George Maior, director SRI, marti 24 Iunie : “Presedintele Romaniei a primit in anul 2009 o informare complexa in legatura cu activitatile infractionale desfasurate de Sandu Anghel zis Bercea Mondial”.
Traian Basescu, fratele lui Mircea Basescu, luni, 23 Iunie 2014 : “Nici o structură de informaţii a statului român nu m-a notificat, nu m-a informat cu privire la relaţia Sandu Anghel – Mircea Băsescu”.
Traian Basescu, fratele lui Mircea Basescu, marti 19 Iunie 2014 : “Stiu varianta fratelui meu inca de anul trecut despre relatia lui cu Bercea Mondial”.
Traian Basescu, fratele lui Mircea Basescu, a semnat in 2014 decretul privind scoaterea din magistratura a procurorului Eugen Iacobescu, cel care in 2011, pe baza de interceptari si documente, a probat faptul ca Mircea Basescu, fratele presedintelui Romaniei, primise o mita de 600.000 Euro de la interlop.
Reiese cit se poate de clar ca :
1. Traian Basescu stia din 2009 de la SRI despre activitatea infractionala a lui Bercea Mondial. Cu toate acestea, s-a intalnit cu acesta in campania electorala pentru presedintie, a dansat si vorbit cu el, iar Maria Basescu a primit cadou un ban de aur chiar de la infractor. Totul pentru folosirea interlopilor la votul prezidential.
2. Din 2009 pina in 2013, cind zice Traian Basescu despre informarea facuta de fratele sau Mircea Basescu, au trecut 4 ani in care a primit si alte rapoarte despre gruparea infractionala condusa de Sandu Anghel.
3. Din 2009 cind a fost informat de SRI, apoi din 2013 cind i-a spus Mircea, Traian Basescu nu a facut nimic pentru ca fratele sau sa nu se mai intalneasca si sa negocieze cu interlopii, desi cunostea in detaliu profilul lui Bercea Mondial. Justitia a intervenit abia cind Antena 3 a difuzat inregistrarile video cu fratele sau care admite ca a luat bani negri pentru influentarea justitiei. Mai mult, sistemul basist a incercat prin DNA chiar mistificarea realitatii, printr-un dosar la comanda pentru santaj. Fapt dovedit azi ca fiind fals, Mircea Basescu a recunoscut in instanta ca a luat banii de la interlopi. Deci tiganii nu-l santajau, ci vroiau banii dati inapoi.
4. Nu era in mod obligatoriu datoria SRI sa-i dea mura in gura lui Basescu despre relatia Bercea-Mircea. El ca frate si presedinte stia si putea face simpla conexiune pe baza spuselor fratelui si a documentelor SRI. Dar Traian Basescu a stiut, a tainuit si a mintit. Ramine insa un semn de intrebare si asupra SRI : daca stia atatea despre Bercea, cu siguranta interceptase si convorbirile lungi si intalnirile dese dintre Bercea si Mircea de la Constanta. Afirma insa oficial ca nu. Foarte greu de crezut.
5. Pentru ca a fost informat de SRI in 2009, pentru ca stia cine e Bercea, pentru ca stia din 2013 de relatia fratelui cu interlopul, pentru ca procurorii si judecatorii au confirmat prin documente oficiale ca Mircea Basescu a luat banii si a facut traficul de influenta, Traian Basescu nu are decit o singura solutie : DEMISIA !
PS 1 : Faptul ca sistemul se reorienteaza cu pasi mici dar siguri spre cuplul Ponta-Maior nu e neaparat un semnal pentru nesiguranta zilei de maine a lui Basescu. Noii beneficiari vor doar sa-l dea deoparte, nu de-a dura…
PS 2 : Deci in 2009 il informeaza SRI pe Basescu, in 2011 procurorii au interceptari si apare in dosar numele lui Mircea Basescu, fratele PR (Presedintele Romaniei), in 2013 Mircea Basescu ii spune presedintelui de problemele sale. Si Basescu zice ca nu stia? Si pina in Iunie 2014 autoritatile nu misca un deget si ingroapa acest dosar exploziv? Hai, sa creada prostii ca Traian Basescu nu e implicat in toata povestea asta sulfuroasa
Foarte bun rezumat, dle Radu Tudor.
SRI il executa pe Basescu ?!?!?! – “Nu a continut acea informare (aia din 2009) aspecte referitoare la raporturile sau relatiile lui Bercea cu fratele domniei sale (Mircea Basescu-n.r). Presedintele, in declaratia sa de ieri (luni-n.r), a avut dreptate cand a spus ca serviciul sau serviciile de informatii nu au abordat aceasta chestiune intr-o informare separata”, a sustinut seful SRI. 🙂 Hopa! Veti zice ca seful SRI a fost diplomat si cine stie sa citeasca printre randuri o face! Dar cine citeste printre randuri d.le Radu Tudor? Ma tem ca electoratul a fost educat, de presa si politicieni, sa nu citeasca printre randuri, ci sa ia de-a gata ce ii serveste analistul/politicianul favorit. Cu scuzele de rigoare, nu va impartasesc entuziasmul .. Maior a zis ca presedintele a avut dreptate, poporul (ala de-l vreti destept rareori si prost mai mereu) asta a inteles. El nu gandeste ..
Cat despre tandemul Ponta-Maior … vise taica, vise. Maior nu are stapan. Nu din Romania. Cu atat mai putin un carlan fricos ca Victor Ponta.
Si apropo … “Sa va spun direct si sincer, as da mai putin de 50% sanse sa fie neaparat un membru al PSD sau al PC, al UNPR (viitorul premier – n.r.). Mai degraba cred ca o discutie ceva mai larga cu toate fortele politice, nu vorbesc aici de PMP, vorbesc de liberali, de UDMR, de toti ceilalti, ca sa gasim un prim-ministru care sa aiba cat mai mare sprijin in Parlament” , “Un sondaj este o fotografie. As fi ipocrit sa zic ca nu imi place, dar mai e mult pana in iarna (…) Daca exista un om despre care sa cred ca va castiga, sunt oameni cu care pot face tandem, dar sa si castige, atunci voi ramane prim-ministru” – ultimile declaratii ale lui Ponta referitoare la candidatura la prezidentiale! Vorbeati de tandem?!?! Maior si Ponta!!! Cat de slab il credeti pe Maior sa “puna botul” la gargara lui Ponta ?!?!
Maior a spus: “Presedintele a avut dreptate, nu a fost informat de legatura Mircea Basescu-Bercea.”
Pai daca nu l-ai informat da-ti demisia, Maior! Nu asta era treaba ta?
Radule,
Te contrazic aici. George Maior il SUSTINE pe Traian Basescu ca si pana acum.
Basescu spune ca nu a fost informat de catre SRI de relatia lui Mircea Basescu-Anghel Sandu. (Bercea)
Maior spune ca l-a informat doar de Berecea.
Deci “curajosul” domn Maior (din grupul de basisti de la Cluj alaturi de Ioan Rus)confirma spusele lui Basescu. L-am informat dom’le dar asa in general nu si despre frat-su.
Basescu -SRI vor sa induca printr-o manipulare de doi bani ca SRI si-ar fi facut datoria pe de-o parte iar pe de alta Basescu e curat nu a stiut de fratele infractor.
——————–
A3 se lupta singura. Dovada si numirea lui Ioan Rus cel care l-a ajutat pe Basescu la referendum.
Radule,
Nu ma intelege gresit, stiu ca te-ai prins de manipulare, stiu ca va faceti curaj stiu ca e bine sa fiti optimisti in lupta asta.
Felicitari oricum pentru dezvaluiri si NU VA OPRITI.
——-
Vedem maine in paralemnt cati basisti misiuna prin parlament si daca o sa-l avem prim ministru pe psiho.
Oops! Google Chrome could not connect to http://www.antena3.ro
Try reloading: http://www.antena3.ro
10:59 pm
nu ma contrazic deloc. cine n-a inteles argumentatia mea detaliata si clara, asta e
Radule,
N-am zis ca te contrazici. Ci ca eu te contrazic.
Pentru ca l-am vazut ieri la un post basist (Realitatea) pe domnul Maior spunand in clar ca el nu l-a informat pe Basescu.
Stiti domnu’ Maior din grupul basist de la Cluj care e foarte devotat lui Basescu. Si a sarit sa-l ajute ca de obicei sa-si arate devotiunea cu curajul si barabatia caracteristica.
Nu l-a informat despre realtia Mircea-Berceanu , ca sa fiu mai clar.
a zis ca nu l-a informat de relatia mircea-bercea, dar ca l-a informat ca e bercea mafiot din 2009. si din 2009 pina in 2014 basescu a aflat sau nu ca frate-su ia bani de la mafioti? eu sunt sigur ca stia
Au taiat netul exact la slide-ul care lipsea. 10:55pm
Antena 3 nu mai merge pe net.
Oops! Google Chrome could not connect to http://www.antena3.ro
Try reloading: http://www.antena3.ro
11:00 pm
V-au taiat. ELIMINATI de pe net.
Oops! Google Chrome could not connect to http://www.antena3.ro
Try reloading: http://www.antena3.ro
11:02 pm
V-au taiat. ELIMINATI de pe net.
Pana una alta Kodruta il tine in brate pe Mircea deoarece DNA la ordinul ei n-a facut perchezitiile legale la firmele si domiciliu acestuia din Constanta. Treaba e foarte, foarte, foarte suspecta cu atat mai mult cu cat nici PM, MJ si nici Parchetul General nu se sesizeaza de aceasta incalcare grava a legilor de cercetare penala. Numai din acest motiv dosarul trebuie luat de Parchetul General ca sa nu mai vorbim de obstructionarea dosarului lui Iacobescu in 2011 de aceeasi Kodruta pe cand aceasta era sefa la Parchetul General.
