Unul din cei mai corupti si daunatori ministri din guvernarea Basescu-Boc, Monica Iacob Ridzi, a devenit membru al grupului PSD de la Camera Deputatilor. Acest personaj sinistru a facut-o pe Elena Basescu europarlamentar pe banii statului, la ordinul tatucului.
Dupa infractiunile savarsite ca ministru PDL, deputatul Monica Iacob-Ridzi fost ales parlamentar PPDD. Apoi a demisionat din PP-DD și s-a alăturat grupului parlamentar PSD, a anunțat luni președintele Camerei Deputaților, Valeriu Zgonea. “Vă informez că doamna deputat Monica Iacob-Ridzi, aleasă în circumscripția electorală nr 22, Colegiul uninominal nr. 5, începând de pe 14 octombrie se declară deputat UNPR aparținând grupului parlamentar PSD din Camera Deputaților”, a spus Zgonea în ședința de plen a Camerei Deputaților.
Monica Iacob-Ridzi a fost aleasă pe listele PP-DD într-un colegiu din Hunedoara.
Aici stirea agentiei guvernamentale de presa Rompres :
Iata link-ul Mafiile PDL http://www.mafiilepdl.ro/ de pe site-ul http://uslonline.ro/category/noutati/
In afara de rusine PSD, nu mai e nimic de spus. Astept momentul cand Anastase si Udrea vor veni in PSD.
Si iar se dovedeste ca PSD = PDL = PNL = PMP = UDMR = Basescu , ceea ce dovedeste ca Romania este plina de votanti basisti, asa cum am mai spus.
logic, din insiruirea ta, ppdd si prm ar fi singurele partide bune din tara? sau per?
Normal ca mai departe nu poti. Dar am un link pentru tine, poate mai vezi si dincolo de propaganda partidelor care isi permit s-o faca.
http://www.roaep.ro/ro/getdocument.php?id=6014
Logica simpla spune ca daca 25 de ani au fost la putere niste derbedei vrem sa ii schimbam, nu are cum sa-i schimbam cu aceiasi derbedei. Deci sa votam altceva. Dar deocamdata romanul doarme si voteaza doar propaganda.
Si pana una alta cu ce ar fi mai rau PPDD sau PRM, pe care le invoci cu ideea ca astea nu stiu ce au si ce rele ar fi. Sunt o gramada de partide pe care romanul le poate vota si care n-au dovedit ca sunt nocive pentru Romania asa cum au dovedit foarte clar PSD, PNL, PMP, PDL, PNT-CD, UNPR si altii ca ei. Nu am cum sa imi fac rau singur, asa ca astfel de ahtiati dupa averi si banet n-o sa votez vreodata. Daca tie iti convin sau ai avantaje dupa ei, este problema ta subiectiva si o inteleg.
pai cui sa-i fie rusine?pisicului 007…
care e legatura? sau o basista ca tine nu poate fara ponta-n gura zilnic?
eiiiii, astea,, porcăriile astea îi duc de rîpă pe cei de la psd, aceste mizerii le poate schimba votul în defavoarea lor.
am mai spus/scris, noi vrem una şi pe din dos se face alta, exemplele sunt multe…nu e unicul madam ridzi… posibilă..cădrere şi dezamăgire(deşi este de ceva timp în unpr)dar ei sunt la guvernare…
psd nu e unpr. sunt doar aliati.
se intoarce de unde a plecat.
ritzi pitzi aceasta pauker portocacalie ce a furat de a rupt prin petrosani si ii sufla in basan ebei si udrulei, in loc sa infunde puscaria acum e primita in partidul care e la putere; au dreptate cei de aici cand zic ca basanul si-a bagat oamenii in toate partidele, totul e basificat si portocacalizat cangrenat si stricat; aceasta ritzi pittzi sinistra traseista o avea tupeu sa prinda vreun scaun de ministresa peste ceva vreme;
huooooo rusineeeee huoooooo la toti care ati luat voturi zicand ca ne scapati de portocacalii si basisti iar acum ii inrolati la voi in gastile numite partide, huooooo, toti la pirnaie, acolo va e locul, huooo si n-am cuvinte…..
te referi cumva la liberali? acolo e toata gasca basista in frunte cu blaga, anastase si boc! sau te faci ca si altii ca uiti acest lucru?
portocacalii travestiti sunt infiltrati in toate partidele, peneleu e deja peneteu 2 un fel de cocina basista unde parcheaza cadrele de mana a 2 a; in mod clar, nucleul de baza basist a infestat peneleul asemeni parazitilor ce infesteaza un organism
LASA CA SI PNL-UL ARE MAFIOTII LUI.EI,PENELEII, SE SIMT BINE LANGA MAFIOTII LUI BASESCU CACI IN USL MUREAU DE FOAME.NU-I LASA PONTA SA…UNA ALTA.EI AU SPUS ASTA.
cum stau fufele insirate in scara magarului in poza; de la ursula 1.60, eba 1.50 pana la ritzi-pitzi 1.40 vedem acelasi lucru: HOTIE!
inca un moment glorios in politica romaneasca
Coabitarea Băsescu-Ponta merge bine!
