Numit la Ministerul Transporturilor fara sa aiba vreo legatura cu domeniul, ministrul Razvan Cuc a reusit o performanta unica : giurgiuvenizarea Transporturilor!

Acest demers de un profesionalism desavarsit s-a produs prin transplantul fortat al unor neaveniti in consiliile de administratie ale companiilor nationale din subordinea ministrului Cuc, pupilul si umilul lui Badalau, presedintele executiv al PSD.

Exemplele sunt nenumarate, dar azi ma voi referi la unul singur.

Cel de la TAROM.

Cunoscuta companie romaneasca de transport aerian se zbate in dificultati majore pe multiple planuri. Are de curand in fruntea sa un specialist in carbuni ! Vine de la SNLO !

http://www.tarom.ro/despre-noi/compania-tarom/conducerea-tarom/

Ce probleme are TAROM de ani buni, de cand scriu si vorbesc despre situatia jalnica e unei companii emblema a Romaniei?

– de siguranta si incredere, cursele clasice avand intarzieri zilnice de ore, iar problemele se rezolva sub ochii pasagerilor ingrijorati de starea avioanelor

– tehnice, din cauza aeronavelor vechi si a modului corupt si neprofesionist in care este gestionat acest departament sub influenta unor sindicalisti dubiosi

– financiare, cu o gaura de peste 300 de milioane de euro lasata de faimoasa Ruxandra Brutaru in guvernarea Basescu-Boc, urmata de neferictul Heinzmann, proptit de tot soiul de tzutzeri ai fostului premier


– de management – compania e parca blestemata sa fie condusa si coordonata de la Minister in ultimii ani numai de persoane incapabile sa o scoata de marasm, fara vreo secunda experienta in domeniu

Guvernul legitim si popular PSD-ALDE ce s-a gandit? Sa continue in acelasi stil ! Ce rost are sa puna oameni bine pregatiti, care sa redreseze rapid prin solutii inteligente compania? Nu mai bine pun ei niste fufe din gradina lui Badalau?

Recent, in Consiliul de Administratie al TAROM, in loc sa fie numite persoane de experienta serioasa in domeniul aviatiei civile, al transportului aerian, au cazut doua plosnite de la Giurgiu.
Priviti aici si va minunati, ce specialisti in aviatie a dus cuplul Cuc-Badalau la TAROM :

http://www.tarom.ro/&files/cv-velicu.pdf

http://www.tarom.ro/&files/img-215122253-0001.pdf

Colac peste pupaza (desi mai corect ar fi Badalau peste Cuc !), ministrul cu doctorat in Zona Libera Giurgiu si-a tras un consilier faimos prin incompetenta si dubiosenia lui : Narcis Neaga, fost sef al CNADR, unul din artizanii uciderii kilometrilor de autostrada in Romania. Se zvoneste ca ar fi acordat niste contracte in trecut la Giurgiu. De investigat.

Daca si in alte domenii e ca la Transporturi, situatia e foarte grava ! Sperantele se vor transforma in revolte.

PS : In imagine, parlamentari PSD de Giurgiu

33 COMMENTS

  1. pai daca nici acu nu te prinzi ca transporturile, CNADNR si Tarom sunt companii de facut bani pt SRI si aliatii sai externi, ce sa mai zic?!..:)
    cam de ce crezi tu ca Binomu DNA nu ii calca pe astia doi never?
    Vad ca fufa din Giurgiu, inainte sa-si puna Badalau mana la Cuc cazuse din functia de Manager Zonal in aia de Asistent Vanzari, deci a fost salvata de la somaj iminent practic 🙂

    • Acum, sunt eu cazut in drum sau printre liniile CFR dar, chiar daca ma bateai nu stiam ca CNADNR si TAROM sunt ale SRI, de facut bani pentru SRI. Din tot ce-am citit de-a lungul timpului si ce mi-au mai soptit suav unii la ureche , “TRANSPORTURILE” ,ar trebui toata evacuata, dat cu DDT, apoi bine aerisit si “reconstruit” cu meseriasi asa cum era inainte.
      Nu-l cunosc pe ministrul Cuc, n-am auzit mare lucru de domnia sa, am inteles c-a fost secretar de stat tot in minister, l-am auzit vorbind, nu se balbaie, vorbeste cursiv si mi se pare la obiect. Astept rezultatele, autostrazi, avioane, multe vagoane si locomotive ca sa-i poata plimba gratis pe studenti, infrastructura de tot felul, etc, etc.

