Apreciez angajamentul premierului. Sa le luam insa pe rand, pentru ca problemele sunt grave si mari :
- Centura Bucuresti – intarzieri nepermis de mari, cu grave consecinte asupra vietii participantilor la trafic. Santier de 12 ani, probabil singura capitala UE fara centura si legatura intre A1 si A2
- Autostrada Pitesti-Sibiu – singurul tronson lipsa total din Coridorul 4 Pan-European. Romania se face de ris de ani buni in fata UE din cauza incapacitatii de a finaliza auostrada Constanta-Nadlac. De la granita de vest a Romaniei, exista legatura pe autostrada pina la Lisabona !
- Coruptia grava din CNAIR (fost CNADNR) unde s-au cheltuit anual 2 miliarde euro, adica 20 miliarde euro in 10 ani ! Fara sa finalizam nimic ! O hotie incredibila, neachetata de nimeni
- Inexistenta in 27 de ani a parteneriatului public-privat, prin care se puteau finaliza toate autostrazile Romaniei pe banii companiilor private, cu o taxa decenta de acces pe autostrada ca in orice tara UE. Dar nu se putea fura din acest tip de contract, drept pentru care mafia din Transporturi nu a aprobat niciodata, transpartinic, acest parteneriat
Premierul Sorin Grindeanu a salutat, luni, decizia CNAIR de a deschide un nou segment din autostrada Lugoj – Deva, precizând că modernizarea infrastructurii rutiere rămâne în atenția Guvernului și că se va implica personal în recuperarea “uriașelor întârzieri” din acest sector.
Circulația rutieră pe autostrada Lugoj — Deva, Lot 2 km 27+620 — km 56+220, sectoarele A, B, C și Nodul Rutier Margina, s-a deschis luni.
În perioada 28 februarie — 2 martie, Comisia de recepție a inspectat și a analizat lucrările executate în cadrul acestui proiect. Comisia a admis realizarea recepției, fiind semnat și procesul verbal la terminarea lucrărilor.