Paralela 45, tour-operator general si cel mai mare producator de circuite din Romania, anunta in 2014 o crestere cu 25% a vanzarilor pe primele 5 luni, estimand depasirea pragului de 40 milioane euro pana la finalul anului.
„In ultimii ani am urmarit sa oferim eficienta in servicii si in alegerea destinatiilor, strategie ce ne-a asigurat confortul unei cresteri constante. Pentru 2014 am ales sa adaugam diversitate ofertei noastre, mizand pe experienta anilor anteriori, dar si pe capacitatea noastra de a deschide drumuri catre noi destinatii.
In 2013 am vandut bine Grecia si Turcia, motiv pentru care anul acesta am marit numarul charterele de vara si oferim plecari din marile orase ale Romaniei:
– din Bucuresti Antalya si Rhodos;
– din Iasi charter catre Mykonos, Zakynthos si Santorini;
– din Cluj charter catre Creta.
De asemenea am depasit 100 de circuite in portofoliu, iar anul acesta ne concentram pe Asia Centrala si Africa „Neagra”, alaturi de o premiera: curse saptamanale catre Aqaba, Iordania din Bucuresti, Iasi si Cluj.”, explica Alin Burcea, Presedinte Paralela 45.
Paralela 45 este singura agentie de turism care ofera o paleta de peste 100 de circuite pe toate continentele, multe dintre ele in exclusivitate si cu plecari din marile orase ce dispun de aeroport. Circuitele in Israel au de anul acesta plecari din Iasi si Cluj, circuitul in Spania poate fi accesat din Craiova. Din Constanta se poate merge direct in Turcia si Thailanda, iar din Cluj catre Tunisia.
„Romanii au inceput sa prinda gustul Africii si al safari-ului. Daca anul trecut am avut grupuri pentru Kenya, anul acesta estimam ca peste 500 de romani sa plateasca intre 1700 si 3000 euro pentru noile destinatii Togo, Benin, Rwanda (la „gorilele albastre”), Africa de Sud si Tanzania- Zanzibar. Pe aceeasi directie, de a le oferi circuite verificate in premiera, am mers si cu Asia Centrala, unde am inclus in desfasurator Georgia, Azerbaidjan, Armenia, Uzbekistan si Iran”, a mai adaugat Alin Burcea.
2014 a fost de asemenea incununat de recunoasterea calitatii si profesionalismului Paralela 45, prin cele doua premii castigate – Superbrands, statut recunoscut drept un pilon de comparatie pentru brandurile de succes, precum si „The most trusted brand 2014”, premiu castigat pentru a sasea oara consecutiv la categoria Agentii de Turism, in cadrul studiului de piata realizat asupra consumatorului roman de revista Reader’s Digest. Paralela 45 activeaza de peste 24 de ani pe piata vacantelor, fiind unul dintre cele mai vechi branduri de turism din Romania, si detine o retea nationala formata din 35 de agentii si aproape 200 de angajati. Alaturi de turismul individual si intern, turism corporate, chartere, bilete de avion, Paralela 45 se concetreaza acum pe cele peste 100 de circuite pe toate continentele, multe dintre acestea regasindu-se in exclusivitate doar aici. Circuitele in Africa, America si destinatiile exotice reprezinta punctele forte ale ofertei celui de al doilea semestru al vanzarilor din 2014 ale agentiei Paralela 45.