Traian Basinescu tot declara cum ca el n-a dat nici un ordin vreunui politist, judecator sau procuror si are dreptate. El a dat si da ordine ofiterilor SRI care le-au transmis si le tranasmit mai departe politistilor, judecatorilor si procurorilor.
Declaratia completa a sefului SRI e mai jos. Restul articolului e can can de A3 .
Seful SRI, George Maior, a declarat, marti, ca a existat o informare a presedintelui Traian Basescu privind activitatile clanului Bercea in octombrie 2009, dar ca seful statului a avut dreptate atunci cand a spus ca nu a fost informat despre legaturile dintre Sandu Anghel si fratele sau.
Directorul SRI a precizat ca in perioada 2001- 2012 la nivelul Serviciului au fost derulate 8 actiuni informativ-operative referitoare la activitatile de criminalitate organizata ale gruparii Bercea.
Maior a adaugat ca Traian Basescu a fost informat de SRI pe 29 octombrie 2009 in legatura cu probleme care tin de securitatea nationala privind activitatea clanului Bercea.
George Maior a mai spus ca acea informare nu a continut aspecte referitoare la relatia lui Bercea cu fratele sefului statului. “Nu a continut acea informatie referitoare la raportul, relatia lui Bercea cu fratele domniei sale. Presedintele, in declaratia de ieri, a avut dreptate cand a spus ca serviciile de informatii nu au abordat aceasta chestiune intr-o informare separata”
Bun, si din octombrie 2009 pana sa se aleaga Presedinte nu juca tzamburuc cu tiganii? Ce abject, frate…
Bai, cel mai mult ma deranjeaza nu ca minti, ci ca ma crezi prost. Asta e frustrant.
Ce te face sa crezi ca redactia Antena3 nu a citit ce ai postat tu? Au citit toti redactorii .. si ce ! Trebuie sa tina cont ? 🙂
Ai dreptate, dar deranjezi oamenii care incearca sa manipuleze …. Se incearca creerea unei minciuni cum ca Basescu a mintit, desi e clar ca Base a spus adevarul. Iata si declaratia completa a lui MAIOR, nu trunchiata de anumiti “formatori de opinie”:
“Presedintele, in declaratia de ieri, a avut dreptate cand a spus ca serviciile de informatii nu au abordat aceasta chestiune intr-o informare separata”
Cum poti posta adevarul si sa nu fie sters comentariul????
De altfel EXECUTAREA lui Basescu de catre SRI
ar fi doar o frectie la picior de lemn.
Important ar fi fost sa-l execute CIA,
cum a patit Sova ieri ….ati vazut ce iute a disparut
in decor !?!
******************
Revenind la subiect:
in 11-12 ani de lucratura operativa a lui Bercea Galaticul
SRI ul nu a trimis decat O SINGURA INFORMARE catre Presedinte,
chiar si dupa ce operatiunea ”IMBARLIGAREA INTRE FAMILII” luase avant.
Nimeni nu l-a intrebat pe Maior – bre, dar pe aia, unica, din octombrie 2009 ce v-a venit s-o trimiteti ?
Iar el , ca baiat loial tabilitatii nationale
nu a s-a simtit obligat sa spuna ca A FOST TRIMISA LA CEREREA PRESEDINTELUI.
CRONOLOGIA cea mai verosimila este asta:
IN SEPTEMBRIE 2009 Basescu l-a cunoscut pe Bercea , i-a placut maniera aurifera in care a tratat-o pe cumnata damnei Doinita de la Constamnta (care ati vazut c frumos stie sa si maraie… ca o veche tovarase de munca si de viata a hotului Mircea…?)
IN OCTOMBRIE 2009 Basescu a cerut si primit DOSARUL DE CADRE al lui Bercea de la SRI (celebra informare)
IN NOIEMBRIE – DECEMBRIE 2009 presedintele a verificat si cum se misca in teren ….a vazut probabil ca Bercea e de DREAPTA – ca si Baconski – si de voturi multe aducator….deci l-a inclus
in CERCUL RESTRANS ….bun la o alta campanie….poate pentru EBA….care era cat pe-aci…..
IN IANUARIE- FEBRUARIE 2010 ….s-a facut CAPTURAREA tiganilor prin botez
IN IANUARIE FEBRUARIE 2011 a inceput caterinca cu procesul
pentru omor …si ABRDAREA PREZIDENTIALA s-a flexibilizat….stai. ăsta nu e brunetelul cu mahmudele ?!? ….
Basescu a fost sincer cand a spus ca nu a intervenit la politisti , procurori si judecatori pentru ACHITARE sau REDUCEREA PEDEPSEI.
ASA E ! A INTERVENIT IN 2011 2012 PENTRU MARIREA PEDEPSEI !!! PROSTLOR DIN JUSTITIE le-o fi spus ca asa e el principial si nu vrea ca tiganul sa fie in vreun fel protejatin calitatea de CUMATRU PREZIDENTIAL …asa ca pedeapsa normala i-a fost dublata. AceAsta a MARIT CAPACITATEA DE NEGOCIERE A LUI MIRCEA precum si ”SETEA DE DREPTATE” A CLANULUI TIGANESC care a plusat…restul se stie
PPS. Am asa o impresie ca ieri ne-ati tras in piept….si ca ati amanat difuzarea unui filmuletz esential. Despre asa ceva a vorbit Antena 3….iar seara am vazut doar un colaj de poze si texte din dosarul de santaj….pe care il puteau difuza si altii, daca nu ar fi basisti.
Da, da sefu a avut dreptate, pupici pupici nu l-am informat sunt un biet basist de la Cluj, sefu, sefu uite ce barbat sunt eu, am sarit sa te ajut, nu te-am informat nu l-am informat ce trebuie sa mai fac?
SRI nu l-a executat pe Basescu. Raportul SRI a fost de asa natura construit incat sa sublinieze ca “presedintele in declaratia lui de ieri” nu a mintit, serviciile nu l-au informat. Maior a subliniat cu tarie acest aspect. In fapt ce am vazut acum la aceasta mascarada de la Comisie este ca Serviciile nu l-au tradat pe Basescu si merg cu el pana la capat. Daca Maior ar fi spus adevarul, si anume ca Basescu a fost informat chiar si in legatura cu relatia Mircea Basescu- Bercea (vedeti filmarea cu Capatana cand spune ca Mircea Basescu stia ca are microfoanele instalate in casa de catre SRI) , TRaian Basescu ar fi trebuit sa-si dea demisia, nu mai avea nici o scapare. Maior insa si serviciile in general nu au facut pasul la offsaid. Basescu stia de ieri ca serviciile sunt cu el. In toate zilele cat a tacut, Basescu si-a verificat pozitiile de forta. Daca prima decalaratie inainte ca Mircea Basescu sa fie legat, a fost usor sovaitoare, lacramoasa, ieri Basescu a iesit cu un alt tonus. A dat lectii, si-a ironizat pseudo combatantii. etc…Era clar ca Traian Basescu terminase de arnajat scenariul de front si ca atat serviciile cat si parchet, justitie etc, au fost aduse in linie.
Lucrurile se misca! Azi Curtea Constitutionala i-a dat lui Ponta un termen la mishto prin iulie, Adrian Nastase a mai luat sase luni de parnaie, … Basescu este pe felie !
Da, urmeaza Felix din informatiile mele. Nu se lasa pana nu-l popeste.
Razbunarea marinarului chior, sa razi, nu alta.
Se vede ca cei doi copii ai feseneului (PDL si PSD) desi nu au fost GEMENI totusi procedeaza /actioneaza la fel in multe privinte… ca de vezi doamne..fratii se aseamana intre ei.Ideal ar fi ca PSD in loc sa lupte pentru luarea justitiei din mana lui basescu si sa si-o treaca in mana lui ,SA LUPTE PENTRU IDEPENDENTA si RESTRUCTURAREA JUSTITIEI(ce pacat ca i s-a dat cu piciorul dnei PIVNICERIU care nu era NICI MACAR MEMBRU PNL, ci o persoana..INDEPENDENTA).
pai basistu’ antonescu , i-a dat cu piciorul si lui pivniceru si ministerului justitiei.
Săracu’ de tine…
Saraca de tine!
Saracii de voi! Pivniceru a fost schimbata de coabitanti in urma pactuluid e coabitare! Nu a vrut sa faca numirile potrivite in justitie. Macar atat credeam ca ati inteles. Nu mai strigati prindeti jotul ca si de data asta hotul este in ograda voastra de “antibesisti” care urlati in gura mare la altii sa nu fiti vazuti voi.
Pe care binențeles că nu și-o va da, și va continua să mintă în continuare, cum face mereu.
Cunoscand toate aceste lucruri ,presedintele trebuia sa-si dea demisia inca de mult! Macar acum, in al doisprezecelea ceas, se impune acest gest care, ar putea fi inca onorabil……
Ai auzit de intrebarea “de ce sa fiu el primul?” ?
Noi, avem dreptul sa-i cerem lui Basescu demisia. Dar politicienii ?
Si-a dat demisia Tariceanu cand cu biletelul roz?
Si-a dat demisia vreun ministru cand o anchta penala viza si persoana sa?
L-a suspendat PSD pe Duicu din PSD cand au aflat ca facea trafic de influenta din biroul lui Ponta?
Cate cererei de arest preventiv a aprobat Parlamentul pentru membrii sai?
Sa ridice piatra si sa arunce doar cei care nu au gresit. Iar aia suntem noi (daca votul emotional nu este considerat o prostie).
PS.Ce va asteptati de la un infractor ?.Face tot ce ar face un infractor,adica minte,triseaza,manipuleaza in scopul de a scapa de …brutarie.