Coabitarea Basescu-Ponta-Antonescu-Tariceanu-Kelemen-Udrea-Makovei-Johannis merge perfect, mai ales ca niciun roman n-a fost in stare intr-un sfert de secol sa-si dea seama de asta.
ca un adevarat basisto-liberal te faci ca vezi numai paiul din ochiul unpr dar barna din casa liberalilor nu o vezi? adica pentru tine e mai nasol ca unpr( astia nu sunt psd daca nu stiai) o ia pe ridzi e mai nasol decat ca liberalii i-au luat pe toti basistii pdl-isti in frunte cu blaga, anastase si boc? curios mod de a judeca dar specific pentru gasca voastra!
mda, probabil roberta anastase nu vrea ea…
taie un i de la ministri (corect: ‘unul dintre cei mai corupti […] ministri’), te roaga frumos un fost profesor, si nu publica acest comentariu.
adica unpr e tot una cu psd sau sunt in alianta? crezi tu radu tudor ca oprea l-a intrebat cumva pe ponta daca sao primeasca sau nu pe ridzi? crezi cumva ca oprea il intreaba pe ponta cand racoleaza parlamentari, primari etc? chiar nu crezi ca oprea face tot posibilul sas- mareasca, la fel ca si tariceanu, grupul prin racolari pentru a putea discuta altfel la formarea viitorului guvern? parca erai analist sau nu?
mai alex, idolul femeilor zgonea zice f clar : grupul PSD! daca nu stii sa citesti declaratia lui, o poate silabisi cineva pt tine
corect asa e in parlament, psc+unpr formeaza grupul psd. dar stii la fel de bine ca unpr-istii au vrut si vor in continuare sa-si formeze un grup al lor pentru functii. la fel si pc-ul care in fata perspectivei de a se vedea fara grup parlamentar au vrut sa se uneasca cu cei de la plr! ce sa mai zic acum prin disparitia pdl ce se intampla in parlament? dar una e una, adica ce e in parlament si alta e ce e in afara parlementului! adica tarata e psd-ist? sau el face aliante in judet cu adversarii psd-ului? mai vrei exemple de cum joaca unpr-ul in tara?
prea putin importante detaliile. e un jeg fara margini ca ridzi sa faca parte din grupul psd
nu cumva anastase e in pnl? iar de udrea ce sa zic? parca e de dreapta iar pmp-ul e in pee! asa ca la psd e cam greu. doar daca oprea pentru binele natiunii nu o ia si pe udrea in alianta de dupa alegeri ca sa-si consolideze cererile pentru viitorul guvern asa cum se tot da se surse.
Radule ce tot iti bati capul cu acest alex care e un postac psd si care injura pe toti care sant contra psd?Treaba cu ritzi e clara femeia a plecat in barca lui ponta impreunna cu sotul ei care este primar in petrosani .Miza nu e saraca de ritzi ca deputat, miza sant voturile din petrosani aduse lui ponta de Tiberiu Iacob Ridzi.Iar cine tot mesteca gogoasa asta ca nu e in psd este in unpr ar trebui acuzat de port ilegal de creier sau vorba lui William Clark Gable de psd “Marele noroc pentru unii este că prostia nu este o infracţiune”.
bai iuliane postac psd-ist sau nu te supara cumva adevarul? doar voi pupincuristii basisto-liberali aveti dreptate? oare la mintea voastra inca nu intelegeti deosebirera intre psd si unpr? sunt in alianta doar. voi astia aliatii sub sigla basisto-liberala nu va e rusine cu blaga, anastase sau boc capii mafiei basiste? ai mari lipsuri in logica tovarase basist
si ai mare grija la gramatica postaciune basisto-liberala
oprea nu-l putea întreba pe ponta deoarece cand au pornit aspiratorul de epave politice 45 de zile nu mai auzeai nimic de la zgomotul motorului de aspirator .
Chiar cu oaste de strânsură importanta este “doctrina” “printipurile” nu bugetele promise la schimb de guvern
Ridzi este membra UNPR.
Anastase si gasca sunt in PNL .
aceeasi greata vomitoasa
ar fi fost interesant un articol: rusine pnl! atunci cand anastazse blga olteanu boc si restul gastii se incuscreau de zor cu antonescu si liberalii! atunci au fost niste critici voalate acum ca a venit o puscariabila in unpr( unpr nu e psd iar reactia lui codrin stefanescu secretar general psd e elocventa) e vina psd-ului? nu prea cred asta oricat de psd=ist ma poti face!
“Ipoteză lansată de un fost consilier al lui Traian Băsescu
Udrea ar pune la cale o alianță cu UNPR
Fostul consilier prezidențial, Cristian Hrițuc, membru fondator al Fundației Mișcarea Populară, vorbește într-o postare pe Facebook de o viitoare alianță între Elena Udrea și UNPR, partidul lui Gabriel Oprea, devenit o anexă a PSD. În opinia lui Hrițuc, Udrea face blat, nu Băsescu.
”Nu Băsescu face blat, Udrea face. Iar când o să vezi PMP în alianță cu UNPR, o să îmi spui că am avut dreptate. Puțintică răbdare”, afirmă fostul consilier prezidențial într-o discuție pe Facebook.
Hrițuc se declară dispus chiar să facă un pariu că așa se va întâmpla. Cristian-Gabriel Hrițuc a fost consilier de Stat la Președinție până luna trecută.”
daca ponta castiga, va fi o lupta crunta intre psd-unpr–ps-udmr si prl pentru a lua cat mai multe posturi in noul guvern. unpr-ul prin toate racolarile pe care le face atat pentru parlament cat si la nivel local vrea sa-si asigure o pozitie cat mai buna in fata plr-ului!
DARIUS VALCOV marele PDList de la OLT care fura voturi cu tiganii lu Bercea….Acum este mare PSDist ..ministru de a dreptu! Ar trebui sa maturati pe jos cu PSD, aceasi cloaca plecata de la PDL si dusi la PSD.
nu stiu daca fura voturi cu tiganii lui bercea dar trecerea lui la psd si ocuparea unui post important e ciudata! cam multi pdl-isti au intrat in pnl, psd etc ca sa-si ascunda trecutul. acum pnl( liberalii mult iubiti de jurnalistii de la antena 3 dupa cum singuri declara) sunt incalecati de blaga@co progfitand de mutismul noului scatiu de rit nou, ahtiat dupa avere si putere, johannis pe numele lui!
🙂 pe langa stenogramele cu hrebe si sova asta cu ridzi e frectie la piciorul de lemn 🙂
cumva dna-ul e platit sa inregistreze luptele din partid pentru putere sau se ocupa de coruptie? pana si pupincuristul sef al basaului, cristoiu, isi bate joc de aceste stenograme!
un mare fasss ca si vrajeala cu “acoperitul”.
