Interesante anchetele astea ale Dvs. Ce nu stiti Dvs. este ca avem prea multi ursi, pitpalaci de campie, lilieci de deal, greieri saritori si alte vietuitoare care daca intra intr-o relatie simbiotica cu autostrada s-a ales praful … de autostrada bineinteles. Simplu, de aia nu lucreaza astia la autostrazi in schimb aia de la CNAIR din ce in ce mai avuti.
Nu vreti sa ma credeti, insa pana nu vin chinezii sa ne dea o mana de ajutor, slabe sanse cu autostrazile. Eu deja m-am resemnat si nu-mi mai fac planuri ca voi putea in viata asta sa fac o cursa de la Bucuresti la Bors pe autostrada.
@Anonmul, hai ca e culmea! In orice tara sunt vietati dar asta nu inseamna ca aceste traitoare poate bloca sau anula construirea de drumuri! Sa vedeti cate oratanii sunt in Egipt intre Hurgada si Sharm El Sheik chiar in perinetrul muntos dar egiptenii au reusit sa taie un munte pentru a construi o sosea spectaculoasa chiar de foarte buna calitate! Calatoria pe sosele e super, nici nu stii de unde apar soselele cu cel putin 2 benzi incat ai impresia ca sunt serpi de la inaltime! Deci, in Egipt unde solul e nisipos se construiesc sosele de fiarte buna calitate dar si bine intretinute, iar la noi unde terenul e bun pentru constructii, nu se fac sosele sau se fac doar de proasta calitate! Problemele sunt destule dar ignorate total:
– nu se fi sesc materiale de fiarte buna calitate(piatra din munte sfaramata ca in egipt,elvetia si multe altele ari)!
– straturile dede materiale turnate sunt subtiri si calitate proasta(plasa intinsa intre straturile de materiale trebuie sa fie groasa 2-3 plase)!
– masinile de tasare au un timp de tasat materialul si trebuie respectat, materialul tasat fierbinte si nu rece cum se practica in Ro.!
– o lucrare de 300-500 m, trebuie executata in maxim 30 zile in care e inclus si timpul de odihna hna dupa tasare si ultima sarja pentru aspect se pune dupa 2-3 saptamani de la executia lucrarii initiala!
– trebuie fixat un traseu alternativ pentru perioafa lucrarii si sefii(cel mare si seful de santier) sa trimita plicuri sau mail-uri cu instiintare soferilor, sa contina scuzele de rigoare plus numerele de telefon pentru eventualele neplaceri: sunt nonstop la dspozitia conducatorilor auto care folosesc acea ruta!
Cate din aceste criterii s-au folosit sau se folosesc in cazul constructiei oricaror edificii sau sosele?!
– NICIUNUL!
Asa patesti cind ajungi la mina vestului luminos! De perioada coloniala si de conditiile din tarile stapinite nu s-a auzit in Romania. Ceilalti, pe toate continentele, stiu f bine ce s-a intimplat. Acesta este motivul pt care asa ceva nu se poate intimpla in Ungaria sau Polonia! De ce chestia cu protocoalele a mers numia la noi si nu la alti estici? Raspunsul este unul atit de simplu ca nici nu merita sa pierd timpul scriind despre asa ceva!
Interesante anchetele astea ale Dvs. Ce nu stiti Dvs. este ca avem prea multi ursi, pitpalaci de campie, lilieci de deal, greieri saritori si alte vietuitoare care daca intra intr-o relatie simbiotica cu autostrada s-a ales praful … de autostrada bineinteles. Simplu, de aia nu lucreaza astia la autostrazi in schimb aia de la CNAIR din ce in ce mai avuti.
Nu vreti sa ma credeti, insa pana nu vin chinezii sa ne dea o mana de ajutor, slabe sanse cu autostrazile. Eu deja m-am resemnat si nu-mi mai fac planuri ca voi putea in viata asta sa fac o cursa de la Bucuresti la Bors pe autostrada.
@Anonmul, hai ca e culmea! In orice tara sunt vietati dar asta nu inseamna ca aceste traitoare poate bloca sau anula construirea de drumuri! Sa vedeti cate oratanii sunt in Egipt intre Hurgada si Sharm El Sheik chiar in perinetrul muntos dar egiptenii au reusit sa taie un munte pentru a construi o sosea spectaculoasa chiar de foarte buna calitate! Calatoria pe sosele e super, nici nu stii de unde apar soselele cu cel putin 2 benzi incat ai impresia ca sunt serpi de la inaltime! Deci, in Egipt unde solul e nisipos se construiesc sosele de fiarte buna calitate dar si bine intretinute, iar la noi unde terenul e bun pentru constructii, nu se fac sosele sau se fac doar de proasta calitate! Problemele sunt destule dar ignorate total:
– nu se fi sesc materiale de fiarte buna calitate(piatra din munte sfaramata ca in egipt,elvetia si multe altele ari)!
– straturile dede materiale turnate sunt subtiri si calitate proasta(plasa intinsa intre straturile de materiale trebuie sa fie groasa 2-3 plase)!
– masinile de tasare au un timp de tasat materialul si trebuie respectat, materialul tasat fierbinte si nu rece cum se practica in Ro.!
– o lucrare de 300-500 m, trebuie executata in maxim 30 zile in care e inclus si timpul de odihna hna dupa tasare si ultima sarja pentru aspect se pune dupa 2-3 saptamani de la executia lucrarii initiala!
– trebuie fixat un traseu alternativ pentru perioafa lucrarii si sefii(cel mare si seful de santier) sa trimita plicuri sau mail-uri cu instiintare soferilor, sa contina scuzele de rigoare plus numerele de telefon pentru eventualele neplaceri: sunt nonstop la dspozitia conducatorilor auto care folosesc acea ruta!
Cate din aceste criterii s-au folosit sau se folosesc in cazul constructiei oricaror edificii sau sosele?!
– NICIUNUL!
Asa patesti cind ajungi la mina vestului luminos! De perioada coloniala si de conditiile din tarile stapinite nu s-a auzit in Romania. Ceilalti, pe toate continentele, stiu f bine ce s-a intimplat. Acesta este motivul pt care asa ceva nu se poate intimpla in Ungaria sau Polonia! De ce chestia cu protocoalele a mers numia la noi si nu la alti estici? Raspunsul este unul atit de simplu ca nici nu merita sa pierd timpul scriind despre asa ceva!