  2. Am iesi in strada sa protestam dar dupaia iar vin A3 si RTV sa ne certe ca de ce nu respectam votul si democratia.

    Cum era lozinca? Afara cu tehnocratii, vrem politicieni alesi.
    Luati de aici politicieni, aceiasi ca si pana acum cu aceleasi methene pe care le stim de aproape 3 decenii. Vreti cu pita sau fara?

    • faza e, stii, ca nici aia dinaintea PSD, vezi Ciolos nu a fost tehnocratic vorbind, mai destept ca astia, ca tot niste cretini erau sefi la Tarom, deci….
      Si acu sincer: daca tie iti pasa ca vine A3 si RTV cand stii sigur ca ai dreptate de ceva… ce sa mai zic?!….

      • Asta e un sifonar pro-securisme “de dreapta” autorizat al blogului. La asta n-o sa auzi altceva decat sifoanele si ragaielile securiste propagate de acoperitii de la Realitatea, Digi 24 si B1TV. Iti dai seama ca el de-acolo isi ia toata cultura, linge ecranul la tv de la ora 7 dimineata, dupa care stau pe facebook toata ziua ca le-a injectat jidanul Zuckerberg pe gadgeturi aplicatia. Stau si isi dau shareuri intre ei la articole si postari online din astea pline de ragaieli securiste si propaganda “de dreapta”, ca am eu cunoscuti din astia spalati pe creier care aia chiar imi raporteaza ce au vazut ei la televizor, de parca eu nu am televizor si telecomanda dreac. Majoritatea astora care se comporta asa au maxim 12 clase studii, ca aia pe care ii mentionam atata au, niciunu nu are mai mult. Ia intreaba-l pe D4n asta ce studii are, sa vezi ca nu-ti raspunde! Simpla coincidenta… Sifonari

    • Daca tot iti place sa bati strazile-n lung si lat, nu mai bine vii tu cu o solutie din plic ?
      Ai o apasare cu astia de la A3 si RTV ? Cum vi se ridica o idee hop in strada, ti se pare normal ?

  3. D-le,

    Dar situatia asta e generalizata, sa nu va inchipuiti ca este doar la TAROM. Daca luati componenta consiliilor de administratie de la institutiile de stat o sa va cruciti de ceea ce gasiti!

    P.S. Dupa ce oamenii din ignoranta sau din prostie lasa ca functiile administrative si de conducere sa fie penetrate de tot felul de neaveniti, culmea e ca romanii se mai asteapta sa le mearga bine dupa aia si sa li se intample ceva de bine! Asta e chiar culmea culmilor, Everestul prostiei ca sa zic asa!

    • Cum o chema pe aia de la Regia Sarii si mai era in acelasi timp si-n CA-ul nu stiu carui santier naval ? Aia mare capacitate. O exaltata peste care a dat norocul si nu stie de ce .

  4. ia sa vezi cum, cat de curand, “coruptia ucide” o sa faca victime si printre pasagerii Tarom, din pacate… Nu cred ca e vorba de DACA, ci CAND. si sa vezi atunci Pta Victoriei…
    sper sa nu am dreptate, desi stiu ca am

    • eu unul prefer orice alt avion al unei companii care nu isi pune mecanicii si pilotii sa umble cu surubelnita prin fuselaj sub privirile pasagerilor care se imbarca. Asta macar am vazut-o cu ochii mei la Tarom, la un zbor Cluj-Bucuresti. de atunci nu mai zbor cu ei

  5. Seamana cu guvernarile Boc-Basescu, si atunci s-au plantat in functii cheie clientela, neamuri si cumetrii. Guvernarea PSDragnea nu are cum sa aiba succes fara meritocratie. Prevad de pe acum “eşece” daca nu va face numiri pe criterii de competenta.

    • In Romania solutia e sa se pune numai personaje de elita de la categoria grea, cu valoare mare si cu bani in buzunare, ca sa ajunga sa traiasca lumea bine multi ani si sa doarma oamenii adevarati pe bani. Cine n-are sa se duca la culcare. Sponsorizat

      P.S. Nasule, frectiile cu meritocratie si cu numiri pe criterii de competenta le-am mai auzit la niste cunoscuti de-ai mei feisbucisti, care aia sunt fost basisti ordinari, convertiti dupa expirarea mandatelor idolului lor Basescu Damigeana in actuali sifonari suporteri ai pro-securismelor “de dreapta”. Asa ca lasa-ne nasule cu ragaielile astea de doi lei si cinsi’spe bani gramada propagate de toti sifonarii feisinterbucisiti care marea lor majoritate habar nu au de capu’ lor si pe ce lume traiesc. Du-te nasule si lasa-ne, du-te la inchisoare, baga macar pe preventiv la capitala ceva, sa capeti experienta, sa vezi cum e cand stai cu drogatii care intra in sevraj in camera sau cu dezorientati care sar pe usa pentru ca nu suporta spatiile inchise, sunt curentati si nu le are pe claustrofobie sa ma dau cu lama. Sa dai in diabet si sa te umpli de hemoroizi daca te mint

