Premierul Victor Ponta a declarat ca ia in calcul sa nu mai candideze, in primavara, pentru un nou mandat la sefia PSD, daca va ajunge la concluzia ca este mai bine sa fie membru al unei echipe care castiga decat capitanul unei echipe care pierde, relateaza Mediafax.
Aceasta afirmatie vine la o saptamina dupa ce premierul a declarat ca presedintele ales Iohannis este liber sa caute alt premier in interiorul actualei majoritati si ca el, Victor Ponta, isi va depune mandatul in acest caz.
Nimeni din clasa politica romaneasca (exceptand persoana expirata politic Basescu) nu vorbeste atat de frecvent de renuntarea la functiile detinute de Ponta decat el insusi.
Ce se intampla cu omul si politicianul Victor Ponta? Este depresia pierderii alegerilor atat de puternica incat sa renunte la absolut tot sau avem de-a face cu alte mecanisme din culisele puterii, nevazute de ochii profanilor?
nu mai exista majoritate parlamentara
De ce renunta Ponta?
DNA, DNA, DNA, DNA, DNA, DNA, DNA, DNA, DNA,DNA, DNA, DNA
DNA, DNA, DNA, DNA, DNA, DNA, DNA, DNA, DNA,DNA, DNA, DNA
Ponta are acum dosar pe o mizerie. Ce coruptie a facut Ponta cand a organizat niste alegeri in care au votat in diaspora de 4 (PATRU) ori mai multi ramani ca in 2009.
PSD are majoritatea dar nu conteaza. DNA are acum CONTROLUL fostei democratii.
Tara este intr-o pura dictatura judiciara.
Si apropos de majoritate. Daca se face si un parlemnat mai mic sa vedeti ce repede se schimba majoritatea. Acum trebuie sa faci zeci de dosare. Dar daca faci parlament de 100 o sa fie nevoie doar de 5-6.
Sa vezi tu cand s-o schimba majoritatea in primarii, prefecturi si in alte institutii. Acolo e smecheria, pentru ca acolo lucreaza multi dintre cei care au votat dreapta nazista. Trebuie sa traga si ei cumva, nu doar cei neafiliati politic.
candidatul Ponta a pierdut alegerile dat premierul Ponta a ramas nepedepsit pentru obstructia votului in diaspora
Cica a platit prin pierderea alegerilor (si pastrarea guvernarii ) dar abuzurile le-a facut nu ca si candidat ci ca premier iar ca premier nu a platit aceste fapte .
Cum poti plati cu ceva ce nu ai avut niciodata adica functia de presedinte ? Cum a pierdut o functie pe care nu o avea ?
Dar de unde sti tu ca Ponta a obstructionat votul in diaspora,ce a facut in mod concret?.A pus lacat la poarta sau ce?
Eu in locul Lui Ponta as iesi si as spune:
Dragi romani,
Ma retrag. Nu mai exista democratie. Poporul voteaza presedintele si astia vor sa schimbam guvernul! Nu se poate juca pe un teren unde totul este viciat si falsificat. Unde totul e pe baza de amenintari de dosare. Unde arbitrii din afara tin cu o singura echipa. Suntem niste marionete fara putere si chiar eu m-am saturat de asta am crezut ca o sa suport dar n-am crezut ca e chiar in halul asta.
———-
Desigur ca asta l-ar putea costa niste ani pentru “abuz” in serviciu in marea democratie si statul de drept bla bla bla pentru prosti. Dar la cat sunt astia de psiho s-ar putea sa-i ia oricum.
Cat timp o sa-ti ia sa realizezi ca Ponta este parte dintr-un plan? Nu-l plange pe premier, sunt sigur ca in cei peste 2 ani de coabitare a invatat cu cate cuburi de ghiata se bea whisky-ul …
Sa punem de-o petrecere,revine baseala la ciordeala.IESE DREAPTA LA CERCETAT BUZUNARELE.
Trebuie sa ne pastram scuipatii pentru votantii PDL-aci si pentru campaniile viitoare.
istoria recenta e clara: partidele asa zis de dreapta au distrus tara. legi date special pentru imbogatirea varfurilor asa zisei drepte, hotiile gtuvernamentale, teroare impotriva poporului instaurata prin organele de forta,parchete, jandarmerie etc, implicarea serviciilor in lupta politica etc asta a adus dreapta in politica post decembrista. si se mai gasesc destui tantalai care sustin gasca asta de hoti.
Si stanga ce a facut nene in 14-15 iunie, a plantat flori la Universitate, sau au distrus fizic opozitia (adica folosind bata) pentru urmatorii 6 ani?
Dar opozitia de dreapta ce a facut in 13 iunie 1990? Ia zi cum a devastat , a dat foc si si-a facut de cap prin Bucuresti.Era normal ca a doua zi sa vina altii care aveau si ei de spus ceva daca “democratia” tot se facea in strada.
ba esti prost? iar cu minerii si comunistii? daca nu exista 13 iunie cu terorismul de dreapta mai exista 14 iunie tampitule?
psd-ul a facut implozie, pc-ul e larevedere, unpr-ul ciao, otv-istii care incotro, scapa cine poate asta e realitatea doar trebuie sa-si dea seama si lumea din jur
Dupa asta o sa vina anularea salariilor si pensiilor. O sa muncesti ca sclavul pe degeaba, daca muncesti. Ca am impresia ca stai si freci menta pe banii contribuabililor, pe care ii primesti de la nazistii PDL-aci.
poate ca psd-istii astia nenorociti care au pus tara pe picioare dupa guvernarera de dreapta s-au saturat sa fie injurati de masele indobitocite de manipularile de pe internet si ale propagandei basiste. si atunci isi spun: vreti sa fiti iarasi nenorociti de dreapta? bine fie.
Domnul Ponta, nu este un politician de anvergura, cu o personalitate puternica, pentru a face fata situatiei actuale; el a fost propulsat si sustinut de o haita politica cu interese oculte si daca astiut acest lucru de la inceput, nu trebuia sa accepte sefia PSD si nici candidatura la presedentie. Nu a facut, decat sa execute cu strictete indicatii. Fiecare partid cu haita politica aferenta, nu a urmarit decat imbogatirea, prin devalizarea bugetului Romaniei; atat timp cat haitele exista nu ar trebui, ca nici un politician sa mai deschida gura ca nu sunt bani de salarii, pensii, pentru educatie, pentru sanatate.
Reflecta la un singur lucru … daca Ponta nu o propunea pe Kovesi la sefia DNA? Daca in locul ei te pomeneai cu cineva din gasca Chiuariu? Reformele in justitie, progresele in ceea ce priveste condamnarile politicienilor au fost incepute de catre Macovei, dar simplul fapt ca nu le-a franat, in profida presiunii baronilor locali, este totusi un merit pentru Ponta.
Daca nu aduceai tu PDL-acii spurcati din nou la putere ? Daca si cu parca.
Lasa ca lazy Klaus si Blaga sunt de mare anvergura…anvergura basisto-macovista.
daca spui tu… presupun ca pentru tine jalnicul johannis, penalii basescu, blaga sau anastase vajnicii noi penelisti sunt politicieni de mare avengura. ciudat mod de gandire. propabil ca nu ti-a trecut prin cap ca poate ponta s-a saturat de tampeniile unei mari mase a poporului care da dovada iarasi ca s-a saturat de bine. asa a ajuns baselu sa fie reales presedinte, asa a ajuns acelasi penal sa fie ales de 2 ori primar general. ce sa mai zic de bucurestii astia isteti nevoie mare, asa de isteti incat si-au ales primari generali un halaicu lis sau basescu!
Daca tu asta ai inteles, atunci nu ma mai mir, ca pentru tine viata-i foarte simpla: Ponta-PSD= cei buni, iar restul sunt basisti rai!
Daca asta ai inteles tu, ca votantii psd ii sustin pentru ca sunt “buni” este limpede nivelul tau de inteligenta, sustinerea psd vine tocmai in ideea ca NU MAI VREM sa fim batjocoriti de gasca pdlista…nu am nimic cu domnul presedinte(aa…ba da…6 case, trafic de copii-numai gandul ca a fost implicat in asa ceva ma oripileaza, asta e si pp motiv care ma determina sa nu il consider atat de bun cum il cosidera atotnecunoscatorii astia schimbisti, u n om care face asa e pur si simplu rece,meschin, capabil sa sacrifice suflete pentru comfortul sau)dar cum poti sa sustii mafia pdlista(aka aclista)? Mintiti-va singuri ca tot voi veti iesi in strada dupa ani si ani(va trebuie ani sa va treziti…in 1 an pentru eventualele probleme o sa fie vino at ponta, in al2lea an guvernarea psd din 2012 pana acu’, al3lea an inca se lucreaza la o solutie pentru rezolvare “problemelor” cauzate de psd, al4lea an solutia e pe vine…al5lea an…acus acus apare si ce sa vezi, cu3-4 luni inainte de incheierea mandatului apar cateva bocete…si restu vezi cazu basescu
nu ma prostule tu nu intelegi. sa ieisi la vot doar pentru a vota contra unuia si sa-i dai votul unui inept atunci asta e prostie . tu nu intelegi ca tara s-a dus naibii tocmai datorita unor prosti ca tine care dau numai vpot contra si nu pro!
Daca se considera un adevarat barbat de stat, sa ramana si sa convinga. Daca nu sa plece.