Sa vad daca va oripilati cand acl se va uni cu pmp
Liberalii dvs iubiti o vor avea pe udrea in partid si vor fi condusi de basescu.
Nu este exclus sa se pupe si cu Tariceanu dupa alegeri
corect si e scenariul cel mai plauzibil . doar sunt de dreapta nu?(Hahahaha!!!!)
Se pare ca Psd ul are ordin de la marile puteri sa iasa Iohannis si se executa. O sa avem episodul Daciana mon amour.
infrangerea lui nastase in 2004 au dus la dezastrul tarii pentru 10 ani. oare ne dorim acelasi scenariu acum cu tanase scatiu, pardon, johannis, acum? pare nu ne-am invatat sa distrugem ceva atunci cand lucrurile merg spre bine asa cum am facut in 2004?
Ne paste razboiul….
Doar ca fapt divers….trecand sa semnez condica va las ceva de citit….
http://www.stiri-extreme.ro/2014/10/sua-ne-ameninta-ori-gaze-de-sist-si.html
Ridzi este foarte daunatoare pentru basisti daca incepe sa vorbeasca.PSD-ul spera.
Cat la suta sa fie “RUSINE PSD” in comparatie cu PNL-ul care sa corcit cu aproape tot basismul?
Ponta, în numele PSD-ului, la fel ca Antonescu în numele PNL-ului, și-a făcut campaniile electorale (locale și parlamentare) din 2012 cu sloganul “dreptate până la capăt” și striga, mai mult sau mai puțin, “votați-ne, că suntem altfel”!
Pe dracu’ dreptate până la capăt! Pe dracu’ altfel!
nu fac greseala, ca altii, sa confund psd cu unpr. au interese diferite chiar daca sunt in alianta!
nu e bun parandaratul marca Ridzi si pt PSD???
toata politichia romana a ajuns un mare FSN securisto comunistoid. acum mos Ilici se poate retrage fericit ca si Base cu visele lui implinite!!!
esti de kk. ridzi e la unpr nu la psd! faci o mare comfuzie, macar la radu tudor e intentionata!
Era atat de greu sa scrieti clar ca RIDZI ESTE MEMBRA UNPR SI NU PSD?
Dar daca mai loviti putin in psd si in Ponta credeti ca liberalii vor avea mai multe voturi?
Multi jurnalisti de la A3 au membrii de familie care sunt colegi de partid cu Anastase, Boagiu, Boc etc
Si lor le spuneti sa le fie rusine?
De cand a inceput campania electorala cel mai mult prezent la A3 a fost Tariceanu si apoi Melescanu.
Ceilalti candisati unde sunt?
Iorga spunea ca “Un adevar si o minciuna formeaza o confuzie, un monstru periculos, fiindca partea de adevar ce este in el il face sa traiasca, pe cand minciuna curata e stafie, e nimic.”
presedintele camerei zgonea zice clar ca vaca : face parte din grupul psd. aia cu membrii familiei e de toata jena.
Pentru cum va exprimati eu spun “Rusine Radu Tudor”
waw, serios?
in parlament e un gruo unit psd+unpr! stii foarte bine asta! confuzia asta intre parlament si partide separate e clar intentionata! jocul duplicitar al simpatizantilor liberali se vede cel mai clar la bogdan chireac pe site-ul dc news! oare toate magariile liberalilor trebuie acoperite aruncand in spatele psd-istilor + ponta pana si ceea ce nu fac? e destul ca fac ei singuri perostii mai trebuie sa le bage cineva pe gat si tampeniile altora? sau intr-o campanie electorala nu e nevoie doar de dna? mai trebuie pe langa mass media basista sa faca insinuari si cei care cel putin teoretic sunt contra basismului? intre declaratii si fapte e cale lunga.
antena 3 e un post la care jurnalistii sai recunosc deschis ca tin cu liberalii, unii dintre ei fiind , secundar, monarhisti, tot recunoscut. invitatii sunt in majoritatea lor simpatizanti sau membrii pnl. asta e statistic. asa ca acuzatia ca antena 3 il sprijina pe ponta e o gluma. poate ca asa se vede cand te uiti la noul scatiu al politicii romanesti inca seful, in acte doar, johannis! pnl e condus de fapt de blaga si restul gastii basistilor din pdl!
PSD profita acum. Daca pierde Ponta alegerile va fi interesant cum UNPR va schimba tabara in prisma “interesului national”.
foarte simplu il face sechshausen maresal pe flocosul oprea si gata intelegerea
unpr isi face propriul joc si asta o stiu toti cei care fac analiza scenei politice. stamba asta cu ridzi-psd e de toata jena!
Domnule Radu Tudor,
”Aș vrea să fiu bine înțeles” (vorba mentorului Ion Cristoiu)
Admit că și eu simt o oarecare jenă referitor la subiect, respectiv la prostia asta cu Ritzi…
N-am auzit însă ”niciodată, dar niciodată” pronunțate de către dvs. aceste cuvânte dure, tăioase și la adresa PNL. Niciodată așa ceva. Nu au fost, oare, cel puțin 4 motive grave pricinuite de către acei ”apropiați” ai dvs., precum PNL , să strigați tot așa: Rușine PNL!(așa se înțelege, iertați-mă) Nici măcar nu ați folosite sinonime.
Rușine basescu! ar suna, desigur, ca dracu’. Ar fi o expresie pleonastică.
Am mai zis pe aici că PSD-istii pot, ”fără nicio gară”, să spună așa ceva la adresa alor lor și în alte ”n” cazuri ca și în acest caz. Asta nu ar însemna decât faptul că sunteți pe aceleași baricade cu PSD-ul. Pentru că, alfel, și ce dacă Ponta și PSD-ul moare pe mâna lor, la o adică? Dacă PSD-ul moare astfel este o problemă a unui…independent? Dacă vă pare rău, dacă sunteți decepționat ca și mine, măcar să o știe și ei…PSD-ul, că altfel ar fi să recepționezi această pleaftura ca de la unul de-al tău. Ar fi ca din partea unui coleg care o spune critic și ar avea efect.