BASESCU ,ASTEA 6 LUNI CA LE MAI FACE SAU NU LA COTROCENI PREA PUTIN CONTEAZA LA CAT RAU A FACUT IN 10 ANI. CEA EXECUTATA VA FI IN SCHIMB ROMANIA SI NU DE SRI,SPP,SIE,DIE,MIE,TIE,CI DE CEL MAI MARE SI MAI FRUMOS PARTID DIN ROMANIA. NICIODATA IN SCURTA LUI ISTORIE PSD-UL NU A ARATAT DRAGOSTE FATA DE TARA SAU DE OAMENII EI CU EXCEPTIA ALEGERILOR DE TOT FELUL. ASA CA NU AM MOTIVE SA CRED CA VA FI ALTCEVA DE ACUM INCOLO. SE VOR SCHIMBA JIGODIILE BASISTE CU CELE PSD-ISTE CARE SUNT MAI MULTE SI MAI LACOME. SA TRAITI BINE DRAG POPOR ROMAN.
psd,bun sau rau,ce nu este psd este basism,asta este la momentul asta,din pacate.
TINETI MINTE, PE BASESCU NU-L EXECUTA NIMENI, EL EXECUTA PE ALTII.
De cine zici de cacarau de la Cutroceni ?E mai penal decat toti penali.Stii cum zic ala brunegrii:-Avelo vremea.
Lasa ca v-a trecut glontul pe langa ureche! Daca nu era famiglia ponta a grupului de la Cluj, basea era istorie inca din 2012.
Acum, faptul ca seful SRI a dat lovitura de gratie bombei bercea mondialul e doar o continuare a duplicitatii grupului de la Cluj.
daca rus a ingropat referendumul, maior a ingropat bomba bercea mondialul.
Daca e sa ii dau credit lui basescu la ceva este faptul ca e un luptator eficient. Nu isi iroseste energia in lupte inutile. Ma uit cu stupefactie cum se zbat toti sa adune voturi sa voteze SUGESTIA DE DEMISIE a prlamentului catre basescu! lol 🙂 E de ras daca nu ar fi de plans! Pentru coalitia antibasescu e important MESAJUL iar pentru basescu e importanta VICTORIA!
Un parlament care are deja precedentul unui mesaj de 7,4 milioane de voturi ignorat de intreaga Europa, se mai zbate sa dea mesaje? Pai sa voteze mesajul si apoi sa il bage intr-o sticla si sa-l arunce in “Apa Mare”! Are acelasi efect cu a-l trimite la Bruxelles.
Daca pana azi eram convins ca mirciulica face cel putin 30 de zile de inchisoare, azi m-am lamurit : vineri e liber!
Le dau dreptate liberalilor ca nu se mai lupta cu basescu. Cu prostituata politica viorel victoras nu poti merge la razboi. Cand ti-e lumea mai draga se tavaleste in tufis cu adversarul!
Subscriu.
“Domnul Presedinte spune adevarul: Nu a fost informat in legatura cu relatiile de interlopi dintre Bercea si Mircea Basescu” este sau nu este cu Basescu, Maior?
Fiind nasul lui Poanta normal ca este si cu Basescu. Coabitare in toata regula ce mama dracu!
Nu e cu nimeni, doar incearca terenul.
Firul e la Ambasada Marelui Licurici. Acolo e plansetul si scrasnirea dintilor. Maior e doar responsabil cu departamentul de PR.
lasa propaganda cu licuriciu’ ca nu o mai crede nimeni! E blat murdar ponta-basescu.
nu prea vad unde il executa,daca spuneau tot adevarul,poate
mda.sigur.
voi nu pricepeti nici in ceasul al 12lea NIMIC!
E BASIRE FRATE.basire generala.
acest nonhuman cu nume jenant si sistemul sau este produsul de virf a jegului natiunii.atit poate natia asta!este motzul,este cireasa,dupa asta nu mai exista nimic uman.
asa cum sg care si a dat seama ca distrugerea tarii a mers prea departe pina la anihilarea totala poporului ruman a fost NASTASE cel ce a
stabilit un soi de palier in jaf si vinzare de tara
dupa cei 15mii de specialisti din care ONOR BASAU VODA RANJEA SI SE UITA BASESTE DIN AAAAAAAAAAAABSOLUT TOATE POZELE DE GRUP ALE
JAFURILE MAJORE
NATIONALE DE LA MINISTERE FALIMENTARI DE BANCI CARITAS FNI CFR SI REGII ASFALTULUI TRECIND PRIN PRIMARIA BUCURESTIULUI
jegul basit TOATA VIATA LUI A FACUT ASTA:A FURAT!
VOI CREDETI CA ALA STIE CE RIGIE LA TV?CIND VORBESTE EL DE STRATEGII DE UE DE JUSTITIE DE ORICE,EL STIE ORICE!?
STIE O PLA.E UN SMENAR BRE! SI IL CHEAMA BAAAAASHESCU GODDAMNIT.
ASTA E ANTRENAT SA FACA ASTA.ASTA E TREABA LUI,E VOCATIA LUI,MESERIA LUI.
,A INVATAT VORBE,ISI REPETA DISCURSUL,NU E F PROST.NU E NICI UN GENIU BASAU,
ESTE CA ORICE LABAR DE PREDICATOR SAU SEF DE SECTA CE PROSTESTE BABELE SA II DEA BANI,UN PARAZIT IMBECIL ATAT!
hai besescu la putere si ne scapa de belele hhhh?
RUSINE RUMANILOR CA L AU PUS PE ASTA PRESEDINTE DE 2X.RUSINE IN GENERAL.,NU DOAR PT BASAU.
in ocluzie intestinala va spun cva basau cu a sa gasca va scapa nevatamat(deja au scapat) dupa tot ce a facut din simplul fapt ca baseala e un mod de viata si nu se mai poate face nimic,rumania a murit
Subscriu!!comentariu de nota 10!!
Domnule Radu Tudor
Arăta la Antena 3 acum câteva minute, cum cei din PNL spuneau că Tăriceanu și Ponta n-au dreptul moral să-i ceară demisia lui Băsescu.
În loc să facă front comun și să prezinte această declarație din partea Parlamentului ca să se vadă că e o instituție serioasă ( fiindcă văd toate cancelariile acest lucru ) , aceștia se ceartă mai rău ca la ușa cortului și sunt atât de lași încât nu au curajul să-i zică nimic acestui nemernic și mafiot ca și cum i-ar fi hipnotizat pe toți.
S.O.S, S.O.S, S.O.S !
Vă rog să inițiați la Antena 3 o nouă petiție pentru demisia lui Băsescu și s-o semnăm toți, că în baza parlamentarilor ( rușine să le fie ) putem sta mult și bine că nu vor face nimic.
pnl-ul are tupeul de tip basist sa vorbeasca de moralitate.ce ordinar…
Cancelariile fac ceva pe Parlamentul Romaniei, de ce sunteti naiva, nu v-ati convins pana acum?
Prefera sa negocieze cu un singur hot, decat cu 600 de “jnapani”.
DECI MAIOR NE-A MANIPULAT CA PE NISTE NAIVI SI A SPUS CU SUBIECT SI PREDICAT CA BASESCU NU A FOST INFORMAT IN LEGATURA CU FRATELE.PUNCT.
CU ALTE CUVINTE BASESCU A AVUT DREPTATE CAND DIN CUSCA CUCULUI A SPUS CE A SPUS!! DECI MAIOR A DAT-O COTITA SI L-A SCOS BASMA CURATA!
NE INTANLIM LA TOAMNA PONTA PRESEDINTE SI BASESCU PRIM MINISTRU! ASA CA RADUCULE FLUIERATI IN VANT!…
nu trebuia sa-i spuna maior de frate. maior i-a spus ca bercea e mare infractor, traian stia de la mircea ca se intalneste cu el. restul e logica de clasa 4 a
Si ce?!! D-aia tot ramane cum spune buruiana!
Plus ca rupea podelele cu tiganii, desi stia ca e “risc pentru securitatea nationala”.
Domnule Radu, ailalta cu “va fi un privilegiu sa fiu martor la nu stiu ce din PSD”, va dau 2 puncte negre din partea unui telespectator si follower pe blog. Daca scad 2 din astea 10 ale articolului de fata, da 8. Fiti mai atent data viitoare, va rog.
daca sunteti psd-ist, imi pare rau pt dvs
Tocmai ca nu sunt socialist, urasc visceral PSD.
Mult succes va doresc! Toate bune!
asa intelesesem, ca-i cainati pe pesedisti
Solutie: demisia ???? Solutie: Gherla
D-le Radu Tudor, nu mai insistati cu demisia nedemnului personaj, caci nesimtitul nu-si va da niciodata demisia. Pe de alta parte Maior(ul) a impacat si capra si varza, caci l-a si pupat in bas pe JON(javra ordinara nationala), spunand ca nu a raportat nimic despre relatia Bercea Mondialu- Mircea Bas(in)escu. Toti mint precum respira. Pe de alta parte, desi il urasc din toti ficatii pe piratul piratilor, am simtit si o oarecare satisfactie cand ieri i-a facut troaca de porci pe adversari, sustinand ca se pi.e pe Parlament, Guvern cu toate declaratiile lor. Asta e REZULTATUL COABITARII dintre niste momai nevertebrate ajunse pe post de prim-ministru. ministri, parlamentari etc. Ati vazut ca Ponta(laul) nu renunta nici acum la pactul de coabitare ?! Sa vedeti ca, daca Ponta candideaza si ajunge presedinte, il va numi pe Basalau prim-ministru, doar a si spus ca viitorul prim-ministru nu va fi de la PSD, iar pe Elena Plescoita o va rasplati cu o functie mare. Astia ne sunt asa zisii conducatori. RUSINE !
asa se vede de la voi,stapanii manipularii..uitati-va in ograda proprie!basescu e un jeg ordinar,dar nici cu antena rosie nu mi-e rusine!
voi basistii il depasiti si pe basescu insusi in nesimtire.
