Home Articole STS a dat coordonate pentru 200 km patrati !

STS a dat coordonate pentru 200 km patrati !

11389
36
SHARE
cherestea_–_CLUJ-NAPOCA_–_cherestea-semifabricate_4.jpg
Extras din raportul Guvernului Romaniei
:
“16.20 : Serviciul de Telecomunicații Speciale a alertat şi pus la dispoziţie
informaţia de localizare către serviciile de intervenţie: ISU Cluj, IJP Cluj IJJ
Cluj, Serviciul judeţean de ambulanţă Cluj.
Elementele de localizare puse la dispoziţie reprezentau poziţionarea pe hartă
a sectorului transmis de operatorul de comunicaţii mobile la iniţierea apelului
către 112, în limitele tehnice prevăzute de lege (sector/celulă). Suprafața
acestui sector este de circa 200 km patrati, într-o zonă muntoasă împădurită.
(…)
20.15 – IGSU solicită reconfirmarea coordonatelor în urma
rezultatelor acţiunii de căutare, Grupa operativă a IGSU solicită Centrului
Naţional de Monitorizare a Situaţiei Operative/MAI realizarea schimbului de
date şi informaţii cu SRI şi STS, pentru localizarea telefoanelor mobile

aparţinând victimelor pentru identificarea poziţiei aeronavei”

36 COMMENTS

      • Servus Nicoleta ,

        Da , ai categoric dreptate , sunt suficiente
        motive pentru ca securistul ala basist OPRIS
        sa fie DEMIS si anchetat penal , dar asta nu
        se va intampla niciodata ~ cat e penalul la
        Cotroceni , stim ca Opris l-a salvat de cateva
        ori pe guvernatorul-dictator-penal !…
        RO este tara membra U.E. ??? Haaaaaa Ha !

    • In mod clar STS nu din nestiinta n-a dat cordonatele exacte ci pentru c-a primit ordin de la Basinescu sa bage bete in roate cat poate de mult tocmai pentru ca victimile sa nu poata fi gasite la timp si prin aceasta guvernarea USL sa fie pusa in dificultate. In aceste zile STS a lucrat la fel ca diversionistii de la TVR in Dec. 89.

  1. Radu spune lui Ponta sa nu le mai dea milioane de euro la STS, mai bine face un sistem micut cu telefoane mobile la MAI , si detecteaza pe oricine

    • Cateva intrebari.
      1. STS a dat-o bara, se cere demisia sefului sau.
      2. Romatsa a dat-o in bara, s-a cerut demisia sefului, iar acesta si-a inaintat demisia.
      3. MAI a dat-o in bara cel mai rau, si a fost demis un secretar de stat!!

      Pai unde este dreptatea d.le Radu Tudor. Intr-o postare trecuta am spus ca celula de criza de la nivelul guvernului nu s-a constituit. Dumneavoastra ati zis ca da. Azi am avut confirmarea, in raportul premierului, ca aceea celula nu s-a constituit. Cine este mai vinovat?
      -STS ca a dat un sector cu o raza de 15 km in jurul celulei (antenei) care a receptionat semnalul telefonului doctorului Zamfir?
      -ROMATSA care a pierdut legatura radio si radar cu avionul, care stia de problemele din zona si care nu a alertat pe nimeni in legatura cu un posibil accident aviatic? Este normal ca IGSU sa fie alertat de Arafat, aflat in strainatate, si nu de catre ROMATSA care nu mai avea nicio informatie, nici radio, nici radar, despre avion?
      -MAI care, prin lege, trebuia sa puna in functiune de urgenta celula de management a situatiilor, a carei sef era demisul de azi? Ce scuza are Stroe ca ministerul condus de el nu si-a facut treaba? Ce scuza are Chiper ca nu a activat celula de criza conform legii? Stia Stroe ca aceea celula nu a fost activata? Trebuia sa il informeze cineva sau trebuia sa verifice singur? De ce nu l-a demis ministrul Stroe pe Chiper in ziua urmatoare tragediei?

