Stiti santierul acela mizerabil, neconform, extrem de intarziat si prost lucrat al capatului autostrazii A3 Ploiesti-Bucuresti?

Ei bine, desi sunt peste 20 de grade afara si un soare generos, de o luna de zile nu lucreaza nimeni la acest santier operat de una din cele mai dubioase firme de constructii autostrazi, a grecilor de la Aktor.

Sub privirile indolente ale CNAIR si ale Ministerului Transporturilor, aceasta zgarmatura de 3 km zace nefinalizata, chiar si asa, cu lucrari foarte prost facute si sub orice standard de calitate.

Cine trece zilnic pe Soseaua Petricani poate vedea ipostaza nesimtirii si a complicitatii oribile stat-privat cand vine vorba de nefinalizarea santierelor de autostrazi deschise de ani buni.

 

49 COMMENTS

  1. Nu stiti Dvs, se lucreaza noaptea la lumina reflectoarelor, ca sa nu-i vedem noi si Dvs. . Nimeni nu se intreaba unde se vor “scurge” puhoiele de masini cand toata breteaua asta va fi gata, prin Colentina, prin sos. Pipera ?

      • Cu tot respectul, domnule Tudor, in momentul in care accesul catre si dinspre A3 va fi unul facil o sa vedeti ca se aglomereaza zona, care si asa este una aglomerata. Daca mai punem si centura, nici nu vreau sa ma gandesc ce va iesi.

          • M-ati inteles gresit, n-am spus nici un cuvant “sa nu se faca”, tocmai sa se faca, n-avem intrare sau iesire de pe autostrada. Ma gandeam doar ca-n paralel cu aceasta lucrare trebuia mers si cu nodul de la D-na Ghica sau Andronache, atat si nimic mai mult.

  2. Aktor,pe romaneste:actor,teatru,gluma,ironie,bascalie,de rasul curcilor si lumii,si tot asa! Chiar nu va spune nimic numele firmei!? “Adunatura de neseriosi”, nu e prima data sau primul caz nefericit! Si vor continua mizeriile si bascalia pe bugetul statului!

    • Stati ca smecherii politicieni vin si cu alte variante paguboase pt statul roman.
      Cica , daca o firma pierde licitatia, e ” dezavantajata” ea va primi despagubiri !
      Deci , in capsorul lor cu un neuron, daca au doi ofertanti la vanzarea casei si unul pierde, o sa l despagubeasca ?

  3. Îmi place. Ați început să vedeți realitatea dincolo de strigătura: vreau autostrăzi! CNAIR nu se poate lega de greci pentru că ar sări de cur în sus, că de ce se leagă numai de ei! De italieni, de austrieci de spanioli și franțuji, de ce nu se leagă! De ce să-și bată CNAIR-ul cuie-n talpă! Stau potoliți că altfel intervine Codrula pe fir și compune mintenaș câteva acte de corupție! Astfel, a ajuns un șef de la CNAIR să dea vina pe sol, făcând afirmații halucinante: nu avem autostrăzi din cauza că solul din România care este altfel decât în țările din care provin firmele de construcții.

    • Ei da, tot Kovesi e de vina ca nu avem autostrazi. Si cai ferate. Si spitale noi. Si scoli fara hazna in curte.
      De 30 de ani ii impiedica Kovesi pe politiceni sa ridice tara din jeg.

      • Bulgaria încă n-are DNA și cu toate astea are mai mulți km de autostradă decât România. Trebuie ținut cont și de faptul că mafia italiană joacă la pitici în comparație cu mafia bulgărească! Nu se pune problema că în Bulgaria s-ar fura mai puțin decât în România. Când o să se înființeze DNA-ul și în Bulgaria (momentan legea de înființare a DNA-ului n-a fost promulgată de președintele Radev și a retrimis-o în parlament, spre stupefacția mântuitorilor de la Bruxelles) o să observăm o evidentă stagnare a economiei bulgărești. Oricum, majoritatea politicienilor bulgari sunt adepții impunității. Măcar nu sunt ipocriți. Primul ministru Borisov întrebat de corupția din Bulgaria a răspuns sec: peste tot este corupție.