Pai asta-i premisa, ce, tu ii crezi neconditionat pe unii sau pe altii?
Scapa de naivitate si joaca pragmatic, te-as sfatui!
Mmai degraba pare ca Maior sustine declaratiile lui Basescu si il ajuta, nu ca-l executa.
SRI a informat serviciile de urmarire penala in cazul bercea si al altor infractori ,traficanti s.a ,inca din 2001 ,cind a fost la Bercea ,basescu a fost informat inca odata de catre SRI sa fie atent ce face! ceea ce a dus apoi la confiscarea dosarului de la iacobescu pentru ca acesta a dat informatii,DNA ,A FOST INFORMAT DE INFRACTORII CARE TREBUIE URMARITI PENAL! INCLUSIV PROCURORUL GENERAL AL ROMANIEI! Daca acesta nu a dat informatii despre m.basescu acestia sa isi dea demisia ! acum basescu ,va spune cautati in justitie informatiile spuse de sri!
daca din cadrul local C.J, PROCURORI NU SAU LUAT MASURI DE INFORMARE ! DATE DE SRI NU STIU CINE AR FI TREBUIT SA LE DEA!
mai lasati-ma cu demisia…dvs nu vedeti ca basescu face ce vrea in tara asta?
Isi bate joc de lege cum vrea el…
Domnule Radu astia chiar ne cred prosti !Normal ca a stiut si el si SRI de la inceput …,ce tot o ametim atat !Dar acum se acopera unii pe altii ! Jenant ! Presedintele care stie tot ce misca…..zice ca nu stia despre interlopi si ca trebuia informat ! Asta le intrece pe toate !Adica stia toata tara…..dar el nu !Pai daca are dreptate presedintele adica nu a fost informat de “servicii”……si l-au lasat “sa greseasca asa”si sa puna si tara intr-o asemenea situatie,cred ca aceia care nu si-au facut datoria si au creat aceasta “situatie” sa plateasca ei …..nu?????????Asa ar fi corect…pentru ca presedintele nu ar fi gresit nu??????Si tot asa si nu NANA si tot asa si cu ginerele si tot asa si cu Gazpromul…etc….El nu stia ,ca n-a fost informat ! Zic sa plateasca toti ceilalti care nu si-au facut datoria si nu sunt putini !
Ca noi platim demult toata nesimtirea ,minciuna,lasitatea,inselaciunea,tradarea ,cu tot neamul !
Domnule Radu Tudor!!!
Maior este frate geaman cu Soric…de ce aste Mararu interlop???De ce aeste Bercea interlop???Pentru ca a dat bani cu camata???Judecatorii si procurorii dau bani cu camata???Fura???Presedintele nu fura???De 10 ani Mondialu este sub protectia SRI-ului si procurorii stau de sase!!!Notiunea de interlop prin definitie este un infractor sub protectia institutiilor indiferent care sunt acestea!!!Nu mai intereseaza pe nimeni ce stie si ce nu stie prezidentul,inportant este ca SRI-ul este extraordinar de inutil daca Bercea sub urmarire fura,ucide si jefuieste de zeci de milioane de euroi cu care poate sa provoace scandal care desfiinteaza tara!!!Maior si putorile lui sunt infiorator de inutili!!!!In lipsa institutiilor tara este stupida,penibila si absurda!!!
D-le Radu Tudor, eu nu cred ca SRI il executa eu cred ca il SPALA!
Asa cum sar de peste tot basisti care mai de care sa-l slugaresca pe ultima suta de metri.
Am avut un gust foarte amar cand am vazut cum au disparut comentariile pertinente de pe blogul lui Moise Guran.
Si doar a spus Mircea Badea ca Moise Guran este basist dar eu m-am incapatanat si am postat acolo cateva comentarii…
Aș renunța la cetățenia română.
• Pentru România l-aș sacrifica pe Ștefan Hrușcă. Cu mâinile goale.
• Aș face doi ani de pușcărie dacă România îmi garantează că pot fura de la bugetul de stat două milioane de euro.
• Aș tăia porcul fără asomare în centrul Bruxelles-ului.
• M-aș face pește în Italia și m-aș mândri cu asta.
• M-aș angaja șef la Hidroelectrica, să fur ca prostul și să nu fiu băgat în seamă de nimeni.
• Aș face fix ce-a făcut pentru țară Adrian Năstase, unul dintre cei mai mari patrioți români de la Antena 3.
• Aș fi în stare să renunț la grătarul de 1 Mai pentru două porții de fasole gratis de 1 Decembrie.
• Aș consuma numai produse românești, chiar dacă, unele dintre ele, nu vor să facă tot tacâmul.
• Mi-aș face concediul numai în România, cu condiția să-mi plătească firma la care lucrez măcar biletul dus, din Canada.
• Aș viziona doar filme românești cu Sandra Romain.
• Aș călători numai cu trenul, chiar dacă, pentru asta, ar trebui să mă fac mecanic de locomotivă.
• Aș pierde cinci minute din viață ca să-l conving pe Ion Țiriac să vâneze la Balc maneliști în loc de porci mistreți.
• Mi-aș asuma toate riscurile și dacă, Doamne ferește, ar fi cazul, aș fi în stare să mă duc să mă tratez la Viena.
• Înaintea unei vizite de-a lui Ponta în județul Vaslui, aș răspândi zvonul că Viorel vrea să interzică alcoolul în România.
• Aș merge să văd, în direct, un meci al echipei naționale de fotbal.
• M-aș apuca de citit cărți, ca să nu mai fie lumea așa proastă.
• Nu mai sacrific nimic, m-am sacrificat pe mine destul. Dacă mă culc acum și dorm până la sfârșitul vieții, nu îl ajung din urmă pe al doilea om în stat nici dacă el stă treaz tot timpul.
• Aș omorî unul sau poate chiar mai mulți politicieni……………………SACRIFICII PENTRU ROMANIA.
deci basind ai vrea sa basesti.bravo gicule
asta-i spiritul gicule!asa va vreau.basiti fmm voastre pina va zic eu ajunge
voi pnl-istii lui macovei si falca,mai bine urcati-va pe un bloc mai inalt.
Informatile trebuie fie cautate citind printre randuri, fie cautate si adunate din alta parte. Raportul e fie neclar, fie foarte subtil
E foarte interesant, pentru ca are elemente si de confuzie voita si de subtilitate.
Urmatoarele zile ne vor lamuri.
NU VA MAI SUPARATI CA FAMILIA RAMANE LA CONDUCERE INDIFERENT CINE PLEACA, CINE VINE. MAFIA A DEVENIT O STARE DE SPIRIT.
Cata minciuna,cata ipocrizie are omul asta,are scoala penalilor,la modul cum se eschiveaza,ma asteptam sa nege,stia tot sobolanul naibii,si a facut mendrele cu buna stiinta,s-a folosit de ei ca aduceau voturi,si pentru asta calca peste capete!Asta este mediul,cel al tarlei,care il face sa se simta in largul lui,numai vazandu-i hahaiala de satisfactie,intre dobitoci si dobitoace sa-i poata manevra si manipula dupa bunul lui plac!De aia nici n-a fost in stare sa dea o minima educatie loazelor pe care le are,una analfabeta pe de-a dreptul si alta insipida si mediocra,muta dealfel,pentru ca astea sunt lucruri normale si el nu e normal,n-avea ce sa transimta,bisnita si securitatea ii ocupa tot timpul!Plange si minte si apoi umbla cu cioara vopsita de parca am fi oligofreni,la nivelul asta isi face aparitiile,prostim prostii!Asta este basescu,sobolan de apa in cardasie cu indivizi dubiosi,hoti,prosti,fufe si fara personalitate ca sa-i poata sa-i domine si sa mane cireada!In spatiul asta s-a balacit atatia ani si a creat sistemul infractional adiacent pozitiei lui cu comenzi de la pupitru,falsuri si uz de falsuri,trafic de influenta,mita,furturi din banul public,toate astea au ajuns la apogeu in acesti zece ani,ciocu’mic ca acum eu sunt la putere si i-am ciuruit…sunt preferatele replici ce-i dau satisfactie la care tarla si propaganda jubila,ranjea fasolea si-l ridicau in slavi,iar daca oameni cinstiti se intersectau cu ei ii executau,pora,turcescu,cartianu,carstoiu,lingatori de fund prezidential si nulitati,cum este si cazul procurorului Iacobescu si cati altii!!Sper ca cei de la Bruxelles,in cazul in care se duce,ccr are ocazia sa rupa mizeria care i-a acoperit si sa nu se mai comporte ca slugi,sa-i dea un sut de sa nu se vada si sictir total ca pentru un mafiot,capo dei tutti capi,cu famiglia asta de puscariabili si ramificatiile lui jegoase!
Chiar la Antena 3 l-am auzit pe grețosul de Maior spunând că SRI l-a informat pe Băsescu despre clanul Bercea în OCTOMBRIE 2009, la o lună DUPĂ ce Băsescu dansase cu Bercea iar Prima Necuvântătoare a “țării” – câtă lașitate și complicitare în această… “ființă” în preajma lui Băsescu – primise o “plăcintă” de aur – “bănuț” sigur NU era!
Serios?! Măi, a dracului chestie! SRI-ul pur și simplu nu apucase să-i zică nimic lui Băsescu ÎNAINTE ca el să se afișeze în public – pentru voturi – cu Bercea Mondial! Asta să i-o zică, vorba aia, lui mutu’!!!
