Lovita de cea mai crunta criza de credibilitate, management si relatie cu cetatenii din ultimii 30 de ani, compania CFR Calatori isi propune incet, foarte incet, sa intre si ea in secolul 21.

Pe ruta Gara de Nord – Aeroportul Henri Coanda se introduce plata biletului cu cardul bancar, in tren.

CFR trece deci la civilizatie cu un singur tren. Mai raman cateva mii si gata, e rezolvata problema.

CFR Calatori nu a mai achizitionat o locomotiva noua de peste 40 de ani.

CFR Calatori inchiriaza locomotivele bune la companii private si le lasa pe cele proaste la trenurile CFR Calatori, cu intarzieri si de peste 20 de ore. Acestea iau foc sau se defecteaza pe banda rulanta.

CFR Calatori are, in medie, cea mai mica viteza a trenurilor din Europa : 40 km/h.

CFR Calatori nu este capabila nici macar sa spele trenurile vechi, pe care le pune in circulatie ca pe niste harburi vechi si murdare.

CFR Calatori incaseaza sume importante de la calatori pentru servicii care nu se regasesc in costul biletului.

Gara de Nord este un loc arhaic, murdar si cu locuri de parcare cu circuit inchis, pentru privilegiatii de la Ministerul Transporturilor, in dauna calatorilor.

 

Leave a Reply