  6. Din start am spus(ascunde ceva omul) că au varza şi trebuia carnea de..cuc şi asta pentru că nu i-am găsit datele personale online. Şi nu e singurul! Mai căutaţi că teleormănenizarea, ardelenizarea şi nu numai, sunt primordiale!

    • Adevaru e ca daca zici ca stai in piata (ca altfel n/ai putea sa astepti acolo pe cineva, zice limba romana) dar o arzi pe blogul asta, ori iti place sa ti-o iei, ori esti pe noul trend, asta de hipstereala care pune cretinii sa arate cat mai penibil doar ca sa arate lumii ca nu le e frica oprobiul lumii (stii ca asta e explicatia hipsterimii: toti aia cu barba stufoasa pe trotineta, iphone si aparat foto cu film si poze la cartofiorii de la picioare in nisip si la caimacu de la cafea, pe feisbuc, fac asta din teama de a nu fi acceptati de sicietate. Si pt asta trebuie sa arate ca au un psihic beton si nu le e frica de penibil. Zic ei in capul lor.
      Deci sa revin: ori iti place sa ti-o iei, ori ai gresit blogul. Vezi ca pe-ala il cheama Chirila Tudor, nu Radu Tudor. Hai, spor, orientare si sa/ti dea Cristoshel like pe feisbuc la caimac:)

  7. N-am inteles ultima fraza…”daca si in alte domenii e ca la transporturi[ ]. Pai domnule RT, ca jurnalist nu ati auzit de numirile politice ale directorilor de scoli si de spitale??? Idiotii astia coordonati de teleormagnificul infractor au desfiintat tot ce inseamna concurs pt vreo functie de conducere. Nici macar asa, de forma, cu subiectele gata rezolvate pt vreun politruc. La dracu cu toata pregatirea si scolile voastre pare a fi lozinca la moda. Ai carnet de partid, esti bun. Restul, liber. Alta intrebare.

  8. fetele celor trei parlamentari de Giurgiu sunt graitoare: asa arata mafiotii, interlopii si recuperatorii

  9. Buna ziua, Domnule Radu Tudor, sunt unul (membru) din “sindicalistii dubiosi” …consider ca ar fi fost un gest de normalitate sa stati putin de vorba cu liderii sindicatelor din TAROM inainte sa puneti stampila…..Ei ar fi venit cu dosarele si adresele facute catre toate institutiile statului, si poate asa ati fi inteles de ce sindicalistii din partea tehnica sunt niste “dubiosI’…..sau poate “dubiosi” sunt cei ramasi pe scaune la conducerea companiei TAROM dupa alegerile parlamentare….sintagma asta cu “sindicalisti dubiosi” a fost promovata anul trecut prin iunie -iulie de un candidat USR , fost secretar de stat….articolul scris de dumneavoastra imi pare comandat de cei care vor o halca din TAROM….ei probabil v-au ascuns anumite fapte,,,,v-au ascuns faptul ca 24 de ingineri din Directia Tehnica , oameni cu o vasta experienta in aviatie au cerut DEMISIA, Directorului Tehnic Florin Necula pentru lipsa de neprofesionalism…..si sa va dau un exemplu minor….anul trecut domnul director tehnic a infipt cutitul direct in inima companiei dand afara niste profesinisti amarati de la magazia de piese de avion….pentru ca nu avea cine sa asigure aprovizionarea cu materiale si piese a avioanelor, am fost la un pas sa punem lacatul pe companie….l-a rugamintile directorului, ilegal, parte din oamenii disponibilizati au prestat munca in continuare, fiind platit zilnic , “la negru” din salariu generos la conducatorilor companiei….dar asta nu e totul….dupa ce au restructurat posturile , au angajat alte persoane, binenteles sfidand si ignorand legea , exact pe posturile pe care le restructurase……daca sindicatele sesizeaza aceste fapte sunt dubioase….daca sindicatele cer in baza legii 62/2011 art.30(3) Hotararile Consiliului de Administratie sunt deasemenea “dubioase”…..acum o sa introduc si eu in ecuatie un zvon…..se aude ca s-ar fi dat o Hotarare de Consiliul de Administratie in care toate aceste Hotarari CA sunt documente secrete….oare o fi bine….o fi corect ?…..sunt acesti domni administratori si acesti directori impropietariti si stapanii peste comania TAROM cu tot cu avioane, utilaje , imobile si angajati ?….