Le-ar fi, probabil, și rușine. Credeți-mă ”Rușine” atunci cînd o spune Dana, sau Oana(stanciulescu, desigur) la adresa PSD inseamnă că nu-i chiar deloc rău. Așa receptez eu și alții ca mine. Nu vedeți că domnia-sa se bucură ( 😀 )de orice gherlă, gafă, prostie, făcută de PSD. Ca și acum când dvs. spuneți răspicat: RUȘINE PSD!
Eu, de exemplu, dacă-l aud pe unul de pe aici, Vulpescu, ultraș antono-băsist notoriu, că pe acest subiect se exprimă cu aceste cuvinte, știți bine, eu aș vomita dacă nu aș lua un emetil înainte să citesc. Asta pentru că nu poți fi dezgustat în așa hal și să arunci cu vorbe de ocară decât de o prostie făcută de către unul de-al tău care ȚI-A ÎNȘELAT SPERANȚELE și nu de un fapt care te-ar bucura. Acesta , bun sau rău, este crezul meu. Deci, dacă ați scris așa ceva …E BINE. Iar cei ce vor vota cu alții, pe așa motive, s-o facă precum au făcut-o și atunci, a doua zi după ”Vizita lui Geoană la Vântu” dovadă certă a unei labilități de care unii dintre noi, românii, suntem capabili. Mai ales acum, când băsiștii ne suflă în ceafă. Asta pentru că nu ne-am tăvălit suficient in chinuri in această perioada lungă.
PS. cunoașteți în mod sigur aceasă expresie ”niciodată, dar niciodată” folosită de cineva,”persoană importantă”, care mințea la distanță de câteva luni după ce a spus acest celebru(pentru mine) ”niciodată, dar niciodată” atât de ferm. După care…. a făcut altceva, total eronat, total neverosimil. Dar le-am uitat, ăsta și…ăștia fiind singura speranță a mea alegând ”răul cel mai mic”.
pacat ca n-ati auzit aceleasi cuvinte la adresa pnl cand cu becali. e clar ca ma urmariti destul de putin
Domnule Radu Tudor,
Îmi pare rău să vă cotrazic dar eu vă urmăresc, nu cum afirmați, foarte mult și foarte atent. A fost o provocare pentru mine ceea ce ați spus mai sus și, urmare, am căutat cu asiduitate in arhiva blogului pentru că , vorba latinească ”scripta manent”
Menționez că la arhivele video a LOZ-ului și a Punctului de intilnire, n-am acces așa că această ”zonă de exprimare” lipsește.
Așa că pot să vă spun următorul lucru. Exemplul luat de dvs., la intâmplare BECALI, este cel mai neconcludent in ceea ce privește reactia ”foarte violenta” față de PNL. Oți fi simțind dvs., tot ce-i posibil, că PNL-ul a zbârcit-o cu racolarea in rândurile sale dar RIPOSTA pe blog a fost foarte, foarte timidă (doar 3 poziții)respectiv:
1. ”Crin Antonescu la Antena 3, emisiunea La ordinea zilei : “Personal, eu sunt de acord ca Gigi Becali sa candideze din partea USL la parlamentare. Lucrurile se pot rezolva. Becali va trebui sa candideze formal din partea PNL sau PSD. Asta cred ca este o formalitate”
in articolul :” Crin Antonescu il sustine pe Gigi Becali Posted by Radu Tudor on October 12th, 2012
2. ”Pentru ca PNL nu are pe nimeni suficient de bataios si curajos in lupta cu Dan Diaconescu oriunde ar candida acesta, a fost gasita o explicatie a gestului extrem de controversat, acela ca patronul Stelei sa devina candidat USL. Iata :
Vicepreşedintele PNL Relu Fenechiu a declarat, luni dimineaţă, că europarlamentarul George Becali este o “componentă” necesară pentru liberali cât timp Dan Diaconescu candidează la parlamentare, precizând că finanţatorul Stelei beneficiază de susţinerea unei anumite “pături a românilor”. “Atât timp cât candidează Dan Diaconescu pentru Parlamentul României, cred că Gigi Becali este un competitor redutabil şi cred că reprezintă o anumită pătură a românilor”, a spus Fenechiu.(…)
Vi se pare suficienta explicatia? Sa accepti un saltimbanc intr-un partid istoric doar pentru ca, vezi Doamne, vrei sa-l invingi pe DD? Potrivit evaluarii sociologice facute in Bucuresti, USL este in postura de a cistiga, cel mai probabil, toate colegiile din primul tur. Indiferent cita notorietate ar avea candidatul. Atunci de ce sa faci un compromis atit de mare?”
In articolul “Liberalul” Becali, un spray anti-DD
Posted by Radu Tudor on October 15th, 2012
3. Cind il vad pe Laszlo Tokes vorbind in favoarea PPE, a PDL si a lui Basescu, imi pare ca aia cu Becali la PNL nu e cea mai mare nenorocire…
Tokes la congresul PPE : “Vreau federalizarea Romaniei !”
Posted by Radu Tudor on October 17th, 2012
Și atât . Repet , sunt poziții ale dvs., reacții ale dvs. la adresa PNL in cee ce-l privește pe Becali primit in rândurile PNL spicuiri din tot ceea ce ați scris dvs. pe acest blog în anul de grație 2012.
Eu, la acea vreme eram cu USL-ul. Și cu Ponta și cu antonescu și cu Daniel Constantin și apăram cu dinții unitatea USL-ului incolțita din toate părțile, tot ce insemna dihonia in USL alimentată , mai ales din interior de ultras liberali . Ce scriam eu atunci?….
