, data jos din fotoliul de la Camera Deputatilor. Ma saturasem de atatea bete in roate puse Guvernului de catre fosta Putere.Nu trecea o zi fara o sesizare la Curtea Constitutionala. Eu vreau sa vad Institutiile Statului lucrand in folosul oamenilor si al democratiei, nu raspunzand la comenzi politice. Sper ca urmatoarea deciziei sa fie suspendarea Presedintelui. De ce vrea PDL-ul sa salveze “Arhivele Nationale”? Sunt in primejdie de a fi suprimate, incendiate sau inundate? Nu directorul arhivelor era faimosul domn care nu-l informa pe Rus despre Nyiro Josef? Pai cum asa? Sa le pare rau de un ticalos?!? Sau cine se aseamana se si aduna?!
Sa-i fie rusine lui Vasile Blaga! Este demagog si ticalos! Cum sa repare actualul Guvern in 2 luni ce au stricat ei in 8 ani? Unde era ”patriotul pedelist”, care ne spune ca legea este stapanul tuturor, cand s-a furat la legea pensiilor si s-au taiat salariile? Au concediat mii de oameni. Alte mii de tineri sunt someri cu diploma din cauza lor. Unde era Blaga? Acum vrea locuri de munca? Cand l-a durut vreodata pe el de populatia acestei tari? Mi-e scarba de fariseii PDl!
PS. Am vazut la tv o sceneta intitulata, ” Sotia domnului Piloiu”, de prin 1977. Uimitor cum personajele intruchipau politicienii zilelor noastre. D-l Piloiu se aseamana cu Basescu, sotia lui, cu Elena Udrea si directorul teatrului (interpretat de Stefan Mihailescu Braila )cu Vasile Blaga.
@ carla
1. Sunt in asentimentul tau si ma bucur si eu in aceste momente de ceea ce se intampla.
2. Nu crezi (aici glumesc) ca ar trebui insa sa-ti infranezi pornirile, mai ales, dupa ce l-ai auzit pe…. Niels Schnecker. Nici eu, unul, n-am facut-o dar or fi multi care sa zica :- “Da, dom’le asta are dreptate, astia fac ce fac si ceilalti. Nu degeaba striga “poporul” in Piata Universitatii: PDL=USL=ACEEASI MIZERIE”. Asta inteleg ca a spus , voalat, Niels Schneker astazi si nu numai….
3. Il astept …cu interes si pe Valentin Stan, vineri seara cand lucrurile vor fi clare, care cred ca va relata despre lovitura de stat ….de pe catargul Casei Poporului.
@gemil
Nu, nu-mi infranez pornirile. :-)) Daca fosta Putere ar fi plecat decent de la guvernare, n-ar fi umilit cetatenii si n-ar fi politizat institutiile Statului, da, as zice ca USL-ul tinde spre abuz si autocratie. La noi, situatia e atipica si nedemocratica. Pdl-ul este ca o boala venerica. Daca nu o tratezi eficient, se raspandeste ca un fulger. Ca atare, Usl-ul are toata sustinerea mea pentrus chimbarile pe care le fac, daca acestea aduc beneficii tarii si suspendarea Presedintelui.
Pentru emisiunea de vineri cu Valentin Stan, o sa ma inarmez cu rabdare. Nu stiu sigur, daca o sa-mi iese. :-))
Mai am ceva de adaugat.Vorbeste Roberta Anastase si este numai cu Constitutia in gura. A invatat un cuvant nou, si-i place sa-l foloseasca. In rest, numai fete triste-n PDL. Le doresc vesnicie in acesta stare de spirit!
Sa ne mai lase Ambasadorul SUA! Sa se ingrijoreze pentru tara sa. Ne descurcam si singuri. Unde era SUA cand ne-au vandut, cu buna-stiinta, lui Stalin si am suferit in comunism? Sa-si vada de treaba lui!
Da , a invatat si ea, prin contact, cate ceva din ale politichiei.Ea, care pana nu demult credea ca , atunci cand se vorbeste de constitutie, ar fi vorba de… “cum arata corpului omenesc” si, in particular de “fizicul” ei. E minunat!
PS completare la “Anastase versus constitutie”
Ceva de genul : mamma mia…. ce constitutie am !
@ carla
Cand o mana sau un picior se cangreneaza, existand pericolul de septicemie generalizata, nu-l ungi cu apa sfintita, il amputezi pur si simplu. Tara noastra este foarte aproape de septicemie generalizata.
USL-ul are si sustinerea mea pentru aceste schimbari!
@ gemil
Ce “voalat”, a spus-o aproape de-a dreptul. Ar fi avut dreptate daca am fi trait intr-o tara normala, nu intr-un balamuc numit Romania!
Deportocalizarea rapida si totala a institutiilor statului este o actiune igienica, pentru sanatatea si buna functionare a statului de drept. Sper si ca Titus Corlatean sa nominalizeze rapid alti procurori pe posturile vacante ocupate acum prin delegare de Kovesi, Morar, adjunctii lui Morar.
Daca ii trebuie motive, i-as propune si eu un motiv cat roata carului, pasivitatea DNA si a parchetelor ( trebuiau sa se autosesizeze ) fata de zecile de mii de dezvaluiri din mass media privind actiuni de devalizare a banului public. Numai site-ul porcisme.ro a calculat pagube la zi de peste 24 miliarde de euro. Daca nu o face, riscam sa ne trezim iar cu un raport MCV, scris la Bucuresti de Monica Macovei si ciracii ei, laudativ la adresa numitilor procurori portocalizati total..
Nu-I rau deloc . Putea sa fie si mai bine in sensul ca MOTIUNEA DE SUSPENDARE (proiect) ar fi trebuit deja expusa oficial, inca de astazi, cand se va vota schimbarea lui Blaga si lui Anastase si care sa cuprinda cele “n” motive valabile si celor doi . Expusa ca si “paravan ” la orice “bombardamentul” pdl-ist, acum si in viitor, pina la ajungerea la SUSPENDARE-REFERENDUM -DEMITERE.
PS PDL-ul nu are nevoie de avocati precum Niels Schnecker la ANTENA 3. Poate fi adus Traian Ungureanu ,de ex
….deja trebuie ne ingrijoram (zice niels)….vai vai vai!.Democratia-i in pericol ! Cica nu-i prea… “cuser”. Unii dintre noi ce sa zicem: Iesi afara…
Trebuie cautata si pigulita activitatea militianului de la politia de frontiera …Sigur a mancat si-ii pute gura(chiar si fara usturoi)…
Cat despre Robbie ,sa nu fie disperata…Grase ca ea se cauta la Inalta Poarta…sigur acolo ar avea o cariera fulminanta…Politica nu e de ea…Din pacate ,nici colorata in mov nu cred ca ar avea loc in reclama de la “Milka”…
Iar vandutii de la CCR au intrat in panica…Lacheii trebuie dati jos…
La multi ani Antena3!Sunteti o echipa de tineri extraordinari, care merita tot respectul nostru, al romanilor simpli ce apreciem eforturile dvs curajoase de a prezenta realitatea din Romania cu impartialitate, echilibrat si corect.Referitor la Roberta, eu sunt din Ploiesti si va spun sincer ca femeia asta este o rusine pentru orasul nostru.Sa le ajute Dumnezeu celor de la USL, dlor Antonescu, Ponta si Constantin sa reusesca in aceeasta batalie extraordinar de grea cu basescu si sa fara ordine in institutiile statului care-si bat joc de regulile democratiei intr-un mod agresiv si dictatorial cum nici macar Ceausescu nu a facut-o.Succes USL!
De Basescu nu scapam decat sustinand demersul USL in strada! Pacat ca USL nu ne cheama la Bucuresti …in trei zile scapam portocalii…de cand astept aceasta zi!
La multi ani Antena3!!!! Va rog sa ii lasati pe cei de la USL sa faca putina ordine, pt. ca este nevoie, iar apoi, cand lucrurile se mai linistesc, daca se linistesc curand, fiti cu ochii pe ei si taxati-ii pt. orice greseala; dar deocamdata asta este singura modalitate prin care pot face ceva…
OPRITI VOILUL ASUPRA BASISTILOR
vrem si noi sa-i violam… sau mai bine la canal cu ei ca ne umplem de boli venerice
OPRITI VIOLUL 🙂
Art.30.-(1) Revocarea din funcţie a preşedintelui Senatului poate fi propusă la cererea a minimum o treime din numărul total al senatorilor, în cel puţin una din următoarele împrejurări:
a) încalcă prevederile Constituţiei;
b) încalcă grav sau în mod repetat prevederile Regulamentului Senatului sau ale Regulamentului şedinţelor comune.
(2) Revocarea din funcţia de preşedinte al Senatului poate fi propusă şi de jumătate plus unu din numărul total al senatorilor.
(3) Propunerea de revocare prevăzută la alin.(1) sau (2) se face în scris, sub semnătura iniţiatorilor, o singură dată într-o sesiune.
(4) Propunerea de revocare se depune la Biroul permanent care analizează, în prima sa şedinţă, îndeplinirea condiţiilor de la alin.(1) sau (2) şi decide, prin vot, introducerea acesteia în proiectul de ordine de zi a următoarei şedinţe de plen.
Art.31.-(1) Preşedintele Senatului căruia i s-a cerut revocarea nu poate conduce şedinţa Biroului permanent sau pe cea de plen în care se discută revocarea sa.
(2) La conducerea şedinţelor prevăzute la alin.(1), preşedintele Senatului va fi înlocuit de unul dintre vicepreşedinţi, desemnat de Biroul permanent.
Deci, poate fi propus pentru revocare dacă:
1. Încalcă grav regulamentul și Constituția – de către 1/3 din nr total
sau 2. De 50% + 1 dintre senatori (ceea ce înseamnă fie schimbarea majorității, fie retragerea susținerii de către cei care l-au propus)
bravo ! bravo ! bravo ! – In sfarsit ! In seara asta beau un ceai de musetel pentru ce vad acum la tv.
No, acum sa va vedem la treaba USL ! Adica vreau sa vad oameni competenti care sa conduca institutiile statului si sa vad ca imi creste si mie cosul zilnic.Ca se respecta legea in romania si ca vin banii dinEuropa … ca tot noi cotizam si la UE. Din buzunarul NOSTRU.
Si mai vreau sa vad procese penale si decizii irevocabile si definite pentru incalcarea reala a legii, vezi Miss Anastase, si nu cum s-a intamplat in cazul lui Nastase.
I don’t give a c…pentru plagiatul/nu a lui Ponta – de aia nu mai pot dormi eu noaptea, sau pentru alte “dosare” de genul asta; dar NU pot dormi noaptea cand vad ca institutiile statului nu respecta legea, cand judecatorii se intalnesc ca mafiotii si i-au decizii care incalca drepturile omului, cand sunt facuti colonei oameni care nu au nici o legatura cu armata si care in cazul unui razboi s-ar ascunde ca sobolanii, cand curtea constituionala isi depaseste atributiile si da hotarari pe probleme politice SI CREAZA PRECEDENTE !!!! PESTE PARLAMENT !!!!
