Reprezentanţii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) au recepţionat miercuri lucrările de la lotul de autostradă Ogra – Iernut, în lungime de 3,6 kilometri, conform unui comunicat remis AGERPRES.
‘Având în vedere faptul că ieri, 11.12.2018, au fost recepţionate şi lucrările sectorului de autostradă Ungheni – Ogra, în lungime de 10,105 km, astăzi, de la ora 15:00, aceste loturi au fost deschise circulaţiei rutiere’, se menţionează în comunicat.
Valoarea contractului Ungheni – Ogra a fost de peste 251,349 milioane lei fără TVA. Antreprenorul care a efectuat lucrările este Asocierea SC Strabag SRL – SC Straco Grup SRL.
Construcţia lotului Ogra – Iernut, în lungime de 3,6 km, a avut o valoare de circa 55,783 milioane lei fără TVA, iar Antreprenor a fost Asocierea Geiger Transilvania SRL – Wilhem Geiger GmbH&Co.KG.
PS 1 : Pe tronsoanele esentiale pentru economia Romaniei dar si pentru relevanta europeana, necesarul de kilometri de autostrada este de 1500 km. Daca in ultimii 10 ani se construiau 150 km pe an (absolut fezabil), azi Romania era mai puternica
PS 2 : Potrivit statisticilor Organizatiei Mondiale a Sanatatii, Romania se afla pe primul loc in UE la numarul deceselor din accidente rutiere. Numarul de morti este anual de peste 2000 in Romania, alte cateva zeci de mii fiind grav sau mai usor raniti
PS 3 : In 10 ani, pentru infrastructura rutiera au fost alocate peste 15 miliarde de euro !! Bani care n-au generat nici un km de auostrada !
Apropo de PS2..de ce nu spune OMSul ca Romania este si pe primul loc ,in nerespectarea Legislatiei Rutiere( ca,de acolo apare PS2 la care face referire..nicidecum de la infrastructura) !
Câtă inocență! Dar de când deciziile se iau de la București? N-am fost eu atent și România și-a recăpătat independența!
Tot cu ps2,faptul ca avem atatea accidente se datoreaza si modului de a conduce masina ca daca vezi gropi incetinesti nu intri ca bolovanul in ele,am convietuit cu ele,ne-am resemnat,nu fortezi trecerea,depasiri s.a!Problema e ca nu exista conduita preventiva,respectul participantilor la trafic si cunoasterea superficiala a indicatoarelor rutiere doar atat cat sa ia permisul ca apoi soferie dupa ureche sau cat tin motoarele,inconstienti care se filmeaza live la volan,un intreg sir de probleme ce duce la numarul nefericit!Chiar daca am avea multiple autobenzi fara conduita preventiva vom fi tot in acest nefericit top!
Vino in Londra sa vezi “conduita preventiva”,bati campii prietene.
Si pesedeul a condus tot timpul. Nu-i asa ca romanii au nevoie acum de amnistie și deschiderea ușilor pușcăriilor? Pentru asta s-au luptat minut de minut de cand au venit iar la putere în urma cu doi ani
D-le Tudor in cei aproape 30 de ani de democratie, trebuia sa avem nu 1500 de km ci dublu. Suntem de rasul curcilor cand anuntam ca s-au inaugurat ici colo cate 13-20 de km. Astia se impiedica de ursul inexistent, de pitpalacul de campie, de nu stiu ce llieci sau situri arheologice,exista solutii. E clar ca astia trebuie sa fure in draci asa cum s-au obisnuit de atatia si atatia ani, iar Romaia pierde anual o populatie cat o comuna, deci Romania pierde anual o cumuna prin accidentele groaznice de pe sosele inadecvate ale tarii.
de acord cu dvs, eu am vorbit de necesarul actual si de 1500 km in ultimii 10 ani
Erau super si 1500 de km, insa noi nu si nu, asa ca la niste calici, ici colo, cate 6, 13, 15 sau maxim 100 de km … pe an.
Doamne fereste
1500 de km (care mi se par putini, cred ca e nevoie de minim 2000) se pot construi in 4-5 ani. Cu tot cu centuri macar la 10-15 orase mari.
Trebuie insa organizare, planificare, seriozitate, fara capuse si… sa ne dea si “ei” voie sa-i facem, nu sa-i facem numai cu “ei” astfel incit acesti “ei” sa ia si grosul banilor si sa mai faca si figuri si sabotari cind au vreo nevoie politica…