Home Articole SRI : Cum sa nu devii o victimă a agresiunilor din mediul...

SRI : Cum sa nu devii o victimă a agresiunilor din mediul virtual

1758
4
SHARE

SRI posteaza pe pagina sa de Facebook urmatorul mesaj :

Te-ai întrebat vreodată cât de sigure sunt serviciile de cloud?
Există studii efectuate la nivelul Cloud Security Alliance (CSA), care au relevat o serie de probleme identificate de utilizatori de cloud din 50 de state. Drept soluţii, au fost propuse:
• reglementări guvernamentale în conformitate cu evoluţia pieţei şi strategii adoptate;
• asigurarea confidenţialităţii şi securităţii datelor;
• responsabilizarea proprietarilor datelor şi a celor care asigură custodia acestora;
• asigurarea disponibilităţii serviciilor pe termen lung.
Adoptarea unei conduite preventive și însușirea culturii de securitate cibernetică sunt instrumente eficiente în diminuarea probabilității de a te transforma într-o victimă a agresiunilor din mediul virtual.

 

4 COMMENTS

  1. La noi sînt mai deştepţi de ţin timp de 3 ani datele. Citisem un articol german acum o lună de zile în care era clar specificat: cel mult 3 luni de zile strict cu autorizaţie de la judecător sau procuror(termeni româneşti)şi depăşirea acestui termen duce la pedepse grave. La noi: de-a valma că sîntem consideraţi infractori toţi! Doar aşa se fac afacerile dar şi menţinerea pe piaţă ca vitale(cerute de popor-cea mai oribilă minciună susţinută de afaceriştii români peste hotare! recunoaşte cineva? NU!).

  2. scuze. completare: de asta mă hărţuiesc băncile prin telefon în numele altui individ/ă să plătesc eu datoriile lor! Cum să nu devii victimă dacă totul e la vedere! Cum să nu devii victimă dacă accesează bazele de date: CNP şi numerele de telefon şi te deranjează chiar şi la ora 22-23 noaptea sau cu CNP-ul să faci împrmut rapid că-ţi aduc ei banii acasă ori fac ei actele şi tu să semnezi cînd ajung ei la tine??? Deşi nu ai nicio legătură cu băncile sau alte instituţii!
    Sau poate telefonia şi bazele de date nu sînt considerate mediu virtual!

  3. Poate ar fi bine ca SRI sa tina seama si de cetatenii care au facut apeluri in acest sens, respectiv cand am adus la cunostinta faptul ca marile lanturi de magazine, de unde cumparatorii cumpara produse de folosinta indelungata, magazinele “vand” datele acestora bancilor si te trezesti agasat de acestia ca-ti ofera tot felul de servicii bancare.
    Aspectele sunt mult mai complexe datorita faptului ca toata lumea face tranzactii, schimb de date, etc prin mediul virtual iar, cum peste tot oamenii nu sunt toti de buna credinta si cinstiti, asa si-n mediul virtual intalnim asemenea oameni.

Leave a Reply