Din punctul meu de vedere ASTA ESTE LOVITURA DE STAT !!!!
Ei si tu acum: unde era Blaga? Pai la …pupat! la pupat mainile Stapanului! Si acu e mare sefsior si el, na! EU IL INTELEG!
The Economist :
My name is Paste. Copy Paste.
..According to party loyalists, Prime Minister Victor Ponta is in select company. Interior minister Ioan Rus on Friday claimed (this and most other links in Romanian) that “ever since Plato and Aristoteles, everyone who has ever written a PhD in philosophy, in social sciences, has plagiarised.” Apart from the bemusement that Mr Rus’s statement may cause, it is also an indication that despite energetic (foes say clumsy) attempts to silence the plagiarism scandal, the 39-year-old Prime Minister may be heading for the same political graveyard that contains the corpses of the German defence minister Theodor zu Guttenberg and the president of neighbouring Hungary, Pál Schmitt.
In an interview (link in Spanish) with El Pais last week, Mr Ponta promised to resign if proven that his PhD about the International Criminal Court was an act of plagiarism. He made those statements before the ethics committee in charge gave its ruling, with its chairman saying it was plagiarised “copy-paste style”, 85 of pages of a total of 307, from the work of another Romanian scholar. The relevant text excerpts can be found here.
In an twist of irony, the professor who oversaw Mr Ponta’s work was no other than his political mentor, Romania’s former Prime Minister Adrian Nastase, the first high level official to be put behind bars for corruption. Barely was the verdict out than the Ponta government dissolved the entire committee, alleging it was full of acolytes of Traian Basescu, the country’s president and the PM’s political rival. A few days earlier, the government also took over the publication of the official gazette, until then under the authority of the parliament. The move seems also politically motivated: the journal so far has failed to publish a verdict of the Constitutional Court which Mr Ponta chose to ignore last week, the first public official since 1989 to do so.
The court had ruled in favour of the president in a long-lasting squabble over whom should represent the country at EU summits. Mr Ponta went to Brussels anyway, claiming again that the ruling was politically motivated by “a bunch of judges appointed by Basescu.” The president, a shrewd former sea captain, surprised everyone by staying home. And he took his time in giving Mr Ponta an official mandate to represent the country. “I got a phone call from the Prime Minister around noon saying he wants a mandate,” Mr Basescu told journalists last week in Bucharest. It took another few hours for the fax to arrive – the EU summit had already begun.
The episode, along with the politicisation of state institutions ranging from the public television to Romania’s cultural institutes abroad – has sparked the outrage of the country’s cultural elite. Among them is Herta Muller, a German-speaking writer of Romanian origin who in 2009 won the Nobel prize for literature for her works exposing the terror under the infamous Securitate, the secret police under the Communist regime. Gabriel Liiceanu, a prominent philosopher, who wrote about the “combination of circus and nightmare” that has grabbed the public opinion in the past two months since the Ponta government came to power.
The Social-Liberal government has been in power since May. It gained a a majority thanks to mass desertions from the PDL party that had ruled the country since parliamentary elections in 2008. New elections are due this fall and polls so far (and local election results last month) indicate a clear win for the ruling coalition. Mr Ponta would be sorry to miss that.
In sfarsit, vad si eu “lupul muscat de oaie “…!
Buldogul vorbeste de lovitura de stat ! Sigur ca da, pentru ei statul a fost basescu si pdl,asadar, are dreptate !
Urletul de durere al haitei este muzica cea mai placuta pentru milioane de oameni de care si-au batut joc ani intregi…!
Haita urla, sufera,scrasneste din dinti, dar mai sunt necesari cativa pasi pentru a se ajunge si la lupul chior…!
Doamne, ce vis frumos,ce muzica divina :sa-i mai vedem doar la…gradina zoologica… sau in orice alt loc…cu gratii !
Curat Mielul Turbat
urmaresc acum declaratiile R.Anastase si V.Blaga. Observ in spatele lor un grup de ciocli _ Oltean Igas, Spanu. Doamne, cred ca mi-ai auzit dorinta cea mare pentru ca am fost cuminte si EU NU BLESTEM NICIODATA, DAR …..(Vizionati pe Y0uTube GAITELE)
La Aniversarea a 7ani a Antenei 3, aceasta schimbare majora de sistem care se produce in Parlament, este, fara indoiala, un Cadou la al carui valoare a contribuit si “sarbatorita”. La Multi Ani !
Ma uit acum pe antena 3, dau declaratii Hoata Nationala, Dulaul servitor si in spatele lor slugarnici Oltean si Igas, Dumnezeule ce mutre au impreuna, astia ne-au condus pe noi ? PENIBILII ASTIA ?
Eu nu mai inteleg, pana acum se spunea ca doar grupul parlamentar care l-a propus pentru functie pe presedintele Camerei Deputatilor il poate destitui (sau asta e valabil numai la Senat?). Pai daca era atat de simplu, DE CE NAIBA n-au dat-o jos de acum doua luni???, ca doar motive erau (sunt) cu carul… (uite mai sus) Si noi tot asteptam sa vedem odata putina curatenie, dezinfectie, deratizare…
In rest, cu ce se intampla acum, trebuia sa se intample demult. Bun, baieti finuti, au incercat mai intai pe cale pasnica, cu politeturi, dar de unde?, ca n-ai cu cine! Basescu ia orice manifestare de bun simt drept slabiciune, pentru ca el nu cunoaste altceva. Atunci, bun!, daca e pe atacuri la jugulara, asa sa fie! Si sper sa fie doar inceputul! Deocamdata, ce face USL e sa des-faca doar cateva din miile de facaturi ale PDL-ului. Vorba lui Ciuvica, e doar actiunea de de-nazificare.
Iar tipetele de crocodil ale PDl-ului sunt un adevarat monument de nesimtire! Ceva de genul noi, PDL+Basescu, v-am palmuit (ca sa nu zic mai dur si mai colorat…) pe voi, romanii, cat si cum am vrut vreme de 4 (cel putin) ani, n-ati inteles voi de ce, dar asa trebuia pentru noi, mai voiam sa facem asta si in continuare, dar acuma vor unii sa ne opreasca!, pai se poate asa ceva?, nu e democratie, nu e libertate, e dictatura, blah, blah, blah… Si vor sprijinul si simpatia mea, a romanului palmuit?? I don’t think so…
In fine chestia cu eba, sper ca e o gluma, totusi, ca ar fi prea de tot. Dar, ce-i drept, in lumea asta basescoida, nimic nu e imposibil…
Cred ca sunt prea exigent,PREA PRETENTIOS!!!Pot sa am pretentia ca Nastase sa fie condamnat pentru ce a facut si NU pentru ce nu a facut???Pot sa am pretentia ca Anastase sa fie demisa legal????Sa nu-i oferim satisfactia ca cei care au trantit-o au comis un abuz???Pot sa pretind o constitutie clara bazata pe principii si normalitate????Nu,nu in tara asta in care oameni fara educatie,fara principii creaza”tocmeli” vandute ca bariere pentru fraieri!!!Am crezut ca limita superioara pentru stupid,absurd si penibil a fost atins dar m-am inselat,inca se poate!!!Tzigania de azi din parlament va face inconjurul lumii si concluzia normalilor va fi ca aceasta tara este imprevizibila si lipsita de logica si normalitate!!!Bineinteles vorbim de Transnistria!!!Stupid,penibil si absurd!!!
Zoltan1
Ce legatura are Transnistria in argumentatia ta? Nu inteleg.
In Transnistria,Basescu ar castiga alegerile pentru functia de”prezident” cu 90%, in fata contracandidatului sau Igor Smirnov!!!Exact cum a castigat Boc primaria din Cluj!!!Oricum nu am pretentia sa intelegi!!!Vorbim bineinteles de Transnistria!!!Stupid,penibil si absurd!!!
@Zoltan1
Am inteles ce vrei sa spui. Faci analogie cu sistemul din Transnistria. Credeam, in prima instanta, ca folosesti vreun reper istoric. Ceea ce s-a intamplat azi in Parlament, era singura solutie pentru alegeri prezidentiale anticipate.
Sub nicio forma!!!Singura sansa pentru demiterea lui Basescu este greva generala si 5mil de urlete “iesi afara javra ordinara”!!!Basescu nu rezoneaza decat la vocea Pietei Universitatii!!Stupid,penibil si absurd!!!
Toate bune si frumoase domnule Radu Tudor. Problema e ca alineatele 1 si 2 de la art 26 al Regulamentului CD nu sunt valabile. Desigur stiati acest lucru.
Vedeti acele stelute din dreptul lui (1) si (2)?
*) Declarat neconstituţional prin Decizia Curţii Constituţionale nr. 602 din 14 noiembrie 2005, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.027 din 18 noiembrie 2005; şi-a încetat efectele juridice în data de 2 ianuarie 2006, conform art. 147 alin. (1) din Constituţia României, republicată.
Deci presedintele CD poate fi schimbat pana in noiembrie doar conform alineatului (3):
Revocarea preşedintelui Camerei Deputaţilor poate fi cerută de grupul parlamentar care l-a propus
Felicitari pentru articol Radule! Astept sa te revad cu drag in emisiunea”La Ordinea Zilei”.Se anunta o zi “fierbinte”.:) M-as bucura foarte mult daca ai fi prezent si in emisiunea Sinteza zilei de astazi.Se pare ca azi sarbatoriti aniversarea Antenei3, ca saptamana trecuta ati fost prea prinsi cu evenimentele la care am fost cu totii martori.La multi ani tie si tuturor celor din echipa!Fara emisiunile voastre,fara dezvaluirile facute de voi, cei din PDL ar fi continuat sa incalce legile, sa faca tot felul de abuzuri si sa se simta la adapost. Cu ajutorul vostru, pot sa spun ca le-a sunat ceasul.Doamne ajuta!Iti multumesc pentru tot ceea ce faci si colegilor tai, desigur.Sunteti cu adevarat forta de care romanii au nevoie.
Cu aceeasi consideratie,
Gabriela B
Slava Domnului ca se uita si altii la noi, nu suntem numai la mana USL-ului :
Press Statement by Ambassador Mark H. Gitenstein (USA)
I am deeply concerned about any attempt to threaten the independence of Romania’s democratic institutions. Manipulation or threats to your institutions particularly your courts will not only be of concern to our government but to the way Romania is viewed by financial markets. We have had unfortunate experience in the United States with “court packing” when President Roosevelt tried to change the composition of our Supreme Court when he became unhappy with some of its decisions. These acts were universally condemned. It was a dark day in an otherwise great presidency and it will be a dark day in Romanian history if the same comes to pass here.