      Cel mai vinovat este MAI. Poate ca daca exista un singur coordonator a informatiilor si resurselor umane s-ar fi ajuns mai repede la supravituitori si numarul mortilor ar fi fost mai mic. Din pacate, masurile luate/cerute azi de Ponta politizeaza investigatiile. Daca avea “sange’n instalatie” premierul ar fi trebuit sa-l demita pe incompetentul, seninul si inconstientul Stroe.

  2. Se pare ca cei din STS au cu totul alte specializari cum ar fi in ascultarea cetatenilor si nu in localizarea eventualelor tragedii din trasporturile aviatice!

  3. Raportul Guvernului tradeaza faptul ca sinecura si impostura bat procedura.
    Nu stiu de ce dar am sentimentul ca si operatorii 112 sunt varza, pe langa softul lui Ghita. Sa faca publice si toate inregistrarile apelurilor la urgente sa vedem cum au incercat acestia sa obtina toate informatiile relevante de la victime care detineau telefoane smartphone si in ce masura le puteau fi de ajutor salvatorilor.
    In rest catastrofa pe toata linia.

    • Dragnea a spus foarte bine ca exista proceduri dar oamenii le tin la sertar.
      Nu intotdeauna sunt de vina softurile dar foarte des sunt devina cei care nu se pricep sa le foloseasca.
      Cred ca daca era nevoie ca sts sa-i localizezepe unii care au votat multiplu in virful muntelui ii gasea in cateva minute.

  4. Stima noastra si mandria …STS-ul Romania.Pentru a fi siguri ca nu vor gresi , trebuia ca STS sa dea cordonate mult mai “sigure”, intre :NORD Dorohoi, SUD Giurgiu, EST Ungheni,VEST VAMA Bors.
    Si atunci sigur ,sigur… i-ar fi gasit, pe cei prabusiti cu avionul ,in interiorul perimetrului INDICAT !!! .
    Acum NIMENI nu-i mai putea acuza de eroare/vinovatie.Da-le, doamne ,mintea .. cea de pe urma.

  5. Grecu trimite totul in derizoriu ,are sarcina sa-l atace pe ponta si nu e atenta la nimic .Auzi la ea cica au luat epava si e nasol,pai sigur ca au luat-o ca cei de la aeronautica fac si ei raportul lor tehnic ,procurorii fac si ei ancheta (se fac in laboratoare de specialisti-terenul s-a facut ,poze ,pozitii).Ca in orice stat premierul nu trebuia sa astepte aceste rapoarte, pe o nota a evenimentului a luat imediat masurile pe care a crezut ,operative ptr. ca miine poate fi alt eveniment si chiper sau ala de la romatsa nu aau ce cauta .mai mult a spus public ca va cere demiterea sefului STS ,care va fi sustinuta in CSAT pe alta nota atasata la ordinea de zi care va avea elemente din nota lui oprea dar si alte informatii precise de la specialisti in teleconunicatii.Era necesar sa ia atitudine repede ptr. ca opinia publica nu putea sa astepte ancheta tehnica a aviatitei care dureaza cel putin o luna ,sau a parchetului care poate dura luni.Daca anchetele se fac serios vor mai cadea capete ,mai mici dar dincolo de tragedie e si accident de munca ptr. Iovan dar si ptr. medici ,se va ancheta de procurori cum s-a urcat studenta in avion ,cu aprobarea cui si daca ea ,saraca avea data o declaratie ca e voluntar,daca nu ii baga si pe doctorii care au urcat-o in avion.E complicat si sint multe intrebari.Auzi la ea intrebare catre invitati daca ei aveau o ruda in avion…..E rusinos ce face grecu.

