Vrem investitii straine si locuri de munca, dar nu ne indeplinim promisiunile pe infrastructura….

Centuri ocolitoare pentru orasele Bals si Slatina ar imbunatati timpii de transport catre si de la uzina Ford din Craiova cu circa 3 ore, iar reabilitarea cailor ferate ar duce la economisirea a 15 ore, arata studii interne ale Ford, prezentate joi, 15 septembrie, in cadrul unei mese rotunde tinuta in incinta Ford Craiova, la care participa atat reprezentanti ai companiei, cat si oficiali guvernamentali si conducerea ACAROM (Asociatia Constructorilor Auto din Romania) – entitatea ce reprezinta interesele industriei constructoare de autovehicule in ansamblu, scrie hotnews.ro

7 COMMENTS

  1. Pai ce sa faca si ei, ne bat obrazul. Nu mai bine s-ar duce ei la reprezentantul lor, a Unchiului, poate, poate facem si noi ceva serios, o autostrada ceva, nu glumele astea scumpe de pana acum ?

  2. asta e economia de piata: investesti, risti, si uneori nu castigi! Au cumparat Craiova pt ca deja aveau acolo forta de munca oarecum calificata si centru cu infrastructura de aprovizionare. ok, super investitie, dar au riscat cu drumurile! e ok ce zic ei, si anume ca nu am reusit sa ne facem infrastructura, dar pana a ne bate obrazuul ca le faultam afacerea…. !c’est la vie! cand au vrut sa scurteze transportul anumitor bunuri, au construit singuri Canalul Panama! nu de alta, dar Basescu a fost ministrul transporturilor mult timp dupa ce Ford a venit la Timisoara si vad ca Ambasada SUA tot timpul ne-a zis ce bun e Base! i-as sfatui pe cei de la Ford sa intrebe la Ambasada SUA de ce nu avem drumuri

  3. De unde sunt ăştia de la Ford, din ce ţară? Nu mă refer la Craiova!
    Nu cumva au avut acţiuni la facerea…infrastructurii inodoră şi incoloră a ţării?
    Au avut atâţia reprezentanţi români care s-au ales cu maşini(bonus) şi nu s-a mişcat nimic!

  4. Un fapt amuzant si necunoscut de lumea de la “centru”. In Slatina, s-a incercat crearea unei sosele ocolitoare, doar ca a iesit prost, romaneste. Pe parcursul drumului exista o panta cu inclinatie foarte mare, si drumul este in acelasi timp prea ingust pentru a permite trecerea camioanelor de mare tonaj. Asa ca azi, drumul e folosit numai de masini mici ai caror proprietari doresc sa evite ambuteiajele din oras. Deci intentia a existat 🙂
    https://cristianmoldoveanu.wordpress.com/2016/09/08/scrisoare-catre-judecatorii-din-romania/

  5. Au astia un tupeu fenomenal.ptr.cateva mii de masini facute PE an SI o Granada de ajutoare de la guvern for centuri ocolitoare ptr. 3 ore economisite.sa Mori de ras.bine ca nu for SI ei autostrada craiova- timisoara.

Leave a Reply