    • stimate domn, elucubratiile dvs despre cine si cum a comandat acest articol nu va scuteste de lipsa de curaj in a va ascunde sub anonimat. si nici de eternele matrapazlacuri de la sindicatul tehnic Tarom care au contribuit major la starea deplorabila a aeronavelor. sunt convins ca problema cea mare e la management, dar va veni vremea cand toata lumea va afla neregulile grave din sindicatul pe care-l reprezentati. pe tristul de mosteanu l-am luat serios la rost in emisiuni pt incompetenta sa si am fost singur in media in demersul meu. asa ca lasati prostiile si manipularile, ca va vin in nas

      • Pai prietene, daca ce spui tu e adevarat, ca aia furnizau piese fara sa mai faca parte din companie si deci nu mai semna nimeni in carnetul piesei respective, pai nu ca esti dubios ca n-ai fost la politie, esti criminal de-a dreptul!
        Tainuirea e penala, neica!
        Si abi acu spui!? Pai eu maine te-as zbura din companie daca ai stiut si nu ai spus. Dar nah, papica ta e mai draga decat punerea in pericol a vietii altora.
        Ce sa zic… sa-ti dea dumnezeu papica in loc de parasuta!:)

  10. Nu este lipsa de curaj….este doar precautie….orice aparitie in presa sau pe langa este taxata de conducere…..in compania TAROM fosta conducere administrativa si executiva au instaurat OMERTA…..adica daca spui ceva aplicat cu subiect si predicat fata de abuzurile lor , te tarasc prin comisii disciplinare inventate pe diverse motive pentru a putea sa te dea afara…..e interzis a vorbi cu presa….e interzis a vedea Hotararii ale Consiliului de Administratie care te afecteaza in mod direct……inclusiv liderilor de sindicat le-a fost bagat pumnul in gura…..dar de ce nu vorbiti cu unul din cei 24 de ingineri care au semnat o petitie de demitere a Directorului Tehnic….acesti oameni au vechime si experienta .in aviatie….sunt oameni care au absolvit Facultatea de Aeronave Sectia de Structura sau Motoare…..pustiul numit ilegal si abuziv fara examen in functia de director tehnic a fost adus pe interes in Directia Tehnica …el si colegii lui de scoala sunt cei care declara ca “avionul decoleaza cu flaps zero”……colegi numiti si ei in functii babane pe criterii de competenta zero………se stie cine il tine in brate si in Consilul de Administratie si prin minister….se vede cu ochiul liber jocurile cui le face…..dar dumneavoastra continuati sa ii dati credit….si in tot jocul asta decizia nu e la sindicate ….decizia si puterea a fost intodeauna la conducerea administrativa si executiva care a abuzat despotic de ea prin abuzuri repetate….

  11. incepannd cu anul de gratie 2012 – 2013, governanta coporativa , se crede stapana de sclavi…..oameni care nu au avut de a face cu aviatia au tot venit si plecat din functii ….grija permanenta a lor a fost sa isi ia cat mai mult salariu in dauna celor care lucreaza in companie si sa nu fie tarati si muradariti prin presa de abuzurile si neprofesionalismul lor….forte straine de interesul companiei au pus in scaune de directori tot felul de neaveniti, lasand deoparte experienta si vechimea in domeniul aeronautic al multor oameni capabili din companie….toti cei care s-au perindat pe scaunele de conducere administrativa din 2009 pana in prezent au venit cu mutari de interes in plic…..conducerea executiva a inceput sa fie decimata dupa 2012 cand a inceput plantarea habarnistilor din extern…..TAROM acum o duce foarte greu fiindca salariatii merg in virtutea inertiei si fac ce stiu ei mai bine….iar conducerea de pana acum e rupta total de realitate…..nu stiu al cui a fost interesul, dar observ o proasta strategie in management….sau poate e doar un interes….sa imping lucrarile tehnice la avioane dupa luna mai….adica noi in sezon in loc sa zburam reparam aeronave…..nu pot sa il condamn pentru asta pe actualul director general…..doar oamenii care au fost in ultimile 6 luni in board-ul administrativ si director si au luat decizii sunt vinovati de asta…renuntarea la anumite curse si doar pentru o perioada scurta se face in favoarea concurentei…..oare va raspunde cineva ?…..dar sunt mult mai multe probleme deoarece TAROM a fost tratata ca o banca , ca un lant hotelier sau ca o companie de bauturi racoritoare gen Coca Cola nicidecum ca o companie de transport aerian….