  6. DE PE PAGINA DE FACEBOOK A DVS.,CU SCUZELE DE RIGOARE, SE POATE INTRA PE ORICE PAGINĂ DE COMENTARII, MATERIALE ÎNREGISTRATE ŞI VEŢI GĂSI ORBECĂIALA SCĂUNARILOR, CARE SE CRED PE VIAŢĂ POZIŢIONAŢI/ALEŞI/VOTAŢI:,,Pe City News cluj scrie ca ;a ora 19 si 16 min au fost gasiti de Salvamont Belis Sper sa fie asa
    See Translation .20 January at 19:32″
    ,,bai desteptilor, doar v-a spus un domn ca i-a gasit deja!!!! (cel care a intrerupt convorbirea telefonica cu voi)
    pai spuneti-le voi localnicilor din Belis care au pornit sa-i caute, unde a fost deja gasit avionul, nu-i lasati pe aia care au mai pornit in cautare sa bajbaie prin padure!!!!!
    See Translation
    20 January at 20:10 · Edited · Like · 1″
    ,,RTv. …anunta ca s-a ajuns la cei accidentati…?! Care este adevarul?
    See Translation
    20 January at 20:03 · Like · 1″
    SUCCES A3!

  7. Ar fi cazul ca un procuror cu adevarat independent sa-l inculpeze pe seful 112 adica seful STS de Neglijenta criminala in serviciu si omor din culpa sr niste judecatori independenti sa dispuna arestarea lui pt 29 de zile!!! Din cate stiu asta nu are imunitate !!!!!!

  8. Cred că cei care guvernează acum această țară au criteriile de evaluare, când numesc în anumite posturi și funcții, bazate pe incompetență, nu pe competență. Frățilă a fost numit la Direcție Resurse Umane a M.Ap.N. ”Dacă strategia de personal a Armatei Române, armată apreciată și respectată în cadrul alianței NATO, a ajuns pe mâna unui asemenea personaj, care nu are nici pregătirea militară necesară pentru a înțelege fenomenele militare și nici autoritatea necesară pentru a implementa politici menite pentru a asigura corpului de cadre ale armatei o dezvoltare bazată pe competența profesională în concordanță cu realitățile conflictelor militare moderne, înseamnă că înalții responsabili din statul român ori ș-au pierdut respectul față de această instituție fundamentală a statului de drept (că tot este la modă subiectul), ori au devenit iresponsabili de dezinteresați de soarta acestei țări”( Col.(r)Ioan Mișu NAON).

  9. Oamenii angajați acolo sigur știu ce au de făcut, sau au fost angajați printr-un concurs de împrejurări?

  10. Radu , tu chiar nu intelegi ca acest accident a venit ca o manusa pentru basisti ? Ai mai auzit ceva despre Comisia Nana ???? Cat priveste STS , in afara de voturile din 2009 de la Paris, Milano si Republica Moldova , nu se ocupa cu altceva decat cu urmarirea si interceptarea adversarilor lui Basescu . In plus , asta este nivelul de pregatire al Aviatiei Civile si, nu in ultimul rand , al incadrarii pe posturi in toate structurile de Siguranta Nationala …. Cata vreme sponsorii partidelor politice , rudele , sotiile , amantele celor de la putere vor fi in functii banoase , Romania va trai ca in Evul Mediu !!!!

    Un fost pilot de vanatoare din Aviatia Militara Romana .

  11. sts in loc sa spuna ca nu are date sigure sau ca nu se pricepe la localizari decat d’alea cerute de basescu ,le stabileste puncte aiurea la papagali si ii trimite dupa cai verzi pe pereti.acum ce vina sa le gasesti catanelor ca s-au repezit prin coclauri luand de sigure indicatiile pretioase ale sts-ului basist si pana sa se prinda ca umblau de fraieri,sts le-a mai dat o directie aiurea ca sa le completeze galopul de sanatate.si acum hai sa dam cu altii de pamant (ca e mai prosti) ca de sts avem o jena.noroc cu chiper ala ca nu stiu ce ne mai faceam.