@Vasile G
Ambasadorul SUA, multa minte n-are, dar bun simt putea sa aiba? Poate face atac de cord de atata ”ingrijorare”! Nu l-am vazut deschizand gura cand bolnavii de cancer erau privati de medicamente, cand pensionarii mureau de foame sau de frig cu pensiile taiate in mijlocul iernii, cand Presedintele Parlamentului Ungar isi facea de cap pe la noi prin tara, cand Roberta Anastase fura voturile in Parlament etc etc. Unde era democratia atunci? Daca aceasta zi este neagra pentru Mark H. Gitenstein, sunt sigura ca va insorita pentru noi, ca cetateni ai acestei tari.
Mai nou intervine si ambasadorul SUA, sa-si vada de tara lui cea mai comunista din lume iar pedelistii trimit sesizari la Bruxelles, sa ma mai lase si aia ca nu e treaba lor, nu traiesc aia aici sub dictatura Betivului ,asa ca nu avem nevoie de aprobarea nimanui , noi decidem cei care suferim zi de zi din cauza saraciei si foamei nu SUA si Bruxelles.
Astia se cred in tara numita Basesciana. Rupti de realitate au tupeul sa strige in continuare “ciocul mic”
Stiga MONICA procurorul comunist. Eu zic insa sa-i puna mai multa gheata si mai putin lichid. Sa strige fara nodul din gat! Asta stie sa strige din vremea cand era procuror comunist si batea detinutii carora le striga: nu-i asa ca ai gandit, visat, soptit impotriva procuraturii comuniste? Femeia cu mustati si biciul otravit graieste . Este lovitura de stat data partidului basistilor ? Pai au o tara a lor Basesciana ? Ca nu am auzit. Eu traiesc in Romania si nu stiu decat despre bucurie, aplauze si asteptari pentru a intra in democratiea furata de basescieni. Astia – din basesciana macovista – tara lor de glorii si de fripturisti – sa strige cat or vrea.! Am auzit ca s-ar fi trezit si ambasadorul SUA sa vina – dupa ce si-au luat tainul – se ne dea PRETIOASE INDICATII. Si asta crede ca traieste in tara numita Basesciana. Treziti-va baieti! Salutati-o pe Monica si cautati-i cat mai repede mapa profesionala petru a fi publicata pe siteul UE! Mult succes USL! Noi, cei din Romania asteptam de ceva vreme asemenea demersuri. Inca o data succes!
Avem parte din nou de un circ penibil. Impresia pe care mi-o lasa aceste evenimente este ca ambele tabere se lupta pentru propriul bine, nicidecum pentru binele acestei tari. Mi se pare penibil sa incurajezi abuzurile actualei puteri doar pentru ca si ceilalti au facut abuzuri. Chiar nu se poate altfel? In niciun regim de pana acum nu s-a respectat legea, banii nu au ajuns unde ar fi trebuit sa ajunga pentru ca tentatia e atat de mare pentru ei… Nu ma simt reprezentata de Basescu, de Ponta sau de Antonescu. Cand o sa invete acest popor sa nu mai aleaga raul mai putin rau? Adevarul de care vad ca va feriti este ca USL a obtinut un vot negativ. Bravada USL in acest caz tinde spre un comic absurd. Nu fac parte din nicio formatiune politica, nu sunt simpatizanta vreunei tabere. Sunt unul dintre acei oameni ai acestei tari care are de suferit insa de pe urma acestor “razboaie” si ma doare sa vad ca sunt atatia oameni care simt nevoia sa se alature unei tabere impuse.
Ai dreptate Ioana ! Am exact aceeasi impresie !
Noua putere isi incepe “lucrarile” in acelasi mod pe care l-am urat din tot sufletul la ceilalti : prin abuz !
@ Ioana
Probabil te simti reprezentata de Vadim Tdor, Gigi Becali sau Dan Diaconescu! 😀 😀 😀
Voturile dintr-un Parlament legitim, nu inseamna abuz. Ceea ce deranjeaza e ca vor sa faca totul intr-o zi.
LAMULTI ANI ,ANTENA3 SI JOS CU BASESCU SI CU TOATA CLICA LUI DE CIRCARI.
uiati fratilor schelalaiala draq,jale mare bene,durere..o mostra din evz a unui individ batran,nu i-ar fi rusine .
“Valurile negre inundă oraşul. Mătură tot ce întâlnesc în cale. Calcă în picioare, stâlcesc. Statul nu mai există. Democraţia are capul spart şi ochii vineţi. Instituţiile sunt goale, funcţionarii au fugit. Legile sunt suspendate. Una singură guvernează: legea celui mai tare. Diktatul pumnului. Europa este paralizată. Nu înţelege nimic. Aşa a fost cu nişte lustri în urmă.
Între timp, am intrat în NATO, am intrat în UE. Am tot fugit spre Vest, să găsim o umbrelă, un scut, ceva, să scăpăm de mâna lungă, cu multe ceasuri, a muscalului. Aiurea!
Zilele mineriadelor s-au întors. Neo-minerii s-au isteţit. Au lepădat uniformele negre, s-au spălat pe faţă, au îmbrăcat costume scumpe şi gulere albe. Dar năravurile de mardeiaşi le-au rămas.
Au pus mâna pe Parlament, ca pe o bâtă, au înghesuit democraţia într-un colţ şi o pocnesc cu sete în moalele capului. Nu mai există legi, nu mai există reguli.
Ca şi la mineriade, creierele stau ascunse. Ponta face pe mimoza, vezi Doamne, n-are treabă cu ce se întâmplă în Parlament. El e cu guvernul. Dă rapoarte despre neuitatu-i periplu la Bruxelles, se întâlneşte cu guvernul de la Chişinău…
Antonescu îşi reprimă încă un discurs isteric… istoric. Freza rămâne lipită de frunte. Doar ochii galbeni ca de lup îi sticlesc lacomi….
Voiculescu stă pitit după Antene. O picătură de salivă în colţul gurii.
Masele trebuie lăsate să facă treburile murdare. Hienele şi hotarii trebuie să cureţe câmpul de leşuri. Abia atunci vor veni ei, trei. Craii. Se vor cocoţa în capul trebii.
Cârpa freacă podeaua istoriei. Cine îşi mai aminteşte de plagiate? Îl mai ţineţi minte pe Grăjdan? Ce e aia incompatibilitate? Uitată este sinuciderea, uitat glonţul care a intrat prin Zambaccian, a găurit sternocleidomastoidianul şi a ieşit pe la Rahova.
Instituţiile statului cad ca popicele. Majoritatea tac ca găina, paralizată când vede lucind lama. Câte una, cum e Curtea Constituţională, mai încearcă vreun comunicat timid, ca un testament
Peste ţară, pluteşte un miros dulceag de cadavru. România, turtită de caniculă şi lovitura de stat, a luat forma unei colive.
În răcoarea de la Kiseleff, Ion Iliescu zâmbeşte hâd. A câştigat încă o dată.”
Antivirusul a intrat in actiune. Sa vedem daca reuseste sa invinga virusul portocaliu si calul troyan de la Cotroceni.
Sunt absolut socata de ce se intampla si de cum se agata de putere portocalii.Bravo USL, sa-i ajute Dumnezeu sa reuseasca, m-au uns la suflet azi. Sper sa fie perseverenti si sa nu aiba mila. De asemenea cred ca ar trebui sa iesim in strada ptr ca au nevoie de ajutorul nostru, Basescu e in stare de orice, chiar sa decreteze stare de urgenta.
Tare mi-e teama ca nu va pleca de la putere decat cu catusele la maini.
ar fi ceva dragut ca romanii sa iasa in strada ca asta-iarna si sa strige JOS BASIESCU!!!!
In primul rand urez LA MULTI ANI ! Antenei si bravilor ziaristi care si-au adus aportul ca EA<ANTENA3 sa ajunga aici !
Sper ca USL sa reuseasca sa ii elimine pe acesti doi mafioti !Dar e nevoie ,ptr popor ,ptr cei mai….. sa iasa cineva de la usl sa urle tot ce au facut pdl-isti pana acum,nu vedeti ce tupeu au pdl-isti ?
Am auzit persoane simple spunand ca cei din usl sunt slabi,in opinia lor,cei care nu urla nu au dreptate,atunci sa se urle toate ilegalitatile facute de fostul guvern.
Antena3 are parte de o aniversare exploziva! Foarte potrivite evenimentele de azi cu ceea ce aniverseaza trustul! La multi ani si la mai mare, si voua, si noua!
Felicitari pentru documentare dl. Radu Tudor!
Eu cred ca pedeleprele, dupa gandirea lor, mai bine zis a tartorului lor Basalaul, au dreptate, cand spun ca ceea ce se face azi se numeste lovitura de stat. In conceptia lor/lui “statul sunt eu (bulibasa Basila)” si intr-adevar actiunile de azi, vizeaza in final eliminarea dictachiorului, dar pana la el trebuie eliminate zidurile de aparare, garzile de corp si alte piedici.
Deci succesuri multe “loviturii de stat” !
Penibili pe naiba.Nu vezi ca au trecut in barca USL-ista.Faina demnitate are struto-camila USL.Cu astia da viitor pe Romani si Romania.Ce ti-e pedele ce ti-e usele.Ca tot se amesteca acum.http://www.antena3.ro/politica/pdl-a-mai-pierdut-un-membru-inca-un-senator-trece-la-usl-174033.html
Auzi, da’ blonda lui Base de unde crezi tu ca vine? Nu din PSD si PNL? Ai uitat ca Basescu a facut parte din doua guverne sub Iliescu, si dintr-unul sub Constantinescu. Ati vrea voi sa fim noi amnezici, dar nu suntem.
Pe mine, de exemplu, tocmai asta ma indigna. Ca nu ii loveau si PSD-istii si PNL-istii pe PDL-isti cu propriile lor arme.
Partea proasta e ca USL-ul nu prea are majoritate parlamentara, cu calul troian al unepereului infipt in dos si cu adunatii copaceni de ultim moment.
Adunatii copaceni vor ingrosa mereu randurile puterii.
Cred ca astazi este ziua in care serviciile l-au lasat din brate pe Basescu
@ aurentiu_73
Exact la asta ma gandeam si eu! PDL-ul este pur si simplu luat prin surprindere, parca-s toti loviti cu leuca in cap.
Era imposibil ca serviciile sa nu fi stiut ce pregateste USL si totusi portocalii (inclusiv Basescu) sunt surprinsi de ce li se intampla. Daca Basescu ar fi stiut din timp n-ar fi scapat prilejul sa faca macar o aluzie (asa cum a facut-o de atatea ori). Ar fi facut presiuni asupra UNPR si UDMR, i-ar fi amenintat cu dosare, ar fi facut ceva.
Este prima data cand vad ca Basescu nu mai este cu un pas inainte.