Va pleca. Iar PSD va avea de ales intre a se rupe definitiv de apucaturile vechi sau sa ramana undeva la 1-15%. Plecarea lui va fi buna pentru politica romaneasca deoarece va avea ca efect ori transformarea PSD intr-un adevarat partid socialist de care Romania chiar are nevoie, ori sa ramana in forma actuala si sa dispara, permitand altora sa se ridice.
Tu basist care ai nenorocit sute de familii cu votul tau, tu vorbesti despre socialism ? Tu ? Ptiu…! Sper ca dormi linistit cand stii ce ai facut cand ai votat.
Pe cine ? Pe tine ? Nu meriti. Sa plece ! Este singura sansa ca votul tau sa isi faca efectul. Adica dupa ce ca votezi ca ********* mai faci si pe *********. Lasa, ca nu s-a intalnit hotul cu prostul in tara asta, ca asa vor niste neonazisti.
Si daca pleaca ai impresia ca va ramane presedinte PSD ?!?!? Nu ai vazut ca si-a exprimat dorinta de a nu mai candida la Congresul din martie?
Zilele trecute Sebastian Ghita a dat o petrecere in cinstea tinerilor din PSD care l-au sprijinit pe V Ponta in cursa prezidentiala.Tot acolo s-a vorbit de pozibilitatea infiintarii unui nou partid de stanga “fara Iliescu, Geoana sau Vanghelie” , adica fara ceea ce au simbolizat ei.
Cine va prelua PSD astfel incat sa convinga electoratul? Ce va deveni “clasicul” PSD fara locomotiva Ponta?
Roaga-te ca Ponta sa ramana la guvernare ca in acest mod va ramane si presedintele PSD si mai aveti o sansa sa ramaneti “in carti” pentru 2016. Cu Ponta schimbat si partidul preluat de Dragnea sau mai stiu eu ce a;t lider, sansele de a deveni egalul UNPR sunt imense.
SINT DE CAORD CU DUMNEAVOASTRA .
SINT DE ACORD CU DUMNEAVOASTRA .
Desigur. De ce sa renunte la tot ? De ce sa-si dea demisia ? Victor Ponta nu face altceva decat ca exprima responsabilitate si realism. Va pregati Bugetul 2015, va restructura si remania Guvernul(USL 2.0.) si pana pe data de 18 dec. le va prezenta in Parlament. In cazul votarii bugetului si a noului guvern de catre majoritatea parlamentara(PSD, PUNR, PC, PLR, plus UDMR si celelalte minoritati), Guvernul USL isi va continua activitatea in mod constitutional. Iar Iohannis, dupa depunerea juramantului, se va afla in fata faptului constitutional implinit si va fi obligat sa accepte.
Cum sa renunte, cand Guvernul Ponta a dovedit ca are performanta in actul guvernamental ? Cum, cand Victor Ponta a scos tara din izolarea externa si s-a luptat cu Bashescu pentru normalitate institutionala, iar acum ce vedem ?, ca da dovada de decenta si de maturitate…….Nu are de ce sa renunte…..
Intradevar,in politica romaneasca vizavi de mafia basista strecurata in toate locurile,inclusiv in aparatul ce are ca treaba sa faca justitie si nu politie politica,nu merge cu atitudine de non combat,cu gesturi de Maica Tereza si Dalai Lama sau “hai sa ne curatam noi imaginea de aiurea comunisti si mai vedem”.Pai basismul la ce imagine de comunisti-bolsevici,securisti si hoti de top are nu a contat si daca Ponta crede ca se trezesc vreodata votacii basismului se inseala.Astia si ajunsi in sapa de lemn din cauze de dreapta tot nu-i desteapta nici dracu.PSD-istii mai bine ar fi atenti sa nu-i dezamageasca pe votantii lor, dar sa vada si care sunt problemele celor 7 milioane care nu vin la vot.
@Paris
Te-ai intrebat vreodata de ce a pierdut Ponta alegerile? Din cauza lui sau a paridului?
Eu zic ca partidul l-a tras in jos. Atunci cand s-au opus cercetarii/arestarii de catre DNA a unor parlamentari, atunci cand au incercat sa legifereze legea amnistiei si gratierii, atunci cand baronii locali au facut presiuni si Ponta a fost obligat sa-i “promoveze” la BCR pe ministrul bugetului-Liviu Voinea si artizanul bugetelor din ’90 incoace-Gherghina, atuci cand a fost obligat sa taie cofinantarile penrtu proiectele europene si sa directioneze banii catre autoritatile locale, atunci cand l-au obligat sa-i critice pe cei care formasera cozi la primul tur de scrutin ..
Poate ai dreptate si neocomunisti autentici gasim mai multi in PDL sau PNL , dar aia au stiut sa-si mascheze apucaturile, pe cand “tovarasii” din PSD nu. A cui este vina? A votantului? Eu zic ca nu.
Pe de alta parte .. PSD este acum intr-o situatie delicata. NU poate parasi guvernarea de buna voie cum NU poate ramane la guvernare decat daca intradevar vrea sa guverneze asa cum trebuie. Trebuie multa stiinta sa guvernezi bine? Nu scumpule, trebuie decat vointa politica sa faci lucrurile sa mearga. Mai ieri, a fost o masa rotunda a specialistilor care spuneau ca numai simpla adoptare a unor masuri in domeniul fiscal ar aduce la buget 17 mld. de Euro anual. Trebuie stiinta pentru asta? Nu. Doar vointa politica, doar “liber” din partea baronilor locali ale caror afaceri (ale lor sau ale sponsorilor) s-ar vedea obligate sa fie taxate corespunzator.
Acum pricepi?
dar cine era SEFUL PSD ? Nu Ponta ? Magariile facute de partid pentru a te ajuta sa candidezi din functia de premier impartind pomeni nu se pun ?
Oaie,unde ai vazut tu pomeni? Un drept refacut este pomana,oaie?
problema e ca trebuie urgent sa clarifice situatia. tampenia asta cu renuntatrea la tot nu da bine nici in tara si nici peste hotare. dupa pierderea alegerilor prezidentiale intr-un mod dubios vad ca mesajele transmise de mai multi lideri psd-isti se bat cap in cap. parca vor neaparat sa ii aduca la putere pe noii penelisti fosti basisti ca o pedeapsa pentru aia 6 milioane care l=au votat pe johannis. cand vrei sa repari toate nedreptatile basistilor si te ttrezesti ca dupa ce ai repus caruta pe roate cu un vot debil poate ca asa gandesc multi lideri psd-isti
Posibil să fiu singurul comentator care este împotriva deciziei de a renunţa la tot. Dacă renunţă, asta înseamnă alt drum, posibil greşit, împotriva vieţii lui. Analizează bine totul, la rece, să nu te pripeşti, să nu ţină cont de bălăcăreala la adresa lui, să meargă pe principiul,,viaţa mea e şi a lor, sau, ce e bun pentru mine, este bun şi pentru ceilalţi care mă vor sau nu”, gîndeşte de 10 ori şi abia apoi să iei o hotărîre, dar să nu apleci urechea, mai ales acum că eşti considerat profesionist ca viaţă(ai trecut în a doua jumătate a vieţii), gîndire şi hotărîri bune. Mi-aş dori, ca tot tineretul să aibă parte de viitorul unui om ca tine, de viaţa cu bun simţ care lipseşte cam oricui (toţi urlă, jicnesc non-stop, mint în continuu,…reţinerea îţi aparţine şi e f. bine)Credeţi-mă, nu e laudaţio, nu ador politicienii, nu am avut şi nu am nicio legătură cu politica, am urît politicienii, dar, am susţinut omul care are decenţă, omul care vrea să facă ceva bun, e părerea mea, strict părerea mea! Am discutat cu mulţi din diaspora, sfatul: mergi cu iohanis în parteneriat, tu să-ţi faci treaba în dreptul tău şi el în funcţia lui, aveţi o limită de care să ţineţi cont reciproc, mulţi au spus că dacă se simte schimbarea dorită în ţară, vor veni să voteze în ţară fără să ţină cont de preţul biletului de avion sau autocar. Mai e o vorbă din bătrîni, de care trebuie să ţii cont în orice clipă a vieţii, e vorba de invidie, denigrare, mojicii:,,DACĂ TU ÎŢI PIERZI TIMPUL PERSONAL BÎRFINDU-MĂ, ÎNSEAMNĂ CĂ SUNT O PERSOANĂ MULT MAI INTELIGENTĂ ŞI PERFORMANTĂ CA TINE!” Aşa că, succes!!!
Bine ar fi sa gandeasca toti ca tine.
daca ponta renunta inseamna o mare dezamagire pentru milioanelecare l-au votat pentru cei care apreciaza modul in care a redresat tara asta dupa jaful facut de dreapta asta nesanatoasa din tara noastra.
nu sunt culise, e deznadejdea unui om care s-a dedicat prea mult politicii romanesti.S-a bagat in troaca si il mananca porcii.
p.s romanii nu-l merita pe Ponta,au uitat prea repede cine/ce este rau.
Romanii il merita pe Ponta, dar nu amestecat cu troaca numita PSD. Cu timpul vei intelege ce spun, dar atunci il vei urâ pe Ponta .. pentru ca tu de fapt iubesti troaca numita PSD.
Degeaba mai basisti,cifrele vorbesc si fac diferenta intre “troaca” psd si troaca voastra basista,intre ce au facut aia pentru tara si ce catastrofa a-ti facut voi.Cifrele nu pot fi contrazise,asa ca lasa-ne!.
