In ultimii doi ani, starea tehnica a avioanelor Tarom a devenit ingrijoratoare. Numeroase intarzieri la decolare si aterizare, curse anulate, incidente raportate de comandantii de zbor.
Dupa un mandat catastrofal si suspect de pagubitor, sub conducerea reprezentantului PDL Ruxandra Brutaru, Tarom a acumulat datorii de peste 300 de milioane de euro. A urmat mandatul foarte contestat al belgianului Heinzmann. Azi compania e condusa de un inginer de aeronave, Dan Plaveti, numit de guvernul Ciolos.
Situatia ramane dramatica, fapte dubioase au loc in hangarele Tarom, unde sunt intretinute si reparate cu prioritate avioanele unor companii private low-cost precum Blue Air, unele chiar contra unor sume cash, fapt extrem de grav.
Candva un reper al sigurantei si al unui zbor placut, Tarom transmite azi in fiecare zi un mesaj de nesiguranta si ingrijorare pasagerilor sai. Nu exista zi in compania aeriana a statului roman fara probleme tehnice ale avioanelor, fara intarzieri, fara neplaceri provocate pasagerilor. Asta in ciuda unor echipaje de piloti, copiloti si insotitori de zbor apreciati.
Un avion care a decolat în această dimineaţă de pe Aeroportul Otopeni cu destinaţia Amsterdam s-a întors pe pistă după 35 de minute de zbor. Potrivit Antena 3, pilotul ar fi semnalat probleme tehnice după ce a observat la bord o indicaţie necorespunzătoare. 117 persoane erau la bordul aeronavei.
Aeronava a decolat în jurul orei 9.15, însă s-a întors pe aeroport la 9.50. Reprezentanții TAROM nu au vrut să comenteze incidentul, scrie stiripesurse.ro