Audierile ministrilor propusi sunt esentiale pentru a descoperi calitatea celor nominalizati. Dar si nivelul sub nivelul marii al parlamentarilor romani din punct de vedere al calitatii lor de politicieni si membri ai unor comisii care dau avize pe banda rulanta, ca in Marea Adunare Nationala.
========================
Ministrul propus pentru portofoliul de la Transporturi, Dan Costescu, a afirmat, luni, după audierile din comisiile parlamentare de specialitate că nu dorește să demonstreze neapărat ceva la finalul mandatului său, ci va asigura continuitatea acestui sistem vital pentru economia țării, va încerca să se achite cât mai bine de îndatoririle sale și va lansa ori va continua acele proiecte care, dintr-un motiv sau altul, nu s-au putut realiza până acum.
Întrebat ce crede că va avea de arătat la finalul mandatului, Costescu a răspuns: “De arătat, nu am această apăsare de a arăta neapărat ceva”. “Voi merge pe linia pe care am mers în toată cariera mea. Practic, am de asigurat continuitatea unui sistem vital pentru economia țării, voi încerca să mă achit cât mai bine de această sarcină și, așa cum am spus, să lansez sau să antamez acele proiecte care, dintr-un motiv sau altul, nu s-au putut realiza până acum și pe care noi trebuie să le lăsăm ca pe niște cărămizi într-o fundație pentru aceia care vor veni după noi”, a adăugat el.
Viitorul șef de la Transporturi a admis că Executivul din care urmează să facă parte va avea o guvernare scurtă, atipică, din toate punctele de vedere și a precizat că urmează o analiză la nivel de sector pentru a putea fi prezentat un plan concret ce va fi integrat în programul de guvernare al Cabinetului Cioloș.
“Suntem un guvern cu o guvernare scurtă, atipică, atât din punct de vedere al susținerii, cât și din celelalte puncte de vedere. Urmează o perioadă de analiză în care vom vedea exact, vom trece de la declarațiile de început la lucruri concrete și după aceasta vom putea să prezentăm un plan concret, care să fie integrat în acel program de guvernare dorit de toată lumea”, a afirmat Costescu.
În ceea ce-l privește pe șeful CNADNR, companie aflată în subordinea Ministerului Transporturilor, Dan Costescu a spus că nu știe dacă îl va schimba sau nu. Întrebat dacă va schimba conducerile companiilor de stat din subordine și în special la CNADNR, ministrul desemnat a spus: “Știu deocamdată despre CNADNR ceea ce știți și dvs din presă. De poimâine, dacă vom fi învestiți, voi avea acces pe filiera normală și la celelalte informații și de abia atunci se poate lua o decizie”.
“Decizia nu poate fi luată în momentul acesta pentru că nu am baza legală pentru a avea acces la informațiile care mi-ar permite să vă spun ceva”, a subliniat el.
Dan Costescu, propus pentru portofoliul de la Transporturi, a primit, luni, aviz favorabil din partea comisiilor de specialitate, reunite, ale Parlamentului. În favoarea sa au votat 37 de parlamentari, iar împotrivă s-au exprimat doi.
Daca acest tovaras nu are de aratat nimic, atunci de ce accepta aceasta nominalizare? Sa lase pe unul care ne va arata citiva kilometri de autostrada, ceva…
Te rog nu ne arata nimic ! Ne-a aratat ala de era sa fie ministru la sanatate.
Nod de care? de elastic la chiloţi?
Putea sau poate să facă autostradă de la o fustă la alta sau de la un crac la altul şi o declara şosea de centură!
Cum să nu ai nicio apăsare pentru funcţia ocupată ca tehnocrat?
Corect. Daca n-are nimic de aratat de ce naiba s-a lasat convins sa urce pe scena (politica)? Macar tanarul de la Sanatate voia sa ne arate trupul sau perfect, de Apollo.
Acum 2-3 zile scriam de secretizarea a orice şi cheltuirea dreptei după modelul Bechtel en-gros fără nicio justificare în faţa legii. Ce să auzim azi? COINCIDENŢĂ! NU SE POATE SĂ AM DREPTATE!
Daca tinerii frumosi si liberi sunt multumiti cu guvernul asta, atunci … bine !
Da’ mi-e ca o sa chitaie mai tare decat cu Ponta !
Tare ! Da’ mi se-ndoaie (expresie colocviala, ca e in dex:))), n-am asteptari… poate ca asta s-a vrut in strada : Macovei cu masca… si-atunci, numai de bine…
Apropo : as fi putut sa conduc si eu fara permis auto… cam ce faceam ?! manageriam o masina… mare lucru ! Asta “manageriaza” un minister fara permis (studii).. deci, se poate !
(sau o sa arunce tot pe clasa politica… ca aia a votat in bloc, mai ales la aia de la Justitie)
Corect este: Tinerii frumosi si tampi ca brazii…
ce educatie si profesie evtei ma ? ce capabilitati de a judeca un om care are 20 de clase peste tot neamul vostru ?
cred si sper ca nuanta declaratiei se refera ca nu este presat politic, ca ia deciziole rational, la rece. oricum asteptam rezultate chiar si in timpul asta scurt.
ciolos are biciul pana la urma.
Am obosit dupa audierile d-nei de la Justitie.Care Justitie,habar nu am.Atata expertiza ca si duduia Cristina(care by the way, daca innoata pe spate la mare,se sperie lumea ca ataca rechinii) pe Justitie are si Tetea’ Mutu’ de la Cateaua Lesinata.
Un lucru e clar.Trebuie sa treaca.De ce?
Vom afla.
Mda….
Pai misunea lui este sa nu faca nimic, eventual sa deturneze fonduri.
Existenta autostrazilor inseamna dezvoltare si crestere economica.
Sunt sigur ca Ponta facea autostrazi, daca nu-i bagau nemernicii bete-n roate
Doreste cineva crestere economica Romaniei?
Nici eu nu te-am votat.
Si sincer,nu sunt curios de stimabila d-voastra prezenta.
Pana una alta,poate aveti treaba si noi va retinem.
Sa nu uit.
DEMISIA JOHANNIS!
“Nu am această apăsare de a arăta neapărat ceva”. A bun, atunci lasa-ne.
Dansul e bun doar sa ne arate fluturasul de venit salarial in calitatea dansului de ministru “privat” al Transporturilor ?
AFARA CU VOI JIVINELOR..INCEPAND DE LA PRESEDINTE PANA LA ULTIMUL!!!MASCOTE ORDINARE SI INCOMPETENTE!
Ce mari sefi fara planuri de viitor avem. Eu propun sa guvernam toti cate o zi ca poate este unul si face mai multe intr o zi decat astia intr un an