Ford România va demara anul viitor producţia celui de-al doilea model în cadrul uzinei de la Craiova, însă pentru a-şi menţine competitivitatea în raport cu celelalte uzine din cadrul Ford Europa, are nevoie ca Executivul de la Bucureşti să îşi respecte promisiunile şi să livreze conform planului deja existent investiţiile în drumul expres Craiova-Piteşti alături de alte investiţii în creşterea vitezei trenurilor de marfă, care în prezent au o viteză medie de nici 15 km/h, scrie zf.ro
„Acum 90% din componente vin pe camion şi 80% din maşini pleacă pe tren. Timpul de tranzit din România creşte tot mai mult“, spun oficialii Ford.
E bine ca exista Ford in Romania si ca o gramada de concetateni, olteni au unde lucra. Un lucru deranjant este faptul ca Ford nu produce in Romania, masini accesibile pentru romani.
A iesit un domn de la guvern, nu-i retin numele si a inceput sa insire acolo, cate autostrazi vom avea, bla, bla, bla, retineti vom avea, sper nu la Sfantu’ Asteapta. Inca un amanunt, cel putin asa am retinut, toate autostrazile ocolesc cu obstinatie muntii.
Domnule Tudor cand mai aveti un invitat important, dar important din cale afara, va rog sa-i spuneti ca Africa este modernizata (cai ferate sau sosele/autostrazi, vezi Kenya) in ritm accelerat de catre China. Rugati-i sa mai citeasca si ce se intampla in lumea asta larga, nu sa stea si sa se razboiasca cu tot felul de cozi de topor (ale aliatilor, partenerilor strategici si a tuturor prietenilor) apurate ca ciupercile dupa ploaie.
Nu e nimic deranjant ca Ford nu produce in Romania masini accesibile romanilor ba din contra, economic vorbind ideal este sa produci produse cat mai scumpe, produse cu valoare adaugata cat mai mare astfel ajuti economia, dai salari mari.
Ce nu inteleg unii este ca ata Ford cat si Dacia folosesc componente in general produse tot in Romania si de asta este nevoie mare de autostrazi, ganditiva pe orizontala ce s-ar intampla cu acesti furnizori daca Ford sau Dacia s-ar inchide????
De asta Romania e praf pentru ca nu mai producem nimic si acel putin ce se mai produce sunt produse ieftine cu valoare adaugata mica.
Uite unde se ascundea enonomistul natiunii, toti suntem prajiti si e o mana de oameni super, super capabili insa, nu se vede nimic c-ar face ceva. Ideal este sa produci bunuri/produse vandabile la preturi “pamantene” pe o piata cat mai mare. E bine si cu Fordul si Dacia, numai ca Romania n-ar trebui sa stea in doua super uzine si nu mai citi selectiv, numai ce-ti convine.