Nenorocirea de pe capul romanilor poarta mai multe nume. Una dintre ele este infrastructura rutiera. Cu un nivel de anii ’60, generatoare de mii de morti anual, avand un buget de 2 miliarde euro in cea mai mare parte furati, cu autostrazi care nu se mai termina de 10 ani, infrastructura rutiera este principala cauza a subdezvoltarii Romaniei, iar guvernantii ei principalii vinovati. Toti ar trebui plimbati cu Dacia, pe drumurile patriei, odata pe saptamana, intre Bucuresti si orasele de granita. Sa simta prostia lor si batjocura la adresa romanilor.
De 6 ani, Podul de la Agigea, aflat pe singura cale rutiera dintre Constanta si Mangalia (nordul si sudul Litoralului) este intr-o asa zisa consolidare. In realitare, examenul impotentei CNADNR, ca si centura Capitalei si autostrada Bucuresti-Arad.
Lucrările de consolidare la podul vechi de la Agigea vor fi reluate în 12 septembrie, când acesta va fi închis în întregime, iar până atunci restricţiile de circulaţie se prelungesc.
Potrivit Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, reluarea lucrărilor la podul de la Agigea va avea loc în data de 12 septembrie, prin înlocuirea ultimelor două hobane şi finalizarea reabilitării.
Data de finalizare estimată şi asumată de antreprenor pentru finalizarea lucrărilor este septembrie 2017, în cazul în care podul va fi închis traficului până la înlocuirea celor două hobane. Până la începerea lucrărilor de reabilitare – 12 septembrie – când podul va fi închis în totalitate, se vor prelungi restricţiile de circulaţie pe podul de la Agigea, respectiv viteza maximă de circulaţie la 50 de kilometri pe oră, limitarea masei totale a vehiculelor la 5 tone şi trafic pe două benzi, cu închiderea benzilor marginale.
Varianta alternativă de trafic este Nod rutier A4 intersecţie cu DN 39, Agigea – A4 intrare port Constanţa Sud – podul nou peste Canalul Dunăre – Marea Neagră – bretea acces la DN 39A – DN 39A intersecţie cu DN 39 – DN 39 Eforie Nord – Mangalia, scrie zf.ro.