@ laurentiu_73
Scuze, am omis prima litera din numele tau. Se poate spune ca te-am botezat, asa ca iti datorez un miel! 😀
Tot auzim ca este ” lovitura de stat”…este penibil la maxim parca a pus Dobritoiu tunurile pe casa poporului!
oau, minuant comentariu; si cei care raspund, minunat; Cum naiba gasesti toti retardatii, prietene?
Am ajuns sa spunem Americii, care ne trage de maneca sa nu derapam, sa isi vada de treaba lor;
Poti te rog comenta si afirmatiile lui Gittenstein? (de fapt cred ca poti spune, documentat ca la absolvirea in Franta a lui Funeriu, ca e cumparat de Basescu);
Mi se pare minunat ca inca mai gasesti oameni care sa te creada; Oricum cred ca in curind veti fi luati la suturi, de poporul pe care il credeti complet idiot si orb;
Parerea mea;
@ claudiu
Eu nu cred ca poporul este complet idiot si orb, dar ca tu esti este convingerea mea ferma! 😀
D-le Radu Tudor ,
A3 este cea mai urmarita televiziune de stiri , iar eu sunt un fidel telespectator al acesteia . De aceea consider inadmisibil sa nu se poata face nici o transmisie in direct , fara caderea fie a imaginii , fara a sunetului sau amandoua odata . Ce dracu , chiar sunteti in urma cu echipamentele sau sunt interventii oculte ?
Nu-mi place de basescu si de pedeleii lui, dar ce s-a intamplat astazi ma sperie. USL-istii sunt o gasca disperata nu doar sa puna mana pe ciolan, ci sa controleze TOT ce misca in tara asta. Pentru mine este un semnal infiorator.
Ce sa controleze draga , ca pana acum Basescu controleaza tot !
Pentru mine e un semnal bun. Macar NU MAI CONTROLEAZA BASISTII TOTUL. Cat despre lipsa ta de simpatie pentru ei, sunt foaaarte, foaaaarte convinsa de sinceritatea cu care o declari.
@Adina
Vai Adina, dar pana acum n-ai trait infiorata????
@ Adina
Semnalul infiorator este daunator sanatatii! 😀 😀
Eu am vazut doar secventa in care Blaga striga de la tribuna ca “ati furat”. Ma gandeam ca isi face autocritica fiind sef de partid. Pe urma am inteles ca hotul… e Ponta! Deci,” hotul striga: hotii !”
Si de ce se supara daca Parlamentul vrea s-o schimbe pe Anastase? De ce a pus ” Un copil la conducerea tarii?”( cred ca Anastase e mai tanara decat Ponta)
Dar mai cred ca USL cade intr-o capcana: aceea a rafuielilor politice,alimentand scandalul provocat de Base, neglijand dorintele cetatenilor: guvernul sa schimbe viata in mai bine pentru ei.
Ponta ar trebui sa se afle mai mult la guvern, cu mesaje pentru cetateni si nu pentru Basescu.
Dupa cate vedeti, Basescu il atrage in spectacole televizate, estompand mesajele USL catre popor:
” Cine pleaca la Bruxelles”, regia: T. Basescu, “Plagiatul”, regia; T. Basescu, “O scrisoare pierduta sau jocul de-a demisia”, regia: T. Basescu…
@ Ioana S
Si cam cum crezi ca guvernul ar putea schimba situatia oamenilor in mai bine, daca toate institutiile statului (controlate de Basescu) ii pun bete in roate?
Simplu: Ponta si ministrii-la guvern, cu mesaje clare pentru cetateni iar restul USL-in Parlament, deblocand constitutional situatia creata de minoritatea PD-L( dupa Base, democratia inseamna dictatura minoritatii).
Europarlamentarii USL ar trebui sa se miste mai cu gratie, PPE( care are mai multe informatii decat un om de rand) vad ca se discrediteaza singur, sustinand un partid cu muuulte dosare penale.
aa, si mai e ceva interesant; vom avea un presedinte al senatului, altfel spus al doilea om in stat, pe cineva care are o prezenta in senat de 1%;
Oau, asta e minunat;
@
Pentru CRIN ANTONESCU
@
Pentru VALERIU ZGONEA
REVOCAREA ROBERTEI ANASTASE POATE FI FACUTA
In cadrul sedintei Camerelor reunite se poate propune un punct pe ordinea de zi- care sa fie votat.
La respectivul punct, figureaza acceptul desfasurarii sedintei “diviziei” Parlamentului – Camera Deputatilor – in cadrul plenului reunite, existand numarul necesar de deputati pentru acest lucru, senatorii fiind doar invitati.
I se incredinteaza conducerea sedintei unui vicepresedinte al Camerei.
Se supune la vot (voteaza doar deputatii) ordinea de zi:
– revocarea Robertei Anastase
– alegerea unui nou presedine al Camerei Deputatilor.
Se spune la vot ordinea de zi (voteaza doar deputatii).
Se supune la vot primul punct- revocarea Robertei Anastase (voteaza doar deputatii)
Se supune la vot al doilea punct (cu propunerea noua de presedinte)- voteaza doar deputatii.
Se constata indeplinirea procedurile si se precizeaza noul presedinte al Camerei.
Pentru incheierea tuturor procedurilor, deputatii supun la vot- si aproba- ca Decizia sa poata fi dusa la Monitorul Oficial si de un secretar general adjunct.
Decizia Canerei este trimisa la Monitorul Oficial si publicata.
Se reia, apoi, sedinta Camerelor reunite.
P.S.
Ar fi bine sa transmita cineva solutia.
@
Radu Tudor
Ar fi bine sa transmita cineva solutia pentru revocarea Robertei Anastase, astfel incat sa fie folosita sesiunea extraordinara.
Eu nu o pot face.
Sa vina Salvarea ! Basistii fac atac de cord si spume la gura !
@ Invectiva.ro
Aoleu, spume la gura? Asta este de rau, inseamna ca au turbat! 😀
Si nici vaccin antirabic nu se mai gaseste, ca au avut grija sa puna la pamant si Institutul Cantacuzino!
Ma uit acum cu sila la Oltean cum gangaveste si se vaita si mai are putin si plange, el, care ii zicea lui Udrea “sa ramanem la putere mereu!”, si imi doresc din toata inima sa dispara din viata noastra acesti oameni necinstiti, ticalosi, atat de mici si meschini, care au ajuns in niste pozitii incredibile, care s-au jucat si inca se joaca cu soarta inregii tari, desi unii dintre ei, precum acest Oltean, sunt complet analfabeti, ca sa nu zic mai rau; si imi doresc sa iasa tara din ghearele nenorocitilor astora, si sa nu mai ajungem niciodata, niciodata, cu astfel de oameni la conducere! Ma bucur pentru ce se intampla azi, dar ma si tem. Pana nu-l vedem dat jos pe Basescu prin referendum nu avem liniste, si mi-e frica si pentru referendum, ca doar a mai fost unul, si poporul roman, in intelepciunea lui, stim ce a facut. Sper sa nu se intampla asa ceva din nou!
ROBERTA LA PUSCARIE
Am ascultat-o pe MIS(A) betivanca. Cica “n-am muncit atata, noi, toti romanii, pentru intrarea in Uniunea Europeana, ca s-o lasam pe mana altora, sa-si bata joc de ea”. ASTA TREBUIA SA NE-O FI SPUS ADRIAN NASTASE, DUPA CE A OBTINUT PSD-ul 42% IN PARLAMENT, IN ANUL 2004, SI CAND A REFACUT JUCATORUL MAJORITATILE PARLAMENTARE, RECURGAND LA O “MINERIADA” PE CARE O ACUZA EI ACUM!!!
USL!!! USL!!! USL!!! USL!!!
ICR,Monitorul Oficial,OUG de modificare a competentei CCR cu privire la hotararile Parlamentului,amenintarile cu schimbarea membrilor CCR,demiterea membrilor CNADR,CA al TVR schimbat cu majoritate absoluta USL-fara niciun membru din opozitie,demiterea Avocatului Poporului,demiterea presedintelui Senatului si a C.Deputatilor-ce mai urmeaza-restrangerea libertatilor cetatenesti?
@ florin grigoras
Da, restrangerea drepturilor cetatenesti pentru portocalii care vor fi gasiti vinovati (si fii sigur ca vor fi) de furturile din bugetul statului.
Ce, iti pare rau ca a intarcat balaia?
Buna ziua, am o nedumerire… Ce anume se urmareste prin campania “USL da lovitura de stat”?
In cazul unei lovituri de stat, sau a decretarii unei stari de urgenta sau ceva asemanator, ce atributii ii revin presedintelui romaniei?
Iar o sa faca Basescu o conferinta de presa. Nu mai suport sa-l vad pe omul asta otravitor pe ecran.
Stai putin, ca nu despre PDL e vorba.Aia oricum nu mai au nicio sansa sa ajunga la putere, e vorba ca dupa ce voi ne-ati intoxicat cu USL-ul vostru ne-am dat si noi seama ca si astia sunt la fel.Nu a spus nimeni ca PDL-ul a fost mai breaz dar nici sa nu incerci sa maschezi ca au facut astia de la USL da?E in regula, si aia au facut poate mai rau dar in cazul lor tu ai fost primul care a criticat, acum de ce nu o mai faci?
Poti sa ramai cu Basescu pana la capat! Chiar si in celula de la Rahova!
1- priveste la alt post,2- – votezi in toamna ce vrei ?
Asa e , tu nu esti pdlista , tu esti basista , ca multi alti nenorociti care ati manipulat in aceasta tara . Rusine !!!
@ dorel si maria
Mai rau, este udrista, ii ridica osanale pe blog (“va iubesc”, “sunteti cea mai frumoasa si inteligenta femeie din politica”).
Ca sa nu se lase suspendat, Base ar putea sa-si traga un glont in cap. Cred ca ar avea mari sanse de reusita, deoarece, in ultimele zile, orice politist (sau SPP-ist, la nevoie) a invatat sa se fereasca de dosare penale pentru impiedicarea sinuciderii unui inalt demnitar si orice medic a invatat ca singurul prim-ajutor legal in astfel de cazuri se poate acorda numai la Rahova.
– rateaza ! ii tremura mina !
nu va mai chinuiti sa postati, sunteti sub media de IQ pt acest blog
cine eu?127,test pe bune,membru al “+124”
La cine va referiti?
Ce-i aiureala asta? Intrebarea era pt. d-l Radu Tudor si apare sub comentariul d-lui Bocanila! (desi am dat click pe “Replay to Radu Tudor).
@ M
Da , si-a bagar dracu’ coada pe acest blog si a incurcat itzele. Si la mine a aparut chestia urmatoare:
gemil says:
July 3.2012 at 7:23 pm
Acum va bucurati, nu?
