Mai multe figuri importante ale regimului Basescu au declansat pe Facebook o campania furibunda impotriva Antena 3. O componenta a miscarii de ura si instigare impotriva noastra incearca – fara sa reuseasca insa – stoparea publicitatii din partea unor mari companii.
Aceasta miscare de propaganda si intoleranta bolnava se loveste de un zid al bunului simt. Si al principiilor clasice din economia de piata. Companiile fac publicitate functie de audienta posturilor de televiziune. Iar Antena 3 este pe primul loc in randul televiziunilor de stiri. Publicitatea are in vedere publicul si numarul de puncte de audienta, nu agitatia din capsoarele cu neuroni singuratici ale capetelor basiste.
Cel mai decent raspuns impotriva campaniei de ura a fost publicat de ZUZU, brandul de succes al companiei Albalact :
“Buna sa va fie inima! Sunt Zuzu de la Albalact, sunt un brand suta la suta romanesc, exist de peste un deceniu, ma straduiesc sa aduc produse de calitate, am inovat si am dezvoltat piata de lactate din Romania, am devenit un brand cu care romanii se pot lauda si am in continuare planuri de investitii si dezvoltare. Pentru mine lucreaza o echipa frumoasa de profesionisti, intr-o fabrica mare din Alba – judetul care are una dintre cele mai bune cresteri economice din tara. Sunt Zuzu si exist de peste un deceniu pentru TOTI consumatorii romani, indiferent de culoarea politica, de preferintele sportive, de apartenenta religioasa sau culturala, de optiunile media, de varsta, de inaltime, de greutate, de venituri. Sunt Zuzu si nu sustin nici ura, nici razboaiele, indiferent de formele pe care le imbraca, pentru ca stiu ca distrug, dezbina si dezumanizeaza. Sunt Zuzu si, ca multe alte brand-uri nationale, imi pretuiesc consumatorii si le multumesc pentru sprijinul de ieri, de azi si dintotdeauna!”
Multumim ZUZU, esti foarte bun !