  12. Generalul Oprea joaca la doua capete exact ca Ioan Rus la referendum.Toata lumea e vinovata inafara de alt general de la STS.In raportul facaut de Oprea nu veti vedea ceva care sa-l incrimineze pe acesta pentru ca l-ar supara pe Zeus. Si niciodata Zeus nu-l va demite pentru ca-i este dator pentru porcariile de la alegerile din 2009.Asa ca raportul este facut in asa fel ca sa fie oricine vinova numai STS-ul nu.Si nici Stroe.Pe el nu-l poate demite nimeni ca se supara Crin,ca asa e la noi.Iar de demisie de onoare nu cred ca e cazul in cazul lui.Ca e politician si e ocrotit de Dumnezeu Tatal.

  13. Lol…200m patrati…de parca ar fi 2cm…important e ca 2 ROMANI,sunt morti,alti 5 sunt raniti si muuulte familii care sufera din cauza acestui incident aviatic…E vizibil de la “200m patrati” ca STS,SRI..and stuff…si alti viermi statali sunt atat de vinovati pt pierderea celor 2.Culmea,Iovan si studenta NU SUNT MORTI DIN CAUZA IMPACTULUI CIDIN CAUZA DEZORGANIZARII INSTITUTIILORSTATULUI.Statul ne vrea morti? Si uite asa,canceleaza di lista lor de persoane care le stau in cale,precum priceputi piloti cu miiiiiii de ore de zbor,medici super profesionisti,studenti voluntari,tineri ce vor sa faca ceva pt poporul roman.Ok,v-ati atuns obiectivul,sunteti fericiti acum?dormiti mai linistiti noaptea cand aveti pe constiinta toate aceste victime…si nu numai…aveti pe constiinta 21 mil de romani..dc au mai ramas atatia…pt ca medici au plecat in strainatate,tinerui prin America,profesorii prin Italia sau Spania a spala wc pe la hotele…Draga Stat Roman, neeee ucizi!!!!

  14. Oare mai exista in Romania vanatorii de munte? Pe vremea lui ceasca plecau la interventii montane vanatorii de munte, salvamontul si padurarii, adica cei care cunosteau foarte bine locurile.

  15. 200 Km patrati? Inca este bineee! Poi puteau sa o faca si mai lata. Sa lanseze o cautare in America sau pe Luna. Poate ca oamenii astia serbau acum revelionul si erau la sarmale dupa tzuica si vin fiert ca drumarii de la Balea Lac cu deszapezirea. De revelionul civililor au avut multe localizari si ascultari de facut asa ca acum si-a spus oboseala cuvantul

  16. Dragi romani,

    Este absolut revoltator faptul ca, acesti eroi (medici), prin mainile carora au trecut mii de oameni, sa fie lasati prada mortii, datorita incompetentei acelor oameni aflati in functii de conducere ale unor institutii “importante” ale statului roman! Este inadmisibil, ca acei oameni care sunt platiti regeste, (si degeaba, asa cum s-a dovedit in ultimele 72 de ore), sa nu fie capabili de a utiliza cunostintele tehnice (pe care se presupune a le avea), cat si tehnologia de milioane de lei, pentru a efectua o misiune de salvare. Tot ceea ce au reusit pe deplin insa, a fost o bajbaiala generalizata, iar acest lucru a dus la decesul pilotului Adrian Iovan cat si a tinerei Aura Ion. Autoritatile statului, prin reprezentantii sai, AU ESUAT LAMENTABIL, in cadrul misiunii de salvare a celor accidentati. Doar Dumnezeu a facut ca, in calea celor raniti si aflati in situatie grava, sa fie scosi acei oameni simpli, cu suflet mare , locuitori ai zonei. Acei oameni sunt EROI. Nu au avut tehnologie de ultima generatie, nu au avut echipamente sofisticate! Au avut doar CURAJ, VOINTA si INTUITIE, la care s-a adaugat o bogata experienta privind cunoasterea meleagurilor pe care traiesc! Daca acei oameni, nu ar fi luat initiativa de a porni o misiune de cautare / salvare, dupa puterile lor, probabil ca toti acei INCOMPETENTI din cadrul IGSU, STS si alte structuri, ar fi continuat bajbaiala mult si bine. Cinste lor, acelor romani simpli si curajosi! Si rusine celor ce sunt platiti gras si degeaba, pentru incompetenta uriasa de care au dat dovada