Cand va spuneam eu ca va plangeti(unii)ca babele, de tradare, cand cu Placinta, cand cu Branza, cand cu Oprea, ba, si de… “blatul” lui Ponta cu Base’. Acum sunt valabile “compromisurile” astea de care va spuneam ca sunt necesare, asa-i?. Acum ce-o sa spuneti? Ca ati fost vigilenti. Nicio problema. Dar erau si amenintari ale unora, ca cine ii mai vor vota pe astia de la USL, prosti vor fi. Si cine s-o mai uita la ANTENA 3. Au fost, cel putin, nedrepti si imaturi. Pana si CTP-ul s-a convertit.
Reply
1.Radu Tudor says:
July 3.2012 at 5:01 pm
nu va mai chinuiti sa postati, sunteti sub media de IQ pt acest blog
o gemil says:
July 3.2012at 7:31 pm
@ Domnule Radu Tudor
referitor la IQ-ul meu,nu m-am testat. Imi prezint scuze, daca am gresit cu ceva de credeti asa ceva. Nu stiu la ce comentariu al meu va referiti? Sau poate asa, in general.
M-am linistit dimineata cand am vazut ca si pe altii i-a „bulversat” remarca d-lui Radu Tudor, deci a fost sigur o intoxicare a unuia care a spart „blogul”. Totusi , din cauza IQ-ului meu scazut , la ora aia(pe la 12:00noaptea),, m-am precipitat am scris ce-am scris , dupa care, cum spuneam, m-am linistit.
PS:Vad ca dl. Radu Tudor nu pune ordine, sa ne lamureasca ce se intampla cu aiurelile astea”. Respectiv, cine-i “andrisantul”
dle ghioc, dvs ati scris ca prost o fi cel care s-o mai uita la antena 3?
@ M
Te-ai lamurit? Ca sa nu mai zic de ora la care postezi…apare mai devreme cu trei ore… dilema care a ramas in coada de peshte de la ultima discutie(?!) din iarna si care incurca mai tare lucrurile. Cred c-o stii.
PS: Scuze. Fac si o verificare daca ceea ce scriu se duce la “Reply to M” sau aiurea ca si aseara, si, ca si in dimineata asta(S-ar putea ca “lamureala” sa apara altundeva si sa ma intrebi cu ce sa te lamuresti?)(Hai, ca-si spune cuvantul IQ-ul…meu)
@ gemil
Si totusi replicile apar aiurea, i-am dat un raspuns Carlei l 8:23 (de fapt 11:23) si tot aiurea a aparut.
Sper ca este doar o mica defectiune, nu cred ca mai are rost sa mai ne preocupe acesta problema.
(precis ca nici acest comentariu nu va aparea ca “replay to gemil”)
@M
Probabil ca Radu Tudor i-a raspuns unuia care delira.I-a sters comentariul respectivului si raspunsul a aparut sub comenatariul altei persoane.Pentru a inlatura orice dubiu, singura solutie viabila este ca Radu Tudor sa scrie in reply, cui se adreseaza.
@ carla
Si eu m-am gandit ca probabil a sters comentariul cuiva, dar nu a sters si replica sa.
DOMNULE RADU
SE PREGATESTE DICTURA MILITARA PINA LA REZOLVAREA SITUATIEI ASTA O SPUN CU 30 MINUTE INAINTEA DISCURSULUI BASESCU AVETI GRIJE DE MIINE POATE SA CONDUCA COLONELU UNGUREANU LA GUVERN
BASESCU VREA VARSARE DE SINGE O SA FIE MAI RAU CA IN SIRIA
N-ar fi exclus. Dar cel mai bine ar fi sa-si “culeaga roadele” cei care l-au preferat si l-au votat in 2004 nestiind (Iti dai seama!) ce fel de om era. Ca de atunci a pornit tavalugul.
COTOI E MEMBRU IN COMISIA JURIDICA ?
Ce tot atatea pauze de consultari? Cate pauze de consultari au cerut USL-istii atunci cand se relua votul pentru Curtea Constitutionala dupa ce fusese ales un reprezentant PSD-ist, pana cand a castigat reprezentantul PDL?
Mark Gittenstein are interese financiare. Bun. Si daca acestea ii vor fi asigurate de o noua putere?
basescu va trage “semnale de alarma” ..democratia e in pericol..sariti fratilor..comunistii vin pe tancuri etc.
sunt curios daca vor fi manifestatii de protest impotriva guvernului Ponta,e vreunul?
Pe cine ameninta , cu ce drept suntem amenintati , cum este posibil sa fie poporul roman amenintat cu asemenea tupeuuu???? Pare ireal….incredibil…cred ca dupa douazeci de ani avem nevoie de o noua Revolutie !!!! va trebuii sa ne exprimam dinnou vointa in strada….????
Daca Basescu cere liderilor partidelor politice sa inceteze, eu ii spun ca cetatean lui, ca uita pe cine guverneaza. El a fost pus acolo de cetatenii acestei tari si tot asa va cadea. Are comportament de securist. Ii fuge pamantul de sub picioare? Vrea razboi civil? IESI AFARA JAVRA ORDINARA!!!!
Disperarea cand imi vineeee
Dau si haina de pe mineeee…
“Politicienii trebuie sa fie egali in fata legii, la fel ca orice cetatean”. Ooo, vedea-l-as eu egal in fata justitiei cu Nastase! Si pe el, si pe neintegrata, de multa vreme, in absolut! Si chiar si pe Morar, protejatul lui Gittenstein!
JOS ROBERTA! JOS ROBERTA! JOS ROBERTA!
Normele UE in materie de justitie le-a incalcat numai Basescu, din ce in ce mai cu sete!!!
Sublim!!!!Basescu este singurul aparator al valorilor Europene!!!Fretilor mana pe arme si pieptul la Carpati!!!Sa aparam tara de Transnistria!!!!Stupid,penibil si absurd!!!!
D-le Radu Tudor explicati-i d-lui Ciuvica ca conform Constitutie Romaniei ca securistul bisnitar si smenar Basescu Traian nu are imunitate vis-a-vis de faptele penale comise de acest infractor. Infractorul are imunitate fata doar de declaratiile politice.
Avertismentul a fost pt oprea si bozgor, ei au dosare la sertar, de-aia “nu se pot ascunde in parlament politicieni cu dosare”!
Sa faca ce vrea USL … nu ma mai intereseaza ! Sunt fericit ca Nastase e in puscarie !!!
In viata roata se intoarce. Asta n-o pot intelege unii. Si s-ar putea ca intr-o zi sa se bucure si altii fiindca ai ajuns tu, pentru ca ai trecut pe o strada (spre exemplu), la puscarie.
A iesit lumea in Piata Universitatii, poate ii aratati, sa iasa mai multa lume.
Da, toti romanii carora li se restituie banii, si toate drepturile furate, sa iasa in strada si acum la bucurie, asa cum au iesit la proteste. Si sa strige iarasi, pana li se indeplineste revendicarea: JOS BASESCU!
Bravo d-le Radu Tudor. Va iubesc ! Aveti dreptate!
adevarul ca m-a surprins.
a plagiat ,vorba lui dl Ciuvica, pe ala cu “Valurile negre inundă oraşul. Mătură tot ce întâlnesc în cale. Calcă în picioare, stâlcesc. Statul nu mai există. Democraţia are capul spart şi ochii vineţi.”
ce ma surprins nu “mesajul” ca el si camarila sa e Statul si amenintza pe oricine pune la indoiala asta
ci faptul ca astia comunica intre ei domnule,sunt ca o familie,au idei ce si le comunica unii altora,conlucreaza,consilierii,evz,media lor,tzac-pac,ce e mmai bun?.asta.asta dam citire…dau dovada de..sunt ca un stup de albine !nu credeam
Solutia aleasa de Adrian Nastase- de a renunta la cererea de intreupere a pedepsei, in conditiile in care cauza urma sa fie stramutata “cu dedicatie” – este un exceptional reflex de luptator.
Sa nu uitam ca Victor Ciorbea a fost procuror si, cand a facut acea afirmatie, anume ca Adrian Nastase ar putea fi omorat “cu ocazia” transportului in orasul-nu-stiu-care unde ar fi stramutata judecarea cauzei, a vorbit intuind perfect gandirea si intentiile procurorilor Monicai Macovei.
Subliniez ce am mai scris: in penitenciar, viata lui Adrian Nastase este in pericol. I s-a pregatit- si intentia este mentinuta- soarta lui Sorin Crivat (asasinat in penitenciarul Codlea).
Amintesc ca de “noul caz Adrian Nastase” (legat, formal, de tentativa de sinucidere- pe fond, este si altceva, extrem de grav) se ocupa procurorul Selaru- acelasi care a “ingropat” cazul Sorin Crivat, asasinat in penitenciarul Codlea.
Un Zeus foarte amenintator, foarte periculos, prin antecedente.
Acest personaj care actioneaza sub ubrela unchiului Sam trebuie sa plece de graba. Acest scelerat este in stare sa sacrifice o tara pentru o idee bolnava.
Sa intelegem ca teama a trecut de “partea dreapta”…
Oricum felicitari USL, sper doar ca acest demers sa aiba si o finalitate frumoasa!!!!
Doamne ajuta sa ajungem si noi la normalitate!!!!
@
Radu Tudor
Urmatorul pas pe care aproape l-a anuntat, in subtext, Traian Basescu este declararea starii de urgenta.
Asta inseamna dizolvarea Parlamentului, interzicerea unor televiziuni si ziare, etc.
USL trebuie sa se grabeasca- ar putea fi o chestiune de ore!- atat cu suspendarea lui Basescu DAR si- fulger!- cu modificarile necesare privind anumite chestiuni legate de Curtea Constitutionala.
Repet: e chestiune de ore!
basescu nu se da plecat precum gadhafi.despre ce justitie vorbeste presedintele?! in romania nu exista justitie .justitia in romania este un S.R.L. CINE LICITEAZA MAI MULT CASTIGA .b
Sper ca Anastase & Co sa fie colegi cu sacrificatul Adrian Nastase.
Cu siguranta foarte multi dintre politicieni si nu numai, ar trebui sa fie “colegi” cu Adrian Nastase, daca e sa fie “colegi”.
Cin’ sa creada, marinare,
C-ai vanzari anterioare,
Si ti-ai tras atatea case,
Sa te duci langa Nastase
Susotind la capul sau:
Scoala tu, sa m-asez eu?
Important este ca noua configuratie sa nu se imbete cu drogul puterii. E ceva specific dambovitean.
in ce masura un om cu pozitie minoritara sub 10% sustinere( parerea mea) mai este in postura ( ca sa nu spun mai are tupeul) sa ceara ceva?!?!
cred ca noi romanii ar trebui sa mai luam si atitudine ca “dormim” de prea multa vreme….
Colosal!!!Basescu amaninta cu dizolvarea parlamentului si interzicerea partidelor politice!!!Fenomenal!!!!Stupid,penibil si absurd!!!
Situatia, asa cum o vad eu, este EXTREM de grava.