        • Nici Romania n-a avut DNA de la revolutie. Scriptic e de prin 2004 parca (PNA pe atunci) dar in paine a intrat in ultimii vreo 5-6 ani. Pana atunci ce scuza au avut?

          • Dar am avut un ministru al transporturilor în Guvernul Victor Ciorbea (12 decembrie 1996 – 11 februarie 1998), în guvernele Radu Vasile (17 aprilie 1998 – 22 decembrie 1999) și Mugur Isărescu (22 decembrie 1999 – 26 iunie 2000), marinar de profesie, care a afirmat sus și tare că România nu are nevoie de autostrăzi. Este o scuză plauzibilă?

          • vreo 4 ani. Si restul? 2000-2004 a fost full PSD. 2004-2006 PNL (cu Tariceanu in frunte) + Basescu. 2006-2008 PNL (Tariceanu) sustinut din umbra de PSD. Cu toate pacatele lui, dar Boc, desi in criza, macar a pornit niste autostrazi. PSDul nici pe alea nu le-a terminat pe toate. Iar de inceput altele… mult mai slabutz desi a avut conditii economice mai favorabile.
            A si sa nu uitam cine a semnat cu Bechtel, cine a reziliat contractul cu Bechtel, cine a pierdut contractul cu Bechtel… exact: PSD

            Tot Kovesi e vinovata si pt Bechtel? PSDul e curat ca lacrima asa-i?

    • La CNAIR e un viespar de nedescris si nu de azi de ieri. Ce mi se pare ciudat este faptul ca tocmai unde ar trebui sa desanteze trupa lui Kovesi n-o face. Unde sunt firmele romanesti de altadata cele care au impanzit nordul Africii cu sosele si autostrazi si nu numai acolo ?

      • Lucrurile sunt clare. Principala misiune a DNA-ului este de a proteja firmele străine din România. Dacă DNA-ul ar descinde la CNAIR n-ar avea cum să ocolească beneficiarii principali ai bănuților și anume firmele străine contractante ale lucrărilor. S-a fript odată Codrula cu EADS, a doua oară nu mai face aceeași greșeală. Așa că, DNA-ul se face că plouă și scormonește fapte petrecute acum 8-10 ani în perioada în care România era exclusiv furată de români. Astfel are garanția că nu deranjează nicio firmă străină. Asta-i soarta coloniilor, deciziile sunt în altă parte iar acestea nu vizează interesele coloniei ci interesele colonizatorilor. Ce-i așa greu de înțeles!

  4. Il vad pe domnul Orlando foarte sigur pe el, se gandeste ce taxe si ce impozite sa mai introduca. Are la indemana un domeniu pe care nu-l impoziteaza deloc. Cel al turismului alternativ care a capatat o amploare de neimaginat. Ca sa fiu mai precis “turismul la particular” ! In timpul sezonului chiriile cresc de 10 ori iar numarul celor de pe “circuitul” turistic se tripleaza. Niciunul nu contribuie, au devenit si violenti, sunt organizati deja, au cooptat si mafia tiganeasca. In acest timp autoritatile cauta impozite sa-l impoziteze tot pe amaratul de salariat care deja e cocosat de ele. De aia va spun, nu inteleg de ce domnul Orlandu e asa ca un cocos gata sa se lupte cu cei care intra in contact la tv sau pe culoarele ministerului. Cand refuzi sa dai piept cu realitatile incomode, unde poti sa-ti dovedesti barbatia de ministru atat de puternic, aflat pe val, intorci capul in partea cealalta.