    In urma unor anchete riguroase ce vor fi desfasurate de catre autoritatile competente, cerem ca toti cei din cadrul ministerelor cat si a STS, IGSU, ISU, Politie, etc, ce se fac responsabili de moartea pilotului Adrian Iovan si a tinerei medic militar Aura Ion ,prin actiunile lor cat si prin incompetenta de care au dat dovada, trebuie sa fie demisi ! Acum, mai mult ca niciodata este momentul ca noi romanii sa constientizam faptul ca o adunatura de incompetenti, ce ar fi trebuit sa-si faca meseria intr-un mod profesionist, s-a facut de ras in fata intregii tari !

  17. Şeful SMURD Bihor, medicul Beres Zsolt, primul care a evaluat răniţii accidentului aviatic din Apuseni, a declarat că în opinia sa, “pilotul şi studenta care au murit nu ar fi supravieţuit nici dacă salvatorii ar fi ajuns la ei în 30 de minute” de la accident.

    El a susţinut că a se afirma “că pilotul şi fata au murit de hipotermie este o mare prostie”.

    “Să afirme cineva că pilotul şi fata au murit de hipotermie este o mare prostie. Copilotul, care era cu femurul fracturat şi a pierdut doi litri de sânge, nu a murit de hipotermie, ceea ce înseamnă că nu de hipotermie a murit nici pilotul, ci din cauză că avea răni extrem de grave. De altfel, nu se moare de hipotermie în 30 de minute, aşa cum s-a întâmplat cu pilotul”, a spus Beres.

    Acesta a afirmat că tot “judecata clinică” îl determină să afirme că studenta de 23 de ani nu a decedat din cauza hipotermiei, ci a leziunilor “extrem de grave” pe care le-a suferit în momentul impactului avionului cu solul.

    El a mai spus că nu crede că tânăra ar fi supravieţuit, “chiar dacă ar fi fost condiţii ideale, vizibilitate, temperatura aerului bună, caldă şi s-ar fi intervenit în 30 de minute cu un elicopter care să preia direct victimele”.

    “Fata avea fracturată coloana cervicală, iar abdomenul era întins, semn al unei imense hemoragii interne. Nu de hipotermie a murit, aceasta este opinia mea categorică. De altfel, şi doctorul Ianceu (unul dintre medicii răniţi în accident – n.r.) a spus că fata stătea pe un loc mai în spatele avionului, dar a fost proiectată în faţă de forţa impactului. Practic, ea a devenit tetraplegică din acel moment”, a spus şeful SMURD Bihor.

  18. cineva a sabotat. daca eu il sun pe base de pe mobil sau fix, si ii spun cat il iubesc IN GURA, in max 15 minute ma salta, fara nici un ordin judecatoresc. pariu?

  19. Domnule Radu Tudor, ce s-ar putea intampla,daca cineva ar cauta sa afle ,cine a fost oeratorul de la 112,in seara respectiva,ca sa vada cum s-au primit datele de la dr. Zamfir,dupa care sa cerceteze urma datelor ,de la operator catre sefi in sus? Sa vedeti atunci explicatii care ar trebui sa i se ceara lui Opris. Dar si lui Oprea,ca el a facut raportul.