Nu datorita faptului ca USL schimba tot ce misca.Este DREPTUL lor, ca majoritate, sa schimbe tot.Mai ales ca atat moral cat si moral, Anastatse trebuia cel putin schimbata din functie, daca nu exclusa din Parlament, arestata si condamnata.
De ceea ce ma tem eu este reactia de caine turbat care se vede incoltit.Basescu poate si foarte probabil va da ordin de “ridcare” pentru unele persoane, persoane cu priza in electorat, provacand proteste masive, si iemediat instaurand starea de necesitate si dizolvarea Parlamentului.
Desigur ca tot ceea ce va face va avea viata scurta (inclusiv starea de necesistate), dar daca se va vedea pierdut, nebunul o va face.E de ajuns numai ANUNTUL “stare de necesitate” si Romania va avea dobanzi duble sau triple la imprumuturi, provocand o devalorizare masiva a leului cu repercursiuni asupra intregii populatii.
Este exact ceea ce a spus in discurs, Ponta si Antonecu si ceilalti vor aduce prejuducii economice Romaniei daca mai continua cu actiunile incepute.
Nebunul trebuie suspendat RAPID si arestat.
traian basescu se simte impiedicat: sa mearga la bruxeles, sa faca reforme bla bla bla. singurul motiv pentru care este impiedicat este sticla de tzuica, pentru ca omul o tine intr-o veselie de cand a reusit sa se cocoteze in scaunul de la cotroceni. cred ca beat era si atunci cand l-a pocnit pe copilul ala la miting, pentru ca in prima faza a spus ca nu-si mai aduce aminte nimic : asadar, el bea pana i se rupe filmul! si mai intotdeauna, a doua zi, in plina mahmureala si delir bachic, isi mai aduce aminte ca este capitan de nava.morala? asta bea cel putin de cand a inceput serviciul… BASESCU LA DISTILERIE!
Si cu asta ce-am facut? Vorba lu’ Birlic (mare actor, domnule). Pai cu Alma zisa Roberta zisa Anastase, cum ramane? O trimitem la puscaria de femei sau sta bine merci, cu al sau poponet imens pe banii contribuabililor? Si mai e ceva… Ce facem cu CCR sesizata de Blaga, care in mod sigur, 1000%, va considera revocarea lui ca fiind neconstitutionala? Si cu revocarea judecatorilor CCR… caci CCR se va pronunta asuprasi… ce facem? Cum evitam conflictul de interese?
Macovei Monica e dementa, e dementa pe bune.
“Europarlamentarul PDL Monica Macovei a declarat că în momentul de față românii asistă la ”o lovitură de stat” și că ar trebui invocat art. 7 din Tratat privind suspendarea temporară a drepturilor unui stat ca urmare a încălcării valorilor democrației.
”E o lovitură de stat, se încalcă legea, instituțiile democratice se desființează. Înțeleg că se planifică noi ordonanțe de urgență ca să nu mai ajungă nimic la Curtea Constituțională”, a precizat Monica Macovei, pentru NewsIn, potrivit realitatea.net, adăugând că ar trebui invocat articolul 7 din Tratatul UE. USL a precizat însă că nu va cere schimbarea judecătorilor de la Curtea Constituţională.
Potrivit acestuia, la propunerea unei treimi din statele membre în Parlamentul European sau a Comisiei Europene cu aprobarea Parlamentului, Consiliul poate hotărî cu o anumită majoritate că într-un stat membru s-au încălcat grav valorile democrației, statului de drept, ”exact situația în care ne aflăm astăzi”. ”Asta poate să ducă la suspendarea drepturilor care revin acelui stat membru. Cred că nimic nu trebuie nefolosit în acest moment pentru a împiedica această lovitură de stat”, a precizat Monica Macovei, adăugând că nu s-a mai întâmplat așa ceva din timpul mineriadelor.
”În 20 de ore totul se distruge, totul se schimbă total ilegal. Așa cum am făcut eforturi foarte mari să intrăm în UE – și țara, și eu personal – cred că tocmai ca să ne apărăm țara acum trebuie să invocăm articolul 7”, a mai spus europarlamentarul PDL.”
NEDREPTATE DEMOCRATICA ?Intr-un sondaj sunt destui care sustin ca suspendarea sa fie facuta doar daca mai incalca Constitutia. Este nedreapta aceasta mila :daca l-am iertat in luna mai 2007 a fost pentru infractiunile de pana atunci ; nu i-am dat licenta pentru viitorul de dupa mai 2oo7 !
Pentru mai buna informare a celor aflati in “exces de mila”, va rugam ca Antena 3 sa faca o sinteza a tuturor incalcarilor si derapajelor de dupa mai 2007 pana azi 3 iulie 2012 orele 21:00 ! Macar odata la 2 zile sa reluati filmuletul sintezei, pentru a fi mai putin milosi cu cel care a incalcat pana si Biblia prin juramantul pagan din 3 decembrie 2009 !Bine spun crestinii :”Dumnezeu nu bate cu bata”, am suferit pentru ca l-am reales surzi si orbi la blasfemie, acum e randul lui si al supusilor sai sa sufere !
Acum va bucurati, nu?
Cand va spuneam eu ca va plangeti(unii)ca babele, de tradare, cand cu Placinta, cand cu Branza, cand cu Oprea, ba, si de… “blatul” lui Ponta cu Base’. Acum sunt valabile “compromisurile” astea de care va spuneam ca sunt necesare, asa-i?. Acum ce-o sa spuneti? Ca ati fost vigilenti. Nicio problema. Dar erau si amenintari ale unora, ca cine ii mai vor vota pe astia de la USL, prosti vor fi. Si cine s-o mai uita la ANTENA 3. Au fost, cel putin, nedrepti si imaturi. Pana si CTP-ul s-a convertit.
@ Domnule Radu Tudor
referitor la IQ-ul meu,nu m-am testat. Imi prezint scuze, daca am gresit cu ceva de credeti asa ceva. Nu stiu la ce comentariu al meu va referiti? Sau poate asa, in general.
Bravo Radule , bravo si Ciutacu . Danei Grecu ii mai trebuie uneori si cate un bobarnac !
Ceea ce spune Basescu cu legitimitatea guvernului si parlamentului , ar trebui pus zilele aste ca motto la A3.
Voi sarbatoriti fericiti ziua Antenei 3, dar nu va ganditi la bietul Gittenstein, care nu stie, saracul, asa cum nu stiam nici noi saptamana trecuta pana in ultimul moment cine merge la Bruxelles, daca ii mai vine Basescu maine la un wisky, de Ziua Americii, sau i-l suspenda “copiii” rai din Parlament.
La brutariiieeeeeee!!! Robertaaaaaa la brutariiieeeeeeeeeeee!!!!
APROPO DE ANIVERSARE, LA MULTI, MULTI, MULTI, SI FERICITI ANI!!!
FELICITARI PENTRU PRESTATIA EXCELENTA DIN TOTI CEI 7 ANI DE EXISTENTA!!!
SA NE TRAITI, CA NE TREBUITI! SI SA VA MOARA, CHIAR SI METAFORIC, DUSMANII, CUM AR ZICE, NEMETAFORIC, ORICE PDL-ist CU TEZA DE DOCTORAT NEPLAGIATA!
Antena 3 should be burried in sand…and pooped on top of the staff’s bodies :).
sictir!
@s2313d
Daca-ti place atat de mult rahatul in engleza, de ce nu te balacesti tu in el?
“Asistam la un plan bine pus la punct.” In sfarsit face si USL-ul un plan, si – Culmea! – il si pune, intr-un mod neasteptat, in aplicare!
hai cu suspendareaaaaaa !!! hai la voooot !!!
“Profetia” lui Ponta din 2009:
https://www.youtube.com/watch?v=8hEfzktmiSs&feature=related
Partea interesanta este la final unde spune peste 3 ani vrea sa-l suspende pe TB. 😀 😀 😀
Si inca o veste buna!
http://www.basarabeni.ro/stiri/articol/unirea-cu-romania-oficial-in-a-1338/
Ai uitat sa specifici ca respectivele articole sunt declarate neconstitutionale, vezi
http://www.cdep.ro/pls/dic/site.page?den=regcd1_1
*) Declarat neconstituţional prin Decizia Curţii Constituţionale nr. 602 din 14 noiembrie 2005, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.027 din 18 noiembrie 2005; şi-a încetat efectele juridice în data de 2 ianuarie 2006, conform art. 147 alin. (1) din Constituţia României, republicată.
Băsescu a avut un vis – cum zicea dr. Martin Luther King: ”I have a dream”
Spre deaosebire de dr. King, visul lui Băsescu e un coșmar.
Se făcea că doi marinari de două ori mai înalți ca el, musculoși, îl conduceau ferm pe un coridor întunecos al navei sale. Se făcea că, la capătul coridorului se afla o stafie, cu cearcăne, o stafie ce răspândea un aer de teroare. Coridorul părea a duce în partea de sub bocaprotul navei… Stafia părea a avea un fular la gât – ”Năstase, își zise Băsescu” – și mâna îi fugi la șold, după pistol. Gealații îl îmbrânciră a ”șasă prostiile”. De la capătul coridorului se auzeau strigăte ”Jos Bă-ses-cu, Jos Bă-ses-cu!” Printre strigătele ferme se auzea o voce pițigăiată care încerca disperată să acopere vacarmul – ”This is a mutiny, gentlemen, a mutiny!”
”Gitănștain” își spuse Băsescu.
Cei doi gealați rânjiră amenințător în direcția lui semănând oarecum cu Victor și cu Crin – ”te dăm pe mâna echipajului, trădătorule! Pasagerul ăla american coboară la prima”
O voce feminină ușor metalică se auzi dintr-un difuzor – ”Urmează stația armata poporului, peron dreapta!”
Tic-tac, tic-tac!
Domnule Radu Tudor, ceea ce a zis fostul utecist Cristian Preda m-a pus pe ganduri. El a spus ca mineriada uselista se va termina joi. Moderatorii au spus: adica ziua cand va fi suspendat Basescu. El a parut confuz. Cred ca se gandea la altceva. Eu cred ca portocalii vor sa isi aduca provocatori si sa-si ia la bataie proprii oameni, ceva gen mineriada sau golanii cu pietre din iarna, si pe urma sa se duca la institutiile europene sa zica ca USL ataca opozitia cu bate. In orice caz, sa mearga pe autovictimizare. Ar trebuie ca jandarmeria sa aiba mii de jandarmi acolo ca sa previna orice fel de incidente. Doamne ajuta sa nu se intample asa ceva. Sa speram ca nu ajunge Romania o noua Ucraina.
Domnule Tudor, eu susţin USL-ul însă văzând ce scrie presa străină despre ce se petrece pe la noi… Mă face să mă gândesc dacă nu cumva ar trebui să mergem pe încredere, sau ce? De unde ştiţi că nu vor face şi ei la fel? Mie îmi e frică sincer. Mai mult, nu mai ştiu ce să cred.