Ma lasi!! Cam cate procente crezi ca ar mai obtine PSD daca in martie va fi schimbat de la sefia partidului? Ia sa te vad! Va mai fi “poporul PSD-ist” atat de mult cu Dragnea lider de partid?
postacii lui ghita incaierati pe formuri cu postacii lui ilici 🙂 🙂 🙂
sunteti belea totala 🙂 🙂 🙂
BA VANGHELIE,TU ESTI?
O fi PSD troaca, dar noul PNL ce o fi ?! Pentru obiectivitate.
nu iti e putin rusine basistule? dupa 89 nenorocitii astia din psd au indreptat mereu mizeriile facute de dreapta asta pe care o tot pupi in cur cu sarg atat!
FOARTE CORECT CE SPUNETI .
Ar fi pacat sa renunte acum! Tocmai ce mi-am pregatit popcorn.
Ce om de stat? Care om de stat?
1. Minte dimineata, pranz, seara si de la o zi la alta, de la o saptamana la alta de la o luna la alta, de la un an la altul. Exemplu:
“8 mai 2012 : Noul nivel de redevenţe va fi anunţat cât mai repede, până la sfârşitul actualei sesiuni parlamentare,…- VV Ponta la Pro TV
11 iulie 2013 : „În acest an vom finaliza – şi probabil vom şi adopta – noua lege privind redevenţele. Expiră cei zece ani din contractul din 2004 cu Petrom, practic, anul viitor România va avea redevenţe pentru toate resursele sale naturale – redevenţe la media europeană”
Noiembrie 2014 : „Vom introduce un nou sistem de taxare a resurselor naturale probabil de la 1 ianuarie 2016…Ca atare, am decis ca de la 1 ianuarie 2015 să prelungim sistemul actual pentru un an.” Preluat de pe un alt site, dar mi se pare elocvent.
2. Plagiatul? Alta minciuna calpa. Masteratul din Catania…
3. Indolenta si aroganta? Din plin: zi de nastere faraonica, numai Ceusescu lipsea din imagine, dar El se suprapunea maret intr-o “Mare Rosie”.
4. Coabitaceala din plin.
Concluizie:Depresie? Oh, desigur, caci nu poti sa-i minti pe toti tot timpul. Zicere americana,de nu ma insel al lui Abe Lincoln.
Puneti, in mod cert, promisiunile facute “haitei” (vezi mai sus) si care acum hamaie a gol si maraie in zanganit de cuti…pardon: catuse.
Asa ca, mai incet cu omul politic si de stat. Ar fi putut fi. Din pacate, se rezuma la un amarnic “daca”.
Bine,vrei guvern basist,am inteles.Sunt convins ca ai dus-o bine in vremea lor si mai vrei iar caci acum se pare ca o duci mai rau.Aia te-au mintit cu mult mai vartos si ti-au pus si datorii pe cap, dar nu ti-a pasat, atata vreme cat ei ti-au umplut si tie constant castronul din fata cotetului.
Ba Paris … nu a spus ca vrea guvern basist, a spus doar ca V Ponta este un mincinos si a exemplificat acest lucru. Tu poti sa o contrazici sau sa continui sa fi un palavragiu si sa o tii cu “Jos Basescu” pe post de replica desteapta.
PS. “Mă întreba cineva dacă cred că am făcut greșeli în campanie. Da, categoric, da. Care dintre ele? De exemplu, faptul că am rămas în războiul cu Traian Băsescu. M-a uzat acest lucru. Domnul Iohannis nu a intrat în războaie, nu s-a certat cu nimeni, l-a ajutat acest lucru” – asta este declaratia lui V Ponta.
Fi tu mai destept si contrazice-l.
De ce sa-l contrazic? Are dreptate. Ponta a ramas antibasist iar Iohannis…de-al casei.Cat despre minciunile lui Ponta eu zic ca intai trebuie sa te pricepi,sa cunosti adevarul ca sa poti sti ce este minciuna si ma indoiesc ca orcine pricepe ce este, cu adevarat, plagiat intr-o lucrare de doctorat sau cum sta treaba cu redeventele in contextul economic international actual.Cand tu (individul X) iei totul cu lopata din presa scrisa de unii care nu inteleg nici ei prea bine cum stau lucrurile dar sunt tendentiosi iar tu nu iti folosesti creierutul cel lenes, dar te bagi in seama, se mai intampla s-o primesti inapoi cotita.
In primul rand, eu nu am jignit pe nimeni. Eu nu am “castron in fata cotetului”. In al doilea rand, nu am dus-o nici atunci nici mai bine, nici mai rau. Singurul lucru care ma distreaza si agaseaza simultan este acest refuz al multora de a vedea lucrurile la dimensiunea lor reala.
Sa ma explic: daca V. Ponta ar fi dorit sa fie un adevarat lider, nu si-ar fi insusit atatea masti false si nu ar fi ‘defilat’ cu o multime de personaje dubioase. Am stiut sa-i ascult raspunsurile: nu la obiect, obraznice si se rezuma la “jos Basescu” drept argument suprem. In rest minciuni. Am citat numai una, mai sunt la vreo 100 in plus. De ce sa faci un doctorat plagiat? Mai devreme sau mai tarziu acest fals va iesi la suprafata intr-un moment in care se va cere intr-adevar sa-ti dovedesti expertiza. Deci, cred ca se canta la un altar de plastic, cand in mod normal stanga romaneasca ar fi avut nevoie de unul intr-adevar “de aur”, de un adevarat om de stat. Ponta…a ramas un omusor pentru care impaunarea si ‘trofeele’ de functii si pozitii au facut mai mult decat ce ar trebui sa mane in lupta un adevarat social-democrat.
P.S. Daca dvs. beneficiati de castronel si cotet, nu este vina mea. Trebuia sa munciti ceva mai mult, sa economisiti ceva mai mult si ati fi facut probabil saltul calitativ. Doresc sa va intorc aceasta jignire, pentru a simti pe propria piele ce inseamna, cand mai normal ar fi fost sa-mi produceti argumente sa ma contraziceti. Din pacate, evidenta nu se lasa contrazisa. A naibii evidenta!!!!
Vezi mai sus.Dar de ce vrei argumente cand tu emiti mai mult pareri fara nicio baza logica sau atacuri pe baza de impresii.Si de ce este Ponta “omusor”? Pentru ca nu este de talia savarsirilor lui Basescu,Iohannis si atator altora din jurul lor sau pantru ca nu a guvernat precum Boc?
Dar presiunile si amenintarile externe, unde le-ai lasat cand ai tras aceste concluzii? Ai uitat 2012?
Nu-l băgaţi în seamă pe acest Nana. Au primit textele noi, şi-au schimbat nickname-urile şi acum se înghesuie să le posteze pe toate saiturile de ştiri. Sunt aceeaşi postaci, numai că ţinta este acum guvernul Ponta şi prim-ministrul Ponta. Până acum a fost candidatul Ponta. E o mare măgărie ce se întâmplă în ţara asta. Şi tare mi-e teamă că Iohannis va deveni o marionetă a celor care trag sforile.E mălai mare, dar e slab…Preşedintele facebook. Sau al “serviciilor”?
Eu sper ca Johannis sa demaste tot ce a insemnat tradare de tara(va avea acces la toate rapoartele Serviciilor) si sa schimbe macazul directiei pe care a fost pusa Romania inca din 1989. Sa demonstreze romanilor ca are demnitatea si forta sa se opuna public oricarei incercari de ingenunchere si umilire a natiei romane, de dezmembrare a tarii si va avea in spate nu doar pe cei 6 mil de votanti ci intreg poporul dar si respectul international. Pozitia sa, va constitui mesajul si avertismentul pentru acoperitii implantati care macina tara din interior dar si pentru cei care au ganduri viitoare, necurate cu Romania.
Vom vedea!
sa vezi injuraturi de la basistii lui ponta….ha-ha…altadata sa nu mai scrii urat de iubitul conducator
Si-a atins scopul … la ora actuala PSD este pe muchie de cutit. Daca Ponta paraseste sefia partidului, nu vad cine ii poate lua locul devenind locomotiva, iar fara lider puternic PSD trebuie sa sa transforme, sa invete din votul din 16 noimebrie daca vrea sa mai fie “in carti”!
Nu stiu daca nu am luat-o razana, dar cred ca misiunea ofiterului acoperit Ponta a fost sa reformeze PSD. Pare hazliu .. ce treaba sa aiba un serviciile cu reformarea unui partid. Pai are. Pentru ca din ’89 PSD este simbolul partidului-stat, a partidului cu cei mai multi corupti, a partidului care putea subjuga justitia si care putea schimba mersul Romaniei de la West catre Est.
A reusit? Eu zic ca da. Unde sunt Nicolaescu, Cosma, Constantinescu, Duicu, Voicu, Hrebenciuc si altii? Mai are azi cineva curaj sa faca “mosmoande” cu banii statului? Mai are cineva curaj sa “sune” procurorii sau judecatorii?
Nu mi-a placut niciodata Ponta, nu l-am votat. Bine am facut … poate ii stricam planurile !!
Pune Oaie si puscariasii vostrii basisti pe lista asa,ca sa te creada lumea.
tot basist jegos ai ramas tutare!
In sfarsit a inceput sa gandeasca …corect.Asa a patit si individul care s-a lovit” cu capul “de tocul de sus al usii … abia atunci i-a venit mintea la cap !.
Sunt de acord. Romania are nevoie de PDL, CNMT si Tokes, nu de PSD, PRM, PC, UNPR. Abia astept guvernul PDL sa se reinstaleze si sa mai faca ceva macel, ca se pare ca prea multi PDL-aci spurcati au umplut tara asta si a inceput sa cam puta.