    • problema nu e la lege. exista impozitul pe venit. problema e la aplicare, colectarea nu-i asa usoara ca acciza la benzina, e cu munca, e cu organizare la ANAF… ehe.
      Ca veni vorba de ANAF, uite inca o sursa de bani, recuperarea prejudicilor. Se mai aude ceva de sectia aia sau PSDului chiar nu-i pasa. Glumesc, normal ca nu-i pasa, cei mai multi bani care trebuie recuperati de acolo sunt la ei si prietenii lor.

      • Sigur că da! Prejudiciul de 60 milioane de euro cât au stabilit procurorii vieții că valorează fostele clădiri ale ICA, spațiile unde a funcționat Antena 3! 3 clădiri dărăpănate și o palmă de pământ, fostă groapă de gunoi, valorează chipurile cât a fost evaluat Castelul Peleș cu terenul aferent! Bănuiesc că la prejudiciile astea ai făcut referire!

        • nici unde prejudicile sunt chiar alea nu se va recupera tot. Dar sa o lasi asa, nici sa nu incerci, sa faci chiar nimic… Sau tu chiar crezi ca toate prejudicile alea sunt de fapt 0, statul n-a fost pradat, nu exista coruptie, licitatii trucate… in ce tara traiesti? casca ochii
          Scriptic sunt peste 1 miliard de euro de recuperat. Cu siguranta nu pot fi recuperati toti. Dar chiar ne-ar strica cateva sute de milioane? Mai bine ii lasam hotilor care au furat nu-i asa? Ca PSDul se vede ca nu are nici un interes sa operationalizeze sectia aia ce ar trebui sa ii urmareasca pe astia si sa le ia bunurile, conform sentintelor judecatoresti. Sau da-le dracu de sentinte. Las asa. Bunuri recuperate nu, inchisoare acasa sau in weekend (conform dorintelor PSD – amendamente in dezbatere) … Pai prost sa fii sa nu furi in tara asta.

          • Parcă ai gândii cu două capete! Tu vrei ca statul să naționalizeze ce s-a furat (să recupereze prejudiciile) dar pe de altă parte vrei capitalism (că statul ar fi cel mai prost gestionar). În 89 tot capitalul era la statul român. Transferul capitalului de la stat la privat, pe cale naturală (prin muncă cinstită) s-ar fi făcut în 200 de ani. Nimeni nu are atâta răbdare. Furtul scurtează substanțial timpul de transfer de capital. Spre deosebire de americuța care s-a capitalizat cu pușca noi am avut noroc. Am avut doar o victimă umană sacrificată pe altarul capitalismului. Virgil Săhleanu. Ai impresia că numai gașca din PSD a furat? Concluzia ta din final este corectă numai că ea este valabilă doar până în momentul în care nu mai este nimic de furat de la stat și atunci tot capitaliștii care au furat statul vor zice frână, am furat până acum, de acum încolo pedepsim furturile. Ce mă nemulțumește pe mine este faptul că mai mult de jumătate din activele statului român au ajuns la privați străini, aceștia furând direct de la statul român, nu cumpărând chipurile ce ar fi furat privații români, cum încearcă propaganda să sugereze! Și cum principiul de bază în capitalism este că cel ce deține capitalul acela ia deciziile, și cum străinii au ajuns să dețină mai mult de jumătate din activele țării, ciuciu independență. Deciziile țărișorii le iau străinii, evident în folosul lor că doar n-or fi tâmpiți să le ia în favoarea românilor!

      • Asa este, e cu munca, e cu colaborarea cu alte institutii samd E deajuns sa-i sperie de cateva ori la inceput de sezon si vin singuri sa declare. Dar asa cum spuneati, e cu munca.

    • E un domeniu prea putin “explorat” de autoritati, nu numai in privinta taxelor si impozitelor ci si asupra calitatii umane si a serviciilor acestui “circuit” turistic.

