Dupa inca doua probleme tehnice serioase la cursele Tarom de Sofia si Iasi in ultimele 24 de ore, aflam care este intentia cabinetului tehnocrat cu aceasta companie nationala : concedieri si privatizare.
Nu-i mai simplu asa pentru ei, decat sa o salveze?
Nu mai bine dam 11 milioane de euro pentru o statuie care oricum nu poate parasi tara decat sa salvam Tarom?
Excelenta tehnocratia asta !
Compania Tarom va fi restructurată, iat pentru aceasta va fi ales un consultant strategic, al cărui nume va fi anunţat în zece zile, a declarat, marţi, la Europa FM, ministrul Transporturilor Sorin Buşe.
Invitat la Interviurile Europa FM, Sorin Buşe a explicat că acesta va recomanda un alt tip de business pe care să-l practice TAROM şi care să ducă inclusiv la reorganizarea rutelor, dar şi la modernizarea sistemului de vânzare a biletelor. El a precizat că în prezent Tarom concentrează cursele aeriene în Bucureşti şi apoi le redirecţionează şi că ar putea fi aplicat un alt model, care nu mai implică trecerea prin Capitală.
Întrebat despre eventuala privatizare a Companiei Tarom, Buşe a declarat: “Nu se exclude privatizarea, dar fiind vorba de o companie naţională, de un simbol naţional, nu este preferinţa mea personală. Şi pentru mine Taromul este un simbol”.
Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor Ionuţ Moşteanu a declarat, luni, la finalul audierii din Comisia de transporturi a Senatului, cu privire la problemele pe care le are compania Tarom, că în primăvara viitoare se va face o restructurare a societăţii de stat care, ”chiar dacă va fi dureroasă, va trebui asumată de următorul Guvern”. El a precizat că este necesar ca managementului viitor al Tarom să i se acorde ”anumite exceptări” pentru a inteveni rapid când este cazul şi pentru a se putea lupta cu competitorii de pe piaţă.
Oficialul a prezentat, în faţa parlamentarilor, paşii care urmează pentru redresarea companiei de stat, aflată într-o situaţie gravă, în condiţiile în care 2016 este al nouălea an la rând de pierderi.