1. gemil says:
October 21, 2012 at 9:44 am
(referitor la Gigi Becali, si a sa candidatura pe listele USL.)
.
Mai oameni buni !
Eu am sa mai fac un Apel, o data, acelora care sustin USL-ul, dar si acelora normali cu caputzu’, si nu labilo-psiho-curluntristilor, care “subscriu” mereu …si mereu INTRIGILOR basisto-pdl-iste si care o tot “trag” cu doctrina cu valorile liberale cu deontologia, subminand totul. Ei fiind, ce sa-ti spun?!…“purii”,intransigentii, doctrinariii, deontologii, verticalii lu’ peshte prajit de pe la… ROMANICA. Normal, ei fac jocul bagatorilor de strambe care tot o ARD c-ar fi aparatorii , vezi-doamne, ai “idealurilor PNL-iste” care au fost, in acest fel, “manjite”, calcate in picioare de …Antonescu(si “gashca” din BPN al PNL… toata). Cat despre “valorile liberale” de care tot vorbesc unii in numele acestora si la care se tot face trimitere le re-reamintesc ca …. 50% au plecat la PDL(spuma) si 25% din cei ramasi “ranjeau” la masa Conferintei de presa a Aliantei DA(dar nu numai atunci) alaturi de basescu cand acesta mintea, mintea si… iar, mintea, intre cele doua tururi ale alegerilor prezidentiale din 2004 ca PSD-ul a pus la cale cea mai mare frauda si ca….trebuie arestat , pe loc seful BEC . Si se mai hlizeau, aceiasi, admirativ la “palmuirea”copilului aceluia de catre basescu.PUNCT.
Treburile sunt simple si pragmatice.
1. “Nu-l cunosc personal”, spune Graham Watson, “dar uneori în politică spunem că e mai bine ca oamenii să fie în cort şi să scuipe afară, decât să fie afară şi să scuipe înăuntru! S-ar putea ca în cazul ăsta să se considere că e mai bine să fie băgat în seamă acest om mai degrabă incluzându-l, decât excluzându-l”.
1. Sa spunem ca Gigi Becali pleaca si tradeaza PNL-ul dupa alegeri. Fapt ce nu poate fi exclus.Asta, dupa ce o parte (in varianta maxima)de 3%, care ar reprezenta-o admiratorii sai , voteaza USL-ul. Matematic calculat, este un castig de 12-1=11 parlamentari USL. Daca Becali ar fi fost pe listele PDL sau DD-PP, si ai sai admiratori, tot acei 3%, ar fi votat 12 parlamentari PDL, sau DD-PP, diferenta dintre cele doua grupari antagonice ar fi de 23 de parlamentari. Si chiar 3,de-ar fi, nu 23, tot ar fi un castig. Daca ar fi ca jumatate sa voteze cu USL-ul, diferenta intre cele doua grupari ar fi de …12 parlamentari.
Asta, in conditiile in care aceste procente ale USL-ului nu vor fi trase in jos, cum vad ca se opineaza permanent de catre cei care o tot “trag” cu…doctrina, si valorile liberale dar si de basistii-basisti. In aceste conditii , Batzosii PNL-isti=Basistii ARD.
Daca vreti sa se aleaga praful de toate, faceti ce va spun….”viscerele”!
Cam asta e….
pompiliuy ai dreptate . daca o sa cauti in arhive vei constata modul difereit de adresare la adresa pnl si psd! pe langa lupta dna cu psd se vede clar o lupta la fel de apriga a mass mediei in cea mai mare parte( e o gluma ca psd-ul are la dispozitie o mare parte din mass media). dar asta e altceva, fiecare vede si crede ce vrea.
@alexph,
”Fiecare crede ce vrea”, zici tu 😀 Iată ce cred eu.
1. Așa cum spui tu, și așa cum știu și eu, TOȚI realizatorii și toți moderatorii de pe acest ”areal” numit presă nu au fost și nu sunt cu PSD-ul. Nu știu cine a spus cretinitatea asta că ”e o gluma ca psd-ul are la dispozitie o mare parte din mass media”.
2. Toți aceștia au considerat PSD-ul, și asta după ceva timp din momentul in care s-a realizat ca au pariat pe un dictator sadea, doar ca UN MIJLOC de a scăpa de băsescu acest partid fiind singurul partid antibăsist dintotdeauna.
3. Fără nicio excepție TOT EI, realizatori, moderatori, jurnaliști l-au adus la putere pe băsescu ”punând batista pe țambal” in tot ce însemnau semnale clare privind nocivitatea personajului numit băsescu inainte de alegerea lui.
4. A urmat o frustrare imensă pentru TOATĂ presa și doar o parte infimă in mod pragmatic și-a canalizat frustrarea pe ideea că băsescu trebuie dat jos prin orice mijloace inclusiv la un mijloc la îndemână acesta fiind PSD-ul. Acest lucru l-a făcut Antena 3 și, pe ici-pe acolo, fosta realitate N-a fost nimic ”din dragoste” așa că după ce o parte și-a făcut ”mea culpa”, o alta a trecut pe la Nufărul s-a trecut, și o alta ingroșând obrazul s-a trezit antiibăsistă.
5. Urmare, la ”Atac la băsescu” de pe metereze ale presei avându-i ca vârf de lance pe cei din PSD și pe convertiții în antibăsiști din PNL, care și-au dat mâna să-l dea pe basescu.
6. Eu știu foarte bine cum era tratat PSD-ul in raport cu PNL-ul de către Antena 3 și referendumul s-a ratat și urmare alimentarii de către unii a neincrederii populației și a lui antonescu, in PSD atât înainte de căderea guvernului MRU, inainte de alegeri și după câștigarea localelor, in perioada referendumului, și după alegerile generale mai abitir.
7. Se vedeau deja cu sacii în căruță și Antena 3 și PNL-ul care obținușe ca troc la a lupta cu băsescu acea paritate , astfel încât așa-zis-ele critici la adresa doar a lui Ponta și doar a PSD-ului era deja atacuriuri iar scenariile au inceput să abunde cum că PSD-ul trădează.
