Ziarul Financiar dezvaluie o decizie absolut dubioasa de conducerii TAROM : cele doua avioane noi sunt tinute la sol ! Asta in ciuda faptului ca restul aeronavelor sunt destul de vechi, au frecvent probleme tehnice, centrul de reparatii e sub influenta unor sindicate corupte, iar intarzierile si problemele inca persista spre nemultumirea pasagerilor. 


Compania de stat Tarom nu a început încă operarea celor două aeronave Boeing 737-800 NG sosite în mai la Bucureşti, deşi pierde zilnic pasageri în favoarea operatorilor low-cost. În plus, sosirea celor două aeronave a fost sărbătorită intens la Bucureşti, primul avion fiind prezentat în prezenţa premierului Sorin Grindeanu.

„Noile aeronave achiziţionate de compania Tarom, de tip BOEING 737-800 NG, sunt planificate a opera destinaţii precum Madrid, Tel Aviv, Amsterdam, Alicante sau Cluj”, au declarat reprezentanţii companiei aeriene, care nu au furnizat însă data de la care aeronavele vor începe să zboare.

Tarom întârzie operarea avioanelor chiar în contextul în care companiile low-cost profită de fiecare ocazie pentru a câştiga clienţi, aşa cum s-a întâmplat recent, când compania de stat a renunţat la mai multe curse internaţionale cu plecare din Iaşi, iar în câteva zile Wizz Air şi Blue Air au anunţat că vor opera curse pe unele din aceste rute.

http://www.zf.ro/companii/dupa-o-inaugurare-cu-fast-tarom-tine-in-garaj-cele-doua-aeronave-boeing-16448207

PS : In contextul in care cea mai “aglomerata” ruta este, de exemplu, Bucuresti-Paris, conducerea TAROM vrea sa introduca aeronavele noi pe destinatia Bucuresti-Cluj, de exemplu. O decizie anti-profit si anti-manageriala. Cert este ca avioanele ATR sunt invechite, dau emotii mari pasagerilor in timpul zborului si trebuie urgent inlocuite si ele ! Dar de unde sa stie asta vanzatorii de cartele de telefon din Giurgiu adusi de nefericitul ministru Cuc in CA TAROM?!

 

10 COMMENTS

  1. E posibil ca cele 2 avioane sa nu aiba toate hartiile in regula pentru a putea opera. Cauza poate fi si super birocratizarea de care da dovada statul roman. Institutiile de stat sunt sufocate de super birocratizare, de aceea toit ce tine de stat se misca greu si toate astea din cauza hotiilor, devalizarilor care au avut loc la “stat”.

  2. da ma’
    dar macar suntem siguri ca nu e binomul la guvernare.
    da-l dreacu de TAROM. Sa se dea pensii. Orice om are dreptul la o pensie. HUOOOOOOOO

  3. Simplu. Deputatii PSD din Cluj s-au saturat sa mai zboare cu ATR, da-l dreaq de Paris!:)
    Oricum, ti-am zis care e tzeapa maxima: avioanele astea noi sunt echipate in configuratie de low-cost, adica cu un nr mai mare de randuri de scaune decat cele similare pt companiile de linie. Adica o sa platesti la Tarom pret de Tarom si o sa zbori in confort de lowcost. De cate ori crezi ca o sa accepte pasagerii tzeapa asta? O singura data. Apoi o sa prefere tot lowcosturile pt ca au preturi mai mici la acelasi confort. Adica preturi corecte.
    In Giurgiu la cartels cand clonezi una nu se simte. La Tarom e mai greu cu pipitze pe post de consigliere:)
    Intrebare: mai avem alte tipuri de avioane similare? Ca daca nu, poate de/asta stau la sol aeronavele: ca sa faca training intre timp echipajele. Ca ne pute sa angajam unii noi care au mai zburat pe asa ceva.

  4. Nu dati vina pe cuc si giurgiuveni, grindeanu si dragnea I – au adus la guvern. Ce ziceti de o privatizare a tarom , radu tudor ?

    • Ai sa razi dar de privatizare nici nu poate fi vorba nici daca ai vrea. Pur si simplu nu ai ce vinde, domeniul aviatiei este unu foarte competitiv iar Tarom sta rau de tot la capitolul asta. Nu mai are sloturi, rute atractive, are avioane vechi si alea putine deci nu ai ce vinde.

      Singurul lucru bun ce il mai are(inca) Tarom sunt cativa specialisti care refuza cu incapatanare sa plece la concurenta sa in strainatate dar partidu o sa le rezolve pe toate.

  5. Desi am zis ca nu mai las comentarii pe acest blog de data asta nu m-am putut abtine mai ales ca e vorba de Tarom.

    Problema Tarom e mai grava decat pare. Pe langa cele doua avioane care stau la sol pentru care PLATIM multi bani mai sunt inca doua avioane busite unu acum doua zile la Amsterdam si unu la Chisinau care a iesit de pe pista. Si toate astea in plin sezon estival cand companiile aeriene au cel mai mult de castigat.

    Cu cat politicul este mai implicat in managementul Tarom cu atat mai rau o sa fie pentru aceasta companie.

  6. O noua pasare a cedat de data asta o problema tehnica, un motor a cedat in zbor.

    E vorba de zborul ROT372 Bruxelles – Bucuresti.

Leave a Reply