  20. sa le zica cineva unde se incadreaza:

    “Statele Unite ale Americii
    Exemple de infracțiuni penal neglijent sunt penal neglijent omucidere din neglijență și punerea în pericol a unui copil . De obicei, pedeapsa pentru neglijenta criminala, neglijență criminală, punerea în pericol penal, orbire voită și alte infracțiuni conexe este închisoare , dacă infractorul este nebun (și apoi, în unele cazuri, sentința este nedeterminată).”
    (Wikipedia)

    Hai, procurorii, aud ceva la nivel inalt, ne micam si noi mai cu talent sau inca sunteti ocupati sa numarati voturi?

  21. Buna seara,
    Va rog sa ma scuzati pentru faptul ca va prezint modul de conversie a coordonatelor geografice din sistemul zecimal in sistemul sexagesimal (1 cerc = 360 grade, 1 grad = 60 minute, 1 minut = 60 secunde) si lucrul cu o harta pe care trebuie sa o posede cercetasul:

    1 – informatia primita (ipotetic) = 47,237422 grade, nu conteaza daca vorbim de latitudine sau de longitudine;
    – conversia –> 47 = grade
    –> 0,237422 * 60 = 14,24532
    14 = minute
    –> 0,24532 *60 = 14,7192
    14 = secunde
    –> coordonata = 47 grade 14 minute 14,7 secunde

    2 – se pozitioneaza harta cu directia Nord in sus.

    3 – se pozitioneaza pe harta punctul de plecare (punctul de statie):
    a) se traseaza un segment orizontal scurt paralel cu linia orizontala din harta dupa coordonatele de latitudine convertite;
    b) se traseaza un segment vertical scurt paralel cu linia verticala din harta dupa coordonatele de longitudine convertite;
    c) se citeste din harta pozitia punctului care este punctul de plecare dupa cel mai important reper vazut pe harta;
    d) se comunica punctul de plecare si reperul cel mai important marcat pe harta celorlalte echipe de cautare.

    4 – se procedeaza, accentuez, in acelasi fel pentru punctul de sosire, primit de la 112, STS, politie etc.;

    5 – se pozitioneaza harta cu directia Nord spre in sus;
    – se traseaza o linie dreapta intre punctul de plecare si punctul de sosire;
    – se masoara cu un raportor cat mai precis unghiul dintre linia verticala din harta, cea mai apropiata de punctul de plecare, si linia trasata intre cele doua puncte, de plecare si de sosire;
    – se citeste valoarea unghiului care este chiar drumul de urmat dupa busola;
    – se comunica celorlate echipe de cautare directia de mers.

    6 – se studiaza harta pentru a se identifica posibilele drumuri (carari, poteci, drumuri etc.);
    – se orienteaza busola cu unghiul obtinut peste partea acului busolei care indica Nord-ul si se pleaca la drum.

    Va rog sa observati din aceasta scurta prezentare cate mijloace ii sunt necesare unui cercetas sau unei echipe de cautare (creion, hartie, harta, raportor, busola) si cat de “complicat” este modul de lucru.
    Va rog, de asemenea, sa observati cat de “complicata” este acea conversie despre care s-a discutat atat.
    La fel, va rog sa observati ca sunt absolut necesare acele cateva materiale cu care trebuie sa pleci in orice misiune de salvare, mai ales in teren necunoscut.
    Mai mult, va rog sa va ganditi cine sunt de fapt incompetentii (nu cumva trebuie inclusi si cei care trebuie sa-i pregateasca pe cercetasi teoretic si practic pentru orientare in teren, adica planificatorii de la Serviviul personal si instructorii)!
    In rest, demisiile de onoare (oare au avut onoare inainte de a-si da demisia?) sau fortate fara a se pune in aplicare planuri de pregatire in teren necunoscut nu vor valora nici cat o ceapa degerata la un urmator dezastru aerian, terestru (si montan) sau naval.
    Cu aleasa consideratie pentru dumneavoastra.