* complicitate
Nu ai inteles, in 2009 a existat cea mai recenta informare. Nu prima si/sau singura. Basescu nu pleaca, nu exista nu veti vedea niciodata in viata asta. Daca il prinde cineva cu mana in punga, o sa spuna ca are personalitate bipolara, dar el e in continuare garantul independentei justitiei si statului de drept. Se duce la psihiatru, dar demisia nu si-o da. NU EXISTA ! Pe de alta parte, o … resemnare, sa ii spunem, imi spune ca nu e chiar asa de rau, poate apare altul pentru prezidentiale, in afara de Ponta, Antonescu, MRU … altfel, situatia o vad cel putin la fel de neagra cum e de 10 ani incoace. Regret, dar asta e …
P.S. Sa ii spuna lui mutu’ ca SRI nu avea informatii foarte precise despre FRATELE presedintelui facand “afaceri” cu un “cunoscut interlop”
P.S.2 Sa imi explice si mie cineva cum vine treaba asta cu “un cunoscut interlop” – daca e cunoscut, de ce nu e la puscarie ? Nene, il filau din 2001 … BAH, DIN 2001 !!!! De 13 ANI !!!! Iar aluia ii tot crestea averea si influenta si SRI se basea pe cur …
Sluga de Maior s-a fofilat – în direct – să spună că SRI-ul i-a comunicat VREODATĂ lui Băsescu despre relația dintre fratele lui și Bercea. A zis numai despre Bercea, Bercea Sandu Anghel, clanul Bercea, dar nimic despre Mircea Băsescu ȘI Bercea.
Referitor la P.S. #2: Asta e România!
…………ASTA VA FACE BASESCU DUPA 2014……………Depinde şi de ce program o să aibă doamna Udrea.
Dacă-l mai ţine ficatul, va face 65 de ani.
Va plânge un pic când îşi va retrage Elena Udrea candidatura la Primăria Bucureştiului.
Va ajunge în Parlamentul European prin redistribuire.
Va stinge lumina în PMP. În PDL se pare că a stins-o.
Va ţine săptămânal o conferinţă de presă în care să explice cât de bun negociator e el şi cum a scos cel mai bun preţ la varză murată în Obor.
Va trăi bine.
Va vinde flota de vaporașe a nepoților.
Va încerca o carieră de găozar de opinie.
Va fi lovit de un copil după ce o spune și el ceva, l-o înjura.
O să-și bage nepoțica în Parlamentul European.
Va fi invitat permanent în toate emisiunile Antenei 3, doar că nu i se va da un microfon și va avea mâinile legate la spate.
Se va certa cu nepoțica, care-l va acuza în emisiune la Gâdea că ține mai mult la celălalt nepoțel, Emil.
Dacă tipa de la Ministerul Muncii era mai mişto, vă zic eu că lui Băse i-ar fi plăcut să fie şi pensionar puţin.
Ponta i-a primis că o să ajungă în pușcărie. Da’ poți să ai încredere în Victor Viorel?
O să se sclerozeze și-o să-și pună mileuri pe bordul Loganului.
Ciroză.
La moartea lui, Ion Iliescu va vorbi frumos despre e
Ce va face T B dupa ce nu va mai fi presedinte ??? e foarte evident si simplu NIMIC : in minutul doi dupa terminarea mandatului sau posibil in orice moment pana atunci lui Traian si Mircea Basescu , tiganii le vor lua frumusel jugularele , daca masinaria infernala a justitiei il vor condamna pe tigan pentru santaj. La 600 000 de euro luati la prosteala , ce conteaza inca cateva zeci de mii pentru plata unui vini vede vici profesionist pentru care viata valoreaza cat mucul de la tigara.
10 ani cu țigănie,ți-ai bătut joc de domnie!Egoist ca un tiran,te-ai făcut cu toți dușan,te-ai făcut cu toți dușman!
Ești pirat și ești și beat!Băsescu ești terminat!Ești pirat și ești și beat!Băsescu ești terminat!
Suspendat de prima oară ai avut poporu-n palmă!Ne-ai scuipat și nea-ai jignit dar un fleac1Te-am Ciuruit!Dar un fleac Te-am Ciuruit!
Ești pirat!Și Suspendat!Băsescu ești terminat!Ești pirat!Și Suspendat!Băsescu ești terminat
Cu-n ecou din pușcărie,am aflat de-a ta mafie!Mandatul ți-a expirat!Ieși afară din palat!Eși afară din palat!
Ești pirat!Și ești și beat!Băsescu ești te_e_eeeeee_te_TERMINAT!
http://www.kmkz.ro/wp-content/uploads/2013/02/basescu-milion-460×307.jpg…………REPEDE , SA NU SE RAZGANDEASCA…
declaratia lui Maior “o informare complexa in legatura cu activitatile infractionale desfasurate de Sandu Anghel”
Iar Basescu s a referit expres la relatia lui Bercea cu Mircea B .
” nu m-a informat cu privire la relaţia Sandu Anghel – Mircea Băsescu”
Astia iar joaca alba-neagra
nu mi s-a parut ca Maior pune punctul pe I asa cum trebuie reiesind ca SRI i-a spus lui Basescu despre clanul Bercea despre afacerile ilegale si chiar despre furtisagurile lor asa cum sunt ei obisnuiti dar vezi doamne nu i-au spus lui Basescu despre ,,afacerile” lui Bercea M.cu Basescu M. ori eu nu cred ca i-au interceptat doar pr. Iacobescu care a si suferit represalii si nu i-au interceptat si SRI .deci ne spune Maior care a fost numit in functie de director al SRI chiar de el de Basescu ca aseara Basescu nu ne-a mintit.dar ne minte el cand ne spune aceste minciuni despre Basescu si familia lui ,scotand in evidenta ca ei sunt mai preocupati de activitatile daunatoare tarii .adica ce sa intelegem ca ce face clanul Basescu este in interesul tarii ?
LA 18:30 PUPAZA FACE DECLARATII DE PRESA LA AEROPORT. FACETI PARIU CA VA FI TRANSMIS IN DIRECT?
cine este pupaza?probabil iohannis caci antonescu parca era prumbelul.
Domnule Radu Tudor,
N-aveti pe undeva vreo pila sa aranjati in vreun fel cresterea importurilor de lamai ? La cate minciuni sfruntate vom fi obligati sa mai auzim de la postacii platiti ,de la sevicii,serviciulete,ong-ulete,etc,pentru ascunderea gunoaielor urat mirositoare de la ” inalta curte” vor trebui multe lamai si mi-e teama ca va fi criza.
nu l-a lasat sri din nicio mana pe basescu . maior a fost rabinic :„Preşedintele a avut dreptate atunci când a spus că nu a fost informat despre legăturile dintre Sandu Anghel şi fratele său”
adica stia de 2009, cu bercea si salba de la gat, dar sri nu l-a informat pe basescu despre frati-su si bercea
Fostul premier Adrian Năstase nu va ieşi mai devreme din închisoare, aşa cum spera. Vestea vine după ce, marţi, Curtea de Apel a decis ca la cei patru ani de închisoare primiţi de Năstase în dosarele “Zambaccian” şi “Trofeul calităţii” să se adauge încă şase luni de pedeapsă.
………BAI FRATE ,ASTA PRIMEA SI CAND ERA LIBER, PRIMESTE SI CAND E LA PUSCARIE. DE DAT NU DA NIMENI,DAR DE PRIMIT ,NICIUNUL NU REFUZA.
Poate ca basescu doreste sa mearga la UE pentru a cere informatii de la alte servicii in legatura cu afacerile facute in strainatate de fratele sau!
Declaratia ii da voie lui base sa se eschiveze. Maior n-are nici un interes sa-l execute pe base. SRI-ul stie multe.
maior a venit sa le reaminteasca romanilor cine este seful lui.
Un fleac. I-am ciuruit !
1.Pentru început, e bine că serviciile îl lasă din mână pe Băsescu.
2.N-are rost să mai punem problema că Băsescu nu știa de toată povestea. Nu suntem tocmai retardați, nu? Personal, eu nu cred că doar știa, ci că este implicat până în gât, în sensul că a și beneficiat de o parte din banii lui Bercea. Așa cum, tot personal, cred că a beneficiat de banii multora, în cazul unora, fără să fie nevoie ca respectivii să treacă pe la răcoare, în al altora, după ce au fost un pic frăgeziți. Vezi cazul Penescu, de exemplu. Chelu de la Galați se pare că nu se lasă.
D-le Radu Tudor voi merge la un extrem foarte extrem cu o intrebare. Ati putea sa-mi spuneti ce lege sau articol din constitutie il obliga pe presedinte sa demisioneze in cazul in care este vinovat de crima sau furt?
Realitatea este ca eu nu am vazut nici o lege pentru o persoana cu “imunitate”. Asta poate sa faca orice atata timp cat el este blindat de puterea judiciara unde si-a plasat oamenii.
Vedeti de ce e periculos legaturile dintre puterile statului. Ar trebui considerate conflict de interese numirea de catre partidele politice a persoanelor de conducere din justitie.
ce lege te obliga sa ai raspundere pentru crima?! asta e redundanta
Peste ani, să sperăm că societatea românească va ajunge la un asemenea nivel, încât va face un studiu de caz despre cum a reușit un personaj de joasă speță ca Băsescu, niște loaze, atât el cât și neamul său, să conducă această țară furând-o și bătându-și joc de valorile ei. Niște căzături semianalfabete au fost regi și regine timp de zece ani, cel puțin.
Isi mai aminteste cineva de “clanul Butoane”?