Adica Ponta trage a Antonescu?
@gheorghe,
Eu nu stiu , băi gheorghe, cum mai ai tupeul să mai apari acum ca învingător(a unei cauze pierdute, sigur) câtă vreme ai scris pe aici de mii de ori despre cele două aripi ale FSN, respectiv PSD și PDL, care și-au dat mâna din toate timpurile să ”omoare” PNL-ul tău drag și, după cum vedem, canci, vorba țiganului. Ba, mai spuneai, și iarăși j’de mii de ori, de PSD- Partidul Stat și-acum ți-a pierit lozinca_care lozincă a prostit lumea.Lumea care s-a lăsat prostită, desigur.
Deasemeni nu aș putea fi in pielea unuia ca tine și să ințeleg cum e să-i ai ca sefi la PNL, și-n consecință să-i pupi vârtos ca fiind ”cei mai tari” după ce i-ai scuipat de ți-au secat sinusurile, și-acum să vii, iar, și să-i lingi pe un Valeriu Stoica, sau Theodor Stolojan, pe un Tăriceanu sau antonescu. Acum trebuie să fii zdruncinat rău de tot. Și nu numai tu, desigur. Și-apoi cât de groasă șă-ți fie pielea să nu se irite la atingere tu stând alături de Blaga-PD-FSN-istul, sau hoața de Anastase, sau finu Falcă, sau Nașu…Blejnar, sau videni, berceni, udreni, ungureni, olteni sau macoveni?
Tu , și-ai tăi, stiți că ați votat (wow! – pe cine-ați votat!), alături de acești macabri conduși de băsescu (băsiști , vă ordon să mergeți la vot!) , ca și de toată presa băsistă, precum și de udrea, macovei, boc și blaga, și de popa Tokeș, PCM și UDMR? Sau o faci pe prostul și te faci că nu stii că toți ăștia l-au făcut pe Klaus Iohannis Presedinte?
Cât de confortabil te simți tu acum lângă toți pedelacii (și cât de curând alături de băsescu, udrea și macovei), care au pus stăpânire pe PNL-ul tău drag, puțin mă interesează, dar nu-i mai amesteca pe viitor, în toată băseala asta și doar pentru a părea frecventabil și a te legitima a fi de partea ”bunilor” neamului cum o faci mai mereu, pe acad. Dinu C. Giurescu, Corneliu Coposu, Regele Mihai sau prof.Al. Atanasiu. Domniile lor nu s-ar simți simti deloc confortabil fiind alăturați celor mai sus menționați care se bucură acum de înfrângerea lui Ponta.
Apropo, unde-i mărețu tău antonescu? Tot securiștii și feseniștii lui Ponta sunt de vină, tot? Tot ăia ”l-au făcut” de-a ajuns din om neom, sau prostia crasă palavragiului zis mare orator. Bag-samă că il vezi, ca și alții, venind pe un cal alb , și care precum Sf. gheorghe o să omoare balaurii băsiști și-o să preia frâiele PNL devenit între timp, mârțoagă.
“Apropo, unde-i mărețu tău antonescu?”
Antonescu e ocupat să stea ascuns de “justiția independentă” care ar putea să trimită niște gorile de la DNA după el pentru asta:
“Rechinii imobiliari au pus ochii pe Herăstrău. O bază sportivă riscă să dispară
Baza sportivă de yachting din parcul Herăstrău riscă să fie pusă la pământ de rechinii imobiliari.
Terenul de şapte hectare, din care baza sportivă ocupă doar două hectare este disputat în instanţă de peste zece ani.
Terenul şi clădirile au fost cumpărate de o firmă apropiată grupului Cocoş-Bittner-Petrache, după ce în 1999, Crin Antonescu, ministru la acea vreme al Tineretului şi Sportului, a aprobat un certificat de atestare a dreptului de proprietate cu toate că proprietar al terenului era Primăria Capitalei.
Locul bazei sportive riscă să fie luat de terasele care au apărut deja pe o mare parte din teren.”
http://www.antena3.ro/romania/rechinii-imobiliari-au-pus-ochii-pe-herastrau-o-baza-sportiva-risca-sa-dispara-276040.html
Să-l fi șantajat cu asta Băsescu? Nuuuu, imposibil…
@Mădălin,
N-ai văzut că Graham Watson a spus-o, din prima : ”Ori e șantajat ori e nebun”
Eu zic că …ambele.
da pe tine nu te doare capul? nu cred ca nu ai asa ceva!
Eu nu cred un cuvant din aceste declaratii.E o tactica a celui care simte un pericol pentru a adormi ura ce mocneste.In cazul acesta mai ales in propriul partid.
Am cam început să mă satur și de ifosele astea de victimă plângăcioasă care abia așteaptă să fie mângâiată pe creștet! Ducă-se, dacă asta-i e voia! Nu e musai ca să facă politică, dacă ASTA e varianta sa! Țara asta are nevoie de o conducere care știe ce vrea, nu de miorlăitori! Unde am fi ajuns dacă Ștefan cel Mare, Vlad Țepeș, Mihai Viteazu erau niște mâțâiți? dacă AȘA crede el că e manifestă un bărbat politic, pe care un nefericit îl compara cu Titulescu, atunci ducă-se! Îl vedeți pe Titulescu miorlăit la Liga Națiunilor? Ducă-se, că deja mi se face greață! Și să-și cumpere fustă, că-i șade mai bine!
Pai daca nu face politica, nu prea are altceva de facut. Profesional vorbind, ca procuror sau avocat, Ponta e o nulitate. Trecind peste plagierea titlului de doctor si masteratul inexistent la Catania (deci toata educatia lui e o diploma in Drept de la UB, pe care o au alti zeci de mii de absolventi), cat timp a fost procuror, toate dosarele instrumentate (cateva, cu totul) au fost despre gainarii, niciun caz cu adevarat mare.
Lipsit de influenta politica si despuiat de eventualele spagi acumulate, pe cont propriu, Ponta moare de foame.
Ponta şi actualul guvern trebuie să demisioneze. Strada vrea altă echipă, după chipul şi asemănarea ei, adică penelişti-băsişti cu Băsescu premier. Abia aştept să văd bugetarii zvârcolindu-se cu drepturile tăiate, “tineretul minunat” dat afară din cămine (care trebuie retrocedate) şi un nou împrumut la FMI, plătibil în 1000 de ani …
Da se pare ca mai ales tineretul de asa zisa dreapta sufera cel mai mult pentru binele si linistea basismului.Sunt convins ca multi se multumesc sa faca ei foamea numai ca Basescu si ai lui sa traiasca in luxul bine ciordit si bine meritat.
care strada> aia numiti de idolul tau tampiti? masa asta manevrabila de pe internet? masa asta idioata care nu e instare sa ia un amarat de bac ? astia care nu sunt in stare sa mai citeasca o carte ? astia care pentru catica euro fac coada ca prostii la o singura sectie de votare? etc etc…
Depresie? Eu zic ca e doar un politician ratat care s-a bagat prea devreme in cloaca numita PSD.
Cloaca mai puturoasa si infecta ca actuala Penelea basista nu a existat in toata istoria tarii noastre.Astia au ajuns sa eclipseze pana si toata cloaca PCR-ului de altadata la un loc.Nicu Ceausescu ar fi fost invidios chiar si pe luxul in care traieste cel mai “umil” hot basist.
cloaca asta pesedista te-a scos amaratule din rahatul in care te-a bagat dreapta!
Daca i ia locul domnul Atanasiu e o alegere buna. N avem ce vota, johanis e si el omul mafiei.
pe fofaitul asta il asteapta un frumos dosar penal nu conducerea pnl-ului pe care o sa o ia basistul blaga!
Blaga si Oprea sunt la fel de basisti deoarece UNPR adusa de Ponta la guvernare a votat toate taierile cerute de Basescu
Nu e vorba de teodor atanasiu, te faci caa nu pricepi? Nu va da voie Mafia PSD sa sustineti oameni de calitate?
ai dreptate am inteles gresit. dar cu toata aprecierea pentru profesor viata de partid e cruda nu e vorba de mafie ci de grupri de interese. si asta nu numai in psd e vorba ca se aplica in orice partid. exemplul cel mai recent e in pnl unde o grupare cu fofaitul atanasiu betivanul orban si hotul petrache au pus mana pe partid, l-au infipt in fata pe nimicul johannis si pe baza prostiei la romani a\l-au facut presedinte. dar surpriza pentru ei e ca basitii condusi de blaga au pus mana usor usor pe partid. nu vezi cam cine a deveit tropeta penelista? blaga, anastase, pelticul predoiu etc! halal penelisti prosti!
In momente dificile se vede caracterul omului. In rest no comment, sa fie sanatos unde vrea domnia sa.