8. A urmat o a doua mare frustrare urmare trădarii lor din febr-mai PNL-ului in ansamblul lui.
9. Acum toți se agață de un om …Mircea Diaconu și de un PLR, o ceva mic, mic de tot, care mai inseamnă ceva pentru liberalismul autentic(intotdeauna până la proba contrarie)
10. Tot echilibrul in exprimarea , de altfel liberă pe acest post, este asigurat de doar de Gâdea, Ciuvică și Alessandra Stoicescu și….parțial, la LOZ, și la ”Punctul de întâlnire” dl. Radu Tudor. Și asta, cu Mihai Gâdea și cu Mugur Ciuvică care, declarat , în nici un caz nu sunt PSD-iști.
Nu le contest majorității realizatorilor Antena 3 antibasismul dar acest lucru nu este suficient și altceva aproape că nu se vede.Și nu, neapărat, de a-l adula pe Ponta.
Măcar dacă s-ar renunța la miștocareală, la zeflemea și răutăți pe față ar fi deajuns. AȘA, îngroșăm rândurile celor care urmăresc Sinteaza zilei, Punctul de Întîlnire și ”100 de minute” care fac cât toate.
Asta este. Dacă ei, restul(care fac cât toși ceilalți), se pun și dau ceva mai tare in Ponta și , mai ales acum , având ajutorul DNA, s-ar putea, naibii, să cadă și ăsta grămadă, cu greșelile lui cu tot reale sau închipuite. Visul lui basescu…REALIZAT. Ultimul.
Ca sa se pună capac ar fi de dorit și arestarea lui Ponta pentru ”Ponta își dorește gaze de șist” sau pe alte ”n” motive, și asta tot spre deliciul presei, a patra putere in STAT. Că ea din asta trăiește și scandalul, miștocareala, diversiunea scenariile, sunt pe primul plan.
Părerea mea 😀
Se va citi mai sus: cretinitatea asta că ” psd-ul are la dispozitie o mare parte din mass media” Scuze! 😀
pompiliu analiza ta in 10 puncte e corecta. acelasi lucru l-am scris si eu mai demult pe blog dar surprinzator nu s-a permis aparitia. dupa cum am mai spus majoritatea realizatorilor de la antena 3 au afrinitati autodeclarate cu liberalii si se comporta ca atare. putini, chiar daca s-au declarat simpatizanti liberali, incerca in emisiuni sa fie neutri si aici il mentionez pe gadea. altii, gen grecu, stanciulescu sau stancu, nu pot uita ca au participat la alegerea lui basescu si la propriile simpatii si se comporta ca atare emisiune de emisiune provocand chiar si incidenmte in platou cu diferiti invitati care nu sunt de acord cu ineptiile spuse de aceste realizatoare. asa ca revin la ceea ce am mai spus:fiecare vede si crede ce vrea. pacat de asa zisele moderatoare care nu stiu ce inseamna asta.
Daca jigodia are informatii si probe serioase despre mafia PDL?
“jogodia” nu s-ar incrimina singura.
si pana la urma .. toti aproba ca sunt o latura … si ne intrebam dc lumea nu se duce la vot
Cel mai ok ar fi sa ne bagam ceva in ea de tara…ia nu mai votati mah! Pe nimenea! Ca oricum e egal…sunt toti intr-o gasca doar se prefac ca se lupta intre ei…
Ha , ha , pai credea cineva altceva ? Gogoritele de felul ( cu voce groasa )” domne , noi…?” ? Daca nu ne dam seama ca singura solutie , pentru a avea parte de un mediu social si politic sanatos , este Monarhia , atunci sa nu ne mai mire , asa o chestie de nesimtire , cum sa zic banala …
CE POT SA SPUN CA SUNT TOTI O APA SI UN PAMANT UN GUST AMAR IN ROMANIA TOATA POLITICA ESTE O MARE …………MAI MULTE NU SPUN
NU MAI POT VOTA PSD NICIODATA !
dar l-ai votat vreodata? macar intelegi diferenta intre psd si unpr?
nu te lasa influentata de adevar, triada sebastian ghita-victor ponta-ioan rus o sa-ti garanteze “antibasism” 1000 de ani de acum inainte 🙂 🙂 🙂
TE-AI PROASPAT INSURAT CU O BASISTA?
Nu mă mai duc la vot, că oricum nu mai am cu cine vota. Asta le-a pus capac la toate. Aștept să intre și Udrea în PSD..z
Apropos, “miniştri”, cu un singur “i”.
daca nu faci diferenta intre psd si unpr ce mai cauti la vot? din “greseala” i-ai vota tot pe basisto-liberalii tai dragi!
Din cate stiu eu, ridzi a fost condamnata la 5 ani cu executare, dar sentinta nu e definitiva. Asteptam curatarea justitiei de hoitul basist, dupa care sa fie TOTI judecati corect si sa-si primeasca ‘rasplata’, indiferent de partid. Pe mine asta ma intereseaza, ridzi 5 ani la parnaie plus confiscarea averii.
Totusi, PSD-ul ar trebui sa fie mai atent.
@ Stan Petru Paul,
Asta spuneam și eu, prietene, că, fără îndoială, e o mare mizerie ce fac unii sau consimt alții din PSD acum toamna , înaintea alegerilor”când se numără bobocii” respectiv ;i urmare a ce achiziții de ”boboci” penali, de doi lei fac ei, prilej pentru frustrați dar și dușmani de a trage și mai abitir în ei. Și nu a fost prima pe care eu am receptat-o ”în plex sau față” dar consider că nu poate, el PSD-ul, să mulțumească chiar pe toată lumea.
