Obiectivul propus în acest an, de dare în folosinţă a 90 de kilometri de autostradă, este unul rusinos pentru o guvernare care se pretinde performanta….

Mai mult, aproape jumătate din această distanţă e reprezentată de centuri ocolitoare, rezultat care va fi obţinut în condiţiile atragerii de fonduri europene şi a rezolvării unor probleme birocratice, a declarat miercuri directorul general al Companiei Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Ştefan Ioniţă, în cadrul evenimentului “Transporturi şi Infrastructura în 2017” organizat de revista Capital.

Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a declarat, în luna februarie, că firmele de construcţii vor termina în acest 90,23 kilometri de autostradă şi 45 de kilometri de variante ocolitoare şi vor finaliza modernizarea a 275 kilometri de drumuri naţionale.
——————————————————————-
Cuc este un pion al lui Nicolae Badalau, presedintele executiv al PSD. Cuc n-are nici o legatura cu domeniul Transporturilor. Principala sa preocupare este plasarea unor oameni de incredere de la Giurgiu ai lui Badalau in toate structurile centrale ministeriale si in companiile subordonate. La Tarom, Cuc a numit in CA niste vinzatori de cartele telefonice din Giurgiu. 

”Suntem mai pregatiti ca oricand sa atragem fonduri europene. Obiectivul privind darea în folosinţă a 90 de kilometri de autostradă este fezabil”, a declarat Ioniţă…..

Din total, 45 de kilometri vor fi centuri ocolitoare. Restul sunt reprezentanţi de intrarea în Bucureşti, cei trei kilometri care fac legătura cu autostrada Bucureşti-Ploieşti, loturile 3 şi 4 de pe autostrada Lugoj-Deva şi două loturi de pe autostrada Sebeş- Turda.

În plus, unul dintre obiective este promovarea centurii de sud a Bucureştiului pentru a fi finanţată din Fondul de Coeziune. Pentru acest sector de autostradă, documentaţia va fi publicată în luna mai pe Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP), potrivit şefului CNAIR.

”În cazul pasajului de la Domneşti, în 2-3 săptămâni se va semna contractul pentru construcţia acestuia”, a mai afirmat Ioniţă.

În prezent, România are 748 de kilometri de autostradă, după deschiderea, în luna martie, a unui segment de 15 kilometri din lotul 2 al autostrăzii Lugoj-Deva, scrie news.ro.

Deficitul grav de kilometri de autostrada are consecinte de-a dreptul criminale.

România a rămas şi anul trecut ţara cu cel mai mare număr de decese rutiere, cu 97 de morţi la milionul de locuitori, în condiţiile în care Marea Britanie înregistrează doar 27 de astfel de decese la un milion de oameni. Asta arată cele mai recente statistici publicate de Comisia Europeană, potrivit cărora numărul morţilor de pe şosele a crescut în 2016 faţă de anul 2015, când existau 95 de victime la milionul de locuitori. Cele mai multe astfel de tragedii se produc din cauza infrastructurii deficitare de la noi.

7 COMMENTS

  1. GRESIT!
    Guvernul PROMITE sa mearga cu 90Km/an! (asta dupa ce promisese zero)
    Deocamdata si asta, si ala dinainte au mers si merg cu ZERO Km/an.

  2. Banii pentru autostrazi,centuri ocolitoare,pasaje rutiere,feroviare etc vor merge in dublarile de salarii la bugetari,adica la cei care se cam fac ca muncesc…De data asta Statul chiar ca-i plateste…Cine sa traga ca boul ca economia sa mearga ? Pai angajatul la privat… 🙁 Vedeti cum PSD-ul il ajuta pe Basescu sa intre in istorie cu zicalele lui pe care altadata le incriminam ? Aici e vorba de acea zicala cu grasul de la Stat si slabanogul de la privat…Da,asta se va intampla daca nu si mai rau,vazand ca nu poate concura la salarii cu Statul si ca piata muncii devine din ce in ce mai dezavantajoasa in Romania investitorii straini o sa-si caute alte tari unde sa-si mute afacerile iar in acest caz slabanogul va fi tras pe dreapta.O povara pt bugetul asistentei sociale,bani minus din taxe si impozite….Pentru ce ? Ca sa-si faca Olguta o imagine de zeita a salariilor dublate ? Pretul platit de toti ar fi mult prea mare si imposibil de evitat.Cred ca asta e pericolul numarul 1,2 si 3 in acest moment si aici ar trebui presa sa-si canalizeze eforturile.

    • Bani in Romania au fost dintotdeauna , iar salariile ar trebui sa fie mult mai mari , numai ca unul ca tine inghite pe nemestecate galusca asta cu grasul si slabanogul .Cum sa il crezi pe Basescu atunci cand sub el s-au taiat salariile cu 25 la suta si ei furau de stingeau pe unde apucau ? ba mai mult mai imprumuta si 20 de mld de euro , centura de siguranta cica , bani care au disparut in secunda doi ? Nu sunt nici psd-ist nici comunist , si da , PSD-ul are si el istoria lui plina de mizerii , numai ca trebuie sa mai si judeci un pic, cand o sa auzi cate miliarde si-au dosit astia prin Panama si mai stiu eu pe unde

  3. E strigator la cer ce se intampla in acel minister, efectiv toaca bani pe nimic si isi numesc oamenii in toate structurile de concudere ale companiilor din minister, oameni care nu au nici o treaba cu acele domenii de activitate.

    Si daca sa presupunem ca vor da in folosinta 90 km IN ACEST AM nu PE AN, problema este ca nu s-au inceput alte proiecte noi iar asta inseamna ca timp de cativa ani din nou se vor ocupa doar de desenat pe harta cu carioca auutostrazi si cai ferate.

  4. Doar chinezii ne mai pot face bine. Astia fac in jur de 3000-4000 km/an, au incetinit si ei viteza. Noi am fi super multumiti si cu 500-600 km/an.

  5. Vă urmăresc de ceva vreme articolele pe Facebook și admir seriozitatea articolelor dumneavoastră când nu le simt propagandistice.

  6. Daca te-ai uita bine in urma , ai vedea foarte multe informatii care puse cap la cap o sa te duca la o singura concluzie : da de atata timp se cheltuie miliarde de euro acolo , in mod normal banca modiala s-ar fi sesizat in legatura cu asta (banii se cheltuie dar autostrazi nu sunt ) , de fapt banca mondiala se auto sesizeaza la orice scurgere nejusticata de capital de la o anumita suma in sus .Ei , ce sa vezi , banca mondiala chiar s-a sesizat acum cativa ani daca iti aduci aminte Dle Radu si a venit aici la Romanica sa intrebe ce si cum .Ce sa crezi , cum au venit asa au plecat , fara niciun raport , fara nicio concluzie .De unde stai si te gandesti , oare cine i-a tras de mana ? de ce au plecat cu coada intre picioare ? de la ce Nivel s-a facut interventia ???Ai prins ideea ? Daca se fac autostrazi in Romania , economia creste implicit si atunci vom fi scapati din mana …

Leave a Reply to Johny CashCancel reply