    • Foarte corect ati aratat cum se face transformarea acelor” cifre neintelgibile”, pentru acei BĂȘTEPȚI,care nu vor fi in stare sa invete aceste simple calcule,nici la calendele grecesti.
      Cat priveste “onoarea demisionarilor”,acestia merg pe principiul,ca este mai bine sa fie injurati mai putin,daca pleaca ei,atunci cand vad ca e ” groasa la koorul” lor. Decat asa onoare,mai bine lipsa functie.

      • INCOMPETENTA autoritatilor in emiterea legilor si procedurilor in situatii de urgenta. Localizarea aeronavei se putea face prin metoda extrapolării simple de cei care asigurau traficul aerian sau prin transformarea gradelor zecimale transmise de GPS în coordonate geografice.

  22. 200 Km.p. înseamnă un pătrat cu latura mică de un km.si cea mare de 200 km.(sau 500 m /400 km.). Este o indicație, bășcălioasă și practic inutilă pentru găsirea avionului dispărut.Se putea spune că avionul a căzut pe teritoriul României.

  23. Inaltele fete ale intangibilului, inefabilului si infailibului STS au gasit marele vinovat, Dr. Zaharia pentru ca a indraznit, in starea lui teribila de soc sa dea coordonate greu de descifrat pentru ei, ceea ce i-a derutat si mai rau comunicand o arie de cautare foarte mare si la mare distanta de punctul critic.

  24. Am aflat azi ceva: Flota de elicoptere a armatei este invechita si incapabila sa zboare pe timp de ceata sau givraj. Nu avem un singur elicopter in stare de a zbura pe ceata.
    http://www.rumaniamilitary.ro/flota-de-elicoptere-militare-a-romaniei

    Am fost interesat sa caut cat costa un elicopter care dispune de mecanisme anti-givraj pe pale. Este vorba de Sikorsky S76D
    http://helicopters.findthebest.com/l/7/Sikorsky-S-76D
    si costa 9.9 mil. $. Ieftin in condiitiile in care pentru fiecare zi de stat degeba, forezele alea mari de la metrou au papat 100.000 de euro pe zi pt mentenanta, si au stat cateva luni din cate stiu

    Legat de coordonate.
    Daca incerci sa trimiti de pe google maps coordonatele prin SMS, se creaza un mesaj care contine ora, data, si un URL scurtat. Acest URL scurtat daca il accesezi te pozitioneaza pe harta google la coordonate precise in sistemul decimal (grade , virgula vreo 6 zecimale). Deci mai precis de o secunda, precizie de cativa metri.
    Dar in principiu cu cat ai zoom mai mare pe harta cu atat coordonatele vor fi mai precise. Daca ai un zoom larg iti va da coordonate indepartate de punct, asta am testat personal (desi punctul era marcat, cand am introdus URL-ul m-a pozitionat la 1 KB distanta si am repetat de mai multe ori cu diferite niveluri de zoom).
    Doctorul a spus ca nu a reusit sa tranmita SMS_ul si a dictat coordonatele. Eu banuiesc ca a dictat data si ora crezand ca alea sunt coordonatele. Daca il ducea pe cineva capul sa le dea URL-ul google, primeau si coordonatele exacte. URL-ul era chiar dedesubt.
    De ex la ora 11 si 20 pe data de 23.01.2014 se afiseaza Locatia mea@11:20,23/1
    Acuma bineinteles, ca astea nu sunt coordonate si or fi zis ca doctorul nu stie sa le trimita sau a trimis ceva aiurea.
    Dar cat de tembeli sa fie incat sa nu isi dea seama ca e ora si data si ca aveau coordonatele reale prin URL de genul goo.gl/maps/
    Bagai acel url intr-un browser si iti aparea harta cu pozitia exacta, avand o eroare determinata de gradul de zoom.

  25. INCOMPETENTA autoritatilor in emiterea legilor si procedurilor in situatii de urgenta. Localizarea aeronavei se putea face prin metoda extrapolării simple de cei care asigurau traficul aerian sau prin transformarea gradelor zecimale transmise de GPS în coordonate geografice.

Leave a Reply