Mai vrea Meleşcanu să implementeze ,,mizeriile” din Elveţia? Aici aveţi mostră de emisiune introdusă în programul copiilor de la şcoală pînă în 12 ani, http://www.thelocal.ch/20141204/masturbation-scene-in-swiss-tv-ad-draws-complaints, nu este singura, să vedeţi reclamele publicitare afişate! Îngrozitor să vezi ditamai afişele cu bărbaţi sărutîndu-se, la fel cu femei, funduri goale, sîni pt. sex anal sau oral, doar cu o subţire linie care mai acoperă cîte un punct mic, sunt uriaşe, aşa cum sunt la noi pentru haine, pastă de dinţi, să vedeţi pe străzi cum se săruză bărbaţii între ei chiar în faţa copiilor!!! Şocant. Deja aţi început să implementaţi nişte programe care în maxim 2 ani vor duce la gravităţi, asta din cauză că acei puşi în funcţii sunt cu gîndul în străinătate, nu la românica noastră decentă, din totdeauna onorabilă şi demnă!!! Vedeţi ce a făcut ,,momîia” pusă de pdl la învăţămînt , a distrus totul, o să vedeţi că şi în economie/finanţe va fi la fel, asta dacă se urmăreşte planul celor din străinătate, şi nu sunt cooptaţi experţii noştrii români, cu vechime şi uriaşă experienţă!!! Mare atenţie şi la iohanis, prevăd tentaţia de a schimba(de a copia multul rău de la alte ţări, cu anihilarea a cam tot ce este românesc). Vedeţi că toţ care au fost plecaţi în străinătate pentru informaţii sau legi, au implementat în ţara noastră exact ceea ce era mai rău din acea ţară ţi interesul lor personal, a primat(afaceri personale cu de toate, o să se descopere toate, şi sunt destule), ,,jegurile leneşe ocupante de funcţii şi scaune pe venituri şi facilităţi en-gros în guvern!””…cam asta se urmăreşte…
asta e democratia si drepturile omului. un oarecare are dreptul sa ucida dar are si dreptul sa nu primeasca pedeapsa capitala ca il apara drepturile omului. nu ai voie sa te iei de homosexuali, aceasta ciuma a omenirii, ca incalci drepturile omului etc
@alexph: asta ştie oricine şi profită la maxim, nu asta am dorit să se înţeleagă, sensul era: să nu ajungem în halul ăsta, că mulţi nu vrem, că se strică educaţia şi viaţa prin distrugerea viziunii şi viitorului copiilor noştrii, a nepoţilor noştrii, dacă-i vom mai avea! de fapt fiecare înţelege în măsura în care gîndeşte şi citeşte, nu?
corect. implementarea foertata a asa ziselor valori democratice trebuie facuta cu mult discernamamnt. de la cativa drogati inainte de 89 si aia din lumea buna, s-au umplut orasele dar si spitalele. de la cativa homo si ia grupati prin zona operei s-a umplut toata tara de bolnavii astia pt ca asta o o boala grava a omenirii. etc etc. nu cred ca asta inseam,na democratie si valorile ei, ma refer la tolerarea si implementarea de legi care apara toate deseurile umane.
Mai sa fie; dupa modelul Ponta duce tara in China, deci nu-l votati;
http://jurnalul.ro/stiri/externe/china-cumpara-49-9-la-suta-din-aeroportul-toulouse-orasul-airbus-682178.html
Asa-i cand vrei tot…
Persnal, am o problemă rală din punct de vedere al promisiunilor făcute de marile puteri, mari puteri cu numele, de ce spun asta,motivul: este faima lor din antichitate, ori, puterea de a manipula în interesul lor ca ţări, nicidecum în favoarea ţărilor cu popor naiv. Niciuna dintre aceste ţări ori conducătorii lor, nu fac nimic fără să fie cel puţin 50% în avantajul lor, sau să cîşitige pe altă parte tot din acele ţări multe avantaje în defavoarea ţărilor respective,,totul prin manipulare”. Vedeţi că de ceva timp, mai toate ţările care fac parte din coaliţia marilor puteri, pierd pe zi ce trece financiar, uşor uşor, cad una cîte una, sau, revoltele împotriva conducătorilor şi a reformelor se înteţesc. Vedeţi că cea mai mare bancă germană are probleme? Cealaltă puternică cu mare renume a elveţiei la fel? Cred cu tărie, nu e manipulare, că trebuie cît de repede să ne luăm în mîini frîiele ţării din toate punctele de vedere cît mai e timp, cît nu e prea tîrziu! Trebuie făcut un plan pe termen lung, cu bătaie lungă pentru mulţi ani/proiecte pe fiecare an puse în practică şi ţinute din scurt, controlate pas cu pas pentru a reuşi să ieşim la suprafaţă, să nu mai depindem de alţii. Românii sunt un popor rezistent, eficient, inovator, demn, să lăsăm uitată manipularea şi miniciuna, prostia şi incultura, totul trebuie pedepsit exemplar, şi deîndată să începem să facem ceea ce este bine pentru noi poporul şi pentru ţară, nimeni nu ne vrea binele, nimeni nu ne ajută la greu, toate ţările care spun că ne ajută, ne ajută în defavoarea noastră, de fapt, se ajută pe ei prin noi ca slugi, ca robi, muncind non-stop folosindu-ne ca pe cîrpe pentru binele lor, pentru a-şi revigora situaţia financiară şi nu numai… nu trebuie să se continuie în aşa hal, să terminăm odată pentru totdeauna cu mizeriile astea!!! Personal, am încredere totală în Ponta ca om, ştie acum să pună piciorul în prag cam oricui, este, cred şi vreau, să fie reprezentantul tuturor tinerilor, poate reuşeşte să le redea viitorul pierdut de 10 ani de zile, sunt 25 de generaţii care au fost ajutate intenţionat să-şi piardă viitorul, drumul vieţii lor!!!
scuze, mai sar, sau mănînc peste litere, nu mă ajută chiar f. mult ochelarii, deşi sunt performanţi
Economic ar fi fost OK sa avem relatii cu China eventual din cauza investitiilor ne-ar fi asigurat si spatele un pic NATO nu poate fi de incredere pana sa ia ei vreo decizie Romania si conceptul de a fi roman este de mult in formol si mumeificat;declaratia lui Ponta denota lipsa crasa de elite politice de la noi cum sa ceri opozitiei sa-ti numeasca viitorul premier de la tine din echipa ori iesi de la guvernare ori continuati cu aroganta care v-a facut sa pierdeti.Ponta a cantarit situatia si nu stie cum sa faca sa iasa de la guvernare ;ho fa Ponta ca redeventele ramanand aceleasi ai pus umarul la distrugerea totala a Romaniei. AUTONOMIE de prostii care ne conduc
nu mai face fata presiunilor externe si strategic pentru ei ar fi sa iasa de la guvernare ;singura solutie viabila sunt anticipate la parlamentare altfel pana-n 2016 Romania va pierde ani aiurea ;Ponta cand avea 70% simtea nevoia de legitimitate mai mare dar acum cu 55% sau cu cat o fi mai ramas.PSD-ul va continua sa existe cat timp Romania va fi o tara subdezvoltata si dependenta de protectie sociala niciodata acel bazin nu va mai reusi sa domine pe cei care aducand bani din strainatate isi impun logica familiilor lor cine sa mai accepte galeatile si uleiul electoral cand ai in familie un membru care iti da ce ai nevoie constant nu odata la 4 ani si care normal ca-ti va impune macar votul sa-l dai cum vrea el si cum considera ca-i mai bine ;pensionarul din cauza lipsei este compromis in a mai lua o decizie inteleapta de multe ori PSD-ul a profitat din plin de chestiunea asta la doar ca astilalti gandesc mai bine au vazut prapastia asta si vor continua sa sape in zona asta convingand din ce in ce mai multa lume ;PSD-ul are balastru greu Iliescu este mentorul mineriadelor a viselor distruse in revolutia furata cat timp Iliescu 7 comp. vor fi pe acolo stampila tinerilor vva gresi intentionat casuta destinata candidatilor PSD oricare ar aia si Iisus daca ar candida cu Iliescu in spate ar pierde.
Pentru romania la vot nu conteaza performantele economice. Conteaza caterinca, propaganda, smenozeala.
Ponta a primit 6,2 mil de voturi impotriva dupa ce a incercat cat mai bine sa faca performanta cu Romania dezastruoasa lasata de Boc-Basescu. Datorii la FMI, fonduri europene blocate, TVA 24%, salarii si pensii taiate, incompetenta in toate domeniile.
S-a luptat cu Basescu, cu FMI, cu propaganda, pentru romania. Nu a facut nimic din care sa aiba el de castigat in dauna romaniei.
Romanii l-au ales pe incompetentul de Iohannis (dovedit clar in dezbateri) pentru ca Ponta e continuatorul comunistilor, ne duce la chinezi si la rusi si nu are respect pentru oamenii care au stat la coada sa voteze in Paris, Londra, Munchen si Torino.
La Haga au votat aproape 4000 de oameni in 2 sectii de votare, organizarea a fost impecabila (corturi, ti se oferea ceai cald la intrare… etc;chiar s-a facut tot ce s-a putut pentru a respecta alegatorul) si totusi, la Haga, a castigat Iohannis de departe.
Il inteleg pe Ponta. In lupta asta se simte singuratic. Insa, ii transmit ca viata e o lupta continua cu dezamagiri si cu succese. Fiecare dezamagire ne face mai puternici.
In tara lucrurile merg perfect, deci Ponta n-ar trebui sa-si dea demisia:
– benzina e cea mai ieftina din europa
– tinerii au programe speciale
– business-urile sunt pe val deoarece au scazut taxele
– copiii au manuale moderne
– constructia de autostrazi si investitiile publice sunt in toi
Ce sa mai, de cand e Ponta premier, am simitit relansarea.
P.S. Am simtit si o transformare a societatii: plagiatul nu mai este cel mai rusinos mod de a iesi din viata publica; a ajuns un fel de mod de identificare cu liderul prea-iubit.
