Noul ministru al Transporturilor, Dan Costescu, a anuntat, marti, că l-a demis pe şeful Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), Narcis Neaga, iar atributiile acestuia vor fi preluate de către directorul Metrorex. Atributiile lui Neaga vor fi preluate de către directorul Metrorex, Cătălin Homor, a afirmat Costescu.
Corpul de control al ministrului Transporturilor a identificat o serie de nereguli la CNADNR privind inclusiv proiectul autostrăzii Orăstie-Sibiu, unde o porţiune de 200 metri trebuie demolată şi reconstruită, şi a sesizat organele statului, suspectând fapte penale.
Costescu a cerut extinderea controlului, iar rezultatele acestui raport suplimentar au fost finalizate şi vor fi anunţate public.
Eu sunt de acord ca inspectia materialelor folosite trebuia facuta serios de CNADNR. Sa nu uitam, este tronsonul care a fost intarziat si pentru ca s-a prabusit pamantul peste autostrada. Revenind la materiale, ele trebuiau analizate atunci cand au fost adaugate in fundatie. Analizate nu cu ochii, ci in laborator la Cluj sau Brasov asa cum s-a facut mai apoi.
Bineinteles ca e vina lui Ponta ca nu a trimis materialele spre analiza. Eu nu stiu ce a pazit in 2012 cand a devenit premier… Tot vina lui Ponta e si ca a deblocat POS pe transport. Daca nu il debloca si nu mai cerea inca 2 ani sa cheltuim banii neabsorbiti de Boc din exercitiul bugetar 2007-2013, nu se mai construia autostrada si implicit nu se mai demola.
Romania a fost si este condusa de tradatori de tara din 1989 si pana-n prezent deoarece daca n-ar fi condusa de tradatori de neam si tara s-ar fi construit in mod sigur autostrazi pe urmatoarele rute: Constanta-Craiova-Timisoara, Bucuresti-Ploiesti-Brasov, Bucuresti-Pitesti-Sibiu, Craiova-Targu Jiu-Hunedoara in primul rand si s-ar fi continuat cu cele ce ar lega Moldova de Transilvania si Muntenia si asa mai departe. Avand in vedere zecile si zecile de miliarde de euro tocate intr-o veselie de Ministerul Transporturilor, peset 50 de milarde de euro, in cei peste 25 de ani de economie libera la furat constructia tuturor acestor autostrazi, care sunt in prezent lipsa ar fi fost posibila dar cand interesele strainilor sunt puse mai presus decat ale poporului e normal ca Romania sa duca si-n continuare lipsa acuta de autostrazi moderne care sa asigure un trafic normal, sigur si ieficient intre toate zonele geografice de interes strategic economico-social si militar ale tarii.
Eu cred ca ai parere prea buna despre ei.
Niste animale imbecile fara constiinta, sentimente si idealuri mai departe de casa, burtihan si masini. Niste simpli ticalosi pupin—usti.
Pai eu crdeam ca preotii sunt de vina ca nu s-au facut autostrazi. Nu furau preotii asfaltul din autostrazi si ridicau sute si sute biserici din el ?
Dar daca le impozitam banii de la lumnari sigur, sigur o sa facem autostrazi si spitale si scoli si camine de batrani ca din cauza ortodoxiei nu s-au facut astea.
Acum cu noul director de la CNADNR vom “implementa” noi trasee de metrou pe tot intinsul tarii, in schimb autostrazi ioc.
Harta aia este cat se poate de edificatoare.
Autostrăzile sunt ca sfârșitul lumii!Știm că trebuie să vină curând dar nimeni nu știe exact când
LA PSIHOLOG, CUCUVEA………DEMISIA, CUCUVEA………….OBSEDATII STAU INCHISI IN OSPICII SAU LA PUSCARIE……………….CAT DE CURATA ESTI FA CUCUVEA NENOROCITA DE ITI PERMITI SA VORBESTI DUPA CUM ITI VINE LA GURA, CA LA CAP NU AI NIMIC? DOSARELE TALE CA AVOCAT CU REGIILE STATALE NU INTERESEAZA NICI DNA-UL NICI ALTE PARCHETE ORDINARE, SUNTETI PROTEJATI TOATA MAFIA PNL-PDL…………….
Personal m-am săturat de atîta minciună plasată în ochii omului! Mă deranjează minciuna şi manipularea îngrozitor şi probabil din această cauză nu mai accept nimic în afară de : FINALITATE ÎN PRACTICĂ!
Mai trece alt timp cu speranţe distruse cînd e vorba de autostrăzi şi căi ferate(programul aiurea privind transportul feroviar şi confortul din vagoane plus ‘lipsa decenţei angajaţilor). Bani aruncaţi mutaţi dintrun buzunar în altul!
am primit un link interesant . sunt interesante si comentariile. http://trenduri.blogspot.ro/2015/12/in-2011-libienii-si-au-luat-tara-inapoi.html sper sa nu-si ia si romanii tara inapoi la fel ca libienii, sirienii, egiptenii etc deja vad ca fmi-ul prin reprezentantii sai in guvern isi iau economia romaniei inapoi la fel ca in perioada 2010 – 2012.
@alexph
Articolul ar trebui cunoscut si de tinerii frumosi si liberi si de altii ca ei. foarte multa lume cunoaste realitatea numai ca le este frica sa recunoasca.
Probabil, noul director are contacte pe la firme de constructii straine, altele decat cele implicate in esecurile (cu iz penal, ori de crasa incompetenta) de pana acum, care ar putea prelua lucrarile. Nu trebuie sa presupunem automat ca Ciolos va face o gafa la fiecare numire, s-ar putea s-o mai si nimereasca din cand in cand.
De la Metrorex ? Chiar o sa avem autostrăzi subterane ? Si finalizate ca metroul dr. Taberei, in 2028 ?
Dl Radu Tudor, dl Ciolos este invitabil la A3, măcar după ce vine de la Consiliu sau vreun ministru măcar sa auzim și noi 2-3 idei pe care le au oamenii astia care ne guvernează? Ar fi interesant, zic…:)
sigur, e o decizie inutila, dintre tehnocratii astia nu se ridica nimeni la nivelul zeului ponta.
Imi place cat de bine suna director “demis”. Asa de tare l-au demis incat l-au mutat director tot in Companie, doar pe alt departament, mai ferit de ochii presei. Daca era asa de mare problema de ce nu l-au dat afara de tot din sistem si nu l-au dat si in judecata pentru management defectuos?
Pentru ca toata lumea stie ca saracutul precis si-a cumparat postul si atunci sa nu fie scandal…