Dar, parcă RUȘINE mai mare pentru fostul PNL, ne clamată de nimeni până acum decât tot de către noi aceea să-l aducă pe băsescu la putere acum 10 ani(la indemnul și al deja ”celebrilor” Florin Salam Si Roxana Printesa Ardealului 😀 ) dar și de întreaga presă, draga de ea, care a pus tunurile pe Năstase și, firește, ”batista pe țambal” pe băsescu, speriind de moarte lumea mai necunoscătoare, mai prostuță cu marote precum comuniștii, securiștii, mogulii, baronii, partidul stat și cu îndemnuri urmate de promisiuni de ridicarea de Țepe, in piața publică, și Dreptate și Adevăr, nu s-a mai pomenit și nu se mai poate spăla ușor degeaba mânia proletară este îndreptată cu sârg de către unii înspre băsescu. La care s-a adăugat și suceala aia , primordială, și care ne-a întors în timp cu încă cinci ani, atunci când Geoană s-a dus la Vântu…sau la mama lui Vântu 😀 , ei, tot ăia de dreapta, care până atunci optau pentru Geoană, într-o noapte s-au trezit, de labili-psihic ce sunt, și au întors după o zi situația votându-l din nou pe băsescu și punându-l la butoane pentru incă cinci ani. Degeaba mi-i adus acum Geoană ca un personaj fregventabil și mult superior ți lui băsescu și liotei care-s cu el sau care-i fac jocul , chipurile ei ne fiind cu el. Despre alte mari suceli(un termen foarte, foarte blând al mizeriilor la care s-au dedat antonescu cu PNL-ul lui cu tot) de la inceputul acestui an care, pe parcursul timpului fac să pună iar în cumpănă situația politică viitoare, ce să mai spun. Pentru că acum ajunge o mãciucã la un car de oale. Și măciuci dintr-astea vin din toate direcțiile. Și asta, de deontologi și verticali ce suntem. Așa cum tratez eu problema, așa cum o faci tu nu poate fi vorba, nu se egzistă 😀 acum când nu avem o altă variantă pe care azi, mâine, să o scoatem din joben.
În concluzie, ex abrupto, se consideră că pentru această Mare Rușine Națională pe care o trăim, prin acest sacrilegiu de a fi primită această Ritzi in PSD, ar trebui ca electoratul, prostit până acum, care a crezut in promisiunile lui Ponta și ale PSD (și, urmare, se văd și reacțiile de pe aici care sunt fie furibunde, fie de lehamite) șă-și vadă de treabă și să se îndrepte degrabă spre alte orizonturi.
Numai in Romania inalta tradare e un merit, numai la noi e cu putinta ca valeti slugarnici sa fie ministri, deputati, oameni mari !
Timpul, 31 iulie 1880 Mihai Eminescu
Gunoaiele cu suflete de sluga din politica romaneasca, desi sunt date jos de votul poporului roman mereu sunt aduse la putere de catre haita de hoti de la putere care au nevoie de carne de tun. Romania e o tara in care proiectul de tara este mizeria, iar mizeria este mereu transferata la putere si gunoaile sunt preluate pentru a fi impinse in fata. Concluzia este ca jafurile sunt premeditate pana in cele mai mici amanunte.
Cand aud diversi nenorociti care acuza poporul roman, ba ca nu voteaza, ba ca nu voteaza bine, cand de 25 de ani se intampla de fiecare data cu prilejiul fiecaror alegeri, aceiasi criminala prostire; cetatenii voteaza in asa fel incat sa scape de gunoaie, adica impotriva gunoailor si nu dupa mult timp gunoaiele sunt readuse pentru a fi utilizate la putere. Numai in politica din Romania insi folositi pe post de prezervativ sunt resapati sau vulcanizati si retrimisi pe taraba publico-politica. Se pare ca votul in Romania nu numai ca este e inutil, dar e ca o pedeapsa a celui care voteaza. Ati indraznit sa votati impotriva lui Ridzi – cazul de fata, e pai stati asa ca va aratam noi, tot Ridzi va fi la putere si va mai si aruncam o galeata cu urina in cap.
Sunt absolut sigur ca in foarte scurt timp in tarisoara nostra, la ce viata paupera si la cata revoltatoare nedreptate exista , parul va inlocui stamila de vot. Nu mai este mult si acolo ajundem inevitabil. Îi urez PSD-ului si lui Ponta sa obtina la prezidentiale atat cat de antibasist a fost si este PSD si Ponta.
http://www.youtube.com/watch?v=HVhEDkh4OHQ Suflete de Sluga – Florin Chilian
Ma mira atita risipa di energii menite sa analizeze situatia creata in sinul politici romanesti. Cred ca lucrurile sunt mult mai clare decit pot aparea: se lucreaza, indirjit la crearea Unui Partid Unic Diversificat.
“Mama” generoasa, PSD recupereaza “copiii rataciti si zburdalnici”. Cum altfel se poate explica traseismul politic practicat la noi, ultimul caz eclatant fiind M. J. Ridzi ? Daca acceptam teoria lui Zygmunt Bauman, autorul(politolog si sociolog) unui titlu aparut cu ceva timp in urma.
Cartea se numeste “Societate Lichida” . Bauman explica cum partidele politice ce sunt o expresie de organizare a societatii , au devenit si ele tot mai “lichide” la fel cum o masa de lichide se deplaseaza de la stinga la dreapta si de la dreapta la stinga spre a se intilni undeva la centru cu scopul de a crea acel echilibru politic care permite exercitarea puterii discretionar. Numai asa, noi,alegatorii ne putem explica de ce stinga face lucruri de dreapta si de ce dreapta revendica sau propune lucruri de stinga, etc. etc.
PDU = Partidul confuziei generalizate in rindul electoratului PDU marcheaza moartea democratiei reprezentative.
Mai neaos spus : nu stim pe cine sa mai votam , nu ne simtim reprezentati de alesi.
Pentru ca alesii sunt propuneri politice suboptimale: traduc, sunt in ordine mediocri, prosti, execrabili, corupti,etc. etc.