Ponta are o singura maantra: sa se laude ca are bani la buget si ca vrea sa dea la oameni! Saracii oameni, nu se gandesc ca fara investitii, cu doar 15 km de autostrada construiti in ultimii 3 ani, sansa ca sa apara noi locuri de munca e zero! Tineretul asta pe care il injurati nu are unde muncii, nu are cum sa va platasca pensiile, oameni buni. De aia au votat tinerii cu Iohannis si cu dreapta: Iohannis nu are someri in Sibiu, iar dreapta a facut 450 km de autostrada cat a fost la putere. De la PSD si de la guvern nu vin slujbe, vin din investitii si din munca. Banii aceia de la buget ar trebui dramuiti mai cu grija pentru viitor, ar trebui folositi si pentru investitii, nu tocati toti pt “ajutoare”. ca sunt limitati, altii nu avem.
Daca este asa minunat la Sibiu de ce a luat Iohannis acolo 20.000 de voturi impotriva?
Iohannis a avut peste 70% la Sibiu. Poanta cat a avut in Gorj Peris taica?
pai ponta niciodata nu a facut ceva de capul lui, el tot timpul a fost o marioneta in psd….cine nu vrea sa recunoasca, e alta treaba….uitati-va la cariera lui si veti vedea motivul ascensiunii, ca doar nu este Einstein…..asa ca nu luati de bun tot ce zice ponta, exemple sunt destule, el acu testeaza piata….deciziile oricum le primeste, acum calca apa…….
@POMPILIU , Dupa ce in 2014 multi comentatori au manipulat si mintit peste tot ca ANTONESCU a tradat pe PONTA si a rupt USL-ul si acum constatam cu regret … ca a fost INVERS(eu si multi altii am stiut de atunci,am afirmat-o clar si nici nu ne laudam astazi cu cu acest lucru).
Multi au inteles,inca din 2012 , ca REFERENDUMUL a fost trantit de catre PSD ( vezi Aspazia/PSD/CCR,RUS/PSD si alti PSD-isti pentru a se creia posibilitatea ca sa-l promoveze pe Ponta la ..prezidentiale!!).Daca PSD nu trantea referendumul era SIGUR,SIGUR ANTONESCU presedinte si in acel caz era… ADIO pentru PONTA de a fi candidat !!.
Aveti dreptate sub aspectul ca si eu regret ca Basescu nu a fost demis si ca PDL-istii nu si-au primit ..pedeapsa pentru ce au facut dar trebuie sa recunoasteti ca PONTA a intors” DREPTATE pana la CAPAT” cu …PACTUL cu basescu si cu…CITEZ :LASATI-L IN PACE pe basescu ca mai are putin si va pleca..oricum ( PONTA/ZGONEA spuneau la acea data ca LIBERALII AU INCREMENIT intrun proiect depasit ca :JOS BASESCU si ca …GUVERNUL ARE ALTE PRIORITATI ca :buna guvernare,locuri de munca si independenta energetica). Deci numai vorbe,vorbe,vorbe in vant pentru pacalirea/manipularea unor …fraieri si saracuti cu duhul.
De mentionat ca erau fanatici pontisti care spuneau cam asa:BINE,BINE este drept ca Ponta a semnat PACTUL DE KOABITARE dar …pixul cu care s-a semnat pactul era pixul lui..ANTONESCU !!.
Si atunci de unde este vinovat cineva care a spus doar adevarul, ca si mine (inclusiv am afirmat ca PONTA va pierde fiindca a mintit ..prea mult si i-a amagit/pacalit pe multi,inclusiv pe Voiculescu si ANTENA 3).Multe lucruri facute de Ponta au fost ” la fel “ca si lucrurile facute de prietenul sau(inca din 2009 a fost ministrul lui basescu) si a coabitantului sau .. dnul Basescu.
Eu nu am comentat niciodata cu ura si comentariile mele au fost mai mult citate din multe evenimente intamplate in cei 25 ani si am apreciat TOT TIMPUL ca o clarificare a scenei politice cu o STANGA si DREAPTA la fel de puternice poate fi un pas in plus spre DEMOCRATIZAREA ROMANIEI.
In orice caz sper ca IOHANNIS (aproape sunt sigur) sa nu-i promoveze pe acei PDL-isi hoti/corupti si ca noul PNL sa-si pastreze un pic din spiritul BRATIENILOR si sa nu fie incalecat de PDL-istii hoti/corupti(desi sunt unii care au rezerve pe principiul ca intro victorie pot fi si ..victime colaterale). Vom trai si vom ..vedea.
Nu v-am purtat niciodata pica(cu toate jignirile proliferate) si nu va port pica nici acum(m-am spalat apasat de toate …rautatile si acuzele nefondate !!) fiindca n-am niciun partipriu cu nimeni si cu niciun politician(n-am printre prieteni niciun politician),nu lucreez la stat ,locuiesc la sute Km de bucuresti, unde n-am mai fost de vreo doi ani de zile si incerc sa am partipriuri doar cu dorinta mea de: …UN PIC MAI BINE PENTRU ROMANI si ROMANIA.
PS Din principiu nu laud niciodata puterea (am criticat atat puterea prezidentiala/basescu cat si puterea executiva/guvern/ponta) fiindca o putere necriticata(asa cum ati procedat eronat DVS ….laudand guvernul/Ponta !!) o ia intotdeauna ..razna.Asa ca va salut fara ranchiuna si cu toata intelegerea posibila.
Din pacate si fostul PNL e plin de lichele, de incompetenti si de hoti, de la Vosganian la Fenechiu, Marga si banditii aia care au plecat la partidul lui Tariceanu. Care si Tarieanu…. e in stare sa o vsnda si pe maica-sa ca sa-i fie lui bine; a vandut petrolul Romaniei din Marea Neagra inainte sa-l castigam la Haga! Bleah.. un nenosocit ca si Chitoiu si ceilati mercensri…
Bai @gheorghe,tu nu ai obosit sa bati apa in piua de atata timp pe baza acelorasi lucruri.Tu crezi ca variantele tale(vezi,nu te banuiesc de a fi tendentios)sunt perfect logice?Eu zic ca te limitezi numai la penelismul anti ponta si psd si nu privesti lucrurile mai obiectiv,din afara “razboiului”.Am mai spus pe aici ca ruptura usl a plecat de la clientela pnl care era nemultumita ca Ponta “dadea la populatie” de parca ce dadea era marea imbogatire a maselor ,(pentru ca asa promisesera si pentru ca erau probleme sociale presante in randul celor care votasera usl) si micsora “investitiile” din care ei asteptau sa se infrupte cu contracte cu statul.Tot pe teme asta sunt multi si din clientela psd care sunt impotriva lui Ponta.Aceasta clientela l-a racait si pe Antonescu,caci un partid depinde enorm si de finantatori(asa este in democratia pluripartinica,partidele se tin cu bani)si au redus finantarile,pnl-ul intrand in datorii. asa si Antonescu, presat de reprosuri, a intrat in conflicte tot mai dese cu Ponta.Apoi si-a bagat coada si Basescu,(ba si ppe-ul)ca sa scape de guvernarea lui Ponta ca sa faca ei, asa cum au mai facut.Adica “investitii” cat mai multe,nu conteaza in ce si cum, investitii sa fie, iar in rest Dumnezeu cu mila.In tara asta,dupa ce si-au tras cu totii care ce au putut din privatizari,batalia pentru guvernare este batalia pentru investitii de la buget,dar la fondurile europene nu prea se baga caci acolo nu-i mai protejeaza nimeni.
Articolul 30 din Constituţia României
Egalitatea în drepturi ARTICOLUL 16
(1) Cetăţenii sunt egali în faţa legii şi a autorităţilor publice, fără privilegii şi fără discriminări.
(2) Nimeni nu este mai presus de lege.
– Cum? Se proceadează de 25 de ani de zile după metoda: întrecerea: care are şi poate mai mult, sau, cine are să trăiască, cine nu să nu-şi dorească“? ?? Cum respectă Constituţia şi legea, dacă îşi alocă singuri fonduri financiare şi pleacă unde vor pe banii din bugetul statului, cetăţeanul de rînd fiind ţinut subnutrit forţat!!! Un articol din Constituţie încălcat cu bună ştiinţă de parlamentari, perindaţii de 25 de ani de zile, infracţiune directă, cu bună ştiinţă!!!
Cetăţenii români în străinătate ARTICOLUL 17
Cetăţenii români se bucură în străinătate de protecţia statului român şi trebuie să-şi îndeplinească obligaţiile, cu excepţia acelora ce nu sunt compatibile cu absenţa lor din ţară.
– Care şi cine i-a protejat de 25 de ani de zile??? Încă o infracţiune de care se pot lipi parlamentarii.
CAPITOLUL II
Drepturile şi libertăţile fundamentale
Dreptul la viaţă şi la integritate fizică şi psihică ARTICOLUL 22
(1) Dreptul la viaţă, precum şi dreptul la integritate fizică şi psihică ale persoanei sunt garantate.
(2) Nimeni nu poate fi supus torturii şi nici unui fel de pedeapsă sau de tratament inuman ori degradant.
Dreptul de proprietate privată
ARTICOLUL 44
(1) Dreptul de proprietate, precum şi creanţele asupra statului, sunt garantate. Conţinutul şi limitele acestor drepturi sunt stabilite de lege.
(2) Proprietatea privată este garantată şi ocrotită în mod egal de lege, indiferent de titular.
Dreptul la moştenire ARTICOLUL 46
Dreptul la moştenire este garantat.