Clanurile sunt folosite ca trupe SS de soc in toate alegerile. Am inteles ca daca le zic tigani e de rau, ca cica-i discriminez. Ai duceti-va in ^&%$ mea de ciori! La munca bai, gaozarilor. Si averile confiscate de fisc.
Atentie, acesti rahati pretind taxe de protectie, bani care se scurg mai apoi inspre elemente de ordine publica si justitie, ca protectie a tiganilor fata de acestea. Mai precis, cumpara “ochii inchisi”.
Hahahahahahahahahaha ma rup de ras!!! Stiti de ce?
Imaginati-va ce presedinte are Romania. O tara intreaga stie cine a fost si cine este Bercea in timp ce presedintele CSAT care are responsabilitatea si obligatia sa apere un popor intreg NU A STIUT. S-a infundat rau de tot.
Ati lasa pe mana unei astfel de persoane siguranta nationala a unei tari? Cred ca este instabil mintal sau BIPOLAR!!!
Raducule, ai fost superb cu explicatia data lui G Severin vis a vis de ce a vrut sa spuna Dana in privinta “iubitului ei drag”, ponta.
e tare mafioata asta neobasista de varga cand vorbeste ea de sova,ponta si psd.pai ce afaceri i-a stricat ponta ei acolo la ministerul cu paduri pe care il avea ea,plange si acum.si grecu si stanciulescu ii fac galerie.sa fie de vina neobasismul asta trans-orice sau ingurgitarea de ciuperci otravite.
Astăzi a fost o zi ca oricare alta și diferea doar că plouă,o zi de marți,o zi bună de plătit întreținerea.Așa că își sună fiul să-i dea mama bani să plătească întreținerea.De cum îl privește o dau lacrimile.
Iartă-mă pruncu mio că nu-ți pot da ție niște bani să-ți iei ce vrei!Eh,zici că nu-ți pasă de asta,poate cu prea bun simț ai crescut dar numai o mamă poate înțelege durerea de a trăi de azi pe mâine deși și tu ai nevoi și necazuri și vreau să te ajut.Fiul își sărută mama și o liniștește.Apoi se aude soneria.Cin să fie?Cin să fie?Poștașul!
Eh,drăcușorul ăsta ce facturi mi-o mai adus?Zise ea
Doamnă,v-au sosit niște bani.Cin să-mi trimită mie atâția bani?Guvernul!Guvernul a înapoiat banii luați de Emil Boc.
Banii-s bani,că tot ai nevoie de ei,dar ce mi-a tăiat Boc,nu se întoarce niciodată!Din femeie pe picioarele mele,muncitoare,am ajuns să trăiesc de azi pe mâine și să mă îngrijească copiii în loc să-i ajut eu pe ei!Dar ceva nu mi-a luat Boc,și anume DEMNITATEA,lucru pe care el și-a tăiat ireparabil
adevarat…dar SA NU FIE ADEVARAT SI CA PONTA IL ADUCE PE RUS IN GITUL NOSTRU, AL CELOR 7,4 MILIOANE CARE AM VOTATAT SI AM FOST…LINSATI DE ONORABILUL SI STIMABILUL RUUUUUUUUUUUUUUUUS
RUSINE, PONTA! VINE TATA MARE SI MAMA MARE LA VOT…
CORECT, BINE A SPUS CORNEL NISTORESCU ÎN COTIDIANUL: ,,Ce a făcut prietenul şi slujbaşul premierului la Transporturi şi la Marile Proiecte? A mărit semnificativ transportul de vorbe prin televiziuni şi a ratat toate promisiunile din programele de guvernare (original şi copie).”
– Şi ca să fie de pomină: http://www.cotidianul.ro/ponta-il-propune-pe-rus-la-transporturi-241986/ E oficial: cenaclul politic de la Cluj, la un pas de intrarea la guvernare
– Ponta îl propune pe Rus la Transporturi, ocazie cu care, în scurt timp şi cu mare succes, se va înfiinţa,,Cenaclul Băse”
– Cît despre execuţia SRI-ului, nicio şansă, CURTEA CONSTITUŢIONLĂ îl apără cu brio. Parcă văd, după alegeri, posibil înaintea alegerilor, în umbra lui Rus apare,,CENACLUL BĂSE”, tot ce spun invitaţii la tv, în conferinţe de presă, la interviuri, sunt spuneri, vocalize, să nu uite arta exprimării, să mai prostească poporul!!! Ce mai, activitatea lor actuală, va fi utilă în campania electorală, aruncînd tot,,ce nu le-a ieşit” în spatele altora, fie şi a poporului…
Vad ca tot o dati incontinu cu jos basescu jos regimul si in schimb ponta il baga pe rus in guvern sava spune baliverne la televizor cand de fapt a fost executat de ponta si dragnea ca sa i faca lui rus loc in guvern.SRI va manipuleaza cu vorbe ca la carte si acum prostime e mai in dubi decat inainte .Toti va toarne minciuni si baliverne si voi tot cu basescu in brate santeti.Chiar antena 3 mai pune botul la balivernele sri si la mutarile aste a lui ponta care una spune alta face si va da numai servite cu alde ioan rus la minister keovesy la dna alina bica la diicot pacte de coabitare cu basescu ,udmr la guvernare etc etc.Norocul psd este ca basescu a facut multe rele si lumea il uraste pe basescu ca la cum lupta psd si ponta cu basescu cred ca nici in 20 de ani nu il dau jos
Domnului prim ministru Victor Ponta:
Ce face un socialist când are libertatea în mână?Se spânzuă cu ea!
Ai fost stimate domn la viața ta și tot vei fi ceva.Să încep cu ce ai fost!
Ai fost un om cu obraz,un om politic bun,ai fost speranța ROMÂNIEI,până când ai ajuns la concluzia că nu ai nici un păcat și ai dat primul cu piatra împotriva lui Crin Antonescu.Cine ți-a promis ție,Victor Ponta președinția?Dacă vroiai să candidezi la prezidențiale,știai bine că nu aveai nevoie de acordul lui Crin Antonescu findcă știai că te susține
Știu exact ce ți-a șoptit Băsescu!Că după el prăpădul,că economia,findcă știa clar că un socialist nu are soluții economice viabile fără să fie prea populist.Ai mizat,dragă domn că Crin Antonescu va fi păpușa ta iar fix pe onoarea lui Crin Antonescu a mizat și Băsescu.Nu avem guvern funcțional!Nu mai poți semna și vorbi pentru România că pe domna Laura Koveși Codruța s-a pus o etichetă de infractoare iar singurul motiv entru care e aclo este pentru că ați coabitat cu Băsescu
Acum sunteți și rămâneți domnule Ponta un anti-prezidențiabil,un simbol al neîncrederii,a prostiei întruchipate și nu mai puteți rămâne în fruntea guvernului
Bravo,Radu,sa traiesti pentru gandirea si efortul tau.Multumim!
Vad ca doamna Lucia Varga pe Antena3 la emisiunea Danei Grecu ne da noua sfaturi despre cum sa votam si deja ne arata profilul candidatului ideal… Apai tanti Varga pe cine sa votez cand nu am CU CINE??? Alooo!!! Trezeste-te ca traiesti intr-un unvivers paralel!!! Noapte buna Romania, oriunde te-ai afla…
Sa nu votezi trandafirii insangerati, ce n-ai inteles?
ungurene,
se vede ca iti plac merele stricate.
Ghici cine a spus:
“„Noroc cu ţiganii, băă, că ne salvează de instanţa voastră coruptă. Din punctual meu de vedere, de acum încolo, pot să facă tot ce vor pe plajă, să vândă pufuleţi şi nu ştiu ce. Că ce ne-am chinuit noi 10 ani, ne salvează ţiganii.”, a spus edilul Constanței.
„Povestea e mai îmbârligată” ”
Adica limbaj BASIST !!!!
Luati si injurati la el cum injurati si la BASISTI !
P.S.: Sanctionati A3 cand mai aduce astfel de penali in emisiuni sa zica ca sunt nevinovati
?!?
Domnule Radu Tudor,am avut prilejul să asist la un experiment înfiorător și care chiar vă rog să-l faceți în timpul liber căci rezultatele sunt șocante
Cumpărați un pachet de biscuiți simplii cu eticheta de Poate conține urme de alune,în general adresată persoanelor alergice la alune
Acum cumpărați toate ingredientele de la țară(ouă,lapte,ce mai trebuie) și asigurați-vă că bisuiții conțin alune,urme mici totuși
Duceți un biscuite cumpărat la un laborator și asigurațivă că într-adevăr conține urme de alune.
Apoi chemați pe cineva care știți sigur că ar fi alergic la alune și puneți-l să ronțăie un biscuite cumpărat care conține urme de alune,dar nu-i spuneți nimic,să nu știe că produsul poate conține urmă de alune.
La biscuiții făcuți în casă,cu urme de alune,sigur sigur va face alergie la alune.eh dar când gustă din bisciții cumpărați nu va face alergie la alune findcă biscuiții cumpărați sunt plin de alte substanțe cancerigene!
Mergeți la laborator cu biscuiții cumpărați și să aflați de daa asta ce conține.E o grămadă de chimicale și prafuri cancerigene.Veți rămâne oripilat ce se vinde în magazine.experimentul a fost făcut în America
Am ales biscuiții findcă sunt mai ușor de făcut în casă.Experimentul original era un iaurt,rezultatul tot dezastruos e.Iaurtul nu conține lapte în magazine ci tot felul de substanțe și nici măcar apă nu conține.Dezgustător!