Ei guverneaza in maniera iresponsabila, fara un model social cum e prin alte parti. Lipsa unui management politic ne supune pe toti si ne transforma intr-o masa electorala lichida cu vot volatil.
Traiasca Politocratia !
Traiasca
Traiasca volatil.
Perfect adevarat !
Cineva (…) imi spunea ca Ponta e ,,pe mana ” cu Basescu …, ca au batut palma ca el sa iasa presedinte , ca toate certurile dintre ei sunt doar de ochii lumii , doar de fatada , ca ii vor strange pe toti pana la alegeri sa-i bage dupa gratii …, si din psd si din alte partide …! Pana acum , sunt stransi cam cei de la psd …, restul, vom mai vedea ..! Mi-e teama ca basescv ii va trage o noua teapa lui Ponta ! E naiv…, e foarte naiv ! Basescu se joaca cu el…! Sunt toti niste javre care au jefuit si parjolit aceasta tara !
Dac a fost un ” cal Troian “, de ce sa nu avem , probabile si o ” iapa Traiana “? Ca Romania este tara tuturor posibilitatilor!
Cei care au tratat cu usurinta PACTUL DE KOABITARE dintre BASESCU si PONTA au dat dovada de …prostie.Propaganda pesedista il acuza pe ANTONESCU (care a fost si mai este inamicul No.1 a lui Basescu) ca il va pune premier(este IMPOSIBIL acum…si cred ca s-au convins toti,chiar si manipulatii de televiziunile pesediste) dar poate ne vom trezi cu un FSN III(totul este posibil intro gasca de hoti si corupti unde au un sinfur DUMNEZEU ….banul si puterea) si cu premierul basescu nominalizat de un presedinte pesedist(cine are aceleasi origini ..feseniste …se aseamana si se adora chiar si atunci cand se …cearta).
Măi Gheorghe Mucus, mai du-te dracului cu Antonescu tău! De zeci de ori ți-am dat replici chiar din sfântul Antonescu, dar tu mereu ai mușcat și fugit, exact ca un maidanez! Citește măcar asta – http://radu-tudor.ro/iohannis-semne-de-intrebare-asupra-lui-crin-antonescu/#comment-219421 – despre așa-zisul antibăsist Antonescu! Dacă te apucă, în sfârșit, greața de ipocrizia lui Antonescu, ia multă, multă lămâie.
Cât despre “susținătorii” lui Ponta/PSD în legătură și cu această mârlănie de a o primi pe Ridzi, la fel, mi-e scârbă.
Băsescu urlă și arată cu degetul spre toți ALȚII că sunt corupți și hoți, iar băsiștii îl apără cu scuza patetică “300 de hectare la Nana nu se compară cu zecile de mii de hectare de păduri ale lui tata socru’ și Hrebenciuc”. Păi, parcă era vorba că el, Băsescu, nu e nici hoț și nici corupt, nu unul “mai mic”. Ăsta a creat un stat de drept și o justiție independentă? Un corupt și un hoț, fie el “mai mic”, nu are cum să creeze așa ceva!
Așa și cu Ponta (plus Căcărău Antonescu): parcă era vorba că ei sunt altfel și că ne vor servi nouă, votanților USL, “dreptate până la capăt”. Da, se vede. Sictir!
ce hectare au aia,au vre-un titlu ceva?chiar ne luam dupa tot ce arunca basescu?acolo era vorba de o retrocedare legala pe care o tegiversa romsilva si hrebe s-a bagat sa se puna treaba in aplicare.dna spune ca pentru spaga,dar ignora presiunile externe care cereau guvernului sa rezolve treaba cu retrocedarile.
Și nu-l las eu pe impotentul și/sau lașul Ponta să facă dracului odată curat la DNA? Nițu nu mai este superiorul (ierarhic) lui Kovesi?
Apropo de Nițu: “Ioana Băsescu, AUDIATĂ la Parchet. Fiica preşedintelui, audiată în aceeaşi seară cu Udrea” – http://www.antena3.ro/politica/ioana-basescu-audiata-la-parchet-fiica-presedintelui-audiata-in-aceeasi-seara-cu-udrea-270730.html
Băi, a dracului coincidență! Deci, cât timp fraierii din presă o așteptau pe parașuta lui Băsescu să iasă de la DNA, prima “tută a lui tata” era audiată, în liniște și pace, la Parchetul cică nebăsist al lui Nițu? Uau, câtă… telepatie!
Foarte tare! Da, Ponta, dracu’ te va vota!
Daca unul ca Borza Remus Adrian tine trena PSD-ului indaratul lui Ponta de ce va mai mira astfel de asocieri domnule Tudor?
Veniti luptati alaturi de mine si altii pentru dreptate in tara asta.
Stiu e greu, fiindca v-ar muri copii de foame si dvs insiva n-ati mai avea ce pune pe masa asa cum eu de pe 9.04.2013 de cand sunt dat afara disciplinar nu vrea sa ma angajeze nimeni unii pe motiv ca-s trouble maker??? altii pe motiv ca postul de sofer de pilda sau de mercantizor(cei care pun marfa la raft in supermarket-uri) nu cadreaza cu masteratul in tehnologia obtinerii si conditionarii cosmeticelor si medicamentelor(UPB-transmiteti-i cu onor d-nei Andronescu ca asa mort de foame si rupt in fund ii platesc eu benzina fiindca asta-i singurul lucru bun care l-ar putea face pentru tara sa-si dea foc si eu promit ca ma voi ruga pentru sufletul ei daca-i si reuseste gestul de protest pe care si l-a propus- mi-a dat 10 si n-am deci de ce sa-i port pica decat ca a facut parte din guvernele PSD care au devalizat tara-PETROM, petromidia, Petrotel, platforma Fagaras, Victoria toate marile fabrici de medicamente care faceau inclusiv sinteza substantelor raspunzatoare de efectul terapeutic din care nu s-a mai ales deca praful si pulberea)v si audit financiar-ASE