Groapa de la intersectia bulevardului Stirbei cu Calea Plevnei, in care a intrat politistul de la Politia Rutiera si a murit, a fost astupata cu nisip, urmand sa fie asfaltata. Potrivit informatiilor furnizate de Primaria Capitalei, groapa  a fost facuta de Distrigaz, care a intervenit la o avarie, iar lucrarea trebuia terminata pana pe 21 octombrie. “La Direcţia Utilităţi Publice – Serviciul Management Avarii – Dispecerat, în baza Avizului de interventie în domeniul public nr. 5973/29.09.2015, SC Distrigaz Sud Reţele SRL a declarat execuţia unei lucrări de remediere a unei avarii la reţeaua de distribuţie gaze naturale la adresa str. Ştirbei Vodă intersecţie cu Calea Plevnei, sector 1, cu afectarea carosabilului, perioada de execuţie a lucrării fiind 16.10.2015 – 18.10.2015, iar numărul de înregistrare al lucrării a fost 15272/16.10.2015. Execuţia acestei lucrări de remediere a avariei a fost prelungită pentru perioada 19.10.2015 – 21.10.2015, iar numărul de înregistrare al lucrării a fost 15521/19.10.2015”, se arata intr-un raspuns trimis de Primaria Capitalei la solicitarea HotNews.ro. Politistul Bogdan Cosmin Gigina (28 de ani) a decedat marti seara, la Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti, unde a fost transportat dupa ce a cazut cu motocicleta intr-o groapa de pe bulevardul Stirbei Voda din Capitala.

Seful Serviciului de Presa al Politiei Capitalei, Diana Sarca, a declarat ca groapa in care a cazut politistul cu motocicleta era semnalizata, in zona avand loc lucrari la carosabil. Sarca a precizat ca politistul se afla in misiune si se indrepta catre o zona in care ar fi urmat sa fluidizeze circulatia.

Procurorii Parchetului Tribunalului Bucuresti au deschis un dosar pentru ucidere din culpa, caz in care au cerut informatii de la firma care executa lucrarile, urmand sa verifice daca groapa era bine semnalizata, a anuntat agentia Mediafax, care citeaza surse judiciare.

6 COMMENTS

  1. După modelul Mihăileanu unde a sărit în aer o cisternă şi au murit oameni! Vă aşteptaţi la ceva mai bun între complici? Coincidenţă!

  2. Daca tot terminasera lucrarea de ce n-au astupat-o atunci sau trebuia sa moara un om ?
    Acesta cu lasatul lucrarilor de izbeliste este un aspect mai sunt si alte aspecte care vor trebui lamurite.

    • Pentru ca in Bucuresti se fac lucrari/gropi si cand proiectul este “gata” (minus finalizarea) echipa isi ia uneltele si trece mai departe la alt proiect. In ce alta capitala europeana vedeti strazi “muncite si framantate” ca in Bucuresti?

  3. E mare pacat de tanarul care a murit, absurd, infundat intr-o groapa din mijlocul orasului, pe ploaie si bezna dar, dupa cum suna vestea cu astupatul gropii, mi-e teama ca 1) compania franco-cineva isi va urma programul de lucru daca politia nu-i pune interdictie expresa, fiindca nu se platesc ore suplimentare la muncitori daca se poate altfel; 2) procesul ar avea mai multe sanse la civil (daune consistente); 3) PRIMARUL din sectorul cu pricina ar trebui sa zboare, chiar daca nu e direct implicat in autorizatia de santier (dar am inteles ca e vorba de lucrari de avarie, deci ceva urgent).
    Cel putin la pct. 3 ma pricep: la Montreal, unde locuiesc de 20 de ani si mai bine, centrul se face si se desface cam tot de-atunci, tot la doi-trei ani, spre disperarea locuitorilor care, la orele de varf, se bat bot in bot de masina cu navetistii, evitand gropile din sosele si tronsoanele inchise de pe podurile ce leaga diferite insulite ale orasului. Eu nu conduc dar, din conversatiile cu taximetristii de la compania cu care ma deplasez de obicei, aflu cum mai zboara primarii de sector, care cu ce fel de mafie era incocaltat (la sosele, se pare, italienii tin inca monopolul), si lua-i-ar gaia pe toti! Si pe aia de la Rutiera ca nu anunta pe unde s-au mai sapat santuri decat cand dau cu botul in ele, personal. Dar, oricine ar fi ei, primarii mai si zboara daca se ingroasa gluma, ceea ce produce satisfactii de moment, daca nu de lunga durata. Primarul general e greu de atins, asta e personaj politic cu greutate in parlament, tre’ sa astepti alegerile ca sa vezi pe cati a suparat. Intre timp, ca un facut, vine iarna( care e cam ca la noi la Suceava) gropile se acopera cu zapada inghetata, si-ncep sa cada pietonii pe strazi, ca popicele, si da-i procese civile cu societati de constructii, primarii, etc.
    La Bucuresti, primarul general a fost deja eliminat, asa ca se poate trece la cel de sector. Si, daca tot e vorba de dres dezastre de infrastructura, ce-ar fi sa zboare si cel care diriguieste sectorul cu Calea Victoriei? Mi s-a rupt inima in vara cand am vazut ruina. (Daca Stirbey Voda e sub aceeasi “bagheta” imi cer scuze pentru repetitie)

Leave a Reply