Cercetătorii au remarcat că multe persoane alergice consumă produse care conțin sau așa scrie pe etichetă că conțin produsele la care ei sunt alergici și totuși nu fac alergie.nu fac alergie findcă proddusele conțin prafuri și euri de care rar auzi
Nu ştiu cum se face, nu sunt cuvinte, expresii în DEX, pentru a-i cataloga pe politicieni. Dind PSD-ul voia cu ardoare, înainte de alegeri, să ajungă la putere, dădeau în PDL-işti de mama focului, la tv spuneau mereu că cei vinovaţi nu-i găseşte poliţia, nu-i găseşte nimeni pentru anchetă(vezi Cristina Trăilă, plus destui), de fapt erau minciuni pentru naivi. Am văzut-o din întîmplare pe madam trăilă la rtv, relaxată femeia, invulnerabilă(nu e laudă, e constatarea celor auzita prin transmisiunile tv de la politicienii mincinoşi). Pe cine şi în cine să mai ai încredere dacă toţi sunt, efectiv, nişte mincinoşi!!! Ce se mai aude de madam plăcintă, de pdl-ista cu sponsorizarea spectacolelor la mare, cea care între timp născuse, de cel care a fost scuipat în piaţa universităţii care re ditamai vila şi teren, de duţă cu sănătatea, de cei mulţi blamaţi de psd-işti???…ciolanul e comun indiferent de partid poitic sau individ, ei prin ei, lovesc indirect în popor, acesta e adevărul!!!
ei da, stati asa: Traian Basescu va desfiinta SRI si tot scapa. Ei , omu a jurat distrugerea neamului rominesc. Nu-I pasa de nimeni
am uitat sa scriu: asa a procedat si Monica Macovei, a desfiintat pur si simplu, intr-o noapte, SIPA. O multime de specialist au ramas pe drumuri ptr mofturile acelei femei distinse. Si ptr ce? Ptr a bloca anchete in curs. Cine a ordonat din spate desfiintarea SIPA?
Basescu s-a comportat cu poporul roman ca si cu un prezervativ. Dupa ce s-a folosit de el ( in alegerile din 2004) l-a aruncat la gunoi. Asa a facut si cu tiganii. Bercea nu s-a prins de la inceput.
Tragic si grotesc acest circ in plina desfasurare si avand din pacate aceeasi doza maxima de nepasare fata de imaginea acestei tari si de cei care o compun in mod onest .Inaca o paiata care sfarseste in mod jalnic pe altarul falsului zeu numit ,,democratie originala'” ,pana mai ieri Pontifux maximus cu pretentii de Zeus ,injunghiat in plin senat atunci cand cand nici prin gand nu-i trecea ca v-a fi tradat de garada pretoriana . Un nou nou pseudostapan se pregateste sa-l inlocuiasaca ,
caruia nici prin gand nu-i trece ca cei care te ridica astazi maine iti pot fi calai.
Nici acum dupa 25 de ani de cand cand m-am ridicat la lupta nu voi prididi sa ,,multumesc” celor care au facut sa fie zadarnica jertfa noastra nici celor care au votat in 1990 asa cum au votat ,nici celor care au fost interesati sa sustina in continuare un asemenea sistem .
Pentru mine care am scapat de
Am recitit cu atentie declaratia Doinitei Basescu “Atunci când a venit Sandu Anghel cu cunoștința soțului meu și a vrut să boteze, soțul nu a fost foarte încântat. Dar a spus: nu botezați pentru că suntem țigani?”
Eu cred ca raspunsul sotilor Basescu a fost “Nu! Dar noi nu prea avem bani!”
Cat de posibil este ca Mircea Basescu sa fi luat inca de atunci bani pentru ca sa puna pe masa la botez… si poate si ceva in plus pentru tinutele nasilor?
Este clar ca intrebarea “nu botezați pentru că suntem țigani?” a fost ca urmare a unei retineri a sotilor Basescu care a fost “citita” imediat de Bercea si raspunsul trebuie sa fi fost unul pe masura…
D-le Radu Tudor ce raspuns credeti ca au dat sotii Basescu?
pe bani….
CE NU ESTE STATUL?
Statul NU sunt eu,nici noi,nici voi,nici ei,nici ele
Statul NU este de drept,stâng,centru,dictatorial
CE ESTE STATUL?
– Suma a tuturor cetățenilor cu cetățenie specifică indiferent de neam pentru a asigura indpendența și suveranitatea teritorială a unei țări
– Instituții administrate de un grup de cetățeni ce servesc la folosul tuturor cetățenilor,pentru armonia economico-socială a țării
CE NU FACE STATUL?
– STATUL NU crează și nu rezolvă crize economice și sociale
– STATUL NU se guvernează și nu este guvernat,nici măcar de cetățeni
CE FACE STATUL?
– Asigură o relație deschisă cu Armata pentru asigurarea teritoriului împotriva invaziilor și ajutorarea cetățenilor în caz de calamități naturale
CE ESTE GUVERNUL?
– O instituție fundamentală administrată de cetățeni pentru asigurarea tuturor instituțiilor importate ale statului
CE FACE GUVERNUL?
– Asigură contribuția tuturor cetățenilor teritoriului și asigură proiecte pentru eficientizarea și dezvoltarea teritoriului
CE NU FACE GUVERNUL
– Nu pune în pericol teritoriul și cetățenii lui
CE ESTE PREȘEDINTELE ȚĂRII?
– Președintele unei țări este numirea unui singur cetățean,ales de 50+! la sută din toți cetățenii cu drept de vot, pentru a asigura o bună relație cu celelalte țări
– Este mediator între Guvern și Parlament și aprobă sau dezaprobă legi propuse de parlament pentru a ajunge în monitorul oficial(vitrina cu toate legile aprobate de Parlament)
CE NU ESTE PREȘEDINTELE ȚĂRII?
– NU ESTE STATUL,NICI ȘEFUL GUVERNUUI,NICI DICTATOR
CE ESTE CETĂȚEANUL?
– Membru brut și fondator al statului care asigură finanțarea statului dar și armonia având ca unealtă,votul
– LIBER!Născut liber sub custodia părinților până la majorat unde își va decide propriul drum lui și își va decide propria contribuție la dezvoltarea statului
CE NU ESTE CETĂȚEANUL?
– NU ESTE SCLAV
Completări?
Continuare …la {pentru mine care) am scapat de privil;egiul de a locui in cimitiruleroilor revolutiei si de a beneficia de o sinecura in urma participarii la ea asist oripilat cum etnia care in timp ce tinerii de atunci mureau ,jefuia magazine cei care ne-au facut de ras in vest si ne-au creat eticheta ptr decenii intregi sunt votantii fideli si martori credibili dupa caz si cei care hotarasc destinul acestui popor.
Justitia independenta functioneaza doar sub presiune.
Presedintele presioneaza
Presa presioneaza
Coruptii din justitie rezista!!!
Nevinovatii sunt bagati la mititica!!!
Asa este cu Base si SRI dar Ponta se dovedeste delfinul grupului de la Cluj adica sgeata fermecatorilor Ioan Rus , Sarbu , Maior care vor lumina viata politica romaneasca prin presedintele marioneta plagiatoare .
Baietii din servicii si justitie se pregatesc sa slujeasca urmatorul stapan (guvernator al coloniei Romania ) la fel de nedemocratic cum l-au slujit si pe Basescu .
daca eliminam din toate discutiile astea pe fostii securisti, pe actualii securisti, luptele dintre clanurile de securisti, zicerile securistilor despre alti securisti, etc etc nu mai ramine nici subiect nici subiecti in discutie.
Niciodata n-a existat securistul bun si securistul rau, ei toti sunt doar securisti. Toti la fel: tradatori, hoti, mincinosi. Cam de la nivel de primarie de comuna maricica, toti sefii au in descriere de cv cuvintul “securist”.
De ce m-ar interesa toate astea? Ca sef un securist sau alt securist, care-i diferenta? Oare de vor sa faca votul obligatoriu, nu ca sa nu mai vada scirba si indiferenta celor nesecuristi fata de ei, sa se legitimeze?
CRED , CRED ca azi in Parlament , liberalii vor repeta ,, pretextul iohannis” – NU VOTAM HARTIA VOASTRA , CI PE A NOASTRA , VREM SA VOTAM SI DEMISIA LU’ PONTA ( ??!!) Cum asta nu se poate NU VOR VOTA si vor pleca dupa prietenii lor pdl-istii !!!NU STIU DE CINE SA-MI FIE MAI SCARBA ??!!
Victor Ponta,atiutudine de om,de om politic matur,de viitorul președinte al României,cel mai băsist dintre băsiști că altfel nu-mi explic!
După ce ți-a prejudiciat locul de muncă,te-a defăimat,și au suferit oamenii,cum DRACU să-l pună tot pe Ioan Rus tot în guvern?
Defapt știu eu cum!Băsescu a pus doi boi de două ori!Primul BOU a fost Emil BOC al doilea BOU e Victor Ponta!
Si-a invatat fratele smecheria cu DNA ca sa ramana cu bani si sa scape de adversar.
Ponta,pro Rusia!
L-a băgat din nou pe Ioan Rus în guvern,probabil pentru a păstra legături bune cu RUSIA!Să ne facă Rus tronsonul București-Rusia
Dacă Ponta e atât de Pontif cât să ierte pe toți golanii și mafioții și-i bagă la președinție și în guvern României,de ce nu se împacă cu Crin Antonescu să refacă USL-ul?
Probabil pentru că Crin Antonescu e prea bun pentru a avea ce a se afilia unui cretin sinucigaș ca Ponta!