– Cum au fost protejate aceste 4 drepturi prin lege : viaţă şi tortură, plus drept de proărietate sau moştenire legală ? Prin tăierea salariilor şi menţinerea la cel mai josnic nivel de trai??? Ce protecţie contra torturii? Te scoate din casă sau de pe proprietate şi ţi-o ia cu acte fabricate deşi eşti proprietar de drept sau moştenitor prin lege(te cataloghează judecătorii cu reaua credinţă şi te trezeşti cu banii la un notar, care te înştiinţează că ai de încasat bani ??? Altă infracţiune care poate fi lipită cu brio de parlamentarii celor 25 de ani de perindat la guvernare!!!
Nivelul de trai ARTICOLUL 47
(1) Statul este obligat să ia măsuri de dezvoltare economică şi de protecţie socială, de natură să asigure cetăţenilor un nivel de trai decent.
-Ce măsuri a luat statul şi parlamentarii de 25 de ani de zile pentru dezvoltarea economic şi pentru asigurarea cetăţenilor un nivel de trai decent? Doar distrugera intreprinderilor unde se putea munci şi distrugerea nucleului familiei, baza oricărei societăţi sănătoase, prin alungarea lor din ţară pe motiv că s-au deschis graniţele legal pt. turism, de care? Fără bani în buzunare??? Încă destule infracţiuni cu care se pot procopsi parlamentarii, perindaţii de 25 de ani de zile, mai ales cei din 2004-2014!!!
CAPITOLUL III
Îndatoririle fundamentale
Fidelitatea faţă de ţară ARTICOLUL 54
(1) Fidelitatea faţă de ţară este sacră.
(2) Cetăţenii cărora le sunt încredinţate funcţii publice, precum şi militarii, răspund de îndeplinirea cu credinţă a obligaţiilor ce le revin şi, în acest scop, vor depune jurământul cerut de lege.
Apărarea ţării ARTICOLUL 55
(1) Cetăţenii au dreptul şi obligaţia să apere România.
– Ştiu parlamentarii, perindaţii de 25 de ani de zile în funcţii, ce înseamnă propoziţia scurtă, sau, noţiunea: fidelitate faţă de ţară este sacră ???
-Cum răspund acei transmiţători prin convorbiri telefonice, e-mail, fax, de denigrări la adresa României şi a românilor??? (da, aţi ghicit, e vorba de macovei cu ai ei)!!!
– Cum sunt traşi la răspundere acei dublicitari: una spun în şi despre ţară în ţară şi multe minciuni în străinătate, deşi au obligaţia de a apăra ţara numită România???
– Au depus un jurămînt cerut de lege: că vor apăra ţara cu credinţă, da? Cum au apărat-o? Împrăştiind mesaje rele, urîte despre ţară şi popor???
Şi aici parlamentarii, aleşii, perindaţii de 25 de ani de zile, se pot incadra în infracţiune voită!!! Totul s-a făcut cu intenţie, pentru un scop anume, fie şi personal!!!
De asta spun neîncetat că ne conduc doar,,infractorii”, ei au dreptul la funcţii de conducere, ei au toate drepturile, pentru că, ei-parlamentarii, sunt primii care încalcă cu bună ştiinţă Constituţia României, legea de bază prin care funcţionează un stat!!! şi nu pot ori nu se vrea să fie traşi la răspundere!!! este concluzia din ceea ce se vede pe micile ecrane plus aceste pasaje tipărite în legea fundamental a ţării!!!
…Şi cică, siguranţa naţională a ţării este sigură…nimic nu este în pericol dacă se încalcă Constituţia de 25 de ani de zile non-stop de perindaţii scăunari habotnici…(scuze Radu, scuze tuturor dacă jicnesc cu ceva, dar este adevărul din punctual meu de vedere)
eu zic sa va duceti , voi psd-istii sa faceti un miting de sustinere pt ponta…asa pe net, nu are nici o valoare, iesiti si faceti miting daca va pasa….
Nu ba colghete,lumea asteapta un miting al vostru al penelacilor basisti,ca sa aratati lumii, cu steaguri si portrete, pe cei pe care ii sustineti voi,caci poate va reevaluam.Eu incep sa fiu un fan al lui falimente,dar nici petrache,ludovici,voicu,atanasiu,nicolaescu,gorghiu sau busoi nu-s mai prejos,dar nici mai presus.Grea alegere.
“Eu nu vreau sa ma implic foarte mult in luptele de putere din partid, dar mi-as dori foarte mult ca o decizie sa se ia cat mai repede, in februarie, cel mai tarziu in martie, fie ca este vorba de o reconfirmare a actualei conduceri,… fie ca e vorba de alta noua”, spunea Ponta… dar nu azi… ci in 2010, cand inca era Gioana presedinte PSD. In 2 luni era el presedinte in locul lui Geoana! Acum spune ca nu vrea functia de presedinte dar arunca cu promisiuni de pomeni in populatie, in continuare, semn ca vrea sefia in continuare. Ma rog, naivi se vor gasi mereu pe drumurile patriei, chiar si printre politicieni, care sa-l creada…:))))
Ba, da ce prostii trantesti.Dar ce il voteaza populatia la sefie in psd?Esti un exemplu de cum bate baseala campii.
Vad ca ii faci foarte repede prosti, basisti, pe altii… poate de aceea nu ai avut timp sa te gandesti ca partidele se uita si la sondajele de opinie facute in randul simpatizantilor lor, cand isi aleg sefii…
Daca era asa psd nu il alegea nicio data pe Gioana sef.
Eu am facut comentariul si am incercat sa-l transmit dar WordPress nu mi-l publica.De ce ?
Eu zic sa nu ne pripim! Sa nu se grabeasca domn’ Ponta! Ca in textul ala al lui Iliescu pe care il auzim dupa fiecare ciclu electoral: acum “e nevoie de o analiza a ceea ce s-a intamplat in PSD…” din care sa rezulte ca PSD-ul are nevoie sa fie ba “garantat Nastase”, ba “garantat Vanghelie”, ba “garantat Ghita”. Acuma, de exemplu, mie mi se pare ca PSD-ul are nevoie musai de familionul de genii politice format din tata socru – fica – ginerica, si de credinciosul lor majordom de teleorman, toti 4 fiind bineinteles genii politice de stanga, cu zeci de case si firme de apartament, cu conturi de sute de milioane de euro facuti din contracte cu statul, deci oameni de nadejde ai tarii. Cum o sa poata trai tara si partidul fara ginerica presedinte si fara majordom!??
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6785637-consiliul-national-psd-putea-reuni-sfarsitul-lunii-ianuarie-mai-multi-lideri-social-democrati-cer-analizarea-rezultatelor-alegerilor-reorganizarea-conducerii.htm
cand au facut contracte cu statul, caci din 2004 au jecmanit tara numai basistii tai,sai nu se pune?
De aia sunt pline puscariile cu psdisti, de la prim-ministri la ministri, presedinti de consilii judetene, directori de companii de stat, ca toti au servit interesul public. Parca il si vad pe Ponta cum incasa milioanele de euro de la Oltchim cu gandul numai la tine! Iar tata socru nici nu raspundea la telefon cand il suna Hrebenciuc pentru padurile alea, de frica ta. Prosti ne mai cred, ba paris! :))))
Vrajeala cu plevusca.Aia sunt bagati in locul mastodontilor de hoti basisti ai vostri.
Citesc postarile si nu pot sa nu ma crucesc vazind logica intortocheata si uneori perversa a compatriotilor mei. Explic: Ponta a pierdut, Ponta a gresit , Ponta a facut de tot felul si de toate culorile.
Ok, dar au uitat toti ca ceva bun a facut si el, cel putin a incercat sa corecteze, sa intervina acolo unde se putea. Mult mai mult nu se putea face in contextul dezastruos lasat de PDL, cu Basescu ce-ia suflat mereu in ceafa, l-a criticat, l-a bestelit dupa plac. Ceea ce nu inteleg este violenta abatuta asupra lui din toate partile, sub toate aspectele. Adversarii nu se multumesc doar cu infringerea, il vor la pamint, cu piciorul pe git, strivit, anihilat. Face parte si din caracterul nostru infect ce se etaleaza in splendoarea lui. Sintem buni sa criticam, sa delegitimam, sintem indirect autolezionisti, mazochisti. De ce se nu ne facem noi un pic rau cind am putea , dupa dezamorsarea infringerii, sa cautam, sa gasim o cale spre dialogare? Nu inteleg pe diasporeni, din care fac parte si eu, cum au putut dorind sa pedepseasca pe Ponta, sa aduca din nou in centrul arenei politice pe cei care ne au adus la dezastru pina in 2011? Nu cred in dreapta aceasta ce nu are nicio conotatie liberala, democratica, orientataspre o schimbare adevarata. Cred in schimb in socialdemocratia, cine nu stie ce inseamna sa puna mana sa mai citeasca. A propos socialdemocratia de tip Renan a facut Germania mare dupa razboi. Ce face Merkel acum e alta mancare de peste.
V. Ponta nu trebuie sa arunce buretele acum, e greu dar la greu se vede omul si din infringeri se invata, asta i-as spune eu.
@Monica 1:nu toţi gîndim la fel, nu toate comentariile sunt împotriva lui ponta, au fost şi sunt destul de multe cu sfaturi foarte bune, cu susţinere totală, te cam înşeli, citeşte mai bine şi nu-i băga pe toţi în aceeaşi oală, da?
@Pompiliu, fost …( stiti … pana atunci cand ati fost “interzis o vreme ” … parca eram pe aceiasi parte a …baricadei !) , Din pacate sau din fericire martoaga este acum PSD-ul(speram sa-si revina cat mai curand … poate cu alti conducatori mai putin …mincinosi ,fiindca fara o stanga puternica o sa avem o dictatura a partidului stat ..noul PNL,dupa o dictatura odioasa de 10 ani a lui basescu).
