Inca un argument pentru politicienii cu orbul gainilor care nu inteleg la ce folosesc autostrazile. In primul rand la salvarea vietilor, la un mediu civilizat, evoluat, la crestere economica si incasari serioase la buget. Unii dintre decidenti pur si simplu nu au capacitatea sa inteleaga aceste argumente simple. Pentru ei, caruta sau vehiculul pe strazi de nivelul anilor ’60 sunt suficiente….
Serviciile de transport au generat un excedent de 1,1 miliarde de euro din comerţul exterior cu servicii în primele patru luni din an, arată datele Băncii Naţionale. România a exportat servicii de transport în valoare de 2 miliarde de euro în primele patru luni din an şi a importat astfel de servicii de 885 de milioane de lei în acelaşi interval.
„Serviciile de transport au ajuns o componentă importantă în exporturi pentru că sunt apreciate de firmele din Vest, se pot cumpăra vehicule comerciale în leasing financiar sau operaţional cu o destul de mare uşurinţă, iar ofertele producătorilor sunt bune. Există şi o nevoie mare de astfel de servicii, pentru că economia Europei creşte“, a explicat Radu Dinescu, secretar general la Uniunea Transportatorilor Rutieri din România .
Faţă de perioada similară a anului trecut, exporturile de servicii de transport s-au majorat cu 6%, iar importurile de astfel de servicii au crescut cu 15% (până la 885 mil. euro), rezultând un sold de 1,1 mld. euro, în uşoară scădere – cu 1 milion de euro – faţă de anul anterior. Serviciile de transport au adus, astfel, în perioada ianuarie-aprilie 2018, 30% din totalul exporturilor de servicii efectuate din România (de 6,7 mld. euro în primele 4 luni) şi mai mult de 46% din excedentul total (de 2,4 mld. euro) al comerţului exterior cu servicii în aceeaşi perioadă, scrie zf.ro
CULMEA : UN POLITICIAN DIN TELEORMAN VREA DRUMURI
Îmbunătăţirea conexiunilor rutiere cu cele mai apropiate mari oraşe din zonă, ar permite livrarea mai rapidă a produselor realizate în Alexandria, astfel încât pe lângă dezvoltarea businessurilor deja existente, zona ar putea atrage şi investiţii suplimentare, în condiţiile în care primăria urmează să investească într-un parc industrial.
„Construirea unui drum rapid Bucureşti – Alexandria – Craiova va permite optimizarea legăturilor economice ale investitorilor locali cu alte zone ale României şi cu multe state europene, având şi conexiuni cu transporturile pe apă, feroviare şi aeriene. Investitorii se duc în zonele unde infrastructura rutieră este deja bună sau urmează a fi îmbunătăţită. Potenţialul de dezvoltare al municipiului Alexandria va fi cu atât mai mare cu cât acesta va dispune de o infrastructură de transport rutier mai dezvoltată”, a spus Augustin Ioan, viceprimarul municipiului Alexandria.
Guvernul a anunţat că intenţionează să construiască în următorii ani Autostrada Sudului, care va lega Bucureştiul de Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin şi Logoj, ce va permite inclusiv oraşelor din partea de sud a ţării să aibă acces direct spre infrastructura vest-europeană. de asemenea, un drum rapid va permite inclusiv instalarea de furnizori pentru uzina Ford de la Craiova în zona de sud a ţării, scrie zf.ro
PS : Romania are ca prioritati nerealizate : Coridorul 4 Pan-European Constanta-Nadlac – in santier de peste 10 ani, Sibiu-Pitesti, Pitesti-Craiova, Sebes-Turda. Niciuna terminate de ani si ani. Daca toate acestea ar fi fost realizate de 5 ani si jumatate de cand PSD este la putere, aceasta formatiune s-ar fi diferentiat net de restul care n-au facut nimic. Asa, sunt toti o apa si-un pamant…