Întrebarea este deci: “Cum comentaţi?” 🙂
e mai important ce scrie presa straina sau ce simtiti dvs?
@Cristina
Cristina, hai sa nu o luam razna! Presa straina o iubea si pe Monica Macovei. Mai delireaza si astia, uneori. Daca vreodata simti frica, gandeste-te ca puterea populara este cea mai buna arma impotriva abuzurilor savarsita de catre cei care ne conduc.
*savarsite
LA MULTI ANI A3 ,LA MULTI ANI D-LE RADU TUDOR ,FELICITARI PENTRU PROFESIONALISMUL D-STRA ,MULTUMESC PENTRU ZIUA DE ASTAZI ,VA CONSIDER COPARTICIPANTI LA REUSITA USL.
Articol interesant despre independenta justitiei vazuta de Basescu.
http://www.antena3.ro/politica/traian-basescu-despre-schimbarea-ministrilor-nici-ailalti-nu-au-fost-mult-mai-buni-167775.html
“Înalta Curte de Casaţie nu mai poate fi pusă la dispoziţia partidului care guvernează, iar dacă vor încerca, cei care sunt acum până la alegeri la putere, vor constata că nu se mai poate.” citez din TB 19 mai 2012 (sa nu fiu acuzat de plagiat 😀 :D)
…libertatea pe care a început-o să o simtă justiţia, pentru că am protejat-o de orice fel de ingerinţă…
Stie cineva unde e elicopterul prezidential? Cineva sa-i faca plinul ca in curand cineva isi ia zborul. 😀 😀 😀
Radule,fie-ti mila si de amaratul de gitenstein si trimite-i si lui,saracul de el,aceste articole din lege,ca sa iasa din fibrilatii.Si daca poti,da-i-le si lui explodata de macovei,ca se face de ras tot scriind pe la Strasbourg,si rugandu-se pe la aia sa vina cineva, sa ne calce cu tancurile,ca s-a rasturnat situatia in tara,si-i abuz de democratie.Oare femeia asta,nu poate fi acuzata de actiuni impotriva intereseleor statului si denigrari repetate?Este democratic sa ai orice opinie si sa ti-o exprimi in mod normal,dar sa ceri sanctionarea Romaniei,tu,europarlamentar roman, pentru ca democratia se manifesta politic in parlament,e parca prea mult.Ce naiba zice deontologia la doamna europarlamentar?
Din discursul presedintelui se intelege ca ii ameninta cu justitia pe liderii nominalizati
Curat constitutional
Un soi de “Hotul striga: Hotii!”???
@VP
@carla
@M
@bocanila
Nu stiu daca si voi vedeti ceea ce vad si eu ca se intampla, cel putin, mie. Dar m-asteptam. Probabil de aia si av. lui Nastase s-a retras. I s-a spus “in acelasi mod”.
Este minunat! (vorba lu’ Mircea Badea)
Deci , scriu lucruri “pasnice” si de “bun simt” si le postez, nu replica cuiva, la …..7:23pm… sunt in “moderare”…..
Si mi se da peste “bot” instantaneu, sub postarea mea , ca si voua … de dl. Radu Tudor la….5:01 pm, aia cu IQ-ul (acum vad ca-I sub @ cici , fusese sub @bocanila lucru pe care il consider daca nu o greseala, o diversiune
Intreb cu ce am gresit… la 7:31
Observ mai tarziu, analizand mai bine ce se intampla, fiind convins ca e o greseala… si ma culc linistit
Se face dimineata
Aflu ca si altora li s-au intamplat “aiureli”
Le spun si lor, celor care sunt , “parerea mea “, pe aceeasi lungime de unda, ceea ce mi s-a intamplat…
Culmea mi se da drumu la moderare.. mie, care eram sub IQ-ul admis pe acest blog.
Si, se insista , de acelas … ca eu as fi gresit , “capital”!
Poate ma lamuritzi dvs.
Am avut incredere oarba in cineva, am pus baza pe cineva si…. cred….. ca trebuia sa pun acid. Glumesc amar. Ne aruncam ca ratza…dar nu mai zic…. , am ajuns sa nu mai stim sa citim, sa analizam “ce va sa zica omu’” , nu mai avem timp sa ascultam , cu atentie, pe cineva. Si pac “eticheta”. Pac mizeria .
Oricum. No problem.
PS: @M – nu-i nicio defectiune. Asa se vrea de catre cineva.
Presedintele Basescu striga disperat ca este lovitura de stat pentru ca el inca mai traieste cu ideea ca statul este el, si, pe cale de consecinta, orice actiune impotriva sa o trimbiteaza ca fiind o actiune impotriva statului. El inca nu realizeaza ca romanii de rand, la care el crede ca mai are priza cu vorbe hahaite, nu mai cumpra circul sau ieftin. Crede ca ne impresioneaza cu niste personalitati europene care iau pozitie critica la adresa actiunilor USL. Se inseala amarnic. Eu le-as spune acelor europeni ca daca le este asa drag Basescu, sa se mute in Romania si sa traiasca ei in democratia prelucrata de regimul Basescu. Au uitat ca romanii au mai inlaturat un Ceausesu slefuit in comunism si, cu tarie, dorim inlaturarea lui Basescu slefuit in capitalism.
Art. 26. – (1)*) Revocarea din funcţie a preşedintelui Camerei Deputaţilor poate fi propusă, când se schimbă majoritatea politică din Camera Deputaţilor, de către majoritatea deputaţilor.
Din text se omite cel mai important aspect, si anume acela ca respectivul alineat a fost declarat neconstituţional prin Decizia Curţii Constituţionale nr. 602 din 14 noiembrie 2005, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.027 din 18 noiembrie 2005; şi-a încetat efectele juridice în data de 2 ianuarie 2006, conform art. 147 alin. (1) din Constituţia României, republicată.
Dar deh, oare cine se mai impiedica de astfel de amanunte minore….
ACEASTA NU ESTE O REPLICA CI O URARE PENTRU COLABORATORII POSTULUI DE TELEVIZIUNE ANTENA 3: LA MULTI ANI,ANTENA 3!SA FITI SI DE ACUM INAINTE PLINI DE SUCCESE SI URMARITI DE TOATA TARA!SI,DACA TOT SUNTETI AFILIATI LA CNN,MAI DATI SI DOMNIILE VOASTRE SEMNALE DESPRE STIRILE ADEVARATE DE LA NOI DIN TARA,CA SLUGILE LUI TRAIAN BASESCU NE TERFELESC SI NE FAC DE RUSINE SI IN TARA SI AFARA…
@VP
@carla
@M
@bocanila
@Captain B
Blogul a fost preluat, “prelucrat” si comentariul meu este aruncat undeva in urma,in urma de tot, cel putin asa vad, ca , eventual, sa nu vedeti acest comentariu, care nu este intr-o ordine fireasca.
Cat despre ceea ce spuneti……”nu cred ca mai are rost sa mai ne preocupe acesta problema”. Eu cred ca este o problema grava pentru simplu motiv ca sunt persoane cu dubla “identitate” cum veti vedea mai jos, plus care baga strambe , multora sub numele “Radu Tudor” :
Uitati-va ce scrie (cu permisiunea d-lui Radu Tudor, cel adevarat) in articolul:
1. Filmul tentativei de sinucidere a lui Adrian Nastase
Posted by Radu Tudor on June 21st, 2012
.
84 Marius says:
June 21.2012 at 12:30 pm
Poate nu vei avea timp sa citesti aceasta postare.. Dar am tinut sa scriu aceste cuvinte .
Aseara, pentru prima data, dupa foarte mult timp, am avut o senzatie ciudata. Am simtit un gol in stomac si senzatia ca voi vomita (nu la figurat). Iar pel meu.ste toate acestea neliniste, frustrare, furie, exasperare. Nu l-am simpatizat niciodata pe Nastase, dar am fost constient mereu de forta, valoarea si dimensiunile sale. Aseara am fost socat. Si nu mi s-a intamplat de multe ori.
Am fost jurnalist 10 ani in tara (asa imi place sa cred). Am vazut multe chestii … Dar ce s-a intamplat aseara a fost aparte. M-a socat gestul fostului premier. La fel de mult m-a socat cand am realizat ce se intampla de fapt cu Justitia din Romania. M-a socat pana unde a putut ajunge duritatea lui Basescu si lipsa de scrupule a acestui individ … Sunt convins ca procesul lui Nastase a fost unul politic, instrumentat din umbra de Basescu. Si spun acest lucru in conditiile in care, in urma cu cativa ani, am decis sa votez impotriva lui Nastase din tot sufletul meu. Lucru pe care l-as face si acum. Convingerile mele nu ma impiedica in schimb sa consider ca ceea ce s-a intamplat in cazul Nastase reprezinta mult mai mult decat o incalcare flagranta a Democratiei. Si este valabil pentru toti cei opt ani in care Basescu a pus piciorul pe gatul romanilor.
Acum, in acest moment, am simtaminte contrare felului meu de a fi. De prea multa revolta si scarba am ajuns sa doresc sa-i vad in puscarie pe toti cei care si-au batut joc de mine, de tine, de familiile noastre, de Romania. Si consider ca, dintre toti, Basescu merita un “tratament special”.
Radu Tudor, iti multumesc pentru felul in care esti. Sunt multumit ca pot urmari la TV pe cineva ca tine. De fiecare data ma regasesc in ceea ce spui, in felul in care spui …
Un roman (inca) de departe.
scris dupa parerea mea, si cred, si a dvs., de un om “de bun simt”
………………..si ceea ce scrie, un altul….. ( in aceeasi zi si aceeasi tema)
166 Marius says:
June 21.2012 at 2:27pm
D-le jurnalist Radu Tudor,
Se pare ca avem o tagma noua in aceasta tara. Tagma oamenilor puri, inocenti si imaculati, patrioti si luptatori, TOTAL nevinovati, NICIODATA vinovati, tot ceea ce fac fac spre binele Tarii. Aceasta tagma este cea a politicienilor. Cand li se face un dosar, vai! acesta este politic. NIMENI din sistemul judiciar nu este curat. TOTI procurorii, TOTI judecatorii sunt manjiti, sunt santajabili de catre putere, ORICARE ar fi ea, in timp ce bravii nosti politicieni sunt niste ingeri. Sigur ca au dobandit case, masini, conturi grase, bogatii, intr-un mod cat se poate de cinstit, lucrand zi si noapte pentru bunul mers al afacerilor lor in acelasi timp lucrand si pentru cresterea bunastarii Tarii. Sigur ca da.