In orice caz daca castiga PONTA am fi avut SIGUR ,SIGUR o dictatura a partidului stat PSD(mai ceva ca dictatura de pe vremea lui NASTASE si BASESCU !!).. o dictatura in care multi baroni si corupti putrezi de bogati(de parca n-ar fi politicieni de stanga !) chiar si-ar fi facut de cap si nimeni n-ar fi avut curajul sa zica macar …pss!.
Ponta probabil a ajuns la concluzia ( ca si noi) ca mafia PDL e atat de solida incat comitetu” central era o micuta organizatie…Isi vor lua sacu” cu bani inapoi dupa ce-l mai lasa un pic pe Ponta sa mai adune taxe…
In 2010 nu mai aveau ce sa fure.Visteria goala. Si au taiat de la fraierii de romani.
Hai Ponta, nu mai apleca urechea la sfatuitori, mai ales la ala de la Cotroceni..
.Aici a gresit Ponta. Atatea pacte, scuze, conlucrari institutionale cu porcii…E prea moale. Trebuia sa schimbe tot, sa taie de la radacina…Iar modificarea procentului peste noapte in favoarea lui Iohannis, eu nu o cred. Nu iese matematic.Diaspora numai 300.000 de voturi, chiar daca erau toate pentru PDL. Pardon ! Pentru PNL.
Doar daca STS a vegheat indeaproape cu grija pentru cetateni.. Ca in 2009.
Ăştia de la DNA au făcut ravagii în 2-3 zile prin ţară şi f. bine, numai să fie rezultate reale!!! toţi, mulţisunt înspăimîntaţi:afaceriştii-sponsori…
Eh, faptul ca Ponta nu l-a acceptat pe Iohanis viceprim ministru o sa-i fie fatal
Acum Iohanis e presedinte iar ponta o sa dispara la fel ca si crin antonescu
Pacat , usl-ul a fost un vis frumos dar din cauza incapatanerii dnului ponta, care s-a vrut presedinte, s-a ales praful de acest vis
performanţa României care munceşte real şi nu are treabă cu bălăcăreala şi mizeria politicianistă! FELICITĂRI BLARISA IORDACHE ! http://www.dcnews.ro/larisa-iordache-a-ca-tigat-medalia-de-aur-la-cupa-mondiala-de-gimnastica-artistica-de-la-glasgow_461566.html LARISA IORDACHE a câștigat MEDALIA DE AUR la CUPA MONDIALĂ de gimnastică artistică de la GLASGOW
SCUZE, LARISA IORDACHE
2250 lei pe secunda! DA! Din cauza taxelor şi impozitelor necolectate, gaura din buget se adânceşte cu 130.000 lei pe minut şi ajungem astfel la pierderi de aproximativ 71 de miliarde de lei pe an, adica 16 miliarde de euro. Asta reprezintă cam 70% din evaziunea fiscală recunoscută prin date oficiale de Ministerul de Finanţe, SRI, Consili Fiscal sau Curtea de Conturi. Restul de 30% din evaziune se produce pe fondul altor activităţi de natură economico-criminală.
În total, sunt aproximativ 23 de miliarde de euro care se pierd în fiecare an din cauza unei fiscalităţi defectuase, sumă care însemnă cam jumătate din bugetul de stat al României………..al dracu basescu asta…sau e treaba guvernului ?
Parca dna-ul trebuia sa vegheze si el, dar mereu are treburi electorale mai importante si urgente.
http://www.presamil.ro/ultimul_nr/index.html#10/z
Nu inteleg de ce atat graba pe Ponta, de ce trabuie sa decida renuntarea acum cu Basescu la Cotroceni?
A lăsa să hotărască Iohanis un alt premier, chiar din interiorul actualei majoritati mi se pare că indirect ca se pune iar briciul în mâna macacului Băsescu anulând alegerile parlamentare din 2012. Asta nu este valabil si pentru cei care au pus botu la pacaleala ca Basescu se va retrage la casa din padure dupa ce nu va mai fi pesedinte.
Renuntarea la tot a lui Ponta pare-mi-se ca seamnă cu abandonarea și nu cu renunțarea, ceea ce este grav pentru că abandonează funcția și implicit guvernarea și actuala majoritate parlamentară poate și partidul în brațele lui Băsescu foarte setos de a reinstaura regimul partidului stat din perioada de trista amintire 2009-2012, an cand vointa populara a fost calcata in picioare de către slugile din Romania vandute occidentului si SUA.
Daca Ponta renunta la tot, estimez că la jumatatea anului 2015, Basescu va fi prim ministru, chiar daca pana atunci vor fi in fiecare lună câte un prim-minstru în locul lui Ponta cel care renuntă la tot.
Dacă Iohanis este președinte nu putem să uitam că Iohanis a ajuns presedinte ajutat de gasca basista care au instigat la ura și revolta in strada fata de PSD si Ponta ca exponenti ai comunismului, uitand toti acesti cetateni ca Basescu si toata gasca din spate erijati in anticomunisti provin din FSN-ul lui Iliescu, fiind inainte membrii ai PCR, copii si nepoti de fosti securisti, tortionari, agenti de influneta sovietici, tradatori de tara, colaboratorii sau reprezentanti ai dusmanului ocupant comunist in Romania si in nici un caz combatantii anticomunismului prigoniti prin munti ori condamnatii politici care multi dintre ei au fost atat veterani de razboi cat si prizonieri.
Daţi-o naibii de treabă, aţi întrerupt emisia tocmai cînd voiam să aud ce spune Ponta!!! site-ul vostru live ştiri, iar face probleme, ooooo! reglaţi-l odată, merge 2 secunde apoi se întrerupe 15 min emisia, nuuuuu vreau aşa emisie!!! cînd îl vom auzi şi vedea interviul cu ponta??? unde??? nimic nu am auzit din emisiuneeee!!!
În loc să aveţi voi audienţă, site-ul de ştiri live A3 nu funcţionează, merg la rtv şi văd pasaje, au şi rtv-ul, digi, nevoie de audienţă, sunt interesaţi, cred, voi, nu!
http://www.kmkz.ro/wp-content/uploads/2014/12/Einstein-PLM-460×344.jpg……ha-ha-ha
iar scenariul care parea imposibil, cosmarul devine realitate: basaul blestemul Romaniei devine prim ministru. O natiune de slugi proaste nici nu merit altceva. Prin votul iresponsabil 6 milioane de slugi le-au comunicat ca e in regula sa le fie taiate salariile asadar se va petrece din nou. Sub egida dicaturii DNA /SRI.
mare paguba!
Ar fi groaznic pentru ţară să revină la conducere cei care au distrus-o în ultimii 10 ani. După mizeria alegerilor, cu toată manipularea băsiştilor-pedelisto-penelişti,de rit nou(zicerea lui Dobriţoiu),despre care nu se vorbeşte-oare de ce? -, ar urma o mizerie care ne-ar termina. Desigur că V. Ponta este foarte dezamăgit de modul în care a reacţionat o prea mare parte din poporul uituc( cum să uiţi ce-au făcut Băsescu şi ai lui timp de 10 ani? ) şi chiar de alegerea făcută ( ce caltăţi îl recomandă pe Iohannis, în afară de modul în care s-a auto împroprietărit şi că l-ar continua pe Băsescu ?), dar sper să-şi revină pentru milioanele care l-au votat. Sper de asemenea să nu intervină DNA-ul pentru a rezolva problema aşa cum a “dat indicaţii” Iohannis, înainte de a-şi lua o “binemeritată” vacanţă.
Oare de ce mai este nevoie să vă convingeți că jocurile nu se fac la noi ci sunt făcute de cei care conduc din umbră, Uniunea Europeană și mai mult?!
Chiar este nevoie de desen?
Atunci dormiți liniștiți și credeți în continuare asta sau că Ponta are un caracter atât de nobil și este atât de cinstit încât se gândește să plece din aceste motive.
Pe bune???
Bună gluma dar totuși, deșteaptă-te române!
În afară de site-ul A3 ştiri live prin care ne furnizaţi doar publicitate de aseară de la orele 21,10, pina acum la ora 7,20, toate funcţionează cu brio! Pînă şi posturile/site-urile live de ştiri ,,băsiste” funcţionează f. bine! La voi, NU! Probabil că, aşa doriţi, noi vă satisfacem dorinţa, nu mai suntem împotrivă! Mulţumim pentru serviciile de ştiri inexistente oferite pe site live A3 ştiri, publicitatea şi spaţiul publicitar nu ne interesează!
exista varianta antenaplay.ro
Parerea mea este ca Ponta nu are chef de treaba pur si simplu. Nu neg, a facut cateva lucruri bune, ar fi putut sa faca mult mai multe dar ii e lene sa mearga pana la capat. N-are chef sa se lupte cu adversarii politici, cu coruptia si cu colegii din partid, sa se implice in niste proiecte care i-ar consuma din energie si din timpul petrecut alaturi de Daciana, Irina si Andrei (pe care ii pomeneste obsesiv) sau pe meleaguri exotice. Mie imi da impresia unuia pe care vrei sa-l faci domn cu sila, in timp ce el nu-si doreste decat sa-si traiasca viata, sa-si pastreze prietenii, sa fie bine, ca sa nu fie rau…
Uite ca are si Poanta momente in care gandeste bine!