Pe zi ce trece premierul îmi oferă gratuit,motive să-l scuip!Măcar ați aflat răspunsul la când termină Ponta cu coabitarea cu Băsescu?Ei bine,NEVER!NICIODATĂ!Ponta încă îi face jocurile lui Băsescu deși Băsescu nu mai are cărți în mână
Mai, oameni buni! Trebuie sa se inteleaga un singur lucru,cand esti intr-o functie inalta si mai ales cand reprezinti statul roman, trebuie sa fii fffff atent ce scoti pe gura si pe cr. Orice gest, orice actiune, conteaza. Dar la noi ca la nimeni, nesimtirea e in floare. Care cum ajunge intr-o functie decidenta, incepe sa-si favorizeze rudele si neamurile, numindu-i in posturi si functii pe care nu le pot duce. Ce a facut Basescu, a facut asa cum singur a zis, totul legal dar la limita moralitatii. Si-a tras casa in timpul mandatului, si-a facut fata europarlamentar, si-a luat teren in timpul mandatului. Si daca stia ca toate sunt imorale, de ce le-a facut? Chiar nu avea unde sa stea? Chiar analfabeta merita sa reprezinte Romania in parlamentul UE? Cand iei sute de hectare, nu stii ca vei fi intrebat de unde e banetul? Acum, haideti sa fim cinstiti, de cand M Basescu a facut obiectul scandalului cu armele, chiar T Basescu nu l-a avut sub observatie? Eu cred ca un om normal nu ar face asa ceva. Iliescu nu s-a afisat cu babuta lui nicaieri, Constantinescu si-a ferit familia cat mai mult, dar Basescu, nu. Are o gena conflictuala care-l trage la potlogarii: a incendiat vapoare, a fost securist exact ca Voiculescu dar si- facut disparut dosarul, a fost implicat in dosarul flota, casa cu dosar disparut, terenul Nana, acum fratele. Si cu toate astea unii il iubesc!
E adevarat ca SRI il executa pe demisul presedinte,dar in acelasi timp, prin declaratia facuta si anume ca a inaintat perchetului raportul privind activitatile ilegale ale clanului bercea,acuza parchetul care potrivit legii trebuia sa actioneze pentru stoparea unor astfel de actiuni infractionale.Acesta insa nu putea actiona pentru ca era condus la acea vreme,de politruca basista kovesi si de politrucul basist morar,care impreuna au stopat toate actiunile de desconspirare a mitei luata de famglia basescu de la interlopi,dar au pus bazele politiei politice basiste si au executat adversarii politici ai acestuia,in conditiile in care se dovedeste ca familia prezidentiala e una mafiota si corupta pana in maduva oaselor.Ba mai mult,in cardasie cu curtea cea neconstitutionala au inventat imunitatea totala a presedintelui si i-au acordat atributii sporite cu incalcarea grava a prevederilor CONSTITUTIEI,pe care au modificat-o abuziv in acest fel.Cred ca se impune desfiintarea ei si reorganizarea transparenta,fara amestecul politicului si cu membri de inalta calificare si tinuta morala.De altfel,aproape tot ce au obtinut e abuziv,cu acte false(casa din Mihaileanu,terenul de la Nana,despagubirea ginerelui,privilegiile pentru incultele si mediocrele sale fiice,colaborarile cu statul a lui mircea,in defavoarea acestuia din urma,etc.)si in stransa legatura cu lumea interlopa(casuneanu,capatana si udrea, popoviciu si toata lumea interlopa care au acordat bani negri si favoruri famigliei basescu).Si mai sustine cu nerusinare ca el e singurul garant al independentei justitiei??? si ca nu a fost informat in legatura cu activitatea infractionala a fratelui sau.Dar ma intreb de ce a participat in august 2009 la sarbatoarea din august,alaturi de infractorul bercea(avea deja informatii de la sri despre acrivitatea infractionala a acestuia,cu atingere la siguranta nationala), ba mai mult,accepta darul acestuia???!!!Individul acesta minte cu atat nerusinare si usurinta,ori de cate ori deschide gura.Doar,doar o sa-l mai creda cineva.Eu cred ca se inseala anarnic,nu credeti?.Pentru ca astfel de situatii sa nu se mai repete,cred ca e nevoie si de curatenie generala la varful tuturor institutiilor din justitie.Daca nu isi dau demisia,ar trebui demisi,nu stiu cine o poate face,sau daca e necesara modificarea legislatiei,iar posturile de conducere sa fie ocupate prin concurs,transparent,fara amestecul politicului.Numai asa se va recredibiliza justitia.In ce-l priveste pe demisul de popor si inscaunat abuziv de ppe,merkel,barroso, van rompui,reding,gordon, giteistein si toata ambasada sua,care prin minciuna(lovitura de stat si frauda de peste 3 milioane de voturi)si abuz,umilind si incalcand grav principiile democratice,s-au amestecat abuziv in treburile noastre interne,au incercat sa dovedeasca faptul ca suntem inculti si incompetenti sa ne conducem si numai ei sunt cei care stiu ce e mai bine pentru noi.Ne-au nenorocit si acum tac,nu ii cer celui pe care l-au repus abuziv si ilegal in functie sa isi dea demisia.Probabil ca mai au de luat din tainul promis de demisul dictator!!!
de aseara ora 22.30 antena3 live nu se mai poate viziona
Comportament tipic mafiot. Mircea Basescu practic a luat totul asupra sa, in mod cert in intelegere cu T. Basescu. Daca parchetul vrea, se poate faca lumina pana la capat. Cheia este Capatana. Daca este anchetat profesionist, trebuie sa spuna la cine de la Bucuresti au ajuns ceilalti 300.000 de euro.
De ce dupa 7 zile, nici o autoritate competenta cum ar fi ministrul justitiei, CSM sau Parchetul General nu verifica in concret, pe fond situatia tuturor dosarelor in care a fost sau este implicat Bercea ?! Daca s-au dat solutii de NUP sau SUP, in aproape 120 de dosare penale cu privire la Bercea, inseamna ca aceasta caracatita este uriasa si cu siguranta se va ajunge la capi din magistratura si politica.
Pentru Kovesi este nevoie de aprobarea ambasadei americane de la Bucuresti ?!
Dupa emisiunea de aseara este totul clar ca institutiile statului au actionat sa MUSAMALIZEZE TOTUL incat sa-l scoata “basma curata” pe MIRCEA BASESCU (si implicit pe presedintele basescu care trebuia sa-si dea DEMISIA imediat daca statul ROMAN ar fi stat de drept )
Iar dupa emisiunea lui MIRCEA BADEA de aseara s-a vazut ca in sfarsit ANTENA 3 a gresit(dar se pare ca isi revine !!!) ..inegrindul nemeritat pe Crin ANTONESCU(de 4 luni de zile manipuleaza incontinuu vis-a vis de acesta) si ca sprijinul pentru basescu(chiar la referendum,inainte si dupa)) a fost/este din partea PONTA/PSD si a celor cu “NASUL IN SUFLET”.Asa incat MIRCEA BADEA (am redevenit fan Mircea Badea !) a terminat emisiunea cu: Rusine VICTOR PONTA !!!.
grupul basist de la cluj se muta la bucuresti
Nu inteleg de ce e suparare mare.Cand a fost kovesi,nu s-a suparat nimeni,la unpr in guvern ,nu s-a suparat nimeni,la coabitare nu s-a suparat nimeni,la udmr in guvern nu s-a suparat nimeni,de lupta contra lui basescu nici nu mai zic. Acum de ce sa se supere cineva ca basistul ioan rus vine in guvern? E si el om,sa mananca si gura lui o paine alba la bucuresti
OAMENI BUNI, NU SE POATE SA PLECE BASESCU SI SA NU VINA NIMENI IN LOC. TOATE STRUCTURILE ASTEA MAFIOTE TREBUIE SA AIBA UN STAPAN. NU VA BUCURATI CA PLEACA BASESCU,IN LOCUL LUI VOR VENI ALTII,NIMIC NU SE VA SCHIMBA ODATA CU DISPARITIA LUI BASESCU. UNDE VRETI SA SE DUCA TOTI MAFIOTII ASTIA CARE S-AU FACUT MARI IN ROMANIA? UNDE E MAI BINE CA IN ROMANIA? BASESCU SI FAMILIA LUI E O PIESA DINTR-UN INTREG MECANISM. PERIODIC PIESELE DEFECTE SE SCHIMBA PENTRU A FUNCTIONA IN CONTINUARE MECANISMUL. IMI PARE RAU SA VA DEZAMAGESC, DAR NU VETI SCAPA DE MAFIA DIN TARA.
NICIODATA, atata vreme cat este Maior la comanda Basescu nu va suferi. Mai ales cat actuala administratie SUA care a pariat pe gloaba Traian nu-l va dezavua pe acesta. Se declara secreta informatia prin care a fost pus la curent cu activitatea Bercea- Mircea B. si GATA. Explicatia este banala: tinand seama de situatia geopolitica sensibila ,de conflictul din apropierea granitelor nu este oportuna eventuala implicare a presedintelui in chestiune, bla-bla-bla. Sa nu mire pe nimeni daca vor aparea si presiuni de “calmare” a dezvaluirilor.
Acum o intrebare retorica:
DACA NUTZY APARE CU BILETELUL ROZ CA TRAFIC DE INFLUENTA DE CE NU SE FACE VORBIRE SI DE TRAFIC DE INFLUENTA finalizat IN LEGATURA CU cererea dusa de ea la Basescu care a semnat si a trimis-o la Dobre , ministru de transporturi pentru a plati lui Bucsaru 300 000 milioane dolari. Hartia a fost publicata si are apostila baseasca. BUCSARU ESTE PARTENERUL DE LA GREEN TOWN AL PLESCOIENCEI. Alaturi de biletelul roz aceasta cerere va sta bine in vitrina DNA. Dar cine sa o faca ?
mda, l-au lucrat atat de bine serviciile pe presedinte incat maior a afirmat ca presedintele are dreptate in ce relateaza