  5. Domnu Radu in zona Oravita -Moravița nu sa facut drumu național din 1972 doar carpituri dar rovinieta si itp-ul trebuie plătit. Rusine

    • Hai că rovinieta ar avea legătură cu drumurile dar inspecția tehnică periodică ține de siguranța ta și a participanților la trafic. Chiar și drumuri forestiere dacă folosești, mașina trebuie să fie în regulă!

  6. Daca tot treceti pe Soseaua Petricani si faceti vorbire de nesimtire atunci aveti ocazia sa vedeti la intersectia cu Bulevardul Pipera in sensul giratoriu fluturasii cu maririle de salariu si pensii amintite de gospodina vasilica douazeci douazeci(2020 v adevarul 12 aprilie 2018, 14:11 de Sebastian Zachmann) din guvernul osa al lui mustafa de la belina. Probabil acolo sunt si banii pentru terminarea lucrarilor amintite si infrastructura.

          • E uite asta numesc eu minciuna deaia nesimtita, puturoasa care poate fi usor dovedita ca fiind minciuna dar multi pun botul in loc sa verifice niste date simple.
            Uite aici: https://www.peco-online.ro/istoric.php. Daca nu-ti place situl asta mai sunt vreo cateva zeci cu date asemanatoare.
            Dai pe toata perioada si vezi cum a scazut benzina la 1 ianuarie 2017 de la 5.39 la 4.91. S-a scos atunci taxa pe stalp, ceva accize si TVA de la 20% la 19%. Hai mai zi inca o data ca pretul la pompa a ramas acelasi. Dar cu incredere.

            Dar este ca dupa ce tot PSDul a zis ca baga taxa ca si asa n-au scazut preturile atunci nici nu ai verificat daca mint sau spun adevarul? Ai inghitit-o pe nemestecate fara nici un simt crititc.

            Surpriza, a scazut si PSDul a mintit ca de obicei.

          • Bravo, m-ai convins! Nu mai votez în viața mea PSD-ul, de acum încolo îl votez doar pe Cioloș.

  7. Sigur ca aceasta companie nu e dintre cele mai bune dar cred ca problema e in alta parte, poate daca va uitati pe alocarile bugetare si pe platile facute in ultima vreme pe tot ce inseamna infrastructura mare o sa aveti o mare surpriza.

  8. chestia cu soselele sta cam asa: cind lucram cu firme occidentale, dam spaga legala statului respectiv prin respectiva firma; la baietii nostri nu ramine nimic, ca occidentalu nu e corupt si nu da spaga, numa ia. Cind lucram cu balcanicii (autostrazi cu grecii, autobuze cu turcii, etc ) aia sunt oameni de inteles si deja stiu ce inseamna parandaratul, asa ca din lucrarile lor mai maninca si gura noastra ceva.
    Rezultatul, per total, e tot ala: se fura tot din banu public, din banu cetateanului jecmanit prin impozitare si taxare si nu se face nimic; sau se face prost si tradiv. O combinatie de haraci, pesches si tribut.

    Un exemplu relevant e marele metrou de 5km din Drumu Taberei, bulevard lat de 100m, care, cind s-a inceput in 2011, ziceau pe panouri ca “in 3 ani aici va fi statia …” Ei bine, cel mai nou termen avansat e ….2019, da sigur ca nici asta nu e sigur…
    La fel se poate spune despre absolut orice lucrare facuta de stat: Prost, Scump, Dezastru. Adica PSD. Sau, la fel de bine se potriveste si Prosti, Nepriceputi, Lacomi, adica PNL.

    • Dar vine Cioloș cu MRÎ puternic din spate! Face repede o chetă publică și pune țărișoara pe roate!

      • Deci decat sa incercam si cu altii mai bine tot cu aia care au dovedit ca nu vor sa faca autostrazi. Sa stam asa in saracie cu hoti pe care ii stim decat sa incercam dracului ceva cu altii. Frumoasa mentalitate.

Leave a Reply