  12. TAROM e aproape de faliment ce incearca ei sa faca e sa ma suga ce a mai ramas din compania asta. Tocmai ce au anuntat ca suspenda zborurile Iași – Munchen pentru ca nu au avioane.

    Trist este ca majoritatea companiilor din regiune de stat sau foste de stat se dezvolta nu mai zic de cele low cost.

    Din pacate situatia Tarom este similara cu cea din orice companie de stat.

    Sunt tare curios canj o sa se ajunga la faliment pe cine o sa dea vina? Pe oameni ca prefera low-cost in loc de preturile nesimtite ale Tarom?

    Si mai trist este ca nu vad ca presa sa faca ceva sa arate mai des situatia din aceasta companie sa puna putina presiune pe guvernanti asa cum o fac pe alte teme.

      • Pai n-a dat tehnocratul patriot Ciolos in gura Taromului cand a preferat sa mearga in vizita oficiala la Timisoara cu Ryanairul?!
        Premier-premier da’ teama de Tarom e pe bune, ce dreaq…
        Deci aitoritatile chiar au facut ceva: au luat low-costul, ca e mai sigur!:))

  13. Cineva aici spunea de eficienta si prosperitatea companiilor low cost. Sa fim seriosi. Blue Air, e o companie low cost. Cine e DG? Dl. Racaru ( fost director Tarom) se pare ca e o persoana capabila. Daca va uitati atent la structura organizatorica a companiei Blue Air, majoritatea persoanelor cu functii de conducere sunt fosti Taromisti. La fel personalul navigant si tehnic ( sunt piloti si tehnicieni pensionati de la Tarom). Lista poate continua si in randul altor categorii profesionale..
    Prin urmare, solutia redresarii companiei Tarom este…SA FIE LASATA IN PACE! Are oameni foarte bine pregatiti in propria structura.
    Acestia niciodata nu au putut promova in functii de conducere, deoarece intotdeauna s-a gasit “cineva” din afara care a venit prin fata, peste rand si a anuns sef.
    Angajatii din Tarom stiu la cine ma refer, pentru ca aproape toate posturile de conducere sunt “date” pe relatii si pile. Daca cineva vrea sa verifice ceea ce spun, o poate face foarte usor, cautand la serviciul resurse umane, pe cei cu functii babane, sa vadă ce vechime au in Tarom…
    Dle Radu Tudor, va admir pentru felul de a fi, dar mai ales pentru spiritul de “luptator de presa”, insa vreau sa va spun ca ati fost nedrept atunci cand ati calificat drept persoane dubioase, pe reprezentantii sindicatului tehnic.
    La fel ca si dumneavoastra, acei sindicalisti sunt niste luptatori pentru drepturile angajatilor.
    Cred ca este singurul sindicat de intreprindere din tara, care este reprezentant ETF (European Transport Federation) si ITF ( International Transport Federation). Celelalte structuri sindicale din Romania sunt reprezentate doar prin Federatii ori Confederatii.
    De fapt doream sa scot in evidenta ca este un sindicat mic de intreprindere, care lupta cu oameni puternici si care sunt des amenintati.
    Il cunosc personal pe Gica Contra si cred ca e printe putinii si cred ca si ultimul luptator adevarat pentru drepturile angajatilor.
    In Romania, sindicatelor li s-a pus pumnul in gura de mult timp, prin modificarea codului muncii intr-un mod injust. In curand, notiunea de sindicalist va fi istorie si probabil ca va fi scos in afara legii…
    Salariatii de azi nu sunt uniti !
    Am divagat putin, luându-ma valul si inchei cu o concluzie:
    Taromul va supravietui doar daca vor fi lasati sa-si decida singuri soarta. Inca sunt in interior oameni capabili sa faca lucruri nebanuite. Spre bucuria mea, acum cand fac acest comentariu, in fruntea Directiei de Comerciale a fost adus un om capabil (vechi angajat Tarom) , care sunt sigur ca va “pregati de zbor” Taromul!

    • daca e pe comparatia cu low-cost, urmarea logica a ce spui tu nu e sa fie lasati in pace, ci sa aiba cota din profit! nu ti se pare mai logica analogia?

Leave a Reply