Un gest frumos pentru uriasul Gica Popescu, cel care a dat atat de mult Romaniei ca jucator de talie internationala.

“Vă dau o veste ca și cadou de ziua dumneavoastră, că știu că e prieten cu dumneavoastră În 2013, România s-a bătut în piept că organizează o grupă de la CE de fotbal. Am bătut palma cu UEFA, am fost foarte mândri în momentul ăla. Nu s-a făcut nimic. Ne trebuiau patru stadioane. Printre altele lucruri “mărunte” pe la Guvern, riscam să ne facem de râs că nu putem face lucrul ăsta. Și pentru că nu ne pricepem la fotbal am zis hai să găsim pe cineva, un bun manager de proiect. Am găsit niște oameni extraordinare care se pricepeau să facă o bancă, o autostradă. Domnul Ciolacu a zis să luăm pe cineva care a făcut fotbal. Pe cineva care știe unde e UEFA. S-a discutat cu soluția respectivă, în decembrie. Care a vrut să vadă dosarul, să știe în ce se bagă. Azi a zis da. De azi am un consilier nou, îl cheamă Gică Popescu”, a declarat premierul Mihai Tudose, la Sinteza Zilei.

4 COMMENTS

  1. Gestul este unul cat se poate de frumos, mai trebuie si sprijinit, mai ales ca nu s-a facut mare lucru in sensul modernizarii stadioanelor, a infrastructurii de acces de la si inspre oras/stadione, etc.
    Ii doresc mult succes, tarie si noroc in functia consilier si sa-i reuseasca organizarea UEFA.

  2. Mesajul nu este binele romanilor al lui Gica sau al lui Gadea. Daca Creponescu are nevoie de consilier inseamna ca guvernul O Sa si Tudose rezista. Cum de Olguta ,Boc ,pinalty, Oprescu,Becali,nea titi…si altj nea…specialisti in stadioane si evaziuni fotbalistice nu fac parte din echipa de management a lui nea Crepon. Cred ca Gica nu stie in ce este bagat. Ciorba de politica expirata este in fierbere si are nevoie de degustatori. Avand gura ocupata vor vorbi mai putin.

  3. Din 2013 si pana in 2017, ce s-a facut??? Dar, hai sa nu-l mai punem la socoteala pe 2013, ci sa numaram de la 2014. Practic ai fi avut 6 ani (pana in 2020) sa construiesti o magistrala de metrou catre aeroportul Henri Coanda, adica maximum 15km si sa inchizi coridorul IV cu o autostrada, respectiv Pitesti-Sibiu (116km). Timp mai mult decat suficient pt. o tara normala ca sa realizeze aceste 2 obiective majore de infrastructura.

    Dar ce s-a facut in privinta celor 4 stadioane (Arcul de Triumf, Dinamo, Rapid, Steaua)???….Conform CNI, au fost probleme juridice la stadionul Dinamo (acolo este alta discutie, cum printr-o HG din anul 2002 au fost atribuite unei societati private conduse de Nicolae Badea, parti importante din complexul sportiv Dinamo).

    In cazul in care se va construi un stadion nou la Dinamo, in nici un caz nu se v-a construi pe amplasamentul actualului stadion (pt. ca Badea detine actualul stadion si nu a ajuns la un acord cu MAI-ul), ci pe locul unde se afla acum velodromul (undeva in spatele actualului stadion)……va dati seama de penibilul situatiei?!…am avea 2 stadioane, unul in paragina, construit in anii ’50 si unul nou si modern, la o distanta de cateva sute de metrii unul de altul…..Ce penibil!

    Dl. Tudor, poate intr-o emisiune o sa abordati si acest subiect, referitor la situatia din Parcul Sportiv Dinamo, care cred ca inca are statut de unitate militara. Va multumesc!

Leave a Reply