Pe langa aceasta tagma a inocentilor, a mai aparut una. Cea a celor care se pricep la ABSOLUT orice. Se vorbeste de economie? Nu trebuie sa ii intrebe nimeni. Ne spun ei cum trebuie pusa economia pe picioare. Se discuta de procese in justitie? Bineinteles ca apa ei si ne spun ca dosarul e subtire sau e gros, ca nu sunt dovezi, iar daca sunt, e clar, sunt falsificate. se discuta despre invatamant? Si ce daca? Se pricep si la asta foarte bine. Am uitat de sanatate? Nuuuuuu. Cum sa nu se priceapa ei si la sanatate? Sigur ca se pricep. Sunt convins ca v-ati dat seama ca vorbesc despre tagma jurnalistilor. Ce conteaza ca nu stiu sa vorbeasca bine romaneste? Parca asta conteaza? Conteaza ca se pricep la toate. Ce conteaza ca nu verifica informatiile? Ei le transmit pe post, indiferent de la cine le primesc. Spun ca sunt surse credibile. O astfel de sursa credibila v-a trimis un SMS ieri, prin care va anunta ca Nastase Adrian a incercat sa se sinucida. Interesant. Era dintr-o sursa foarte credibila din interiorul Guvernului. M-am gandi. Cum a aflat sursa din interiorul Guvernului ca NA a incercat sa se sinucida? Si mai ales cand ? Stirea ati primit-o, conform desfasurarii evenimentelor prezentate la televizor, imediat dupa ce AN s-a impuscat. IMEDIAT. Parca il si vad pe politistul vigilent cum, dupa ce l-a salvat pe AN de la moarte, a pus mana pe telefon si a anuntat stirea catre sursa Dumneavoastra. Asta da profesionalism. Sa inteleg ca dupa tentativa de suicid AN s-a potolit brusc, astfel incat salvatorul lui n-a avut altceva de facut decat sa puna mana pe telefon? Mi-e greu sa cred ca AN s-a potolit, asta ca sa nu spun ca e imposibil, si chiar daca ar fi fost asa, nu cumva rana de la gat sangera? Aaaaaa, imi dau seama. Politistul a luat fularul sa lege rana GRAVA (asa a spus marele CARDIOLOG Bradisteanu) cu o mana, iar cu cealalta anunta tentativa prin telefon. Si apropo. FULAR la indemana pe 20 iunie ??????????????? Eu, impreuna cu toti oamenii pe care ii cunosc, isi pun hainele de iarna la adapost, bine indesate ca sa nu ocupe loc in casa. AN avea loc in casa, astfel incat avea si hainele de iarna la indemana ? Aiurea. Nu avea loc de antichitati si de tablouri.
Aceiasi mari medici ne-au transmis ca are 4 rani grave. PATRU ??? De la ce naibii le-o fi facut? Au fost asa de grave incat sangerarea a fost oprita cu un simplu fular. Chiar. Daca ambulanta era pregatita sa intervina pentru o posibila tentativa de suicid, nu trebuia sa aiba macar niste fase? Fashe, ca sa se inteleaga corect. Nu se asteptau sa curga sange? Bleah! Nu era nevoie de fashe, atata timp cat exista un fular. Ce mai conta ca nu acesta nu era steril, bine ca era la indemana. Si unde era sangele care curge din 4 (PATRU) rani GRAVE?
Corect. Era oprit de fular care, altfel, statea destul de larg la gatul lui AN.
Asa de grave au fost ranile, incat marii medici au asteptat vreo 12 ore ca sa il opereze. Inseamna ca medicii pe care ii vad in emisiunile transmise din spitale de urgenta (nu ma refer la filme) si care intervin imediat in cazul unor rani grave, nu stiu ce fac. Habar nu au medicina. In fine.
Mare titan acest AN. Asa cum spune un comentator aici. Un mare titan printre furnici. Deci, dle Tudor, AN i-a spus lui Rus: “Voi decide singur ce am de facut”. Adicatelea, nedorind sa isi paraseasca locuinta pentru a merge la inchisoare, e clar ca a decis sa se sinucida. Toata lumea a inteles asta, nu? Intrebare pentru dumneavoastra, dle Tudor si pentru Ciutacu (cel mai inteligent om de pe Pamant) si, in definitiv, pentru toti “jurnalistii”. DE CE NU S-A SINUCIS DUPA CE A INCHIS TELEFONUL ?????????
Un om puternic, asa cum e AN, care decide sa isi curme viata, NU MAI ASTEAPTA politistii pentru a se sinucide in fata lor. n OK PUTERNIC inchide telefonul, se imbraca in cel mai bun costum (are de ales), lasa 2, 3 biletele, intra in birou/biblioteca/garaj/etc, incuie usa si…. si… SE SINUCIDE, domnule Tudor si mai Ciutacule.
Repet, UN OM PUTERNIC, UN TITAN, UN MARE OM POLITIC, UN…. BLA, BLA, BLA, CUM VRETI VOI SA-L FACETI SE SI-NU-CI-DE, fara sa mai astepte martori.
Dle Tudor, aveam pretentii de la dumneavoastra. Daca la Ciutacu as fi inteles sa fie subiectiv (ma opresc doar la acest cuvant), la Radu Tudor nu ma asteptam. Dar, deh… nu toti suntem perfecti.
……De-au sarit toti pe el
Concluzii:
1.Pe buna dreptate, in replica @ Captain B scrie in clar” Domnule Marius,(2,27), si nu “Domnule Marius (12:30), care este o alta persoana, respectabila si, deci, pentru a nu fi nicio confuzie,
2. Asta cu
Radu Tudor says:;
July 3, 2012 at 5:01 pm
nu va mai chinuiti sa postati, sunteti sub media de IQ pt acest blog
este sigur “opera cuiva”
.
Sub asta , veti observa, acum, pe acei care au fost dinadins “dezorientati” si pusi la “index”
Reply
1. bocanila says:
July 3, 2012 at 5:56 pm
cine eu?127,test pe bune,membru al “+124″
Reply
2. M says:
July 3, 2012 at 8:13 pm
La cine va referiti?
Reply
3. M says:
July 3, 2012 at 8:18 pm
Ce-i aiureala asta? Intrebarea era pt. d-l Radu Tudor si apare sub comentariul d-lui Bocanila! (desi am dat click pe “Replay to Radu Tudor).
Reply
4. carla says:
July 4, 2012 at 6:28 am
@M
Probabil ca Radu Tudor i-a raspuns unuia care delira.I-a sters comentariul respectivului si raspunsul a aparut sub comenatariul altei persoane.Pentru a inlatura orice dubiu, singura solutie viabila este ca Radu Tudor sa scrie in reply, cui se adreseaza.
Reply
5. gemil says:
July 4, 2012 at 6:47 am
@ M
Da , si-a bagar dracu’ coada pe acest blog si a incurcat itzele. Si la mine a aparut chestia urmatoare:
gemil says:
July 3.2012 at 7:23 pm
Acum va bucurati, nu?
Cand va spuneam eu ca va plangeti(unii)ca babele, de tradare, cand cu Placinta, cand cu Branza, cand cu Oprea, ba, si de… “blatul” lui Ponta cu Base’. Acum sunt valabile “compromisurile” astea de care va spuneam ca sunt necesare, asa-i?. Acum ce-o sa spuneti? Ca ati fost vigilenti. Nicio problema. Dar erau si amenintari ale unora, ca cine ii mai vor vota pe astia de la USL, prosti vor fi. Si cine s-o mai uita la ANTENA 3. Au fost, cel putin, nedrepti si imaturi. Pana si CTP-ul s-a convertit.
Reply
1.Radu Tudor says:
July 3.2012 at 5:01 pm
nu va mai chinuiti sa postati, sunteti sub media de IQ pt acest blog
o gemil says:
July 3.2012at 7:31 pm
@ Domnule Radu Tudor
referitor la IQ-ul meu,nu m-am testat. Imi prezint scuze, daca am gresit cu ceva de credeti asa ceva. Nu stiu la ce comentariu al meu va referiti? Sau poate asa, in general.
M-am linistit dimineata cand am vazut ca si pe altii i-a „bulversat” remarca d-lui Radu Tudor, deci a fost sigur o intoxicare a unuia care a spart „blogul”. Totusi , din cauza IQ-ului meu scazut , la ora aia(pe la 12:00noaptea),, m-am precipitat am scris ce-am scris , dupa care, cum spuneam, m-am linistit.
PS:Vad ca dl. Radu Tudor nu pune ordine, sa ne lamureasca ce se intampla cu aiurelile astea”. Respectiv, cine-i “andrisantul”
Reply
6. gemil says:
July 4, 2012 at 7:34 am
@ M
Te-ai lamurit? Ca sa nu mai zic de ora la care postezi…apare mai devreme cu trei ore… dilema care a ramas in coada de peshte de la ultima discutie(?!) din iarna si care incurca mai tare lucrurile. Cred c-o stii.
PS: Scuze. Fac si o verificare daca ceea ce scriu se duce la “Reply to M” sau aiurea ca si aseara, si, ca si in dimineata asta(S-ar putea ca “lamureala” sa apara altundeva si sa ma intrebi cu ce sa te lamuresti?)(Hai, ca-si spune cuvantul IQ-ul…meu)
Reply
7. Radu Tudor says:
July 4, 2012 at 7:32 am
dle ghioc, dvs ati scris ca prost o fi cel care s-o mai uita la antena 3?
Reply
8. M says:
July 4, 2012 at 8:23 am
@ carla
Si eu m-am gandit ca probabil a sters comentariul cuiva, dar nu a sters si replica sa.
Reply
9. M says:
July 4, 2012 at 8:30 am
@ gemil
Si totusi replicile apar aiurea, i-am dat un raspuns Carlei l 8:23 (de fapt 11:23) si tot aiurea a aparut.
Sper ca este doar o mica defectiune, nu cred ca mai are rost sa mai ne preocupe acesta problema.
(precis ca nici acest comentariu nu va aparea ca “replay to gemil”)
..
Acum “blogul” este varza ( asa cum apare la mine acum si asa cum vi l-am prezentat mai sus)
Totul imi este clar. O fi spusa de dl Radu Tudor, vreunui nenorocit, pe bune. Eu, nu ma regasesc in astfel de catalogari, ca dealtfel si voi, si a fost “mutata” de catre cineva , nu neaparat ca replica , imediat si pe rand sub postarea voastra, producand iritare pe buna dreptate. Deci de catre unul care se da Radu Tudor, si nu e. Persoane cu dubla identitate sunt posibile. Un “spargator” nenorocit, pus de “cineva”. Parerea mea.
se trece prea usor peste momentul investirii lui MRU, fara ca o parte din ministrii sa aibe avizul comisiilor de specialitate, incalcare flagranta a regulamentelor pe care acum le clameaza pdl-ul
Ce ar fi daca regele Mihai ar iesi sa ii indemne pe romani sa voteze?
Ce ar fi daca domnul Diaconu ar inregistra cartea in format audio pe capitole si site-u antena3 ar publica? Multi oameni , care nu mai au bani sa isi schimbe ochelarii sau nu mai vad deloc ar avea acces la informatie. Probleme cu drepturi de autor?